[Aktualizacja] Nie dostałeś gwarantowanej premii w promocji Banku Zachodniego WBK? Sprawdź, co robić

Każdy stały czytelnik bloga wie, że w promocjach bankowych błędy się zdarzają. Popełniamy je zarówno my, klienci (np. zapominając o spełnieniu jakiegoś warunku), ale również banki – choć to zdarza się niezwykle rzadko. O większości tego typu sytuacji nawet nie wiemy, bo załatwiane są w formie reklamacji złożonej przez klienta – zazwyczaj na jego korzyść – nawet, jeśli nie miał do końca racji. Wszak mało która firma chce zrazić do siebie ledwo co pozyskanego klienta. Niestety raz na jakiś czas zdarzają się również sytuacje, w których odsetek osób bez obiecanej premii jest relatywnie wysoki, a odpowiedź na reklamację wydaje się być błędna – tak, jak w ostatnich promocjach Banku Zachodniego WBK. W takich sytuacjach nie pozostaje mi nic innego, jak przypomnieć wam o tym jakie macie prawa i jak skutecznie walczyć o obiecaną nagrodę.

150 zł za założenie Konta Jakie Chcę

Łatwe premie na łatwych warunkach

Dwa miesiące temu na łamach bloga opisywałem promocję „Zarabiaj z Kontem Jakie Chcę”, która szybko okazała się hitem. Nie ma się czemu dziwić: nie dość, że mogliśmy zyskać gwarantowane 150 zł na start, to później czekało na nas łatwe 300 zł za ewentualne wpływy wynagrodzenia (w promocji „300 zł za wynagrodzenie”). I to na bardzo prostych warunkach, bo wystarczyło złożyć dyspozycję przelewu wynagrodzenia, a następnie czekać na jego wpływ (a później na wpływ obiecanych 50 zł, przez 6 miesięcy, co łącznie da 300 zł).

Warto tu dodać, że regulamin drugiej promocji był bardzo „luźny”:

W okresie przystąpienia do promocji w usługach BZWBK24 internet lub przez kontakt z infolinią 1 9999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora), złoży dyspozycję przekazywania wynagrodzenia na Konto Jakie Chcę lub Konto VIP.

Sam system transakcyjny pozwalał na dwie opcje zlecenia dyspozycji przekazywania wynagrodzenia. Jedna z nich pozwalała na samodzielne wydrukowanie dokumentu i dostarczenie pracodawcy, druga – na wykonanie tej czynności w naszym imieniu przez bank. Generalnie (zgodnie z regulaminem) każda z nich powinna być premiowana, więc to my wybieraliśmy, która opcja jest dla nas wygodniejsza.

Pierwsze zgrzyty zaczęły pojawiać się dość szybko. Miesiąc po opisie promocji bank przeprojektował swój interfejs i… usunął możliwość zlecania dyspozycji przekazywania wynagrodzenia samodzielnie. Na dodatek w komentarzach na blogu użytkownik o nazwie „Zespół_BZWBK” przekonywał, że samodzielnie dostarczona dyspozycja nie będzie podstawą do wypłaty premii (choć w innym miejscu to potwierdzał). Inna sprawa, że w zasadzie każdy z was może założyć konto na LiveSmarter o tego typu nazwie, więc specjalnie nie przywiązywałem do tego uwagi. W końcu regulamin promocji mówił co innego – a to podstawa.

Kilkaset osób bez nagrody?

Wróćmy jednak do pierwszej promocji, czyli 150 zł za założenie Konta Jakie Chcę. Zgodnie z regulaminem aby zgarnąć premię konieczne było:

  • złożenie wniosku o konto wraz z kartą debetową z dedykowanej strony promocji (do której kierował wpis na blogu)
  • wyrażenie zgody na kontakt elektroniczny oraz telefoniczny w celu marketingowym (co sprowadza się do akceptacji wszystkich checkboxów we wniosku)
  • zawarcie umowy przelewem, przez wizytę kuriera lub przez wideorozmowę
  • wykonanie płatności kartą i/lub BLIK na łączną kwotę min. 150 zł

Przy czym 50 zł zdobywało się za spełnienie pierwszych 3 warunków, a dodatkową stówkę – za ostatni z nich.

Dodam również, że w promocji obowiązywał limit 3000 nagród, jednak pula nie została wyczerpana (choć z moich nieoficjalnych informacji wynika, że niewiele brakowało do „dobicia” do limitu).

Wypłata nagrody (50 zł lub 150 zł) miała nastąpić do 30.06.2018 na aktywne Konto Jakie Chcę. Co więcej – bank zobowiązał się do przygotowania listy zwycięzców i opublikowania jej na stronie promocji. I rzeczywiście – w ubiegły piątek (29.06.2018) lista się pojawiła, a wraz z nią na kontach wielu z nas pojawił się obiecany przelew. Problem tym, że nie u wszystkich, tylko u dokładnie 1800 osób.

Co z pozostałymi? Jeśli założymy, że w promocji wzięło udział około 2800 osób, to brakuje nam jakiegoś tysiąca. Z doświadczenia jednak wiem (w końcu śledzę promocje bankowe od ponad 6 lat), że nie każdy złożony wniosek kończy się podpisaną umową (brak wizyty kuriera, błędny przelew weryfikacyjny), niektórzy muszą składać wniosek drugi raz, albo najzwyczajniej w świecie nie spełniają warunków promocji, bo o czymś zapomnieli.

Mimo wszystko skala problemu wydawała się dosyć spora, co bardzo szybko potwierdziliście w komentarzach. Do tej pory kilkadziesiąt osób napisało o braku premii (w tym również pisząc do mnie mailowo czy przez Facebooka), a pewnie sporo innych jeszcze nawet nie zauważyło, że jej brakuje. Przez cały weekend zalecałem wszystkim złożenie reklamacji w banku licząc, że sprawa szybko się wyjaśni – w końcu wszędzie pracują tylko ludzie i ktoś mógł najzwyczajniej w świecie popełnić jakiś drobny błąd przy generowaniu listy nagrodzonych osób.

Powód odrzucenia reklamacji: brak zaznaczonych zgód (które są zaznaczone)

Niestety dzisiaj zaczęliście wklejać w komentarzach do wpisu pierwsze odpowiedzi na wasze reklamacje, które są… absurdalne. Bank odpisuje praktycznie wszystkim, że nie otrzymali premii, bo nie wyrazili odpowiednich zgód marketingowych:

Szanowny Panie,
odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji Zarabiaj z Kontem Jakie Chcę, informuję że nie możemy uwzględnić Pana reklamacji.
Zgodnie z § 4 pkt. 2 b regulaminu promocji W Promocji może wziąć udział Uczestnik, o którym mowa w § 3, który wyrazi zgodę w trakcie rejestracji wniosku o Konto na:
i. kontakt telefoniczny w celu marketingowym i
ii. zgodę na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym.

Tymczasem podsyłacie mi zrzuty ekranu fragmentów waszych umów, gdzie zgody są… zaznaczone.

Zgody marketingowe na umowie z Bankiem Zachodnim WBK

Są one zresztą ciągle aktywne i widoczne po zalogowaniu do bankowości internetowej. Ba, w prześwietleniu promocji na blogu niemal od początku znajdował się zrzut ekranu, w którym pokazuję wam jakie zgody mają być zaznaczone, aby spełnić warunki promocji (generalnie – wszystkie :)). Jestem w stanie zrozumieć to, że ktoś mógł czegoś nie doczytać – ale że kilkaset osób przegapiło ten obrazek? Wątpię.

Wymagane zgody marketingowe - Konto Jakie Chcę z premia 150 zł od BZWBK
Ten obrazek znajdował się w prześwietleniu promocji

Dlatego apeluję do banku (wiem, że mnie czytacie), aby jak najszybciej wypłacił obiecane nagrody, a nie odpisywał bzdury na wasze reklamacje. Bardzo możliwe, że jest gdzieś jakiś błąd techniczny, który sprawia, że zgody nie zapisują się poprawnie w jakimś magicznym systemie – ale nie jest to w żadnym wypadku błąd czytelników. W końcu oni i na umowie i w systemie transakcyjnym mają zaakceptowane zgody.

Chciałbym również zastrzec, że w mojej skromnej opinii Bank Zachodni WBK należy raczej do „porządnych” banków – zarówno od strony produktowej, jak i ze względu na dobre traktowanie swoich klientów. W zasadzie jest to jedyny bank, który niemal regularnie wypuszcza promocje dla swoich obecnych klientów. Dlatego trzymam kciuki za sprawne i profesjonalne rozwiązanie sytuacji.

Brak premii w pozostałych promocjach

Ewidentnie widać, że w ostatnim czasie „coś poszło nie tak”. Oprócz brakującej premii w promocji „Zarabiaj z Kontem Jakie Chcę” piszecie również, że bank nie wypłacił premii w programie poleceń (być może z tego samego powodu).

Dziwne rzeczy dzieją się również w promocji z wpływem wynagrodzenia. Część osób dostała premię (w tym osoby, które samodzielnie zanosiły dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia do swojego pracodawcy – co jest zgodne z regulaminem), część premii nie dostała, a część dostała zaskakująco szybko, bo za pensję otrzymaną w czerwcu (banki raczej wypłacają promocję w ostatnim możliwym terminie, w tym wypadku do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków). To oczywiście można traktować jako plus, ale ewidentnie widać, że coś jest nie tak.

Co radzę poszkodowanym klientom? Pisać reklamację. A jeśli już została odrzucona, to pisać kolejną. Przypominam, że do wyboru macie złożenie reklamacji w oddziale, przez infolinię, pocztą albo w formie elektronicznej – przez bankowość internetową BZWBK24. Osobiście polecam ostatnią formę, bo można napisać dokładnie to, co się chcę. Wystarczy kilka prostych zdań:

Brałem(am) udział w promocji „Zarabiaj z Kontem Jakie Chcę”. Spełniłem(am) wszystkie warunki wymagane przez regulamin promocji, tj:

  • założenie konta wraz z kartą ze strony promocji
  • zaznaczenie wymaganych zgód na kontakt elektroniczny oraz telefoniczny w celu marketingowym
  • wykonanie transakcji kartą i/lub BLIK na łączną kwotę min. 150 zł

Premia nie została mi przekazana w regulaminowym terminie, tj. do 30.06.2018. W związku z tym proszę o jej natychmiastowe wypłacenie. W przeciwnym wypadku sprawa zostanie skierowana do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich.

Załączam kopię umowy (z zaznaczonymi wymaganymi zgodami) oraz listę wymaganych transakcji.

Jeśli reklamację już napisaliście i została odrzucona, to można się od niej odwołać (a w zasadzie wnieść nową), pisząc np:

W związku z odrzuceniem reklamacji numer ….. dotyczącej promocji „Zarabiaj z Kontem Jakie Chcę” proszę o jej ponowne rozpatrzenie.

Państwa odpowiedź jest błędna, ponieważ zgody marketingowe wymagane do uzyskania nagrody zostały przeze mnie zaznaczone w trakcie wnioskowania o konto. Przez cały okres promocji nie były zmieniane i są ciągle aktywne. W załączniku znajdą Państwo kopię umowy (z wyrażonymi zgodami), którą podpisaliśmy.

W związku z tym proszę o natychmiastowe wypłacenie premii w wysokości 50 zł/150 zł. W przeciwnym wypadku sprawa zostanie skierowana do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich.

Być może zauważyliście, że w powyższych reklamacjach dodaję zdanie na temat Arbitra Bankowego. Jest to twór stworzony do rozwiązywania konfliktów między bankiem, a klientem. Mówi zresztą o tym sam regulamin promocji:

Spory pomiędzy uczestnikiem a organizatorem mogą być rozstrzygane polubownie przed Arbitrem Bankowym przy Związku Banków Polskich, o ile wartość przedmiotu sporu nie jest wyższa niż 12 000 złotych polskich.

Warto o nim pamiętać, bo często samo wspomnienie w treści reklamacji o instytucji Arbitra czyni cuda (albo to tylko moje, subiektywne doświadczenia…). Oczywiście jeśli bank odmówi wypłaty premii, a my będziemy obstawać przy swoim, to nie pozostanie nam nic innego, jak z usług Arbitra faktycznie skorzystać. Aby zajął się naszą sprawą trzeba wprawdzie zapłacić 50 zł opłaty arbitrażowej (lub 20 zł, jeśli wartość sporu jest niższa, niż 50 zł), jednak w przypadku wygranej to bank zwraca poniesioną przez nas opłatę.

Zasady wnoszenia spraw są bardzo dobrze opisane w tym dokumencie. Życzę jednak wszystkim, aby ostatecznie nie musieli tego robić. Mam nadzieję, że BZWBK stanie na wysokości zadania i wypłaci wszystkie zaległe premie jak najszybciej. W końcu do tego zobowiązał się w swoich regulaminach.

Aktualizacja (12:00): Bank znalazł błąd

Od kilku minut meldujecie w komentarzach, że na waszych kontach zaczęły się pojawiać obiecane premie. Nieoficjalnie udało mi się też dowiedzieć, że „błąd został znaleziony”. W związku z tym reklamacje są rozpatrywane pozytywnie. Osoby, które nie zdążyły ich złożyć, również otrzymują premie. Miałem więc racje twierdząc, że brak premii jest raczej zbyt absurdalny, aby był celowy. Cieszy fakt, że bank tak sprawnie rozwiązał sprawę. Brawo.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja również dostałem dziś sms, ze rozpatrywanie reklamacji się przedłuży…

    haha Odpowiedz
  • u mnie też dziś sms z taką samą informacją..

    Andrus Odpowiedz
  • Mam pytanko, jeśli konto zostało założone w maju to do końca czerwca powinienem zrobić transakcję kartą na 200zł, czy tylko w czerwcu 200zł? Zgóry dzięki za odpowiedź.

    Mały Odpowiedz
  • Przedłuży się chyba odnośnie premii za przelew wynagrodzenia. Premia za założenie konta trafiła zanim przyszedł sms.

    Pankracy Odpowiedz
    • ja złożyłem reklamację za wpływy wynagrodzenia – rozpatrzyli ją dzisiaj, odpowiedź wysłali na adres korespondencyjny a premii na koncie brak – jesli tak od razu zamykam to konto, szkoda czasu na niepoważny bank.

      Marcin_CZ
  • Dostałem SMS, że Twoje zgloszenie BZWBK/xxx/xx zostalo rozpatrzone. Odpowiedz wyslemy na adres korespondencyjny. Pozdrawiamy, BZWBK

    Prosiłem odpowiedź w bankowości internetowej, a tu takie coś, pewnie jeszcze będę musiał dymać na pocztę. Oczywiście przelewu premii brak. Nie mogę z tym bankiem…

    Paweł Odpowiedz
    • Mam to samo, pewnie odrzucili i trzeba będzie pożegnać się z bankiem, choć dla mnie jest to niepojęte…

      Marcin123333
    • O dziwo u mnie odpowiedź pozytywna, premia ma być do końca miesiąca.

      Paweł
  • Promocja 300 zl.
    Pierwsza reklamacja, bez powolywania sie na livesmarter czy regulamin. Po prostu napisalem, ze spelnilem warunki i powienienem dostac w 2 zdaniach.

    „Odpowiadając na Pana zgłoszenie dotyczące promocji 300 zł za wynagrodzenie
    informuję, że Pana reklamacja jest zasadna.

    Informuję, że dopisaliśmy Pana do promocji. Nagrodę 50 zł przekażemy na Pana
    rachunek do końca lipca br. Po spełnieniu warunków w kolejnych miesiącach,
    nagrody będą przekazywane na rachunek. „

    krabar Odpowiedz
  • Mam tak samo jak @Paweł
    też chciałem odpowiedz otrzymać w bankowości internetowej, a wysyłają mi poczta. Kasy brak, wiec pewnie odmowną. Pytanie jak to uzasadnili, skoro spełniłem warunki…

    haha Odpowiedz
    • U mnie tak samo, ale póki co nie wiemy jaka będzie odpowiedź ;).

      Marta
    • Maja umowe z poczta i wysylaja za grosze. Tym sposobem tanio kupuja sobie czas, bo przez tydzien nie bedziesz skladac kolejnej reklamacji

      aaaa
  • Brawo BZWBK reklamacja rozpatrzona pozytywnie

    SYLWESTER Odpowiedz
  • U mnie też wysłali list. Ciekawe o jakiej treści..

    Kłapouchy Odpowiedz
  • Dostałem list, reklamacja uznana. Cieszę się że udało się bez przepychanek reklamacyjnych.

    Paweł Odpowiedz
  • Dziś przyszedł list. Reklamacja uznana.
    Napisali że do końca lipca wpłynie 50 zł a jeśli warunki będą dalej spełniane to kolejne premie będą wpływały w kolejnych miesiącach.
    Mógłbym w sumie pisać kolejną reklamacje bo 1 wynagrodzenie wpłynęło w maju a nie w czerwcu ale.. już mi się nie chce denerwować..
    Po prostu miesiąc dłużej wynagrodzenie będzie wpływało do WBK

    Andrus Odpowiedz
  • Czy dostaliście jakieś potwierdzenie złożenia dyspozycji przeniesienie wynagrodzenia? Wolałbym jakieś mieć na wypadek reklamacji a nic nie dostałem :(

    Dobcio Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem odp na reklamację wynagrodzenia 300 zł. Reklamacja uznana za drugim razem, zobaczymy co będzie. Niby fajnie ale niestety niesmak pozostał nadal. Bank zamiast wzbudzić moją sympatię, pokazał ze ma nieczyste zagrywki i nie traktuje swoich klientów do końca poważnie.

    Paweł D Odpowiedz
    • Bank jak bank, ale boty, które z automatu odrzucały reklamacje nie bardzo budzą sympatie ;)
      m.in dzięki livesmarter musieli weryfikować swój regulamin na nowo ;)

      savi
  • Właśnie dostałam odpowiedź na reklamację. Uznali swój błąd i dostanę 100 zł za polecenie do końca lipca i po 50 zł za wynagrodzenie przez 6 miesięcy. Dzisiaj wpłynęło pierwsze 50. Nawiasem mówiąc pierwszą reklamację odrzucili bo nie było zgód marketingowych a w drugiej stwierdzili że polecenie nie było przez link. Ponadto dodam że wynagrodzenie sama zaniosłam do „pracodawcy”
    Tak więc nie poddawać się i walczyć o swoje

    Teresa Odpowiedz
  • Obczajcie swoje historie kont w WBK – na niektórych pojawiła się u mnie opłata 5 zł za kartę debetową – co najlepsze za lipiec, gdzie jeszcze miesiąc trwa i jest sporo czasu na spełnianie warunków, i z księgowaniem z datą przyszłą 23.07.2018. Taki burdel tylko w tym banku… Oby sami to oddali, bo nie chce mi się pisać reklamacji do debili.

    pws Odpowiedz
  • A jak sprawdzić wybrany wariant do zwolnień z opłat za katę do KJCH? Zdaje się wybierałem 5 trans. przy aktywacji karty ale nie jestem pewien . Da się to sprawdzić bez konsultantów i oddziału ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Olali moja rklamacje

    Ewa Odpowiedz
  • Sms z informacją o rozpatrzeniu reklamacji dotarł 12 lipca. Do dzisiaj nie otrzymałem pisma z odpowiedzią na reklamację. Przedwczoraj wpłynęło 50 zł za wynagrodzenie, ale powinno wpłynąć 100 (za maj i czerwiec)…

    haha Odpowiedz
    • Do dziewczyny także list nie dotarł. 50 zaksięgowane, chociaż wynagrodzenie wpływa od maja. Najwyżej wpłynie miesiąc później ;-)

      savi
    • Być może tak będzie, ale to wydłuży o miesiąc czas w którym będę musiał mieć czynne to konto. Bardzo podoba mi się samo konto, jego parametry, darmowe przelewy natychmiastowe od sierpnia, ale trzymanie mnie „na siłę”, przeciąganie reklamacji, nie przyznawanie należnych premii – już nie, i nie chcę na dłużej niż to konieczne wiązać się z takim bankiem. U Samcika jest artykuł nt. Santandera, jeśli do takich praktyk chce nawiązywać swoim postępowaniem bzwbk (które ma zmienić niedługo nazwę, właśnie na grupa Santander…) to ja dziękuję za współpracę z takim bankiem. Wolę zaryzykować z mniejszym, może będą lepiej dbać o klienta.

      haha
    • Kombinują jak mogą, żeby zostać z nimi jak najdłużej. Dziady…

      Jolanta
  • Dostałam reklamację, że czas na rozpatrzenie informacji został przedłużony. Po 6 dniach sms-em poinformowano mnie o jej rozpatrzeniu a odpowiedź przyjdzie na adres korespondencyjny. Na koncie KJC jest 50 zł.

    Beata2 Odpowiedz
  • Dwie reklamacje odrzucone:((

    Powód konto założone nie na dedykowanej stronie, co jest absolutną bzdurą, tylko nie mam jak tego udowodnić. „Nie mają mojego płaszcza i co im zrobisz”

    Nie wiem czy jeszcze walczyć o swoje(jak?)

    Nie mam już nerwów do tego banku

    Nie mam już

    Andrzej Odpowiedz
  • Dzień dobry, u mnie odpowiedź na reklamację reklamacji przyjdzie pocztą, ale kasy na koncie brak, tak więc nie spodziewam się cudów… Jednak wpłynęło 50 zł za wynagrodzenie :) czy te promocje nie były powiązane?

    Sebix Odpowiedz
  • POMOCY!
    Czy ktoś z Was dostał taką odpowiedź na reklamację dotyczącą nagrody za wpływ wynagrodzenia?
    „Zgodnie z punktem 3. Regulaminu Promocji 300 zł za wynagrodzenie uczestnikiem
    promocji może być posiadacz lub współposiadacz Konta Jakie Chcę i posiadacz
    karty Dopasowanej lub Konta VIP i karty Visa VIP.
    Sprawdziłam, że nie posiada Pani karty do konta i z tego powodu nie może Pani
    przystąpić do wyżej wymienionej promocji.”

    Moim zdaniem w regulaminie jest napisane co innego. Mianowicie punkt 3. mówi o tym, że w okresie PRZYSTĄPIENIA do promocji trzeba być posiadaczem karty. Wtedy miałam kartę (w maju założyłam konto, miałam kartę i złożyłam dyspozycję przelewu wynagrodzenia). Dostałam przelew z wynagrodzeniem w maju, czerwcu i lipcu. Z karty zrezygnowałam pod koniec czerwca, kiedy wypłacili mi 150 zł za założenie konta i spełnienie warunków promocji dla nowych klientów. Myślicie, że mam rację? Piszę odwołanie od tej reklamacji.

    dorota_208 Odpowiedz
    • ok, doczytałam: 1. Okres przystąpienia do promocji – od 16.04.2018 r. do 30.09.2018 r.
      Trudno… w związku z tym jak wyrobię kartę to będę mogła brać nadal udział w promocji?

      dorota_208
    • Ha ha dostałam identyczną odpowiedz. Odpisują szablonowo, celowo żle interpretują regulamin promocji, zeby ludzie odpuścili. Dziadostwo nie bank !

      Jolanta
    • Ja też napisałam odwołanie. Zobaczymy co odpiszą. Powinni chociaż uznać spełnienie warunków promocji w maju i czerwcu. Zadałam też osobne pytanie w wiadomości do banku czy ponowne wyrobienie karty umożliwi skorzystanie na nowo z promocji.

      dorota_208
    • Odpisali na odwołanie od reklamacji z powodu zamknięcia karty, przyznali się do błędu i dopisali mnie do promocji. Polecam zatem składać reklamację/odwoływać się od reklamacji.
      „Informuję, że dopisaliśmy Panią do promocji. Nagrodę przekażemy na Pani rachunek do końca sierpnia br. Po spełnieniu warunków w kolejnych miesiącach, nagrody będą przekazywane na rachunek. „

      dorota_208
    • Dostałem podobna odpowiedz w lipcu. Nie przelali premii za poprzednie miesiące. Napisałem 30 lipca kolejna reklamacje. Do dziś brak odpowiedzi.

      haha
  • miesiąc się kończy premii za wynagrodzenie nie ma – w okresie przystąpienia do promocji (składania wniosku) miałem kartę dopasowaną ale z kocem czerwca ją zastrzegłem bo mi nie potrzebna do niczego … jest sens pisać reklamacje czy olać Santandera po całości zamknąc wszystko co tam mam otwarte bo już promocji dla starych klientów nie ma od dawna (poza tą aktualną która nie działą u wielu osób) ?

    zenek64 Odpowiedz
    • Mam podobnie moją reklamację odrzucili, gdyż nie mam karty. Kartę miałam w dniu przystąpienia do promocji, pózniej zamknęłam. Napisałam reklamację od reklamacji. Regulamin interpretują sobie jak im się podoba. Masakra z takim bankiem. Tym bardziej nie wolno odpuszczać! Ty też pisz reklamację, a nawet póżniej do arbitra bankowego.

      Jolanta
  • A ja mam kartę, a napisali w odpowiedzi na reklamację że nie ma premii bo karty posiadam to jest dopiero cyrk. Dopiero przy odwołaniu uznali.

    Bobek Odpowiedz
    • Na takich cwaniakow jest prosty sposob. Napisz im: skoro nie posiadam karty to prosze o zwrot pieniedzy ktore mi panstwo potracili z konta z tytulu rzekomych platnosci karta. W tym tygodniu odpisuja tak kazdemu wiec jak dostana kilka takich samych odpowiedzi to ktos sie usmiechnie :)

      aaaa
  • * nie posiadam

    Bobek Odpowiedz
  • Dobry wieczór,
    czy komuś z grupy „zły link” udało się wywalczyć zwrot premii podczas procedury reklamacyjnej bądź wykorzystując inne narzędzia?

    Borqa Odpowiedz
    • Ponawiam pytanie,

      W moim przypadku dwie reklamacje bank odrzucił idąc w zaparte i uporczywie wmawiając że „zły link”

      C

      Andrzej
    • Czy bank podal ten zły link? Popros o date, godzine i numer ip z ktorego rzekomo skladany byl wniosek w Twoim imieniu. Pewnie w wyniku kolejnej awarii losowo pozmienialy im sie zapisy w bazie danych, wiec kazdy z Was ma przypisany inny zły link.

      aaaa
    • z ciekawością śledzę ten wątek gdyż mi też fałszywie bank twierdzi że konto założone było ze „złego linku”. Pewnie jest nas dużo więcej, w kupie siła!

      Zbyszek
    • Ale masz jakiś pomysł co z tym dalej?

      Może autor bloga jako pośrednik w tej promocji coś by tutaj nam poradził, skoro „pewnie jest nas więcej”

      Agora jako pośrednik nie ma możliwości zbytniego nacisku na BZ WBK

      Andrzej
    • Po cichu, bez słowa „przepraszamy” wpłacili premię. Link nagle jest dobry.

      Zbyszek
    • Wszystko dzięki Waszym podpowiedziom, nie odpuszczania w pisaniu reklamacji. Także kto nie dostał premii i odpuścił niech dopina swego… pisać, pisać, reklamować!

      Zbyszek
    • Zbyszku,

      Nie dostałem premii pomimo dwukrotnej reklamacji, bo „zły link”
      Pisałem do Agory jako pośrednika i do autora bloga, bezskutecznie

      Byłbym wdzięczny za info jak to zrobiłeś że premię masz.
      Jak nie chcesz tutaj to pisz na mczero@interia.pl

      Pozdro

      Andrzej
    • Andrzeju, inspiracją treści reklamacji był dla mnie wpis: 6 sierpnia 2018, 16:56 • aaaa

      przy okazji aaaa, dziękuję za poradę!
      SKUTECZNA

      Zbyszek
    • Zbyszek, proszę bardzo. Na razie jestem na wakacjach

      Aaaa 2018
    • Zbyszek, po napisaniu reklamacji ile czekałeś na kasę?

      U mnie będzie niedługo dwa tygodnie, odpowiedzi i kasy niet

      Andrzej
  • Hej, czy ktoś dostał premię za wynagrodzenie więcej niż 1 raz? Wypłata wpłynęła mi już 3 razy, ale premie dostałem tylko jednokrotnie po złożeniu reklamacji. Myślicie, że co miesiąc powinnismy w takiej sytuacji składać taką samą reklamację? ?

    Majk Odpowiedz
    • Ten bank dziala w trybie awaryjnym, jesli nie chce ci sie co miesiac pisac reklamacji to za 3 miesiace napisz reklamacje zbiorcza o wszystkie brakujace premie

      aaaa
  • Mnie też wysłali odpowiedź listem mimo że informację o tym dostałem SMS-em. Premii brak więc pewnie będzie trzeba pisać odwołanie od reklamacji.

    konwicki1980 Odpowiedz
  • Jeśli wypłata wpłynęła 10 sierpnia to premia za nią powinna wpłynąć we wrześniu czy jeszcze w sierpniu?

    Dobcio Odpowiedz
  • Dziwne to wszystko!!!! Dzisiaj dostałam dwa przelewy po 100 zł za polecenie a poleciłam tylko jedną osobę ?

    Teresa Odpowiedz
  • Czy ktoś już dostał przelew za wpływ wynagrodzenia w lipcu?

    haha Odpowiedz
  • Czekam za lipiec .Mają czas do końca sierpnia.

    chf Odpowiedz
  • Wpłynęło 50 zł za wynagrodzenie w lipcu.

    Robben_11 Odpowiedz
  • Ja dostałem 150 i 50 :D nie na te konta tez :D

    bolek Odpowiedz
  • Też dostałem 100zł, podejrzewam, że za czerwiec i lipiec. Składałem reklamacje na początku miesiąca :)

    Michał Odpowiedz
  • a ja dostałem 100 i 0. Co za bank!

    karampuk Odpowiedz
  • Dostalem 200zl i to nie na to konto na ktore wplywa wynagrodzenie. Niezla jazda. Moze to juz awansem za kolejne 4 miesiace, bo 2×50 juz wpadlo :)

    keton Odpowiedz
  • czekajcie jak korekty zrobią… :) ja tez 100 dostalem ale slusznie, bo skladalem reklamacje – mam nadzieje ze nie zabiora.

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Ten bank to ostatnimi czasy straszna porażka..
    Pierwsze wynagrodzenie wpłynęło w maju, oczywiście premii brak. Po reklamacji wypłacili 50zl Dziś znów brak wypłaty premii..
    Ten bank skończył się jak dla mnie z Kontem Godnym Polecenia…

    Andrus Odpowiedz
  • Znowu poszła reklamacja…

    conrad_88 Odpowiedz
  • Jutro tj. 8 września 2018 r do godz. 12.00 przerwa ( mobilne i internet )

    Bogdan Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy