Agora wysłała maile informujące o zgarnięciu 100 zł w promocji Konta Godnego Polecenia (4%) z premią 100 zł. Ponieważ była to jedna z najbardziej rozchwytywanych promocji w historii bloga, dziś publikujemy szybki artykuł dla wszystkich tych, którzy przegapili tego maila. Ważne bowiem, aby uzupełnić swoje dane w celu odebrania premii – inaczej pieniądze przepadną!
Zgodnie z warunkami promocji organizator miał czas do końca stycznia aby wysłać maile informujące o uzyskaniu nagrody. Teraz to my powinniśmy wykonać kolejny krok i do dnia 14 lutego uzupełnić swoje dane na stronie promocji w celu odebrania nagrody. Ta zostanie wypłacona do końca lutego.
Co, jeśli nie otrzymałeś maila? W pierwszej kolejności warto sprawdzić folder „spam”, a później próbować się kontaktować z organizatorem promocji przez formularz kontaktowy. Kontakt z bankiem nic nie da.
Jeśli natomiast nie udało ci się załapać na tamtą promocję, to trwa jej niemal identyczna (a nawet łatwiejsza!) wersja. Tym razem firma Money płaci 100 zł za otwarcie darmowego Konta Godnego Polecenia z oprocentowaniem 4%!
Komentarze
nic od nich nie otrzymałem, ma ktoś podobnie>?
• adno i maila brak
• suziCzy jak wpisalem zle nazwisko w formularzu, to dostane premie 100zl , czy musze prostowac, bo nie ma mozliwosci edycji ?
• Wojak„Brak wymaganego ciągu cyfr 1090 w numerze konta.” <– wyskuje mi to jak podaję numer konta gdzie cyfry są złączone, próbowałam też z przerwami dodać numer – jest to samo… Macie/ Mieliście też ten problem? Jak go rozwiązaliście?
• Annaa z której jesteście promocji – samo 100zł czy 100 + grupon ?
• suzi100zł+groupon, również maila brak ;/
• Daniel@Anna, musisz podać nr rachunku BZ WBK (najlepiej tego założonego w promocji). Potem sobie przelejesz na inne konto, jeśli potrzebujesz ;)
• Patrykmój mąż dostał maila na spam także radze tam sprawdzić
• natu nas też ten sam komunikat:Brak wymaganego ciągu cyfr 1090 w numerze konta. Wysłałam „zażalenie” w formularzu kontaktowym i czekam na odpowiedź :)
• natU mnie działa. Mam natomiast inne pytanie, czy te kolejne konta na 4% mogę założyć potwierdzając przelewem z konta w bzwbk?
• Magda1090 to poczatek numeru konta w BZ WBK, pewnie dodajesz z innego banku
• padreMusi być konto w BZ WBK.
• manieqNie dostałem maila, napisałem poprzez fomularz, zobaczymy. Prawdopodobnie nie dostałem dlatego że w banku podałem inny adres email niż w formularzu Agory (teoretycznie nie było takiego wymogu w regulaminie) – takich osób jest więcej: http://livesmarter.pl/konto-godne-polecenia-4-procent-100-zl-premii/comment-page-18
• BartekA co jest napisane w mailu o zakwalifikowaniu się do promocji? Poóżcie mi go wyszukać posród innych.
• Marco@Marco: tytuł maila „Konto Godne Polecenia z Premią – Prośba o uzupełnienie danych”, nadawca noreply@bankzpremia.pl
• ZageeBrak maila z prośbą o uzupełnienie danych
• Stanisławja maila dostała, a mąż i siostra nie dostali, ciekawe czemu, oboje napisali przez formularz kontaktowy i zobaczymy
• Aneta*dostałam :)
• Anetaoni w ogóle odpowiadają? mi nic nadal nie odpisują w złym świetle stawia to BZWBK brak też żadnego potwierdzenia, że się do nich napisało
• awqDziś przyszła odpowiedź – poproszono o podanie nr wniosku.
• WybrzezeKosciSloniowejDzięki za odpowiedzi :) Tak, dodawałam z innego banku. Pozdrawiam
• AnnaCzy w polu ‚Ulica/Miescowosc’ należy podać samą ulicę czy również numer?
• marianwypełniłem, dostał ktoś jakieś potwierdzenie?
• zennhorstprofilaktycznie zrobiłem zdjęcie …
DLA WSZYSTKICH KTÓRZY MAJĄ PROBLEM Z WPISANIEM KODU NUMERU KONTA BANKOWEGO BO WYSKAKUJE JAKIS KOMUNIKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Musicie zrobić to: wpisać wszystkie dane ale po kolei- czyli najpierw sam numer konta, potem system zaakceptuje nr konta ale bedzie brakowalo nazwiska wiec nazwisko i imie wpisac itd itd po jednej linijce, tylko uwazajcie na wojewodztwo, wpiszcie je razem z kodem pocztowym i miastem bo ja nie wpisalem i mam tam „0” ale myślę, że to nie zawadzi w otrzymaniu przelewu :)
• aircraftman3Ja otrzymałam maila i wypełniłam już dane, teraz czekam. Mąż nie dostał maila, więc próbował zalogować się na stronę promocji (w końcu w pierwszym mailu było hasło podane) to pisało mu, że nie założył konta, a założył. Teraz czekamy na wyjaśnienie od Agory.
• Nikahej, jak szukac maila, tyle tego mam, że sie troche gubię…
• irekmail przychodzi z agora, wbk, czy cos innego?
irek, było to już w komentarzach, przeczytaj dokładnie 12 w górę.
Ludzie ogarnijcie się, zanim zapytasz sprawdź czy odpowiedź nie padła w komentarzach!
• Goofergdzie jest formularz do złożenia reklamacji o niedostarczeniu e-mail’a; ewentualnie proszę o link; czy to może formularz z którego zakładało się konto?-ale to przecież nie zadziała; u mnie pierwszy wniosek był odrzucony dopiero po kontakcie telefonicznym z bankiem to zadziałało i mam 3 konta w jednym
• kubek44bank wysyła jakieś potwierdzenia po prawidłowym wypełnieniu formularza ?
• LenioLenio, nie bo nie bank jest tutaj stroną, tylko Agora. Oni również nie wysyłają.
• GooferMail oczywiście w skrzynce pocztowej w folderze „Inne”.
• qqA przed wypełnieniem „przypomnij hasło”, bo za diabła nie kojarzę jakie to miało by być hasło…
Po wypełnieniu wystarczy się zalogować drugi raz i widać uprzednio wprowadzone dane, bez możliwości edycji.
złożyłem reklamacja przez formularz kontaktowy, kazano mi podać nr wniosku który był w wiadomości elektronicznej przy zakładaniu konta który oczywiście został dawno wykasowany, odpowiedź mnie poraziła:
Szanowna Pani,
• Łukasz S.Niestety numer wniosku jest jedynym numerem jaki umożliwia mi kontakt z bankiem i wyjaśnienie Pani problemu. Bez tego nie mogę nic zrobić. Nie mamy możliwości posługiwania się danymi osobowymi uczestników ze względu na ochronę danych osobowych. W związku z powyższym, jeśli nie posiada Pani numeru wniosku proszę złożyć reklamację bezpośrednio w banku.
Łukasz S. porażający to jest fakt że usunąłeś maila od organizatora promocji w której brałeś udział, przed jej zakończeniem.
• GooferBrawo ty :))
Kto brał udział w akcji Agory z grouponu to według regulaminu informacja o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody będzie rozsyłana 4 marca
• Arxeldo Goofer Warunki wypłaty premii zostało jasno określone w regulaminie promocji. Wydaje się logiczne że tak szacowna instytucja wyjaśni sprawę a nie będzie się zasłaniała jakimś numerem wniosku przy zakładaniu konta i ochronę moich danych osobowych które im przecież dobrowolnie udostępniłem i to jest jakimś nieporozumieniem. Każdy powód jest dobry żeby nie wypłacić należnej premii
• Łukasz S.@ Łukasz S. – nr wniosku był też w sms-ie od banku – to też skasowaliście?
• JoaskaCzy ktoś nie dostał obiecanego maila, napisał reklamacje i dostał odpowiedź? Jesli tak to na jaki mail pisaliście reklamacje?
• reJa napisałam reklamację i już z tydzień czekam i nikt do mnie nie odpisał, zastanawiam się, czy to w ogóle dotarło tam, gdzie miało dotrzeć? Ja pisałam w formularzu kontaktowym na stronie promocji, tej do zalogowania się do uzupełnienia danych. I zero odzewu. Czy ktoś już ma rozpatrzoną reklamację? Jeśli tak to na jakiego maila pisaliście?
Ja pisałem przez formularz kontaktowy. Faktycznie trochę musiałem czekać, gdzieś po 4 dniach poprosili o numer wniosku a po 2 kolejnych poinformowali o przyznaniu premi.
• BartekA jak poprosili i poinformowali? Na tej stronce czy na maila?
• KKolejny raz zapytam- o której promocji piszecie?
• pabaBZWBK 100zł + 75 zł od Groupon czy innej?
Ludzie, celem wyjaśnienia tego zamieszania: osobom które brały udział w promocji z Groupona mejle będą wysyłane do 04-03-2016 r. , a powyżej opisany przypadek dotyczy promocji bez Groupona.
• stedzięki @ste, faktycznie, z groupona, trzeba uzupełnić dane do 18.03
• IrekReklamacja w związku z innymi mailami rozpatrzona pozytywnie, można uzupełnić dane na stronie.
• WybrzezeKosciSloniowejpo 10 dniach od złożenia reklamacji przyszedł e-mail potwierdzający przyznanie nagrody
• kubek44wpłynęły komuś pieniądze od nich na konto?
• komunistanie
• StarszyDo 29. Dzwonią i pytają jak się podoba nam ich produkt – czyli KGP. Mnie panienka wystraszyła, że zgoda marketingowa nie była zaznaczona i się naliczy 7 zł za kartę, niedoczekanie, będę apelował. Zaznaczałem przecież wszystko jak Livesmarter kazał (bezGrouponowa promocja).
• xCzy ktoś dostał już premię? (zwykłe konto, bez Grupona)
• Małgorzataja nie, pewnie inne też nie, czekają do końca miesiąca zgodnie z regulaminem jak dobrze pamiętam,
• santechKasy i telefonu brak.
• aaaaxxxxkk