Pamiętacie wejście na rynek marki Alior Sync? Bank ten oferował aż 5% zwrotu do 1250 zł miesięcznie (!) za wszystkie zakupy w sieci. Oferta pojawiła się mniej więcej wtedy, kiedy wystartował blog (w 2012). Różnica jest jednak taka, że LiveSmarter ma się całkiem dobrze, a moneybacku od T-Mobile już od dawna nie ma. Do dzisiaj! Okazuje się, że właśnie (nieco nieoficjalnie) wystartowała najnowsza promocja banku, w której znów zgarniać będzie można 5% zwrotu. Co najciekawsze – promocja dostępna jest również dla obecnych klientów banku! ;)
5% zwrotu za zgody marketingowe
Promocja „5% zwrotu kwoty zakupów dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, którzy:
- Posiadają Rachunek i Kartę,
- Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych […]. Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
- Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań […]. Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
- Na T-Mobile koncie odnotowano w danym miesiącu wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS bądź łączną wartość wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe
- W przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku, aby wziąć udział w promocji Klient musi wyrazić chęć skorzystania z Promocji w Contact Center
Jednym zdaniem: należy zadzwonić na infolinię banku, wyrazić zgodę na marketing oraz weryfikację historii zobowiązań oraz zapewnić w danym miesiącu wpływ 2000 zł z obcego banku (pieniądze można np. od razu z powrotem „odlać” tam, skąd przyszły). W przypadku osób, które dopiero założą konto – zgodę na przystąpienie do promocji wyrazimy już prawdopodobnie podczas składania wniosku o konto :)
Promocja obowiązuje… do odwołania
Jeśli spełnimy te dość proste warunki, to nie pozostaje na nic innego jak… zarabiać. Bank zobowiązuje się do premiowania każdej transakcji kartą 5-procentowym zwrotem. Ograniczenia są dwa. Po pierwsze: maksymalny zwrot miesięczny to 25 zł. Po drugie: wyłączone są niektóre kody MCC tak, aby nie generować (zbyt łatwo) sztucznego obrotu:
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
- 4111, określający m.in. usługi transportowe,
- 6012, określający instytucje finansowe;
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
Premia wypłacana będzie nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Warto dodać, że promocja obowiązuje do odwołania! Bank zobowiązuje się do powiadomienia nas o jej zakończeniu 2 miesiące wcześniej.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Ile kosztuje konto osobiste w T-Mobile usługi Bankowe?
Konto osobiste prowadzone jest całkowicie bez opłat. Bank dorzuca nam nawet gratis 10 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje ona 6 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się wydając 200 zł miesięcznie kartą. No a w końcu po to tę kartę mamy (lub założymy), żeby nią płacić i zyskać 5%.
Opłata niepobierana, gdy właściciel rachunku, do którego wydana jest Karta, nie ukończył 19 roku życia.
Warto również pamiętać, że w T-Mobile UB wszystkie wypłaty z bankomatów są bez opłat.
Podsumowując: niezależnie od tego czy jesteśmy nowym czy starym klientem banku od każdych 500 zł miesięcznie możemy zupełnie za darmo zgarnąć łatwe 25 zł zwrotu.
PS. Oficjalna kampania banku wystartuje prawdopodobnie jutro. Nie pierwszy raz piszemy jednak o promocji nieco przedpremierowo :)
Komentarze
@p27
• KarolinaWszystkie wpłatomaty dla kart TMUB są bezpłatne?
KK w T-MUB ma ważność do 11.20. Dzisiaj dostałem smsa, że sprawdzą ponownie moją zdolność kredytową i wtedy zdecydują, czy wydać nową kartę. Co ciekawe, sms jest od Aliora a nie od T-MUB.
• SkyllaTaki sms już dawno wysyłali, ale właśnie to mnie zaniepokoiło, skoro już mają taką procedurę, to mogą ją wykorzystać do wycinania starych klientów (moneybackowych)…
• Don Quijote de la ManchaO tym samym pomyślałem. Nowych kart T-MUB już nie wydają, Ciekawe, czy będą przedłużać stare.
• Skyllaa ja mam najniższy limit 500 zł i też dziś dostałem takie info, może chcą czystkę zrobić…myślę, że docelowo chcą to zaorać i przejść na aliorowe zasady 1%
• abcOj niczego dobrego to nie wróży niestety… Promocję, owszem, może i zostawią nawet na dłużej, ale co z tego, jak zostanie garstka osób, którzy będą mogli z niej korzystać.
• pwsOczywiście miała to być odpowiedź do wątku wyżej (@Skylla).
• pwsHmmm, ja dzwoniłam w poniedziałek na infolinię T-Mobile w celu wyrobienia karty kredytowej, po dwóch rozmowach dostałam smsa że karta została przyznana. Zaznaczyłam w rozmowie, że kartę wyrabiam żeby mieć 5% zwrotu (pół roku bez produktu kredytowego już wykorzystałam), konsultant potwierdził, że dadzą mi kartę MasterCard Travel. Więc można jednak próbować ;)
• ZuzannaMoże w poniedziałek jeszcze nie wiedzieli, że mają zakaz wydawania, to jeszcze przeprocesowali ostatnie wnioski i koniec.
• pwsJa w ten sam sposób wyrabiałem w piątek 04.09 – notabene jeszcze nie przyszła :( i też były głosy, że kk już nie przyznają.
• BoloJa wyrabiałam wczoraj, już mam w aplikacji śliczny obrazek karty z datą ważności 2024 – a tydzień temu po próbie wzięcia limitu (no niestety, sucker’s rally – tak to bywa jak ktoś się za wisienkowanie bierze pięć lat za późno) miałam telefon od pana z Aliora, który kategorycznie twierdził, że żadnych kart ni limitów TMUB już nie wydaje, ale on oczywiście z chęcią mi kartę Aliora może przeprocesować (bądź też jakąś pożyczkę).
• klushaKtoś zastrzegał kartę ważną np. jeszcze kilka miesięcy (akceptując opłatę 70zł) i dostał nową kartę ważna kolejne kilka lat? Dobrze rozumiem, że tak to działa? Już chyba wolę poświęcić te jednorazowo 70zł, żeby mięć potemcjalnie dłużej aktywną promocję.
• EmejNie masz gwarancji, ze utrzymaja promocje. Moga ja uwalic juz w grudniu. Alior ma duze straty i moze zdarzyc sie wszystko. Moim zdaniem bez sensu doplacac do interesu.
• ketonJa mam karte wazna do 2.22 otwierana w ostatniej swietnej promocji i nawet nie licze na zwroty az do konca jej waznosci.
W sumie jest podówjne ryzyko : że nie przyślą nowej (ewentualnie przyślą z tą samą datą) i że zwroty długo nie potrwają ;-) Ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :) Równie dobrze może być tak, że karta wydana na 4 lata da nam 1200 zwrotu co nawet po odliczeniu czasu wazności aktualnej to inwestycja 70 zł może się nieźle opłacić :) Mam przeczucie, że tak właśnie będzie i ryzyko nr 2 akceptuje, jak ktoś przetestuje ryzyko nr 1 niech napisze z jaką datą ważności wysyłają :)
• JoXProszę podpowiedzcie jak mogę zalogować się do TMobile Bankowe? Pojawia się Alior- skąd mam wziąć dane do logowania?
• AndrzejJak to jak? Tak jak zwykle, tu:
• keram7msystem.t-mobilebankowe.pl/web/login
Jak ktoś jest już klientem obu banków (Alior i TMUB) będzie miał wszystkie produkty w jednej bankowości elektronicznej czy trzeba będzie zakładać drugi profil? Czy aby korzystać z korzyści KJO płatności telefonem i zwrotu moneyback do KK TMUB trzeba będzie trzymać zarówno konto KJO jak i Premium z TMUB?
• zenek64Będzie jeden profil, a w nim wszystkie produkty (założone w Alior i TMUB, ale też np. w Meritum).
• Don Quijote de la ManchaJest ;-)
• saviJest! Przyznaję, że dopiero teraz po raz pierwszy użyłem Blik, co znacznie całą sprawę upraszcza (ale ciągle trzeba chyba robić 500 zł kartą dla bezpłatności ror Premium i 4 transakcje dla bezpłatności kk).
• Don Quijote de la ManchaZa „co” placilesz BLIKiem?
• ketonNic tu nie powiem, bo przecież nie wolno. 😉
• Don Quijote de la ManchaAle blikowych przyjaciół nietrudno znaleźć…
Zawsze warto poznac nowych. Moze okaza sie lepsi od poprzednich :)
• ketonMozesz podeslac na pawel_71 malpa gazeta.pl?
@Don
• BoloGdyby nie sprawiło by to Ci problemu to również poproszę na tymaszkupon małpa gmail.com
Jak to nie problem to i ja poproszę: drudar małpa op.pl
• drudarTw. pod C, bankomat, blik
• g.romek???
Witam!
Przepraszam czy były wypłacane cashbacki za sierpień. U mnie cisza i już za sierpień mnie wyrolowali i nie dostałem nic bo uzywałem Curve. Reklamacja poszła w piach bo nie ten MCC i lipa.
• KacperTak, wypłacali w poniedziałek.
• asiRównież potwierdzam
• marjanosekMi nie wypłacili od kwietnia i teraz to zauważyłem. Okazuje się, że nie miałem zgód marketingowych. Po analizach doszedłem z panią z infolinii do tego, że likwidowałem konto w Alior Kantorze i odmówiłem zgód, a on jest właścicielem TMUB i tam też mi wykasowali zgody. Ale kurna co mnie to obchodzi kto jest czyim właścicielem. Jak odmowie zgód Fiatowi to Ferrari i inne podmioty FIATa też ich nie będą miały? Piszę odwołanie, bo to już jest totalne przegięcie.
• DarioPoczytaj moje komentarze to się dowiesz co i jak…..
• jojoJeśli chodzi o limit w koncie to zostaje on przedłużony na starych zasadach. Konsultant na infolinii nic nie mówił o ponownej weryfikacji zdolności kredytowej potrzebnej do przedłużenia limitu jak to piszą ludzie w przypadku kart kredytowych. Ale to może dlatego, że mam limit tylko na 2000zł
• edekkkkDo mnie przyszedł sms, że mój limit 500 zł zostanie ponownie zweryfikowany…
• abcA kiedy masz odnowienie? Jeszcze teraz w TMUB czy termin wypada po przejęciu przez Aliora? U mnie wypada w październiku.
• GregggMam cd w sprawie wycofania zgód z TMub poprzez Aliora
• jojoPodtrzymali swoje stanowisko ale jak zawsze, w drodze wyjątku zwrócili mi za sierpień. Dostałem nr tel na którym mogę na nowo owe zgody zaznaczyć i tak też zrobiłem. Nie wiem jedynie czy w tej sytuacji zwrócą mi za wrzesień. Póki co nie dostałem ale wysłałem zapytanie. Nie wiem jak to teraz potraktują.
ja też zamykałem konta w Aliorze po promocji 200 zł, ale wszędzie w aplikacjach Alior i T-Mobile oraz w bankowościach i na infolinii wszystkie zgody pozostały zaznaczone, a zwrotu za Blik brak… walczę z reklamacjami, bo zaczęli wymyślać kod mcc przy Bliku heh…
• abc@abc, to nieciekawie się zapowiada, skoro jeszcze nie ma wchłonięcia do AB, a już takie rzeczy wymyślają… Za BLIKa nie dostałeś, a za transakcje kartą z dobrym MCC tak, czy zrobiłeś wszystko tylko BLIKiem i nie dostałeś w ogóle premii? Chociaż w sumie w Premium trzeba i tak wydać całe 500, nie ma podziału w sumie na mniejszą kwotę, faktycznie.
• pwszrobiłem niestety tylko jednego BLIKA i nie dostałem w ogóle, ogólnie Blik hula, z tego co piszą ludzie, tylko u mnie jest coś nie tak i trudno dojść o co chodzi…
• abcmoze zrobiles wplate/wyplate blikiem w bankomacie?
• aaaa@abc, kod mcc dla blika ? co oni wymyślają ?
• pn@aaaa, no proszę Cię, litości ;)
• abc@pn czekam na odpowiedź, co dalej powiedzą…
• abcwyslij im aktualny regulamin promocji i wskaz punkt regulaminu, czasami sami wklejaja w odpowiedzi fragmenty z innego regulaminu i wtedy mozna sie zorientowac
• aaaaCzy można gdzieś sprawdzić typ konta czy jest freemium czy premium? Zmieniłem przez infolinię ale nie mam żadnego potwierdzenia.
• RNp w apce się wyświetla.
• BoloW którym miejscu? Jeżeli masz na myśli nazwę rachunku to można sobie ją ustawić na dowolną.
• RW apce (i na stronie) rzeczywiście można zmienić nazwę, no ale skoro sam nie zmieniałeś a nazwa się zmieniła to typ rachunku raczej też. Ostatecznym potwierdzeniem jest wyciąg z rachunku, ale jak zmieniałeś we wrześniu to wyciąg już z nowym rachunkiem będziesz miał 1.10
• Bolotym nie ma co się sugerować, bo ja długi czas miałem freemium, a wyświetlało premium, jakiś czas temu powróciłem do premium, więc wyświetla ok, infolinia prawdę Ci powie ;)
• abcŻadna nazwa mi się sama nie zmieniła. Po drugie nazwa rachunku nie ma nic wspólnego z typem rachunku!
• RTak faktycznie z tego co widzę chyba tylko na wyciągu jest podany typ rachunku.
Mnie się nazwa rachunku zmieniła po jego zmianie we wrześniu.
• BoloPoszła druga reklamacja za brak zwrotu za 07 i 08. Konto zmienione na Freemium (widać zmianę nazwy w serwisie www). Odżałować te kilka zł na polecony, czy czekać na całkowite połknięcie przez Aliora – wtedy chyba będzie można zamknąć tak jak Aliora, przez http://www….
• qqJeszcze wpadło.
• Don Quijote de la ManchaI u mnie siedzi.
• Dawny KrakPotwierdzam. U mnie cała rodzinka już ma. Warto zauważyć, że we wcześniejszych miesiącach członkowie rodziny dostawali w różnych okresach czasowych.
• WaldemarWróciłem do gry, dostałem, ale miesiąc wcześniej przepadło, dwa miechy temu dali mi od łaski. Wszystko przez zamknięcie konta w Aliorze i jednocześnie zgód w Aliorze tzn w TMub taka durna ich polityka.
• jojoJa drugi miesiąc z rzędu nie dostałem, za poprzedni miesiąc oddali z łaski po reklamacjach. W tym będzie kolejny bój…
• abcW sierpniu też zamykałem konto w Aliorze, więc problem jest ten sam co Twój, ale zgody które widzę w aplikacjach i bankowościach TMUB i Alior wszędzie mam zaznaczone, infolinia też zarzeka się, że jest ok… Jak to rozwiązałeś? Czyżby tylko w oddziale Aliora?
Telefonicznie raz jeszcze wyraziłem zgody. Jest nagrane więc mi teraz „nie podskoczą”
• jojoCzy kod MCC 4900 będzie ok? Bo tak patrzę, że 500 PLN we wrześniu zrobiłem tylko przy jednej tego typu transakcji, a zwrotu brak
• MaciejA może by tak zerknąć sobie do regulaminu najpierw? Promocja trwa niezmiennie już od tylu lat, katalog wykluczeni się nie zmienia, a tu nadal takie pytania…
• pwsCześć, przeorałem bloga, ale nie widzę info czy w związku z przejęciem TMUB na stałe do ALIOR 5% cashback zostaje bez zmian?
• Elo320nic sie narazie nie zmienia
• kikerZamykać toto listem poleconym, czy czekać na całkowite połknięcie przez Aliora i wtedy elektronicznie? Bo tak zamykałem niedawno Aliora… – myślałem że skutecznie, ale chyba średnio tak jakoś – bo każą się teraz zalogować starym loginem z Aliora…
• qqTe loginy starannie tam schowane i co im zrobisz.
• BogdanOni chyba nigdy nie kasują takich danych. Mi też się wydaje, że przedstawili mi identyczny login jaki miałem do starego konta, zamkniętego co najmniej 5lat temu.
• numerekJa zamknąłem w ostatnich dnia października w trybie natychmiastowym (wraz z umową ramową, ale czy zamknęli ramową, nie weryfikowałem) przez poprzez wiadomość wysłaną z poziomu Bankowości Internetowej – procedura opisana na ZAMKNIJKONTO.
• BogyCo to się stało, że 15 wypada w niedzielę a TMobile nie płaciło dziś miesięcznicy?
• olaja dostałem dziś info o przeniesieniu do bankowości internetowej w Alior Banku, ale 25 zł brak
• Gruby RychuU mnie to samo… A też byłem przyzwyczajony, że jak 15 wypada w weekend to płacą wcześniej…
• Pawełno ja też już myślałem, że trzeci miesiąc z rzędu będzie trzeba pisać reklamację i odwołanie…a oni jeszcze listownie odpowiadają i drzewa padają…ale liczę, że jednak wpadnie z automatu.
• abcna tvn24 właśnie ostro jadą po aliorze za fundusze inwestycyjne… nieładnie alior, nieładnie!
• sunwoj1A niech jadą ile się da, może ludzie trochę kasy od nich zabiorą, to i % na KMO poniosą, chociaż bardzo wątpię… To nie Idea, oni nie muszą się ratować w ten sposób w razie czego.
• pwsJeszcze nie dostałam 25zł. Jak u Was ?
• Beata2Bank tak naprawdę ma czas do jutra.
• BogusiaChyba chudy miesiac dla bankow, bo Santander tez zwrot wrzucil mi po weekendzie 9.11, a zwykle robili to do 7.
• ketonChudy? Co prawda nie mają startu do Santandera, który osiągnał już miliard złotych zysku w tym roku. Ale w III kwartale Alior Bank wraca na ścieżkę wzrostu: 82 mln zł zysku netto, wysoka zdolność operacyjna i rekordowa wartość udzielonych kredytów hipotecznych. Jak skończy im sie kasa na kredyty to podwyższą depozyty.
• aaaaWyluzujcie jest weekend, tez liczyłem na piątek, ale widocznie puszczą w poniedziałek… oby tylko za szybko nie policzyli ile ich ta promocja kosztuje…a czy aktualne jest to, że z dwumiesięcznym wyprzedzeniem muszą poinformować o tym?
• abcI co macie wpływ Casback?
• BogusiaJak będzie to ktoś się pochwali.
• saviDzięki asi za linka ;)
PS. Rozmawiałem właśnie z infolinią TMUB i zwrot ma być do końca dnia. Zobaczymy. Popytałem też o kontynuację programu po przeniesieniu do Aliora to stwierdzili, że dla klientów T-mobile Usługi Bankowe tak naprawdę nie zmieni. Karty też zostaną T mobile do czasu aż stracą ważność. Pożyjemy, zobaczymy.
• Darekto w takim razie w maju żegnamy się z T-Mobile, a nie zaraz z Aliorem. 2 KK kończą mi wtedy ważność
• lolekanabolekW zeszłym tygodniu przyszła debetówka bo ważność wygasała w grudniu i dalej ma logo t-mobile.
• eloraper@eloraper, bo jeszcze się nie połączyli
• lolekanabolekZaczyna to się nie podobać. U mnie nic nie widać. A u Was wpadło już 25 PLN?
• Bogusiakasy brak …
• ketonMoże czekają tak długo żeby komuś pozostał niesmak i sam zrezygnował z promocji hehe ;)
• abcNi ma… u mnie zdarzyło się to po raz pierwszy…mam nadzieję, że wyrównają.
• MarcinekWłaśnie wpadło na jednym koncie.
• eJest kasa.
• DarekU mnie też właśnie przyszło
• eLchJa to mam jednak chody :) Napisałem właśnie że ni ma i mam nadzieję, że wyrównają i bach, do wszystkich zaczęła spływać kasa, do mnie też :) Nie ma sprawy dziewczyny i chłopaki, nie musicie dziękować :)
• MarcinekJuż wiem do kogo bezpośrednio się zgłoszę gdy będę miała problem z jakimś bankiem!
• BogusiaBogusia, trochę mnie przeceniasz, ale zobaczę co się da zrobić :)
• MarcinekThriller o dwie dychy właśnie dobiegł końca:)
• Skyllatu nie chodzi o żadne 2 dychy, tylko bezproblemowe korzystanie z 5% rabatu na zakupy przez kilka kolejnych miesięcy/lat ;)
• abcPoza tym policz sobie, jaka kwota musi leżeć na lokacie lub KO przy obecnym nędznym oprocentowaniu, żebyś miał te 2 dychy, a tu tylko robisz zakupy i 2 dychy wpływają regularnie ;)
Ten był o dwie dychy i nie miał nic wspólnego z tym, ile jeszcze Alior da tej promocji pożyć. W sumie nawet dotrzymali terminu. Za miesiąc kolejny zapewne, bo będzie to pierwszy zwrot po migracji i zobaczymy jak ich systemy informatyczne to ogarną…
• SkyllaTak, tylko część ludzi pomyślała, że system już czegoś nie ogarnia, i faktycznie coś musiało być na rzeczy, bo zgodnie z odwieczną tradycją ta kasa powinna być w piątek ok. 13. Dlatego pozwolę sobie, aby się z Tobą nie zgodzić, chociaż ja akurat całkiem słusznie zalecałem wyluzowanie i poczekanie do poniedziałku.
• abcNie wiem jak Wy, ale ja dostalem wiecej bo az 25zl :)
• ketonUznali po reklamacji. Pierwszy raz się zdażyło, że premia mimo spełnienia warkunków nie wpadła.
• Elo320Wcale kończ nie dobiegł. Thriller? Po raz pierwszy od istnienia programu nie dostałam zwrotu. Warunki spełnione. Wydano 501.29/ kk+ blik/. Komuś nie wypłacili też?
• Beata2A blik się wlicza?
• wittyTak. Też po raz pierwszy mam brak zwrotu. Ale u mnie o ostatnio standard, nic bez reklamacji nie wpływa.
• Katana78Tak. Mi też nie dali. Poszło zapytanie. Myślę że mam zgody w aliorze wycofane i tu będzie problem już tak kiedyś miałem.
• PrideacehSami zmienili zgody?
• BoloMiałem konto w tmobile i kartę w aliorze. Zamykając kartę w aliorze wypowiedziałem wszystkie zgody i niby wtedy te z tmobile też usuwają. I nie dostawałem kasy bo nie miałem zgód niby. Teraz po migracji znów do aliora moze będą wmawiać ze wypowiedziałem w aliorze wszystkie zgody. Tak tylko uważam na razie napisałem zapytanie i czekam na odpowiedź. Żona dostała ja nie.
• PrideacehTeż nie otrzymałem. Poszła 3 reklamacja w tym miesiącu :(
• nemeJak wysyłałaś reklamację? Bo na pytanie na maila nie mogą odpowiedzieć a telefonicznie rzekomo źle odpowiadam na jakieś pytanie i nie jestem w stanie się nic od nich dowiedzieć.
• PrideacehOk ja mam wyjasnione dodali kod 4900 do nie biorących udziału w promocji. Kiedy dodali nie wiem w tym artykule też go nie ma
• PrideacehPrzecież 4900 od dawna, jeśli w ogóle nie od początku tej wersji promocji z 2015 r., był wykluczony.
• pws@Prideaceh
• nemeReklamacje wysyłam poprzez bankowość internetową, bo przez aplikację się nie da.
Z aplikacji można za to „wzbudzić” połączenie telefoniczne i jest się wtedy od razu zweryfikowanym więc nie ma potrzeby podawania danych.
W artykule go nie ma a jak się nie czyta regulaminów tylko artykuły to się nie ma 25 zł :)
• PrideacehDokładnie, ja zawsze polecam sprawdzać samemu regulaminy, a nie tylko bazować na artykułach ;)
• pws@Prideaceh przeciez wszystko jest w artykule https://livesmarter.pl/zmiany-w-moneybacku-t-mobile-maj-2017/
• aaaaa tam kliknij sobie na „Szczegóły we wpisie sprzed kilku miesięcy” https://livesmarter.pl/zmiana-tabeli-oplat-i-prowizji-w-t-mobile-od-sierpnia-2016/
• aaaaTeż się zastanawiałem, ale odpuściłem. Miałem chyba opcje 80zl minus podatek, więc stwierdziłem że szkoda zachodu, bo jeszcze nie naliczy mi przekierowania z jakiegoś powodu i zostanę z niepotrzebnym kontem ;)
• JSWRezygnujesz tez ze stowki w punktach bezcenne chwile. Ale inne banki daja duzo wiecej i tez ludzie sie tutaj pytaja czy warto wziac takie pieniadze :)
• aaaaGdzie teraz można dostać gotówkę za założenie konta w Alior banku z polecenia ?
• mboJa chwile wcześniej założyłem kartę kredytowa Tu i Tam …
Dostaliście maila?
„Dlaczego nie przeniesiemy zgód
Nie przeniesiemy do Alior Banku zgód wyrażonych w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe, ponieważ w przeszłości w Alior Banku zgłosili Państwo sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Jaki wpływ ma brak zgód na udział w promocjach
Brak zgód wyrażonych w Alior Banku uniemożliwi Państwu dalszy udział w promocji „Zwrot za zakupy”, z której korzystali Państwo w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe. Wyrażenie zgód jest jednym z warunków koniecznych do spełnienia, by mogli Państwo otrzymać premię. Dla przypomnienia załączamy Państwu regulamin tej promocji.
Co dalej
Jeśli chcą Państwo po 28 listopada br. dalej korzystać z promocji „Zwrot za zakupy”, prosimy o kontakt do 26 listopada 2020 roku z infolinią Alior Banku dostępną pod numerem 19 502 lub 12 370 70 00 i wyrażenie niezbędnych zgód dla Alior Banku.
Z wyrazami szacunku
Zespół T-Mobile Usługi Bankowe”
Ale wycofanie zgód w Aliorze nie przeszkodziło gnojom wycofać je także w TMub….. W drugą stronę oczywiście nie da się bo zawsze można liczyć na to, że ktoś to przegapi więc kasy nie wypłacimy.
• jojoGdzie znalazłeś taką informację? – bankowość?, sms?, mail? Ja też sporo mieszałam w tych zgodach i w końcu nie wiem, jaki jest stan faktyczny. Ciekawe, czy też coś takiego dostanę.
• LidiaZ tego co zrozumialem oddzialy tmub traktowane sa jak placowki partnerskie ale bez pelnych uprawnien. Wycofanie zgody w aliorze ma znaczenie dla calego aliora (razem z tmub). Cokolwiek zrobisz w oddziale tmub (wyrazenie/wycofanie zgod) nie ma juz zadnego znaczenia. Trzeba wiec kontaktowac sie z aliorem.
• aaaaspoko, wycofałem swego czasu zgody na koncie firmowym w AB i również ucierpiało na tym TMUB, na nic się dały litanie w reklamacjach, oni wiedzą swoje i tyle. jeszcze 2-3 lata temu byli proklienccy, ale co najmniej od 1,5 roku uległo to zmianie na niekorzyść
• josebaNormalnie na mail…..
• jojoCo mnie najbardziej irytuje to fakt, że jak w Tmub twierdzą, administratorem (czy jakoś tak) danych i chyba zgód jest Alior, więc ta szopka to kpina.
I zawsze tak było… upierasz się, choć od kilku lat w tym wątku są ostrzeżenia, żeby uważać ze zgodami.
Regulamin promocji z 2015r.:
Regulamin promocji 5% zwrotu kwoty zakupów dla Klientów T Mobile Usługi Bankowe.
• Be@§1.
Niniejszy regulamin określa zasady Promocji dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe (Promocji). Promocja oparta jest na zasadach sprzedaży premiowej usług finansowych Banku.
§2.
Promocja organizowana jest przez Alior Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. (…) zwaną dalej Bankiem.
Mam konto w Aliorze i TMUB. I teraz się zastanawiam czy w Aliorze mam wszystkie konieczne zgody by nadal korzystać ze zwrotów po połączeniu z TMUB. Czy ktoś wie co powinno być zaznaczone czy może najlepiej pozaznaczać wszystkie możliwe zgody? Czas jest jak widać do 26 listopada bo obawiam się, że później już nie będzie możliwe ponowne uruchomienie zwrotów
• dariusz2Nie dostałeś maila? Ja też mam TMUB i konto w Aliorze i dostałem maila, że w TMUB mam zgody, w Aliorze ich nie mam, więc mi je sami przeniosą.
• kespisHmm, ja mam w obu (plus Kantor), mejle jakieś przychodzą, ostatnio o przerwie technicznej, ale o zgodach chyba nic nie było… To nie wiem, czy to dobrze…
• Don Quijote de la Mancha@Don Quijote de la Mancha
• lolekanaboleku mnie też cisza w tej sprawie, brak maila. Ale czasami mam jakieś telefony z Aliora z jakimiś propozycjami, więc chyba zgody włączone. W jakich sprawach dzwonią to nie wiem, bo wrzucam śpiewkę o RODO
Moje dwa przypadki, premia naliczana prawidłowo
1. oba konta aktywne (alior i tmobile) – zgody w obu, w aliorze „Zgoda podstawowa oraz zgoda na sms/email/telefon od banku”.
Brak maila o przenoszeniu zgód.
2. w alior tylko umowa ramowa (ror zamknięty dawno temu), obecny status „Brak zgody podstawowej”. Otrzymany mail:
Do systemów Alior Banku przeniesiemy Państwa zgody:
na przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych,
na weryfikację historii Państwa zobowiązań w instytucjach utworzonych na podstawie art. 105 ust. 4 ustawy Prawo bankowe, w szczególności w BIK, w biurach informacji gospodarczej oraz w systemie Bankowy Rejestr.
Dlaczego przeniesiemy zgody
• RObecnie są Państwo klientami Alior Banku lub byli nimi w przeszłości, ale w systemach banku nie ma odnotowanych zgód. Przeniesienie zgód wyrażonych w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe do Alior Banku umożliwi Państwu dalsze korzystanie z promocji „Zwrot za zakupy”. Wyrażenie zgód jest jednym z warunków koniecznych do spełnienia, by mogli Państwo otrzymać premię. Dla przypomnienia załączamy Państwu regulamin tej promocji.
Czyli wygląda na to, że maila dostają tylko te osoby, które nie mają wyrażonych zgód w Aliorze. Ja nie dostałem takiego maila czyli chyba wszystko jest w porządku
• denekZgody zarówno w T_MUB jak i w Aliorze można sprawdzić w ustawieniach aplikacji mobilnej. W T MUB są trzy oddzielne, w Aliorze pierwsza obejmuje wszystkie trzy. Także mam zgody w obu bankach i także żadnych maili nie dostałem.
• SkyllaAno, choć nie w Ustawieniach, a w Danych osobowych…
• Don Quijote de la ManchaGdzie można podejrzeć te zgody w apce? W danych osobowych?
• denekTak, ludzik w prawym górnym rogu → Dane osobowe → Zgoda na marketing banku.
• Don Quijote de la ManchaNo idioci….. Właśnie rozmawiałem z infolinią. Po pół godziny wiszenia telefonie w końcu konsultant, zasięgnąwszy języka tu i tam, oświadczył mi że nie wie o co chodzi. Wie o przeniesieniu programu ale nic nie wie a konieczności przenoszenia zgód. Zaczął zasłaniać się ewentualnym błędem technicznym Kazał mi odesłać maila do weryfikacji, żeby sprawdzili czy to jakiś błąd i w ogóle o co chodzi……
• jojoW odpowiedzi mailowej odesłali mnie…… do kontaktu telefonicznego…. Idioci do potęgi !
• jojoMamy z żoną konta w TMUB i kantorze. Ja miałem wyrażone zgody w TMUB i kantorze i nie otrzymałem takiego maila. Natomiast żona maila dostała i jak sprwdziliśmy to w kantorze nie maiła wyrażonych zgód. Zaklikaliśmy je tam i optymistycznie zakładam, że sprawa załatwiona.
• JazzSuper ale jakiego maila. Bo jeden przychodzi, że sami przeniosą zgody a drugi, że nie przeniosą i trzeba dzwonić do aliora.
• RMamy z żoną konta w TMUB i kantorze. Ja miałem wyrażone zgody w TMUB i kantorze i nie otrzymałem takiego maila. Natomiast żona maila dostała i jak sprawdziliśmy, to w kantorze nie maiła wyrażonych zgód. Zaklikaliśmy je tam i optymistycznie zakładam, że sprawa załatwiona.
• JazzAlior kompletnie nie ogrania tematu. Odesłali mnie do Tmub czyli tam skąd mail przyszedł. „Burdel na kółkach” Babka z Aliora pisze mi że po 29 będzie mogła cokolwiek zrobić na moim koncie gdzie w mailu jest mowa że do 26 jest czas na złożenie zgód. Ręce nie mają już gdzie opaść….. Czuje wielkie kopanie się z reklamacjami, na razie zbieram te wszystkie idiotyzmy które do mnie piszą żeby mieć podstawę.
• jojoPróbował ktoś zastrzegać i brać nową kk – skutkuje to wydaniem nowego plastiku ważnego 4 lata czy tylko z taką ważnością jak stary? Opłata 70 zł jest naliczana? Widziałem, że już dawno ktoś o tym wspominał, ale nie wiem czy ktoś postanowił zaryzykować i spróbować…
• pwsJakiś czas temu chciałem podwyższyć limit karty. Okazało się, że nie da się i trzeba wyrobić nową kartę z nowym limitem. Tak też zrobiłem. Dostałem nową kartę z nowym limitem, nowym numerem i nowym terminem ważności, a starą zamknąłem. Nic za to nie płaciłem, choć groziła mi opłata za niewyrobienie rocznego obrotu.
• ŁukiW właściwościach KK kliknij, że chcesz podwyższyć limit karty, wyskoczy błąd, że trzeba się skontaktować z infolinią. Po kilku minutach konsultant oddzwoni.
Teraz to już Tmub informuje mnie że cokolwiek ze zgodami można zrobić dopiero po 29. Namieszali strasznie…..
• jojoMożecie się już zalogować?
• PawełDo Aliora?
• PawełTak. Ale jak chcę wejść w konto od T-Mob to zawiesza się.
• Boloza dużo chętnych do oglądania
• karampukJa nie miałem wcześniej konta w zwykłym Aliorze.
• PawełPo wpisaniu wskazanego wcześniej numeru CIF, dostaję komunikat „Poprawnie wylogowano z bankowości internetowej”. Bez przechodzenia do etapu nadawania nowego hasła itd.
Widocznie trzeba jeszcze trochę poczekać.
Wystąpił błąd. Dziękujemy za wizytę.
• aaaaMam konta w obu, www się wiesza przy logowaniu, apka działa, MCC z transakcji kk TMUB widać.
• Don Quijote de la ManchaStare zgody zostały, choć teraz jest chyba więcej, doszła zgoda „podstawowa” (osobno od zgody na telefon).
Ciekawostka: w starych wyciągach kk w PDF nie ma zmian, oprócz loga Alior zamiast TMUB.
• Don Quijote de la ManchaNo czyli właśnie jest zmiana, mogli już zostawić te stare, różowe pliki, a nie zmieniać wszystko na żółte. Co ciekawe, jak ktoś miał jeszcze konto w BHP, to wiszą stare wyciągi z logiem BPH, a w systemie T-M wisiały stare jeszcze z logiem AliorSync, a teraz już wszystko aliorowskie…
• pwsJa nie miałem wcześniej konta w zwykłym Aliorze.
• PawełPo wpisaniu wskazanego wcześniej numeru CIF, dostaję komunikat „Poprawnie wylogowano z bankowości internetowej”. Bez przechodzenia do etapu nadawania nowego hasła itd.
Widocznie trzeba jeszcze trochę poczekać.
Spróbuj teraz. Wcześniej logowałem się na Aliora i też po wpisaniu loginu od razu się wylogował. Teraz jest OK.
• ŁukiTylko właśnie mnie nie wylogowuje, a oczekuje jakiegoś długiego hasła ;)
• JSWTeraz też mi pokazuje jakieś długie hasło i „obrazek bezpieczeństwa” jakby nie z mojego konta. Ale dziadostwo.
• PawełW apce komunikat, że niby podaję niepoprawne dane.
• PawełMam identycznie
• JSWDalej bez zmian.
• PawełTa myślałem że nie tylko ja będę mieć problem z logowaniem….. Ani na www ani na apce
• jojoNo i się zalogowałem i mam dwa konta. Stare aliorowskie i doszło nowe tmub. I teraz aby spełnić warunek bezpłatności konta i jednocześnie zgarnąć zwrot to muszę przelać 1500zł na konto aliorowskie, wykonać z tego konta płatność na 300zł. Następnie przelać z tego konta przelewem wewnętrznym minimum 500zł na konto z tmub ibtam wykonać płatności na 500zł? Czyli karta tmub jest nadal podpięta do starego konta tmub i nie będzie i ściągać środków z konta aliorowskiego?
• Greggg