Telefon Samsung Galaxy J1, opaska Gear Fit lub tablet Galaxy Tab za wyrobienie karty kredytowej Citibank MasterCard World

Ledwo skończyła się promocja karty kredytowej Citibank, dzięki której w łatwy sposób mogliśmy zgarnąć tablet Samsung Galaxy Tab 3, a już dostępna jest nowa. Tym razem oprócz tabletu do wyboru mamy również inne gadżety firmy Samsung: telefon Galaxy J1 lub opaskę Gear Fit.

Citibank: gadżety Samsung za wyrobienie karty kredytowej

Promocja „Wakacyjna oferta Citi Handlowy” przeznaczona jest dla nowych klientów karty kredytowej banku. Zaliczają się do nich te osoby, które od dnia 1 stycznia 2013 nie posiadały żadnej głównej karty kredytowej Citibank. Oprócz tego wymogu bank już na wstępie podaje oczekiwania finansowe, które musimy spełnić, aby próbować dostać kartę kredytową:

wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata.

Aby wziąć udział w promocji konieczne jest skorzystanie z dedykowanej podstrony. To tam powinniśmy złożyć wniosek o kartę i czekać na kontakt ze strony banku. Jeśli wymagane będą dodatkowe dokumenty potwierdzające nasz dochód, to bank je o nas poprosi. Szczegóły dotyczące dokumentów dochodowych dostępne są w załączniku do regulaminu – tam sprawdzimy wymogi odnośnie każdej formy zatrudnienia.

Jeśli chodzi o wybór nagrody, to już podczas wypełniania formularza określić musimy jakim prezentem jesteśmy zainteresowani. Do wyboru są:

  • Tablet Galaxy Tab 3 Lite
  • Telefon Galaxy J1
  • Zegarek Gear Fit

Każda z nagród warta jest (według banku) 449 zł zł brutto. Możemy wybrać tylko jedną z nich :)

Jeśli bank przyzna nam kartę, to nie pozostaje nic innego jak spełnić wymagania promocji. Te, jak przystało na Citibank, nie są bardzo skomplikowane. Wystarczy, że jako nowy klient banku dokonamy transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 1000 zł w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty podpisania przez bank umowy o kartę oraz zalogujemy się min. 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online (lub w wersji mobilnej).

Jeśli w danym miesiącu spełnimy powyższe warunki, to w pierwszym tygodniu nowego miesiąca bank powiadomi nas o przyznaniu nagrody. Zgodnie z regulaminem promocji w chwili jej odebrania powinniśmy być posiadaczami tej karty. Nie ma natomiast obowiązku posiadania karty przez dłuższy czas – można ją spokojnie zamknąć po otrzymaniu wybranej nagrody. Warto to zrobić choćby z tego powodu, że karta którą dostaniemy nie należy do najtańszych – miesięcznie zapłacimy za nią 18 zł, choć opłat można się pozbyć na dwa sposoby:

  • wymieniając zdobyte punkty World na brak opłaty. Punkty zdobywamy za sam fakt wyrobienia karty (zwolnią nas z pierwszych 4 opłat), a następnie za każde wydane 5 zl 1 punkt
  • dzwoniąc na infolinię i próbując… zamknąć kartę. Prawdopodobnie konsultant zaproponuje nam zwolnienie z opłat na rok

Jeśli więc jesteśmy zainteresowani sprzętem o (realnej) wartości ok. 350 – 400 zł, to nawet poniesienie kilku opłat miesięcznych w wysokości 18 zł będzie nas (relatywnie) kosztować całkiem niewiele. W końcu będziemy „do przodu” o jakieś min. 300 zł :-)

Na koniec informacja o podatku od nagrody: jeśli wystąpi potrzeba jego odprowadzenia to zrobi to za nas bank w sposób całkowicie niezauważalny – fundując dodatkową nagrodę pieniężną pokrywającą koszty podatkowe. Mu nie musimy się już niczym przejmować (nic nie wykazujemy w rozliczeniu rocznym).

Nie przegap!

Komentarze

  • Mam wątpliwości, czy ma znaczenie to, kiedy się spłaciło kartę, bo ja z przyzwyczajenie najpierw wpłaciłam pieniążki, a potem wydałam tysiąc. Czytałam regulamin i nic tam nie ma o tym, że tysiąc ma być wydany z debetu. Ale czytając np. wpis Korczastego domyślam się, że większość najpierw wykonała transakcje, a potem dokonała spłaty. Cóż moja pierwsza kredytowa. Dzięki za info z góry.

    Kindia Odpowiedz
  • Kindia, nie powinno z tym być żadnego problemu :)

    Michał Odpowiedz
  • Nie wiem po.co to zrobiłaś ale ok… Myślę że nie ma.to.znaczenia, chodzi o to by jakąś transakcją za 1000zl się rozliczyla.

    Newss Odpowiedz
  • Mi też w 3dni przyszedł Tablet od dostania SMS o przyznaniu nagrody.
    Czy ktoś wie, jak z gwarancją na ten tablet? Jest/nie ma?

    vallorian Odpowiedz
  • @vallorian
    Z regulaminu:
    „Nagroda objęta jest 24 miesięczną gwarancją, która jest obsługiwana przez sieć Regenersis Sp. z o.o. na podstawie numeru seryjnego produktu.”

    korczasty Odpowiedz
  • Rozumiem, że 24 miesiące od dnia wydania nagrody?

    vallorian Odpowiedz
  • Podpowiem, że Ci którzy otrzymali email po terminie może zareklamować ten fakt i uzyskać od banku jakiś bonus (np. punkty).

    dario Odpowiedz
  • Czy próbował ktoś zamknąć kartę na infolinii – bo jestem ciekaw czy proponują zniesienie opłaty w zamian za pozostanie ich klientem?

    vallorian Odpowiedz
  • Czy karta gwarancyjna jest w środku pudełka.

    Aneta Odpowiedz
  • Czy przed dotarciem nagrody jest jeszcze jakaś informacja kuriera, e-mail bądź sms?

    xM Odpowiedz
  • Nie ma żadnej informacji. Tylko w dniu doręczenia kurier może zadzwonić czy w danej godzinie bedzie ktoś w domu, aby ktoś mógł odebrać paczkę.

    vallorian Odpowiedz
  • Czy ktoś z was jeszcze nie dostał gadzetu termin mija 07,10 ///// czy to tak na styk wysylaja zgodnie z terminem ??

    Patrycja Odpowiedz
  • Ja nie dostałem, mail 7 września dostałem i czekam na kuriera i się doczekać nie mogę :-(

    Łukasz Odpowiedz
  • no własnie ja tez 7 dostalam

    Patrycja Odpowiedz
  • Tu nie ma reguł. Wysyłkę robi firma zewnętrzna, nie bank. Dostają listę, zamawiają jak nie mają na stanie towar i wysyłają. W końcu liczą na kolejne zlecenie. Jak nie dostaniecie na czas to piszcie reklamację i żądajcie rekompensaty. Ja za spóźnionego maila otrzymałem 1000 punktów. Generalnie promocja fajna ale organizacyjnie jak wszędzie.

    dario Odpowiedz
  • Przed chwilą zadzwonil kurier ze ma przesyłkę z Piaseczna firma Action czy jakos tak – myślicie ze to może być to – z jakiej firmy otrzymaliście przesylkę ??

    Patrycja Odpowiedz
  • no to miłe zaskoczenie jeśli sie okaże ze to to :)

    Patrycja Odpowiedz
  • a czemuż to? Miała być nagroda, to będzie :-)

    Michał Odpowiedz
  • Witam.
    Czy ktoś z Was zostawia Tablet dla siebie, otworzył go już i mógłby powiedzieć jaka data widnieje na karcie gwarancyjnej? Swój planuję sprzedać i nie chciałbym otwierać. Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

    Tomek123 Odpowiedz
  • A do mnie nikt nie dzwoni,poza bankiem Citi, już chyba trzeci raz w sprawie podwyższenia limitu. Kuriera ani widu….

    Łukasz Odpowiedz
  • Do mnie dziś znienacka „przyszedł” telefon. Co ciekawe, kolor biały :) Uważajcie, chyba robią rozsyłkę ;)

    takimarcin Odpowiedz
  • Dzisiaj przyszedł J1 w wieeelkim pudle (dziwne zwyczaje). Karta do zamknięcia. Czy ktoś się orientuje jak to jest z późniejszą gwarancją na telefon nabyty w ramach takiej akcji? Do telefonu wrzucili „fakturę” z jakimiś numerkami ale bez kwoty zakupu i bez wartości VAT. O ile się orientuję Samsung honoruje tylko FV 23%, na inne dokumenty kręci nosem.

    R Odpowiedz
  • Tez otrzymałam :))

    Patrycja Odpowiedz
  • W końcu się doczekałem. Dziś kurier przybył. Jak mogę zamknąć kartę? Muszę wysłać pismo czy wystarczy poinformowanie infolinii i dyspozycja ustna. Czy można z nimi negocjować np. pozostawienie karty w zamian za likwidację opłaty za nią. Macie jakieś doświadczenia?

    Łukasz Odpowiedz
  • Łukasz, wydaje się, że najlepiej będzie, jak dyspozycje likwidacji zrobisz przez telefon. Wtedy zapewne zostaniesz zapytany, dlaczego, ale nawet i bez tego możesz w czasie tej rozmowy przedstawić swoje warunki.
    Którą wersję J1 dostaliście? Podstawową czy dualsim, albo lte?
    Czy ktoś przy okazji próbował skorzystać z oferty „podwojenie punktów startowych”, która jest dostepna od 1. września?

    iks Odpowiedz
  • gdzie te punkty ??????

    Patrycja Odpowiedz
  • @Patrycja
    Po zalogowaniu do serwisu internetowego masz na górze czarny pasek i trzeci od lewej „Katalog nagród”. Klikasz i tam już masz wszystko.

    korczasty Odpowiedz
  • no tak wiem ale iks # pisał cos o dodatkowych punktach od 1 września ??? To cos nowego ??

    Patrycja Odpowiedz
  • Nie, to nic nowego.
    Standardowo powinnaś dostać 1000 punktów po pierwszej płatności. Potem z automatu powinnaś dostać drugi bonusowy 1000. A poza tym po 1 punkcie za każde wydane 5zł.
    Z Regulaminu:
    „Zasady skorzystania z Oferty
    1. Uczestnik, który spełni warunki przewidziane w niniejszym Regulaminie otrzyma dodatkowe punkty powitalne na Karcie Kredytowej Citibank World MasterCard w wysokości 1000 pkt.
    2. Uczestnik nabywa prawo do dodatkowych punktów powitalnych, jeśli spełni łącznie poniższe warunki:
    a) złoży wniosek o wydanie Karty Kredytowej Citibank World MasterCard(„Wniosek”) w okresie obowiązywania Oferty;
    b) zostanie mu przyznana przez Bank główna Karta Kredytowa Citibank World MasterCard („Karta”);
    c) w okresie 30 dni od daty otrzymania Karty, wykona nią co najmniej jedną Transakcję Punktową w rozumieniu Regulaminu Programu
    lojalnościowego dla Karty Kredytowej Citibank World MasterCard.
    3. Naliczenie dodatkowych punktów powitalnych nastąpi do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki opisane w ust. 2 powyżej.
    4. Naliczone dodatkowe punkty będą widoczne w katalogu nagród CitibankOnline oraz na najbliższym wyciągu dla Karty Kredytowej Citibank World MasterCard po dacie ich naliczenia.”

    korczasty Odpowiedz
  • aaa spoko to juz mam dzieki tym punktom uniknelam oplaty za kartę

    Patrycja Odpowiedz
  • Wczoraj dotarł smartfon , biały , model podstawowy.
    Z nowego maila – chyba dzis startuje nowa edycja tej samej promocji.

    isekala Odpowiedz
  • Macie link do nowej promocji ?

    dario Odpowiedz
  • Pudło, w którym dotarł telefon to jakieś nieporozumienie. Po jaką cholerę telefon w tak wielkim pudle. Może się czepiam, ale wyglądało to komicznie, gdy rozpakowałem pudło, w którym zmieściłoby się 20 takich telefonów, a był jeden.

    Łukasz Odpowiedz
  • I jak w końcu z gwarancją? Ktoś coś wie?

    kiwix Odpowiedz
  • @kiwix
    Pewnie wszyscy wiedzą, bo jest jasny zapis w regulaminie – punkt VII, podpunkt 1. i 2..

    Niedro Odpowiedz
  • Czy ktoś otrzymał czarny telefon? Chcę go dać synowi, wolałabym czarny, chociaż biały modny ostatnio. Prawdopodobnie dostanę go dopiero w listopadzie, bo warunki spełniłam 9.IX – 1000 zł zaksięgowany :). Umowa 18 sierpnia podpisana, ale kartę otrzymałam na początku września. Pozostaje czekać.

    Kindia Odpowiedz
  • W sierpniu były czarne.

    dario Odpowiedz
  • @Niedro
    Ale co ma ten punkt do rzeczy? Większość osób wie że gwarancja to 24 miesiące, ale nikt nie wie od którego momentu jest liczona. Pamiętam że w którejś z poprzednich podobnych promocji ktoś narzekał że u niego okazało się, że okres gwarancyjny jest już dawno rozpoczęty mimo że dopiero dostał urządzenie. Dlatego pytałem czy może ktoś już dowiadywał się w Samsungu odnośnie tej kwestii.

    kiwix Odpowiedz
  • @kiwix
    To ma do rzeczy, że możesz skontaktować się z Samsungiem i dowiedzieć się szczegółów gwarancji a przy okazji powiadomić innych zainteresowanych tutaj.

    Niedro Odpowiedz
  • @Niedro
    A co takiego złego się stanie jeśli najpierw zapyta się tutaj? Jako że sporo tu zainteresowanych to i może ktoś coś dopiero co się dowiedział. Życzę trochę więcej luzu i mniejszego czepialstwa ;)

    kiwix Odpowiedz
  • Regulamin mówi, że nagroda objęta jest 24 miesięczną gwarancją, która jest obsługiwana przez sieć Regenersis Sp. z o.o. na podstawie numeru seryjnego produktu.
    Widocznie to wystarczy i serwis identyfikuje sprzęt tylko po tym numerze.
    Ale już w tej sprawie wysłałem zapytania w kilka miejsc…

    korczasty Odpowiedz
  • Otóż mam odpowiedzi na nurtujące nas pytania odnośnie gwarancji sprzętu.
    CitiBank pisze:
    „Nagroda objęta jest 24 miesięczną gwarancją, która jest obsługiwana przez sieć Regenersis Sp. z o.o. na podstawie numeru seryjnego produktu. Lokalizacja serwisów jest dostępna pod adresem internetowym: http://www.regenersis.pl/znajdz–punkt–serwisowy.html. Szczegółowe informacje na temat zgłoszenia sprzętu do serwisu znajdują się na stronie: http://www.regenersis.pl/zglos–sprzet–do–serwisu.html.
    Wszystkie pytania odnośnie gwarancji Nagrody powinny być kierowane do producenta urządzenia firmy Samsung Electronics Polska sp. z o.o. poprzez infolinię telefoniczną 801–172–678, za pośrednictwem chat ‘a na stronie http://www.samsung.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie http://www.samsung.com/pl/support/erms1.

    Natomiast Regenersis odpowiada tak:
    Potwierdzam, że taka obsługa jest dedykowana dla Klientów City Bank. Wysłałam zapytanie do Producenta, aby potwierdził, że numer SN, który Pan podał jest objęty tą promocją(…)
    Producent potwierdził, że SN, który Pan podał jest objęty obsługą Vip Samsung. Obsługa bez dokumentów na podstawie daty zakupu, którą otrzymaliśmy z Samsung Polska czyli 01-09-2015.

    korczasty Odpowiedz
  • IV. Warunki przyznania Nagrody
    1. Nagrodę, o której mowa w pkt V ust. 2 otrzymają Uczestnicy, którzy po aktywacji Karty łącznie spełnią następujące warunki:
    a) zalogują się min. 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub
    za pomocą aplikacji mobilnej CitiMobile lub za pomocą aplikacji CitiHandlowy for iPad w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty
    podpisania przez Bank umowy o Kartę. Datę zawarcia umowy Uczestnik pozna w momencie otrzymania tej umowy,
    b) dokonają nowo wydaną Kartą minimum 3 transakcje bezgotówkowe w każdym miesiącu w ciągu następnych 12 miesięcy od daty
    podpisania przez Bank umowy o Kartę. Transakcje te muszą spełniać kryteria, o których mowa w ust 2 poniżej.
    2. Transakcje, o których mowa w ust 1 lit b) powyżej muszą spełniać następujące kryteria:
    a) będą transakcjami bezgotówkowymi w rozumieniu Regulaminu Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A.
    dokonanymi kartą główną lub kartą dodatkową,
    b) nie będą przelewami z Rachunku Karty, w tym przelewami będącymi zapłatą rachunków obejmujących wydatki Klienta
    związane z użytkowaniem domu lub mieszkania, o których mowa w Regulaminie Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego
    w Warszawie S.A.,
    c) nie będą transakcjami zwróconymi lub niezaksięgowanymi w systemie Banku.
    3. Bank po okresie pełnych 12 miesięcy kalendarzowych od daty podpisania przez Bank umowy o Kartę, w ciągu kolejnego miesiąca
    dokona weryfikacji spełnienia przez Uczestnika warunków Oferty opisanych w punkcie IV, ust 1 lit b).
    4. W przypadku niewykonania zobowiązania opisanego w punkcie IV, ust 1 lit b) powyżej, nagrodzony Uczestnik zapłaci Bankowi karę
    umowną w wysokości 300 złotych. Wierzytelność Banku w tym zakresie jest wymagalna począwszy od pierwszego dnia miesiąca
    kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym Uczestnik zostanie poinformowany przez Bank, że nie wykonał zobowiązania
    opisanego w punkcie IV, ust1 lit b) powyżej.. Klient zostanie poinformowany o niespełnieniu warunków i naliczeniu kary umownej
    poprzez wiadomość w serwisie internetowym Citibank Online.lu

    zatem jak to sie ma do treści z tego artykułu ze robię płatność na kowte 1000 zł w 30 dni i spełniam warunki skoro w regulaminie jest że musze miec kart aktywną rok czasu i co miesiac minimum 3 transakcje

    konrad Odpowiedz
  • konrad, poprzednia edycja promocji nie miała takiego warunku – zmienili 1 września – tu więcej: http://livesmarter.pl/citibank-telefon-tablet-lub-glosnik-za-wyrobienie-karty-kredytowej-world/

    Michał Odpowiedz
  • Przyszedł mail o przyznaniu nagrody :).

    Kindia Odpowiedz
  • Do mnie mail przyszedł dziś więc z lekkim poślizgiem. Ale nie ma o co kopii kruszyć. ;)

    Łukasz Odpowiedz
  • Tydzień temu mail o przyznaniu nagrody a dziś przyszedł telefon w kolorze czarnym ;)

    Niedro Odpowiedz
  • Przysyłają mail o przyznaniu nagrody. A czy wysyłają jakoś wiadomość potwierdzającą wysyłkę?

    Damian Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy