Stali czytelnicy bloga z pewnością kojarzą aplikację Sprytny Bill firmy uPaid. To dzięki niej możemy opłacać nasze rachunki (za media, mieszkanie, itd.) za pomocą podpiętej karty płatniczej. W ten sposób zdecydowanie łatwiej spełniać warunki niektórych promocji czy zgarniać moneybacki. Od dzisiaj istnieje jeszcze jeden powód, aby korzystać ze Sprytnego Billa – do zgarnięcia jest bardzo łatwe 30 zł.
3 x 10 zł za 3 płatności
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem usługi Sprytny Bill, czyli takim, który zarejestruje się w aplikacji w okresie trwania promocji (15.11 – 28.02.2017). Firma będzie sprawdzać naszą unikalność po numerze telefonu – niezarejestrowanym do tej pory w aplikacji. Oznacza to, że być może stary klient znów może zostać nowym ;)
Same warunki otrzymania zwrotu są bardzo proste: jeśli wykonamy transakcję w aplikacji na kwotę min. 10 zł w danym miesiącu i opłacimy ją kartą MasterCard, to firma uPaid zwróci nam 10 zł do 20 dnia kolejnego miesiąca. Do zgarnięcia mamy maksymalnie trzy premie, pomimo tego, że promocja obowiązuje przez nieco dłuższy okres. Istotny jest jednak fakt, że po przekroczeniu puli nagród zwrotu nie będzie. Kto pierwszy, ten lepszy!
Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora oraz promocjami organizowanymi przez inne podmioty w ramach systemu płatności MasterPass™.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Ile kosztuje korzystanie z aplikacji Sprytny Bill?
Zgodnie z regulaminem usługi:
Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 0,97 zł przy płatności o wartości do 1000 zł włącznie, dokonanej jakąkolwiek kartą płatniczą.
Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 3% wartości transakcji przy płatności o wartości powyżej 1000 zł, dokonane jakąkolwiek kartą płatniczą.
Komentarze
Jeśli dzisiaj założę nowe konto i podepnę nową kartę, a także zapłacę rachunek na kwotę większą niż 10 zł, to otrzymam jeszcze za tą transakcję premię 10 zł? Czy trzeba było brać udział w dwóch poprzednich miesiącach?
• Damianoszałapiesz się, nie trzeba było brać udziału we wszystkich miesiącach
• Herman@Herman nie do końca. Owszem nie trzeba brać udziału w poprzednich promocjach ale @Damianos NIE ZAŁAPIESZ się ponieważ Sprytny Bill ogłaszał na Fb że wyczerpała się pula środków przewidziana na promocję jakoś na początku stycznia.
• jankosTaka ciekawostka: automatyczna spłata 100% zadłużenia kk TMUB pobrała mi dziś kwotę o 10 zł mniejszą, niż wskazana na wyciągu, czyli 10 zł od Billa zostało potraktowane jak spłata. (Pewnie to nie ma praktycznego znaczenia, ale może oznaczać, że przy takiej promocji nie trzeba robić 1010 dla bezpłatności konta.)
• Don Quijote de la Manchau mnie na wbki przychodziło jako dodatnia transakcja kartą (WPŁATA NA KARTE 10.00 PLN), natomiast na mbanki jako: Rodzaj operacji: PRZELEW PRZYCHODZĄCY MONEYSEND, na millennium przysłali wiadomość żebym podał nr konta (i był przelew). zapewne rodzaj operacji jaką przychodzi ta płatność ma znaczenie, w tmub miałeś moneysend?
• HermanTyp operacji: Uznanie
• Don Quijote de la ManchaTytuł płatności: Transakcja Money Send; uznanie 6536 PL Warszawa Sprytny Bill Kapitał 10.00
Tak skądinąd: kiedyś ktoś mnie tu pytał, dlaczego nie robię przelewu ze spłatą kk wprost na rachunek kk, a na ror z ustawioną spłatą 100% — to właśnie odpowiedź, dzięki takiej konfiguracji zostało mi 10 zł na lody ?
• Don Quijote de la Manchanie do końca 10 zł na lody, tylko nie nadpłaciłeś kredytówki :) ale cenne doświadczenie, każdy wyciągnie ważne dla siebie wnioski. :)
• HermanJest kasa x2, co prawda w blokadach (bzwbk), ale przyznali.
• deloeo ruszylo sie wreszcie cos w temacie! :)
• kolesU mnie Getin debetówka i nic….
• kacperDzisiaj dostałem maila od sprytnego. Chcą namiary na przelew. Nagroda za grudzień. Sprawdźcie swoje skrzynki, bo wg nich „problem istnieje w przypadku dwóch banków od dwóch dni „. U mnie mBank.
• fbJa też dostałem. SB chce min. imię, nazwisko, numer konta do wpłaty ale też adres e-mail i numer telefonu. Najważniejszy jest numer telefonu bo- jak piszą- po nim identyfikują klienta. W zasadzie mając takie dane mogą za mnie zrobić wszystkie operacje.
• Eugeniuszja tez dostalem + gratis cala liste mailingowa osob do ktorych tez nie mogli wyslac platnosci…
• kolesjaki profesjonalizm aż po oczach bije – Pan sprytny jednak taki sprytny nie jest jaka szkoda :P a tak serio dobrze że po listopadowej wpadce olałem billa i nie płaciłem nim więcej rachunków
• zenek64czekam na kase :) tylko to sie liczy przeciez nikt nie podaje „legalnych” maili,
• kolesaha jest jeszcze cos ale to wam napisze jak wyplaca :)
Cisza w temacie, czyżby wszystkim wpływały premie tylko nie mnie?
• Kraknie, spokojnie! u mnie tez tylko 1. wiec slabo, ale moze sie rozpedza ;)
• kolesJak dotąd jeszcze żadna mi nie wpłynęła:/
• hazetkoniec dnia i niestety kasy brak.
• BartiMamy 21.01 . Napiszcie czy wypłacili do wczoraj premię. Mnie niestety nie.
• MartaMnie też nie.
• EugeniuszA mi jeszcze wiszą 10zł za listopad. Po reklamacji stwierdzili że niby jakiś błąd i proszą o podanie nr konta. Podałem i cisza… przelew nie dotarł… więc znów reklamacja a kontakt z nimi tylko @ na którego rzadko odpisują. Telefonicznie szybciej można by było to ogarnąć. Mają chyba tam 1 osobę na etacie a maili i problemów pewnie tysiące spływa…
• jankosJednym słowem porażka!
Osob obslugujacych uPaid jest wiecej ale to niezwalnia ich od poinformowaniu przez FB, maile itd. o opóznieniach.
Jezeli w poniedziałek nie beda zaksięgowanie na kontach lecą reklamacje i skargi do UOKiK. Zobaczymy co wtedy będzie.
• WojakCzy są osoby które otrzymały premię ? Zastanawiam się czy będzie jak w poprzednim miesiącu i premie będą mozolnie wypłacane i poczekać, czy pisać reklamacje. U mnie BzWbk i TMUB premii BRAK.
• Krakczekać, na reklamację i tak nie odpowiedzą, na żadnego mejla jeszcze nie odpisali nigdy:P nagrody za listopad jeszcze nawet nie ma, styczniową może do zajączka ogarną
• hazzanu mnie 1/10 + mail. dramat ;(
• kolesZajączek coraz bliżej, folder Wysłane pęka w szwach, wpływów nadal brak, profil fb nieboszczyk, wesoła firemka
• hazzanzajączka jednak też nie będzie…
• hazzanPR-owo jak dla mnie odstrzelili sobie łeb. jak tylko otrzymam kase to wypieprze tą aplikację. Kontakt dramat. Najpierw mówią że bank nie przepuścił płatności a potem że płatnośc nie wyszła. Do tego proszą o numery konta. Średniowiecze a biorą się za promocje. Strata czasu za 10 zł ale to dośc tanio jak za cenną nauczkę.
• BartiNiby płatności realizują prawidłowo ale teraz pomyślcie jakbyście opłacili rachunek na dużą kwotę i byłby jakiś problem po ich stronie…
• jankosPrzyznam sie szczerze ze oplacalem dosc duze rachunki za ich posrednictwem i nigdy nie bylo problemow. Widocznie ciezko idzie im wyplacanie wlasnej kasy…
• kolesja dostałem na rachunek KK
• ngNo to chyba jako jedyny na tym forum i nie tylko :-)
• PekinNie tylko, ja dostałem 17 stycznia na rachunek kk TMUB.
• Don Quijote de la Mancha@ng , wypłacili dziś czy 20.01 ?
• Kraku mnie po reklamacji wczoraj wpłynęła premia za grudzień. Rzekomo WBK odrzuciło pierwszą wpłatę na kartę więc zrobili przelew.
• BartiKrak za grudzień dostałem 18.01 na rachunek KK (data księgowania 17.01). Za listopad dostałem przelew 20.12.
• nrja dostalem dzis na konto, ktore im podawalem w mailu :)
• kolesU mnie jedna premia wpłyneła, tez z maila przekazali na numer rachunku 10zl na drugim koncie cisza, tą mają pezekazać na numer karty.
W obu przypadkach skarga juz poszła rano na nieuczciwe…. do UOKiK
• WojakNie dostałem ani jednej premii – obydwie transakcje wykonane w grudniu. Nie odpisują na maile, na facebooku, na messengerze – nigdzie! Dramat! Ta ich akcja zamiast przyciągnąć do siebie klientów spowoduje ich odejście – przynajmniej w moim przypadku.
• AdaśNapisałem wczoraj reklamację i do dziś cisza. Ani premii ani maila. Lekceważące , nonszalanckie traktowanie ludzi korzystających z ich usług.
• Krakhehe napisales wczoraj i juz dzis chcesz odpowiedz, zapomnij, mowilem ci, że nie odpowiadają od kilku tygodni;) żale lepiej wylac na fb, choć tam tez umarli od 3.01;)
• hazzanDo mnie odpisali :)
• JAroMnie również odpisali – wczoraj złożyłem reklamacje, dzisiaj otrzymałem odpowiedź z prośbą z ich strony o podanie rachunku na który ma zostać przekazana wypłata premii za grudzień – czekam na wpłatę
• macelo79@JAro ,kiedy pisałeś , a kiedy odpisali?
• KrakPisałem 20 stycznia a odpisali 23
• JAroMoże ktoś wie dlaczego nie wypłacili premii w styczniu ?
• BogdanW grudniu była wypłacana 20-go.
bo maja to w d… i maja do tego mega balagan?
• kolesCzy dobrze czaje z regulaminu, że jak ktoś zapłacił na początku stycznia Billem to zwrot w postaci 10 zł przyjdzie dopiero 20 lutego?
• BobekTak Bobek. Mimo, że zakończyli z dniem 1 stycznia promocję, to jako że nie uprzedzili- zgodnie z Regulaminem – 3 dni wcześniej to za płatności dokonane w dniach 1-3 stycznia będą zwracać do 20 lutego po 10 zł za przelew/ max. 30 zł/.
• EugeniuszEugeniusz, małe doprecyzowanie – zwroty są należne za przelewy wykonane w terminie 1-4 stycznia (do północy). To ta różnica 3 dni, o której wspomniałeś. Sam robiłem 4-tego wieczorem i potwierdzili mi, że zwrot otrzymam max. do 20 lutego.
• Bogya skąd wiemy że promocja się zakończyła? gdzie można znaleźć jakieś informacje ?
• qwerty123@ qwerty123, facebook
• Herman@ Eugeniusz, poinformowali o zakonczeniu podajac na koncu ,że z uwzglednieniem paragrafu informujacego o 3 dniowym okresie wypowiedzenia, wiec poinformowali z wyprzedzeniem. Bogy ma racje, kazde wypowiedzenie liczy sie od konca dnia zlozenia wypowiedzenia wiec trzy dni w tym przypadku to 2,3 i 4 stycznia.
Dzięki Bogy. Sądziłem, że do 3 stycznia. Był komunikat na ich stronie o zakończeniu promocji. Jeżeli dobrze pamiętam to na tym forum ktoś wklejał link z ogłoszeniem o zakończeniu promocji / albo screen/.
• EugeniuszU mnie też kasa nie dotarła, wiszą mi 10zł za płatność w grudniu. Sądząc po komentarzach to nawet mi się nie chce reklamacji pisać. Zarobili na mnie te 2zł prowizji, trudno, ale dzięki temu przekonałem się, że nie warto tego programu używać.
• PurkierJa płaciłam 31 grudnia też nie dostałam ale złożyłam reklamację i się odezwali że proszą o numer konta… Miesiąc wcześniej było to samo i kasa doszła więc czekam
• PaulinaWczoraj odezwali się po reklamacji ,wysłałem numery kont i na obu kontach do tej pory promocji brak. Też tak macie?
• Krakbajzel mają, jedni dostają szybciej, drudzy pozniej, a jeszcze inni wcale. niektorzy chociaz dostają odpowiedz na mejle, inni nawet na to nie zasluzyli :D
• hazzanAż strach pomyśleć komu to powierzamy własne pieniądze.
• KrakDostałem dyszkę za grudzień, ale ogólnie program do bani…
• MichałMichał dostałeś dziś?
• MartaJa za pierwszy miesiąc dostałem wszystkie w rozpiętości 7 dni:)
• HermanCo do tego że niektórym nie odpowiadają na reklamacje… może wyznają zasadę że jak nie odpowiedzą w ciągu 30dni tzn że reklamacje uznali :)
dostałam dziś dyszkę na podany numer konta…
• PaulinaU mnie również na 2 konta wpadły dyszki
• Marta@Paulina, @Marta, po jakim czasie od podania im konta?
• hazzanprzedwczoraj wieczorem podawałam
• Paulina@hazzan, we wtorek podawałam, dziś o 11.00 w TMUbi BzWbk kasa siedziała
• MartaU mnie na e-maila odpisali w ciągu minuty :D 21:53 wysłałem, a 21:54 odpowiedź o podanie nr konta :D Masakra :D
• AddonixFakt dzisiaj dostali takiego przyspieszenia, ze wszystkim bez wyjątku odpisują na reklamacje.
Jednak troche się boją konsekwencji ze strony UOKiKu.
• WojakTrzeba napisać i podać numer konta – dopiero wtedy prześlą.
• BogdanWłaśnie sprawdziłem. Wczoraj dyszka wpłynęła na podane konto bankowe.
• EugeniuszI ja na dwóch kontach mam premię.
• KrakCzy jest ktoś, kto załapał się na poprzednią dychę – a w tym miesiącu nadal nie dostał ?
• Be@Widzę, że jednak bez reklamacji się nie obejdzie.
Ja w grudniu dostałem w terminie, a w tym jeszcze nie. Reklamację wysłałem już 20 stycznia i cały czas czekam na odpowiedź :/
• AleksyOdpowiedzi błyskawiczne po wysłaniu reklamacji na maila były 26.01 ale na tym sie skończyło, bo dychy ani na karte ani na numer konta nie przekazali.
Zastanawiam się kto jest jeszcze władny wziąść uPaid za dupe.
• WojakLipa oszuści zwykli. Niedługo pewnie przestaną przekazywać pieniądze i tyle będziecie ich widzieli. Reklamacja napisana 2 tygodnie temu i zero odzewu. Odradzam stosować ta formę przelania pieniędzy. Wiele lat temu w sądzie była podobna sprawa. Pieniądze wplacajacych zostały porostu skradzione przez wlasciela firmy. Proszę żeby admin zrobił wpis ostrzegający, że wplacajacy wplacaja na własne ryzyko i bez żadnego zabezpieczenia swoje pieniądze .
• KacperPo prostu nie przemyśleli tej promocji.
W przypadku płatności kartą możesz skorzystać z procedury obciążenia zwrotnego. Nie sądzę jednak, żeby taka firma zwinęła interes.
• deloepisać do oporu, ja na trzech kontach miałem tak – na jednym odpowiedź zaraz i już jest kasa, na dwóch pisałem kilka razy i w końcu na obu odpowiedzieli (proszę o konto) i info – kasa będzie w ciągu trzech dni
• karampuknie rzucać kalumni tylko pisać
Rzeczywiście tak jest, że trzeba pisać i pisać i podać konto.
• BogdanMi dopiero po 4-tej wiadomości przysłali dychę , jaka radość !
Doszła dziś moja dycha ;-)
• Be@Mi wczoraj wypłacili 2×10 zł po złożonych reklamacjach.
• DamianosJak napisaliście to sam sprawdziłem rodzinne konto i też zaksięgowana dycha. Po jednym zapytaniu i czterech reklamacjach przyszło.
• WojakTeż szybko poleciałem sprawdzać konta w nadziei, że i u mnie coś wreszcie wpadło, ale na razie d.pa, ani u mnie ani na koncie żony ni ma,
• erdeprzestali też odpisywać na maile (poprzednie dwie odpowiedzi przychodziły natychmiast)
Wreszcie i u mnie pojawiło się 2×10 zł
• erdeErde ale te 2x10zł to dostałeś za grudzień dopiero czy już za styczeń?
• Eugeniuszza grudzień oczywiście
• erdeNapisałem do nich na Fb i tam odpowiadają ;) poprosili o numer konta i dzisiaj dostałem w końcu premię za grudzień i, uwaga, także za styczeń! A czas mają do 20 lutego.
• AleksyTakże najlepiej pisać na Fb do nich bo na mejle raczej nie odpowiadają
fakt, nie zawsze na maile odpowiadaja ale kase wysylaja :D
• koleswiec piszcie gdziekolwiek :) ale piszcie!
dopiero się wziąłem za tę promo i nosz… Visą zapłaciłem :p
• saviPytanie. Czy jeśli skorzystam pierwszy raz do 28.02 to łapie się na kolejne zwroty? Sorry jeśli było już to poruszane.
Promocja skończyła się 04/01/2017
• HALINAto fajnie, dopiero prześledziłem ich fb :p
• savi@UP dzięki za info.
dostałem na maila:
Szanowni Państwo,
w imieniu firmy uPaid, właściciela aplikacji Sprytny Bill, pragniemy Państwa przeprosić za omyłkowe udostępnienie adresów e-mail. Zdarzenie miało miejsce 19.01.2017 r.
Nasz pracownik pisząc e-maila wpisał Państwa adresy mailowe w pole adresatów zamiast użyć opcji „kopia ukryta”. Jako firma technologiczna, zajmująca się płatnościami kartowymi zapewniamy, że żadne wrażliwe dane nie zostały udostępnione, ów pracownik nie ma do nich dostępu.
W ramach zadośćuczynienia postanowiliśmy przekazać 2000 zł na cale charytatywne, przeprowadzić dodatkowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa oraz zorganizować otwarte, bezpłatne szkolenie z bezpieczeństwa IT.
Z wyrazami szacunku
Zespół Sprytny Bill
ciekawe :p
• Herman(facepalm)
• Don Quijote de la ManchaNo to już wiem skąd u mnie ostatnio maile z dziwnymi wezwaniami do zapłaty.
• BartiCzy ktoś dostał już premie za płatności SB w okresie 1-4 stycznia b.r.?
• EugeniuszJa dostalem. Zaraz po reklamacji grudniowej wyplacili za grudzien i styczen.
• Hermanja dostalem 1 sztuke, na reszte trzeba bedzie pewnie pisac reklamacje.
• koles