Trenuj za darmo przez 12 miesięcy z karnetem OK System od BGŻ BNP Paribas (i zgarnij dodatkowe 300 zł w formie moneybacku!)

Zakończona

Wystartowała bardzo nietypowa i zarazem jedna z ciekawszych promocji w ostatnim czasie. W zamian za założenie Konta Optymalnego możemy zgarnąć karnety OK System na najbliższe 12 miesięcy o wartości aż 756 zł! Oprócz tego automatycznie zapisujemy się do promocji „Mobilna Premia 2”, w której do zgarnięcia mamy 300 zł moneybacku. Razem ponad 1000 zł za spełnianie relatywnie łatwych warunków! :)

Trenuj za darmo z Kontem Optymalnym

Promocja „W formie z Kontem Optymalnym”

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego w BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 36 miesięcy. Wliczamy tu też banki BGŻ i BNP Paribas przed fuzją. Z drugiej jednak strony osoby posiadające konto w BGŻOptima mogą skorzystać z promocji – tam obowiązuje odmienna umowa ramowa, a konto nie jest rachunkiem osobistym, ale oszczędnościowym.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i zarejestrujemy swój udział (zaznaczając wszystkie zgody). Choć mamy na to czas do 31.03.2018, to warto się śpieszyć – pula promocji wynosi „jedyne” 1500 sztuk. A że nagrody są wartościowe, to i pula może szybko stopnieć – po jej osiągnięciu możliwość dalszych rejestracji zostanie zablokowana.

Co dalej? Po rejestracji na stronie promocji konieczne będzie złożenie wniosku o Konto Optymalne wraz z kartą debetową z wygenerowanego dla nas linku. Ważne, aby podać te same dane, co w rejestracji do promocji. Podpisanie umowy zostanie przeprowadzone poprzez wizytę kuriera, nie później, niż do 13.04.2018.

12 miesięcznych karnetów od BGŻ BNP Paribas

Pierwsza z nagród, czyli karnet elektroniczny o wartości 63 zł umożliwiający korzystanie z obiektów OK System 2x w tygodniu, trafi do nas za sam fakt podpisania umowy. Kolejne 11 karnetów trafi do nas po spełnieniu trzech warunków w każdym z miesięcy od kwietnia 2018 do lutego 2019:

  • otrzymanie wpływu na konto o wartości min. 1000 zł, przy czym nie może być to wpłata gotówkowa, przelew z innego rachunku własnego w BGŻ BNP (również Optima) oraz wpływ z tytułu udzielonego kredytu
  • dokonanie płatności bezgotówkowych kartą o łącznej wartości min. 200 zł
  • wykonanie min. 1 przelewu za pomocą aplikacji mobilnej GOmobile

Pierwszy z karnetów trafi do nas do 17.04.2018 za pomocą wiadomości SMS. Będziemy mieli wtedy zaledwie 9 dni na wgranie go do panelu użytkownika OK System (który musimy założyć, jeśli nie posiadamy). Karnet będzie obowiązywał na wstępy w maju. Kolejne nagrody (czyli karnety od czerwca do kwietnia) będą już automatycznie przypisywane do naszego konta.

Listę obiektów współpracujących z OK System znajdziecie w tym pliku. Jest ich naprawdę sporo :)

Dodatkowe 300 zł za transakcje mobilne

Biorąc udział w powyższej promocji automatycznie zapisujemy się do oferty „Mobilna Premia 2” (o ile wyrazimy na to zgodę podczas zakładania konta), gdzie bank rozdaje po 25 zł miesięcznie za wykonywanie operacji aplikacją mobilną. A że tego typu transakcje i tak będziemy musieli wykonać aby zgarnąć karnety OK System, to tym bardziej warto powalczyć o więcej.

Jak to zrobić? Aby się nie powtarzać odsyłam do swojego prześwietlenia promocji Mobilna Premia do 300 zł rocznie. Tam znajdziecie pełny schemat działania.

Ile kosztuje Konto Optymalne?

Konto Optymalne to bardzo fajny rachunek ze względu na brak opłat. Bank nie pobiera bowiem ani grosza za prowadzenie rachunku, ale również za posiadanie karty debetowej! W zasadzie zapłacić możemy tylko za wypłaty z bankomatów (5 zł), jednak za darmo pobierzemy pieniądze z urządzeń Planet Cash oraz bankomatów własnych.

Nie przegap!

Komentarze

  • A nie wiecie czy są jakieś przeciwwskazania do rejestracji kodu pod innym numerem telefonu niż ten wpisany na stronie promocji i podany bankowi? W regulaminach nie znalazłem… ale jak wiecie często regulaminy sobie, a życie sobie ;)

    wojtekkkkkkkkkkk Odpowiedz
  • Nie ma przeciwwskazania do rejestracji kodu pod innym nr telefonu.

    PS. U mnie mail z info, że dzisiaj ma przyjść kod sms nie dotarł. Do szwagra … też nie. Obawiam się, że kod smsem też nie dotrze. Amatorka.

    Duris Odpowiedz
  • Właśnie dostałem sms z kodem. Na samą myśl ćwiczeń już schudłem.

    dario Odpowiedz
  • Dostałem sms z kodem.
    Zakładam konto na stronie oksystem (wypełniam formularz).
    Klikam „Zapisz się” i dostaję komunikat „proszę czekać”. I nic się nie dzieje. Działa u Was ten formularz?
    Może chodzi o zgody? Ja zaznaczyłem zgody nr 1,2,4,5

    Zet Odpowiedz
    • Trzeba poczekać, pewnie na ich serwer pierwszy raz weszło więcej niż 10 osób na raz i się przepracował.

      dario
    • W końcu się udało:
      „Dziękujemy za zamówienie!

      Już wkrótce otrzymasz dostęp do pakietu i konta użytkownika. Nie zapomnij sprawdzić maila podanego w formularzu.”

      Zet
  • U mnie ta dedykowana strona systemu OK nie działa od 20 minut

    Michał Odpowiedz
  • Kod sms już przyszedł ale strona z maila https://pakietyoksystem.pl/wformiezkontem nie chce się otworzyć jest jakiś inny sposób aby się tam zarejestrować ?

    Chester0 Odpowiedz
    • Jak wpisałem adres z sms’a w przeglądarkę na komputerze to również nie działało. Rejestrowałem się przez telefon i przeszedłem przez rejestrację.

      Ukkassiu
  • Ja też mam kod? A czy te zgody są wymagane?

    krzysiunio123 Odpowiedz
  • Niektóre tak, nie puści dalej. Ja zaznaczyłem 1,2,4,5 i poszło. Czekam teraz ma mail.

    dario Odpowiedz
  • A możecie mi podać, kiedy dokładnie był u Was kurier (datę). Czy dostał ktoś kod sms, u kogo kurier był np. 11.04 ?

    Duris Odpowiedz
    • U mnie był 5.04 a nadal nic nie dostałem… choć dzis dopiero dostalem smsa i maila „Twoj rachunek oszczednosciowo-rozliczeniowy jest aktywny. Bank BGZ BNP Paribas S.A.”

      Mateusz
  • Ja dalej nie mam. Jest ktoś jeszcze. Składał ktoś jeszcze reklamacje?

    LukA Odpowiedz
    • Ja właśnie piszę reklamację. W promocji skorzystano 29.03 i od razu ze strony Otwórz konto. Z weryfikacją dzwonili w dniu 5.04. Dzisiaj mi odpisali ze … „nie otrzymaliśmy informacji o otwartym koncie zgodnie z regulaminem promocji” i nagroda się nie należy. Szwagowi wypełniałem wniosek też w dniu 29.03 tylko ok. godziny wcześniej, oddzwaniali do niego na następny dzień i … wszystko jest OK. Chory bank albo organizator promocji.

      Duris
  • U mnie tez brak kodu pomimo spełnienia warunków promocji!

    LX Odpowiedz
  • Przy okazji – ktoś wiej jak w tym dziadowskim systemie Planet nadać/zmienić PIN karcie???

    Slyed Odpowiedz
  • U mnie wczoraj był mail, dzisiaj przyszedł kod. Szczerze to sam się zdziwiłem, że tak lekko poszło, bo nastawiałem się po czytaniu postów na dużo przebojów.

    Emej Odpowiedz
  • A co z hajsami do Decathlona za promocję karty kredytowej w TMUB?

    Slyed Odpowiedz
  • Cześć
    Czy ktoś z Was próbował rejestracji na inną osobę niż uczestnik promocji? Chciałbym nagrodę Żonie przekazać i zastanaiwam sie czy OK System to weryfikuje

    Leon Odpowiedz
    • Podbijam pytanie. Próbował ktoś rejestrować na inną osobę? Możliwe ze pierwszy miesiac przejdzie, ale nie wiadomo jak w kolejnych, czy Ok system weryfikuje dane z bankiem gdy ten potwierdza spełnienie warunków przelewow i płatności. Nie wiem czy jest sens, żeby potem przez to nie anulowali karnetu całkowicie.

      ggg
  • dzisiaj dostałem kod do założenia panelu ok system – założyłem, następnie się zalogowałem wszystko wygląda OK , na stronie po zalogowaniu informacja ze aktywny od maja.

    dan123 Odpowiedz
  • U mnie bez żadnych komplikacji, kod zarejestrowany i aktywny od maja.

    krzysiunio123 Odpowiedz
  • Czy ktoś jeszcze ma taką sytuacje, że zakładał konto z linku który otrzymał na maila po rejestracji do promocji a bank stwierdził że konto nie zostało założone z linku promocyjnego?

    anja Odpowiedz
  • Ja też nie mam kodu. Reklamacja poszła. Dajcie znać jak wam rozpatrzą.

    mx Odpowiedz
    • Rozpatrzona: „zgodnie z raportem złożony przez Pana wniosek o konto nie był wykonany z linku promocyjnego dostępnego zaraz po dokonaniu rejestracji w przycisku „Otwórz konto” oraz w mailu potwierdzającym rejestrację w promocji, co było jednym z warunków do otrzymania nagrody.

      Z powodu niespełnienia powyższego warunku pierwsza nagroda nie została przyznana.” I co teraz robić??

      Rafał
    • Jak mam udowodnić, że kliknąłem w ten ich je**** link, przecież po to zarejestrowałem się na stronie promocyjnej, aby otrzymać maila z linkiem lol

      Rafał
    • Pierwsza nagroda to znaczy że przepadł Ci majowy karnet, może to znaczy że od czerwca jak spełnisz warunki (1000 pln wpływu 200 pln zakupy i przelew z telefonu) to dostaniesz pozostałe karnety? Warto się dowiedzieć.

      Jeśli moja reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, to będę się zwracać bezpośrednio do banku, a nie do organizatora promocji – firmy zewnętrznej. W końcu to im powinno zależeć na kliencie.

      mx
    • Nie sądzę, w mailu od organizatora promocji jest napisane: „Otrzymanie pierwszej Nagrody jest niezbędne do otrzymania kolejnych Nagród. „

      Rafał
  • Zarty… Tego konta nawet inaczej nie da się otworzyc… Widocznie maja błędy i linki generowane bezpośrednio po rejestracji a nie maila im nie działają. Mam ten sam problem, nawet na reklamację mi nie odpisali.

    LukA Odpowiedz
    • Wątpię żeby link w mailu był inny niż na stronie. Nie jestem w stanie sprawdzić bo ja maila po rejestracji nie dostałem, a zakładałem właśnie bezpośrednio z linka ze strony.

      wojtekkkkkkkkkkk
  • Też nam powiedzieli, że nie otworzyliśmy konta z linka !!! Paranoja. Coś za wiele osób ma taką sytuację……

    Karolina Odpowiedz
  • Moja reklamacja poszła wczoraj. Zakładałem jednej osobie konto bezpośrednio po rejestracji z guzika OTWÓRZ KONTO i OK System ta osoba otrzymała. Kilkadziesiąt minut później pojechałem założyć drugiej osobie, identycznie po rejestracji spod guzika OTWÓRZ KONTO i … drugie już się nie załapała. Ale reklamację wyrąbaliśmy konkretną. Dam znać co i jak, choć dziwnie u nich cicho wszędzie, głucho wszędzie …

    Duris Odpowiedz
  • W moim przypadku również na dwa konta założone z linku w mailu nie przyszedł żaden sms. Ta promocja to jakaś lipa i naciąganie klientów. :-( Gdzie składacie reklamacje? Na [email protected] czy bezpośrednio do banku? We wtorek wysłałem pytanie na tego maila i do tej pory niestety nie dostałem odpowiedzi.

    Darek Odpowiedz
  • Reklamacje na: [email protected]

    Kopię reklamacji możecie wysłać tutaj: [email protected]
    Dołączcie wpis: „Wnioskuję o udzielenie odpowiedzi na moje zgłoszenie przesłane pocztą elektroniczną do Banku BGŻ BNP Paribas S.A. na mój adres e-mail, wskazany w Banku w ramach zawartej umowy.”

    Duris Odpowiedz
  • Można wiedzieć co napisaliście w tej reklamacji i jakich argumentów uzyliscie? Bo chce wysłać raz jeszcze bo na poprzedniego maila nic mi nie odpisali.

    anja Odpowiedz
  • Chciałbym się Was coś doradzić.
    Mam karnet na maj – 2 razy w tygodniu.
    Czy Waszym zdaniem mam prawo do dwóch wejść w niepełnym tygodniu 2-6 maja, potem po 2 w każdym pełnym tygodniu i znowu dwa w niepełnym tygodniu 28-31 ?
    Może się zdarzyć, że nie otrzymam na czerwiec więc się zastanawiam.
    A jeśli dostaniemy karnety na czerwiec, to pierwszy tydzień to 1-3. Jak myślicie, będzie ciągłość czy może dodatkowe dwa wejścia ? :-))
    To takie rozważania, zapewne można sprawdzić to przez sms albo jakoś tak.

    dario Odpowiedz
    • Dobre pytanie:) chociaż pewnie liczone są tygodnie roku czyli
      maj / czerwiec ostatni tydzień maja (22 tydzień roku) jest jednocześnie pierwszym tygodniem czerwca.
      Będzie trzeba zweryfikować.

      Ukkassiu
  • Chyba coś się u nich ruszyło bo dostałam maila, w którym napisałam tylko, że chce zgłosić reklamacje, gdyż konto było założone z linku z maila i żadnych więcej wyjaśnień i odpisali, że rozpatrzono reklamacje pozytywnie i proszą o wysłanie numeru telefonu do wysłania kodu. Także proponuje pisać reklamacje i czekać, bo ja wysłałam do nich maila 17.04 koło południa więc w ciągu 2 dni może odpiszą :)

    anja Odpowiedz
  • „Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „W formie z kontem”.
    Pragniemy poinformować, że Państwa reklamacja została pozytywnie rozpatrzona przez bank BGŻ BNP Paribas.
    W celu poprawnej weryfikacji bardzo prosimy o przesłanie numeru telefonu, na który ma zostać wysłany Kod do Panelu OK System.”

    Udało się!

    Mateusz Odpowiedz
    • Moim zdaniem najzwyczajniej w świecie nie dostali od banku części raportu. Z ciekawości – kiedy mieliście założone konto? Już w kwietniu?

      Michał
    • 5.04 był u mnie kurier, natomiast dopiero w ten wtorek 16.04 po południu dostałem smsa i maila że oficjalnie rachunek jest aktywny

      Mateusz
  • Konto szwagra: 29.03, późne popołudnie -> 30.03 tel z banku i weryfikacja, kurier miał być 6.04 ale nie dojechał, 9.04 był;
    Konto mamy: 29.03, kilkadziesiąt minut po szwagrze -> 5.04 tel z banku i weryfikacja, kurier
    miał być 10.04 ale nie wydali mu przesyłki, po interwencji był 11.04
    Nagroda dla szwagra jest, nagrody dla mamy nie ma … Reklamacja poleciała 2 dni temu, udokumentowana bez cienia wątpliwości. W mojej ocenie dali wykaz tylko tych, których zweryfikowali jeszcze w marcu, olewając tych, do których raczyli z weryfikacją zadzwonić w kwietniu ! Czekamy na finał. Może wyjdą z twarzą.

    Duris Odpowiedz
  • Moja reklamacja też pozytywnie rozpatrzona. Weryfikowali w marcu.

    LukA Odpowiedz
  • Czekam na smsa

    LukA Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy