„Zewsząd dostępne 150 zł” od BZ WBK. Łącznie do zgarnięcia 270 zł? [Aktualizacja]

150 zł za wpływ 500 zł na konto i zakup biletu komunikacji miejskiej lub doładowanie telefonu – tyle nowym klientom zapłacić chce Bank Zachodni WBK. Dużo? Gdzieś musi być haczyk? Okazuje się, że jest jeden – ale niewielki. A żeby było ciekawiej wszystko wskazuje na to, że promocje połączyć można z inną promocją banku i łącznie zgarnąć 270 zł za jednym zamachem!

150 zł za otwarcie konta BZWBK

Nie tylko dla nowych klientów!

Z promocji może skorzystać każdy, kto w okresie przystąpienia do promocji (15.04 – 30.06.2015) złoży wniosek o dowolne konto BZ WBK. Nie ma znaczenia w jaki sposób zostanie złożony wniosek – możemy konto otworzyć w placówce, telefonicznie lub najwygodniej przez internet. Do konta musimy zamówić również kartę, ale możemy ją zastrzec zaraz po jej aktywacji :)

Znów bardzo liberalne są warunki wykluczające z promocji: wystarczy, że w dniu złożenia wniosku o konto nie posiadamy innego konta prowadzonego w złotych w banku lub nie jesteśmy współposiadaczem takiego konta. Przykładowo jeśli posiadamy takie konto to wystarczy je wypowiedzieć i… z promocji skorzystać za miesiąc :)

Ważne jest również, aby wyrazić zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, na kontakt telefoniczny oraz podać do kontaktu polski numer telefonu komórkowego.

Dzień aktywacji konta (nie później niż 30 czerwca 2015) oznacza moment przystąpienia do promocji.

150 zł za wpływ i kupno biletu komunikacji miejskiej lub doładowania

Do zgarnięcia są trzy nagrody o wartości 50 zł, łącznie 150 zł. Aby je zdobyć wystarczy w trzech następujących po sobie miesiącach zapewnić na konto wpływ w wysokości min. 500 zł oraz dokonać zakupu biletu komunikacji miejskiej w aplikacji BZWBK24 lub dokonać doładowania telefonu komórkowego (przez BZWBK24 lub lekki serwis transakcyjny).

Uwaga: bank zwróci nam tyle, ile wydamy na przejazdy komunikacją miejską oraz doładowania telefonu, dokładniej:

Uczestnik Promocji otrzyma Nagrodę cząstkową w wysokości odpowiadającej sumie wartości biletów komunikacji miejskiej zakupionych poprzez usługę Zakupy Mobilne i sumie kwoty doładowań telefonu dokonanych w aplikacji BZWBK24 mobile lub w Lekkim serwisie transakcyjnym maksymalnie do 50 zł w danym miesiącu.

Nie macie telefonu, który możecie doładować? Spytajcie znajomych, czy wam nie pomogą (w zamian za np. niewielką zniżkę) lub… wystawcie doładowanie na Allegro. Warunek zostanie spełniony :)

Weryfikacja spełniania warunków promocji następuje do 10 dnia miesiąca po miesiącu spełnienia warunków. Wypłata – do końca tego miesiąca.

Przykładowo: zakładamy konto w kwietniu. W maju wpływa na nie 500 zł (może być z naszego konta w innym banku). Kupujemy bilety komunikacji miejskiej lub doładowanie i… do końca czerwca bank wypłaca nam 50 zł. Jeśli operacje powtórzymy w kolejnych miesiącach (czerwiec, lipiec) to bank wypłaci nam kolejne 2×50 zł.

Jak widać warunki promocji są… banalne!

Dodatkowe 120 zł w innej, trwającej promocji!

Wszystko wskazuje na to, że powyższą promocję można połączyć z inną, równie prostą promocją banku. Jeśli przed dniem 27.03 nie posiadaliśmy konta osobistego w BZWBK i zamiast 500 zł zapewnimy wpływ w wysokości 800 zł przez kolejne 3 miesiące automatycznie załapiemy się na drugą promocję i… bank dorzuci nam dodatkowe 120 zł!

Szczegóły promocji w osobnym prześwietleniu: 120 zł za założenie konta w BZWBK przez internet. Warunki? Banalne!

Ta promocja jest już nieaktualna. Możemy jednak zgarnąć inne nagrody :) Więcej tutaj.

Karta MasterCard Omni za darmo [Aktualizacja]

Niestety BZWBK jest bankiem, który za domyślnie wydawaną kartę pobiera 7 zł opłaty miesięcznej. Aby nie odstraszać nowych klientów (albo nie zachęcać do zamykania karty) bank przygotował jeszcze jedną promocję: zwolnienie z opłat dla nowych klientów. Promocja „Płać mniej za Omni” mówi, że osoby, które zawrą z bankiem umowę w okresie 15.04 – 30.06 (czyli jak w powyższej promocji) zostaną zwolnione z opłat z kartę MasterCard Omni (również w wersji Payback) do końca 2015 roku.

Promocja cenowa polega na zwolnieniu z następujących opłat dotyczących kart MasterCard Omni i MasterCard PAYBACK Omni należnych w Okresie trwania Promocji:
a. opłata miesięczna za kartę,
b. wydanie karty w trybie ekspresowym,
c. wypłata gotówki w bankomatach i terminalach innych instytucji za granicą,
d. wypłata gotówki w ramach usługi cash back,
e. sprawdzenie dostępnych środków lub wygenerowanie wyciągu w bankomatach,
f. wygenerowanie nowego PIN-u na wniosek Posiadacza w formie papierowej w placówce
Banku,
g. generowanie zestawienia operacji.

Podsumowując: 270 zł za trzy przelewy i trzy płatności aplikacją BZWBK24. Mało kto płaci w tej chwili tak dużo za tak mało roboty :) Warto korzystać!

Regulamin oferty znajduje się pod tym adresem.

PS. pqr, dziękujemy za informacje o promocji!

Nie przegap!

Komentarze

  • Też się nie zakwalifikowałem wg doradcy online – poszła reklamacja. Co ciekawe, kupony do empiku dostałem. Niezły mają burdel w tym Archeo…

    Skylla Odpowiedz
  • Panowie i Panie moze zrobimy jakies grupowe zazalenie do UOKiK?

    Anna Odpowiedz
  • ja to Aniu wolalbym wyplakac sie Tobie w rekaw ;-) nie lubie tlumu :D

    MaRiO Odpowiedz
  • z tego co rozumiem to czas na wypłatę 50 zł bonusu mają do końca miesiąca, więc do tego czasu trzeba czekać, chyba, że ktoś na czacie dowiedział się od konsultanta, że nie został zakwalifikowany do promocji, pomimo że spełnił warunki

    Tomek157 Odpowiedz
  • no wlasnie ja tak sie dowiedzialem i od razu reklamacje zlozylem a otrzymal juz ktos odp. na reklamacje dotyczaca niezakwalifikowania sie do zwrotu za maj?

    MaRiO Odpowiedz
  • Trzeba uzbroić się w cierpliwość – bowiem bank ma 90 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację, a jest to zgodne z regulaminem.

    Właśnie przyszła odpowiedź z banku w sprawie reklamacji.
    Wynika z niej, iż sprawa podlega nader szczegółowej analizie a termin odpowiedzi zostanie wydłużony do 90 dni ( maksymalny ).

    Bank przeprasza za to, iż czas rozpoznania reklamacji został wydłużony.

    Bogdan Odpowiedz
  • cos strona wbk nie robi?

    MaRiO Odpowiedz
  • mi bank robił wyraźne problemy, wręcz upierał się że nie wyraziłem zgody… Po długich namowach wreszcie przyjął reklamację, a można składać już teraz bo do 10 czerwca był proces kwalifikowania do nagrody.

    alladyn Odpowiedz
  • Za 90 dni to się promocja skończy. Chyba sobie od razu napiszę reklamację trzech wypłat po 50 zł i sierpniowej karty prepaidowej…

    konrad Odpowiedz
  • spokojnie można złożyć reklamację na kartę prepaid. Wystarczy zapytać czy się jest zakwalifikowanym, jak nie to reklamacja. Co do dodatkowych 50 zł można składać reklamację dopiero po 10 każdego miesiąca, jednak jeśli teraz odświeżymy w formularzu alternatywny numer telefonu (na prawdziwy i 0 z powrotem) to już w lipcu 50 zł przyznają.

    alladyn Odpowiedz
  • Admin moze jesli nie otrzymamy to warto zrobic watek by wszyscy zrobili reklamacje
    Bo to jakies jawne oszustwo jest
    Jak z PNB Pariba

    Anna Odpowiedz
  • Będę się z nimi próbował kontaktować w poniedziałek, zobaczymy czy mają jakieś oficjalne info i ew. zrobię artykuł.

    Michał Odpowiedz
  • @admin – bardzo dziekuje w moim i reszty naszej spolecznosci

    Anna Odpowiedz
  • Rozmawiałem z doradcą on-line, napisała mi, że rezygnacja z karty debetowej spowoduje wykluczenie z promocji „Zewsząd dostępne 150zł”. Może ktoś mi tą informację potwierdzić, bo czuję, że zostałem wprowadzony w błąd przez doradcę. Dziękuję.

    Damian Odpowiedz
  • @Damian nie kojarze ale i tak wielu z nas jej nie dostalo.
    Nie wiem czemu – przeciez zaznaczylam

    Anna Odpowiedz
  • @Damian: Z tego co widzę w regulaminie, to trzeba otworzyć pakiet konta razem z kartą, ale w momencie wypłaty jest wymagane tylko posiadane otwartego w promocji konta oraz oczywiście cały czas muszą być wyrażone zgody marketingowe i podany numer telefonu. Chociaż ja dla bezpieczeństwa bym zostawił tę kartę, bo może się okazać, że będzie trzeba jeszcze więcej reklamacji składać niż teraz :P

    @Anna: A w systemie transakcyjnym masz widoczną tę kartę? Ona jest listem zwykłym wysyłana, także mogła zwyczajnie zaginąć, nawet trafić do kogoś innego :P Ja raz zresztą w skrzynce znalazłem list z banku do osoby mieszkającej w bloku obok i czuć było przez kopertę, że w środku karta ;)

    Rychu Odpowiedz
  • Czy Ktoś dostał zwrot za bilety lub doładowania, albo chociaż ma potwierdzenie że zakwalifikował się do tej promocji (3×50)?
    Jest chociaż jedna taka osoba…???

    hapej Odpowiedz
  • mi konsultant na czacie powiedział, że zostałem zakwalifikowany do promocji zewsząd dostępne więc czekam do konca miesiąca na wyplate 50 zł za doładowanie…

    Tomek157 Odpowiedz
  • Tomek157 # No to jest chociaż jedna osoba – daj znać jak dostaniesz…

    hapej Odpowiedz
  • Ja też jestem zakwalifikowany, na pewno dużo więcej jest takich osób..

    Clio Odpowiedz
  • Ja na 1 koncie dostałem potwierdzenie, że jestem zakwalifikowany.

    Rychu Odpowiedz
  • Rychu # i Clio # – składaliście reklamacje czy też pytaliście się banku (doradcy on-line)?

    hapej Odpowiedz
  • Ja też zostałem zakwalifikowany. Pytałem przez wiadomość w BZWBK24

    Tomek__ Odpowiedz
  • @Rychu odnosnie karty nie mam jej w sytemie a bank odpowiedzial mi:

    „Nawiązując do Pani zgłoszenia uprzejmie informuje, że karta została automatycznie zamknięta w związku z faktem, iż posiadała Pani już program PAYBACK przypisany do innej karty.

    W celu otrzymania karty konieczne jest zawnioskowanie o nowy program PAYBACK, a następnie kartę. Wniosek może Pani złożyć w dowolnej placówce Banku lub za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 internet.”

    O co im chodzi. Kiedy mialam i byla Payback ale co ja mam zrobic, jaki nowy program otwierac? Swoja droga powinni mnie poinformaowac ze mi nie przyznali a nie olac moj wniosek.
    BTW jak sie sklada te wnioski? bo caly czas wysyla mnie do systemu tranzakcyjengo a tam nie moge. Rozumie ze nadal moge o ta darmowa wnioskowac?

    Anna Odpowiedz
  • @hapej pytałem na każdym koncie doradcy on-line. Sprawdził czy zostałem zakwalifikowany do promocji czy spełniłem każdy warunek.

    Clio Odpowiedz
  • Zadzonilam i Infolinia powiedziala mi ze teraz juz nie moge zalozyc bezpaltnej karty bo jej wtedy nie zalozylo. Powiedzieli tez ze to byl blad systemowy – cudowny BANK!

    Anna Odpowiedz
  • Ja też nie zostałem zakwalifikowany,taką dostałem wiadomość.Warunki na pewno spełnione ,wygląda mi to na zaplanowaną akcje bankowców z bzwbk

    doman Odpowiedz
  • właśnie dostałem od doradcy on-line informację, ze nie jestem zakwalifikowany do tej promocji – powód brak zgód – odpisałem że zgody były przy podpisywaniu umowy i że są nawet widoczne w systemie cały czas – poprosił mnie o kontakt jutro (mają wyjaśniać sprawę…)

    hapej Odpowiedz
  • hapej : ja znowu rozmawialem z doradca online i zrobilem to co pisali wyzej moim „przedmowcy” i Pani z WBK tez mnie poprosila o to.. a mianowicie musialem ponownie kliknac „zapisz” i zatwierdzic smsem :) i mi napisala ze teraz DOPIERO widzi moja zgode :) ale powiedzialem zeby do mojej reklamacji z 16.06 (na ktora nadal nie ma odp.) dodala to ze mialem caly czas zaznaczone zgody tylko tyle ze dzis kliknalem tylko zapisz bo mnie o to poprosila a chcialem zeby dolaczyla te slowa do reklamacji dlatego zeby pozniej nie bylo ze mi „powiedza” ze zrobilem to dopiero dzis a nie przy zakladaniu konta i zwrot za doladowania mi sie nie nalezy :) no to teraz zobaczymy co bedzie czy 50 zl do konca czerwca otrzymam :) bo chyba sie juz zakwalifikowalem? :))

    MaRiO Odpowiedz
  • @MaRiO dostaniesz pod warunkiem, że reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie. Bo mimo tego, że takie zgody miałeś to w systemie ich nie widzieli i prawdopodobnie ta weryfikacja do 10tego dnia ms-ca przeszła negatywnie. W lipcu powinno być już wszystko normalnie.

    Clio Odpowiedz
  • hehe :) Clio zartujesz? myslisz ze odpuszcze? podobnie bylo z karta :) gdyby za doladowania mieli nie zwrocic mimo spelnienia wszystkich warunkow promocji z mojej strony to za karte oplaty tez by nie zwrocili :) ja juz im nawet pisalem i mowilem przez tel. ze moge im podeslac zeskanowana moja umowe w ktorej jak byk mam zaznaczone zgody bo chyba maja inna kopie umowy :D a oni ze to niemozliwe :)) a jak mi powiedza cos typu ze moge wziac jeszcze udzial promocji 3 razy poniewaz jest do wrzesnia to ja im powiem ze nie planuje doladowywac konta w sierpniu bo mialem zaplanowane doladowania po 50 zl od maja do lipca :) Clio z tego co widze to Ty piszesz odpowiedzi na reklamacje – reklamacji a mi tak latwo napisales zebym dal sobie spokoj? no co Ty :) nie wyobrazam sobie tego ze 50 zl za maj nie otrzymam ;-)

    MaRiO Odpowiedz
  • poza tym Clio jedno podstawowe pytanie czy to moja wina ze tych zgod nie widzieli? czy ja im oczy zaslonilem? :)) no Prosze Cie ;-)

    MaRiO Odpowiedz
  • Gdzie tak napisałem żebyś dał sobie spokój??Wyluzuj bo widzę, że jesteś lekko poddenerwowany:):):)…odpowiedziałem tylko bo napisałeś „no to teraz zobaczymy co bedzie czy 50 zl do konca czerwca otrzymam :) bo chyba sie juz zakwalifikowalem? :)) Dostaniesz jak rozpatrzą reklamacje pozytywnie a w przeciwnym wypadku dalej walczysz, chyba logiczne. Po co tyle pisania, nie szkoda Ci nerwów. Jesteśmy tu aby walczyć o swoje i tyle i myślimy podobnie.

    Clio Odpowiedz
  • no wiesz piszac 4 reklamacje mozna miec juz dosc? nie martw sie tym z ktorymi rozmawiam z WBK czy przez tel. czy na czacie tez sie dostaje ;-) po 2 reklamacji przestalem byc mily ;-)

    MaRiO Odpowiedz
  • @MaRiO rozumiem, ale tutaj dla siebie powinniśmy być mili :):) choć pewnie to zabrzmi w dzisiejszym świecie dość abstrakcyjnie…fak faktem nikt nikomu żle nie życzy.

    Clio Odpowiedz
  • potrafia mi podniesc cisnienie to fakt :D

    MaRiO Odpowiedz
  • ten wbk to jakas poracha, wiecej marnujemy czasu niz zarabiamy na tym :(

    Anna Odpowiedz
  • Generalnie to widac ze maja jakis blad w systemie. Po waszych reklamacjach – ktorych pewnie były juz dziesiatki – powinni uznac ten fakt i wszelkie reklamacje dotyczace „braku zgody” rozpatrywac pozytywnie z automatu.
    Zobaczymy czy BZWBK stac na troche rozsadku…

    sakhal Odpowiedz
  • O czym tu w ogóle dyskutować i się ciśnieniować? Jest zgoda zaznaczona na umowie? Skoro tak, to warunek spełniony i jest to podstawą do ewentualnej reklamacji, a nie jakieś kombinacje alpejskie, zaznaczanie, odznaczanie…

    286 Odpowiedz
  • @286 daj już spokój z tą zgodą na umowie, ten ich błąd systemowy?? powoduje również, że przy składaniu wniosku on-line o konto możesz sobie ze 100 razy zaznaczać tą zgodę i tak jej nie zobaczysz na umowie. Dopiero musiałem w kontakcie z bankiem wyrazić taką zgodę (zaznaczyć w systemie) aby ją widzieli i na tej podstawie zakwalifikowali mnie do promocji.

    Clio Odpowiedz
  • No to w takim razie zastanawiające, bo w moim przypadku składałem on-line wniosek, zaznaczyłęm zgodę i na umowie otrzymanej od kuriera była ona również uwidoczniona.

    286 Odpowiedz
  • @286 ściślej mówiąc to konto zakładane on-line, w twoich przypadku przesz kuriera. To by się zgadzało. Ja zakładałem dwa przesz kuriera – w jednym i drugim przypadku zgody na umowie na TAK z tym, że na jednym koncie w systemie nie było zgody i musiałem ją „włączyć” a na trzecim koncie zakładanym on-line mimo zaznaczenia zgody we wniosku brak jej na umowie i musiałem to zrobić natychmiast w systemie po zalogowaniu się do konta.

    Clio Odpowiedz
  • Na jaki numer dzwoniliście, bo mi nawet nie chcieli powiedzieć czy się zakwalifikowałem do otrzymania zwrotu (lista będzie dostępna dopiero po przyznaniu nagród, czyli w lipcu)? Jaja sobie robią

    RB Odpowiedz
  • Wysłałem do nich maila z pytaniem o co chodzi z tym bajzlem wczoraj rano – do tej pory cisza.

    Michał Odpowiedz
  • Ja czekam na odpowiedź mailową od 17 czerwca.

    Damian Odpowiedz
  • W moim przypadku – doładowałem tel. na 50zł, troche na siłe, ot darmowy prezent dla kogos z rodziny kto uzywa pre-paida. Teraz moze sie okazac ze zwrotu nie bedzie i prezent zrobi sie kosztowny :)
    Teraz mam małe watpliwosci czy jest sens doładowywac w tym miesiacu…
    Ten ich regulamin jest tak skonstruowany ze zanim sie zorientuje czy mi sie premia nalezy czy tez nie – 2x juz doladuje

    sakhal Odpowiedz
  • Jasne, że doładowywać. Dziś dzwonili do mojego pechowego znajomego, który niby nie wyraził zgody na spam, że jak przez telefon wyrazi taką zgodę, to oddadzą prowizję i przekażą należne premie.

    Jazz Odpowiedz
  • Ja pisałem 7.06 i jeszcze nie mam odpowiedzi

    pio24 Odpowiedz
  • Powinienem mieć wyjaśnienia banku jutro – dostałem takie zapewnienie na @

    Michał Odpowiedz
  • no to czekamy :) i czekamy za zwrot 50 zl za maj bo wtorek sie zbliza a odp. na reklamacje brak..

    MaRiO Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy