Na grouponie pojawiła się świetna promocja Citibank. W zamian za wyrobienie karty kredytowej i spełnienie banalnych warunków Citi Handlowy rozdaje tablety Samsung Galaxy Tab3 T110 Lite o wartości prawie 500 zł!
Tablet za wydanie 500 zł
Na grouponie dostępne jest (maksymalnie) 2500 kuponów, które można kupić za 5 zł. Tablety dostaną osoby, które do 31.03.2014 złoży wniosek internetowy o kartę kredytową (szerzej opisywaliśmy je przy okazji promocji 200 zł za wyrobienie), karta zostanie przyznana oraz w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy o kartę dokonane zostaną transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę min. 500 zł. W ciągu 30 dni o daty otrzymania karty należy również zalogować się do serwisu Citibank Online. Dodatkowo Citi zastrzega, że rozda tablety pierwszym 1750 osobom, które spełnią wszystkie podane wyżej warunki.
Aby skorzystać z oferty należy również być nowym klientem banku – w tym wypadku takim, który po 1.01.2012 nie miał żadnej karty kredytowej Citibanku.
Karta za darmo
To tyle! Nagroda zostanie wysłana w kolejnym miesiącu od spełnienia warunków opisanych w regulaminie promocji. Dodatkowo każdy użytkownik karty zostanie zwolniony z opłaty rocznej oraz opłaty za wydanie karty. Oczywiście po zgarnięciu tabletu możemy zamknąć kartę kredytową bez konsekwencji.
Pamiętajcie, że Citi jasno określa minimalne warunki przyznania karty:
Oferta skierowana do klientów powyżej 21. roku życia, pracujących w obecnej firmie min. 3 miesięcy lub mających min. 25 lat i prowadzących działalność gospodarczą zarejestrowaną min. 2 lata, których dochód netto wynosi min. 1200 zł
Komentarze
czy ktoś ma może kupon, który chciałby odsprzedać? mój mail: cltyct@jadamspam.pl
• Przemo@Krzysztof
W regulaminie promocji Citi który jest wiążący, nie ma tego zapisu, wystarczy więc że przynają Ci kartę i spełnisz warunki logowania i obrotu.
• ggTak dla info – karte trzeba miec przez 12 miesiecy, inaczej tablet do zwrotu.
• mordi@mordi „Tak dla info – karte trzeba miec przez 12 miesiecy, inaczej tablet do zwrotu.”
Skąd to info? w regulaminie nie ma nic na ten temat.
• wtf@mordi
• rtynaucz się czytać ; )
trzeba trzeba. tak samo powiedzial mi konsultant przy skladaniu wniosku ale to chyba nie problem bo jest przeciez za darmo, wiec 500 obrotu i do szafy + przypomnienie do kalendarza ze za rok likwidacja :)
• expertCzym poparte są te informacje że kartę trzeba mieć 2 miesięcy?
• KrzysztofW regulaminie nic na ten temat nie ma więc jak tablet przyjdzie to kartę zamykamy i pa pa.
A u mnie cały czas stop i karty nie przysyłają. A kurier u mnie był w poniedziałek 17.03. Od tego czasu mój wniosek leży w dziale weryfikacji…
• KarolKA przez telefon ciągle obiecują, że oddzwonią do mnie.
W regulaminie promocji – http://groupon.home.pl/citiregulamin.pdf
nie znalazłam zapisu o konieczności posiadania karty przez cały rok.
Ponadto mam podobną sytuację jak @KarolK.
• Michalina17.03 dostałam smsa o wstępnej pozytywnej decyzji, 20.03 był u mnie kurier, natomiast dopiero wczoraj – 27.03 do mojej pracy dzwonił pracownik Citi z pytaniem czy jestem pracownikiem firmy. Smsa czy maila o wydaniu karty – brak.
to co mówi konsultant, a to co jest na papierze to dwie różne sprawy
ci co twierdzą, że kartę trzeba mieć jakikolwiek czas niech podadzą punkt regulaminu lub umowy o tym mówiący i rozwieją wszelkie wątpliwości
w innym wypadku proponuję milczeć
kartę można zamknąć nawet następnego dnia po jej otrzymaniu ; )
ps.
• rtyw podobnej promocji organizowanej na Groupon przez bank BNP dostałem tableta i tam jest warunek trzymania przez rok karty w przypadku citi – NIE
Info o koniecznosci utrzymania karty przez 12 miesiecy otrzymalem od konsultanta,podobno jest to rowniez zapisane w regulaminie promocji.
• mordiMiał ktoś problem przy pierwszym logowaniu?
Skonfigurowałem hasło itd. a na koniec dostaję komunikat:
„Chwilowe opóźnienia.
Przepraszamy, informacje te są obecnie niedostępne.
• maxxxProsimy spróbować później.”
Chce ktos kupic grupona? bo mi citek po raz kolejny odmawia KK.
• cypresnie ma żadnego zapisu regulaminu o konieczności trzymania karty przez 12 miesięcy – kto takie głupoty rozsiewa :D
• Dzikusczy płatności Billem przejdą do obrotu 500 PLN ?
• wacha88ja miałem obawy – zakupiłem paliwo na maxa + namówiłem na to samo ojca:) i wyszło 5 stówek z okładem:)
• fredfred # no i super na wojne jesteś gotów
• Right Said Fredspalimy ze starszym w miesiąc a może szybciej:)
• fredMoja propozycja: zakup bonów w supermakecie, np. kilka bonów po 20 PLN w kaufland, rosmann, Carrefour itd zależy gdzie robicie zakupy a później bony można wykorzystać przez cały rok, jeśli tam kupujecie
• Dzikuso co chodzi z tymi bonami czy możesz coś więcej napisać, np. carrefour – to jest jako bon podarunkowy, jakiś prepaid będę wdzięczny za info
• Right Said FredKupujesz np. 10 bonów podarunkowych po 50 zł i wykorzystujesz je później podczas zakupów.
• dfBTW, jeśli ktoś brał table z myślą o sprzedaży to od kilku dni jego oficjalna cena to nie 499 zł a 399 zł. Przypadek? :-)
• Michałkarte trzeba trzymac rok
• mofimofi #
• rtyno jak chcesz trzymać rok to trzymaj
kto ci zabroni ?
po wykonaniu operacji kartą otrzymaliście jakieś potwierdzenie zakwalifikowania się do otrzymania nagrody?
• ArNie
• Damian@Ar
• teddyJa dostałem tylko informację od Bankiera tak ze 2 dni po przelaniu kasy do BGŻ :
„Dziękujemy za udział w akcji promocyjnej. Wypełniony przez Ciebie formularz został przyjęty do weryfikacji.
Zespół Bankier.pl”
Nic więcej nie otrzymałem.
teddy to nie ten wątek.
• damianPo ilu dniach odsyłają podpisane umowy przez bank?
• RAlleluja! Umowe podpisałem 17 marca, a dzisiaj dzwonili do pracy w sprawie weryfikacji.
• KarolKAktywując kartę zapytałem konsultanta wprost. „W regulaminie nie widzę nigdzie wymogu trzymania karty, a chodzą ploty, że trzeba trzymać przez rok”. Konsultant poprosił o chwilę, by się u kogoś upewnić i odpowiedział, że NIE MA WYMOGU utrzymywania karty i można z niej zrezygnować w każdej chwili.
A przy okazji słyszałem, że Żabka zamierza się wycofywać z opłacania faktur, bo im się nie opłaca. Czy ktoś coś o tym wie?
• CitekMi bank odesłał podpisaną umowę. Zobaczymy jak z wysyłką nagrody. Na bieżąco czy będą zwlekać do końca miesiąca
• ZbigAni w umowie, ani na stronie transakcyjnej ani nigdzie nie doszukałem się terminu spłaty karty kredytowej. Ktoś to znalazł?
• CitekTermin spłaty będzie na 1wszym wyciągu. Z tego co pamiętam, to mi konsultant mówił, że mam okres rozliczeniowy ustawiony na 19 każdego miesiąca (wtedy będzie się generował wyciąg) + 24 dni od tego czasu na spłatę, czyli wychodzi spłata ok. 12 następnego miesiąca.
• LukaszKiedy mają przysłać te tablety ?
• PiotrOk widzę już. Jeśli w kwietniu spełnione warunki to do końca następnego miesiąca wysyłają.
• PiotrPodzielę się wrażeniami. Groupon 1700 rozmowa tak jak ostatnio pisałem, 27.03 telefon do pracy i pytanie czy pracuję. Wieczorem sms o wysyłce karty. List zwykły karta przyszła wczoraj 2.04. Aktywacja i dziś zakupy oraz Sprytny Bill. Kwota już ponad 500 wyrobiona – zastanawiam się czy faktycznie jest jakaś obawa, że sprytny bill nie przejdzie?! Na pozostałych kartach muszę limity wyrobić – Toyota, Getin i WBK…
• AdsCiekawe czy jeszcze załapiemy się na tablet…
• kosteckMoim zdaniem jest bardzo duża szansa, skoro tabletów 1750 to kto może nas wyprzedzić?
• AdsJeśli faktycznie jest tych tabletów 1750 sztuk to szanse na jego dostanie wynoszą praktycznie 100 %. Wiele gruponów zostało odrzuconych ja na 4 zakupione wykorzystałem tylko dwa…
• PiotrW czasie rozmowy konsultantka powiedziała, że zmieniono regulamin i każdy, kto otrzyma kartę i spełni warunki otrzyma tablet. Miał ktoś tak?
• LudwikMówić można wiele rzeczy. Obowiązuje co jest na papierze i nie ma co się zastanawiać.
• Piotr@Ludwik
• Rob_Mi też tak mówili…może coś w tym jest.
Piotr #
• Right Said Fredjeśli w trakcie rozmowy konsultantka tak mówi to znaczy że tak jest poniewaz reprezentuje ona bank i jeśli masz to nagrane to ma to taką samą moc jak to co jest napisane, czyli stanowi podstawę do złożenia reklamacji i dochodzenia swoich korzyści.
Widocznie ilość przyznanych kart jest mniejsza niż 1750 dlatego spece od PR każą informować, że każdy otrzyma bo bank jest hojny. Ja spełniłem warunki w marcu więc tablet powinienem otrzymać w tym miesiącu. Dam znać.
• dario„jeśli w trakcie rozmowy konsultantka tak mówi to znaczy że tak jest poniewaz reprezentuje ona bank i jeśli masz to nagrane to ma to taką samą moc jak to co jest napisane, czyli stanowi podstawę do złożenia reklamacji i dochodzenia swoich korzyści.”
brednie z utopii
• ehmyslisz ze jak powiedza ze masz 0% kredyt hipoteczny to przez 30 lat bedziesz miec super extra warunki ? :)
to akurat taki przykład jak rozmowa bab w maglu co się „na bankowości” znają.
• Right Said FredOczywiście, że konsultant nigdy nie powieCi czegoś takiego bo nie może ponieważ będziesz miał coś zupełnie innego w umowie napisane
eh brednie z utopii nie psuj sobie głowy takim wyrafinowanym słownictwem
A mi kiedyś konsultant powiedział, że jeśli na koncie oszczędzam przekroczę pewną kwotę to oprocentowanie wzrasta do iks % więc tak zrobiłem. Tymczasem, jak sprawdziłem właściwości rachunku po kilkunastu dniach to się okazało, że % to średnia ważona i ten x% jest tylko od nadwyżki powyżej tej kwoty. Złożyłem reklamację i uznali, że skoro doradca się pomylił to bank zapłaci mi obiecane procenty, dostałem przeprosiny i … wielki ręcznik z logiem banku.
• darioA jak kiedyś złożyłem reklamację w Getin to na jedną odpisali brednie wklejając fragmenty tekstu podwójnie, robiąc dziesiątki błędów stylistycznych i językowych a na dwie reklamacje mi nie odpisali.
liczy sie to co jest na papierze
polecam zapoznac sie z historia open finance i tego jak klientka wziela kredyt hipoteczny nie majac sprzedanego starego domu (bo OF sie nie wyrobil)
i tylko nacisk mediow powoduje czasem naprawienie sytuacji
ja w banku (nie na infolinii) tlumaczylem babie w bzwbk zasady przyznawania premii, po czym jak odszedlem do kasy to slyszalem ze pytala sie kolegi czy jest tak jak ona uwaza po czym slychac bylo ‚no wlasnie a ten mi tu opowiada’ :D
• ehczyli oboje nie znali produktu jaki sprzedaja :)
fachowość konsultantów to już zupełnie inna sprawa, a co do składania reklamacji na podstawie tego co mówią to oczywiście musimy być w stanie udowodnić, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Mając nagranego konsultanta kiedy przez telefon potwierdzamy u niego jakieś fakty to ma to taką samą wartość jak zapisy papierowe, mimo, że może być on niedouczony itd., ale występuje jako pracownik banku
• Right Said Fred