„Super okazja” od BNP Paribas: 450 zł za darmowe konto osobiste (z czego 50 zł już za samo aktywowania rachunku)

Zakończona

Ruszyła kolejna promocja BNP Paribas z wysoką premią na start. W zamian za założenie i korzystanie z darmowego konta osobistego możemy zgarnąć 450 zł. Co istotne: całość wypłacana jest w gotówce (a nie np. w bonach czy nagrodach rzeczowych), a pierwsze 50 zł otrzymujemy już za sam fakt aktywowania rachunku. A gdyby tego było mało, to czeka na nas kolejne 300 zł w promocji karty kredytowej :)

450 zł premii od BNP Paribas

Super okazja od BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 12 miesięcy.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 7.04.2022 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy). Kolejnym krokiem będzie złożenie wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z dowolną kartą debetową oraz usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy oraz aktywację karty będziemy mieć czas maksymalnie do 21.04.2022. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Pamiętajmy jedynie, że aktywacja konta odbywa się poprzez nadanie PINu do karty, którą przywiezie nam kurier. Alternatywą jest wideoweryfikacja zdalna – wtedy cały proces możemy przejść bez wstawania z kanapy, choć jak piszecie w komentarzach bywa to dość problematyczne i lepiej wybrać proces z kurierem.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana.

Premia w trzech transzach

Tytułową premia podzielona jest na trzy części. Pierwszą z nich, czyli 50 zł w gotówce, otrzymamy za sam fakt założenie konta w promocji.

Kolejną, czyli tym razem 175 zł otrzymamy za spełnienie powyższych warunków oraz w kwietniu 2022:

  • wykonamy min. 1 płatność BLIK
  • wykonamy min. 3 płatności kartą

Chodzi o normalne płatności w sklepach lub internecie za realne towary czy usługi (wykluczone są ułatwiacze płatności z kodami MCC 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829). Co istotne: kwota transakcji nie ma znaczenia, więc można ten warunek spełnić np. rozkładając zakupy na trzy części na kasie samoobsługowej.

Ostatnią nagrodę, czyli tym razem 225 zł w gotówce, otrzymamy za spełnienie powyższych warunków, a następnie zarówno w maju, jak i czerwcu 2022:

  • wykonamy min. 1 płatność BLIK
  • wykonamy min. 10 płatności kartą

Warunki więc znowu są analogiczne jak poprzednio – tym razem jedynie transakcji musimy wykonać więcej.

Kiedy otrzymam nagrodę?

Wiadomość o przyznaniu pierwszej i drugiej nagrody trafi do nas do 19.05, a o trzeciej – do 27.07. Nagrody trafią do nas do końca danego miesiąca, natomiast w celu odbioru przelewu konieczne będzie uzupełnienie swoich danych na stronie promocji – instrukcję znajdziemy w pierwszym mailu, a czas na uzupełnienie danych będziemy mieć do 25.05.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Prowadzenie Konta Otwartego na Ciebie jest darmowe. Zapłacić możemy 5 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać trzy, dowolne transakcje bezgotówkowe w miesiącu poprzedzającym, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Na koniec dodam, że zamiast karty „Otwartej na Dzisiaj” mamy do wyboru również płatne karty: „Otwartą na Świat” lub „Otwartą na eŚwiat”. Więcej o nich pisałem w kwietniowym omówieniu oferty banku – jeśli komuś bardziej pasują, to oczywiście jak najbardziej można je zamówić.

Nie przegap!

Komentarze

  • W regulaminie jest zapisane że nie można mieć umowy ramowej wstecz 12 m-cy. Jak rozumieć umowę ramową? Czy osoba która ma już bankowość internetową ale nie ma konta łapie się na promocję?

    slayer28 Odpowiedz
  • Wycwanili regulamin okres karencji wraz z umową ramową 12 miesięcy.Jak nie zamkniesz umowy ramowej to na żadna promkę się nie załapiesz

    Dark Odpowiedz
    • Jak się zamyka umowę ramowa? Pytam, bo w przyszłym miesiącu zamykam u nich konto, wiec nie chciałabym wtopić :)

      Ewaka67
    • Ja dostałem informację iż umowa ramowa zostaje zamknięta przy zamykaniu konta i kart .

      Michał
    • @Michał Nie umowa ramowa nie jest zamykana automatycznie przy zamykaniu konta i kart. Jeszcze trzeba wypowiedzieć elektroniczny kanał dostępu. Można to zrobić tylko w oddziale. Co więcej jak ktoś ma kartę kredytową założoną w międzyczasie to nie wypowie raczej tego kanału dostępu.
      @Dark Nie ma karencji na umowę ramową (wyraźnie napisane), tylko na umowę rachunku. Nie wprowadzaj innych w błąd.
      Wczoraj próbowałem zamknąć w oddziale tę mityczną umowę ramową. Powiedzieli mi że nie ma czegoś takiego. Dali do podpisania jakieś papiery o kanałach dostępu i powiedzieli nara. Okazało się, że nic one nie zmieniły. Na czacie dostałem info, że jest jakieś 20 zł salda. Od 1,5 roku nie mam konta, kontaktowałem się z czatem, oddziałem i infolinią i nagle mam jakieś 20 zł nie wiem skąd… To jest w stylu BNP… Muszę iść znowu do oddziału (chyba innego), żeby dalej się z nimi bujać… To jest dopiero karencja w promocjach…

      doncoralone
    • Elektroniczny Kanał Dostępu można wypowiedzieć również z poziomu aplikacji / strony internetowej. Po prostu wypowiadasz Umowę w całości, we wniosku masz wtedy wpisane: „Niniejszym wypowiadam/y Umowę ramową Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu („Umowa”) w całości”.

      Zgryzek
  • Witam, mam pytanie trochę z innej beczki, ponieważ wczoraj zarejestrowałem się do promocji tego banku z bonem do Empiku, ale nie zdążyłem otworzyć konta. Teraz chciałbym skorzystać z tej promocji i otworzyć tutaj konto, jest taka możliwość, pomimo, że rejestrowałem się do innej promocji, ale nie otworzyłem konta?

    Kakim Odpowiedz
  • Czy miał ktoś podobny problem z wypełnieniem wniosku? Po kliknięciu w link pojawia się informacja: „HTTP Status 400 – Bad Request”. Niestety to nie jest kwestia AdBlock.
    Próbowałam na kilku komputerach oraz telefonach z różnymi przeglądarkami i wszędzie ten sam problem….

    awosz Odpowiedz
  • Czy jeśli aktywowałem konto w marcu to muszę w tym miesiącu wykonać 3 transakcje żeby konto w kwietniu było darmowe?

    Zgryzek Odpowiedz
  • Miałem kiedyś konto w BNP, więc postanowiłem wrócić i zgarnąć premie. Ale mówię sprawdzam i zobaczę, czy zaloguje się na stary login. Oczywiście zalogowałem się!!. Więc od razu chat i pracownik pisze mi, że żadnego konta nie mam, żadnej umowy ramowej nie mam. Na moją prośbę wyłączył dostęp do systemu transakcyjnego.
    Na drugi dzień założyłem konto, zobaczymy czy się załapię na premię. Oczywiście po aktywowaniu rachunku widzę starych kontrahentów

    lolekanabolek Odpowiedz
    • Daj znać, ale nie powinno być problemu – dostęp online nie wyklucza, co potwierdzają nawet osoby posiadające kartę kredytową (co jest zresztą zgodne z regulaminem promocji – umowa ramowa karty kredytowej jest inną umową ramową niż konta = nie wyklucza)
      https://livesmarter.pl/420-zl-premii-konto-bnp-paribas-styczen-2022/comment-page-1/#comment-394706

      Michał
    • Ja jestem ciekawa czy u mnie promocja „zaskoczy”. W grudnia 2020 zamykałam konto (co więcej, na druku wypowiedzenia mam wpisane, że wypowiadam umowę ramową/ karty/ elektroniczne kanały dostępu – a więc wszystko co tylko możliwe) . Wymagana karencja to 1 rok, więc ten warunek spełniłam. Podpisałam nową umowę, otrzymałam nowy login (nr klienta który widnieje w nowej umowie) i tu niespodzianka, przy próbie zalogowania na nowy login nie ma żadnej informacji, że to pierwsze logowanie tylko wygląda to tak, jakby to był już zajęty login przez kogoś innego (ustawiony widżet) i prośba o hasło. Po tel na infolinię otrzymałam informację, że w bankowości elektronicznej mam u nich przypięty cały czas ten stary nr login i że mam się spróbować zalogować na ten. Bo z ich poziomu widzą, że konto się zgadza, tzn. numer konta tego nowego mam przypisany. I po próbie zalogowania na stary login, wyskoczyło mi okienko, że jest to logowanie pierwszy raz i mogłam ustawić moje hasło. Ale widzę w bankowości moje stare rzeczy tzn. logowania, wiadomości. Sama jestem ciekawa co się okaże za miesiąc, czy będę uczestnikiem promocji czy nie. Bo na chwilę obecną Pani na infolinii nie mogła mi tego potwierdzić. Ale generalnie średnio mi się to podoba, że w umowie nadają jakiś nowy login, skoro wyrzuca mnie u nich na starym. Poczekamy zobaczymy… w razie W będę składać reklamację. Sorki za tak długi opis, ale może ktoś też miał taką niespodziankę jak ja.

      Gosia
    • Moim zdaniem będzie OK. Od wielu lat działa i nie ma z tym problemu, nawet jeśli ktoś ma kartę kredytową. Po prostu z perspektywy banku co innego to dostęp internetowy, a co innego to umowa ramowa rachunków bankowych.

      Michał
  • Dziwna sprawa. Aktywowałem konto 28 marca, przelałem testowo 20zł i 1 kwietnia niespodzianka bo zostało mi pobrane 6zł za wyciąg (tytułem prowizje i opłaty) Nie przypominam sobie bym chciał mieć płatne wyciągi..

    derek22 Odpowiedz
    • Też mnie dzisiaj skasowali 6 zeta za wyciąg. Reklamowałeś może temat??

      lolekanabolek
    • brak zgody na e-korespondencje powoduje, że są wyciągi papierowe w cenie 6 zł

      lolekanabolek
  • U mnie też było pod górkę i wyciąg domyślnie, po prostu pole było opcjonalne i z automatu w tych formularzach nie zaznaczyłem opcji e-korespondencja – temat swobodnie do zareklamowania

    matebe@wibordzis.pl Odpowiedz
  • Reklamacje skladales przez infolinie czy poczte wewnetrzna ze swojego konta w BNP?

    abc Odpowiedz
  • Co wpisać w uzasadnieniu reklamacji? Mnie na infolinii powiedzieli że podpisałam umowę że zgodą na wyciag papierowy A on jest płatny…

    Agnieszkha Odpowiedz
    • Na chat dowiedziałem się że nie postawiłem ptaszka przy ekorespondencji i dlatego automatycznie wysyłają wyciągi w wersji papierowej. Więc w reklamacji napisałem, że nigdzie na stronie banku, a szczególnie tam gdzie reklamują konto nie ma informacji o tej opłacie. Jest ona ukryta w TOiP, więc jej niezauwazylem.

      lolekanabolek
  • Czy dostaliście już maila o przyznaniu nagrody i z instrukcją z dalszym postępowaniu?
    Niby do 19 maja mają czas.

    derek22 Odpowiedz
  • jeszcze nie

    syfus Odpowiedz
  • U mnie nadal brak maila z informacją o nagrodzie

    derek22 Odpowiedz
  • Dostal ktos email ?

    roy Odpowiedz
  • No i mamy 19 maja a informacji o nagrodzie nadal brak hmm

    dariusz2 Odpowiedz
    • Ale jesteś niecierpliwy:D. Dostaniesz maila do 17tej. U nich zawsze tak jest, ze wysyłają w ostatnim możliwym dniu i bynajmniej nie rano :)

      Ego
  • jest informacja o nagrodzie

    Michał Odpowiedz
  • Dostałem w mailu jedynie informację o pierwszej nagrodzie, a miałem ponad 3 transakcje kartą w sklepach (przez kartę podpiętą do Google Pay) i jedną transakcję Blikiem. Czy ktoś z Was też otrzymał tylko informację o pierwszej nagrodzie?

    stemplariusz Odpowiedz
    • @stemplariusz, u mnie i kumpeli z pracy sytuacja podobna, też tylko info o I nagrodzie pomimo faktu wykonania wymaganej ilości operacji w kwietniu

      lolekanabolek
    • też otrzymałem informację tylko o pierwszej nagrodzie mimo, że spełniłem warunki też dla drugiej

      derek22
  • Może trochę fałszywy alarm, bo właśnie otrzymałem osobnego maila o drugiej nagrodzie, sprawdźcie też u siebie.

    stemplariusz Odpowiedz
  • jest mail o drugiej nagrodzie

    lolekanabolek Odpowiedz
  • niestety nie mam

    syfus Odpowiedz
  • Z jakiego adresu dostaliście te informacje o nagrodzie bo ja niczego nie dostałam :(

    Lucyna Odpowiedz
  • Wysłano ponownie informacje o nagrodzie na mail składanej reklamacji tak że jest Ok tylko czekam na kasiore do 31 maja Pozdrawiam

    syfus Odpowiedz
  • W BNP Paribas trzeba uzbroić się w cierpliwość :) w innych bankach często wypłaty nagrody/promocji odbywają się przed upływem terminu, a tutaj info o nagrodzie w ostatni możliwy dzień i sama nagroda (miejmy nadzieję) też w ostatni możliwy dzień :)

    Gosia Odpowiedz
  • Kasiorka już jest na koncie

    syfus Odpowiedz
  • I wpadło 225zł. Myślałem, że najpierw będzie 50zł za założenie konta, a później 175zł. Ale wszystko przyszło dzisiaj jednym przelewem

    derek22 Odpowiedz
    • Hm, czy jest jeszcze szansa, jeśli zgapiło się maila z informacją o uzupełnieniu konta? Info otrzymane, ale skojarzyć z głównym kontem im się nie udało, bo przelewu brak…

      matebe
    • Coś mi się kojarzy z dawnych lat , raczej promocji , że trzeba napisać maila do nich na adres z którego dostałeś wiadomość i przyznać się do winy a dadzą jeszcze raz możliwość taką . Zaraz pewnie licznie zgromadzeni tu fachowcy Ci napiszą co i jak. xyz

      prawdziwy-xyz
  • A może dopiero jak się wyśpią ? W między czasie podnoś ten wibor bardziej do góry . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Czy jest wiadomość o drugiej nagrodzie ?

    syfus Odpowiedz
  • Potwierdzam, też dostałam maila

    Monika Odpowiedz
  • Ale chyba nic nie trzeba robić po otrzymaniu tego maila? Dane do przelewu podane były przy wypłacie pierwszej części nagrody.

    derek33 Odpowiedz
    • @derek33, moim zdaniem jeszcze 1 rzecz trzeba zrobić. Ja po 31 lipca zamykam konto. Trzeba typ robić osobiście w oddziale czy można przez internet???

      lolekanabolek
    • Na pewno można na infolinii wypowiedzieć umowę

      Monika
    • Umowę lepiej wypowiedzieć gdy będzie już na koncie kasa z nagrody. a może to się stać nawet 31 lipca w niedzielę. W regulaminie jest chyba napisane, że aby otrzymać nagrodę konto nie może być w okresie wypowiedzenia.

      derek33
    • @derek33, wyraźnie napisałem, że po 31 lipca należy zamknąć konto. Nic nie pisałem, że już to robię

      lolekanabolek
  • Ok jest info

    syfus Odpowiedz
  • I kasa już na koncie. Dodatkowo udało mi się dzisiaj zamknąć konto

    Greggg Odpowiedz
  • zamknąć konto czy wypowiedzieć umowę?

    Monika Odpowiedz
  • Dzisiaj telefonicznie wypowiadałem umowe o konto. Konsultant zwrócił mi uwagę, że wypowiadam umowę od razu po wpłynięciu premii. Powiedział, że jest to nie fair i powinienem dać bankowi szansę. Coś tam odznaczył w systemie, że zakładam konta tylko dla premii i coś tam zaczął mamrotać i niedosłyszałem dokładnie co mówił

    lolekanabolek Odpowiedz
    • Buahaha… ach, te biedne naiwne banki… ;-) Trzeba było powiedzieć konsultantowi, że dasz bankowi szanse jak przy kolejnej promocji będzie krótki okres karencji ;-)

      rapatapatoja
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy