Wystartowała prosta promocja T-Mobile Usługi Bankowe przeznaczona dla obecnych klientów banku. W zamian za zapewnienie wpływu na konto oraz wykonanie 3 transakcji kartą zyskać możemy 50 zł premii. A ponieważ wielu czytelników bloga korzysta z konta w T-Mobile (zgarniając ciągle aktualne 5% moneybacku), to oferta może dla nich stanowić całkiem łatwy sposób na dodatkową premię.
Bonus (nie tylko) za wynagrodzenie
Aby skorzystać z promocji „Bonus za wynagrodzenie” należy być klientem posiadającym rachunek osobisty, na który:
w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS lub łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy.
Oprócz tego konieczne jest posiadanie karty debetowej wydanej do rachunku oraz wyrażenie dwóch zgód (które osoby korzystające z moneybacku i tak mają wyrażone):
- na przetwarzanie danych w celach marketingowych: otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej
- upoważnienie banku do zasięgania informacji o zobowiązaniach w BIK, BIG oraz Systemie Bankowy Rejestr, którego administratorem danych jest Związek Banków Polskich
Zgody można wyrazić poprzez infolinię lub w placówkach, o ile nie zostały wyrażone podczas zawierania umowy ramowej.
50 zł za wpływ i 3 transakcje
Jeśli spełniamy powyższe wymagania, to aby zdobyć tytułową premię konieczne jest wykonanie kilku czynności. Po pierwsze – akceptacja regulaminu promocji w bankowości internetowej lub na infolinii. Po drugie – zapewnienie wpływu wynagrodzenia, emerytury, renty, stypendium (w dowolnej wysokości) lub dowolnego przelewu spoza T-Mobile Usługi Bankowe, o ile jego wysokość wyniesie min. 2000 zł. Po trzecie – musimy wykonać przynajmniej trzy transakcje kartą na dowolne kwoty.
W tym momencie promocja się lekko rozgałęzia. Jeśli bowiem wpływy pochodziły z tytułu wynagrodzenia, to premia w wysokości 50 zł zostanie naliczona w miesiącu następującym po miesiącu wpływu. Po prostu. Jeśli natomiast zamiast wynagrodzenia wpłynęło min. 2000 zł z innego banku, to warunki będą nieco inne – premia wypłacana będzie transzami.
Pierwsza transza, w wysokości 25 zł, zostanie naliczona po pierwszym miesiącu spełnienia warunków (wpływ + 3 transakcje bezgotówkowe kartą). Kolejna, w wysokości 15 zł, zostanie naliczona za kolejny miesiąc – o ile spełnimy te same warunki (wpływ + 3 transakcje bezgotówkowe kartą). Ostatnie 10 zł otrzymamy, a jakże, na identycznych warunkach.
Wykluczone kody MCC
Na co warto jeszcze zwrócić uwagę? Do uzyskania premii liczone będą wszystkie transakcje kartą, oprócz tych, które posiadają kody MCC podane poniżej:
a. 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
b. 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest
jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
c. 4111, określający m.in. usługi transportowe,
Obowiązuje od 10 stycznia 2017 r.
d. 6012, określający instytucje finansowe;
e. 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
f. 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
g. 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
h. 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.
Promocja trwa od 10.01 do 31.03.2017. Szczegóły w regulaminie.
Aktualizacja: w dniu 18.01.2017 bank podmienił regulamin! Jego poprzednia kopia znajduje się pod tym adresem. Prawdopodobnie się przyda przy reklamacji.
Komentarze
Właśnie napisałem e-meila do UOKiK-u. Napisałem, że w trakcie promocji zmienili regulamin na niekorzystny dla uczestników łamiąc tzw. przyrzeczenie publiczne. Podpisałem się imieniem i nazwiskiem, adresem i telefonem. Piszcie wszyscy to jakiś efekt będzie. Warto też napisać do Rzecznika Praw Konsumenta/ miejskiego lub powiatowego/. Taka osoba jest w każdym urzędzie i specjalnie nie ma zajęcia. Dopiero teraz mi się przypomniało ale kiedyś interweniowałem ws. Alior Banku to następnego dnia po telefonie rzecznika do banku przedzwonili do mnie z Aliora z wielkimi przeprosinami i załatwili sprawę pozytywnie.
• EugeniuszŻe też wam się chce dla tych pięciu dych, trochę to chore :-)
• SkyllaTo nie o 50 chodzi, nawet juz nie licze że przystapie do promocji. Chodzi o to kto ma racje i żeby pokazac bankowi że nie może robic co mu sie podoba. Np mysle ze millennium tez nie chcialo dawac kazdemu po 5 voucherow, popelnili blad w regulaminie i wyszli z tego z twarza. Jak z knf napisza ze mam racje to wkleje te 20zl zeby podjeli jakies dzialanie .
• HermanSkylla jak masz dwa konta premium i nie widac zrobionych transakcji to bank pobiera piec dych i nawet sie nie zastanawia czy mu sie chce czy nie. Ostatnio wszystkim nieslusznie pobrali oplaty i z automatu doliczyli odsetki za debet :)
• aaaaTrzeba pisać do Rzecznika Finansowego (jest skuteczniejszy od RKM) jakby pare osób z adminem na czele podrzuciło temat Samcikowi z GW to pewnie też by ich trochę popodgryzał.
• rw8888Wysłałem im reklamację i dodatkowo taką oto wiadomość (chciałem jako skargę ale nie mieściła mi się w bankowości online mimo okrojenia do 4000 znaków niby za długa. Trochę się napociłem.
Dzień Dobry! Wczoraj rano po kontakcie z infolinią pisałem do Państwa reklamację następującej treści:
Witam! Chciałbym dołączyć Państwa promocji „Bonus za wynagrodzenie” niestety nie wyświetla mi się w bankowości elektronicznej baner, który to umożliwia i pozwala zaakceptować regulamin tejże promocji. Kontaktowałem się już z infolinią i otrzymałem odpowiedź że w moim przypadku jest to niemożliwe, ponieważ mimo iż nie wpływa do Państwa moje wynagrodzenie to niby nie spełniam drugiej części warunku udziału w promocji która mówi o łącznych wpływach w październiku, listopadzie i grudniu poniżej 500zł.
Uważam, że Państwa regulamin jest w tej kwestii sprzeczny z tym co usłyszałem na infolinii i niniejszym składam reklamację. W regulaminie jest zapis: „Promocja jest dostępna dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy posiadają aktywny Rachunek na który w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS lub łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy.”
Kluczowe jest tu słowo „lub” co oznacza że spełniając pierwszą część o braku wpływu wynagrodzenia spełniam ten warunek i powinienem zostać objęty promocją. Jeśli byłoby tam „i” wtedy dopiero musiałbym spełnić obydwa warunki łącznie. Wytłumaczę to na przykładzie: Jeśli nauczyciel powie do uczniów niech wstaną Ci uczniowie którzy mają niebieski długopis lub zielony ołówek to jako uczeń z niebieskim długopisem wstaję, mógłbym również wstać mając tylko zielony ołówek, a nawet posiadając obydwa wymienione przedmioty w odpowiednich kolorach. Jeśli powiedziałby niech wstaną uczniowie z niebieskim długopisem i zielonym ołówkiem, to z samym niebieskim długopisem wstać nie mogę bo nie mam zielonego ołówka. Dostrzegają Państwo różnice?
Ktoś piszący ten regulamin popełnił błąd, albo Państwo niewłaściwie go interpretują. (Za odpowiednie wynagrodzenie mogę zostać Państwa analitykiem/doradcą w tego typu kwestiach, bo tak poważna instytucja jaką jest bank nie powinna sobie pozwalać na to by pisać jedno a mówić i robić drugie). Fakt faktem regulamin jest dla mnie i dla Państwa podstawą, więc zgodnie z jego zapisami proszę o objęcie mnie tą promocją.
Pozdrawiam
xx
P.S. Odpowiedź na tę reklamację mogą Państwo przesłać jako wiadomość w bankowości online.
Nie otrzymałem na nią co prawda jeszcze odpowiedzi, ale domyślam się, że nie byłem jedynym klientem Państwa Banku, który chciał skorzystać z tej promocji, a Bank tzn. Państwa pracownicy na skutek wytycznych osób decyzyjnych skutecznie nam Klientom to uniemożliwiali mimo, że regulamin w tej kwestii przyznawał rację nam Klientom o czym jasno napisałem w przytoczonej powyżej reklamacji.
Co było potem? Otóż wczoraj wieczorem ujrzałem na Państwa stronie podmieniony regulamin.
Państwo jako Bank zamiast uznać zasadność roszczeń Klientów i objąć ich tą promocją postanowiliście podmienić regulamin zmieniając jego zapisy (opisywane w reklamacji „lub” zamieniono na „i”) na niekorzyść Klientów tzn. zawęzić grono potencjalnych uczestników promocji. Czy jest to w Państwa ocenie etyczne i zgodne z prawem? Bank zamiast „uderzyć się w pierś” i objąć Klientów promocją zgodnie z zapisami regulaminu oraz wyciągnąć wnioski na przyszłość by wnikliwiej przygotowywać kolejne promocje i nie popełniać takich błędów robi coś takiego… Niczego Państwa nie nauczyło postępowanie prowadzone przez UOKiK i 15 mln kary dla sieci telekomunikacyjnej pod szyldem T-mobile żeby nie kierować się wyłącznie żądzą zysku a zwracać uwagę na prawa i dobro Klientów? Po raz kolejny zamiast wydać trochę więcej na promocję skoro regulamin został napisany inaczej niż zakładaliście, chcecie narazić się na milionowe kary? Tym samym zamiast aktywizować Klientów zgodnie z założeniami promocji roztaczają Państwo czarny PR, który raczej nie sprzyja pozytywnemu wizerunkowi Banku. I po co zabiegać o promocję marki, wydawać miliony na reklamy i promocje skoro co chwilę zdarzają się Państwu takie sytuacje, którymi zrażacie swoich klientów?
Wracając do istoty sprawy i zmian w regulaminie promocji, to tylko na zasadzie wyjątku można dopuścić zmianę regulaminu jednorazowej promocji, ale tylko wówczas, gdy zmiana jest uzasadniona i dokonywana jest wyłącznie na korzyść konsumentów. To co Państwo zrobili to pogwałcenie praw Klientów (konsumentów), które z pewnością da nam możliwość złożenia zasadnych skarg w odpowiednich instytucjach.
Wcześniej chyba nie zdawali sobie Państwo sprawy z wagi problemu i stąd takie a nie inne działania z Państwa strony. W powyższej skardze pozwoliłem sobie wyjaśnić pewne kwestie, które chyba Państwu umknęły. Dam teraz Państwu dobrą radę. Jeśli chcecie wyjść z tej kłopotliwej, jak sądzę sytuacji, z twarzą i za nim odpowiednie organy zaczną drążyć ten temat oraz blogi finansowe i inne media z redaktorem Samcikiem na czele zaczną rozpisywać się o Banku, który jak coś mu się nie podoba w regulaminie, który sam tworzy to zmienia reguły, to powinni Państwo czym prędzej przywrócić poprzedni regulamin, objąć Klientów promocją zgodnie z jego zasadami ewentualnie wydać dodatkowo oświadczenie z przeprosinami za ten błąd, który ktoś świadom bądź nie świadom powagi sytuacji i konsekwencji popełnił.
Tyle ode mnie. Zrobią Państwo, co uznają za stosowne.
• jankosPozdrawiam
xx
Myślę, że takiemu niezadowolonemu klientowi powinni po prostu wypowiedzieć umowę o konto i po sprawie :-)
• SkyllaSzacun za ten referat ale obawiam sie ze nie doczytaja do konca, tym bardziej ze zawsze maja wybitne problemy ze zrozumieniem tekstu (trzeba bylo podkreślić kluczowe zdania) ;)
• rw8888Na poważnie: obojętnie czy napiszesz jak powyżej czy w 2 zdaniach że chcesz dołączyć do promocji a to ze bezprawnie zamienili slowo ,,lub” na ,,i” oznacza ze wystarczy mieć jeden warunek, który spełniasz- to i tak zależy czy ich dyrektorek każe im podkulić ogon czy isc w zaparte nie patrzac na konsekwencje.
A mnie się zdaje, że zmiana regulaminu jest na korzyść klienta. Przykład z długopisem i ołówkiem to pokazuje. Dotychczas było tak, że jeśli posiadasz tylko ołówek czy tylko długopis musisz wstać, czyli nie bierzesz udziału w promocji. Teraz natomiast żeby wstać /nie brać udziału w promocji/ musisz posiadać ołówek i długopis. Ja np. posiadam tylko ołówek /wpływy ponad 500zł/ i moim zdaniem mogę siedzieć /brać udział w promocji/ :)
• Beata2@Beata2 przeczytaj jeszcze raz warunki promocji tam w dużym skrócie jest: „NIE wpłynęło wynagrodzenie lub NIE było wpływów powyżej 500zł przez 3 miesiące”
• jankosBank zamieniając lub na i zawęża grono uczestników. Mój przykład nie zawierał słowa NIE co trochę zmienia dosadne przeniesienie go na warunki promocji jak Ty to zinterpretowałaś. Przeczytaj dokładniej
@Beata przeinaczyłaś bo jest dokładnie na odwrót niż opisałaś podpierając się moim przykładem wyszedł Ci galimatias :D
• jankosJestem w takiej samej sytuacji jak Ty czyli do T-mobile nie wypływa moje wynagrodzenie ale mam wpływy w grudniu powyżej 500zł
Bank w nowym regulaminie wymaga spełnienia obu warunków o czym świadczy spójnik „i” a gdy było tam „lub” wystarczyło spełnienie 1 z tych warunków
Czytaj do skutku :)
Dzięki jaknos. A już myślałam, że bank jednak zmienił regulamin dla dobra klientów. Warto chyba złożyć reklamację, co niezwłocznie uczynię.
• Beata2Dzięki!
Dziś dzwonili i mówili, że jestem w promocji. Wpływ wynagrodzenia 2000zł i nagroda będzie
• Kacper@skylla tu nie idzie o 50zł ale o rzecz. Jeśli ktoś zrobił takie podmianki raz bo coś mu było nie na rękę i uszło mu to na sucho, nie zawaha się tego zrobić po raz kolejny.
Wg Ciebie jak podpisujesz umowę kredytową na pewnych warunkach to za jakiś czas jak zmienią się realia gospodarcze to bank będzie miał prawo zmienić zapisy regulaminów tak żebyś płacił więcej, a Ty jako szary klient masz się podporządkować?
Nie spinam się a powyższe swoje wypociny traktuję jako krucjatę żeby pokazać, że nie należy zapominać o swoich prawach w starciu np. z jakimiś korporacjami.
• jankosIntencja banku była od początku raczej jasna. Kiedy bank rąbnie się dając lub zamiast i to się tutaj wielu rzuca z oburzenia, a jak w innej promocji bank wymaga wynagrodzenia a przechodzi zwykły własny przelew ro „cicho=-sza” – już regulamin taki ważny nie jest :-). Jak Kali ukraść krowę…
• SkyllaTo że w jakiś innych promocjach dopuszczają taką możliwość że „coś przechodzi” to tylko ich dobra wola bądź niedopatrzenie. Jeśli by chcieli to zgodnie z regulaminem mogliby nic nie dawać i mieliby rację a my nie. I wtedy trudno… Każdy musi się liczyć z takimi konsekwencjami i jedna i druga strona. Bank miał takie intencje, ok może i miał ale ktoś albo niekompetentny albo zwyczajnie przez nieuwagę popełnił błąd i zamiast się do tego przyznać teraz odwrócą kota ogonem i nikt sobie nie będzie miał nic do zarzucenia. Wystarczy że takie cyrki są w polityce.
• jankosSkylla, ale w zadnym regulaminie nie ma jasnego albo raczej jasnego zapisu hehe, ze wynagrodzenie musi byc na przyklad z umowy o pracy i przelane bezposrednio z konta bankowego pracodawcy na ror bioracy udzial w promocji. Jesli takiego zapisu nie ma to spokojnie mozesz przelac wynagrodzenie za cokolwiek korzystajac z dowolnej ilosci posrednikow majacych konta w dowolnych bankach. Jasne?
• aaaa@ Skylla
• AgataTaka sama była Twoja reakcja na bezprawnie pobrane opłaty. Jeżeli nie masz ochoty, nie bierz udziału w promocjach i nie wypisuj głupot że nie warto walczyć o swoje.
Popieram kolegów, WARTO!!!
Warto walczyć z wiatrakami. ?
• Don Quijote de la Mancha@Don Właściwy komentarz właściwej osoby :D
• jankostak jest ! trafione w 10 ;)
• kolesWłaśnie otrzymałem odpowiedź na reklamację, iż (łaskawie) dopuszczają mnie do promocji, więc warto było poświęcić kilka chwil (miałem wpływy powyżej 500,- lecz brak z tyt. wynagrodzenia).
• boobCiekawy jestem, gdyby teraz jeszcze ktoś reklamował, jak zostanie potraktowany przez tych amatorów bankowców!
Pytanie co teraz reklamowac, to że zmienili regulamin choc mial trwac jeszcze jakis czas I nie bylo wzmianki, że moga zakonczyc promocje wczesniej?
• JJ2010Mam pytanie trochę nie temacie, ale KK w TMUB jest moją pierwszą kredytówką i pewnie moje pytanie wyda się większości proste. Niemniej będę wdzięczna za odpowiedź. Otóż czy rachunek karty kredytowej mogę spłacić bezpośrednio we wpłatomacie Euronetu nie ponosząc opłat, czy wpierw wpłata musi iść na ror i dopiero potem spłata karty ? Z góry dziękuję
• Martanie musi iść przez ror, ważne żeby kasa trafiła na rachunek karty
pozdrawiam
• krucziZadłużenie kk możesz spłacić z dowolnego rachunku bezpośrednio na numer rachunku karty kredytowej. Czy Euronet pobiera prowizje za wpłatę/ przelew na rachunek karty kredytowej to nie wiem.
• Eugeniusz@kruczi@Eugeniesz dziękuję. Głównie chodziło mi o to czy mogę wpłacając w Euronecie włożyć KK. Zawsze wpłacam wpierw na którys ror TMUB , po czym przelewam na rachunek KK. Przez ten manewr jestem wykluczona z ostatniej promocji TMUB bo wpłaty na konto przekroczyły 500 zł, a nie wpłacałam bezpośrednio na rachunek KK ponieważ miałam obawy-jak to bywa z kredytówkami, że a nóż za ta operacja będzie płatna.
• Marta@Marta Jak w mBanku we wpłatomacie wkładam kredytówkę to wpłacana kwota wpływa na mój ROR. Nie wiem jak w TMUB.
• BodekJJ2010 -oprócz tego co napisał @Janknos to trzeba napisać ze w regulaminie nie było zapisu o możliwości wcześniejszego zakończenia promocji a każda zmiana powoduje że mamy już nowa promocje która ma antydatowanie.reasumujac po pozytywnym rozpatrzenie Reklamacji trzeba zadać okazania do akceptowana wcześniejszego regulaminu bo się okaże że później nie wyplaca 50zł jeśli regulamin nieważny :)
• rw8888A intencje bank ma jasne: zeby ludzie przelewali do banku wiecej pieniedzy.
• aaaaDostałem odp. na swoją reklamację że „rachunek został objęty Promocją „Bonus za wynagrodzenie”. Zaznaczam jednak, że Premia zostanie wypłacona w przypadku spełnienia pozostałych warunków określonych w Regulaminie Promocji. Regulamin dostępny jest na naszej stronie internetowej.”
@boob i inni w podobnej sytuacji czy dopytywaliście który regulamin mają na myśli? bo ten aktualny nas wyklucza :P
• jankos2 rzecz to czy wszystkie zgody wymagane w tej promocji mieliście wyrażone bo nie wiem czy te same np były wymagane do promocji 5% cashbacku czy może tu jakąś dodatkową trzeba włączyć? Dopytuje jak to u Was nim zadzwonię na partyline
Jak objęty to objęty i nic nie wyklucza:P Porównaj regulaminy obu promocji odnośnie tych wymaganych zgód.
• hazzanKiedy zlozyles reklamacje i kiedy dostales odpowiedz?
@hazzan składałem 18.01 rano a odp. otrzymałem 20.01 po południu
• jankosWłaśnie nie wiem ile z tych zgód było obowiązkowych przy promocji 5% cashback bo pewnie mam je włączone ale dla pewności pewnie zadzwonię na partyline
Owszem, zadałem moim zdaniem retoryczne pytanie…. w odpowiedzi na pozytywną reklamację (dopuszczającą).
W odp. blabla – jak zwykle w takich sytuacjach konkretów brak – ten amatorski bank tak ma.
Moim zdaniem jeśli reklamacja uznana, obowiązuje pierwotny regulamin.
Żona napisała reklamację już po „zmianie” i też uznali – tel. do konsultanta i została „dopuszczona” ; )))
• boob@ boob a co żona napisała w tej reklamacji? Ten aspekt o zmianie warunkow w czasie trwania pierwotnej promocji?
• JJ2010Gdzie to włączyć w bankowości internetowej?
• Karolsam nie właczysz musisz zadzwonić na infolinię i tam CI włączą (może)
• zenek64Jak pojawił się ten baner w bankowości internetowej, to jak wygląda dalsza droga do udziału w tej promocji? Trzeba podawać kod sms?
• DamianosWystarczy wyrazić zgodę na promocję. Jest aktywna zakładka „Zgadzam się”
• Jerzyw którym miejscu ja dostałam odpowiedź w poczcie wewnętrznej
• halina„Uprzejmie informuję, iż została Pani włączona do Promocji.” i co dalej ?
@halina daj se spokoj z tymi wisienkami jak ty nawet artykulu nie przeczytalas i liczysz ze kto ci tu odpisze na absolutnie oczywiste pytania.
• kolesNo to pochwalę się i ja:) Reklamacja została przyjęta pozytywnie. Dostałem w tej sprawie dwa telefony, gdzie pierwszy telefon w piątek z propozycją rozwiązania zgłoszenia reklamacji poprzez deklaracje przelewu wynagrodzenia od pracodawcy do T-mobile Usługi Bankowe w kwocie min 2000 zł, gdzie dalej upierałem się przy swoim i nie zgodziłem się na takie warunki. Drugi telefon od konsultanta w poniedziałek, z propozycją aby jednak był to tylko dowolny przelew w kwocie min 2000 zł oraz 3 transakcji kartą debetową, aby spełnić warunki promocji….:) Okazuje się więc, że warto było powalczyć o swoje.
• AndyTo super. Ja wysłałam reklamację wczoraj i b. ciekawa jestem jej rozwiązania. Raczej rzadko chwali się tutaj banki ale ja uważam, że jak jest za co to należy to robić – tak dla równowagi. Opiszę pokrótce moją sytuację z Neobankiem; 28 grudnia przelałam pieniądze do banku aby założyć lokatę na 3%. Pieniądze wyszły dość późno i ukazały się w Neobanku po 17.00. Jako, że dodzwonić się w tych dniach do banku było trudno i czas oczekiwania był długi, mnie udało połączyć się z konsultantem dopiero po 18.00, który żeby założyć lokatę wysłał mi sms’a do autoryzacji. Podczas jego odczytywania połączenie zostało zerwane, a że było po 18.00 /zamknięcie linii/ nie mogłam tego dnia założyć lokaty. Zrobiłam to następnego dnia z datą bieżącą. Tak sobie pomyślałam żeby napisać reklamację bo jednak chciałam lokatę założyć dnia poprzedniego. Nie byłam przekonana o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji a jednak…dzisiaj otrzymałam odpowiedź i bank zapłacił mi odsetki za jeden dzień. Kwota oczywiście maleńka ale liczy się sam fakt – poprawiło mi to humor:))
• Beata2poczytaj co NeoGang robil w Poznaniu z lokatorami kamienic, ktore kupowal.
• kolesUpsss, nie wiedziałam. Widzę, że skład Zarządu Banku zmienił się od tego czasu – może idzie ku lepszemu.
• Beata2mozliwe, aczkolwiek trzeba o tym pamietac i miec to zawsze z tylu glowy.
• kolesCo pisaliście dokładniej w reklamacji? Otrzymałem negatywną odpowiedź na swoją reklamację, w ogóle nie odnieśli się w niej do starego regulaminu!
• Damianosrównież przed chwilą przyszła negatywna odpowiedź na reklamację z dn. 19.01
„23 Sty 2017
• hazzanW odpowiedzi na reklamację numer …, dotyczącą Promocji „Bonus za wynagrodzenie”, kieruję poniższą wiadomość. Uprzejmie informuję, że zgodnie z aktualnie obowiązującym Regulaminem Oferty Promocja jest dostępna dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy posiadają aktywny rachunek, na który w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS i łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy. Niestety na rachunku numer … oraz rachunku numer … w miesiącach październik 2016 r., listopad 2016 r. oraz grudzień odnotowane były wpływy przekraczały wartością 500,00 PLN, dlatego nie zostały spełnione warunki Promocji. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się wystarczające” :]
@hazzan: Identyczną odpowiedź na reklamację otrzymałem.
• Damianos@hazzan tak jakby stwierdzili że 19.01 to już jest nowy regulamin i zaczynają spychologię.
• jankos@Damianos a Ty kiedy składałeś reklamacje?
@jankos, mówiłeś, że napisałeś reklamację 18.01, więc idąc tym tropem, też powinni Ci odmówić udziału, bo zmiana regulaminu obowiązuje od 18.01 i powinieneś złożyć reklamację najpóźniej 17.01. Chyba nie o to chodzi. @boob trochę wyżej pisał o żonie składającej reklamację już po zmianie „lub” na „i”
• hazzanktoś ma regulamin z dnia 10.01 – 17.01 w pdf ?
• kajNa poprzedniej str. w komentarzach jest wrzucony przez @deloe
• jankosja mam, jak Ci wysłac?
• HermanHerman jak możesz to wyślij na maila wako @ vp .pl
ps. nie mają prawa zmieniać regulaminu bo nie ma żadnej informacji na ten temat w regulaminie
• kajmam ochotę z nimi powalczyć bo mnie takie coś denerwuje, ale jeszcze nie składałem reklamacji
poszło
• Herman@jankos: Składałem reklamację 19 stycznia po godz. 20. Teraz złożyłem ponownie reklamację, kopiując tekst poprzedniej reklamacji; może trafię na inną osobę rozpatrującą reklamację i może tym razem będzie pozytywnie rozpatrzona – jeśli nie, to znowu wyślę reklamację :D
• DamianosTaki młyn o głupie pięć dych? Nie szkoda wam życia na to? :-)
• SkyllaZ tego co pamietam to juz wyraziles swoja opinie wieloma postami na ten temat, no chyba że masz jakies korzysci z tego żeby wysyłano jak najmniej reklamacji?
• rw8888Moze byc kolega autora albo nawet autorem tego regulaminu. Takiego skilla chyba lepiej wykorzystac w windykacji bankowej scigajac Klientow o jeden grosik zadluzenia :)
• aaaa@ Skylla nie szkoda Ci życia by pisać posty krytykujące działania innych? :)
• HermanLudzie piszcie reklamacje. Nigdy nie próbowałem aktywować promocji a napisałem do TM tłumacząc lakonicznie, że niesłusznie nie została aktywowana i w odpowiedzi dostałem wiadomość, że konto zostało zakwalifikowane do promocji. Uznają więc jak leci wszystkie reklamacje.
• falusinskia pisales reklamacje przed czy po zmianie regulaminu?
• kolesPisałem dwa dni temu, i o dziwo już wczoraj odpisali – na odpowiedź ws innych reklamacji czekałem przeważnie tydzień więc prawdopodobnie mają nakaz aby wszystkie związane z tą promocją załatwiać pozytywnie
• falusinski@falusinski: Mi i hazzanowi negatywnie rozpatrzyli reklamację.
• DamianosNo to nie wiem co to za polityka banku. Ja paliłem głupa i pozytyw a u was dupa.
• falusinskiMi również włączyli promocje na koncie po wysłaniu reklamacji.
• mboWłaśnie dzwoniłem na infolinie t-mobile i aktywowali mi promocję bez problemu. W miesiącach paź-gru zawsze miałem zasilane konta na większą kwotę niż 500 zł.
• Don Pablo18tego odmówili przez infolinie, na reklamację odpowiedź pozytywna, jak ktoś chce wiedziec co napisałem to podać mail mogę podesłać
• Hermanoctober3@gazeta.pl
• halinatez poproszę o wzór na: dstachura1988@wp.pl
• bolekPodeślij mi też jak możesz na pws (@) onet (.) pl
• pwsJa również poproszę :)
• kespiskespis (małpa) wp (kropka) pl
Herman: To ja bym poprosił na tralek(a)wp.pl Spróbuję z ciekawości.
• BobekMoja reklamacja również uznana:). Już na jutro zleciłam przelew aby zacząć promocję od stycznia. Zastanawiam się troszkę nad płatnościami kartą debetową – w styczniu zrobiłam już 500 zł i według regulaminu spełniam warunek płatności sztuk 3 w miesiącu ale czy na pewno? Do promocji przystąpiłam dzisiaj i może powinnam jednak jeszcze 3 razy machnąć kartą debetową?
• Beata2Beata też mnie dopadły takie wątpliwości. Przeczytałam Regulamin. Zostało napisane, że przelew musi zostać zaksięgowany w trakcie trwania promocji (czyli po 10 stycznia) ale co do terminu płatności jest : 3 rozliczone w danym miesiącu, więc zakładam, że system rozliczy za cały styczeń ale myślę, że nikt ne zgadnie jak to będzie, jak masz możliwość – machnij (skoro właśnie tam przelałaś pieniądze), jak nie, to Reklamacja. Ja i tak coś czuję, że będę się musiała o tą premię dopominać Reklamacją, więc ostatecznie odpuściłam.
• olaA to właściwie też spytam, co sądzicie.
• olaReklamacja uznana – wiadomość w systemie bankowości elektronicznej taka jak u wszystkich.
Zadzwoniłam na infolinię z prośbą o ten magiczny baner, Pani orzekła, że jak mam odpowiedź w reklamacji, że jestem w promocji to jestem i kropka i żadnego baneru nie będzie. Spytałam więc, czy może chociaż to sprawdzić. Sprawdziła, że mam wszystkie zgody i tyle. Magicznego baneru mi nie podarowała.
Dobrze myślę, że premii nie będzie i będę musiała pisać Reklamację?
Dla mnie ważne jest, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i promocja została aktywowana. A to czy została aktywowana według starego, nowego czy nawet księżycowego regulaminu mnie nie interesuje szczególnie. Dzisiaj zrobiłam wymagany przelew na konto i dla pewności zrobię jeszcze 3 transakcje debetówką w styczniu, mimo że limit już wykonałam i wiele razy machałam kartą.
• Beara2damek.luk@onet.eu
• DamianosHehe… Przyznać się kto z bloga podrzucił temat T-mobile redaktorowi Samcikowi…:)
• Andystawiam na @Jankosa :)
• kolesNo przecież jest tam napisane kto ;)
• rw8888Pojawily sie dzisiaj nastepujace odpowiedzi na reklamcje cytuje ,,objęta Promocją „Bonus za wynagrodzenie”. Zaznaczam jednak, że wypłata Premii nastąpi po spełnieniu pozostałych warunków określonych w Regulaminie. Wyjaśniam, że w dniu 18.01.2017 r. zmieniony został Regulamin Promocji. Modyfikacji uległ par. 4. pkt.2., dotyczący możliwości przystąpienia do Promocji. Treść pozostałych postanowień Regulaminu pozostała bez zmian. Przekazuję przy tym, że nowy Regulamin obowiązuje dla Klientów, którzy wyrazili chęć przystąpienia do Promocji po 18.01.2016 r. Dla Klientów, którzy przystąpili do Promocji przed 18.01.2017 r. wiążące są zapisy starego Regulaminu. Wyrażam nadzieję, że powyższe informacje spotkają się z Pani akceptacją.”
Jest tu mała pułapka, więc radze upewnic sie i wymóc tym którzy takie odpowiedzi dostali że zakwalifikowano ich do promocji trwajacej od 10.01 (bo jest tylko jeden regulamin ważny od tej daty) i wszystkie transakcje i wplywy od tego terminu beda zaliczone do warunków.
• rw8888A ja dzwoniłem i pytali na którym koncie mają weryfikować spełnienie warunków. Mówię że na obu jeśli to ma znaczenie i powiedzieli, że oddzwonią bo coś im tam nie styka. Mam wrażenie że oni tej promocji totalnie nie ogarniają…
• BobekWysłał Wam maila Herman z treścią swojej reklamacji?
• DamianosOj dwojgu wyslalem. Wieczorem ogarne reszte ;)
• HermanJak szybko odpowiedzieli na reklamację? Też puściłem dwa dni temu i cisza.
• pytajnikPo 2 lub 3 dniach, nie moge teraz sprawdzic dokladnie.
• HermanJa dostałem sms-a następnego dnia po wysłaniu reklamacji, że ją przyjęli pod nr XXX i maja 30 dni na jej rozpatrzenie; po minucie przyszedł kolejny sms, informujący, że odpowiedź czeka w poczcie wewnętrznej, a tam pusto :D
• DamianosOk, reklamacj auznana, chyba mają prikaz by wyfikających wyciszać:) I co teraz? Przelew z opisem wynagrodzenie za… przejdzie? Bo wpływy to wytknęli, że były większe jak 500 zł w poprzednich mcach. W regulaminie jest przelew na 2 tys od pracodawcy. Ale zamierzam poprosić kogoś z rodziny i niech sobie rozkminiają czy się należy 5 dych czy nie:)
• pytajnikSorry za literówki:)
• pytajnikwpływ 2000 ma być z poza T-mobile lub wpływ wynagrodzenia.
• jankosPrzelewasz 2K i nie musisz nic kombinować
Zwróćcie uwagę jaką dostaliście odpowiedź o uznaniu reklamacji… Mi napisali, że i owszem, reklamację uznają, ale bonus otrzymam po spełnieniu wymogów zawartych w regulaminie promocji, który jest udostępniony na stronie. Napisałem wtedy raz jeszcze reklamację, że mnie interesuje promocja przed zmianą regulaminu, ale tu niestety odpowiedź była już odmowna z uzasadnieniem, że osoby, które przystąpiły do promocji przed 18.01, będą spełniać warunki promocji zgodnie z regulaminem z dnia 10.01, a osoby, które przystępowały do promocji od 18.01, zgodnie z regulaminem z dnia 18.01.
• tomaszkofTeż macie takie odpowiedzi?
ja dostałem taką:
Promocja „Bonus za wynagrodzenie” została aktywowana. Zaznaczam jednak, że Bonus zostanie wypłacony po spełnieniu pozostałych warunków określonych w Regulaminie Promocji. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej Banku. Wyjaśniam, że w dniu 18.01.2017 r. zmieniony został Regulamin Promocji. Modyfikacji uległ par. 4. pkt.2., dotyczący możliwości przystąpienia do Promocji. Treść pozostałych postanowień Regulaminu pozostała bez zmian. Przekazuję przy tym, że nowy Regulamin obowiązuje dla Klientów, którzy wyrazili chęć przystąpienia do Promocji po 18.01.2016 r. Dla Klientów, którzy przystąpili do Promocji przed 18.01.2017 r. wiążące są zapisy starego Regulaminu.
Nic więcej prócz „i” – „lub” się nie zmieniło, dlatego taka odpowiedź jest dość dziwna, moze mieli poprostu taki szablon:p
• HermanWarunki są w par 4 pkt 3 i one też sie nie zmieniły. Zmiana była w par 4 pkt 2 – dla kogo jest dostępna promocja, skoro aktywowali no to musisz spełnić warunki
Herman, jak dla mnie to taka odpowiedź mnie dyskwalifikuje z możliwości otrzymania bonusu (wynagrodzenia nie miałem, ale wpływy wyższe niż 500pln/miesiąc).
• tomaszkofJak dla mnie to jest odpowiedź by zamknąć usta krzykaczom, a po fakcie, przy ewentualnych reklamacjach, za brak wypłaconego bonusu, raz jeszcze wskazać zmieniony pkt w regulaminie z dnia 18.01.
Rozumiesz tę odpowiedź inaczej niż ja? Jest sens robić w takim razie dodatkowe przelewy na 2kpln?
Ja już zrobiłem wszystko za styczeń, jak nie dostane to sie pomyśli, ale nie sądze żeby był az taki problem, zawsze warto zrobić i niedostać niż niezrobić i niewiedzieć :p
• HermanTak jak Ci @Herman napisał problem może byc tylko z tym że zaliczą Ci warunki spełnione od 18 stycznia (przeczytaj mój wpis z 24 stycznia).Jak Cie przyjeli to dostaniesz po spełnieniu warunków.Predzej bym sie martwil co z obowiazkową akceptacja regulaminu bo u moich znajomych mimo pozytywnej reklamacji nie wyswietlaja im sie banery a zapewnienie konsultanta ze to niepotrzebne, jest g….. warte.
• rw8888No jak to nie dostać? Bank uznaje reklamację, informuje o aktywowaniu promocji i później będzie przedstawiać regulaminy? Chyba Bank się trochę zamotał. Ja w odpowiedzi od Banku nie mam tego zapisu o regulaminach i datach ich obowiązywania /22.01 reklamacja, 24.01 odpowiedź/. W skrócie; reklamacja uznana, promocja aktywowana, bonus zostanie wypłacony po spełnieniu POZOSTAŁYCH warunków regulaminu promocji, który jest dostępny na stronie Banku. Finito:) Może Bank w odpowiedziach już zrezygnował z przedstawiania regulaminów bo to kupy się nie trzyma. Albo, albo -krótka piłka:)
• Beata2Zobaczcie na swoje konto w TMUB, dokładnie chodzi o saldo.
• AgataA mi odpisali tak
• halinaUprzejmie informuję, iż została Pani włączona do Promocji.
A na infolinii mówią że nie spełniam warunków promocji
TMUB chyba bardzo chce stracić klientów w związku z tą promocją a chyba miała inny cel. Ja do promocji przystapiłem przez call center z tydzień temu a teraz po zalogowaniu wyświetla mi się jej reklama z opcją… przystąpienia. Żenada.
• Kajkomam dokąłdnie to samo a promocję właczyli podobno na Call center 17 stycznia (czyli stary regulamin) przelew już zrobiony 3x kartą zapąłcone przy okazji na 500 zł premium juz tez opłacone aby na pewno w styczniu rozliczyło i co teraz?? od nowa przelew i 3 płatności kartą ?? jak to będa interpretować??
• zenek64Mi też się przed chwilą wyświetliła informacja w serwisie transakcyjnym.
• mboWcześniej złożyłem reklamację na którą nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi.
W tym samym czasie złożyłem reklamację na koncie żony i tam odpowiedź z aktywacją promocji była tego samego dnia.
Robiłam sporo wpłat , a widząc ożywienie na forum nawet nie próbowałam dzwonić na infolinię. Loguję się przed chwilą, a tu niespodzianka baner zaprasza mnie do promocji :-) Oczywiście jestem już po akceptacji regulaminu. Sporo postów w temacie , a mam jedno pytanie. Jeżeli pracodawca wyśle mi 500 zł to spełnię warunek promocji? Z góry dziękuję za odpowiedź
• Martatak :)
• MichałA jak wygląda akceptacja regulaminu tej promocji? Trzeba wprowadzać kod, który przychodzi sms-em?
• DamianosKlikasz potwierdzenie na banerze.
• kukenCzyli klikam w ” Weź udział w promocji” ? Po czym dzwonię na infolinię celem akceptacji regulaminu? Tak to pogmatwane , że już sama nie wiem czy dobrze zrobiłam. Nie pamiętam , ale z poziomu baneru w pkt 3 ” Zaakceptuj regulamin i udział w promocji” nie mogłam zaakceptować regulaminu.
• MartaPrzyłączam się do pytania, bo banner zaakceptowałem, gdy jadłem w pizzerii i przyznaję, że dokładnie go nie przeanalizowałem, coś tam kliknąłem, że przystępuję, myślałem, że mnie gdzieś przekieruje, a on zniknął i śladu po promocji już nie ma…
• Don Quijote de la Mancha@ADMIN dzięki :-)
• MartaSorry, to nie spam, a jeszcze jedno. Skoro dziś akceptowałam regulamin czy jutrzejsze transakcje wliczą się do promocji?
• MartaWpływ i transakcje liczone są w skali miesiąca, a nie od określonej daty. Wyciąg z konta wskaże, jakie były wpływy i jakie rozliczone transakcje.
• JerzyCzy wystarczy w jednym miesiącu wpłata pracodawcy , czy tak jak w drugim wariancie wynagrodzenie będzie musiało wpływać w trzech kolejnych miesiącach?
• KrakOd pracodawcy czy z ZUSu jedna wpłata pełna premia jak z własnego konta 3 wpłaty i premia na 3 podzielona
• zenek64Wystarczy, że szef przeleje z prywatnego konta , czy musi być polecenie przelewu ?
• KrakMam taka odpowiedz z Banku; ,,W nawiązaniu do korespondencji uprzejmie informuję, że – zgodnie z otrzymaną wcześniej odpowiedzią na reklamację – przystąpiła Pani do Promocji Bonus za wynagrodzenie dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe.
Dodatkowo przekazuję, że wymagane w Regulaminie transakcje liczone są w skali całego miesiąca, nie od momentu przystąpienia do Promocji. „
• rw8888Dla odmiany ja dostałem w odpowiedzi następującą informację: „(…) Dodam również, że będą brane pod uwagę wszystkie transakcje zaksięgowane na rachunku od dnia 10.01.2017 r.” :)
• kespisPotwierdzam tez to otrzymałem w innej odpowiedzi.W dzisiejszych odpowiedziach mowa jest o przystapieniu do promocji ale juz nie ma podzialu regulaminu do 18go i po nim.Ponadto cytuje:,, Uprzejmie wyjaśniam, że nie jest konieczne zatwierdzenie Regulaminu promocji w Systemie Bankowości Internetowej, ponieważ przystąpienie do promocji zostało zrealizowane w procesie reklamacyjnym.”
• rw8888Jak ktoś ma dwa konta to skąd wiadomo na które ma wpływać wynagrodzenie i z którego konta mają być trzaskane płatności? Ustalił to ktoś jakim kluczem się tu kierować? Skąd wiadomo na którym koncie promocja została uruchomiona?
• BobekNa wcześniej otworzonym.
• abbaW takim razie czy T-Mobile pokazuje baner do uruchomienia promocji tym posiadaczom rachunków którzy nie spełniają regulaminu promocji (mam na myśli nowy zmieniony regulamin, bo stary spełniam)? Bo mi się taki baner pokazał dziś i go przyklepałem, ale nie wiem czy to zmienia postać rzeczy (czy dostanę premie jak spełnię warunki)?
• BobekZadzwoń to sie dowiesz a pozniej niech Ci potwierdza na profilu.
• rw8888Dziś przyszła odpowiedź na reklamację :” Szanowna Pani, W odpowiedzi na reklamację , dotyczącą Promocji „Bonus za Wynagrodzenie dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe”, kieruję niniejszą korespondencję. Miło mi poinformować, że Pani reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Informuję, że została Pani objęta Promocją „Bonus za wynagrodzenie”. Zaznaczam jednak, że Premia zostanie wypłacona w przypadku spełnienia pozostałych warunków określonych w Regulaminie Promocji. Regulamin dostępny jest na naszej stronie internetowej. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pani akceptacją…” Nie pojawił się baner z zaproszeniem. Czy powinnam jeszcze zadzwonić na infolinię skoro w odpowiedzi wyraźnie pisze, że zostałam objęta promocją?
• MartaNie musisz to standardowa regułka dostałem taką samą spełniaj warunki a jak nie wypłacą reklamuj. Masz podstawę twierdzić że jesteś w promocji.
• jankosCzy te 3 transakcje mozna wykonac kredytowka, czy tez musze wygrzebac debetowke, ktora dostalem do konta?
• kukenmasz to wyjaśnione w regulaminie §3
• hazzanFaktycznie. Czyli jednak trzeba bedzie znalezc debetowke.
• kuken