Wygraliśmy! Każdy dostanie tablet od BNP Paribas!

Na facebooku BNP Paribas właśnie pojawiła się informacja, według której każdy uczestnik promocji dostanie obiecany tablet, o ile oczywiście spełnił jej warunki. Treść komunikatu:

Szanowni Państwo,
Sprzedaż premiowa „iKonta BNP Paribas z tabletem” spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem, które przerosło nasze oczekiwania. Dla części Klientów zapis dotyczący oferty limitowanej w regulaminie być może nie był wystarczająco precyzyjny, za co przepraszamy. Zarząd Banku podjął decyzję o zniesieniu limitu przyznawanych nagród. Oznacza to, że wszyscy uczestnicy sprzedaży premiowej, którzy spełnili jej warunki, otrzymają tablet.

Zapewniamy, że pierwotne założenia sprzedaży premiowej nie wynikały ze złej woli czy intencji Banku. Zrobimy wszystko, aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Liczymy, że zalety iKonta oraz decyzja o rozszerzeniu puli nagród, spełnią oczekiwania naszych Klientów i pozwolą na budowę trwałej relacji z Bankiem.

Z poważaniem,
Frederic Amoudru
Prezes Zarządu BNP Paribas Banku Polska

Oświadczenie dostaliśmy również w wersji PDF.

Czego nauczyliśmy się podczas tej promocji?

Tego, że w dzisiejszych czasach w blogosferze oraz szeroko pojętym internecie drzemie ogromna siła. Nikt nie jest nam w stanie wmówić nieprawdy – weryfikacja informacji jest niezwykle łatwa.

A czego nauczył się bank? Chyba tego, że warto inwestować pieniądze w odpowiednie osoby, które są w stanie napisać dobry regulamin. Taki, który nie spowoduje ogromnych strat – zarówno materialnych, jak i wizerunkowych – bo na takie właśnie naraził się BNP.

O co tu w ogóle chodzi?

Ze względu na to, iż artykuł trafił na stronę główną serwisu wykop – wyjaśniamy o co tu chodzi: w sierpniu BNP Paribas oferował promocję, dzięki której za założenie konta osobistego i wydanie 400 zł można było zgarnąć tableta. Dokładniej: miał go dostać każdy, kto spełnił te warunki. To w zasadzie nic dziwnego dla naszych czytelników – opisujemy tego typu promocje od kilku lat ;)

Niestety wczoraj okazało się, iż bank nie chce przyznać niektórym z nas nagród (w zasadzie większości czytelników) twierdząc, że pula się wyczerpała. Szkoda, że wcześniej pozwalał na przystępowanie do promocji wiedząc, że tabletów może braknąć. A ponieważ regulamin został kiepsko napisany i nie do końca dobrze precyzował tego typu możliwość – rozpoczęła się akcja w sieci.

Kilka godzin temu bank wypuścił zamieszczony wyżej komunikat w którym poinformował, że tablety zostaną przyznane każdemu, kto spełnił warunki.

Nie przegap!

Komentarze

  • Jak ktoś dostanie tablet z nowej dostawy – niech da znać.

    qqq Odpowiedz
  • Jak interpretujecie trzeci tydzień listopada ?
    Bo wg mnie jest to przedział czasowy 10-16, przy czym zapewne odchodzi weekend, czyli zostaje 10-14.

    artekkavs Odpowiedz
  • @artekkavs
    Gratki.

    MK Odpowiedz
  • re artekkavs #: jak dla mnie to będzie jednak 17-21 listopada i wtedy dopiero TO BANK MA DOSTAĆ TABLETY, nawet infolinia nie wie kiedy zaczną je rozsyłać do klientów :( na Mikołaja może dotrą a więc prawie 2 m-ce po czasie jaki wynikał z ich własnego regulaminu :(

    paolo Odpowiedz
  • Czy można zrezygnować z karty do konta w BNP przed otrzymaniem tabletu? Z.

    Ziieeloonyy Odpowiedz
  • 10 październiak złozyłem reklamację w której wezwałem BNP Paribas do NIEZWŁOCZNEGO WYDANIA TABLETU z tytułu udziału w Sprzedaży Premiowej. Właśnie minął m-c i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Zaznaczam, że w reklamacji nie domagałem się uznania mnie za uczestnika w/w promocji ani przyznania mi prawa do nagrody ale NIEZWŁOCZNEGO WYDANIA TABLETU!. Poza 2 mailami z BNP które dostaliśmy wszyscy, nie otrzymałem żadnego innego info. Czyli mogę domniemywać, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. I co teraz – skarga na niewydanie tabletu? Żądanie zadośćuczynienia czy rekompensaty? Co im pisać?

    paolo Odpowiedz
  • @paolo olali Cię ciepłym moczem:) ale pociesz się, że nie tylko Ciebie

    sapro Odpowiedz
  • re sapro #: tyle to ja wiem :P i od samego początku tego się spodziewałem, pytanie teraz – jak im wbić szpilkę pod paznokieć aby zabolało jak najbardziej??? :P

    paolo Odpowiedz
  • Mam pytanie z trochę innej beczki:
    Czy przy ewentualnej zmianie regulaminów i możliwości niezwłocznego wypowiedzenia umowy zapis o konieczności zwrotu wartości nagrody również obowiązuje?

    mrsz Odpowiedz
  • @Ziieeloonyy

    Miałeś wydać kartą 400zł. Zapewne wydałeś. Masz przelewać 1000 zł na konto. Zapewne przelewasz. Nic poza tym w regulaminie nie ma. Ja zrezygnowałem z karty w zeszłym tygodniu.

    Darek Odpowiedz
  • @paolo: sprawdzales wiadomosci w ich serwisie? Bo oni odpowiadaja na reklamacje w wiadomosciach a nie mailem

    hmm Odpowiedz
  • re hmm #: nie mam nic, najwidoczniej uznali, że info w formie spamu (maila do wszystkich) załatwia sprawę. Z tym, że ja nie domagałem się uznania mnie za biorącego udział w promocji i nabywającego prawo do tabletu tylko wydania samego tabletu. Jeśli w ciągu 30 dni nie dostanę odpowiedzi to uznaję, że moja reklamacja i roszczenie z niej wynikające zostało uznane a więc powinni wydać mi tablet NIEZWŁOCZNIE (tak jak napisałem w reklamacji!)

    paolo Odpowiedz
  • @paolo: a dostales od nich info ze reklamacja zostala zrejestrowana? Ja dostalem z informacja ze w ciagu 30 dni maja sie ustosunkowac jakos…do 15.11 maja czas. Niestety babola zrobilem bo w reklamacji nie napisalem czego oczekuje tak naprawde :/

    zychol Odpowiedz
  • re zychol #: reklamacja złożona była w oddziale w formie papierowej, mam przybity stempel z datą, poza tym doradca powiedział, że od razu wczytuje tą reklamację do ich systemu reklamacyjnego

    paolo Odpowiedz
  • Ja nie dostałem odpowiedzi na reklamację, którą zgłosiłem 10-10. Wysłałem w serwisie maila o tym fakcie. Właśnie dostałem odpowiedź, że zgłosili moje fochy o brak odpowiedzi na reklamację jako reklamację i postarają się odpowiedzieć w ciągu 30 dni….Ale gwarantują indywidualne podejście do sprawy. Większego cyrku w żadnym banku jeszcze nie widziałem.

    łazęga Odpowiedz
  • Jak to nie którzy stwierdzili dzisiaj mija trzeci tydzień listopada. Czyżby BNP Paribas miał inny kalendarz ?

    nick Odpowiedz
  • Złozyłem reklamacje internetowo na to że niedotrzymali terminu 10.10 i cisza żadnego potwierdzenia nic!!!!- poprostu tragedia na całego z tym bankiem – cyrk i parodia !!!!!!!!!!!!!

    and Odpowiedz
  • Według mnie to trzeci tydzień listopada mija najwczesniej 21 liatopada. Nie mowiac juz o trzech pelnych tygodniach.

    goch Odpowiedz
  • Spokojnie, za tydzień każdy już będzie miał te tablety:)

    news2 Odpowiedz
  • Poniżej prezentuję odpowiedź na moją reklamację dot. wysyłki tabletu. Odpowiedź z dnia 21.10.2014r. w której bank BNP Paribas do dnia 26.10.2014 zobowiązał się poinformować mnie o dokładnej dacie wysyłki tabletu. Jak wszyscy się pewnie domyślacie do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji o dokładnej dacie wysyłki tabletu.

    Kraków, 21-10-2014
    L. dz. ZRiN/2014/9005/140774
    Szanowny Panie
    W odpowiedzi na otrzymaną reklamację na wstępie pragniemy podziękować za zgłoszenie nam Pana uwag. Uprzejmie informujemy, iż w BNP Paribas Banku Polska SA zwracamy szczególną uwagę na priorytetowe rozwiązywanie problemów, z jakimi zwracają się do nas Klienci.
    Odnosząc się do przedstawionych przez Pana kwestii związanych z dostarczeniem nagrody – tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Bank nasz do końca tygodnia poinformuje Pana o dokładnej dacie wysyłki nagrody. W pełni zdajemy sobie sprawę
    z występującej sytuacji. Serdecznie przepraszamy za odczuwany dyskomfort. Zapewniamy Pana, że dokładamy wszelkich starań, aby nagroda Tablet została Panu dostarczona w jak najkrótszym terminie.
    Niemniej jednak informujemy, że BNP Paribas Bank Polska SA nie przewiduje w takich sytuacjach rekompensaty.
    Wyrażamy nadzieję, że powyżej przedstawione stanowisko Banku spotka się ze zrozumieniem z Pana strony.

    Z poważaniem
    Dawid Oleśniewicz
    Specjalista ds. Reklamacji i Należności

    Sporządził:
    SROKA Krystyna

    wojtozor Odpowiedz
  • Nie wiem czy śledzicie Facebooka BNP – 20 min temu napisali tam, że 3 tydz. To tydzień gdy dostaną tablety od dostawcy. Czyli jak dla mnie wysyłka może być i pod koniec grudnia ;)))))

    stas Odpowiedz
  • Bnp nie będzie przecież sam wysyłał tabletów tylko od razu dostawca.

    newss Odpowiedz
  • OK w takim razie cytuję z ich facebooka , infomacja pracownika / agwencji PR pracującej dla BNP:

    „M Jak Em Lukaszek, uczestnicy promocji, którzy spełnili jej warunki, otrzymali od nas wiadomości mailowe, w których informowaliśmy o dostarczeniu do nas tabletów w trzecim tygodniu listopada. Pozdrawiamy!”

    czyli w 3 tyg. tablety dotrą dopiero do BNP :):):).

    stas Odpowiedz
  • Znajac Paribasa pewnie po to tablety zamowili do siebie zeby dodatkowo nie placic dostawcy za pakowanie i rozeslanie tabletow do uczestnikow, tylko zajma sie tym pracownicy Paribasa w ramach obowiazkow sluzbowych. Ale skoro juz tak zrobili to moze w siedzibie banku doloza do przesylek jakis gadget np pendrive, kubek z logo BNP albo smycz :)

    aaaa Odpowiedz
  • aaaa –>
    a chciałbyś nosić ich smycz?
    albo pić z ich kubka?
    niech się pierd…

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • Ja bym ten kubek odeskal brudny co najwyżej:)

    Może chcą sami, niestety poprzednia firma wysylala tablety trzesac portkami i kilka się pobilo i teraz trzeba się kłócić o nowy …

    newss Odpowiedz
  • Firma wysylajaca tablety twierdzi że przed wysyłką tablet był ok, a na zarzuty dlaczego tak kiepsko opanowany (filipiak kuruerski w to tablet w pudełku producenta, żadnej dodatkowej folii), odpowiada ze to że względów oszczędności dla bhp. Dosłowny cytat z maila, przesłane wszystko do bnp, dziś mija 30dzień od złożenia reklamacji.

    Może dlatego decydują się sami wysyłać?

    newss Odpowiedz
  • chyba „ze względów oszczędności dla bnp”? wiedzialem ze probuja maxymalnie zaoszczedzic na tych tabletach :)

    aaaa Odpowiedz
  • chyba zaczęli wysyłać dziś tablety, dostałem dzis maila od siódemki ze idzie do mnie paczka od firmy kolibers z Ożarowa mazowieckiego, pewnie oni zajmują się wysyłką

    barman Odpowiedz
  • Czyżby w piątek kolejne info, że będą rozsyłać za miesiąc?

    toro Odpowiedz
  • barman #
    ja nie dostałem

    alemito Odpowiedz
  • Barman musiałeś coś kupić na allegro albo gdzieś indziej -raczej nie zaczęli wysylac, u mnie na 3. mailach pusto.

    newss Odpowiedz
  • barman uwazaj tez na paczki za pobraniem bo sporo takich oszustow

    wsc Odpowiedz
  • dostałam dziś taką odpowiedź z BNP w sprawie wysyłki:
    „(…) przesyłka z tabletem zostanie do Pani wysłana niezwłocznie po dostarczeniu przez dostawcę zamówionej przez bank partii nagród. Jednocześnie informuję, że dostarczenie nagród do banku jest zaplanowane na trzeci tydzień listopada br., czyli tydzień bieżący (15-21).”

    eko Odpowiedz
  • z fejsbukowego profilu: „dalsze informacje na temat przekazania tabletów zostaną dzisiaj wysłane w wiadomości e-mail do osób, które spełniły warunki promocji. Pozdrawiamy”

    ziberro Odpowiedz
  • ziberro #: gdybając: „bardzo nam przykro ale statek nie dopłynął i dostarczenie tabletów rozpoczniemy za jakiś czas, o kolejnym terminie poinformujemy niezwłocznie”

    paolo Odpowiedz
  • Pewnie będzie o „przyczynach od nas niezależnych” lub problemach po stronie dostawcy, no bo przecież nie BNP ;)

    enser Odpowiedz
  • Myślę, że skoro już się zapowiadają, to pewnie jakieś konkrety odnośnie dostarczenia tabletów już są – inaczej zwlekaliby pewnie do piątku. Obstawiam pierwszy tydzień grudnia ;-)

    ziberro Odpowiedz
  • Właśnie dostałem maila z BNP że w najbliższych dniach mogę się spodziewać kuriera z tabletem ;-)
    Sprawdźcie swoje skrzynki.

    artekkavs Odpowiedz
  • No jest mail, że na dniach będzie i info o gwarancji :)

    Artin Odpowiedz
  • mam i ja tego maila :) czyli czekamy na kuriera! :D

    paolo Odpowiedz
  • No to się udało!

    Jazz Odpowiedz
  • Ale o przeprosinach już zapomnieli. Do tego przypominają o terminie jaki należy utrzymać konto, z jednej strony to dobrze, z drugiej przy ponad miesięcznym opóźnieniu i braku przeprosin czy rekompensaty to także kolejny brak profesjonalizmu. Mam nadzieję, że komuś chciało się jednak zgłosić i pociągnąć temat z KNF i UOKiK, jest to ewidentne wykorzystanie pozycji dużego w relacji z klientem.

    pig4fun Odpowiedz
  • Dla porządku wrzuciłem osobny wpis aby osoby, które nie czytają komentarzy były w stanie go znaleźć: BNP wysyła tablety z promocji.

    Michał Odpowiedz
  • re admin #: ach ty optymisto :) BNP na razie „obiecało” wysłać tablety a czy wyśle to się dowiem jak kurier do drzwi zapuka! :D

    paolo Odpowiedz
  • Przepraszają, cytuję „Chcielibyśmy jednocześnie przeprosić za wydłużony czas oczekiwania na nagrodę”.

    tatiana.larina Odpowiedz
  • własnie dostalam smsa ze przesyłka zostala nadana .

    b,r Odpowiedz
  • Siódemka dzisiaj ma mi dostarczyć przesyłkę z BNP Paribas – ciekawe czy to rzeczywiście tablet będzie.

    kacprus07 Odpowiedz
  • też mam info, że dziś będzie kurier z siódemki więc to raczej na 100% tablety :D

    paolo Odpowiedz
  • Ja też dostałam 2 sms od Siódemki, że paczka nadana wczoraj i że dziś kurier u mnie będzie

    joan_na Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy