Najlepsze lokaty luty 2017

Tak ciężko nie było chyba nigdy – tak w skrócie można podsumować ostatnie tygodnie na rynku lokat bankowych. Choć inflacja idzie powoli w górę, to oprocentowanie lokat ciągle powolutku spada. Oznacza to, że z miesiąca na miesiąc nasze pieniądze są coraz gorzej chronione przed spadkiem wartości. Coraz bardziej widoczny jest też efekt podziału lokat promocyjnych dla nowych klientów (3-4%) oraz lokat standardowych, które dochodzą do 2,5% ale tylko pod pewnymi warunkami. Ofert pomiędzy praktycznie brak. Jak sobie radzić w tych ciężkich czasach? Dziś, nieco nietypowo, opowiem o swojej strategii lokowania pieniędzy. Będę miał również prośbę o uzupełnienie krótkiej ankiety. Ale dopiero na końcu ;)

Lokaty dla nowych klientów BEZ zakładania konta osobistego (2,75% – 4%)

Zestawienie najlepszych lokat na luty tradycyjnie zaczynamy od ofert dla nowych klientów bez konieczności zakładania konta. Tu ciągle dostępnych jest sporo trójek i czwórek, ale pod warunkiem, że z danej oferty skorzystamy tylko raz.

Nieprzerwanie najlepszą ofertę lokat posiada Idea Bank: 4% na 2-miesięcznej Lokacie Happy bądź 3,5% w wersji 1- lub 3-miesięcznej. Pamiętajmy tylko, że lokatę możemy założyć będąc całkowicie nowym klientem tego banku – czyli takim, którego PESEL nigdy nie wpadł do bazy danych banku, np. przy wnioskowaniu o inny produkt.

Nieco mniej, bo 2,75% lub 3% oferuje „pod-oddział” Idea Banku dla osób zamożnych, czyli Lion’s Bank. Tu warunki są identyczne: 3% dla kwoty ponad 350 000 zł lub 2,75% dla kwoty ponad 100 000 zł zgarniemy tylko wtedy, kiedy będziemy nowym klientem banku i umówimy się na spotkanie w placówce. Niestety Lion’s korzysta z tej samej bazy co Idea Bank, więc z obu ofert nie skorzystamy.

Pomiędzy Ideą a Lionsem mamy jeszcze jedną ofertę. To Lokata Bezkarna w BGŻOptima, która dostępna jest nie-do-końca-dla-nowych klientów tego banku. O co chodzi? Lokatę Bezkarną możemy założyć, jeśli nie byliśmy stroną umowy ramowej z bankiem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Możemy więc korzystać z tej oferty co jakiś czas, o ile wypowiadać będziemy umowę po zakończeniu lokaty. Tu od razu trzeba zaznaczyć, że z lokatą nie zakładamy konta osobistego, ale całkowicie bezpłatne konto oszczędnościowe (z aktualnym oprocentowaniem 2,3%, o której jeszcze parę zdań na końcu wpisu). Sama lokata trwa 3 miesiące i oferuje 3% do 20 000 zł.

Lokaty dla klientów otwierających konto (3,5% – 4%)

Całkiem dobre oprocentowanie posiadają ciągle lokaty dla klientów otwierających konto osobiste.

Najkorzystniejszą opcją tego typu jest Nest Lokata Witaj, która oferuje 4% do 10 000 zł przez okres 3 miesięcy. Wraz z nią otwieramy całkowicie darmowe konto osobiste. Z resztą podobnie jest w przypadku Alior Banku – wybierając Konto Internetowe nie zapłacimy ani grosza za jego prowadzenie, z tym, że czas trwania lokaty będzie krótszy o 1/3 i wyniesie 2 miesiące.

Nieco inaczej wygląda sytuacja w Plus Banku. Tu do konta osobistego konieczne jest wyrobienie karty debetowej, która jest darmowa po wykonaniu operacji na kwotę 500 zł (inaczej 9 zł miesięcznie). Z tego też powodu lokata jest bardziej ciekawostką.

Na koniec oferta mBanku, czyli mLokata na wejście, która ma parametry bardzo zbliżone do dwóch pierwszych lokat – z tym, że oprocentowanie wynosi 3,5%. Prowadzenie konta: darmowe.

Gdzie lokować środki będąc „starym” klientem?

Wielu aktywnych czytelników bloga przez prawie cały 2016 rok mocno polegało na promocyjnych ofertach lokat Idea Banku. Co jakiś czas pojawiały się bowiem dobre oferty (od 2,75% w górę) bez haczyków i limitów kwotowych. Oferty te miały też taki plus, że często w momencie zakończenia lokaty sprzed kilku miesięcy pojawiała się kolejna, więc łatwo było „rolować” środki.

Niestety w grudniu i styczniu Idea nie pokazała niczego sensownego więc… wiele osób miało, lub ciągle ma, nie lada problem. I tu dochodzimy do jednego z pierwszych rozwiązań, które od jakiegoś czasu sam wprowadzałem w życie (i wspominałem o nim przy okazji poprzednich zestawień lokat). Słowo klucz: lokaty długoterminowe. Jestem świadom, że nie jest to rozwiązanie dla każdego (tylko dla tych, którzy mają spory zapas niepotrzebnej w tej chwili gotówki) i obarczone jest pewnym ryzykiem (bo może w końcu stopy procentowe pójdą w górę i lokaty również?) ale mniej więcej rok temu sprawdziło się świetnie. W momencie, kiedy Idea oferowała lokaty 1-3 miesięczne sam skusiłem się na depozyty z nieco dłuższym czasem trwania – i póki co tego nie żałuje (z zakończonych lokat warto również wspomnieć o lokacie 13-miesięcznej na 3,07%):
Lokata nr 1 w Idea Bank (3%)
Lokata Stabilna w Idea Bank (2,75%)

Dlatego jeśli posiadacie sporą nadwyżkę być może warto rozglądnąć się za depozytem na minimum rok – przynajmniej dla mniejszej kwoty. W tej chwili ciągle można zgarnąć na przykład 2,75% na 2 lata w Idea Banku (lub, niemal identyczną ofertę, w oddziale dla zamożnych Lion’s Bank):

Co, jeśli lokowanie na dłużej nie jest dla nas? Druga opcja to pakiet dwóch ofert Banku Millennium, które stały się ostatnio mocnym filarem mojego portfela. Mowa o Lokacie Mobilnej, która oferuje w tej chwili 2,75% (z opcją podniesienia do 3% dzięki rozszerzonej rzeczywistości) oraz rachunku oszczędnościowym, który cały czas oferuje jedno z najlepszych oprocentowań na rynku (w tej chwili 2,5%).

Co istotne: obie oferty są cykliczne, tzn. po zakończeniu lokaty bez problemu możemy założyć kolejną, taką samą, a konto oszczędnościowe co chwilę oferuje promocje dla nowych środków, więc dzięki „czyszczeniu” konta w odpowiednich terminach cały czas moje środki są nowe (choć w rzeczywistości te same ;)).

W Millennium możliwe jest ulokowanie łącznie nawet 110 000 zł na dobry procent, a główną wadą oferty jest konieczność założenia konta osobistego 360°. Na szczęście rachunek ten jest darmowy po zapewnieniu wpływu 1000 zł miesięcznie (polecam zlecenie stałe z innego banku) oraz wykonanie jednej transakcji kartą. Sam zakodowałem sobie, że za drobne zakupy płacę kartą Millennium i warunek udaje się spełniać.

Jeśli już o kontach oszczędnościowych mowa, to warto wspomnieć jeszcze o kilku rachunkach godnych uwagi. Po pierwsze Konto Zośka i Zośka Pro dla tych, którzy lubią kombinować (trzeba się dobrze wczytać w warunki promocyjnego oprocentowania). Po drugie Lion’s Excellence, które oferuje 2,4% bez limitów kwotowych i z całkiem prostymi warunkami (przynajmniej dla osób, które chcą tam lokować dziesiątki albo i setki tysięcy złotych). Na końcu 2,3% na koncie BGŻOptima, z którego również korzystam. Tu zasada jest prosta: promocyjne oprocentowanie obowiązuje dla nowych środków, a kolejne wyznaczanie salda nastąpi już niedługo – dlatego warto wycofać swoje pieniądze z tego banku, o ile jeszcze tego nie zrobiliśmy (przypominałem o tym w poniedziałek!).

Podsumowując: biorąc pod uwagę oferty długoterminowe, jedno czy dwa konta oszczędnościowe i ewentualnie promocje typu lokata mobilna – razem ulokować możemy dobrych kilkaset tysięcy złotych na średnio ponad 2,5% w skali roku. Jeśli chcemy uzyskać więcej, to trzeba korzystać z ofert promocyjnych (np. premii za konto Citi Priority, rachunku Rodzinne Oszczędności w Nest Banku lub z lokaty z premią w Deutsche Banku – wszystkie z nich pozwalają na zysk ponad 5% w skali roku!).

A może coś… bardziej ryzykowanego?

Alternatywnie możemy… rozpocząć przygodę z instrumentami ryzykownymi, ale jednocześnie ze znacznie większym potencjałem zysku. Sam, od ponad roku, eksperymentuję z obligacjami korporacyjnymi dużych firm z oczekiwaną stopą zwrotu na poziomie ok. 5-6% rocznie (ale też z potencjalnie możliwą wpadką!). Póki co idzie całkiem dobrze, głównie dzięki temu, że kieruję się odpowiednią strategią, a portfel jest dobrze zdywersyfikowany. Nie poruszam jednak tego tematu na blogu z prostej przyczyny: na LiveSmarter od zawsze opisywane były jedynie w 100% pewne oferty, w których ryzyko utraty kapitału w zasadzie nie istniało. Dlatego tu pojawia się pytanie do was: czy chcielibyście przeczytać o ofertach obarczonych umiarkowanym ryzykiem, ale równocześnie jasno i czytelnie oznaczonych? Wpisy tego typu mogłyby być ukryte w osobnym dziale i nie pojawiać się na stronie głównej bloga – jedynie osoby zainteresowane tematem wiedziałyby gdzie je znaleźć.

Dodatkowo chętnie dowiem się co sądzicie o prześwietlaniu promocji pozabankowych. Bezpiecznych, jak choćby wczorajsza oferta nju mobile z premią, ale również o wyższym profilu ryzyka, jak np. premia za zainwestowanie pieniędzy w fundusz inwestycyjny (oczywiście tylko taki, który ma spore szanse zarobić, np. obecna oferta Unilokaty). Oczywiście każda tego typu oferta byłaby odpowiednio oznaczona i wypunktowane byłyby wszystkie możliwości wpadek. Całość nie byłaby raczej dostępna na stronie głównej bloga, ale w odpowiedniej podkategorii – dla tych, którzy chcieliby poeksperymentować (albo po prostu poczytać o alternatywnych sposobach zarabiania).

Będę wdzięczny za wypełnienie krótkiej ankiety. Z góry dziękuję! ;)

Wracając jednak do lokat… na koniec przypomnę, że standardowo pełną ofertę aktualnych produktów znajdziecie na stronie lokaty.livesmarter.pl oraz w naszej porównywarce produktów finansowych.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja zawsze podaję główny numer. Jakoś nikt do mnie nie dzwoni
    Zrestą i tak nie odbieram.

    Pimpuś Odpowiedz
  • Jak wspomniałem też tak robię, ale jednak dostrzegam poważne minusy, np. kiedy nie można odebrać i oddzwaniasz, a tu się okazuje, że wita Cię jakiś bank…a jak czekasz jeszcze na jakiś ważny telefon, to już k… i ch… lecą.
    Ale żeby wrzucić jakieś kamyczki do ogródka zwolenników Nokii 3310, to jak się złoży jakąś reklamację albo dwie, to czasem wygodniej kontaktować się telefonicznie i wtedy telefon dodatkowy trzeba wyjąć z szafy, głos włączyć i nawet zabrać ze sobą…a i przy okazji parę innych połączeń się odbierze nieświadomie…wszystko ma plusy dodatnie i plusy ujemne ;)

    abc Odpowiedz
  • Pojawiła się nowa lokata walentynkowa plus (dla posiadaczy konta) 1,85% na 50 dni …. Tragedia! W tamtym roku było 2,75% dla wszystkich…

    Pola33 Odpowiedz
    • Pola, no proszę Cię, prima aprilis jest dopiero 1 kwietnia! Przecież ta lokata nijak się nie kalkuluje, to już karnawałowa na 60 dni daje zarobić 2%. To jest normalnie śmiech na sali. Z drugiej strony to jest sygnał w którą stronę idzie IB, nie będzie już ciekawych lokat.

      Lokata
    • lokata walentynkowa plus – to bardzo dobra propozycja ! Jak ktoś kocha Idee to lepszego prezentu dla niej nie znajdzie :) Ja już nie mam tego problemu, dziś wyczyściłem ten bank z resztek lokat, kasa przeczeka w optimie na kolejnego rodzynka.

      jacck
    • Ja się właśnie zastanawiam po co oni wrzucili na stronę skoro maja lepsze, nieznacznie ale lepsze lokaty na stronie… jaki łoś to kupi?

      Pola33
  • Śmiech przez łzy ;-) … Czarnecki zarobił na jednej wypowiedzi Kaczyńskiego sprzed kilku dni 100mln złotych, więc może im po prostu kasa niepotrzebna.

    Pola33 Odpowiedz
  • Panie i Panowie, o co chodzi? Czytam, ze inflacja już prawie 2% rok do roku, a banki oferują nam takie ogryzki?

    broker Odpowiedz
    • #dobraZmiana

      Don Quijote de la Mancha
    • z ciekawostek od niedzieli paliwo 95tka podrożało o 15-20 gr na stacjiach w Warszawie #nowalimuzynapancerna :-(

      zenek64
    • chłopaki ostrożnie bo to nie patriotyczne tak narzekać przecież wszystkim (prawdziwym Polakom) żyje się coraz lepiej, tylko drugi sort broni układu w sitwie ;) no ale wy to za pejsate wisienki opłacani pewnie ;) ostrzegam bo potem będzie płacz na nad rozlanym kakałkiem ;)

      wojtekkkkkkkkkkk
    • a kto narzeka – jest dobrze tylko nie wszystkim …

      zenek64
  • Uwaga konkurs ! Odpowiedz na pytanie „Jak będą wyglądały płatności w przyszłości?”. Nagroda to telefon Huawei P9 – a czas do: 20.02.2017 r.
    Regulamin: http://zmienimyswiat.pl/regulamin-konkursu-zmienimyswiat-edycja-luty-2017.pdf
    Strona konkursu: http://zmienimyswiat.pl/#/

    Ja myślę, że po III wojnie światowej znikną problemy z oprocentowaniem lokat, bankowością mobilną etc. bo zwyczajnie nie będzie prądu i wszystko przepadnie… „Walutą” ponownie stanie się złoto, ale nie każdego będzie na nie stać. Dlatego będziemy płacić ziemniakami.

    Be@ Odpowiedz
    • tak ale jeśli nie będzie III wojny światowej to będziemy płacić mrugnięciem oka po poprzedniej weryfikacji tożsamości skanem tęczówki – puszczanie oka do kogoś nabierze nowego znaczenia :-)

      zenek64
    • …. czyli uważasz, że nie będzie osób niepełnosprawnych (m.in. tych chodzących dziś z białą laską).

      Be@
    • będą – tak jak teraz jeżdżący na wózkach nie zawsze mogę skorzystać z bankomatu bo np ekran/pad/otwór na kartę lub do odbioru gotówki jest za wysoko lub bankomat jest po schodkach w oddziale banku :-( (nawiasem mówiąc tylko kilka bankomatów jest udźwiękowionych więc dla osób z białą laską korzystanie z tradycyjnych bankomatów też jest dużym problemem zwłaszcza że nie ma ujednoliconego standardu że kartę wkłada się po prawej stronie na dole ekran jest ciut wyżej ekran jest dotykowy czy z przyciskami) myślę że do końca XXI wieku nie wyeliminują gotówki choć wielu by bardzo chciało by uszczelnić system wyeliminować gotówkę w ogóle

      zenek64
    • zresztą sam dziś nie mogłem skorzystać z jednego euroneta i to tylko dlatego że słońce świeciło bezpośrednio na ekran i nie było normalnego sposobu by cokolwiek odczytać z ekranu. Ten sam problem dotyczy biletomatów stawiane maszyny mają tak słaby kontrast że wystarczy pogodny dzień i stają się bezużyteczne

      zenek64
  • Toyota podwyższyła Plan Depozytowy do 2,5 % , no ale trzeba mieć konto :-(

    Krak Odpowiedz
    • nie, wprowadziła nowy, 160 dniowy. Co do konta… niedługo warto będzie mieć ;)

      Michał
    • Super! 160 dni to obecnie idealny okres, bo coś czuję, że oprocentowanie lokat zacznę rosnąć, ale właśnie dopiero za ok. pół roku. Osobiście obecnie depozytu nie poszukuję, bo udało mi się założyć tę 2,75% w Idea, ale ona tylko 1M — może po tym czasie jeszcze będzie ta w Toyota + coś za ror. ☺

      Don Quijote de la Mancha
  • Ja zerwałem lokatę 2,25 % którą otworzyłem 6.02.17 na 130 dni na tę 2,5% 160 dni. Szału z odsetek nie będzie, ale biorę udział w moneybacku za tankowanie więc jakaś lokata leżeć musi. @ Michał ADMIN konto mam, będę uważnie śledził wpisy skoro piszesz, żę warto takowe niedługo mieć :-)

    Krak Odpowiedz
  • No tak, warto pewnie mieć ale dla nowych klientów….

    Krak Odpowiedz
  • Z cyklu bez komentarza… bo zabrakło mi słów…
    https://www.youtube.com/watch?v=m2lA5PxXadI

    Lokata Odpowiedz
  • Jeżeli kogoś interesuje 3% na koncie 1/2/3 w bzwbk to kilka informacji.
    Aby było 3% na tym koncie trzeba w miesiącu wcześniejszym zapewnić 2 tys. zł wpływu, przy okazji konto staje się bezpłatne, w innym przypadku 20 zł.
    Na koncie musi znajdować się kwota pomiędzy 2000,01 zł, a 3000 zł.
    Limit dziennych przelewów bez używania kodów sms to maks 10 tys. zł.
    Nie istnieje limit ilości kont 1/2/3 w bzwbk.

    Don Pablo Odpowiedz
    • to jakaś nowa oferta? Do kiedy jest gwarantowane 3 % na konce?? Może trzeba będzie w lipcu zamienić 6 KGP na 8-10 kont 1 2 3

      zenek64
    • Oferta jest stara. A gwarantowane jest do momentu zmiany tego przez bank, czyli nie wiadomo do kiedy. Ja osobiście otworzyłem kilkanaście kont.

      Don Pablo
    • Ile maksymalnie jest na 3%?

      Marta
    • Jak założysz 100 kont to masz 300 tys. oprocentowane na 3%. Oczywiście więcej roboty z lokatą, bo trzeba pilnować wpływów i żeby na koncie zawsze była kwota pomiędzy 2000,01 zł a 3000 zł. Kwota poniżej oprocentowanie 2% dla całej kwoty, a kwota powyżej oprocentowanie 0% dla całej kwoty.

      Don Pablo
    • Sprostowanie miało być oczywiście więcej roboty niż z lokatą :)

      Don Pablo
    • Marta w poście na który odpisujesz jest odpowiedź :)

      Na koncie musi znajdować się kwota pomiędzy 2000,01 zł, a 3000 zł.
      Nie istnieje limit ilości kont 1/2/3 w bzwbk.

      neme
    • Rozumiem. Czyli podobnie jak KGP ale tu 3000 zł i 3 %. Podejrzewam, że od lipca będzie duże zainteresowanie :-)

      Marta
    • Dwie różnice:
      – KGP ma gwarancję utrzymania 4% do końca czerwca, w 1|2|3 mogą je zmienić;
      – w KGP można mieć powyżej 4 k i nic się nie stanie, nadwyżka jest oprocentowana na 1%; natomiast w 1|2|3 przekroczenie 3 k spowoduje zmianę oprocentowania na 0% dla wszystkich środków (także tych 3 k) — więc odsetki trzeba wylewać natychmiast po naliczeniu.

      Don Quijote de la Mancha
    • Albo trzymać na koncie ~2900 i odsetki wylać po ~roku?

      Marcin H
  • Mam to konto od dawna, ale nie pomyślałem o otwarciu kilku sztuk.
    Skoro tak można to trzeba będzie o tym pomyśleć jak skończy się promocja z 4%.

    mbo Odpowiedz
    • Ja za jednym „strzałem” otworzyłem w placówce kilkanaście kont. Całość trwała mniej więcej godzinę. Jedyny mankament jest to, że 6 i następny kod sms jest płatny. A limit dzienny przelewu to 10 tys zł, więc jednego dnia z kont 123 może tylko wypłynąć 5 razy 2 tys zł i wrócić tego samego dnia.

      Don Pablo
    • Jak zdefiniujesz odbiorcę jako zaufanego to chyba już nie masz potwierdzenia sms kodem

      jankos
    • Sprawdzałeś, czy wpływ 2000 zł do bezpłatności musi być z poza banku ?

      mbo
    • @jankos zgadza się nie dostajesz kodu sms, ale dziennie w taki sposób z konta możesz przelać jedynie 10 tys. zł.
      @mbo nie sprawdzałem, ale wpływ to zawsze jest z innego banku.

      Don Pablo
    • do przelewów między kontami przyda się aplikacja mobilna wtedy nie potrzeba haseł SMS

      zenek64
    • @zenek64 nie potrzeba, ale też obowiązuje go limit. Właśnie zleciłem 6 przelewów po 2tys. zł przez serwis internetowy na dzień realizacji 01.03.2017. Pierwsze pięć przelewów bez kodów sms, szósty przelew już kod sms przyszedł. Następnie próbowałem zlecić kolejny przelew przez aplikację i nie da rady z powodu przekroczenia limitu. Jestem ciekaw czy jak jutro zlece kolejne pięć na 01.03.2017 czy wszystkie przelewy się wykonają pierwszego marca.

      Don Pablo
    • Chyba nie trzeba apki mobilnej używać, limit 10 k nawet na www nie dotyczy przelewów własnych (między własnymi kontami w BZ WBK).

      Żeby np. przy 10 kontach nie przekroczyć kwoty przelewu wychodzącego 10 k, można:
      – jednego dnia wylać 10 k, a drugie 10 k wlać na jeden dzień na KGP (zyskują 0.21 zł odsetek),
      – jednego dnia wlać i wylać 10 k, a drugiego ponowić to tymi samymi pieniędzmi (na kolejnych 5 kontach).

      Inna sprawa, że chyba sms są teraz promocyjnie darmowe, a nawet, gdyby nie były, to standardowo kilka jest bezpłatnych, jak się tego banku używa tylko lokacyjnie, to wystarczy.

      Don Quijote de la Mancha
    • Sprawdziłem właśnie, zrobiłem 4 przelewy wewnętrzne × 4 k i sms podawać nie trzeba było, wystarczy więc z 1|2|3 przelać najpierw na KGP, dopiero stamtąd na zewnątrz po 10 k dziennie (albo używając 1 sms).

      Don Quijote de la Mancha
    • A może limity bezpłatnych SMS (pierwszych 5 smsKodów w danym miesiącu – Bez opłat) przysługują osobno dla każdego z założonych kont? Wtedy nie było by problemu.

      neme
    • Po co obecnie przejmować się kodami SMS, jak przecież wszystkie kody SMS są bezpłatne w ramach promocji WBK?

      Marcin H
  • A co z kartą do konta obowiązkowa.

    zuza Odpowiedz
    • @Karta nie jest obowiązkowa. Sam posiadam kartę, ale do konto godnego polecenia, która w promocji jest bezpłatna do czerwca 2017. Z tego powodu z tą kartą za niedługo będę się żegnał.

      Don Pablo
  • Witam, sporo tych informacji.
    Czy mój tok rozumowania jest poprawny:
    Chcę ulokować np. 120 tys zł.
    1. Zakładam 40 kont 1-2-3 (czy w pierwszym miesiącu konto jest bezpłatne, czy też muszę zrobić to zasilenie na min. 2 tys na każdym koncie?)
    2. Najoptymalniej 1 marca przelewam na każde z kont po 3 tys.
    3. pieniądze sobie leżakują z oprocentowaniem 3% do 1 kwietnia
    4. 1 kwietnia czyszczę wszystkie konta i transferuje pieniądze na zewnątrz
    a) czy ten limit 10k/dzień dotyczy każdego z kont, czy wszystkich razem wziętych? W pierwszym przypadku jak mam 3k z odsetkami (parę złotych) limitu 10k nie przekroczyłbyym. Jakby dotyczył wszystkich kont, to zawczasu w trakcie miesiąca zlecać przelew z przyszłą datą i w ten sposób „zaplanować” wpływ kasy
    b) czy też dobrze z każdego z kont 1/2/3 przelać całą kasę na KGP i wtedy z KGP na zewnątrz? Z KGP można przelać na raz całe 120 tys, czy też są jakieś limity?
    5. jeszcze tego samego dnia (1.04), ewentualnie następnego 2.04 znowu zasilam każde z kont 1/2/3 na kwotę 3tys.
    6. powtarzam punkty 3-5

    JJ2010 Odpowiedz
    • 2. Dlaczego 1 marca? czy saldo 3 k dla 3% musi być przez cały pełny miesiąc? Jeśli nie, to lepiej zasilić już w lutym, wtedy rozwiązuje się też problem bezpłatności z punktu 1.
      4a. Limit dotyczy wszystkich kont.
      5a. Oprócz limitu transakcji bez sms (którego mi się nie udało ustawić powyżej 10 k) istnieje też dzienny limit, można go zmienić w placówce (ale ze 120 k może być problem).

      Don Quijote de la Mancha
    • 1) Musisz przelać jeszcze w lutym na każde konto po 2 tys. zł, aby w następnym miesiącu mieć 3%. (ja przelewam z innego banku, nie wiem czy przelew wewnętrzny będzie zaliczany jako wpływ 2 tys zł)
      2) tak najlepiej żeby 1 marca były już środki na kontach, żeby pracowały na 3%
      3) Tak
      4-5) 1 kwietnia najlepiej wylać z każdego z kont 2 tys + odsetki, a następnie znów z innego bank-u przelać po 2 tys zł na każde kont, tak aby saldo wynosiło pomiędzy 2000,01 zł – 3000zł (tym sposobem zwalniamy się z opłat za konto + uzyskujemy oprocentowanie 3% na następny msc)

      Don Pablo
    • Czyli najlepiej zasilić 28 lutego, wtedy nie będzie opłaty a luty, a w marcu środki będą oprocentowane na 3%.

      Don Quijote de la Mancha
    • Maksymalny limit dzienny do ustawienia w oddziale to 125 tys.

      Kajko
    • Można więcej.

      hermik
  • Ustalmy pewne fakty: 2k wpływ co miesiąc jest tylko do bezpłatności niezależnie kiedy je wykonacie będzie ok. A saldo konta nie może przekroczyć 3000zł bo oprocentowanie całości środków spadnie do 0% więc lepiej przelać 2990 żeby po dopisaniu odsetek nadal było poniżej 3k

    jankos Odpowiedz
    • „2k wpływ co miesiąc jest tylko do bezpłatności ”
      Nie tylko:

      Warunkiem jego [orpcentowania] uzyskania jest wpływ na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym w wysokości co najmniej 2 000 zł.

      A z tym 2993 zł to dobry pomysł (gdybyśmy przegapili dzień naliczenia odsetek).

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy jeśli w jednym dniu w miesiącu na koncie 1|2|3 będziemy mieć saldo powyżej 3 tys. to mamy 0% w tym jednym dniu, czy w całym miesiącu?

    chmiel Odpowiedz
    • według mnie w jednym dniu, ale to pytanie do osób, które to przetestowały.

      Don Pablo
  • Faktycznie Don masz racje nie tylko do bezpłatności (nie zagłębiałem się w szczegóły) co nie zmienia mojej teorii że niezależnie kiedy się te 2K przeleje byle w ciągu miesiąca więc jeśli nawet tylko można po 5 przelewów x 2K dziennie bo limit to w ciągu miesiąca na spokojnie zdążymy partiami to porobić.
    Swoją drogą kupa zachodu o ułamki % ale na bezrybiu…

    jankos Odpowiedz
    • Zgadza się, nie zależnie kiedy w miesiącu przelej się te 2 tys. zł. Obecnie testuje czy zlecenie przelewów z kilku dni pozwoli mi przelać środki z wszystkich kont pierwszego marca. To prawda jest z tym trochę „zabawy”, ale w przypadku, gdy lokata 2,5% to jest hit to stwierdziłem, że warto. Jestem taką osobą, że jak widzę grosika na ziemi to się schylę i podniosę :P

      Don Pablo
    • to jak car :)

      karampuk
    • Ale czy nie prościej przelać najpierw 2 k z każdego 1|2|3 na KGP, a potem jednym sms wylać wszystko z KGP?

      Don Quijote de la Mancha
    • No przecież można. Skupiłem się na opcji wylania z każdego konta po kolei, a tu taki prosty „trick” można zrobić :) Dzięki Don :)

      Don Pablo
    • a z 10 kont 1|2|3 da się jednego dnia przelać po te 2k na KGP czyli w sumie przelać 20k na KPG, czy też trzeba to robić transzami po 5 przelewów dziennie znaczy ten max 10k? Jak tylko transze, to wychodzi, że max możnaby ulokować 300k, aby codziennie wylewać po 10k x 30 dni…

      JJ2010
    • Da się, powyżej pisałem, że przetestowałem 4 przelewy po 4 k i nie było problemu, więc np. 10 po 2 k też powinno być OK.

      Don Quijote de la Mancha
  • Jeszcze na jedną pułapkę chciałby zwrócić uwagę: jeśli w danym miesiącu na konto 1|2|3 nie wpłynie 2 k, to zostanie pobrana opłata w wysokości 20 zł, dlatego warto przemyśleć liczbę zakładanych kont, bo dopóki ich nie zamkniemy (chyba tylko w placówce), trzeba będzie o tych przelewach pamiętać…

    A jak to jest z tym zwrotem 1%/2%/3%?
    „Aby otrzymać zwrot za zapłacone rachunki koniecznie przedstaw swoją fakturę w dowolnej placówce banku” — musi być na moje nazwisko?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Oczywiście, że nie można „szarżować” z ilością kont. Opłata za jedno konto może przejeść dodatkowe odsetki. Faktury muszą być na nazwisko właściciela. 5 min temu dzwonili i 2 faktury z powodu innych danych osobowych odrzucili.

      Don Pablo
  • 1. Najlepiej udać się do oddziału/ zakładając np. konta 123/ i ustawić limit wg. potrzeb np. 100 tys. i wtedy w ramach limitu swobodnie przelewamy pieniądze z kont 123 lub miedzy kontami 123.
    2. Warunek wpływu min. 2000 tys. można zrealizować poprzez:
    – przelew zewnętrzny,
    – przelew między kontami 123 ew. KGP,
    – można dokonać wpłaty i wypłaty w placówce ew. wpłatomacie,
    – wpłaty/ przelewy mogą być na raty aby ich suma wyniosła min. 2000 zł.
    3. Ustalony limit dzienny dotyczy przelewów zewnętrznych i wewnętrznych/ razem/.
    4. Oprocentowanie jest progowe i liczone od całości środków. Można optymalizować.
    5. Bank jakoś dziwnie liczy ponieważ do pełnego trzyprocentowego oprocentowania zazwyczaj brakuje 1-2 gr./ przy założeniu że 3000 leży od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca i nie było na tym koncie żadnych ruchów. Jeżeli ruchy były to zazwyczaj brakuje 3-5 gr. Czasami zdarza się nadwyżka 1-3gr. ale na tych kontach na których było dużo operacji.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • 1. Jak chodzi o limit przelewu bez sms, to mi w oddziale nie chcieli podnieść powyżej 10 k, ale tez nie naciskałem, bo ma to sens.

      2. „Warunek wpływu min. 2000 tys. można zrealizować poprzez […] przelew między kontami 123 ew. KGP” — czy to pewne? Oznaczałoby to, że można przelać z każdego 1|2|3 po 2 k (+ odsetki) na KGP, a zaraz potem z powrotem (po 2 k)? Albo jeszcze bardziej optymalnie, np. przy 10 × 1|2|3 można po 2 k przelewać z 1 na 2, z 2 na 3, z 3 na 4… z 9 na 10, z 10 na 1 (wtedy trzeba mieć na każdym mniej, niż 3 k, by była rezerwa na odsetki).

      Don Quijote de la Mancha
  • 1.W dni wolne od pracy, niedziele i święta najlepiej nie robić przelewów na kontach ponieważ jeżeli na koncie będzie mniej niż początjkowa kwota bank liczy odsetki od salda ujemnego. To skandal i wielka bzdura ale nie pisałem reklamacji ponieważ możliwość założenia prawie dowolnej liczby kont to prawdopodobnie wynik błędu i lepiej sprawy nie ruszać i nie nagłaśniać. Tylko nie robić ww dni przelewów aby nie ” zminusować”.
    2. Bank zwraca poniesione wydatki w wysokości:
    -1% gaz,
    – 2% prąd,
    -3%- tv, internet.
    w terminie 6 czy 7 dnia miesiąca poprzez wpływ na wyznaczone konto 123.
    3. Należy przynieść faktury dot. ww opłat. Dane z tych faktur pracownica banku musi ” zarejestrować” na wyznaczonym koncie. Z tego konta należy co miesiąc robić opłaty za ww media. Dane mogą być innej osoby np. żony zamieszkującej we wspólnym gospodarstwie domowym. Wcześniej bank płacił zwrot za wszystkie zarejestrowane faktury/ bez różnicy na kogo/ a obecnie tylko za właściciela konta i domowników.
    4. Można do konta 123 wyrobić kartę gdzie zwracają 2% monybecku ale opłaty 10 pln nie da się uniknąć./ Lepiej więc nie bujać się z kartą w BZWBK tylko w TMUB/.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • 1.Zwrot za faktury nie może być większy niż 25 pln/m-c.
    2. Limit 5 bezpłatnych sms-ów do końca promocji został zniesiony/ chyba do kwietnia czy maja ale nie pamiętam/. Aktualnie można bezpłatnie przelewać w dowolnej ilości. Limit 5 bezpłatnych sms-ów dotyczy osoby/ właściciela rachunku a raczej jest przypisany do jego NICK-u/ a nie kont, niezależnie od ich liczby.
    3. Bank ustalił nieprzekraczalny limit przelewów w wys. 10 tys. do tzw. odbiorców zaufanych/ nie ma konieczności potwierdzania przelewów sms-em/. Po przekroczeniu 10 tys. należy potwierdzać operacje sms-em.
    4. Można dokonywać przelewów zbiorczych, tzw. koszykiem przelewów i potwierdzać je jednym sms-em.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • 1. Tak można przelewać/ wpłacać pomiędzy kontami. Ważny aby suma wpływów na konto 123 była nie mniejsza niż 2 tys. Może być na raty.
    2. Najlepiej wpłacić 3 tys. /albo codziennie optymalizować/ i 1-go dnia każdego miesiąca odsetki ze wszystkich kont/ konta przelewać do jednego odbiorcy zaufanego, np. koszykiem walut.
    3. Poprzez kontakt video można zmienić limit do max. 25 tys. Powyżej tej kwoty tylko w oddziale i bez problemów, np. ja mam 110 tys. Przed urlopem zmieniłem na 5 tys. a po urlopie bez problemów ustawiono mi na 110 tys.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • @Eugeniusz, bravo Ty.
    Napisałeś, że przelew wewnętrzny 2 tys spełnia warunek wpływu. Masz to sprawdzone? Ja posiadam kilka tych 123 od paru miesięcy i oczywiście przelew najpierw na zewnątrz a potem na 123. Napisałeś również o przelewie odsetek 1 dnia miesiąca. Też tak myślałam i to był błąd, który kosztował mnie parę złoty. Niestety odsetki dopisywane ostatniego dnia miesiąca powiększają saldo i robi się więcej niż 3 tys – co powoduje 0 odsetek za ten ostatni dzień miesiąca. Jeszcze taka jedna uwaga – przelewy wewnętrzne wykonane w weekend lub święto się niby wykonują co widać po saldach ale tak naprawdę to się nie wykonują i czekają na dzień roboczy. Trzeba o tym pamiętać żeby np. przez dwa dni nie mieć 0% na iluś tam kontach. Nie po to zabawa w przelewy, sms-y, pilnowanie sald aby kasa nie pracowała:)

    Beata2 Odpowiedz
    • Dostałem potwierdzenie, że przelew wewnętrzny też zalicza się jako wpływ.

      Po drugie konto jest oprocentowane od razu od otwarcia, nie trzeba czekać na nowy miesiąc, aby środki pracowały.

      Dzięki @Beata2 za tipa, że należy przelać odestki ostatniego dnia msc.

      Wydaje mi się, że już wiemy jak zarządzać tym kontem :)

      Don Pablo
    • Przelew wew. może być z konta innej osoby o innym Loginie jak i wew. między swoimi kontami . To który będzie się zaliczal ? xyz

      prawdziwy-xyz
    • Mnie w banku Pani ostrzegała, że przelewy nie mogą być między własnymi rachunkami. Macie potwierdzone, że z własnego można przelewać?

      ola
  • 1.Beatko chyba nie masz racji z tymi odsetkami. Zwróć uwagę, że odsetki ostatniego dnia miesiąca naliczane są także na KGP / od max. kwoty 4000 / i tam problemu nie ma. Nie liczyłem tego z buta bo, wspólnie z rodziną, mam do obsłużenia kilkadziesiąt kont i brak czasu. Najzwyczajniej. Zwróciłem jednak uwagę, że gdy ostatni dzień miesiąca przypada na „zwyczajne dni” tygodnia tj. Pn-Pt. to problemu nie ma. Jeżeli dany miesiąc kończy się w sobotę lub w dzień wolny od pracy lub w święto to wtedy odsetki wraz z kapitałem przekraczają kwotę 3 tysięcy i odsetki za te dni nie są naliczane bo kwota jest wyższa niż ” dozwolone” 3 tysiące. Co ciekawe odsetki wypłacone przez bank doliczane i księgowane są w tym samym dniu ale już twój przelew zmniejszający stan środków na koncie 123 doliczany jest w dniu jego wykonania ale księgowany/ a do odsetek liczą się dni księgowania/ jest w najbliższy dzień roboczy. Taki to chłopski spryt niezłego w sumie banku.
    2. Przelewy wewnętrzne/ pomiędzy kontami 123/ oraz wpłaty gotówkowe typu: wpłata na konto 2 tys. – wypłata- wpłata na następne konto 123- wypłata, itd.- na bank spełniają warunek zwolnienia z opłaty i naliczenia odsetek. Aha, wpłacić/przelać można w dowolny dzień miesiąca.
    3. System bankowy „myli się” na twoją korzyść jeżeli kilka razy na to samo konto 123 przelejesz z zewnątrz duże kwoty, np. kilkadziesiąt tysięcy. Różnica sięga do 5gr. Nie na wszystkich jednak kontach 123 to działa.
    4. Praktycznie najlepiej ” położyć” 3 tys. na konto 123 pierwszego dnia miesiąca i przelać odsetki pierwszego dnia następnego miesiąca / jak ktoś ma czas i chęć to można to zrobić ostatniego dnia miesiąca; ok. godz. 23-23.30 odsetki już są naliczone. Nie pamiętam już ale ich przelew ostatniego dnia m-ca nie powodował niekorzystnych skutków/.
    5. Warto zastosować sztuczki z optymalizacją, tzn. wyliczyć kwotowe progi oprocentowania dla poszczególnych stawek i stosować. Miało to co prawda większy sens ekonomiczny przy wysokim oprocentowaniu albo przy lokatach „bezbelkowych” ale jak ktoś ma czas to kilka groszy na kilkudziesięciu rachunkach też przyniesie jakiś dochód. A przy dzisiejszej mizerii % to ……
    Aha sztuczka w BZWBK działa tylko 1 dzień więc codziennie trzeba kontynuować zabawę.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Z ręcznego wyliczenia /ale też z kalkulatorów / wynika, że stawki winny być następujące:
    1. Miesiąc 30 dniowy- winno być -odsetki netto-5,99 bank liczy w zasadzie 5,98
    2. Miesiąc 31 dniowy- winno być- odsetki netto- 6,18 bank liczy 6, 17 a nawet 6,19
    Dla KGP-
    30 dni- winno być 11, jest 10,99
    31 dni- winno być 10,65, jest 10,64
    Oczywiście dla max. stawek, tj. 3 tys. i 4 tys.
    Konta 123 oprocentowane są od całości środków ale w zależności od ich wielkości:
    – 0,01- 1000- 1%
    -1000,01- 2000- 2%
    – 2000,01- 3000- 3%
    powyżej 3000- 0 %
    Oczywiście można optymalizować.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Do prawdziwy xyz
    Oba. Minimum 2 tys.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Dzięki za info , tylko czy taki przelew pomiędzy swoimi kontami na tym samym loginie masz lub ktos inny ma już w praktyce sprawdzony ? Czy bank go uwzględnia i nie naliczy za konto 20 zł ? xyz

      prawdziwy-xyz
  • Eugeniuszu, ja to mam sprawdzone i wyliczone:) Dla mnie też wygodniejsze było przelanie odsetek 1 dnia miesiąca bo już je widziałam i wiedziałam ile przelać ale niestety to wygodnictwo nie popłacało. Dlatego też dbam o to aby ostatniego dnia miesiąca było o jakieś 6/7 zł mniej niż 3 tys. Ba, dbam nawet o to, że jak ostatni dzień miesiąca przypada na sobotę/ niedzielę to zmniejszam saldo w piątek z powodów opisanych wcześniej. KGP to zupełnie inna bajka – tutaj przekroczenie 4 tys nie skutkuje zerowym oprocentowaniem jak w przypadku 123. Sprawdź sobie historię tych kont a sam zobaczysz jakie są salda ostatniego dnia miesiąca. Pozdrawiam

    Beata2 Odpowiedz
  • Beatko
    1.Nie upieram się. Kont do sprawdzenia mam bardzo dużo ale w tym miesiącu wybiorę sobie na próbę 3-4 konta i wtedy opiszę.
    2. Jeżeli już przelewasz ostatniego dnia to max. kwota odsetek z konta 123 nie przekroczy 6,20. Oprocentowanie z kwoty 2860- 2980 wynosi 0,19 dziennie a od 2981 do 3000- 0,20. Warto więc jeżeli cały miesiąc trzymałaś na koncie równe 3 tys. przelać nie więcej niż 6,20. Wtedy ostatni dzień bez niepełnej dopuszczalnej kwoty masz zoptymalizowany.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Hmm może warto rozważyć otwarcie tych kont. Swoją drogą przyznajcie się po ile kont macie otworzonych? :) Nie patrzą jak na czubka przy większej ilości? :P

    specu Odpowiedz
  • @admin, jest szansa na jakiś osobny artykuł o tych kontach?

    Aleksy Odpowiedz
  • Do specu
    Rzeczywiście patrzą trochę na człowieka … dziwnie. Konta te otwierałem na raty, gdy 3 %/ w rzeczywistości jak przeprowadzasz dużo operacji na tym koncie i w różnym okresie optymalizujesz to oprocentowanie faktyczne jest troszkę niższe/ było już atrakcyjnym oprocentowaniem. Jak dobrze pamiętam tak gdzieś w połowie 2015r., może trochę wcześniej zakładałem pierwsze. Wtedy można było tylko w oddziale, chociaż wniosek można było złożyć także przez infolinie ale podpisywanie przez kuriera. Kolejne konta otwierałem sukcesywnie i zawsze w oddziale i zawsze po jakichś konsultacjach pracowników z centralą. Otwierano ale niezbyt chętnie. Kiedyś, na wczasach nad morzem, chciałem wypłacić trochę kasy w placówce w Kołobrzegu, więc pracownica gdy zobaczyła ile mam tych kont to aż zaniemówiła bo nie wiedziała z którego wypłacić. Mam ich dużo sam. Mają je także żona i córka. Jestem do nich upoważniony i nimi zarządzam.

    Do Beata
    Don Pablo
    Wspominając wypłatę środków w Kołobrzegu przypomniał mi się patent na odsetki. Przed urlopem ze względów bezpieczeństwa blokuję wszystkie konta a na jednym ograniczam wysokość wypłaty do 5 tys. Aby sprawnie zarządzać swoją kasą wyznaczam jedno puste konto 123 jako „zbiorcze” na odsetki z pozostałych. System bankowości elektronicznej pozwala na przelewy wewnętrzne z odroczonym terminem. Ustawiam więc przelewy ze wszystkich kont 123 z datą wypłaty odsetek, a więc 1- go danego miesiąca, w przewidywanej wysokości odsetek. Nie zawsze chce mi się liczyć, a i często brak czasu, więc arbitralnie ustalam przelew na ok. 6,2- 6,25 zł z każdego konta /w zależności od wielkości zdeponowanej kwoty i czasu lokowania/. W ten sposób „….pieniądze pracują na mnie a nie ja na nie”…. / Nota bene to jest powiedzenie jednego z Rotschildów ale nie pamiętam którego/.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Byłam dzisiaj w oddziale założyć to konto. Pani powiedziała, że oprocentowanie liczy się od średniego salda na koncie w danym miesiącu.

      Iza
    • Eeeee, ja specjalnie 5 razy pytałam czy to naliczają dziennie czy od średniego salda w miesiącu i Pan mnie zapewniał, że naliczane dziennie a wypłacane raz w miesiącu. Ktoś potwierdzi?

      ola
  • Do Aleksy
    Pieniądze lubią ciszę. W tych postach masz całe kompendium wiedzy na temat kont 123. Należy z tego po cichu skorzystać. Jak problem będzie nagłaśniany to bank zlikwiduje możliwość zakładania wielu rachunków tego typu. To, że można zakładać wiele kont 123 to wynik niedopatrzenia banku a nie jego świadome działanie. Rozmawiałem kiedyś z kompetentną osobą z BZWBK i znaja problem. Ma on nie wielką skalę, jest cicho więc bank to toleruje. Osobiście uważam, że za 2-3 lata problem sam się rozwiąże bo oprocentowanie przestanie być atrakcyjne i ludzie sami je polikwidują zostawiając jedno dla zwrotów za media. Ja już ze wszystkich zwrotów za media nie korzystam. Energię/ 10 pln zwrotu co miesiąc/ przeniosłem do Orange, wcześniej płaciłem przez BM a ostatnio przez SB. Zakładajcie konta 123, korzystajcie z ich elastyczności/ nieograniczona ilość wpłat/ wypłat/ przelewów, cieszcie się odsetkami i nie …… nagłaśniajmy już problemu.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • niewielką i znają oczywiście.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • IB proponuje lokatę – Wielka trzynastka – 1,95% – 13 dni- słabiutko…..

    Grażka Odpowiedz
  • Mam 3x KGP i przy próbie założenia K123 mam komunikat: „Nie jest możliwe otwarcie kolejnego konta danego typu w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24. Wybierz inny typ konta lub udaj się do oddziału BZWBK.”

    broker Odpowiedz
    • U mnie identyczny komunikat był, dzwoniłem na infolinię, czy można przez telefon założyć, da się, ale przez kuriera. Pojechałem do palcówki i założyłem konto 10 razy. Mina bankowca bezcenna. Aż musiał z przejęcia zadzwonić na helpdesk, czy tak można, bo jeszcze takiego klienta nie miał. Słabo się staracie, że zawsze to ja muszę wychodzić na wariata :P

      Artur
    • @Broker z tego co wiem. Jak posiada się już trzy konta w bzwbk to przez serwis internetowy nie da się założyć żadnego konta.
      @Artur w moim wypadku jak otwierałem hurtowo konta, to pracownica banku oczywiście dzwoniła, żeby się dowiedzieć czy tak można, ale później pogratulowała mi pomysłu :P

      Don Pablo
  • Też tak miałam ,konieczna wizyta w oddziale.lub opcja z kurierem

    zuza Odpowiedz
  • W IB lokata TYLKO TERAZ na 45 dni na 2,4%

    go Odpowiedz
  • IB – już nie ma lokaty Wielka trzynastka, jest za to Tylko teraz -2,40% – 45 dni.

    Grażka Odpowiedz
  • Przypiliło ich.

    Rumburak1 Odpowiedz
  • Jeszcze tydzień do końca miesiąca a już 2,40 ;-)

    Kora Odpowiedz
  • Wg mnie znów testują ja mam jeszcze tydzień czasu więc cierpliwie czekam….

    jojo Odpowiedz
  • Pewnie sporo środków im odpłynie. Toyota zgarnie sporo kasy. A i 2,3 w optimie lepsze.

    Pimpuś Odpowiedz
  • Jeżeli ktoś jest zainteresowany to podsyłam link. Do 10 tys., 3%, 100 dni, nieodnawialna. Krótki okres karencji-wykluczenie 1 stycznia 2016-15 stycznia 2017r. . Trzeba założyć ROR plus KO. Szczegóły niżej.
    http://www.fuzja.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/oszczednosci/lokaty/lokata-na-start

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Lokata na 45 dni w Idea Bank „Tylko Teraz” – 2,4% ;-)

    jaa Odpowiedz
  • Poszła w (…) 2,40% ale też dla nowych KO SAVER tylko 1,90% na szczęście starzy po staremu, ciekawe jak długo…. Oj pikuje ta Idea pikuje….

    jojo Odpowiedz
  • jak tam zenek64 …czekasz dalej ?

    Barti Odpowiedz
    • @barti czekam ale kasa na Millenium leży na 2,5 i jak widzę ostatniego dnia miesiąca jeszcze sobie na Millenium poleży … – bad idea :-(

      zenek64
  • Mało powiedzieć pikuje…. nie wiem czy celowo działają, ale wygląda na to że przetrzymują kasę bo pierwszy raz mam problem z odzyskanie swojej kasy z lokat które się dziś kończą…. niby wszystko cacy system przyjmuje, sms potwierdzający na telefon i niby ok…. a lokaty jak wisiały tak wiszą…. i tak od godziny… wrrrrrrrr jestem wściekała….

    Pola33 Odpowiedz
  • Chwilę to trwa (u mnie własnie ok 1 h) ale w końcu znikają. Ja dzisiaj też polikwidowałem i …mam problem bo znowu jest bieda.

    Barti Odpowiedz
  • Nie jest dobrze. Konto Zyskowne w Idea Banku spadło z 2.8% na 2.2%. Dramat. Mozna było miec 3 takie konta. Wiec troche to ratowało. Tak samo Zośka z 2.5% na 2.25%. Źle się dzieje…

    johnyy_ Odpowiedz
  • Jest nowa Lokata Niespodzianka: 3M-2,3%, 4M-2,4%, 5M-2,5%. Chyba poczuli odpływ gotówki dziś… A ja już wylałem kasę od nich do Optimy, mogli szybciej to wrzucać…

    pws Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy