Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Do 300 zł za założenie Konta dla Ciebie od Credit Agricole!

Zakończona

Po kilku miesiącach przerwy wraca możliwość zgarnięcia 200 zł na start w promocji Credit Agricole – i to na bardzo prostych warunkach! Oprócz tego ciągle aktualny jest program polecań banku, w którym zgarnąć możemy 50 zł za założenie konta jako nowy klient, a następnie 50 zł jako obecny klient :)

200 zł na start + do 100 zł z polecenia w Credit Agricole

Aktualizacja: promocja cieszy się tak wielkim zainteresowaniem, że… bank poprosił o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont. Dam znać, kiedy wróci.

Zimowe korzyści z Kontem dla Ciebie

Na początek rzućmy okiem na dość nietypową definicję nowego klienta:

Z Promocji nie może skorzystać klient, który w okresie trwania Promocji był już Posiadaczem konta indywidualnego, którego umowę wypowiedział w tym okresie.

Mówiąc po naszemu: w promocji nie może wziąć udział osoba, która… wypowiedziała umowę o konto w Credit Agricole w okresie od 7.01 do 31.03.2019. Jeśli zrobiła to wcześniej (lub nigdy nie miała konta w Credit Agricole), to nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z promocji.

Co ciekawe powyższy zapis oznacza również, że teoretycznie w promocji „Zimowe korzyści” mogą wziąć też udział… obecni klienci banku. W praktyce najprawdopodobniej i tak nie będą mogli złożyć wniosku (lub będzie on odrzucony).

200 zł za trzy wpływy

A co trzeba zrobić, aby zgarnąć promocyjne 200 zł? Po pierwsze złożyć wniosek o Konto dla Ciebie oraz zawrzeć umowę we wspomnianym wcześniej okresie promocji. Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Umowę będziemy mogli podpisać kurierem lub w oddziale banku. Pamiętajmy tylko, że w drugim przypadku mamy jedynie sfinalizować wniosek, a nie składać go od nowa (co warto wyraźnie podkreślić w oddziale). Wyrobienie karty debetowej nie jest wymagane, ale jest mocno wskazane – może się przydać do zwolnienia z opłat (o czym więcej na końcu wpisu). Warto więc ją od razu zamówić.

W trakcie wnioskowania powinniśmy też zrobić dwie czynności, o których bank pisze w regulaminie bardzo enigmatycznie: wypełnić i podpisać „Zlecenie przekazywania środków” oraz upoważnić bank do przeniesienia konta.

Pierwsza czynność to deklaracja ile pieniędzy będzie wpływać co miesiąc na konto. Zgodnie z regulaminem promocji nie ma znaczenia, czy będą to środki tytułem wynagrodzenia, czy nasze prywatne oszczędności. Polecam więc zadeklarować 1000 zł – bo tyle jest wymagane do zwolnienia z opłat za konto (o czym na końcu wpisu).

Druga czynność to informacja dla banku które konto chcemy „przenieść” do Credit Agricole (już w trakcie wnioskowania o rachunek):

Przenoszę się do Credit Agricole

Tak naprawdę nic nie będziemy przenosić, bo nie ma takiej technicznej możliwości. Credit Agricole najzwyczajniej w świecie wystąpi do wskazanego przez nas banku o zamknięcie rachunku, a u siebie otworzy nowy. Warto więc podać taki rachunek, który nie jest przez nas od dawna używany (i znajduje się na tej liście).

Co, jeśli nie mamy takiego rachunku? Zawsze można otworzyć jakieś dodatkowe konto w banku, który jest na liście. To może być drugie konto osobiste, ale także np. konto oszczędnościowe.

Ostatni wymóg promocji to zapewnienie stałych wpływów na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. Regulamin nie precyzuje, od którego miesiąca powinniśmy zacząć liczyć – dlatego czynność warto wykonać jak najszybciej – bo i premię otrzymamy wtedy szybciej:

Bank przekaże kwotę Premii w wysokości 200 zł na rachunek Konta nie później niż na koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego po zapewnieniu przez Uczestnika Promocji trzeciego Wpływu na Konto.

50 zł w programie poleceń

200 zł na start to jednak nie wszystko. Od kwietnia w Credit Agricole trwa II edycja programu poleceń, dzięki któremu obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z II edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy (i to nie jest literówka – przynajmniej nie moja :)).

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł. Łatwo zauważyć, że warunek wpływu pokrywa się z warunkami zimowej promocji na start.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 250 zł spokojnie może się zrobić 300 zł :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu ponad rok temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Uwaga! Ponieważ program poleceń trwa od kilku dobrych miesięcy, to na wszelki wypadek zbieram kody obecnych klientów jeszcze raz – bo w bazie mogą się znajdować kody, do których rachunki zostały już zamknięte.
Zaznaczam też, że na prośby o kod będę odpowiadał do 48 godzin (choć postaram się znacznie szybciej).

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Prowadzenie Konta dla Ciebie może nas kosztować 7 zł miesięcznie, jednak wpływ min. 1000 zł miesięcznie oraz wykonanie 1 płatności bezgotówkowej kartą zwalnia z tej opłaty. Z tego też względu warto wyrobić sobie kartę debetową i z niej korzystać – szkoda płacić 7 zł.

Co ciekawe posiadanie karty debetowej może kosztować aż 9 zł miesięcznie, jednak warunki zwalniające z tej opłaty są niemal identyczne, jak w przypadku rachunku osobistego. Jedna płatność kartą (lub BLIKiem) oraz wpływ min. 1000 zł i opłaty nie będzie. Identycznie jest zresztą wypłatami z bankomatów w kraju – płacisz albo 5 zł albo nic, jeśli w poprzednim miesiącu warunki zostały spełnione (bank zawsze patrzy na miesiąc wstecz).

Nie przegap!

Komentarze

  • Adminie co z kodami na polecenie, oczekuję na wiadomość.

    Ciekawski Odpowiedz
  • Zlozylam wniosek. Wpisalam.kod.polecenia i.rachunek.przenoszony. za.pare minut kontakt zwrotny i Pani informuje mnie ze nie mozna.korzystac i z.jednego i.z.drugiego. czyli.nie mozna.przeniesc konta.i.skorzystac z.polecenia. czy dostaliscie tez takie.informacje ?

    Katarzyna Odpowiedz
    • U mnie zaraz był kontakt telefoniczny, wszystkie dane potwierdziłam i bez problemu, można korzystać z 200 zł + 50 za otwarcie z polecenia. Jutro do południa ma być kurier z umową

      Patrycja W
  • Do mnie pani przed chwila dzwoniła i wszystko potwierdzial. Mogę kod polecający i przenieść konto. Umowa będzie dostarczona 10.1

    agnese2a Odpowiedz
  • A u mnie pani wszystko potwierdzial.

    agnese2a Odpowiedz
  • Właśnie miła Pani oddzwoniła po 5 min od złożenia wniosku. Nie wyraziłem zgody na kontaktowanie się po wygaśnięciu umowy oraz na wysyłanie moich danych do podmiotów współpracujących. Czy to dyskwalifikuje mnie z otrzymania pieniędzy? To są te zgody marketingowe?

    Dawidddd Odpowiedz
    • W samym wniosku nie ma do zaznaczenia zgód. Trzeba natomiast wyrazić podczas rozmowy z konsultantką – na marketing banku oraz na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną. Inne nie są wymagane.

      Podkreślę, że te zgody są tylko do programu poleceń (200 zł na start nie wymaga zgód).

      Michał
  • Promocja jest od wczoraj. W placówkach g. wiedzą ale jak się ich odrobinę wysteruje to są w stanie znaleźć co potrzeba.
    Do rozmów z telefonicznym konsultantem trzeba mieć pod ręką numer przenoszonego rachunku. Dobrze byłoby pamiętać pytanie i odpowiedź bezpieczeństwa z poprzednich edycji. Damy inną parę to i tak później trzeba dymać do oddziału i prostować, inaczej w przypadku nieporozumień nijak nie porozumiemy się z gadającą głową.

    Bufon Odpowiedz
  • Jeśli chcę zamknąc konto w Idea Bank, a tam nie mają mojego podpisu, wystarczę, że odwiedzę placówkę banku, by złożyć swój wzór podpisu?

    paula Odpowiedz
  • Rozumiem, że promocja nie ma limitu ilości kont tylko limit czasowy?

    amator Odpowiedz
  • kiedy wypłenia się to „Zlecenie przekazywania środków” ?? bo na stronie podczas składanie winsoku tego nie bylo ?

    MolFlex Odpowiedz
    • wypełnia to pracownik podczas rozmowy telefonicznej

      simrisham
    • I pytają tylko o kwotę? Czy też coś o pracodawcy?

      Aleksy
    • Niby mówiłem że sam chce doręczyć dyspozycję o przelewqniu wynagrodzenia do pracodawcy, ale i tak pytali o jego dane.

      simrisham
    • Czytajcie posty wyzej.
      Mnie pytali o pelne dane pracodawcy, maja wyslac mu wniosek. Zadnej mowy o kwotach nie bylo. Innej opcji nie bylo. Jak dla mnie to niezgodne z ich regulaminem.

      keton
  • To jest w tabeli przy wyborze kart do konta,, tam jest wpisane ze min 1000zl

    agnese2a Odpowiedz
  • Sroki,,to faktycznie pracownik

    agnese2a Odpowiedz
  • Też tak macie? http://scr.hu/0wbcr/ps30x
    W tym miejscu? https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=170556 Kilka przeglądarek i nic.. Chyba trzeba dzwonić do nich, że zapoznałem się z regulaminem.. Proszę odblokować opcję Wyślij… :D

    luka89waw Odpowiedz
    • W „CHCĘ POLECAĆ KONTO”

      luka89waw
    • Udało się odzyskać „przypomnieniem” na smsa https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=165125

      luka89waw
    • Tylko czy w każdej edycji jest ten sam kod polecenia? bo niby teraz od 3xxxx się zaczyna

      luka89waw
    • Jednak tylko mi nie dzialał chyba ten formularz. Każda edycja, to nowy kod polecenia, a Ja odzyskałem stary.

      luka89waw
    • Mam podobnie, jak się robi opcję przypomnienia kodu, to wysyła stary z poprzedniej edycji programu poleceń, ale wygląda na to, że jest bezużyteczny i trzeba wyrobić nowy po otwarciu konta.

      abc
    • Program Poleceń II” trwa od 10.04.2018 r. do 31.03.2019 r. Wiec stare kody działają, tzn wygenerowane po 10.04

      conrad_88
    • Pod wpisem starej promocji pisałem o tym że mi wtedy przypomniało kod z I edycji a była już II to poszedłem do o oddziału a tam wyrobili mi zupełnie inny 3 kod (znalazlem ten z pierwszy z II edycji potem i porownaleml) teraz znów otworze konto i ciekawe którym kodem mam operować tym 2? 3? Czy moze nowy 4 dostane… No kase dają ale rozbrajają tym.

      jankos
    • Zapewne nowy

      luka89waw
  • W przypadku chęci przystąpienia do programu poleceń i otrzymania kodu musimy tylko w tym formularzu zaznaczyć wszystkie zgody czy gdzieś jeszcze w bankowości także/telefoniecznie?

    TomekW Odpowiedz
  • Trochę się pogubiłam, skorygujcie mnie proszę, jeśli wykorzystam kod polecający w trakcie zakładania konta, to po jego założeniu już nie będę nowym klientem, a takim trzeba być, żeby skorzystać z zimowej promocji na 200 zł?

    Anika Odpowiedz
    • Zakładasz konto jako nowy klient, więc łapiesz się na zimową promocję z premią 200 zł.
      Przy okazji uzupełniasz we wniosku pole „kod polecający” i zgarniasz dodatkowe 50 zł.
      A później rejestrujesz swój kod i polecasz z LiveSmarter. Dodam, że na tę chwilę zainteresowanie jest tak duże (a kodów mam relatywnie mało), że każdy kod podawany jest więcej, niż raz. Więc jest szansa na jeszcze więcej, niż 300 zł… :)

      Michał
    • Czy będzie jakieś info czy dany kod zgłoszony do programu poleceń został przekazany?
      Lub czy da się gdzieś to sprawdzić tak jak np. w Getinie?

      TomekW
    • Na tę chwilę w zasadzie każdy dodany kod do godziny 19:00 dnia 8.01 (o ile był poprawny, czyli 3…..) został przekazany co najmniej raz.

      Michał
  • Uwaga! Część osób podrzuciła swój kod polecający z I edycji programu! Przypominam więc, że poprawne kody to tylko takie, które mają minimum trójkę z przodu. Te z dwójką nie są przeze mnie podawane dalej.

    Michał Odpowiedz
  • Czy dobrze rozumiem, że zlecenie przekazywania środków (dane zakładu pracy) oraz zgodę na marketing banku i na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną załatwiam u konsultanta, numer konta do przeniesienia podaje we wniosku i nie muszę już nigdy fatygować się do oddziału, żeby coś uzupełniać? I potem spełniam warunku wpływu 1000 i jednej płatności kartą i wystarczy czekać na 200 zł + 50 zł za polecenie?

    Lidia Odpowiedz
  • czy konto można otworzyć przelewem?

    megi Odpowiedz
  • czy jako konto do przeniesienia mozna podac konto oszczednosciowe w Idea Banku?
    alternatywnie – jesli na potrzeby tej promo trzeba by zalozyc konto – jaki bank polecacie (aby bylo szybko i wzglednie prosto) – odpadaja BGZ, mBank, Millenium, Idea, TMUB, Getin…
    z gory dzieki za info

    Michal1607 Odpowiedz
    • Najlepiej (a właściwie tylko) taki bank, w którym masz złożony wzorzec podpisu (to ważne do przeniesienia konta) i gdzie nie zakładałeś konta przelewem weryfikacyjnym. W poprzednich edycjach tej promocji przenosiłam konto oszczędnościowe z mBank i 123 z dawnego WBK – obecnie Santander – żadnych problemów nie było

      Kate
    • Czy konta otwierane za pomocą podpisania umowy przez kuriera zaliczają się do tych gdzie jest wzór podpisu? czy tylko zakładane w placówce?

      TomekW
    • Chyba tak, w końcu składałeś tam podpis na umowie, a jak nie jesteś pewny, to zaktualizuj kartę wzoru podpisu w oddziale banku

      Kate
    • A skąd ta informacja że obowiązkowo przy zamykanym koncie musi być wzór podpisu?
      Mam konto w idea banku, a nigdzie w pobliżu nie mam oddziału banku.

      B.
  • To jak to w końcu jest z tymi środkami, które deklaruje do wpłaty. Sam je sobie wpłacam, czy bank zwraca się w moim imieniu do pracodawcy? Po czwartej zmianie konta do wpłat będę na dywaniku w mojej firmie.

    heniek131 Odpowiedz
    • Wczoraj podpisywałem umowę, deklarujesz że środki będą wpływać i tyle. Bank nie przesyła wniosku o przeniesienie wynagrodzenia. Jak będzie problem to powołaj się na regulamin promocji gdzie nie ma takiego zapisu.

      saroyan
    • Miałem to samo, otrzymałem do podpisania tylko deklaracje przekazywania środków.

      Mahyn
    • „Bank nie przesyła wniosku o przeniesienie wynagrodzenia” – jesteś tego pewny? A podawałeś np w rozmowie z konsultantem dane pracodawcy? Jeśli nie to ok.

      Certina1992
    • 100%. Gdyby w banku doradca uważał inaczej, powołajcie się na regulamin i niech to sprawdzą. Odniosłem wrażenie że opierają tą promocję na poprzedniej, gdzie był taki wymóg. Trzeba ich doinformować ;)

      saroyan
  • Hej, nie znam się na tym za dobrze, będzie ktoś miły pomóc, proszę? Mam 3 numery kont w getinie: ror, skarbonka , KO na 3,5%

    Mógłbym podać do zamknięcia konto Skarbonka z Getinu zachowując konto normalne i KO na którym mam aktualnie oszczędności?

    Małżonka ma konto w milenium i w aliorze, w obydwóch ma ror i oszczędnościowe. Może zamknąć oszczędnościowe a z rorami nic się nie stanie?

    jurek Odpowiedz
    • Jak najbardziej. Można spokojnie sobie zamknąć konto oszczędnościowe i tyle :)

      Michał
    • Dziękuje Ci bardzo! Chciałem doprecyzowac w kwestii getina. Pisząc konto oszczędnościowe masz na myśli skarbonkę nie konto szczelnościowe zwykle gdzie mam 3,5%? Chciałbym zamknąć u siebie wyłącznie Skarbonke. ;)

      Jurek
  • a jesli bym tak zamknal k.oszczedn w T-Mobile bankowe, ktore nie jest bankiem stacjonarnym i nie mam tam podpisu a ten bank widnieje na liscie dozwolonych to co wtedy ?

    jacenty Odpowiedz
  • Ktora karte lepiej brac VISA czy MC? Czy sa jakies korzysci z 1 czy 2?

    keton Odpowiedz
    • MCPS nie ma w CA, więc ja postawię na Vise, może przez te kilka miechów pojawi się jakaś ciekawa Visaoferta ;)

      abc
  • Czy mogę osobiście donieść do pracy dyspozycję przekierowania wynagrodzenia w taki sposób, aby nigdy tam nie dotarła?

    pytający Odpowiedz
    • Bank raczej nie wymaga deklaracji do pracodawcy, a jedynie deklaracji jaka będzie wpłata msc, na to konto np od rodziców, dziadków, czy 500+ :P

      luka89waw
    • @pytający, nic nie musisz zanosić

      saroyan
  • Ile jest nagrody w programie poleceń? Bo wg reg. 62 zł za osobę.

    Robert Odpowiedz
  • Obecnie link przenosi mnie do promocji, dającej mi 2,5% na koncie oszczędnościowym – OTWÓRZ KONTO I ZYSKAJ NA START 2,5%. Nie ma śladu po 200zł ani na stronie ani nie ma linku do regulaminu o tym. Konkretnie przenosi do promocji: Oferta specjalna „Rachunek Oszczędzam – lojalni zyskują”. Coś się zmieniło?

    sabat24 Odpowiedz
  • Nie spełniam warunku otrzymania premii jako polecona (brak 265 dni karencji) ale planuję użyć kod polecającego, a nuż premia wpłynie. Zastanawia mnie jednak czy aby użyty kod polecenia przez osobę niekwalifikującą się do otrzymania premii da polecającemu premię za polecenie.

    BiancaM Odpowiedz
  • Ja wypełniłem wczoraj formularz, i zadzwoniłem aby zmienić wybór ładnej karty, która kosztuje 15 zł.. na zwykłą.. nie zauważyłem tego :P Dopiero przy wizycie w oddziale będą mogli mi zmienić, jutro.

    luka89waw Odpowiedz
    • MI kazali zabrać ze sobą do oddziału, oprócz dowodu, także nr konta do zamknięcia w innym banku.. tak ten nr który podałem w wniosku :P

      luka89waw
  • Dobra a co jeśli jestem blondynką i powiedziałam Pani z infolinii, że nie chcę przenosić do nich wynagrodzenia? Promka przepadła, czy da się to „zlecenie przekazywania środków” jakoś donieść/ podpisać w oddziale? Zaskoczyła mnie dzwoniąc po 20:00 i zajmując ponad 19 minut (otwarcie KK czasem trwa krócej!)

    klaudi Odpowiedz
    • Umówiłaś się w oddziale, czy wizyta kuriera? W oddziale będzie można zmienić różne rzeczy, i ten wniosek pewnie też. Infolinia to tylko chęć założenia rachunku, a wszystkie dokumenty i wnioski będą potwierdzane oddział/kurier.

      luka89waw
    • Kurier ma byc jutro, wiec zobaczymy co przywiezie… obawiam sie ze i tak czeka mnie wycieczka do placowki, a chciałam jej uniknac.

      klaudi
    • Ja dzisiaj miałem kuriera (co ciekawe to poczta) – w przesyłce był załączony regulamin promocji.

      mbo
  • koniec promki? Przenosi na konto 2,5%

    Konrad Odpowiedz
  • Ten link jest na 100% dobry? Bo nie ma żadnej informacji o bonusie 200 zł. Chciałam się tylko upewnić, bo już kiedyś użyłam niewłaściwego linku i premii nie dostałam.

    Lidia Odpowiedz
    • Link z wczoraj również nie prowadził do strony promocji. Wypełnij wniosek a przy kontakcie telefonicznym ze strony banku zgłoś że chcesz skorzystać z promocji. Zostanie to zapisane w uwagach. Podpisywałem umowe w oddziale i doradca miał tą adnotację.

      saroyan
  • Nie mogę wejść w ten link z artykułu aby rozpocząć proces wypełnienia wniosku. Czy to okienko w prawym górnym rogu otwórz konto na stronie credit agricole prowadzi do tej promocji ?? Nie chciałbym czegoś zepsuć.

    Clio Odpowiedz
    • Przy kontakcie telefonicznym ze strony banku zgłoś że chcesz wziąć udział w promocji.

      saroyan
    • Regulamin nic nie mówi o tym że trzeba podczas rozmowy z konsultantem wyrażać chęć skorzystania z promocji. Wszystkie założone konta powinny mieć z automatu uruchomioną promocje, przynajmniej według regulaminu…

      conrad_88
    • I tak ma być, jednak poinformowanie nie zaszkodzi

      saroyan
  • Czy jeśli dzisiaj specjalnie otworzyłem konto w innym banku żeby mieć je jako „konto do przeniesienia” przez CA to muszę czekać jakiś okres (np. żeby minęło 14 dni na możliwość anulowania otwarcia tego konta) czy od razu mogę składać wniosek w CA i podać numer „konta do przeniesienia” jako numer otwartego dzisiaj konta?

    Karson Odpowiedz
  • link do strony nie działa!!!!

    Andrzej Odpowiedz
  • Żenujące sprawa z tym bankiem. Wypełniam wniosek w internecie. Dzwoni konsultant i mówi że mogę podpisać w punkcie umowę. W punkcie podpisuje umowę, a przeniesienie rachunku z mBanku jest niemożliwe mimo, że mam kod z listy powyżej. Bank robi problem. Miał ktoś coś takiego?

    Grzepros Odpowiedz
    • W poprzedniej promocji Credit Agricole nawet nie wysłał wypowiedzenia umowy rachunku bankowego do MBanku. Poprostu olali punkt o przeniesieniu konta wbrew postanowieniom umowy i warunkom promocji.

      Katarzyna
  • a czy trzeba gdzieś podawać dane pracodawcy? Jeśli tak to czy muszą być zgodne z prawdą czy można trochę podkoloryzować i podać nie do końca zgodne z prawdą.

    pasikonik119 Odpowiedz
    • Danych pracowdawcy, nie trzeba podawać. Wniosek o wpłaty na konto, to inna kwestia. Np taka że chodzi o wpłaty własne, od rodziców itp.

      luka89waw
    • A jak u Ciebie wyglądał ten wniosek, bo ja miałem przy umowie do wypełnienia/podpisania właśnie wniosek do pracodawcy o przekazywanie wynagrodzenia wstępnie przygotowany przez konsultanta na podstawie danych jakie mu podałem podczas rozmowy. Nie było innego wniosku. I domniemywam, że bank to wyśle do mojej firmy.

      Adam546
    • Jeśli można to odpowiem, u mnie to był wniosek pn. „Zlecenie przekazywania środków”. Nic jako tako nie nazywali wnioskiem o przeniesienie wynagrodzenia jednak doradca przy tym Zleceniu upierał się że „muszą to wysłać”. Ostatecznie nie wyślą, bo jeden został u nich a drugi mam ja.

      saroyan
  • Czy ktoś podpisywał w oddziale „Zlecenie przekazywania środków”, ja miałem strasznie nie ogarniętą kobietę i żadnego takiego dokumentu nie podpisywałem, jak wspomniałem o tym zleceniu to twierdziła że chodzi o tu ewentualnie o poinformowanie ZUS i US. Ktoś coś?

    Eryk Odpowiedz
  • Na teraz promocja została wstrzymana bank przyjał kilka set wniosków i nie moze akceptować wszystkich.

    @Admin zaktualizuj wpis i przekazuj kody do polecenia albo niech czytelnicy publikuja je na blogu jak było to dwa lata temu.

    Wojak Odpowiedz
    • Zgadza się. Maja taką falę wniosków, że… prosili o przystopowanie. Ja sam ledwo ogarniałem maile :)

      W takim razie chwilę się wstrzymam z kolejną wysyłką. Poczekajcie proszę kilka dni – promocja na szczęście nie ucieknie :)

      Michał
    • Nieźle.. :D Widać że lepsze warunki utrzymania konta. Pamiętacie te 2500 zł? :P

      luka89waw
  • @Admin, zweryfikuj proszę:

    „Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł. Łatwo zauważyć, że warunek wpływu pokrywa się z warunkami zimowej promocji na start.”

    Dopisałbym do tego: w każdym z trzech następujących po sobie miesięcy kalendarzowych od daty zawarcia umowy o Konto.

    saroyan Odpowiedz
  • Byłem w banku, podpisałem umowę, babeczka wydrukowała mi nawet regulamin tej promocji ;) Natomiast wydrukowała mi formularz „Zlecenie przekazywania środków”, gdzie wpisana jest nazwa i adres firmy. Ale nigdzie nie musiałem żadnych wpływów deklarować. Ba, nawet pani mi dała dwie sztuki „bo system wygenerował, ale skoro to pan chce zanieść to ja tego nie potrzebuje”. I w sumie nie będzie później problemu z wypłatą premii?

    pytalski Odpowiedz
  • Strona do składania wniosku:
    Błąd 404.
    Niestety, wskazana strona nie została odnaleziona.
    Strona nie istnieje lub była czasowo umieszczona w serwisie.
    Czyżby koniec promocji, bo sobie nie radzą z ilością wniosków?

    Kacper Odpowiedz
  • Czy jeżeli chcę podpisać umowę w oddziale to muszę składać wniosek przez internet i tam zaznaczać podpisanie umowy w oddziale, czy mogę po prostu iść do oddziału i tam wszystko załatwić?

    Mateusz Odpowiedz
  • 3. Kiedy i gdzie można skorzystać z Promocji
    1) Promocja trwa od 07 stycznia 2019 roku do 31 marca 2019 roku.
    2) Z Promocji można skorzystać:
    a) w Placówkach własnych Banku,
    b) w Placówkach Partnerskich,
    c) w Placówkach CA Express upoważnionych do otwarcia Konta,
    d) za pośrednictwem Serwisu telefonicznego CA24 oraz
    e) za pośrednictwem strony internetowej Banku (www.credit-agricole.pl).

    Benito Odpowiedz
  • UWAGA – dostałam umowę do podpisania – z danymi innej osoby . Super nie!!!
    Ciekawe kto dostanie moją umowę. Zgłosiłam ten fakt i ochrona danych osobowych poszła się ……..!!!

    agnese2a Odpowiedz
  • Akurat nie mam wolnego konta do przeniesienia. jedyne co mogę zrobić to otworzyć dodatkowy ROR w Inteligo obok istniejącego już głównego rachunku i złożyć zlecenie przeniesienia go do CA. Nie wiem czy A) taki kolejny ROR w jednym banku nie jest przypadkiem jakoś powiązany z kontem głównym Inteligo i czy nadaje się do przeniesienia/ zlecenia likwidacji złozonego przez CA . B) czy w kilka dni po otwarciu takiego ROR nie ma przeciwskazań do przenosin (czy to nie za szybko). Wydaje mi się że obie kwestie nie stanowią przeszkody, ale może ktoś ma jakieś inne uwagi i się nimi podzieli przed złożeniem wniosku o konto w CA w promocji

    marynatek Odpowiedz
    • Możesz przenosić choćby tego samego dnia w którym rachunek jest widoczny w systemie. CA zanim wystąpi do twojego banku musi mieć komplet podpisanych przez Ciebie papierów. A to trochę zejdzie.

      Bufon
  • Żeby ograniczyć napływ nowych wniosków teraz każą jeszcze przez telefon podawać dane pracodawcy i jego adres. Nie do końca jest to zgodne z Regulaminem promocji. No to trzeba i takie dane mieć pod ręką bo spierać się z konsultantem nie ma sensu. Dostał wytyczne i jak mu każą będzie pytał choćby o rozmiar penisa.

    Bufon Odpowiedz
    • eee.. nie jest tak źle :) Kod polecający dostałem od Michała w mailu, wraz linkiem odsyłającym do rejestracji i pewnie dlatego trafiła mi się miła i najważniejsze kumata babka :) Zapewne wiedziała, że rozmawia z czytelnikiem bloga, telefon po kilku minutach i żadnych zbędnych pytań (czytania zgód i formułek), krótkie zdanie, czy pan sam będzie przelewał 1000 zł- no oczywiście :) Kurier umówimy na dzień i przedział czasowy, czekamy.

      jacck
  • Ja właśnie wróciłem z banku.. :) Wszystko raczej przebiegło okej, Ta sama Pani co ok rok temu gdy otwierałem w promocji :D Dodała kod polecający (chociaż zamykałem u nich w maju, więc kicha :P), dodała rachunek do przeniesienia, i spytała o wpływy pracodawcy. Powiedziałem że będą od różnych, umowa zlecenie, ale min 1k i tyle. Wniosek otwarcia konta pisany od nowa, ale uzupełniony danymi, ze zgłoszenia. Także warunki promocji wpływów licząc od stycznia będą spełnione.. ;) Dostałem swój kod polecenia.

    Widocznie u każdego inaczej.. :)

    luka89waw Odpowiedz
  • U mnie Pani w oddziale średnio była zorientowana. Musiałem podpowiedzieć że „zimowa promocja”, to ta z kartonowej piłeczki, która stała na biurku. Sam też upomniałem się o wnioski na przeniesienie konta i przekazania wpływów… kodu polecającego nie widziała w ogóle w systemie (sprzeczność z tym co mówił konsultant). I tak jak u @pytalski, padło pytanie czy sam zaniosę wniosek do pracodawcy :) i dostałem 1 egz., drugi zostawiła sobie.

    Rozmowa z konsultantem to 2 minuty. Padło tylko pytanie „oddział czy kurier” i żebym zabrał ze sobą numer zamykanego rachunku.

    Robert Odpowiedz
    • Ahh.. Widać rozbieżność w różnych oddziałach.

      luka89waw
    • To proste. Jedni opierają się na Regulaminie a inni na jak najbardziej pokracznej jego interpretacji. Ci pierwsi to profesjonaliści a ci drudzy no to sam nie wiem. Może to jakieś zasoby kadrowe do urzędów i ważnych instytucji?

      Bufon
    • Ale tu są chore akcje z tymi pracownikami CA.. :P Ja tylko zadeklarowałem wpłaty 1000 zł z różnych źródeł. Ciekawie :)

      luka89waw
  • Ja już po wizycie w oddziale, chłopak kumaty chociaż ponownie skanował mój dowód osobisty udając zdziwionego gdy powiedziałam że już skan był wysyłany we wniosku – potem się jednak wniosek znalazł. Dostałem od razu kod polecający ale wysłał wniosek do pracodawcy o przeniesienie. W sumie wszystkie warunki spełnił, zobaczymy jak kadry u mnie w pracy sobie z tym poradzą – mam nadzieję że potwierdzą najpierw ze mną.

    Sandra Odpowiedz
  • W warunkach uczestnictwa w promocji jest napisane: ‚wypełni i podpisze „Zlecenie przekazywania środków”’ – czy ktoś może się podzielić z własnego doświadczenia czy jest to w jakiś sposób weryfikowane. Jeśli w rozmowie telefonicznej podałem dane pracodawcy to czy jak przyjedzie do mnie kurier z umową to będę musiał podpisać te zlecenie czy po prostu dostane wypełniony już druk, który ewentualnie będę mógł sam dostarczyć pracodawcy?

    przyczajony Odpowiedz
  • Czy jak otworzę drugi rachunek przeznaczony do zamknięcia w tej promocji w banku m, to wyeliminuje mnie to z promocji w której biorę obecnie udział, gdzie do zgarniecia było 150zł zwrotu za zakupy w 5 msc?

    Januszeek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy