Wygraliśmy! Każdy dostanie tablet od BNP Paribas!

Na facebooku BNP Paribas właśnie pojawiła się informacja, według której każdy uczestnik promocji dostanie obiecany tablet, o ile oczywiście spełnił jej warunki. Treść komunikatu:

Szanowni Państwo,
Sprzedaż premiowa „iKonta BNP Paribas z tabletem” spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem, które przerosło nasze oczekiwania. Dla części Klientów zapis dotyczący oferty limitowanej w regulaminie być może nie był wystarczająco precyzyjny, za co przepraszamy. Zarząd Banku podjął decyzję o zniesieniu limitu przyznawanych nagród. Oznacza to, że wszyscy uczestnicy sprzedaży premiowej, którzy spełnili jej warunki, otrzymają tablet.

Zapewniamy, że pierwotne założenia sprzedaży premiowej nie wynikały ze złej woli czy intencji Banku. Zrobimy wszystko, aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Liczymy, że zalety iKonta oraz decyzja o rozszerzeniu puli nagród, spełnią oczekiwania naszych Klientów i pozwolą na budowę trwałej relacji z Bankiem.

Z poważaniem,
Frederic Amoudru
Prezes Zarządu BNP Paribas Banku Polska

Oświadczenie dostaliśmy również w wersji PDF.

Czego nauczyliśmy się podczas tej promocji?

Tego, że w dzisiejszych czasach w blogosferze oraz szeroko pojętym internecie drzemie ogromna siła. Nikt nie jest nam w stanie wmówić nieprawdy – weryfikacja informacji jest niezwykle łatwa.

A czego nauczył się bank? Chyba tego, że warto inwestować pieniądze w odpowiednie osoby, które są w stanie napisać dobry regulamin. Taki, który nie spowoduje ogromnych strat – zarówno materialnych, jak i wizerunkowych – bo na takie właśnie naraził się BNP.

O co tu w ogóle chodzi?

Ze względu na to, iż artykuł trafił na stronę główną serwisu wykop – wyjaśniamy o co tu chodzi: w sierpniu BNP Paribas oferował promocję, dzięki której za założenie konta osobistego i wydanie 400 zł można było zgarnąć tableta. Dokładniej: miał go dostać każdy, kto spełnił te warunki. To w zasadzie nic dziwnego dla naszych czytelników – opisujemy tego typu promocje od kilku lat ;)

Niestety wczoraj okazało się, iż bank nie chce przyznać niektórym z nas nagród (w zasadzie większości czytelników) twierdząc, że pula się wyczerpała. Szkoda, że wcześniej pozwalał na przystępowanie do promocji wiedząc, że tabletów może braknąć. A ponieważ regulamin został kiepsko napisany i nie do końca dobrze precyzował tego typu możliwość – rozpoczęła się akcja w sieci.

Kilka godzin temu bank wypuścił zamieszczony wyżej komunikat w którym poinformował, że tablety zostaną przyznane każdemu, kto spełnił warunki.

Nie przegap!

Komentarze

  • Na allegro piszą, że gwarancja odbywa się na podstawie numeru seryjnego urządzenia. Nie wiem ile w tym prawdy.

    Predator Odpowiedz
  • Czy ktoś może już próbował rezygnować z karty debetowej na infolinii i może podzielić się wskazówkami ?

    viscaelbarca Odpowiedz
  • Ludzie, ceny mocno nie spadną. Były już chyba ze 3 edycje tableta z Citi i jakoś ceny cały czas oscylują w granicach 300-330 zł.

    broker Odpowiedz
  • #Krzycho nie pouczaj innych skoro sam nie masz pojęcia. Luic zadał dobre pytanie. Czy Ty myślisz, że bank fizycznie te laptopy dostaje do swojej siedziby, żeby potem je wysłać ponownie? Już widzę ten składzik w gabinecie prezesa i sztab pracowników centrali banku, którzy rzucają swoje obowiązki i idą paczki wysyłać. Takie zamówienia banki składają u pośredników/ dostawców więc Luic zadał dobre pytanie

    max Odpowiedz
  • Mnie bank odpisał na reklamację, że w ogóle nie brałem udziału w promocji, bo niby nie kliknąłem w baner! Dla mnie to skandal i jawne oszustwo. Wniosek składałem 11 sierpnia. Osoby które do dzisiaj nie otrzymały żadnego maila są zapewne tak traktowane.

    Adam. Odpowiedz
  • fajnie, świetnie – bnp da nam niby tablety ale kiedy? mamy wtorek a nikt nic nie wie i na razie cisza!

    paolo Odpowiedz
  • @max – napisalem ze bank musi dokupic i gdzie punkt zaczepienia masz? Musi dokupic a u kogo to juz nie moja sprawa. Jednym slowem wiadomo ze bedzie dodatkowe oczekiwanie. Pule wg pierwotnych planow mieli juz na pewno zarezerowana (i nadaje to faktycznie firma zewnetrzna Emerson …. z Piotrkowa). @Adam – takich wpisow to chyba jak na lekarstwo, moze miales blokade cookies (mam calkowita dla domen spoza odwiedzanej, na takie okazje blokade wylaczam). Trudno slowo przeciw slowu a faktycznie mogli wysylac maila ze przystapiles do promocji z tabletem ale tego nie robili. Teraz nic nie udowodnisz, wg mnie miales pecha.

    krzycho Odpowiedz
  • Zdążyłem się przyzwyczaić do tego konta i przerzucić kilka tysięcy złotych kartą, ale jak tak pogrywają, to się pożegnam dla zasady.

    Adam. Odpowiedz
  • Oby ten list prezesa to nie było typowe „wyciszenie sprawy”. Na forach już nie huczy, na fanpage FB również. BNP Paribas może myśli, że zapomnimy?

    DP Odpowiedz
  • Witam! Jestem świeżo po telefonie na infolinię. Moja sytuacja jest taka jak u wielu innych tzn. na początku parabank nie zaszczycił mnie nawet informacją o tym że tablet mi się nie należy, w piątek dostałem maila z gratulacjami i potwierdzeniem przyznania tabletu. Od tego czasu cisza. Co na to infolinia? Wiedzą, że jest taki problem, wiedzą że to złamanie regulaminu z ich strony, ale nie wiedzą kiedy będą wysyłać tablety oraz nie planują żadnej rekompensaty… czyli na polski: nie mamy Pana nagrody i co Pan z tym zrobisz? Nie ma co, jutro idę złożyć oficjalną reklamację i skargę do KNF, myślę że w ten piątek przyklepali sprawę a teraz sytuacja wraca do normy, bo niestety w przypadku tego banku wieczne olewanie ogólnie przyjętych zasad jest normalne.

    Wojciech Odpowiedz
  • @Wojciech
    Mam taka sama sytuacje jak Ty. Tez dzwonilem i powiedzieli mi ze nie maja informacji odnosnie tego kiedy co i jak bedzie wyslane. Na moje pytanie kto ma taka wiedza otrzymalem info ze nikt :P
    A co do rekompensaty to zlozylem oficjalna reklamacje w ktorej opisalem sytuacje. Dostalem info ze sprawa zostala przekazana do odpowiedniego dzialu. Nie zbyli mnie jakas wyklepana regulka wiec moze cos z tego bedzie.

    zychol Odpowiedz
  • bank jest chyba zaskoczony żądaniami rekompensat czy odsetek ustawowych

    aaaa Odpowiedz
  • No na pewno. Przecież oni nie przyznali, że mieliśmy rację, tylko wręczą wszystkim tablety od tak, z dobroci serca, a nie dlatego, że wynika tak z regulaminu.

    ukasz Odpowiedz
  • Czy ktoras z osob ktore otrzymaly informacje ze tablet sie nie nalezy lub kktoras z osob ktore nie otrzymaly zadnej wiadomosci czyli de facto tablet sie nie nalezy OTRZYMALY JUZ TABLET? Zero informacji. Na facebooku zakrywaja news o przyznaniu urzadzen wszystkim nowymi newsami.

    kasia Odpowiedz
  • Ehh…
    Pomyślcie trochę. W piątek od rana zarząd czy ktotam z parabanku przyklepał u nich to, że popełnili błąd i dopiero wtedy ruszyła cała procedura – ktoś tam ma napisać treść ‚oświadczenia’, ktoś je opublikować, a ktoś inny ma szukać tabletów dla tych ‚poszkodowanych’. Szukać czyli prawdopodobnie rozpatrywać oferty firm zewnętrznych, które mają zakupić sprzęt i go rozesłać – parabank tylko dostarczy adresy.
    Rozumiem frustrację i zdenerwowanie trwające od czwartku ale zrozumcie, że oni nie pojechali w piątek do marketu i kupili tabletów po to żeby rozesłać w poniedziałek sprzęt…
    Toż to parabank przecież.

    Niedro Odpowiedz
  • @Niedro
    Nawet jeśli jest tak jak mówisz, to bank powinien informować o kolejnych krokach tzn. że np. szukają dostawcy, albo już złożyli zamówienie i np. podać orientacyjny czas wysyłki, a tymczasem oni nabierają wody w usta przy jakichkolwiek pytaniach na ten temat. Gdyby informowali na bieżąco jak się ma załatwianie tej sprawy to nie mieli by cały czas wpisów na fb na ten temat.

    Mirek Odpowiedz
  • Daj spokoj… to jest tylko 350zl , po co maja obiecywac a sie okaze ze samsung nie mial tyle na statnie itd… jaja by byly jakby nie mial i bank musial kupic lepszy model! Zalosne jak ktos pyta na „FB” czy dzwoni dzien w dzien na infolinie, na wungiel do palenia w norze nie macie? Do gwiazdki dojda i moze juz ten watek niech sie skonczy.

    krzycho Odpowiedz
  • re Niedro #: pozwolę się nie zgodzić z takim tokiem myślenia – jeśli bnp dało du**** to już w sobotę powinni mieć te tablety zakupione! jak? to już nie mój problem ale kilka bardzo dużych sieci handlowych z takim sprzętem na pewno tak duże ilości byłoby w stanie dostarczyć w 1 dzień!

    TOTALNYM SKANDALEM jest natomiast całkowity brak informacji co dalej się dzieje! bank nas zlewa bo uważa, że nam coś obiecał to już jest cudowny i wspaniały a teraz możemy sobie czekać do Gwiazdki lub Sylwestra!

    admin i cała reszt – proponuję ponownie podnieść szum bo wydaje mi się, że znów nas dymają!

    paolo Odpowiedz
  • Dam im czas do piątku. Jeśli rano na telefonie nie będzie informacji od kuriera – działamy dalej.

    Michał Odpowiedz
  • ja na pytanie kiedy będzie wysyłka tabletów(wcześniej dostałem email, że się nie załapałem) otrzymałem taką oto odpowiedź:
    Witam,
    Dostaliśmy znaczącą liczbę zapytań związanych z promocją „iKonta BNP Paribas z tabletem”, na chwilę obecną analizujemy zaistniałą sytuację.
    Rozumiemy jej powagę, o decyzjach poinformujemy niezwłocznie. Prosimy o cierpliwość

    trochę dziwne- analizujemy sytuacje??

    kade1 Odpowiedz
  • Racja, zgodzę się z tym, że powinni informować co dalej się dzieje i orientacyjnie nawet oznajmić że tablety dotrą w przeciągu miesiąca.
    Pytanie dzień w dzień na infoliniach, wiadomościach, czatach itp. nie ma sensu. Admin dobrze mówi – poczekajcie do końca tygodnia, uspokójcie się i nabierzcie sił na ewentualną dalszą batalię.

    Niedro Odpowiedz
  • Pani na tzw. infolinii powiedziała mi przed chwilą, że do końca tygodnia mają mieć info o tym kiedy zaczną wysyłać te tablety.

    Jazz Odpowiedz
  • @Jazz. Czyli jest poprawa, mają info kiedy będzie info, wcześniej nawet tego nie było…
    No i nie ma się co dziwić, ze wskaźnik zaufania do banków sukcesywnie spada

    pig4fun Odpowiedz
  • Panie i Panowie a nie jest czasami tak że w Regulaminie Konta BNP Paribas jest punkt dotyczący opłat dodatkowych za MONIT o nieterminowym wywiązaniu się z umowy. Obowiązuje równość podmiotów wobec prawa, więc należy teraz do banku BNP Paribas wysłać SMS z przypomnieniem o nieterminowej dostawie tabletu. Następnie w trybie reklamacyjnym zażądać za ten SMS 25 zł.

    miRek Odpowiedz
  • To ciekawe co pisze jazz#.Mnie dzisiaj miła pani w okienku w oddziale BNP poinformowała z uśmiechem na buzi,że owszem tablety są rozsyłane do tych,którzy załapali się „normalnie”,a o wysyłce „dodatkowych” tabletów to oni bladego pojęcia nie mają.I tyle się dowiedziałem.

    xavier Odpowiedz
  • Ja dzisiaj bylem zlozyc reklamacje pisemna i to co mila Pani w okienku mi powiedziala wprawilo mnie w oslupienie. Otoz nie tylko nie miala bladego pojecia co z tabletami, ale rowniez poinformowala mnie ze bank „analizuje sytuacje” i prawdopodobnie przygotuje jakas specjalna oferte dla poszkodowanych w promocji uzytkownikow iKonta, np. w postaci preferencyjnego kredytu odnawialnego w koncie. Dalej nie sluchalem bo juz krew mi uderzyla do glowy, na moje pytanie jaki jest zwiazek takiej oferty z regulaminem promocji juz nie dostalem odpowiedzi. Co gorsza, dzis po poludniu (jakas godzine temu) mialem nieodebrany telefon z numeru 22 200 59 15 i kiedy probowalem oddzwonic to na automatycznej sekretarce nagrana jest wiadomosc ze „z tego numeru probowano sie skontaktowac w celu przedstawienia specjalnej oferty dla klientow BNP”…

    Lew84 Odpowiedz
  • Prawdopodobnie tablety dodatkowe będą dopiero jak je wykupią na allegro;) Może muszą znaleść nawet i z 2500szt. Ja czekam do piątku i później wysyłam kolejną reklamację z próbą ugody tzn- Mi to jest obojętne chętnie przyjmne 400zł wzamian za tableta, którego nie mają, nawet pewnie statek z Chin nie wypłynął

    mike Odpowiedz
  • Ja również dzisiaj złożyłem reklamację zgodnie z moim poprzednim postem. Dowiedziałem się również że po raz drugi źle zrozumiałem przekaz banku. Według dzisiejszych informacji email z piątku nie jest dowodem na to, że bank wyśle tablet, a jedynie że w swej łaskawości uznał, że do tego tabletu jestem uprawniony. Tabletów nie ma, więc bank analizuje sytuacje (czy wszystkim mówią dokładnie ten sam bełkot o analizowaniu sytuacji? ) pod kątem jej rozwiązania… co to może oznaczać? Jak dla mnie nic ciekawego i mam tylko nadzieję że nie będą chcieli się rzeczywiście całkowicie zeszmacić i w ramach rekompensaty promować jakiś kredyt…

    PS. Czy ktoś otrzymał już zwrot moneyback za wrzesień? Ja i 2 osoby znajome oczywiście nic nie mamy.

    Wojciech Odpowiedz
  • re Wojciech #: tak mam moneyback i aby było ciekawiej za transakcje z 29 września rozliczone 1 października!

    paolo Odpowiedz
  • moze byc ten preferencyjny kredyt odnawialny w zamian za tableta, ale kwota co najmniej 15 tysiecy udzielona na rok i bez zadnych prowizji, odsetek czy ubezpieczen.

    aaaa Odpowiedz
  • Mam nadzieję, że ten pseudo bank w końcu się ogarnie i do piątku przekaże jakieś konkretne informacje. Ja MB dzisiaj otrzymałam.

    tricky Odpowiedz
  • aaaa, dobra propozycja, ale zapomniałeś, że do zwrotu tylko 14,6 tys. z pożyczonych 15 tys., ponieważ jak nie tablet, to każdy poszkodowany powinien dostać 400 zł + odsetki ustawowe. W sumie osobiście nie obraziłbym się na kasę zamiast tableta.

    Kaczor Donald Odpowiedz
  • Czy likwidujecie kartę czy czekacie aż łaskawie przyślą wcześniej tableta? Pytanie do ludzi, którzy dostaną tablety „z łaski prezesa”

    Mateusz Odpowiedz
  • re Mateusz #: ja czekam na tablet bo nie chcę im dać powodu do odmowy wydania nagrody

    paolo Odpowiedz
  • „analizowanie sytuacji” – przy tej dodatkowej drugiej puli tabletow nie wzieli chyba pod uwage osob, ktore kliknely w baner z tabletem, a informacja o tym gdzies sie zgubila. Pewnie zorientowali sie ze jest sporo osob, ktore pytaja o tablet o oni w swoim systemie maja zapisane ze taka osoba zalozyla zwykle ikonto. Stad analiza sytuacji czyli sprawdzenie ile osobom zalozylo sie zwykle ikonto w okresie promocji ikonta z tabletem wiec moga w najblizszych dniach napisac reklamacje.

    aaaa Odpowiedz
  • jednym słowem: niezły burdel mają w tym Archeo….

    sic Odpowiedz
  • Ja zamknęłam obie kartą – swoją i męża. Tabletu nie odpuszczę. Posiadanie karty nie może być podstawą, jeśli warunki są spełnione. Nie odpowiadają na reklamacje, money back mi przelali, mężowi nie. Dziękuję za współpracę z tym psudobankiem.

    Li Odpowiedz
  • Li w jaki sposób zamknęłaś kartę?

    Grzegorz Odpowiedz
  • o ile się nie mylę to link był aktywny do 14.08 więc osoby które założyły konta po tej dacie to nie mogły tego zrobić poprzez kliknięcie w baner. Dziwne ponieważ w artykule jest informacja że tablet dostała osoba która założyła konto 19.08

    kockodo Odpowiedz
  • Ja rowniez zamknalem karte , zadzwonilem na infolinie zastrzeglem ja a potem wyslalem list polecony do banku ze rezygnuje z karty o takim i takim numerze . I to tyle. A na tablet rowniez czekam i wcziaz cisza

    Darek Odpowiedz
  • Nie chcę być złym prorokiem, ale powinniśmy się nastawić na powtórkę z rozrywki i przygotować na kolejną akcję podobną do tej z zeszłego tygodnia. Totalny brak informacji kiedy wysyłka, daje podstawy do tego by sądzić, iż bank czeka, aż temat rozejdzie się po kościach, a czas gra zdecydowanie na ich korzyść. Sądzę, że faktycznie część z nas te tablety dostanie, ale podejrzewam, że nie będzie to grupa nawet 50% osób którym faktycznie zgodnie z regulaminem należy się nagroda.Oszuści ewidentnie liczą na to, iż minie „efekt świeżości”, zapał ludziom minie i skala ewentualnej „jazdy” z naszej strony będzie dużo mniejsza niż za pierwszym razem. Każdy dzień zwłoki powoduje, iż przeciętny Kowalski który czytał o tej aferze tekst np na WP.PL zapamięta jedynie to, iż bank po wpadce naprawił swój błąd i obiecał nagrody, a czy faktycznie to zrobił to nie będzie zaprzątał tym sobie głowy.

    P.S.
    Pracuję w dużej firmie z branży IT i z pełną świadomością mogę Wam powiedzieć, iż ogarnięcie tematu zakupu poprzez negocjacje cenowe, proces złożenia zamówienia i końcowej wysyłki sprzętu do użytkownika końcowego powinien się zamknąć w okresie max 5-7 dni.

    toro Odpowiedz
  • @toro
    Podpisuję się pod tym obiema rękami. Proponuję jutro z samego rana jeśli nie będzie smsów o wysyłce pisać masowo do TVN (tydzień temu zaraz przed „oświadczeniem prezesa” napisali, że chętnie zajmą się tą sprawą) oraz na wp.pl żeby napisali kolejny artykuł na temat „uczciwości” tego banku, oprócz tego francuski fanpage i tweeter. Od razu trzeba iść z tym do mediów i nie ma już sensu kontaktować się z polskim oddziałem banku bo to strata czasu – jak widać jakikolwiek dialog z nami mają głęboko w d****.

    Mirek Odpowiedz
  • może Maciej Samcik z Wyborczej też nam pomoże?

    paolo Odpowiedz
  • Ludzie spokojnie co szalejecie… Bank powiedział ,że tablety da to wyśle. A wy już chcecie robić kolejną akcję. Teraz to i tak ciężko będzie zebrać tak silną grupę jak ostatnio. Należy poczekać jeszcze z tydzień jak konkretów nie będzie to uderzać. Jak na razie minęły dopiero 4 dni robocze od ogłoszenia ,że dają każdemu no dajmy im z 10 dni…

    Piotr Odpowiedz
  • Dlaczego mamy im dawać czas? Są spóźnienie z wysyłką już 6 dni! Tobie bank da czas jak będziesz się spóźniał ze spłatą raty i nie będzie wyciągał konsekwencji? Te tablety można kupić w 1 dzień, jeśli jeden dostawca nie ma tylu sztuk spokojnie można kupić u kilku. Ewidentnie widać, że czekają aż sprawa się rozmyje. Nawet jeśli już je zamówili to dalej milczą jak zaklęci na ten temat mimo pytań – a to nasuwa przypuszczenia, że od piątku nie zrobili kompletnie nic w tej sprawie.

    Mirek Odpowiedz
  • re Piotr #: ale tu chodzi zupełnie o coś innego – bnp KONSEKWENTNIE MILCZY od zeszłego piątku. Rzucili komunikat, że każdy kto spełnił warunki dostanie tablet czyli wyciszyli szum w mediach. I co dalej? mija prawie tydzień a my nadal nie wiemy KIEDY CHCĄ NAM wysłać te tablety??? infolinia nic nie wie, obsługa FB to wogóle porażka a bank nas dyma dalej! Skoro sam prezes w zeszły piątek zabrał głos to teraz powinno pójść KLAROWNE INFO: drodzy uczestnicy – tablety wyślemy/dostaniecie (powiedzmy) do 20 października. To by zamykało temat bo wszyscy wiedzą i grzecznie czekają. A teraz wiesz, że dostaniesz (co jak się okazuje już nawet takie na 100% nie jest pewne) ale nie wiesz kiedy? może w X a może po 11.XI a może wogóle na Gwiazdkę? tylko 2014 czy może 2015r? nie czujesz, że COŚ TU NIE GRA? i ktoś „brzydko” znów z nami zaczyna pogrywać???? bo ja się właśnie czuję robiony w konia wersja 2.0!

    paolo Odpowiedz
  • głowa mnie od tego boli :(

    Basia/Varvara Odpowiedz
  • Dziś tradycyjnie wykonałem tel. do BNP, pani potwierdziła, to co usłyszałem wczoraj – do końca tygodnia mają znać termin wysyłki.

    Jazz Odpowiedz
  • Wygląda na to, że bank po mistrzowsku załatwił całą sprawę. Kiedy tajfun medialny osiągnął apogeum, nagle pojawia się oświadczenie prezesa. Tłum czyta z zainteresowaniem, rozpoczyna się powszechna radość i napięcie znika. I co dalej? Ano nic. Po prostu cwaniaki z BNP wyszli z założenia, że tłuszcza łyknie słowo prezesa jak młody pelikan, a jak już nastrój bojowy opadnie, to i nikomu nie będzie się chciało kruszyć już kopii. No bo przecież prezes napisał, to i przecież w końcu wyślą…

    Enty Odpowiedz
  • moj mail do nich z 09.10
    „Date: 09.10.2014 12:44:15
    To: planet@cimconnector.com
    Subject: [#ID 3535003] Informacje o posiadanych produktach [#40772]

    Rozumiem, iż maila się nie doczekam. To w zasadzie już śmieszne. Pewnie jutro czyli 10.10 otrzymam wiadomość ,ze tableta nie otrzymam. Bo informacja ta jest przeciągana jak najdłużej, bo przecież to system już dawno wszystko zweryfikował. Dlatego informuję, ze nie macie Państwo racji w interpretacji regulaminu bo każdemu kto spełni warunki taki tablet się należał. Więc jeśli go nie otrzymam zgłoszę się do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta u mnie w mieście który wystosuje do Państwa odpowiednie pismo w moim imieniu. Szkoda bo tablet obiecałam dziecku. A tak mam konto i jeszcze zmieniono warunki money back na moją niekorzyść co chyba też jest niezgodne z przepisami, bo konto zakładałam na innych warunkach. ”

    ich dzisiejsza odp 16.10
    „Szanowna Pani

    Dziękujemy za nadesłaną korespondencję.
    Na wstępnie serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź.

    Po zapoznaniu się z jej treścią uprzejmie informujemy, że w związku z tym, że sprzedaż premiowa ?iKonta BNP Paribas z tabletem? spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem, które przerosło nasze oczekiwania, Zarząd Banku podjął decyzję o zniesieniu limitu przyznawanych nagród. Oznacza to, że wszyscy uczestnicy sprzedaży premiowej, którzy spełnili jej warunki, otrzymają tablet.
    Informacja w tej sprawie została wysłana również na Pani adres email.
    Nagrody rozsyłane są sukcesywnie.

    Z poważaniem,
    Ilona Czerniszewska „

    Basia/Varvara Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy