HIT! Xiaomi Redmi Note 9 w zamian za wyrobienie karty kredytowej Citibanku!

Zakończona

Ruszyła promocja Citibanku skierowana do nowych klientów. W zamian za wyrobienie karty kredytowej możemy zgarnąć smartfon Xiaomi Redmi Note 9 o realnej wartości ok. 600 zł!. Szykuje się prawdziwy hit :)

Xiaomi Redmi Note 9 za kartę kredytową Citi Simplicity

Xiaomi Redmi Note 9 za kartę kredytową Citi Simplicity

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą głównej karty kredytowej Citibanku od 1.01.2020. Warto tu zaznaczyć, że posiadanie innych produktów (np. konta osobistego) nie wyklucza z oferty.

Oprócz tego postawione są minimalne wymogi dotyczące wieku oraz wynagrodzenia:

wiek – minimum 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek – minimum 18 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata, dochód netto – minimum 2500 zł

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę kredytową Citibanku z dedykowanej strony promocji nie później, niż 9.08.2021. W trakcie wnioskowania zostaniemy poproszeni o dostarczenie dokumentu potwierdzającego nasze dochody, przy czym możemy ten krok wykonać do 10 dni roboczych od złożenia wniosku za pomocą specjalnej strony banku. Nie wybierajmy karty z niższym limitem (bez dokumentów dochodowych) – nie załapiemy się wtedy do promocji, bo dostarczenie dokumentów jest wymagane przez regulamin oferty.

Proste warunki zgarnięcia premii

Kiedy już otrzymamy kartę będziemy musieli spełnić proste warunki:

  • aktywować ją przez bankowość mobilną Citi Mobile
  • zalogować się do bankowości mobilnej
  • wykonać płatności kartą w sklepach stacjonarnych i/lub w internecie na łączną kwotę min. 1000 zł

Ilość oraz miejsce transakcji nie mają znaczenia (choć wykluczone są tzw. transakcje szczególne, czyli wszelkie „ułatwiacze” obrotów na kartach kredytowych). Wystarczy po prostu płacić za swoje normalne zakupy nowo-wydaną kartą – i tyle :)

Istotne jedynie, aby drugi warunek (logowanie) spełnić nie później, niż do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o kartę, a trzeci – do końca trzeciego pełnego miesiąca kalendarzowego. Przykładowo podpisując umowę w lipcu czas na logowanie będziemy mieć do końca sierpnia, a na wydanie 1000 zł – aż do końca października. Czasu jest więc sporo :)

Oczywiście im szybciej spełnimy warunki, tym szybciej otrzymamy nagrodę. Zgodnie z regulaminem informacja o przyznaniu nagrody pojawi się w naszej skrzynce w bankowości internetowej Citibank Online do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. W ciągu kolejnych 60 dni otrzymamy przesyłkę ze smartfonem Xiaomi Redmi Note 9 3/64GB+32GB o oficjalnej wartości 899 zł. Z doświadczenia wiem, że zazwyczaj odbywa się to znacznie szybciej. Warto przy okazji dodać, że nagroda:

Nagroda 2 objęta jest 24 miesięczną gwarancją producenta, realizowaną na podstawie numeru IMEI urządzenia. Wszystkie pytania dotyczące warunków gwarancji producenta najlepiej kierować do ROLV Group Sp. z o.o., ul. Traktowa 6, 05-800 Pruszków lub pod adresem reklamacje@mi-home.pl

RRSO 10,95% – gdzie jest haczyk?

Dlaczego na stronie promocji widzimy „rzeczywistą stopę procentową w wysokości 10,95% w skali roku”? Wszystko przez wymogi prawne. Bank przyznając kartę kredytową ma obowiązek przedstawić reprezentatywny przykład, w którym pieniądze zostają wypłacone z karty i spłacane przez 12 miesięcy, w równych ratach. Identyczny przykład znajdziecie zresztą w swojej umowie o kartę (ale dla kwoty przyznanego limitu).

W rzeczywistości jednak nikt nie zmusza nas do ponoszenia tych opłat. Po pierwsze – jeśli z karty korzystamy mądrze i spłacamy ją od razu w 100%, zamiast (jak w przykładzie) przez 12 miesięcy, to odsetek nie ma. Wtedy możemy korzystać z zalet okresu bezodsetkowego obracając pieniędzmi banku za darmo.

O tym jak mądrze korzystać z karty kredytowej pisałem w swoim poradniku. Zachęcam do przeczytania!

Druga kwestia to wysokość opłat. W przypadku kart Citi Simplicity opłata miesięczna za kartę wynosi 12 zł, jednak wydanie 1000 zł w danym okresie miesięcznym zwalnia nas z konieczności jej płacenia. Ale uwaga: to warunki standardowe, które obowiązywać będą dopiero od drugiego roku. Uczestnicy promocji otrzymają zwrot opłaty miesięcznej przez 12 miesięcy pod warunkiem, że będą kartą wydawali min. 300 zł w danym okresie rozliczeniowym.

Na koniec dodam, że nie warto aktywować większości usług dodatkowych, które oczywiście są płatne – takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Co ciekawe Citi udostępnia za darmo możliwość korzystania z usługi CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS.

Nie przegap!

Komentarze

  • Wolałbym np. 4 stówki i kupić sobie lepszy telefon. Te 3 giga pamięci to juź archeologia.

    ptok Odpowiedz
  • Czy jeśli kilka dni temu zlożyłem wniosek w poprzedniej promocji Citi z telefonem Redmi 9, ale nie dostarczyłem jeszcze dokumentów dochodowych (mam na to 10 dni, więc się ociągałem), a zatem umowa nie została zawarta to mogę w jakiś sposób zrezygnować z tamtego wniosku i wypełnić kolejny z telefonem note 9? A może zadzwonić na infolinię, żeby przypisali mi do tamtego wniosku Note zamiast Redmi, bez anulowania tamtego wnioaku. Jest to możliwe?

    Paweł Odpowiedz
    • @Paweł, rezygnować bym nie rezygnował, co jeszcze im się coś w systemie pomiesza, albo BIK zwróci coś innego (kolejny wniosek o kredyt) i zostaniesz bez karty. Raczej spróbuj zadzwonić i podpytać. Z doświadczenia też powiem, że w przeszłości Citi często wysyłał lepsza (nowsze) nagrody, niż powinien – zwłaszcza osobom z końcówki danej promocji. Także nie zdziwię się, jeśli i tak otrzymasz Note, ale oczywiście gwarancji nie ma.

      Michał
  • Kiedy moża zrezygnować z karty? (zaraz po otrzymaniu nagrody)?

    Dam Odpowiedz
  • „Uczestnicy promocji otrzymają zwrot opłaty miesięcznej przez 12 miesięcy pod warunkiem, że będą kartą wydawali min. 300 zł w danym okresie rozliczeniowym.” To niestety jest nieprawda nie wystarczy wydanie samych pieniędzy trzeba odczekać na zaksięgowanie tej kwoty jako zadłużenia po dacie rozliczenia karty ja dokonałem spłaty przed tym dniem i obciążono mnie oplata 12 zł za prowadzenie karty oraz nie wiem czy zaliczono mi limit wydatków których dokonałem ponad 2 tys, Prosiłbym o sprawdzenie jak to tak na prawdę jest. Bo płatność zrealizowałem ale spłaciłem przed pojawieniem się wyciągu i nie wiem co teraz czy jeszcze raz szybko wydać 1000 zł i do kiedy aby spełnić warunki promocji.

    Gaweł Odpowiedz
    • A to ciekawe, w przeszłości nigdy się to nie zdarzyło (by kwestionowali spełnienie warunków w ten sposób). Może warto złożyć reklamację?

      Dam
  • „Nie wybierajmy karty z niższym limitem (bez dokumentów dochodowych) – nie załapiemy się wtedy do promocji, bo dostarczenie dokumentów jest wymagane przez regulamin oferty.” Czyli jaką kartę/jaki limit należy wybrać?

    Ja Odpowiedz
    • dokładnie jaką kartę, jaki limit. ja próbowalem na emeryta wybrac i ominelo wogole proces wyboru karty oraz wysylania dokumentow. Co to znaczy?

      prideaceh
  • Mi system przyznał 43 000. i dostarczyłem dokumenty dochodowe. Ale miła pani zmniejszyła limit do cywilizowanych rozmiarów tj 5000

    Gawel Odpowiedz
    • limit można też zmniejszyć później samodzielnie, wysyłając wiadomość przez serwis www.

      asi
  • Ja kartę aktywowałem przez bankowość ale z racji występujących problemów z aktywacją przez CitiMobile kartę dopisali ręcznie do promocji.

    Mateusz Odpowiedz
    • Jakie miałeś problemy z aktywacją przez aplikację mobilną i jak to się stało, że uznali aktywację karty przez bankowość elektroniczną?

      alison
    • Też chciałbym wiedzieć. Ja akurat aktywowałem w przeglądarce przez gapiostwo :(

      Szymon
    • Napisałem do nich wiadomość. Zobaczymy co odpiszą.

      Szymon
    • Ja aktywowałem w aplikacji spełniłem warunki i gówno nic się nie dzieje, próby uzyskania jakichkolwiek informacji się nie powiodły, banda tępych cip na infoliniach ręce opadają. Mam dość tej promocji i raczej odradzam potencjalnym łosiom którzy się nabiorą jak ja.

      Gaweł
    • Szymon, daj znać co Ci odpiszą.

      alison
    • Na pytanie gdzie została aktywowana karta odpisali, że na stronie – tak było. Na pytanie czy w związku z tym muszę wydawać 1000 żeby uniknąć opłaty za kartę odpisali, że karta jest zwolniona z opłat przy wydaniu 300. Nie wiem zatem czy dopisali do promocji ręcznie. 300 sugeruje, że może dopisali. Dla pewności napisałem kolejne pytanie już konkretnie o kod 400 Allegro.

      Szymon
    • Niestety, odpisali, że bonu Allegro nie dostanę.

      Szymon
    • ”W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące promocji „Karta Kredytowa Citi Simplicity z telefonem Xiaomi Redmi Note 9″. Uprzejmie informuję, że w związku z wystąpieniem błędu po stronie aplikacji Citi mobile, postanowiliśmy uznać aktywację karty kredytowej w Citibank Online do powyższej promocji. Po spełnieniu przez Pana pozostałych warunków określonych w regulaminie proszę o kontakt zwrotny powołując się na zgłoszenie pod nr ref. XXX. Zostanie dokonana weryfikacji pod kątem spełnienia pozostałych warunków w celu przyznania nagrody.”

      Mateusz
  • Chyba mi się udało

    Wreszcie otrzymałem wyczekaną wiadomość:
    „Drogi Kliencie

    Dziękujemy za skorzystanie z oferty Citi Handlowy

    Z przyjemnością informujemy, że spełniłeś wszystkie warunki niezbędne do otrzymania nagrody w postaci telefonu Xiaomi.

    Nagroda zostanie wysłana na adres korespondencyjny w ciągu 60 dni od daty otrzymania tej wiadomości.

    Z poważaniem,
    Zespół Citi Handlowy”

    Gawel Odpowiedz
  • Po jakim czasie mogę zrezygnować z konta?

    Karolina Odpowiedz
  • Czy dają aktualnie jakiś bonus przy rezygnacji z kredytówki?

    Marcinek Odpowiedz
    • Ja dostałam 20.07 zwrot 10% max 100zł od następnego dnia po telefonie z banku. Czas na spełnienie warunków to ponad 3.5 miesiąca.

      asi
  • Jestem na etapie akceptacji umowy. Nigdzie w Umowie ani pozostałych dokumentach nie widzę informacji na temat promocji „Karta Kredytowa Citi Simplicity z telefonem Xiaomi Redmi Note 9”. Nie dali mi też regulaminu tej promocji. Tak ma być? Też tak mieliście?

    Mariusz11 Odpowiedz
  • Nie bo zrobiliśmy to w trakcie trwania promocji a Ty po jej zakończeniu. Gratulacje!

    Gawel Odpowiedz
    • Nie zesraj się. Wniosek składałem kilka dni temu, wiec w terminie obowiązywania promocji, która zresztą miała trwać do 09.08.

      Mariusz11
  • na pewno nie do 8 sierpnia było nawet odliczanie na stronie livesmarter promocja, o ile pamiętam zakończyła się 31 lipca. Teraz możesz się zesrać śmiało.

    Gawel Odpowiedz
    • @Gaweł Ty naprawdę się nudzisz człowieku? Najpierw wypisujesz pełno komentarzy z przekleństwami na pracowników Citi, że nie dostałeś info kiedy dostaniesz swój upragniony telefon, mimo że wszystko jest w regulaminie. Teraz czepiasz się innych, którzy zadają konstruktywne pytania, bo nie każdy jest alfą i omegą, a forum służy do zadawania pytań. Boże jak można mieć w sobie a tyle frustracji i złośliwości?

      Paweł
    • Masz z tym problem to nie czytaj. Zadawanie pytań na poziomie gimbazy jest poniżej jakiegokolwiek forum.

      Gawel
    • Zadawanie pytań to podstawowy atrybut każdego forum. Kto pyta nie błądzi. A tutaj często ludzie wiedzą dużo więcej niż nie jeden pracownik infolinii. Natomiast przeklinanie na pracowników że Ci nie powiedzieli kiedy dostaniesz telefon to sobie możesz pod nosem robić a nie publicznie. I tak nikogo tu nie obchodzi kiedy dostaniesz swój telefon i czy w ogóle dostaniesz.

      Paweł
    • To jest jakiś pryszczaty gimnazjalista. Poza tym nie odróżnia promocji, ponieważ są (były) dwie promocje dotyczące xiaomi. Zakończyła się ta dotycząca redmi 9, ta druga dotycząca redmi note 9 powinna jeszcze trwać.

      Mariusz11
    • Chciałbym ale niestety jestem dużo straszy i gimnazjów nie było :)

      Gawel
  • Bank wyrzucił mnie z promocji podając jako przyczyna „brak aktywacji karty przez aplikację mobilną”
    Problem w tym, że aktywowałem ją przez aplikację mobilną.
    W jaki sposób szukać sprawiedliwości?

    travosz Odpowiedz
    • Rzecznik finansowy. Ale najpierw zadaj im dwa pytania:
      Ile czasu (w sekundach) minelo od ostatniego logowania do aplikacji mobilnej do momentu aktywacji karty? (moze sie okazac ze nigdy sie nie logowales i nie masz apki)
      Jesli nie w aplikacji to na jakiej przegladarce, z jakiego adresu ip i o ktorej godzinie byla wg nich aktywowana karta?( trudno im bedzie az tyle naklamac wiec moga odpuscic i wyplacic kase)

      aaaa
    • Zamiast rzecznika lepiej wniosek złożyć do arbitra bankowego. Parę lat temu jak debiutował Alior Sync i ich 5% zwrot od wszystkich transakcji miałem okazję skorzystać z takiego rozwiązania. Warunkiem było złożenie najpierw reklamacji w banku, a dopiero potem wniosku do arbitrażu. Alior przyniósł kasę w zębach, a chodziło o kilka tysięcy złotych.

      Mariusz11
    • Współczuję, mam wrażenie że jest w tym banku ogromny bałagan złóż reklamację poprzez wiadomość w serwisie bankowym mnie się udało. Miałem taką sytuację „Uczestnicy promocji otrzymają zwrot opłaty miesięcznej przez 12 miesięcy pod warunkiem, że będą kartą wydawali min. 300 zł w danym okresie rozliczeniowym.” To niestety jest nieprawda nie wystarczy wydanie samych pieniędzy trzeba odczekać na zaksięgowanie tej kwoty jako zadłużenia po dacie rozliczenia karty ja dokonałem spłaty przed tym dniem i obciążono mnie oplata 12 zł za prowadzenie karty oraz nie wiem czy zaliczono mi limit wydatków których dokonałem ponad 2 tys,. Jak się okazało to była nieprawda data spłaty się nie liczy tylko kwota i rodzaj transakcji.

      suma sumarum dostałem wiadomość o przyznaniu telefonu 31 lipca i czekam na dostawę. Mam pytanie czy komuś się już udało otrzymać telefon?

      Gawel
  • Pytanie dla osób, którzy brali wcześniej udział. Jaką firmą kurierską telefony wysyłają? Wysyłają też wiadomość, że paczka nadana?

    Mateusz Odpowiedz
  • I jak tam?

    Mateusz Odpowiedz
    • No czekamy. Pewnie się ktoś pochwali, jak kurier znajdzie drogę.

      ola
    • A dostaliście jakąś wiadomość w bankowości z informacją że dostaniecie nagrodę? Czy nie wysyłają takich informacji, tylko cierpliwie trzeba czekać na kuriera?

      Paweł
    • Tak dostałem taką informację

      gawel
    • Tak dostałem taką informację

      gaweł
    • Tak, Pawle, najpierw jest informacja od banku o przyznaniu nagrody. U mnie to jakoś na początku sierpnia się pokazało.

      ola
    • Rozumiem. Ale Wy braliście udział w promocji z telefonem Redmi 9 (tej wcześniejszej) czy note 9?

      Paweł
    • Ja w tej nowszej z Redmi Note. Wniosek złożony w połowie lipca, karta przyszła jakoś po 20, warunki spełnione w lipcu, informacja o nagrodzie w pierwszym tygodniu sierpnia.

      ola
  • A to były jakieś 2 promocje na 2 różne telefony ?????????????

    Ja 30 lipca dostałem takie powiadomienie”Drogi Kliencie

    Dziękujemy za skorzystanie z oferty Citi Handlowy

    Z przyjemnością informujemy, że spełniłeś wszystkie warunki niezbędne do otrzymania nagrody w postaci telefonu Xiaomi.

    Nagroda zostanie wysłana na adres korespondencyjny w ciągu 60 dni od daty otrzymania tej wiadomości.

    Z poważaniem,
    Zespół Citi Handlowy”

    gawel Odpowiedz
  • A to były jakieś 2 promocje na 2 różne telefony ?????????????

    Ja 30 lipca dostałem takie powiadomienie”Drogi Kliencie

    Dziękujemy za skorzystanie z oferty Citi Handlowy

    Z przyjemnością informujemy, że spełniłeś wszystkie warunki niezbędne do otrzymania nagrody w postaci telefonu Xiaomi.

    Nagroda zostanie wysłana na adres korespondencyjny w ciągu 60 dni od daty otrzymania tej wiadomości.

    Z poważaniem,
    Zespół Citi Handlowy”

    gaweł Odpowiedz
    • @gaweł najpierw była promocja z telefonem Xiaomi Redmi 9 32gb (czerwiec-lipiec), a potem z telefonem Xiaomi Note 9 64gb (lipiec-sierpień). Ja akurat interesuję się tematem, bo żona założyła w tej pierwszej promocji, ale zanim podpisała umowę pojawiła się ta druga z lepszym telefonem i udało jej się przełączyć na tę drugą promocję dzięki kontaktowi z bankiem. Ale maila w sprawie nagrody jeszcze nie dostała mimo że już ponad miesiąc temu spełniła warunki. Stąd moje pytanie, bo może osoby, które dostały maile biorą udział w tej pierwszej promocji.

      Paweł
  • Ja otrzymałem w mejlu regulamin w którym mowa o takim telefonie n Xiaomi Redmi 9 3GB+32GB
    w kolorze Carbon Grey. Ciekawe co dostanę ?

    Gaweł Odpowiedz
    • Teoretycznie to ta pierwsza promocja, ale kto wie. Może Ci się poszczęści i wyślą ten nowszy :)

      Paweł
  • Będę zadowolony jak cokolwiek dostanę :)

    Gawel Odpowiedz
  • Dostał już ktoś tel z tej promocji?

    Gag Odpowiedz
  • NIe :((( warunki spełnione 31 lipca majl otrzymany i doopa jak na razie

    Gawel Odpowiedz
  • Coś u was nowego?

    Mateusz Odpowiedz
  • tak wczoraj otrzymałem telefon . powiadomienie 31 lipca. otrzymałem 6 wrz

    Gaweł Odpowiedz
  • Niestety tak

    Gawel Odpowiedz
  • Dokupujecie do tego telefonu dodatkowo szkło hartowane?
    Mam wrażenie jakby na smartfonie było już coś zamocowane (szkło, folia?)

    travosz Odpowiedz
  • Nie odlepiałem ale to już jest szkło nie ma co psuć . Folia nie da się tak łatwo wyczuścic i haczy

    Gawel Odpowiedz
  • A co jeśli aktywacja karty nastąpiła w bankowości internetowej a nie mobilnej.

    machi Odpowiedz
  • U mnie nadal telefonu nie ma, wiadomość otrzymana 30 lipca…

    Michał Odpowiedz
  • Telefon wczoraj otrzymany, do następnej promocji :)

    Mateusz Odpowiedz
  • Czy dostał już ktoś wiadomość o przyznaniu nagrody za spełnione warunki początkiem sierpnia?

    kr46 Odpowiedz
    • tak 31 sierpnia br

      gawel
    • Ooo… ja jeszcze nie a ostatnią transakcje spełniającą warunek wykonałem 5.08.
      Poczekam jeszcze, powiadomienie może przyjść do końca następnego miesiąca po miesiącu spełnienia warunków oferty.

      kr46
    • A to powiadomienie przychodzi Wam w aplikacji Citi Mobile?

      kr46
    • a kartę w apce aktywowałeś?

      // nie, po zalogowaniu do citi online

      Mateusz
    • Po spełnieniu warunków powinieneś dostać informację w interfejsie citimobile w zakładce wiadomości. Ja dostałem informację jakoś zaraz jak spełniłem wymagane warunki, tj. 12.08, a telefon dziś przyszedł 24.09.

      Smakosz Żelek
    • Ok w Citi Online jest. Teraz tylko czekać na telefon. Myślałem że w aplikacji to te same powiadomienia. Dzięki za wskazówkę.

      kr46
  • U mnie się pomylili i dziś przyszedł pod nieobecność drugi telefon, napisałem do nich co z tym zrobić (^_-)

    Mateusz Odpowiedz
  • Do mnie też dziś trafił Redmi 9. Warunki spełnione w lipcu. Powiadomienie w systemie banku było ok. 10 sierpnia.

    ola Odpowiedz
  • powiadomienie 31.07 telefonu nadal nie ma

    as Odpowiedz
  • Powiadomienie 08.09, 28.09 dotarł telefon. U mnie i u żony tak samo.

    Anjonim Odpowiedz
  • Warunki nie spełnione (aktywacja przez stronę internetową a nie apke). Nagrody nie będzie :(

    Scorp Odpowiedz
  • No dobra, to teraz czas zrozumieć, jak zamknąć kartę. Żeby nie było opłaty należy wydać 300zł w okresie rozliczeniowym. Mam okres rozliczeniowy od 9. do 9. dnia miesiąca. Na ten okres już mam 300zł. Chcę zamknąć kartę (definitywnie, nie chcę ich cashbacku, z poprzednia kartą 4 lata się bujałam przez gapiostwo w rozmowie telefonicznej). Najchętniej spłaciłabym zadłużenie i zgłosiła zamknięcie ale spłata przed wystawieniem wyciągu to obciążenie 12zł. Jeżeli poczekam na wyciąg, to zaczynam nowy okres rozliczeniowy i znów 300zł do wydania? Podpowiedzcie proszę, kiedy złożyć wypowiedzenie w systemie bankowym? Dzięki.

    ola Odpowiedz
    • Złóż dyspozycję, spłać zaluzenie po wygenerowaniu wyciągu a kartą zamknie się z końcem października przed wygenerowaniem nowego wyciągu.

      Mateusz
    • Od kiedy niby jest opłata za wcześniejsze spłacenie karty ?

      mbo
    • Ktoś wyżej wyjaśniał, że na wygenerowanym wyciągu musi być kwota min. 300 zł zadłużenia do spłaty. Jeżeli spłacisz kartę przed u na wyciągu będziesz miał 0 zł, to naliczają opłatę 12 zł (nie wiem co prawda, nie weryfikowałem dokładnych zapisów w TOiP)

      Mateusz
    • Dokładnie. Taki komentarz jest od Gawła 12.07. Zrobię tak, jak napisałeś. Brzmi sensownie. Dziękuję. Udanego dnia :)

      ola
    • Możesz im również napisać wiadomość, że anulujesz dyspozycję zamknięcia jak zaproponują 6 miesięczne zwolnienie opłaty (bez problemu włącza), później raz jeszcze złożyć to będziesz spokojna o opłatę :))

      Mi przez pomyłkę wysłali dwa telefon. Złożyłem reklamacji, błyskawicznie odpisali, wysłali kuriera po odbiór i dali voucher do Biedronki za to

      Citi ma bardzo fajna usługę posprzedażowa

      Miłego dnia (^_-)

      Mateusz
    • Dziękuję, dobry patent :) Trzymaj się ciepło i udanych zakupów.

      ola
    • Olu. Poniżej w celu wyjaśnienia wklejam treść odpowiedzi jaką uzyskałem od city BH „Dziękuję za kontakt z Bankiem.

      W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące rezygnacji z Karty Kredytowej Citibank informuję, że dyspozycja wypowiedzenia umowy o Kartę Kredytową została przyjęta. Zgodnie z § 21 ust. 1 Regulaminu Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A., okres wypowiedzenia umowy wynosi 30 dni liczonych od daty złożenia dyspozycji zamknięcia rachunku.

      Jednocześnie przypominam, że zadłużenie na rachunku Karty Kredytowej Citibank musi zostać spłacone najpóźniej następnego dnia po upływie okresu wypowiedzenia umowy. Klient jest również zobowiązany do spłaty transakcji, które zostały dokonane przed upływem okresu wypowiedzenia umowy a zaksięgowane na rachunku Karty Kredytowej Citibank po jego upływie, w terminie wskazanym w wezwaniu do zapłaty, nie krótszym niż 7 dni roboczych.

      Jednocześnie, Bankowi należne są odsetki umowne liczone od całości zadłużenia do dnia całkowitej jego spłaty, w wysokości określonej w Tabeli Opłat i Prowizji.

      Z poważaniem,”

      W moim konkretnym przypadku wypowiedzenie złożyłem 6 września i zamknięcie nastąpi 6 października. Okres rozliczeniowy mam do 8 każdego miesiąca. Wydałem w okresie wyp 300 zł i spłąciłem już tzn przed datą księgowania. Spełniłem warunek więc opłaty 12 zł nie poniosę.

      Gaweł
    • Dziękuję. Z Wami to zawsze sobie człowiek poradzi. Uwielbiam Was wszystkich tu zgromadzonych i, ogólnie, livesmartera. :-)

      ola
    • a my tak miłych komentujących :)

      Mateusz
  • I wizawi :)))

    Gaweł Odpowiedz
  • Witajcie, mam pytanie odnośnie opłaty miesięcznej za użytkowanie karty, która wynosi 12 PLN. Kiedy jest ona zwracana na konto karty, jeżeli spełniło się warunek wydania nią minimum 300 PLN w okresie rozliczeniowym i spłata zadłużenia nastąpiła po wygenerowaniu wyciągu? Z góry dzięki wielkie za info :)

    zorro36 Odpowiedz
  • To nie wiem zadzwoń zapytaj

    Mateusz Odpowiedz
  • Złożyłem reklamację i otrzymałem odpowiedź:
    „Szanowny Panie,
    Zgodnie z regulaminem Bank zwróci miesięczną kwotę opłaty za obsługę i wydanie karty począwszy od drugiego okresu rozliczeniowego następującego po miesiącu zawarcia Umowy o Kartę. Zwrot zostanie dokonany w kolejnym Okresie rozliczeniowym następującym po okresie rozliczeniowym, w którym zostały spełnione warunki do przyznania Nagrody.
    Zgodnie z powyższym opłata w kwocie 12,00 zł została naliczona prawidłowo.”
    Mam zatem rozumieć iż bank naliczył mi prawidłowo opłatę 12 PLN za użytkowanie karty, pomimo wydania nią ponad 1200 PLN w pierwszym okresie miesięcznym jej użytkowania?
    Z góry wielkie dzięki za pomoc :)

    zorro36 Odpowiedz
  • Ktoś z Was wie jak z ewentualną gwarancją otrzymanego telefonu ?

    rafi1 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy