Wraca 5% cashbacku od T-Mobile Usługi Bankowe (dawny Alior Sync)!

Pamiętacie wejście na rynek marki Alior Sync? Bank ten oferował aż 5% zwrotu do 1250 zł miesięcznie (!) za wszystkie zakupy w sieci. Oferta pojawiła się mniej więcej wtedy, kiedy wystartował blog (w 2012). Różnica jest jednak taka, że LiveSmarter ma się całkiem dobrze, a moneybacku od T-Mobile już od dawna nie ma. Do dzisiaj! Okazuje się, że właśnie (nieco nieoficjalnie) wystartowała najnowsza promocja banku, w której znów zgarniać będzie można 5% zwrotu. Co najciekawsze – promocja dostępna jest również dla obecnych klientów banku! ;)

5% moneyback w T-Mobile Usługi Bankowe

5% zwrotu za zgody marketingowe

Promocja „5% zwrotu kwoty zakupów dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, którzy:

  • Posiadają Rachunek i Kartę,
  • Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych […]. Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań […]. Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Na T-Mobile koncie odnotowano w danym miesiącu wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS bądź łączną wartość wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe
  • W przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku, aby wziąć udział w promocji Klient musi wyrazić chęć skorzystania z Promocji w Contact Center

Jednym zdaniem: należy zadzwonić na infolinię banku, wyrazić zgodę na marketing oraz weryfikację historii zobowiązań oraz zapewnić w danym miesiącu wpływ 2000 zł z obcego banku (pieniądze można np. od razu z powrotem „odlać” tam, skąd przyszły). W przypadku osób, które dopiero założą konto – zgodę na przystąpienie do promocji wyrazimy już prawdopodobnie podczas składania wniosku o konto :)

Promocja obowiązuje… do odwołania

Jeśli spełnimy te dość proste warunki, to nie pozostaje na nic innego jak… zarabiać. Bank zobowiązuje się do premiowania każdej transakcji kartą 5-procentowym zwrotem. Ograniczenia są dwa. Po pierwsze: maksymalny zwrot miesięczny to 25 zł. Po drugie: wyłączone są niektóre kody MCC tak, aby nie generować (zbyt łatwo) sztucznego obrotu:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

Premia wypłacana będzie nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Warto dodać, że promocja obowiązuje do odwołania! Bank zobowiązuje się do powiadomienia nas o jej zakończeniu 2 miesiące wcześniej.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje konto osobiste w T-Mobile usługi Bankowe?

Konto osobiste prowadzone jest całkowicie bez opłat. Bank dorzuca nam nawet gratis 10 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje ona 6 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się wydając 200 zł miesięcznie kartą. No a w końcu po to tę kartę mamy (lub założymy), żeby nią płacić i zyskać 5%.

Opłata niepobierana, gdy właściciel rachunku, do którego wydana jest Karta, nie ukończył 19 roku życia.

Warto również pamiętać, że w T-Mobile UB wszystkie wypłaty z bankomatów są bez opłat.

Podsumowując: niezależnie od tego czy jesteśmy nowym czy starym klientem banku od każdych 500 zł miesięcznie możemy zupełnie za darmo zgarnąć łatwe 25 zł zwrotu.

PS. Oficjalna kampania banku wystartuje prawdopodobnie jutro. Nie pierwszy raz piszemy jednak o promocji nieco przedpremierowo :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Zwrócili opłaty za konto

    aaal Odpowiedz
  • @Don Quijote

    Zapędziłeś się! :):):)
    Bez przesady!

    S.M.O Odpowiedz
    • Nie bardziej, niż bank, który na masową skalę popełnił przestępstwo — jeśli nie kradzieży, to przywłaszczenia (nawet gdyby był to „błąd systemu”, to powinni niezwłocznie naprawić szkodę).
      A jeśli się okaże, że o zadłużeniu poinformowali BIK/BIG/KRD, to przestanie być śmiesznie…

      Don Quijote de la Mancha
    • zadluzeniu na 18,92? no badzmy powazni….

      koles
    • × 2 ?

      Nie wiem, jakie zasady mają w tym banku, na stronie BIK można przeczytać:
      „Od jakiej kwoty moje dane trafiają do BIK?
      Nie ma żadnej «granicz­nej» kwoty.”

      Zgaduję, że takiej informacji nikt nie przesyła ręcznie, lecz bazodanowe zapytanie wyszukuje wszystkich klientów, którzy nie spłacili rat w terminie, lub — jak w moim przypadku — weszli w niedozwolony debet.

      Don Quijote de la Mancha
  • Już się pogubiłam, bo wątek strasznie się rozrósł i nie mogę znaleźć. Jak to jest z płatnościami rachunków w płazie – po zmianie regulaminu dalej wchodzą? Nigdy tam nie płaciłam rachunków. Płaciłam przez Billa i mogłam wpisać ręcznie, więc nawet czynsz. Dobrze rozumiem, że to muszą być faktury z kodem do zeskanowania?

    Ola Odpowiedz
  • Po zwrocie nienależnej opłaty pobrano mi 2gr za debet. Pewnie, że jak to raczy uważać @skylla niewarte zachodu niemniej debet figuruje dalej na koncie. I co? Mam zapłacić i zapomnieć? Reklamację pisać?
    A jak rzeczywiście Bank korzystając z jakiegoś debilnego algorytmu prześle dane do bazy nierzetelnych to z kim się wtedy będę szarpał?
    Chyba lepiej zapłacę… Niech mają na gwiazdkę.

    Bufon Odpowiedz
    • komornik juz jedzie z policja sciagnac z was te 2 grosze, chlopaki :) zluzujcie majty, przwciez te dlugi musza byc przterminowane z 60 dni zeby was ktos za 2 grosze gdzies wpisal :-)

      koles
    • Chyba nie masz racji, opóźnienie 60 dni powoduje tylko, że „BIK może przetwarzać te dane przez 5 lat od momentu zamknięcia rachunku (spłaty zobowiązania)”.

      Don Quijote de la Mancha
  • Donie,

    to wpłać sobie te 2 grosze na rachunek i wtedy dochodź swoich praw w banku, bez obawy o wpisanie do rejestrów BIK, WIG czy inne KGHM!

    S.M.O Odpowiedz
    • Tez mi sie niestety wydaje, ze za chwile granica smiesznosci zostanie przekroczona…

      koles
    • A ja to widzę tak: kiedy się spóźnię z czymkolwiek, to ponoszę konsekwencje. Jeden dzień niedopilnowania i niezaksięgowania transakcji = 7PLN opłaty. Jeden miesiąc niedopilnowania i ciągłość promocji szlag trafia = zero bonusu pomimo np. 5 miesięcy zaangażowania. Jeden dzień braku opłaty rachunków = kara. Jeden dzień niedotrzymanego terminu w pracy = kara. Jeden dzień spóźnienia z oddaniem np. pracy mgr i możesz powtarzać pół roku studiów. Uważam, że dobrze, że kilkadziesiąt osób robi wrzawę o błąd banku, bo dzięki temu i on ma świadomość, że nie ma do czynienia ze stadem baranów, których można lekceważyć.

      Ola
    • Masz oczywiscie absolutna racje…. tylko kwota nie warta jest nawet straty czasu na pisanie reklamacji.

      koles
    • I dlatego należy zawsze wystąpić o odszkodowanie z tytułu wyrządzonej krzywdy. Nie chodzi tu wszak o kwotę – tylko o zaistniały fakt, który może mieć dalsze konsekwencje i to znacznie poważniejsze niż te 2gr.

      Be@
    • Trochę zbyt dosadnie już z tymi studiami poleciałam:) ale na szczęście wiecie, o co mi chodziło. Dokładnie @Bee. Wiadomo, że Don o 2 gr bić się nie będzie ale fajnie, że sporo osób pilnuje. Kilka lat temu czytałam wyciągi bankowe, żeby sprawdzić, czy się nie mylą. Teraz wkładając pieniądze do wpłatomatu wiem, że prędzej ja się w liczeniu pomylę niż urządzenie. To, że wszystko sprawnie działa jest zasługą, że inni pilnują i za to im dziękuję.

      Ola
  • A ja Wam tak tylko dopowiem, że wystarczy JEDEN grosz zadłużenia ale czwartego dnia po terminie i… mogą zacząć się dziwne niefajne rzeczy dziać… z czego może zrobić się ( po doliczeniu opłat za monity pisemne np. po 20-30PLN + telefoniczne np. po 10PLN ) całkiem pokaźna sumka kwalifikująca się do… komornika :] BIK-u :] KRUK-a i.t.p. :/ TMUB-ie nie rób tak, oddaj ludziom z datą EFEKTYWNĄ po tym groszu, bo cię zniszczymy przy pomocy Rzeczników i Arbitrów, o Mediach nie wspomnę (a tu to akurat już nie tylko w branżowych można poczytać o tej niechlubnej wpadce, konkurencja już grzeje sobie na tym rączki, he, he :] ps. wiele promocji temu, za czasów aliansu Ery z Sytym walczyłem o 1 (jeden) grosz przez trzy miesiące, który zawłaszczony został przez nienasyconego Sytego :) Nigdzie nie było bowiem napisane w materiałach dla Klienta co zrobią z nadpłatą, która wynikła zresztą z ich korekty z datą efektywną niesłusznie naliczonych opłat a przeze mnie spłaconych (bo poszły w debet), aby nie mieć problemów :] Dlatego im tego jednego grosza NIE DAROWAŁEM :] a zdjęcie z karty na niebieskim tle Ery GSM wyciąłem i mam do dziś, razem z kilkoma innymi, z kart innych banków :] Nie był to rekord długości walki, tu liderem jest śp. TP SA, gdzie musiałem czekać 6 m-cy i sprawa musiała dojść do kierownika z działu windykacji aby przyznać mi rację i oddać… nadpłaconych kilkaset złotych !! Prawda najprawdziwsza, niestety. Ne wspomnę ile pism (papierowych jeszcze wtedy) i ile razy musiałem opowiadać całą historię po kolei kilku osobom… na partyline :/ Dobrze, że po KAŻDEJ zapisywałem nazwiska, daty i godziny, fakty, itp. Straszne to było:/ I bez internetu ;)

    Krzysztoff Odpowiedz
  • Sprawdziliscie rachunki? Przeciez te grosze anulowali!! Swieta sie zblizają, wyluzujcie troche.

    rw8888 Odpowiedz
    • Tak, jakoś u mnie nie anulowali

      Robert
    • Chodzi też o zasadę. Dziś 1gr, za miesiąc 2gr, a za rok (bo przecież nikt się kłócić o drobiazgi nie będzie) dojdą do kilku złotych. Razy 2-4 rachunki, bo czemu nie. Ja nikomu grosza nie ukradłam i nie życzę sobie takiego postępowania wobec mnie czy innych klientów banku, czyli instytucji, która z założenia ma sobie z liczeniem pieniędzy radzić idealnie.

      K.
    • Brawo @K.

      Robert
    • Mi też nie zwrócili, skądinąd ciekawe, bo klientom te odsetki naliczyli na dwa sposoby: albo od razu po każdym dniu, albo (jak u mnie) dopiero po zwrocie opłaty za konto. Od czego to może zależeć, może od aktywnego limitu w koncie (ja nie mam)? I może ma to związek z anulowaniem odsetek, o którym pisze @rw8888?

      „Swieta sie zblizają”
      — no i co w tym fajnego, znowu wszędzie te napastliwe mikołaje i janczary (i Last Xmas), do tego zimno i mroczno i w ogóle nieprzyjemnie… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don Quijote de la Mancha – ten pseudobank od dawna znany jest ze sie tam dziwne rzeczy dzieja ale ogolnie staraja sie zeby babole naprawiac.Sam scigam Banki o wszystko w,,imie zasad”ale teraz odczekalbym te pare dni z tym 0,1 gr i dopiero reagowal (i tak zrobie poniewaz zauwazylem teraz ze na jednym z moich kont widnieje ten grosz).Swieta -no rzeczywiscie to nie byl najlepszy argument dla osob ktore tak jak my nie cierpia tego okresu ;)

      rw8888
  • TMUB rozlicza Alior a Alior ma Profile 5.3. Zresztą każdy system (nawet wczesny protoplasta Profile’a Rocket pracujący pod DOS-em :) umożliwia księgowanie z datą (jak pisałem wyżej) EFEKTYWNĄ. I te 2 grosze lub 1 nie „wisiałyby” w systemie do najbliższego wpływu (czytaj np.: zwrot niesłusznie pobr. opł.) a zniknęłyby po przetwarzaniu dnia, bo tak działa np. Profile. A tak ktoś w TMUB-ie niedopatrzył sprawy i będą mieli trochę dodatkowej roboty. Przed końcem roku zwłaszcza. Mniodek, mniam :] Oczywiście na wszystkich kontach krewnych i znajomych królika grosiki zaksięgowane w debet, tu i ówdzie nie zwrócono opłat, dziwniejsze, że na jednym koncie jest zwrot a na tym samym BB („bycie bankowym”) lecz na drugim koncie – nie ma zwrotu :]

    Krzysztoff Odpowiedz
  • Czy płatność na all…. blikiem wlicza się do tych 500pln obrotu ?

    Grzegorz Odpowiedz
  • Mam pytanie o karte kredytowa TMUB. Dostalem ja w promocji kilka miesiecy temu i uzywam do wyrabiania 500zl wydatkow. Od stycznia koncza sie jakies promocje. Tylko przedluzenie waznosci jest chyba za darmo. Jakie oplaty groza mi bez promocji i w jaki sposob mozna ich uniknac?

    kuken Odpowiedz
  • Jest wpływ 0,01 zł z tytułu reklamacji za pobranie karnych odsetek. Piszcie ,to odzyskacie co Wasze.

    Rob231 Odpowiedz
    • A ja tymczasem otrzymalem SMSa, ze zarejestrowali reklamacje i maja 30 dni na rozpatrzenie :)

      kuken
    • również na razie tylko sms, a dłubli mnie w sumie na 0,07

      karampuk
    • U mnie odpowiedź sms (choć reklamacja przez Wiadomość w serwisie www):
      „W odpowiedzi na zlozona reklamacje nr […] uprzejmie informujemy, ze blednie pobrana kwota w wysokosci 18.9 PLN, zostala juz zwrocona. Zapewniamy rowniez, ze w przypadku naliczenia odsetek od naliczonej oplaty, zostana one niezwlocznie skorygowane. Bardzo przepraszamy za niedogodnosci. Z powazaniem, […] Menedzer Zespolu Reklamacji i Skarg, Alior Bank S.A. Oddzial T-Mobile Uslugi Bankowe”.

      O zadośćuczynieniu ani słowa ?

      Don Quijote de la Mancha
    • U mnie tak samo ;)

      Herman
    • Oddali moje 4 grosze…

      Don Quijote de la Mancha
    • A u mnie nic :(

      Robert
    • Pisałeś reklamację? Bo te moje 2-groszowe wpływy to „Uznanie reklamacji numer […]”, przyszła też odpowiedź na reklamację. Może bez reklamacji nie zwrócą…

      Don Quijote de la Mancha
    • Pisałem, może zwracają po kolei jak wpływały reklamacje

      Robert
  • Rob231 a mozesz wrzucic tu – tekst reklamacji ktora pisales o odsetki?:)

    Michal1607 Odpowiedz
  • A od czego są oczka, dłonie/ paluszki? Napisanie dwóch zdań to nie problem.

    Rob231 Odpowiedz
  • Pytanie w innym temacie. Jeżeli w danym miesiącu otrzymałem jakieś zwroty za zakupy opłacone kartą czy od sumy tranzakcji wykonanych w danym miesiącu powinienem odliczyć te zwroty? Przykład: wydałem w grudniu kartą 550zł jednocześnie za zwroty towarów otrzymałem 100zł (tytuł płatności: „Transakcja kartą debetową; uznanie 5411…” )

    falusinski Odpowiedz
    • Raczej tak, ja zawsze „uznania kartą” odliczam od tego co wykonałem w danym miesiącu, np przy zwrotach z visaoferty. Weź pod uwagę że takie uznanie jest zaksięgowane tak samo jak transakcja zwrócona na kartę więc system bankowy raczej napewno potraktuje ją jako zwrot. Jednak to tylko moje przypuszczenia, przy niewielkich tego typu zwrotach nie próbowałem zagłębiać tematu poprostu robiłem troche większy obrót. Sam czekam na rozwinięcie tego wątku :) może ktoś ma jakieś pewne informacje potwierdzone z któregoś banku?

      Herman
    • teraz doczytałem co napisałeś, Ty masz zwrot towaru a nie jakiegoś rodzaju moneyback więc napewno musisz to odliczyć. w regulaminie tmub jest nawet zapis ze płatność zrobiona np w listopadzie nie może być zwrócona do 15 grudnia, więc zgodnie z regulaminem powinni Ci ją odjąć za listopad. ale niewiem jak są w stanie to obliczyć systemowo jeśli ktoś nie siedzi przed kompem i tego nie wylicza:p
      8.
      W przypadku zwrotu Transakcji przed uznaniem Rachun
      ku kwotą Premii za tę Transakcję – Rachunek nie jes
      t uznawany tą kwotą.
      W przypadku zwrócenia Transakcji, gdy Rachunek zost
      ał uznany kwotą Premii za tę Transakcję – Bank:
      a.
      pomniejsza łączną kwotę naliczonych Premii w kolejn
      ym miesiącu lub
      b.
      jeżeli Premia w kolejnym miesiącu nie przysługuje,
      obciąża Rachunek kwotą Premii za Zwrot Transakcji,
      niezależnie od
      wysokości salda Rachunku
      wynika z tego że jeśli masz premium i nie zrobiłeś 600 w listopadzie to za listopad nic nie dostaniesz

      Herman
  • „W przypadku zwrotu Transakcji przed uznaniem Rachunku kwotą Premii za tę Transakcję – Rachunek nie jest uznawany tą kwotą” — trochę to pokracznie napisane, ale (jak rozumiem), oznacza, że zwroty podstawę premii zmniejszają.

    Inna sprawa, że w regulaminie jest mowa tylko o zwrotach, i to w sposób sugerujący zwrot całkowity, a Ty masz „uznanie”… Czy np. uznania (wpływy)z Fenige też podstawę wyliczania premiii zmniejszają? ?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • wydaje mi się że za fenige też trzeba by odliczać dlatego robie je z tmub na wbk:p tam nie potrzebuje obrotu ;)

      Herman
    • Miałem parę groszy wpływów z Fenige w październiku, a za listopad dostałem pełne 25 zł, więc chyba to nie ma wpływu.

      pws
  • To jeszcze raz. W grudniu płatności kartą na 550 ale zwrot na kartę 100- brak premii + opłata za kartę 18,90 ?

    falisinski Odpowiedz
    • Brak premii — tak.
      Opłata za kartę — chyba nie…

      Don Quijote de la Mancha
    • wg mnie
      brak premii za listopad – tak
      opłata za konto 18,90 za grudzień – tak, jeśli nie dorobisz jeszcze 50zł

      Herman
    • @Herman — @falisinski napisał „W grudniu płatności kartą na 550”, więc wszystko dzieje się w ramach jednego miesiąca, więc jeśli dorobi jeszcze 50, to premię też dostanie.

      Pytanie co z opłatą za konto — nie znalazłem zapisu mówiącego co „w przypadku zwrotu Transakcji” jak w przypadku premii, jest więc szansa, że wystarczą transakcje rozliczone (zaksięgowane), nawet zwrócone…

      Don Quijote de la Mancha
    • w sumie to napisał że 550 obrotu ale kiedy była wykonana transakcja która jest zwrócona to nie napisał:) założyłem że zrobił ją w listopadzie i zwrot w grudniu i pozatym 550zł w grudniu innych operacji, musiałby sprecyzować :)

      Herman
    • Masz rację, a „gdy Rachunek został [już wcześniej] uznany kwotą Premii za tę Transakcję – Bank:
      a. pomniejsza łączną kwotę naliczonych Premii w kolejnym miesiącu”.

      A ponieważ premia w Premium jest stała, a nie procentowa, to nawet robiąc 600 zł nie dostanie się pełnej premii 25 zł.

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy zwrot za premium i freemium następuje na kartę czy na konto?

    Waldemar Odpowiedz
  • Usłużnie informuję, że z mojego konta zniknęły wszystkie transakcje wykonane kartą w tym miesiącu. Powiedzenie „mieć coś jak w banku” nabiera nowego znaczenia… -_-‚

    genix Odpowiedz
  • Mi też zniknęły transakcje,ale tylko te które były nierozliczone .

    Many Odpowiedz
    • Potwierdzam, jedna blokada znikła bez śladu, a jeszcze w dzień była.

      pws
    • U mnie na karcie kredytowej są (chyba) wszystkie, łącznie z zablokowanymi.

      Don Quijote de la Mancha
  • U nich zawsze rozliczone pojawiają się około 21ej a z blokady znikają ok. 18

    savi Odpowiedz
    • O, rzeczywiście, jednak brakuje jednej blokady z 4 grudnia, czyli takiej, która powinna się pojawić dzisiaj… Mówisz, że tak zawsze? Ciekawe, czy dostępne saldo kk chwilowo się wtedy zwiększa (bo blokady chyba je zmniejszają).

      Don Quijote de la Mancha
    • Odkąd mam TMUB ;) Sync z tego co pamiętam tak nie działał.
      Już wszystko jest OK. Dobrze, że jednak się ponownie pojawiają :D

      savi
  • A u mnie zamiast po prostu zwrócić zagarnięte 0,02 zł odsetek od niesłusznie naliczonej opłaty, bank dokonał sobie przeksięgowania tej kwoty z mojego drugiego konta, na którym mam saldo dodatnie!
    Zrobili sobie to autorytatywnie, bez mojej wiedzy. Poszła już trzecia reklamacja, na poprzednie dostałem tylko odpowiedź że szybko zwrócą zagarnięte odsetki… ale nie spodziewałem się, że zwrócą z mojego konta:(
    Wygląda to coraz mniej ciekawie, jak bank sam sobie może robić przeksięgowania to już strach…

    pawelko Odpowiedz
  • Zwrócili wam juz w koncu te odsetki debetowe? U mnie na 1 koncie juz kilka dni temu zwrocili 2gr, ale na 2 mimo reklamacji nadal zwrot sie nie pojawil. A minelo juz 8 dni od ich bledu! Lekko przeginaja, moze licza na to ze czesc klientow zapomni. Chociaz na reklamacje maja chyba obowiazek odpowiedziec.

    kuken Odpowiedz
  • U mnie na obydwu jest 2 grosze ;)

    Ogi Odpowiedz
  • sa te wasze 2 grosze.

    koles Odpowiedz
    • Ja nie mogę, po 2 razy mi zwrócili…. Najpierw „uznanie reklamacji numer […]”, a potem „Zwrot niesłusznie naliczonychodsetek za XI i XII 2016”…

      To teraz chyba kolejna reklamacja dotycząca nienależnego uznania — i przypomnienie o zadośćuczynieniu 100 zł za czas poświęcony na pisanie reklamacji… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Gdyby za napisanie każdej reklamacji płacili po 100zł, to można by z tego żyć ;-).

      Skylla
    • ?

      Don Quijote de la Mancha
  • W końcu. Mnie i żonie zwrócili pobrane wcześniej odsetki, jak też zapłacili odsetki od zagarniętej opłaty za 3 dni (po 2 grosze)… Dodatkowo musieli wszystko wyjaśnić w odpowiedzi na reklamację, z czego się chyba najbardziej cieszę bo to ich musiało kosztować najwięcej:).
    Trochę stracili finansowo, włożyli sporą pracę w naprawę i wyjaśnienia a najbardziej stracili wizerunkowo. Oby ostatni raz i mają nauczkę – powinni zapamiętać żeby się pilnować w przyszłości.

    pawelko Odpowiedz
    • Akurat odpowiedz na reklamacje to pewnie maja standardowa – szablon. U mnie poszly juz 2 reklamacje (1 skladana 1.12) i nadal zwrotu nie ma. Ale nie daruje :)

      kuken
  • Mam pytanie odnośnie programu MasterCard Priceless Specials, w którym bierze udział karta TMUB. W zeszłym miesiącu założyłam konto, przyszła karta,na stronie wysokoczył link do zalogowania w programie – zalogowałam, dostałam 1000 pkt powitalnych. W listopadzie wydałam te ponad 200 zł, w gudniu też płacę tą kartą a saldo punktów nie wzrasta, więc pytanie: czy to ja „niedoklikałam” formalności, czy też punkty są naliczane tylko dla jakiś wybranych sklepów, czy o co może chodzić? Przeczytałam regulamin, z którego nijak nie wynika za co dokładnie te punkty ani kiedy są rozliczane a kontaktu na infolinię brak. Podpowie ktoś?
    Płacę tą kartą od miesiąca a liczba punktów nie wzrasta

    Ola Odpowiedz
    • „punkty są naliczane tylko dla jakiś wybranych sklepów”
      https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualna/promocje-u-partnerow/

      Ja najwięcej uzbierałem na knajpach, bo coś tam dają za wszystkie — ponad 200 punktów, ale to i tak niewiele warte… Wolę Eurobank z normalnym 5% moneyback.

      Don Quijote de la Mancha
    • a dzięki Donie:) obstawiałam, że czegoś nie doklikałam na stronie. Tak więc zapominam o tym programie. Dzięki:)

      Ola
    • Czy kazdy dostaje te punkty powitalne? Bo ja na kredytowce mialem ten program juz od poczatku, a na zwykle karty dziala dopiero od niedawna. I na koncie zony jest chyba uruchomione, ale jest 0 pkt. czyli nic na powitanie sie nie pojawilo.

      kuken
  • TMUB płaci! I bez reklamacji!

    karampuk Odpowiedz
  • Ten artykuł wciąż się wyświetla w ramach aktualnych promocji. Może warto też dać link do zmian jakie zaszły (o ile nie ma jakiś jeszcze nowszych) – http://livesmarter.pl/zmiana-tabeli-oplat-i-prowizji-w-t-mobile-od-sierpnia-2016/ – np. – „Usunięto warunek wpływu wynagrodzenia bądź kwoty 2000 zł miesięcznie do otrzymania Premii”.

    kamil950 Odpowiedz
  • Macie doświadczenie co do infolinii tego banku ja dziś od rana próbuję 15 połączeń aby zmienić rodzaj konta i ciągle wszyscy konsultanci zajęci proszę czekać impulsy w telefonie mi lecą łącznie z kasą a załatwić nic nie można – naciąganie na koszty straszne

    aaal Odpowiedz
    • jak ci szkoda kasy – choc ja nigdy nie mialem problemow z polaczeniami, moze dlatego ze mam za free w abonamencie i sie za bardzo tym nie przejmowalem – to wez polacz sie przez oddzial wirtualny tez wszytsko zalatwisz :)

      koles
    • zadzwoń późnym wieczorem, np. 22

      pozdrawiam

      kruczi
    • No niestety mamy takie samo doświadczenie jak Ty, porażka. Przez Wirtualny Oddział to samo, ciągle tylko kłamią że zostało pół minuty, 2 minuty, 5 minut i tylko czas się wydłuża.
      Zrób tak jak radzi kruczi, zadzwoń późnym wieczorem albo wcześnie rano. Ja zadzwoniłem koło 6 :) i w końcu ktoś raczył odebrać.

      Tomek__
    • Bo w pierwszy dzień po świętach i w poniedziałki zawsze dużo ludzi dzwoni, to normalne.

      Roman
  • Posiadam dwa konta Premium, jeśli zadzwonię na infolinię i zmienię je jeszcze w grudniu na Freenium to nie zostanie pobrana opłata za konto Premium 18,9 zł ???

    kaj Odpowiedz
  • no właśnie nie zrobiłem na jednym koncie żadnych transakcji
    próbował kto zmiany z P na F ?

    kaj Odpowiedz
    • Jeśli masz dwie debetówki, a nie zrobiłeś nimi ani 2 × 200 zł, ani 400 zł kredytówką, to nie ma zapłacić będziesz musiał — tak czy inaczej lepiej 1 czy 2 nawet × 6 zł, niż 18,90, więc zmienić na F warto. Daj potem znać, czy ci po zmianie 18,90 za P nie naliczyli, bo to się każdemu może przydać.

      Don Quijote de la Mancha
    • Weź zapłać już teraz jakiś styczniowy czynsz albo cokolwiek Billem i jedyny koszt to 0,97. No chyba że gdzie indziej potrzebujesz zrobić obrót.

      Tomek__
    • Po prostu zamknij jedno konto skoro nie dasz rady zrobić wymaganych płatności, a jeśli robisz transakcje kartą na min. 1000 zł to tak to zaplanuj, żeby rozłożyć to na dwa konta i jeszcze będziesz 50 zł do przodu. Naprawdę nie wiem skąd ludzie biorą takie problemy.

      taki4
    • A czy zamknięcie jest prostsze, niż zmiana typu?

      A czy po zamknięciu nie będzie problemu z ponownym otwarciem?

      Don Quijote de la Mancha
    • W TM możesz mieć dwa konta i jeśli zamkniesz, nie otworzą ci nowego przez 2 lata. Dlatego zamykanie jest rozwiązaniem ostatecznym. Bill zaś pozwoli Ci nie tylko nie płacić opłaty miesięcznej, ale nawet dostać moneyback. Dlatego uważam, że @kaj zrobi jak uważa i ten wątek rozmowy można zakończyć.

      abba
    • @ abba po co piszesz nieprawde, za billa juz moneyback nie daja, wiec jedynie pozwoli uniknac oplaty

      Herman
    • Przez fenige .pl zrobisz jeszcze dzis i jutro po 50zl obrotu kazda karta. Jak masz kredytowke do tego to lacznie po 150zl na konto wyrobisz. Reszte to zrob nadplate jakiegos rachunku przez przelewy24 i zalatwione :)

      Herman
    • Herman ma rację a ja się poprawiam – pomoże to tylko w uniknięciu opłaty, ale moneyback z tego nie będzie. Dzięki za korektę.

      abba
  • Wie ktoś może jaki MCC jest za płatność ze strony http://www.migawka.lodz.pl ?

    Tomek__ Odpowiedz
    • Usługi transportowe są i tak wykluczone, więc za „migawkę na krańcówce” :-) zwrotu 5% nie dostaniesz.

      abba
    • …a reszcie Polski wyjaśnię, że to lokalne określenie biletu okresowego kupionego na końcowym przystanku.

      abba
  • Za Waszą radą próbowałam dodzwonić się na infolinię po 22 po 23 dziś od 6 razem 25 połączeń ( wczorajszy cały dzień i dziś)bez efektu bank porażka infolinia ponoć czynna 24 godziny na dobę więc koszty moich połączeń łatwo policzyć ,trudno sobie wyobrazić co by było gdyby z zagranicy dzwonić aby coś załatwić. Napisałam skargę ale bez odzewu chyba zamknę konta bo tracę cierpliwość do tego banku jak nie bałagan z opłatami to naciąganie na klientów na niemałe koszty

    aaal Odpowiedz
    • Tego nie potrafię zrozumieć. Bank płaci ogromne pieniądze na reklamy w TV, na przeprowadzenie kampanii reklamowych, promocyjnych, a tnie koszta na infolinii i ludzie są wściekli że nie mogą się dodzwonić i cały wysiłek na nic.
      Chyba że liczą że tylko mała część ludzi korzysta z infolinii ale w punktach wcale nie jest lepiej w dodatku jest ich bardzo mało.
      Ja mam jak najgorsze doświadczenia z tym bankiem. Skończy się promocja i zamykam konta.

      Tomek__
    • Ale to norma w wiekszosci infolinii. Ja dzwonie, wybieram rozmowe z konsultantem i jak wlacza sie melodia daje na glosnik i odkladam telefon i sobie gra:) po 30-40min przewaznie ktos sie odzywa, wtedy krzycze „chwila zaraz podejde”:)

      Herman
    • dokladnie, oczywiscie jak ktos nie placi za minute polaczenia ale to juz indywidualny wybor taryfy…

      koles
  • Czy udało się komuś potwierdzić ‚na piśmie’ że Android Pay traktowany jest jak normalny obrót kartą (opłata za konto i zwrot 5%) wydaje się to oczywiste, ale z drugiej strony nie zaktualizowali regulaminu. Na stronie TMUB też nic nie napisali, czekam na odpowiedź poczta wewnętrzną ale długo im schodzi a dziś jutro ostatni dzień na ewentualne ‚poprawienie’ płatności kartą

    uta Odpowiedz
  • Na urlopach są, nie ma komu pracować.

    Roman Odpowiedz
  • Herman jak ma się darmowe minuty to można sobie posłuchać ich melodyjek, ja mam telefon na kartę więc płacę za każde połączenie a im dłuższe tym więcej,a Roman chyba jest zwolennikiem banku bo zawsze go broni ale ” co konia obchodzi że się wóz wywraca” tj.co klienta obchodzą urlopy pracowników , w każdym zakładzie ludzie korzystają z przysługującego im prawa do urlopu -również w przerwie świątecznej jednak to nie zakłóca w ich funkcjonowaniu Podzielam zdanie Tomka bank to porażka lekceważy klientów również zamykam konta

    aaal Odpowiedz
    • cos mi sie wydaje ze kolega nowy w branzy :)
      mniej spinki – nowy rok sie zbliza bedzie lepiej :)

      koles
  • DO T-MUB ciężko się dodzwonić a i ten Wirtualny Oddział jest trudno dostępny. Potwierdzam to z całą stanowczością. A jak ktoś ma telefon na kartę to już całkowita tragedia. Kiedyś na ich infolinii „zjadło” mi prawie całe 25- złotowe doładowanie. Jedynym sensownym wyjściem jest kontakt przez pocztę wewnętrzną. Czasami taki kontakt np. z powodów dowodowych jest bardziej wskazany bo w odpowiedzi zostaje odpowiedź pracownika a przede wszystkim jego dane co w przypadku ew. reklamacji ma niebagatelne znaczenie.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Zgadzam się, gdy tylko się da, to najlepiej korzystać z poczty wewnętrznej, ale akurat zmiany typu konta załatwić tak się nie da.

      Na szczęście TMUB ma ten Wirtualny Oddział, to akurat jest jego zaletą, nawet bez planu telefonicznego “no limit” można czekać za darmo ;)

      A dzwonienie na infolinie w dziwnych porach też jest fajne, ja jestem nocnym markiem, niedawno zamykałem plastikową debetówkę w Millennium (bo wolę HCE), koło 2 w nocy odebrali natychmiast :D

      Don Quijote de la Mancha
  • Dostaliście premię za zakupy listopadowe? U mnie brak, mimo że zgodnie z regulaminem powinni wypłacić do 15.12

    W Odpowiedz
  • Premie wypłacili 14.12

    Krak Odpowiedz
  • Czy jest jakiś szybki sposób na sprawdzenie MCC? Przykład PKP Intercity, PolskiBus, etc.

    turbomiś Odpowiedz
    • PKP i PolskiBus to wciąż usługi transportowe, więc z zasady odpadają, choć pewnie znajdzie się ktoś, kto znajdzie jakiegoś lokalnego przewoźnika z innym MCC. Sprawdzić możesz szybko i prosto wykonując płatność kartą Alior lub TMobile i sprawdzając po 2-3 dniach w historii rachunku. To jedyny znany mi sposób.

      abba
    • PB 4131
      PKP Intercity 4112

      wykluczony jest 4111

      pozdrawiam

      kruczi
    • Czyli jednak te dwa działają! Dobrze wiedzieć.

      abba
    • Koleje Śląskie też dobre :)

      Don Quijote de la Mancha
  • Wars S.A. (czyli jedzenie kolejowe): 5812
    Biletomat na stacji metra w Wawie f-my Asec: 4789

    Be@ Odpowiedz
  • Bilety Przewozów Regionalnych w kasie już niestety są 4111, z tego o pamiętam biletomaty kolejowe również są wykluczone do zwrotu.

    Tomiii Odpowiedz
  • A doładowania komórkowe?

    qwer Odpowiedz
    • Doładowania z www operatorów OK:
      – 4814 POL BYTOM ZASILENIE PLUS – LIBER.
      – 4814 POL Poznan doladowania.play.pl.

      Jeszcze z takich mniej oczywistych, które są OK:
      – 5734 Google Play,
      – 7278 Groupon.

      @Tomiii, dzięki za info, bo wydawałoby się, że skoro przechodzą Intercity (4112) i Koleje Śląskie (4112), to Przewozy Regionalne też, a jednak zachować czujność…

      Don Quijote de la Mancha
  • Jaki kod MCC mają płatności kartą debetową TMUB na poczcie: prąd, czynsz, itp?

    Tom12 Odpowiedz
  • kod MCC z poczty nie przechodzi – sprawdzałem

    Romek Odpowiedz
    • „Transakcja kartą debetową;obciążenie 9399 POL Bydgoszcz Poczta Polska”
      co Ci nie przechodzi? nie wprowadzaj ludzi w błąd, dużo wysyłam i zawsze zwroty są

      Herman
  • Mam problem z zaksięgowaniem transakcji kartą. 23 grudnia robiłem zakupy w Jula i do tej pory mi tego nie zaksięgowali. Za to na nowy rok z tego powodu pobrali opłatę 18.90 zł, bo nie zrobiłem obrotu 500 zł (zabrakło właśnie zakupów w Jula, aby zrobić właściwy obrót). co robić? Reklamować? Czy miał ktoś już taką sytuację?

    edeck Odpowiedz
    • Ja miałem niedawno tak z transakcją z H&M online. Zakupy 25. dnia miesiąca, transakcja rozliczona dopiero w następnym mies. Pisałem reklamację argumentując, że jako klient nie mam żadnego narzędzia do sprawdzenia, kiedy transakcja się faktycznie rozliczy, więc posługuję się danymi historycznymi, a te jasno wskazują, że księgowanie odbywa się w dwa dni. Oczywiście – tak jak się spodziewałem – reklamację odrzucili cytując swoje regulaminy. Okazuje się, że rozliczenie może trwać nawet do 14 dni, więc bank nie ma sobie nic do zarzucenia.
      WNIOSEK: żeby być w 100% pewnym wyrobienia 500 zł w danym miesiącu, wszystkie transakcje trzeba wykonać minimum 14 dni przed końcem miesiąca (sic!). Dlatego własnie uwzględnianie daty rozliczenia (a nie dokonania transakcji) w tego typu promocjach jest niekorzystne dla klienta, a korzystne dla banku (jedna taka opóźniona transakcja kosztowała mnie 18,90+25,00zł, które to bank zatrzymał dla siebie).

      witty
    • a co za problem co jakiś czas zajrzeć w listę zablokowanych środków i odrzucić z bilansu coś co długo się nie księguje ?

      czasem jednak bywa korzystne
      natłukłem spory obrót pod koniec grudnia, który zaksięgował się w styczniu

      pozdrawiam

      kruczi
    • ojj ludzie, ludzie tyle juz o tym bylo pisane w tym watku (nie chce sie czytac? co?) a mianowicie widzac (czasem tak niestety bywa ale bardzo rzadko) w ostatni dzien danego miesiaca ze transakcja nadal wisi w „zablokowanych” a miala istotny wplyw na obrot 500 zl to dzownimy pod koniec dnia (w sumie lepiej wczesniej) do banku i zmieniamy konto na freemium i wowczas mamy „mniejsze” straty – info potwierdzone u sympatycznej Pani na infolinii zaraz po wprowadzeniu konta premium i freemium zapytalem wprost czy taka opcja wchodzi w gre popatrzyla w regulamin i nie zaprzeczyla oczywiscie zaraz na poczatku miesiaca powracamy do premium ;)

      MaRiO
    • malo tego.. dodam jeszcze ze jak udalo nam sie zrobic obrot min. 300 zl to dostaniemy 15 zl nie placac nic.. wiec co lepsze? w ostatnim dniu miesiaca widzimy ze transakcja sie nie zaksieguje to dzownimy i zmieniamy.. myslec ludzie myslec..

      MaRiO
    • @MaRiO — zakładając, że kilkadziesiąt minut oczekiwania na infolinii nie jest dla nas warte więcej, niż te 18,90 (i może jeszcze 15) ?

      Don Quijote de la Mancha
    • @MaRiO dzięki za podpowiedź, dobry patent.
      W moim przypadku akurat to nie wchodziło w grę, bo miałem parę dni wyjętych z życia pod koniec miesiąca i zorientowałem się dopiero na początku kolejnego.

      „nie chce sie czytac? co?”
      „a co za problem co jakiś czas zajrzeć w listę zablokowanych środków”
      Oczywiście, że można przewertować wszystkie fora od A do Z, sprawdzać konto 10 razy w miesiącu, dzwonić na infolinie etc., sam tak kiedyś robiłem, ale odkąd mam dzieci zacząłem cenić swój czas (o czym już słusznie wspomniał Don Quijote). Patrząc z tej perspektywy szukam promocji jak najbardziej „bezobsługowych”, stąd moim zdaniem korzystniej, gdy warunki promocji mówią o dacie dokonania transakcji.

      „Tak jest w regulaminach wszystkich banków”
      Nieprawda. Były promocje, gdzie liczono datę dokonania transakcji.

      witty
  • No a kwotę w takiej wysokości jak wydałeś w Jula miałeś zablokowaną?

    Eugeniusz Odpowiedz
  • @ ja się zastanawiam czy to nie jest klauzula zabroniona z tą datą rozliczenia transakcji.

    dfh Odpowiedz
  • Orientuje sie ktoś jaki kod MCC ma Travelplanet?

    Guli Odpowiedz
  • Jednym słowem T mobile najlepiej obsłużyć od początku miesiąca żeby mieć czas na ewentualne dokupienia bo akurat w tym przypadku straty są największe. Poza tym z mojego doświadczenia wynika, że takie opóźnienia rozliczeń zdarzają się raczej rzadko i jakby co – na szybko coś pod koniec miesiąca dokupić.

    Beata2 Odpowiedz
    • Zależy też, w jaki sposób się tej karty używa. Jeśli do codziennych drobnych zakupów, biletów do kina etc. — to nie ma problemu, bo nawet gdy jedna transakcja na kilka–kilkadziesiąt złotych tak utkwi, to nic się nie stanie. Ale już zrobienie jednorazowych dużych zakupów (np. meblowych czy komputerowych) pod koniec miesiąca może być ryzykowne…

      Ja do tej pory używałem TMUB w pierwszy sposób, ale teraz będę musiał ją zastąpić BGŻ BNP (bo tam jest 8%, ale chyba tylko na sklepy „realne”), więc TMUB zostanie do zakupów internetowych — dobrze, że @witty swoją sytuację opisał, nie będę z nimi zwlekał…

      Don Quijote de la Mancha
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy