Do 350 zł od BZWBK w promocji „Wakacje z kartą kredytową”

Zakończona

Trwa bardzo prosta promocja Banku Zachodniego WBK dla nowych oraz obecnych klientów kart kredytowych. W zamian za wyrobienie plastiku i wykonanie kilku transakcji zyskamy do 150 zł w gotówce oraz dwa bony o wartości 100 zł każdy!

Wakacje z kartą kredytową - 350 zł od BZWBK

Do 150 zł za nową kartę kredytową

Aby skorzystać z promocji należy być nowym, bądź obecnym posiadaczem karty kredytowej Banku Zachodniego WBK. Zależnie bowiem od naszego statusu do wykonania będziemy mieli nieco inne zadanie.

Nowi klienci to osoby, które nie posiadały żadnej głównej karty kredytowej BZWBK przez 3 miesiące przed dniem podpisania umowy o kartę. Jeśli spełniamy ten warunek, to w okresie promocji (1.06 – 31.08.2017) musimy zawnioskować o dowolną kartę kredytową banku. Oprócz tego najpóźniej w dniu zawarcia umowy musimy wyrazić zgody na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną oraz na działania marketingowe banku (podając przy tym numer telefonu do kontaktu).

Sam warunek zdobycia 100 zł jest mega prosty: w miesiącu zawarcia umowy o kartę i/lub w kolejnym miesiącu kalendarzowym musimy wykonać co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych kartą – czyli zapłacić nią 5 razy w sklepach bądź internecie.

Jeśli chcemy zdobyć dodatkowe 50 zł, to wystarczy (w okresie trwania promocji) zamówić kartę dodatkową do naszej karty kredytowej i… wykonać nią te same czynności co wyżej, czyli 5 transakcji bezgotówkowych kartą do końca miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy karty dodatkowej. Tyle!

Do 150 zł za nową kartę mobilną

A co ma zrobić obecny klient (posiadacz karty kredytowej BZBWK) aby zgarnąć nagrody? Tu warunki są takie same jak powyżej, jednak zamiast wyrabiania karty kredytowej będziemy musieli wyrobić mobilną kartę kredytową – pod warunkiem, że nie posiadaliśmy takiego tworu przez 3 miesiące poprzedzające podpisanie umowy. Choć regulamin nie wspomina o tym w warunkach, to tu również konieczne będzie wyrażenie zgód marketingowych i otrzymywanie informacji handlowej – inaczej bank będzie miał prawo nie wypłacić nagród:

W momencie wypłaty nagrody głównej oraz nagrody dodatkowej uczestnik nie może mieć złożonego sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych w banku

Warunek zdobycia nagrody jest analogiczny jak w przypadku nowego klienta. Wystarczy wykonać 5 transakcji bezgotówkowych mobilną kartą kredytową do końca miesiąca po miesiącu podpisania umowy.

A jak zdobyć dodatkowe 50 zł? Dokładnie tak samo, jak robią to nowi klienci. Wystarczy zawrzeć umowę o wydanie jakiejkolwiek dodatkowej karty kredytowej (niekoniecznie mobilnej, bo takiej się nie da ;)) i wykonać nią 5 transakcji bezgotówkowych.

Co ciekawe w obu przypadkach możliwe jest zgarnięcie tylko nagród dodatkowych, bez nagród głównych. Oczywiście najbardziej opłacalne jest zgarnięcie obu nagród ;)

Nagrody zostaną przekazane jako uznanie karty do końca drugiego miesiąca po miesiącu jej wydaniu (o ile ciągle będziemy jej posiadaczem). Uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę główną i jedną dodatkową.

Szczegóły promocji w regulaminie. Jako ciekawostkę dodam, że na stronie promocji istnieje… formularz do podania swoich danych. Sam regulamin nic jednak o nim nie mówi, więc teoretycznie nie ma obowiązku rejestracji.

200 zł w promocji Priceless Specials

Co ciekawe jeśli w powyższej promocji wybierzemy kartę(y) MasterCard World, to automatycznie załapiemy się do promocji Priceless Specials, w której do zgarnięcia mamy bony o wartości 100 zł każdy. Tutaj, oprócz warunku zawarcia umowy do 31.08, musimy również wyrazić zgodę, za pośrednictwem formularza przystąpienia do programu Priceless Specials, na otrzymywanie od MasterCard informacji handlowych drogą elektroniczną (zostawiając mail i numer telefonu).

Oprócz tego musimy wykonać 5 transakcji kartą na identycznych zasadach jak w promocji Wakacje z kartą kredytową i… to w zasadzie tyle. Informacja o nagrodzie zostanie przekazana telefonicznie (w dni robocze od 9:00 do 18:00) w terminie 5 dni roboczych od dnia 22.06, 6.07, 21.07, 3.08, 21.08, 7.09, 21.09 i 6.10. Będziemy mieć wtedy do wyboru jeden z voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania w:

  • Cinema City (2 x bilet 2D + 2 x duży napój i 2 x duży popcorn lub nachosy) – razem 950 sztuk
  • RTV Euro AGD – 950 sztuk
  • New Balance – 280 sztuk
  • Decathlon – 670 sztuk
  • cegiełki na rzecz fundacji WFP – 150 sztuk

Ponieważ liczba nagród jest ograniczona, to, po pierwsze, możemy już nie mieć do wyboru wszystkich nagród, a, po drugie – promocja może się zakończyć przed czasem ze względu na wyczerpanie puli. Niestety nigdzie nie jest podane w jaki sposób organizator o tym poinformuje. Warto więc się śpieszyć :)

W promocji można wziąć udział tylko raz, co oznacza, że możemy zdobyć 100 zł za rejestrację swojej karty oraz 100 zł za rejestrację karty dodatkowej (osoby, której wyrobimy kartę). Oczywiście drugą stówkę otrzyma właśnie ta osoba.

Szczegóły oraz warunki korzystania z bonów w regulaminie.

Ile kosztuje karta kredytowa BZWBK?

W zasadzie wszystko co musicie wiedzieć o karcie kredytowej BZWBK ogranicza się do jednego zdania: opłata za pierwszy rok korzystania z karty nie jest pobierana, jeśli w ciągu 3 pierwszych miesięcy wykonacie nią min. 5 transakcji. A ponieważ takie transakcje wykonacie i tak w celu odebrania premii, to żadnych innych kosztów nie będzie. Warunek ten dotyczy „zwykłych” kart (Visa/MC Silver) oraz karty MasterCard World i Visa Platinium.

Jeśli natomiast zechcecie dłużej korzystać z karty, to zapłacicie kolejno 7,5 zł, 10 zł lub aż 42 zł miesięcznie od drugiego roku posiadania karty – choć wykonanie 5 transakcji w danym cyklu rozliczeniowym zwolni z opłaty. Oczywiście nie ma obowiązku posiadania karty przez tak długi okres.

Dodatkowo w chwili obecnej nie ma żadnych opłat za posiadanie karty dodatkowej ani posiadanie karty mobilnej. 0 zł kosztów, do 350 zł profitów – takie promocje lubię najbardziej :-)

Nie przegap!

Komentarze

  • Ile czekaliście na przysłanie KK? Mijają 2 tygodnie i karty nie ma. Umowa przyszła tydzień temu.

    Benito Odpowiedz
  • Drogi adminie ‚i’ ‚lub’ to są warunki zupełnie różne warunki. W regulaminie jest ‚lub’ skąd ten pomysł z i/lub? Wzmiankowany regulamin trzeba przyznać jest bardzo precyzyjny i nie zostawia pola do domysłów co nieczęsto się zdarza przy różnych promocjach bankowych.

    uta Odpowiedz
  • Zastanawiam się kiedy przyjdzie dodatkową karta?! Umowę podpisałem 29 czerwca.
    Główna już dawno jest a dodatkowej wciąż brak..

    Andrzej Odpowiedz
    • Ja 30.06 obie karty i póki co żadna nie przyszła, a PIN przyszedł prawie tydzień temu.

      Mateusz
    • U mnie wszystko jak na razie ok.
      Karta główna założona w oddziale 30.06 dotarła do mnie poleconym 6.07
      Karta dodatkowa, umowa podpisana 3.07, karta przyszła poleconym 7.07

      erde
    • U nas dodatkowa była w parę dni i to jeszcze poleconym. Chyba było tak, że w 1. tygodniu była wnioskowana, a w 2. tygodniu już był list.

      Marcin H
    • Karty dziś dotarły. Umowa podpisana 30.06, wysłane poleconymi 3.07, więc ze strony banku wszystko ok. Gorzej ze strony InPostu, który 10 dni dostarczał list z Poznania do Łodzi. Brawo wy. Nic lece do sklepu, ciekawe jaka szansa na vouchery.

      Mateusz
    • Muszę jednak sprostować była to poczta nie inpost.

      Mateusz
  • Zamykam to konto i KK, której nigdy nie zobaczylem, szkoda nerwów. Bałagan taki jak w BGŻ, tylko tam choć kartę przysłali

    Benito Odpowiedz
    • Dodatkowo były problemy z odstąpieniem od umowy KK. W oddziale twierdzili, że u nich nie mogę odstąpić od umowy KK, tylko na infolinii. Na infolinii gość z działu utrzymania klienta stwierdził, że odstąpić mogę tylko w oddziale. Kolejna wycieczka do oddziału, pani po konsultacji telefonicznej stwierdzila, że na infolinii też mogłem odstapic, ale że już jestem kolejny raz, to jednak w oddziale będę mógł odstąpić od umowy KK :/

      Benito
  • A jakie u Was jest opóźnienie w księgowaniu transakcji ? Wczoraj płaciłem zbliżeniowo i do tej pory nie widzę w historii nic, nawet blokady środków nie ma. Zero śladu. Aż ciężko kontrolować przyznany limit, chyba że na kartce będę notował albo paragony zbierał…

    Lenio Odpowiedz
    • Blokady są widoczne w PORTFEL -> KARTY -> BLOKADY. Księgowanie operacji na drugi dzień.

      broker
    • No niestety nie do końca tak jest. Właśnie wskoczyły zaległe księgowania ale w pozycji blokad ciągle było pusto. Nawet dzisiejsza transakcja pozostaje bez śladu.

      Lenio
    • W BZWBK z MCWorld tak wlasnie jest. Czesto nie ma blokady, ale na drugi dzien jest juz obciazenie. Nawet saldo nie jest aktualizowane.

      keton
    • Potwierdzam – niektóre operacje od razu wskazują do blokad i pomniejszają dostępny limit a niektóre nie pojawiają się w ogóle w blokada chyba tylko po 4 dniach wskazują do historii.

      Tomekkkk
    • Faktycznie, przed chwilą zapłaciłem zbliżeniowo i nie ma śladu w systemie. Widocznie transakcja była offline. W takiej sytuacji polecam wkładać kartę do czytnika i wbijać PIN.

      broker
    • Powiem Ci że to też różnie bywa. Płatność z kartą w terminalu i wklepany pin a płatność pojawiła się chyba po 2 dniach..

      Andrzej
    • Pierwsza płatność zrobiłem z pinem i faktycznie była widoczna tego samego dnia w blokadach. Na drugi dzień księgowanie. Ale zbliżeniowa płatność to już min dwa dni na księgowanie a o blokadzie można zapomnieć.

      Lenio
    • Szanowni Państwo, transakcje zbliżeniowe są rozliczane w systemie (saldo), kiedy bank otrzyma informacje o wykonanej transakcji od partnera/ kontrahenta. Transakcja może być widoczna na koncie kolejnego dnia od jej wykonania.

      Zespół_BZWBK
    • @broker: wydruk z terminala powinien mieć zapis czy transakcja poszła on-line, czy off-line.
      Możesz wtedy zbierać tylko te off-line albo przy odpowiednio wysokim limicie tylko pamiętać, że faktyczne saldo zobaczysz 2 dni po dokonaniu ostatniej transakcji.

      Marcin H
  • Miał ktoś sytuacje, ze odbierał kartę dodatkowo w oddziale?
    Ba ja dziś chyba już nie wytrzymam i pocisnę pracownikom oddziału za ich niekompetencje.

    Bart Odpowiedz
  • Czy ktoś z was załapał się na jakikolwiek voucher od Mastercard? Kartę otrzymałem jeszcze w czerwcu, warunki spełniłem, zgody marketingowe wyraziłem i…… nic.

    Tomekkkk Odpowiedz
    • Prosimy o kontakt pod nr 1 9999, sprawdzimy to.

      Zespół_BZWBK
    • u mnie też nic.. ani vouchera ani tel od pracownika w tej sprawie..

      Andrzej
    • Bo pewnie vouchery juz sie wyczerpaly – wtedy nie dzwonia. Ktos pisal, ze ta promocja jest nie tylko dla BZWBK, ale az na 10 bankow, czyli szanse sa marne. Niby sie nazywa 350zl za KK, a tak naprawde jest to tylko 150zl gwarantowane.

      keton
    • zawsze to jakiś chwyt marketingowy

      Andrzej
    • Czyli jeśli ja warunki spełniłem 6 lipca to mam pewne, że voucher już nie dla mnie,

      jaro
    • Jeżeli vouchery już się skończyły a na stronie BZWBK nadal reklamują „przystap do promocji do 31 sierpnia 2017 i zyskaj nawet 350 zł za zakupy!” to jest to celowe wprowadzenie klientów w błąd bo skoro vaucherow już nie ma to nie mogę przystąpić do promocji i zyskać „nawet 350 zł” a jedynie 150 zł. Ten sam numer co jakiś czas temu przy promocji „Przelew24 się opłaca” Czy Zespół BZWBK mógłby się wypowiedzieć – są te vouchery jeszcze czy nie?

      Rask
    • konkretny wpis @Rask. czekamy na stanowisko @Zespół_WBK

      Andrzej
    • Dokladnie – prosze sie dowiedziec jaki jest stan puli na dzien dzisiejszy.

      keton
    • Dzwoniłem pod nr 1 9999 – tam odesłali mnie do obsługi programu Mastercard 61-664-60-13, gdzie dowiedziałem się że owszem dzwonią do osób które się załapały – ale moich danych nie ma w systemie.

      O kartę wnioskowałem 26 czerwca a już 29 czerwca robiłem płatności, czyli łapie się na drugą turę „do 6 lipca 2017 r. – za okres od 17 czerwca 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.” i zgodnie z regulaminem w ciągu 5 dni licząc od 6 lipca powinien się organizator skontaktować..

      Kolejna tura „21 lipca 2017 r. – za okres od 1 lipca 2017 r. do 14 lipca 2017 r.,”, może więc wtedy – chociaż pachnie mi to ściemą…

      Tomekkk
  • Dzisiaj byłem w oddziale z żoną żeby zamówić te dodatkowe kk. Przyszliśmy około południa w wakacje w banalnej sprawie więc optymistycznie sądziłem że cała sprawa zajmie z 15 – 20 minut i już. Oczywiście byłem w wielkim błędzie – spędziliśmy w tym uroczym miejscu prawie 2 godziny z czego 0,5 godziny to było czekanie w kolejce (w tym samym czasie słychać było perlisty śmiech nudzących się pracowników obsługi firm i Pani kierownik oddziału no ale oni nie będą się zniżać do obsługi zwykłych klientów) a 1,5 godziny zajęło banalne załatwienie tych dodatkowych kart. Pani z banku oczywiście nie miała pojęcia jak to się robi i wszystko konsultowała wielokrotnie z nieco bardziej kumatą koleżanką, kierowniczką oddziału oraz telefonicznie (chyba z centralą). W międzyczasie niechcący sprawdziła mnie w BIK-u (weszła pomyłkowo w mój stary wniosek kredytowy i nie mogła się nadziwić jakim cudem dostałem sms-a z informacją że mnie sprawdzano :-)), wykonała jakieś 4 -5 błędnych wydruków, zresetowała komputer, a na sam koniec zapomniała wydrukować i dać żonie do podpisu kartę informacyjną (co podobno było niezbędne w moim przypadku). Jednym słowem żenada – już nie mogę się doczekać jak będę tam zamykał różne produkty :-)
    A jeśli szanowny Zespół BZWBK to czyta to może wprowadzając promocję dotyczącą dodatkowych kart kredytowych (które zamówić można tylko w Oddziale) należałoby chociaż przeszkolić pracowników jak te karty się wydaje bo 2 godziny spędzone bezsensownie w Waszym Oddziale skutecznie zniechęcają do jakichkolwiek kontaktów w przyszłości.

    Rask Odpowiedz
    • Daj spokój.
      Mnie dzisiaj obsłużono elegancko. 6KPG konwertowane na 123. Plus dziesięć nowych.
      Co z tego że nielogiczne? Przecież mogło zostać po staremu. Wystarczyło wprowadzić nowe wymagania i obniżyć procent. Pewnie jakiś matoł z departamentu pozyskiwania klientów dostanie premię za wdrożenie nowej strategii.
      Jasne, że powinienem zamknąć ryj i brać , kiedy dają. Nic nie gadać bo zaraz popsują. Ale ogólnie mi smutno. Taka durnota. Żal d..ę ściska
      Chociaż. To Grupa Santander.

      Bufon
    • To wątek o kartach a ja o kontach . Przepraszam.

      Bufon
    • Dziękujemy za komentarz. Przykro nam. Czytamy wszystkie wpisy w wątku.
      W takiej sytuacji warto skontaktować się z nami na: kontakt@bzwbk.pl. Każda taka informacja zwrotna trafia do właściwego zespołu i pomaga nam eliminować podobne zdarzenia w przyszłości. Nie wiemy w jakim oddziale miała miejsce sytuacja. Prosimy o opisanie szczegółów w mailu. Dziękujemy.

      Zespół_BZWBK
    • ja wypelnilem formularz kontaktowy i ciagle dzwonia gluche tel przekierowujace na jakis numer gdzie ciagle slysze sygnal oczekiwania, moznaby zglosic stalking z numeru tel nalezacego do BZ WBK

      Dzikus
  • Witam a czy trzeba posiadać konto by złożyć wniosek o kk? :)

    Krysia :) Odpowiedz
    • Nie trzeba

      Andrzej
    • Potwierdzamy, nie ma takiej konieczności. Kartę kredytową można mieć niezależnie, a do niej dostęp do systemu transakcyjnego tylko dla tej karty.

      Zespół_BZWBK
  • Kartę Visa Sol do Konta Godnego Polecenia to można zlikwidować przez internet?
    Co wtedy wybrać „Zablokuj kartę” ?
    Czy potrzebna jest wizyta w oddziale?

    Tomek__ Odpowiedz
  • Zamówiłem rozmowę o kartę kredytową z polecenia więc jeśli spełnie warunek i polecający też to otrzymam 50 zł+ 100 zł za założenie + 50 zł za kartę dodatkową ?
    200 zł otrzymam w bonach jeśli spełnie warunki i druga karta także ?
    A czy bony są jeszcze dostępne, wie ktoś ?

    michal07 Odpowiedz
  • Słusznie ktoś zauważył, że z oferty korzystają klienci wielu banków, ponieważ, jak powszechnie wiadomo program Priceless Special jest Programem MasterCarda, a nie BZWBK. Artykuł pokazał tylko jak umiejętnie połączyć 2 promocje. Więcej niż pewne było, że te vouchery rozejdą się przez chwilę. Praktycznie po kilku dniach można zakładać już, że w promocji można zyskać tylko 150 zł. A reklamacja niewiele tu pomoże…

    abc Odpowiedz
    • Jesli reklamacja to nie do BZWBK tylko do MasterCarda. Ale z drugiej strony to BZWBK reklamuje te promocje jako 350zl za KK, czyli powinni sie do tego poczuwac.

      keton
    • Ale z regulaminu promocji wynika, że bony dotyczą tylko klientów Banku Zachodniego WBK, a nie wszystkich banków biorących udział w programie Priceless Special.

      Marek
    • Słuszna uwaga. Zgodnie z regulaminem:
      „Promocja ma na celu promocję produktów Banku, którymi są karty kredytowe World Mastercard (dalej: „Karty” lub pojedynczo „Karta”) wydawane przez Bank Zachodni WBK Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu”

      Andrzej
  • Kartę dodatkową można zamówić przez infolinie ?
    Dzisiaj podpisałem umowę o kartę w oddziale, czekam teraz na kartę.

    michal07 Odpowiedz
    • Z tego co wiem to trzeba w oddziale razem z osobą dla której wyrabiamy tą kartę dodatkową

      Andrzej
  • Czy ktoś z Was otrzymał już telefon z informacja o nagrodzie i możliwości wyboru vouchera?
    Zespół_BZWBK, proszę o informacje o aktualnej dostępności voucherów.
    Dziękuję

    Konrad Odpowiedz
    • @Konrad, niestety nie posiadamy takich informacji, natomiast nie mamy także informacji, by ich pula się wyczerpała.
      Promocja trwa do 31.08.

      Zespół_BZWBK
  • Zmieniłem dziś limity KK w innym banku. Chcę z apki wnioskować o KK z tej promocji. Zawahałem się podczas wypełniania wniosku bo nie wiem czy jak wpiszę nowy, niższy limit tamtej karty będzie on już widoczny w BIKu podczas sprawdzania mnie przez Wbk. Jak myślicie ?

    Krak Odpowiedz
  • Dzięki, odczekam tydzień.

    Krak Odpowiedz
  • Zamawiał ktoś kartę kredytową na KLIK przez BZWBK24? Mam taką opcję dla karty głównej i zastanawiam się czy można też zamówić kartę dodatkową w ten sposób czy pozostaje tylko wizyta w oddziale wraz z żoną – szczerze mamy daleko i za bardzo nie chce nam się fatygować.

    tomko111 Odpowiedz
    • Pytałem na infolinii i niestety trzeba wraz z drugą osobą podejść do oddziału i podpisać umowę do karty dodatkowej, kartę dodatkową możesz zamówić poprzez zamówienie kontaktu z infolinią ale niestety wizyta w oddziale konieczna.

      michal07
    • Dzięki za odpowiedź, to daruję sobie tę promocję, za dużo zachodu dla 150 zł ;-)

      tomko111
    • wg mnie to rezygnacja z 300 zł,
      Karta Główna Ty, dodatkowa dla żony = 150 zł
      Karta Główna żona, dodatkowa dla Ciebie = 150 zł

      Jak podpisywałem umowę w swojej placówce z bardzo miłą Panią na swoją kartę główną to byłaby opcja wyrobienia żonie karty dodatkowej bez wymogu jej obecności ale na przeszkodzie stanęła procedura konieczności podpisania zgody na tzw. Elektroniczny Kanał Kontaktu i trzeba się było stawić się z żoną w placówce

      erde
  • Jeśli chodzi o kartę dodatkową to aktywuje ją się przy pierwszym zakupie?
    A jeśli chodzi o zmianę PIN to w bankomacie? W systemie nie widzę takiej możliwości dla karty dodatkowej. A jeśli w bankomacie to tylko w WBK za darmo czy jeszcze w jakimś można?

    Bart Odpowiedz
  • Dzwonili już do kogoś w tym tygodniu w sprawie tych bonów z promocji Priceless Specials? Jeśli tak to mógłby ktoś rzucić numerem telefonu z jakiego dzwonią?

    Bobek Odpowiedz
    • Do nikogo nie dzwonili bo bzwbk nie przekazal jeszcze naszych danych do mastercarda. Dziwna wymowka bo te karty sa mastercarda wiec maja wszystkie dane z jakiego banku komu wydali karte i kiedy byly transakcje.

      aaaa
    • aaaa: A skad o tym wiesz? To zlamanie terminow opisanych w regulaminie. Jesli mieli dzwonic tylko w tym tygodniu, a w nastepnym nie bede mogl odebrac telefonu, bo np. wyjezdzam do Nepalu to z automatu powinno sie dostac bony.

      keton
    • Infolinia mastercarda. Czego mc moze nie miec? Pewnie numeru telefonu bo chca przez telefon opowiedziec o pricess specials..

      aaaa
    • Czyli co znowu reklamacja, bo potem powiedzą że się nie upomniał w terminie to się nie nalezy? Kolejny raz hańba dla BZWBK.

      Bobek
    • @Bobek, prosimy o szersze opisanie sprawy na kontakt@bzwbk.pl. Przeanalizujemy to. W tym momencie mamy za mało szczegółów by się precyzyjnie odnieść. Dziękujemy.

      Zespół_BZWBK
    • Chodzo o to ze bank organizuje bardzo duzo promocji zeby pozyskac i utrzymac klientow premium, ktorzy biora te lepsze karty world z ponadprzecietnym limitem i trzymaja w banku po kilkadziesiat tysiecy. Ale jak przychodzi czas na wyplate premii to okazuje sie ze lista zwyciezcow nie jest w ogole przygotowana albo nie ma na niej czesci osob ktore jako pierwsze spelnily wszystkie warunki. A reklamacje zalatwiaja tylko pojedyncze przypadki.

      aaaa
  • Zgodnie z regulaminem promocji MC, w dniu dzisiejszym miał dzwonić przedstawiciel MC do osób, które dokonały 5 płatności kartą do 14.07. Czy do kogoś z Was (osób, które dokonały płatności d0 14.07) zadzwonił dzisiaj przedstawiciel MC ws. bonów, czy też bony się już skończyły (jak sugerują niektóre z osób) i BZ WBK celowo wprowadza ludzi w błąd informując o premii w wysokości 350zł?

    AdamM Odpowiedz
    • Nikt nie dzwonił, wygląda na to, że mają jakieś opóźnienia.

      Emej
    • ja zrobiłem przed 6.07 i cisza
      poszły reklamacje

      pozdrawiam

      kruczi
    • A gdzie zakładałeś reklamację? Do wbk-u?

      AdamM
    • nikt nie dzwonił, ani do mnie ani do żony, operacje wykonane 6.07 na jednej karcie i 7.07 na drugiej

      erde
    • Przecież zgodnie z regulaminem do dzisiaj mają przygotować listy, i zadzwonić do 5 dni roboczych… czyli powinni dzwonić w przyszłym tygodniu. Jaki sens ma składanie reklamacji, skoro nie upłynął termin?

      wojtekkkkkkkkkkk
    • Skoro pierwsza lista nie zostala przygotowana (do nikogo nie dzwonili) to drugiej listy na 99% tez nie przygotowali. Reklamacje masz prawo zlozyc dopiero 28 lipca po to zeby sie dowiedziec ze nie zrobili drugiej listy ktora mogla byc zrobiona juz 17 lipca bez czekania do ostatniej chwili.

      aaaa
    • Szanowni Państwo, wątpliwości prosimy zgłaszać na kontakt@bzwbk.pl. Każda sprawa wymaga indywidualnego przeanalizowania. Dziękujemy.

      Zespół_BZWBK
  • oczywiście powyższe dotyczy operacji za okres od 1 lipca 2017 r. do 14 lipca 2017

    wojtekkkkkkkkkkk Odpowiedz
  • Do mnie właśnie zadzwonili, operacje 30/06.

    qqq Odpowiedz
    • Gratuluję, możesz podać nr z którego dzwonią?

      Jaro
    • Jak wyglądała dostępność voucherów?

      Emej
    • Nr 61 664 60 13. O dostępności niestety nic nie wiem, dostępne były wszystkie.

      qqq
    • Do mnie dziś dzwonili z tego numieru, ale nie zdążyłem odebrać, Dziwne, bo zgodnie z regulaminem mają dzwonić od poniedziałku do piątku.

      Jaro
  • Ja spełniłem warunki między 1 a 14 lipca więc lista powinna być gotowa na wczoraj.
    Teraz pozostaje czekać na kontakt w przyszłym tygodniu.

    Andrzej Odpowiedz
  • Dzwonili dzisiaj do mojej żony a do mnie nie, mimo że warunki spełniliśmy tego samego dnia tj. 04 lipca. Vouchery wszystkie były dostępne.

    Rask Odpowiedz
  • A tak z ciekawości które vauchery wybraliście/planujecie wybrać? U mnie Cinema City, a drugi pewnie Decathlon.

    Rask Odpowiedz
  • Do zony juz dzwonili dzisiaj (niezgodnie z regulaminem). A do mnie jeszcze nie.

    keton Odpowiedz
  • Do mnie nie dzwonili ani w drugiej turze, ani w trzeciej turze, a warunki spełniłem w pierwszych dniach lipca.

    tomekkkkk Odpowiedz
  • Dzwonili właśnie teraz do mnie z numeru 91 880 21 69
    Wszystkie nagrody były jeszcze do wyboru, wziąłem bon do decathlona.

    erde Odpowiedz
  • A w jakiej formie i do kiedy mają Wam przekazać te vouchery?
    Też czekam na tel warunki spełnione 3-4 lipca

    jankos Odpowiedz
    • Voucher do Cinema City przyszedł do żony następnego dnia po rozmowie telefonicznej smsem w formie 4 kodów – 2 na bilety i 2 na zestawy popcorn + napój

      Rask
    • Voucher do Euro przychodzi emailem w postaci PDF. Jest to tak naprawde karta podarunkowa.

      keton
    • Kod na bon podarunkowy do Decathlona przyszedł do mnie smsem 15 minut po telefonie

      erde
  • Uwaga na robienie przelewów z apki w telefonie. U mnie, automatycznie (domyślnie) pokazuje się rachunek z „kartą kredytową” i z niego przez nieuwagę wysłałam przelew. Koszt 10 zł ( lub 4%)

    j23 Odpowiedz
  • Właśnie miałem telefon w sprawie vouchera z nr 61 845 00 40. Do wyboru były wszystkie wymienione w artykule. Wybrałem bon do sklepu Decathlon na 100 zł :-)

    broker Odpowiedz
    • do mnie też dzwonili z tego numeru ale akurat miałem inny tel i tylko sms przyszedł że ktoś dzwonił :( mam nadzieje że jeszcze zadzwonią..

      Andrzej
  • ruszyło się
    4 karty – 4 telefony

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • Ja również miałem telefon z tego numeru, podobnie żona. Też wybraliśmy 2x bony do sklepu Decathlon. Pan poinformował mnie, że bon jest tylko jeden na kartę główną. Mamy też karty dodatkowe i spełnione warunki i byłem przekonany, że za karty dodatkowe także przysługują bony. Warunki transakcji kart głównych i dodatkowych spełniliśmy w dniach 04-14.07. Na stronie banku jest informacja, że bony są za kartę główną i dodatkową. Nie wiem czy czekać na kolejny telefon czy złożyć reklamację ? Czy ktoś już otrzymał bony za kartę główną i dodatkową ?

    wert Odpowiedz
    • do mnie dzwonili dwa razy
      czekaj cierpliwie

      pozdrawiam

      kruczi
    • wg regulaminu podejmują 3 próby połączenia. i powinni dać vouchery zarówno do karty głównej jak i dodatkowej

      Andrzej
  • Wreszcie i ja dostalem voucher, bo zona dostala w niedziele. Nadal wszystko jest jeszcze dostepne. Widac BZWBK az tyle klientow KK nie pozyskalo.

    keton Odpowiedz
  • Dzwonił dzisiaj facet z nr. 618 450 040 bony wszystkie dostępne. Wybrałem Decathlon. Poinformował że bony ważne są dwa lata od wydania. Ma przyjść sms z kodem do 48 godz. Warunki spełnione do 14.07

    Endriu Odpowiedz
  • Dzwonił dzisiaj facet z nr. powyżej. Bony wszystkie dostępne. Wybrałem Decathlon. Poinformował że bony ważne są dwa lata od wydania. Ma przyjść sms z kodem do 48 godz. Warunki spełnione do 14.07

    Endriu Odpowiedz
  • Dzisiaj telefon z nr. powyżej. Bony wszystkie dostępne. Wybrałem Decathlon. Poinformował że bony ważne są dwa lata od wydania. Ma przyjść sms z kodem do 48 godz. Warunki spełnione do 14.07

    Endriu Odpowiedz
  • Zastanawia mnie czy za dodatkowe KK też będzie można dostać voucher? Wydaje mi się, że w przypadku „krzyżowego” wyrobienia kart dodatkowych tzn. żona dla męża, mąż dla żony dodatkowego vauchera się nie dostanie bo wg regulaminu Priceless Specials „Uczestnikowi może zostać przyznana wyłącznie jedna nagroda w ramach niniejszej Promocji, bez względu na liczbę Kart otwartych w ramach Promocji”.

    Rask Odpowiedz
  • Dzwonią. Warunki spełnione do 21.07. Karta główna i dodatkowa. Są wszystkie vouchery.

    Mateusz Odpowiedz
  • Wczoraj dzwonili nie mogłem odebrać, dziś ponownie i wszystkie vouchery jeszcze były dostępne. Wybrałem RTV EURO AGD i voucher już na mailu

    Andrzej Odpowiedz
  • Do mnie też dzwonili dziś ok. 10:30… wybrałem Decathlon i voucher ma zostać wysłany via sms do 48h… na razie nie dotarł.

    wojtekkkkkkkkkkk Odpowiedz
    • do mnie dzwonili we wtorek przed godz.15 więc voucher do decathlonu powinienem dostać najpóźniej dziś… Może wszystkim zrealizują wysyłke na raz tylko kiedy… Dajcie znać jakby komuś przysłali

      jankos
  • Ma ktoś numer na reklamację do MasterCarda ?
    Niestety kod nie przyszedł w ciągu wspomnianych 48 godzin. Foldery spam itp. również brak.

    PETRUS Odpowiedz
    • Do mastercarda nie mam, ale dzwonili z wyborem voucherów z +48618450040 zapewne jakieś callcenter ale może mają jakies namiary na kogoś kto wie czemu kod w ciągu 48h nie przyszedł jak deklarowali?

      jankos
    • ewentualnie przez bz wbk próbuj ich promocja poniekąd więc niech udzielają wyjaśnień

      jankos
    • U mnie podobnie. 4 kody do Decathlona i zaden nie dotarl w ciagu 48h.

      wert
    • Wczoraj o 12 dzwonili o 18 dostalem voucher-kod na sms (decathlon). Jakby ktos sie zastanawial nad New Balance to chyba najgorszy sposób realizacji – tylko na sklep internetowy, tylko do końca tego roku i tylko na nieprzecenione produkty obowiązuje.

      Mateusz
  • A z regulaminu kontakt to: R
    eklamacja powinna
    zawierać imię, nazwisko,
    adres e

    mail
    dokładny opis sytuacji i żądanie
    Uczestnika
    wraz z przeklejoną
    zgodą
    na przetwarzanie danych osobowych przez
    MasterCard Europe SA
    i powinna
    być wysłana
    na adres pocztowy:
    Priceless Specials, skr. poczt. 20, 62

    056
    ,
    jak również być przesłana
    e

    mailem
    na adres Organizatora
    vouchery@arvato.pl
    mając w tytule

    Priceless Specials

    reklamacja
    ”.
    Odrębna zgoda na przetwarzanie danych osobowych konieczna jest wyłącznie w przypadku, w którym dana
    osoba nie wyraziła jej na wcześniejszym etapie
    Promocji
    w tym w Zgłoszeniu.

    jankos Odpowiedz
  • Czy jeżeli mam kartę mobilną, to muszę mieć apke zainstalowaną do czasu wydania premii, czy po pięciu transakcjach mogę ją odinstalować z telefonu?

    jaceny Odpowiedz
  • Dziś dzwonili trzeci dzień z rzędu. Udało się odebrać . Wszystko dostępne.

    Lenio Odpowiedz
  • Jak będą do kogoś dzwonić to niech spyta kiedy wyślą bo sygnały są że innym (w tym mi) w 48h nie wysyłali voucherów… Może jakaś lista nie trafiła do wysyłki albo jakiś konsultant dał ciała… Ech… lubię promocje ale ile razy trzeba się wykłócać o swoje reklamacjami to normalnie szkoda słów

    jankos Odpowiedz
  • Witam.
    Do mnie też dzwonili trzeci raz, gdy próbuję odebrać to głuchy telefon 618450040 :(

    Wiesław Odpowiedz
  • Właśnie dostałem SMS-a z voucherem do Decathlona, więc zmieścili się w 48h od rozmowy telefonicznej.

    broker Odpowiedz
  • Mnie też informowali o 48 h więc czekam cierpliwie.

    Lenio Odpowiedz
  • A jak mam już kartę kredytową założoną przy wcześniejszej promocji, tyle że jest to karta Silver to nie mogę skorzystac z promocji Priceless Specials. Musiałbym założyć nową kartę master card world i wtedy do niej załozyc taką samą dodatkową ??

    pasikonik119 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy