BNP Paribas: 70 zł premii za założenie iKonta (z cashbackiem 3%)!

Startuje 2 edycja bardzo łatwej promocji, dzięki której możemy zarobić 70 zł za otwarcie iKonta w banku BNP Paribas. Co więcej, oprócz wspomnianej premii na start konto pozwala na kolejne 50 zł zysku za zakupy w internecie co miesiąc – a biorąc pod uwagę, że wydajemy tam coraz więcej, może to być całkiem zyskowne rozwiązanie :)

Ta promocja nie jest już aktualna. Teraz można zarobić jeszcze więcej ;)

Proste warunki promocji

Aby wziąć udział w promocji „Konto z premią” konieczne jest przejście na dedykowaną stronę promocji i założenie swojego profilu (email, imię i nazwisko). Następnie w celu jego aktywacji konieczne jest w kliknięcie w link, który przyjdzie w mailu, a następnie kliknięcie w link do faktycznego wniosku o iKonto.

Ważne, aby z jednego założonego profilu złożyć tylko jeden wniosek o iKonto (czyli każda kolejna osoba przechodzi proces od nowa).

Otwarcie iKonta odbywa się poprzez wykonanie przelewu autoryzacyjnego. Zgodnie z regulaminem promocji cały proces (rejestracja, złożenie wniosku i otwarcie konta) trzeba dokonać przed dniem 16.02.2015.

Drugim krokiem promocji jest dokonanie płatności bezgotówkowych na łączną kwotę 150 zł kartą wydaną do rachunku (przyjdzie pocztą). Liczą się tu zarówno transakcje w internecie, jak i zakupy w tradycyjnych punktach sprzedaży. Na wykonanie płatności mamy czas do 09.03.2015.

iKonto z premią 70 zł w promocji Agora

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem organizator promocji powiadomi nas mailowo o jej przyznaniu do dnia 17.03.2015. Będziemy mieć wtedy czas do 25.03.2015 aby wypełnić dane do odebrania nagrody w założonym na samym początku procesu profilu. Wypłata premii odbędzie się do 31.03.2015.

Darmowe iKonto i do 50 zł moneybacku co miesiąc

Na koniec warto dodać, że samo iKonto to całkiem przydatny rachunek. Choć promocja nie zobowiązuje nas do utrzymywania konta po jej zakończeniu, to warto się nad tym zastanowić. Dlaczego? Po pierwsze konto jest darmowe, o ile tylko wpłynie na nie 1000 zł miesięcznie (może być ze swojego konta w innym banku). Karta również jest darmowa, o ile wydamy nią 200 zł miesięcznie.

Po drugie iKonto oferuje 3% zwrotu od transakcji w sieci dokonanych poprzez PayU. W skrócie: zgarniemy 3% moneybacku od zakupów na Allegro, doładowań telefonu czy w większości sklepów internetowych, o ile tylko zapłacimy za nie wydaną kartą :)

Regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem. Jeśli macie pytania – piszcie w komentarzach. Wielu czytelników posiada już iKonto (m.in. z poprzedniej, identycznej promocji) więc z odpowiedziami nie będzie problemu :)

Pytania i odpowiedzi

Czy usługa moneyback (3% od zakupów w sieci) jest darmowa?

Zwrot 3% od płatności kartą w internecie jest darmowy. Owszem, w tabeli opłat BNP widnieje informacja o opłacie w wysokości 6 zł miesięcznie, ale dotyczy ona innej usługi do innego konta :)

Czy trzeba posiadać aktywną kartę w momencie wypłaty premii?

Regulamin nic o tym nie mówi, co oznacza, że po spełnieniu warunku wydania 150 zł kartę można bez problemu zamknąć (o ile nie chcemy dalej zarabiać na moneybacku od zakupów w internecie).

Miałem już konto w BNP. Czy mogę skorzystać z promocji?

Niestety już samo założenie iKonta (niezależnie od promocji) nie jest możliwe, jeśli było się wcześniej posiadaczem jakiegokolwiek produktu w BNP Paribas (i wcześniejszym Fortis Banku, czy Dominet Banku).

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Podeślijcie na kontakt maile, na jakie rejestrowaliście konto. Spróbuję wyjaśnić z nimi o co chodzi.

    Michał Odpowiedz
  • Dziękuję za zainteresowanie problemem, Adminie. Dane wysłałem na kontakt.
    Pozdrawiam. G

    Bufon Odpowiedz
  • Dostałam maila, nie wypełniłam danych od razu, bo skoro mam czas do 25 marca nie muszę tego robić – takie było moje rozumowanie. Dziś, czyli 22 marca zakończyli przyjmowanie zgłoszeń w promocji. Tyle zachodu, a tych 70 zł nigdy nie będzie moje..
    Jest sens pisać reklamację??

    Justyna Odpowiedz
  • Justyna, przyjmowanie zgłoszeń = założenie konta w aplikacji + iKonta. Ty już to dawno zrobiłaś więc się nie przejmuj tym komunikatem. Po prostu zaloguj się do aplikacji swoimi danymi, które dostałaś na samym początku na maila i uzupełnij dane do odbioru premii :)

    Michał Odpowiedz
  • @Justyno. Pewnie reklamacja nic nie da. To raczej wygląda na celowe zamieszanie i dezinformację . No, ale dla potomnych jakiś przekaz zostanie. Widać BNP Paribas wspólnie z Agorą są zwolennikami polowania na łosia z zasadzką i nagonką.

    Bufon Odpowiedz
  • Nie dostałem maila o przyznaniu nagrody więc piszę do Agory co jest grane. Oni na to, że bank im odpowiedział, że już byłem ich klientem wiec mi się nie należy (całkiem możliwe – wiele już miałem kont, nie spisywałem tego). Ja na to, że w takim razie w ogóle nie powinienem przystąpić do promocji (pisaliście, że jest niemożliwe), a tu wszystko „działało” do momentu wypłaty premii. Czuję się wydudkany, Napiszę jeszcze bezpośrednio do banku, ale coś mi się widzi, że to ich świadomy kruczek i się będą upierać, że wszystko jest OK.

    tom Odpowiedz
  • Sprostowanie: po kilku dniach pani z reklamacji zasugerowała czy, aby przypadkiem nie podałem innego mejla, i tak bylo faktycznie! przypomina mi sie ze mieli wtedy blad na stronie i nie moglem podac tego z ktorego zazwyczaj te sprawy zalatwiam, po wejsciu na alternatywnego istotnie czekala wiadomosc z linkiem do podania danych i wreszcie moglem sie zalogowac na strone promocji.

    kilo41 Odpowiedz
  • Niestety u mnie sytuacja jest taka że założyłem konto promocji na maila którego używam na co dzień. Do tej pory mam maila od Agory potwierdzającego założenie profilu. Rozpatrując reklamację Pani dziś napisała, „Szanowny Panie, Proszę zwrócić się z reklamacją do BNP Paribas, z pytaniem o to, czy zostało założone przez Pana konto i spełnione warunki promocji. Niestety w naszej aplikacji nie zostało wygenerowane zdarzenie dla Pana profilu. Mam nadzieję, że uda się nam wyjaśnić tę sprawę.” Napisałem reklamację do BNP Paribas i czekam. Niestety nie są to pierwsze problemy z promocjami Agory. Przy poprzedniej promocji (lokata w Idea Bank) również trzeba było złożyć reklamację.

    Stacho Odpowiedz
  • Za dopisanie 70 zet do rachunku odpowiada jedynie zlecający całą oszukańczą operację Paribas. Agora jest tutaj pomagierem. Trzeba się za to matactwo zabrać poważnie. Jeśli każdy Paribas i każda Agora będą usiłowały okradać swoich klientów a my jako klienci pozwolimy na takie gówno to sami będziemy gówno warci.

    Bufon Odpowiedz
  • Forsa jest już na koncie:-)

    Stefan Odpowiedz
  • Zgadza się, dziś wpłynęło 70 zł:-)

    Szymon Odpowiedz
  • Jest 70 z ;)

    Marcin Marcin Odpowiedz
  • A ja zamiast siedmiu dyszek otrzymałem taki tekst:” Bank poinformował nas, że są Państwo byłym lub obecnym klientem BNP Paribas, w związku z czym niestety musimy odrzucić Pańską reklamację.” No to ja jak tylko znajdę chwilkę czasu to pójdę do oddziału i zdecydowanie będę byłym klientem. Sram na takie promocje gdzie przechowuje się dane klienta z poprzednich banków aby go udupić. Ja nawet nie wiem jak się to cholerstwo nazywało przedtem i jakim prawem frymarczy moimi danymi.

    Bufon Odpowiedz
  • Mi też odmówiono premii, mimo, ze dopełniłem wszystkich warunków. (Nigdy nie miałem w tym banku konta, posiadam w Fortisie/BNP karte kredytową.) Rozumiem, ze warunki są takie jakie są, ale dlaczego bank zwodzi swoich klientów, po pierwsze dopuszczając ich do udziału w promocji, a co więcej wysyła mylne informacje? Dnia 06 marca otrzymałem maila : „Gratulujemy!
    Znalazłeś się w grupie osób, które mogą otrzymać gwarantowaną premię 70 zł w akcji Konto z Premią.
    Przypominamy o tym, że aby spełnić wszystkie warunki promocji powinieneś do dnia 9 marca włącznie wykonać otrzymaną do założonego konta transakcje na łączną kwotę minimum 150 zł. ”
    A gwarantowanej premii niet.

    Jcq Odpowiedz
  • byłem dziś w oddziale zamknąć konto.. okres wypowiedzenia uwaga.. 7 dni
    od 1 kwietnia nie mam już konta i unikam ew. opłat
    :)
    chinek

    Bartek Odpowiedz
  • Jeśli zamknąłeś konto – to przestałeś sie nim posługiwać. Bank nie ma prawa naliczać żadnych opłat w trakcie okresu wypowiedzenia. Ja napiszę jeszcze reklamację do banku, jeśli bez efektu – zrobię tak samo.

    Jcq Odpowiedz
  • Jcg. Nie byłbym taki pewien. W okresie wypowiedzenia bank dalej jest w gotowości, działają przelewy, uznania itp. Tym samym i klient jest zobowiązany do spełniania postanowień zawartych umów.
    Ja dzisiaj akurat wypowiedziałem umowę. Wypowiedzenie 30 dni. Karta pocięta i zastrzeżona. Do obsługi w placówce żadnych zastrzeżeń nie mam. Nadal uważam że zostałem przez BNP okradziony i życzę temu bankowi wszystkiego najgorszego. Ciekawy jestem jeszcze kieszeń którego to wspaniałego prezia zostanie zasilona moimi 70PLN. Niech się udławi cholera.

    Bufon Odpowiedz
  • Panie i Panowie,
    jakie są sposoby zamknięcia konta w BNP Paribas?
    jest jakiś druk wypowiedzenia?
    czy zastrzeżenie karty telefonicznie spowoduje, że nie będzie już za nią pobierana opłata?

    krz-u Odpowiedz
  • czy ktos wie, czy to konto mozna juz zamknac bez jakichs niemilych konsekwencji?

    Margo Odpowiedz
  • Ktoś ma jakieś doświadczenie w kwestii moneybacku z tego konta?
    Chodzi mi o to, kiedy to wypłacają zwykle – czy dopiero na sam koniec miesiąca, czy można liczyć na to wcześniej?
    Wypowiedzenie mija mi jakoś koło 23.04, a za marzec dostałbym ze 13zł moneybacku – będzie mi szkoda, jeśli nie dotrze mi to przed końcem okresu wypowiedzenia…

    Jan Odpowiedz
  • W zeszłym miesiącu przyznali 18 dnia miesiąca

    JSW Odpowiedz
  • dostaliście już zwrot?

    Carlos Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy