Zyskuj z eKontem do 500 zł w drugiej edycji promocji mBanku

Ledwo zakończyła się świetna promocja mBanku, a już wystartowała jej druga edycja. Nie ma się co dziwić – promocja pozwala na zgarnięcie aż 500 zł, z czego przynajmniej połowę możemy uzyskać na bardzo prostych warunkach.

Otwórz eKonto  z mocą 500 zł zwrotu

Teraz tylko dla nowych-nowych klientów

Szkielet promocji „Zyskuj z eKontem – II edycja” jest w większości kopią poprzedniej edycji akcji. Niestety bank doprecyzował niektóre krytyczne fragmenty regulaminu i w pewnych kwestiach utrudnił korzystanie z promocji. Przykładowo w poprzedniej edycji możliwe było przystępowanie do promocji jako „stary” klient. W tej nie ma już wątpliwości, że tacy klienci są wykluczeni:

Przez nowego Klienta Banku dla potrzeb niniejszej Promocji rozumie się klienta będącego osobą fizyczną, który przed dniem złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie był stroną umowy z Bankiem na mocy której Bank prowadził na jego rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem […]

W pierwszej edycji promocji wiele osób miało wątpliwości co do naszej interpretacji regulaminu (korzystnej dla starych klientów). Prawdopodobnie przez zbyt dużą ilość zapytań na infolinii czy czacie bank domyślił się o co chodzi. Przypominamy więc starą zasadę (i linkujemy artykuł): nie warto ufać konsultantom – liczy się to, co jest napisane w regulaminie. Świetnie pokazała to nawet wczorajsza wymiana zdań z pracownikiem banku na Facebooku:

mBank: promocja eKonta - daty graniczne

Dodatkowo o tym, że pieniądze lubią ciszę, nie trzeba chyba przypominać :)

10 zł na start

Wracając jednak do promocji: jeśli mamy tę przyjemność i jesteśmy nowym klientem banku to wystarczy, że złożymy wniosek o eKonto z taryfą Standard lub eKonto z taryfą Plus oraz kartą debetową, w trakcie składania wniosku zaakceptujemy regulamin promocji „mOkazje w serwisie transakcyjnym oraz aplikacji mobilnej mBanku” oraz podpiszemy umowę. Następnie w ciągu 24 od otwarcia rachunku eKonto w systemie banku będziemy musieli aktywować dostęp do eKonta za pomocą aplikacji mobilnej (a nie przez stronę internetową!) To bardzo ważne, aby wykonać to zadanie w określonym czasie – jeśli tego nie zrobimy, to nie dość, że nie zgarniemy 10 zł, ale również wypadniemy z promocji!

Premia zostanie wypłacona w ciągu 20 dni roboczych od momentu spełnienia warunku.

Premia za płatności kartą i przelew wynagrodzenia

Druga z premii jest już znacznie pokaźniejsza i wynosi maksymalnie 50 zł miesięcznie. Bank premiował nas będzie za płatności kartą w sklepach stacjonarnych (zwracając 2% wartości transakcji) oraz za płatności BLIKiem (zwracając 4% wartości transakcji).

Aby jednak naliczony został moneyback konieczne jest zapewnienie w danym miesiącu jednorazowego wpływu w kwocie nie niższej niż 1000 zł, przy czym wpływ nie może pochodzić z rachunku należącego do uczestnika promocji. Dodatkowo konieczne jest również zalogowanie się do aplikacji mobilnej oraz wykonanie operacji kartą/BLIKiem na minimum 250 zł!

Premię za transakcje kartą i BLIKiem otrzymamy przez 5 miesięcy (czyli maksymalnie do zebrania jest 250 zł), przy czym zaczynamy od drugiego miesiąca, następującego po miesiącu zawarcia umowy. Przykładowo jeśli umowę podpiszemy w czerwcu, to pieniądze zaczynamy wydawać w lipcu.

Premia dodatkowa

Najlepsze są jednak warunki zdobycia ostatniej premii o wartości aż 240 zł. Wystarczy, że… zdobędziemy wszystkie wcześniejsze premie. Oznacza to, że musimy aktywować kartę, zapewniać co miesiąc wpływy w wysokości min. 1000 zł, logować się do aplikacji mobilnej oraz wydawać minimum 250 zł.

Bonus za aktywność zostanie wypłacony do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków promocji. Wcześniejsze bonusy również wypłacane będą w ten sposób.

Szczegóły promocji w regulaminie. Do promocji możemy przystąpić do 1.08.2016 włącznie.

Ile kosztuje eKonto?

eKonto w taryfie Standard jest bezwarunkowo darmowe. Za kartę nie zapłacimy ani grosza, jeśli wykonamy nią min. 5 operacji bezgotówkowych w miesiącu na dowolną kwotę. W tym wariancie konta bezpłatne mamy bankomaty sieci Euronet, Planet Cash, Banku Zachodniego WBK oraz mBanku. Pozostałe kosztują nas 3% wartości wypłaty (ale nie mniej niż 5zł i nie więcej niż 9 zł).

eKonto w taryfie Plus rozwiązuje problem bankomatów – wszystkie są darmowe. W zamian bank oczekuje od nas wpływów min. 1000 zł na rachunek – w innym wypadku zapłacimy za niego 5 zł miesięcznie.
Warunki zwolnienia z opłaty za kartę są identyczne jak w wersji Standard.

Nie przegap!

Komentarze

  • i jak sie ciesze, nie zdazylem w poprzedniej promocji z powodu wymiany dowodu osobistego :)

    sunwoj Odpowiedz
    • chyba właśnie lepiej było zdążyć – bo można było skorzystać jako „stary” klient…

      Michał
    • A ja miałam sytuację, że byłam starym-nowym klientem, brałam udział w promocji Mbank i MM, dychy mi nie przyznali. Na reklamacje odpowiedzieli negatywnie, że nie mogą mnie zakwalifikować do promocji bo miałam założony rachunek i mam spadać. Podpierałam się też rozmową z konsultantami, ale nic to nie dało…

      tricky
    • @ Tricky W poprzedniej edycji mbanku z allegro, nie naliczyło mi transakcji zawartych na allegro. Bank dopiero za trzecim razem uznał reklamacje, więc warto walczyć (teraz źle sformułowali zapis klienta, więc masz szanse). Natomiast od tej edycji (od czerwca) trzeba będzie załączyć wywód doktora/prof. zakładu algebry dotyczący słowa lub (alternatywa).

      deloe
    • @deloe na ostatnią reklamację odpisali mi coś takiego… nie wiem co mam jeszcze im napisać, żeby rozpaczali reklamacje pozytywnie.

      „sprawdziłam wskazaną przez Panią rozmowę z konsultantem mBanku. Przykro mi, ale podczas rozmowy z dnia 19.04.2016 pracownik wprowadził Panią w błąd. I choć rachunek został otwarty na podstawie prawidłowego wniosku, nie spełniła Pani jednego z warunków promocji. Rozmowa miała miejsce po fakcie złożenia wniosku o rachunek, zatem nie mogła mieć wpływu na podjętą przez Panią decyzję o jego otwarciu.

      Przypominam, iż Pani udział w promocji nie jest możliwy z uwagi na niespełnienie warunków promocji dotyczących bycia nowym Klientem. Jako nowy klient nie powinna mieć Pani żadnych wcześniejszych związków z bankiem.”

      tricky
    • @Tricky (jeżeli przed złożeniem wniosku o konto w promocji, wypowiedziałaś poprzednią umowę (i odczekałaś co najmniej miesiąc) to proponuję coś takiego (z góry mówię, że nie jestem humanistą)):

      „Szanowna Pani, nie zgadzam się z decyzją odnośnie nieuznania reklamacji. W regulaminie jest napisane, że „dla potrzeb niniejszej Promocji rozumie się klienta będącego osobą fizyczną, który w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem”. Kluczowe wyrażanie: nie JEST stroną umowy. Tym samym mBank nie wyklucza osób, które w dniu złożenia wniosku o konto w promocji, nie były już stroną umowy (mój przypadek).

      W rozpatrzeniu reklamacji wspomina Pani, że „jako nowy klient nie powinna mieć Pani żadnych wcześniejszych związków z bankiem”. Niestety te stwierdzenie jest niezgodne z regulaminem. Nie jest winą klienta, że Bank nieprecyzyjnie sformułował definicję nowego klienta, przez co nawet pracownicy mBanku mają problem z właściwą interpretacją.

      Moim zdaniem należy sobie zadać jedno, istotne pytanie, jeżeli klient wypowiedział umowę o rachunek ROR, to czy nadal jest stroną umowy czy był stroną umowy. W moim przekonaniu taki klient już nie jest stroną umowy. W takim przypadku spełniam wszystkie warunki uczestnictwa w promocji.

      Z góry dziękuję, za pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji
      Tricky”

      deloe
  • „nowy klient” czyli taki który nie ma konta czy taki który nigdy nie miał konta?

    Michał Odpowiedz
  • Który nigdy nie miał.

    Rob231 Odpowiedz
  • Moim zdaniem się mylicie, a zapis znów jest irytująco nieprecyzyjny!
    […] nie był stroną […] LUB […] nie jest…
    Klasyczna alternatywa – trzeba spełnić co najmniej jeden warunek, aby była prawdziwa. Tzn. jeśli był (nie spełnia pierwszego warunku) ale nie jest (spełnia drugi), to może brać udział ;P
    Jak dla mnie wprost starzy-nowi mogą brać udział i bym się kłócił/reklamował, gdyby ktoś twierdził inaczej.

    start Odpowiedz
    • Powiem tak: nie jestem prawnikiem, więc ciężko mi to oceniać. Z punktu widzenia logiki masz oczywiście rację. Niestety z doświadczenia wiem, że „lub” w regulaminach bankowych interpretowane jest raczej jako „i”. Wiem, brzmi to dziwnie (alogicznie?).

      Michał
  • Czy nie uważacie, że dzięki słowu „lub” w regulaminie – „przed dniem złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie był stroną umowy z Bankiem na mocy której Bank prowadził na jego rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy LUB w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem […]” są to warunki rozdzielne? To lub to?
    A drugie – nie tylko w sklepach stacjonarnych lecz w placówkach handlowo-usługowych.

    karampuk Odpowiedz
  • W języku prawniczym „lub” znaczy „lub” oraz „i” tak więc wg mnie tylko nowi-nowi klienci mogą skorzystać z tej promocji.

    krzychu.pl Odpowiedz
  • czy blik wlicza się do transakcji znoszących opłatę za kartę?

    karampuk Odpowiedz
  • Adminie czy zakładać konto czy jest szansa na większą premię np poprzez moneymanię? Masz może jakieś przecieki?:)

    wlodek Odpowiedz
  • krzychu.pl, masz rację promocja zyskuj z eKontem przeznaczona jest wyłącznie dla nowych klientów mBanku. Zapraszamy na naszą stronę, gdzie znajdziecie szczegółowe informacje o ofercie oraz regulamin promocji:
    https://www.mbank.pl/indywidualny/promocje/konta/zyskuj-z-ekontem/ Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku.

    Zespol mBanku Odpowiedz
    • @ Zespol mBanku
      ale w poprzednich promocjach nie bylo to tak jednoznacznie napisane w regulaminie. Sami przyznajcie?
      a mimo to nie uznaliscie wielu reklamacji…

      koles
    • przecież to żaden zespół mbanku ktoś sobie tak wpisał a wy wierzycie :)

      Herman
  • karampuk, do transakcji zwalniających z opłaty za kartę debetową mBanku wliczane są operacje bezgotówkowe dokonywane kartą, a BLIK do nich nie należy. Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku

    Zespol mBanku Odpowiedz
  • Dałem dupy przy aktywacji rachunku, pierwsza ma być mobilnie, zrobiłem najpierw przez www a potem ściągnąłem aplikacje i zalogowałem się w ciągu 24 h, nie uznali i właśnie się z nimi pałuję ale dychy nie ma i pewnie nie będzie więc ostrzegam: róbcie pierwsze logowanie mobilnie na wszelki wypadek.

    Pytajnik Odpowiedz
    • Co ty gadasz ja mialem na starcie wylaczone smskody i zeby aktywowac apke musialem najpierw www odpalic. I premia jest. Z reszta instalacje apki trzeba potwierdzic na www chociazby nadajac nazwe urzadzeniu. Moze problem w tym ze masz starego androida i sciagnal stara wersje apki w ktorej sie tylko logujesz na login i haslo, a sama apka nie łaczy wiaze sie z kontem. Znjoma miala stary android i jej ze sklep play sciagalo stara wersje. Nowej niedalo sie zainstalowac nawet z pliku apk. Musiala na tablecie zainstalowac i powiacac z kontem. Poprawna apka to taka do ktorej logujesz sie tylko na PIN.

      Herman
  • Czy wpływ 1000zł może być z naszego konta w innym banku ?
    W artykule czytam że przelew nie może być z konta uczestnika promocji?

    jan545 Odpowiedz
  • Jak myślicie, czy jak miałem kiedyś rachunek oszczędnościowy bez roru, przeniesiony z multibanku, o czym nawet nie wiedziałem, to jestem nowym klientem? A czy jeśli mam ror w Orange finanse(usługi dostarcza mbank), to czy mam umowę z mbankiem, czy nie?

    igawron Odpowiedz
  • Czy transakcje internetowe kartą debetową również wliczane są do obrotu (250 zł/mc) który trzeba spełnić aby otrzymać premię?

    Szymon Odpowiedz
    • Wygląda na to, że nie – muszą to być transakcje spełniające warunek wypłaty premii (czyli sklepy naziemne).

      Michał
    • Adminie, niezbyt dokładnie czytasz posty w odpowiednim wątku.

      „Tesco, RWE Ebok ( niebieskie media, karta przez internet), piekarnia Lubaszka ( galeria wypieków), Organic farma zdrowia, Rossmann ( kartą ), Wierzejki ( Blik) , Biletomat ( Asec Wawa), „Smart” Bil ( internet ).
      31 maja 2016, 16:31 • Rob231 # ”

      Transakcje kartowe w internecie są objęte ( nie wiem co z Allegro, ale to zakup „pełnoprawny”, więc na 99,99 % być objęty) . W regulaminach I i II edycji zapisy ” II Premia za płatności kartą i przelew wynagrodzenia”, punkt drugi jest identyczny.

      W obu przypadkach limit transakcji internetowych uległ zmniejszeniu.

      ” 2. Za płatność kartą uznaje się bezgotówkowe transakcje zakupu dokonane w punktach
      handlowo-usługowych przy pomocy wydanej do rachunku eKonto z taryfą standard lub
      eKonto z taryfą plus karty debetowej lub karty kredytowej, powiązanej z tym rachunkiem
      i rozliczone w miesiącu kalendarzowym, w którym zostały wykonane. ”

      Liczą się transakcje rozliczone w danym m-cu.

      Zrobiłem zakup 29.04.2016, który rozliczył się 1.05.2016. Nie został uwzględniony w zwrocie za kwiecień.

      Wygląda na to, że każdy sklep / usługodawca, w tym internetowy, to punkt ” handlowo-usługowy”.

      Rob231
    • Jeśli tak jest to przepraszam za zamieszanie – wczoraj na FB ktoś pisał, że nie liczy.

      PS. Tak, muszę się przyznać, że nie wszystkie komentarze czytam dokładnie ze względu na brak czasu – dlatego zawsze zalecam czytelnikom aby sami je przeglądali i ew. pytali – bo jak ktoś napisze źle, to ktoś inny poprawi. Także wielkie dzięki! :)

      Michał
  • Sprawnie działa opłacenie Blikiem za pomocą Rachunku24.
    Nazwa kategorii „Blik – Zakup e-commerce „

    Rob231 Odpowiedz
    • Zrobiona wpłata przez rachunki kartą na próbę. Pojutrze będzie kod MCC.

      Rob231
    • Kod MCC 6050 Rachunki ( przelewy 24) karta T-mob, nie jest kod na liście wykluczeń, ale jest niebezpiecznie bliski do wykluczonego kodu 6051.

      Rob231
  • gdzie kupić tanie doładowanie i zapłacić karta?

    karampuk Odpowiedz
  • Jak to w końcu jest z tym BLIKiem? Wymagana jest przynajmniej jedna tego typu płatność by zgarnąć bonus?

    szeroki Odpowiedz
  • Czy gdy otrzymam przelew min. 1000 zł od INNEGO uczestnika promocji to zostanie naliczony moneyback?

    zagadka Odpowiedz
  • Czy jest jakiś sposób na połączenie promocji PAYBACK – 5000 punktów za nowy numer w nju mobile z mokazją 50 zł od mbanku dotyczącą równiez nju?

    szeroki Odpowiedz
  • 240 dostajemy niezależnie od wysokości pozostałych bonusów?

    tofik Odpowiedz
  • Skorzystałem z promocji, rachunek został otwarty… jednak… Już dwa dni po jego otwarciu (poprzez przelew weryfikujący) został zablokowany z „przyczyn bezpieczeńtwa”. Podczas czatu z infolinią (jako zalogowany użytkownik w bankowości internetowej- przez stronę www) dowiedziałem się, że blokada nastąpiła wskutek złamania Regulaminu itd. Co ciekawe- szczegółów nie mogę poznać inaczej niż poprzez wizytę w placówce- czym poparta jest decyzja o złamaniu Regulaminu i na czym ono polegało(?).
    Co ciekawe (x2)- na zapytanie gdzie Regulamin określa formę przekazywania tego typu informacji nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
    Mimochodem, między wierszami dowiaduję się, że bank życzy sobie potwierdzenia mojej tożsamości w placówce (po co więc możliwość otwarcia rachunku online?). Co ciekawe (x3) o blokadzie dowiaduję się podczas kilkukrotnej próby wykonania przelewu, każdorazowo zakończonej fiaskiem. Żadnego sms’a czy maila- nic. Mam kilka KK oraz kilka ROR’ów i to pierwsze, tego typu, jajo jakie mnie spotkało. Nikt ze strony banku nie podejmie się określenia na jakiej podstawie blokują moje pieniądze, na pytanie pokrętnie odpowiadają rozumiemy zdenerwowanie, lecz nie możemy odpowiedzieć. Poniekąd: nie powiemy Ci dlaczego wzięliśmy sobie Twoje pieniądze na chwilę (albo na dłużej- jeszcze nie wiemy) do przemnożenia, bo przecież wiesz. Odpowiemy tylko i tu cytat: „bank ma prawo do blokady Rachunku”. Cyrk na kółkach. Bordello bum bum. Pozdrawiam i miejcie się na baczności bo to w’ieprze i nic więcej.

    MRZN Odpowiedz
    • Nie jesteś jedyny. U mnie stwierdzilem że blokada nastąpiła po kilkunastorazowym przelogowywaniu się pomiędzy kontami mBanku. Ale ta praktyka trwa już jakiś czas

      savi
  • Zastanawiam się, czy w kwestii przelewu od osoby nie biorącej udziału w promocji edycja I i II traktowane są osobno? Czy jeśli założyłam konto w I edycji, a mój mąż w edycji II to możemy sobie przelewać te 1000 zł?

    Ewa Odpowiedz
  • A ja mam pytanie co to jest ten BLIK i jak to działa ? :)

    Paulina Odpowiedz
  • http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/awaria-w-mbanku-nie-dzialaly-karty-platnicze/t6fcn9
    Kolejny przykład na ”fachowość” tego banku. Do ewakuacji pozostały mi 4 długie miesiące…

    hazet Odpowiedz
    • jak nie pasuje bank to konto możesz wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia także do DZIEŁA

      Michał
  • Pyt dot. Aktywacji konta do 24h od otwarcia rachunku.
    Przykładowo 1 lipca wysyłam wniosek i nadaję przelew weryfikacyjny 1zł. Ponieważ 2-3 lipca to weekend to dopiero 4 lipca otrzymuję przelew zwrotny. Zatem dobrze rozumiem, by spełnić warunek aktywacji do 24h to muszę zainstalować apkę i aktywować konto do 4 lipca? I wszystko będzie git

    Michał Odpowiedz
  • Spłacam raty PayU z allegro, gdzie kredytodawcą był mBank. Rozumiem, że jako strona umowy z bankiem, nie mogę skorzystać z promocji?

    Zygrfyf Odpowiedz
  • Może ktoś z Was wie jakie jest najlepsze rozwiązanie mojej sytuacji w mbanku?:
    Pod koniec maja, w ostatni wtedy dzień trwania promocji złożyłem wniosek o kartę m-banku robiąc to przez przelew. Jakiś czas temu przyszła karta tylko trochę w skrzynce poleżała bo na urlopie byłem. Teraz doczytałem :” Następnie w ciągu 24 od otwarcia rachunku eKonto w systemie banku będziemy musieli aktywować dostęp do eKonta za pomocą aplikacji mobilnej”

    Czy to znaczy, że się sam wyłączyłem z promocji zgarnięcia 5stów bo powinienem ściągnąć apkę przy składaniu wniosku czy wystarczy przed aktywacją karty, która jeszcze nie jest aktywowana ? A jeśli się wyłączyłem to może póki karta nie jest aktywna złożyć rezygnację i jeszcze raz o nią wystąpić bo z tego co wiem promocja jest przedłużona.

    mati Odpowiedz
    • 1. zalozyles juz konto. 2. logowania w ciagu 24 godzin nie bylo. 3. aktywacja karty nie wiele ma tu do rzeczy wiec po herbacie.

      koles
  • Jak tam promo działa , czy na stałych klientów juz na stale się zawzięli ? Czy można jeszcze jakieś podchody stosowac ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Czy jeśli podpiszę umowę o konto jeszcze w lipcu (np. najbliższa sobota) i aktywuję aplikację mobilną od razu, to czy w lipcu jeszcze muszę zapewnić wpływ 1000 zł i płatność kartą/blik 250 zł czy dopiero w sierpniu ? :) Pytam, bo nie wiem czy przypadkiem nie podpisać umowy dokładnie 01.08. by załapać się na 5 zwrotów zamiast 4 ? Pozdrawiam

    Michał Odpowiedz
  • Warunki zaczynasz spełniać w kolejnym miesiącu następującym po założeniu konta.

    savi Odpowiedz
  • Czy można połączyć polecenie z tą promocją?

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
  • Panowie mam pytanie czy „czarny ludzik” ludzik liczy się do płatności kartą??

    keizel Odpowiedz
  • Jest wpływ zwrotu za 7.2016 ( I Edycja ), wszystkie wytrychy „weszły „.

    Rob231 Odpowiedz
  • sluchajcie czy za zakupy blikiem w necie dostaje się zwrot?

    wlodek Odpowiedz
  • U kogoś brak premii za czerwiec ?

    timi Odpowiedz
    • 250 wydane Blikiem lub kartą, wpływ 1000 i więcej z obcego konta zapewniony? Jak tak, pisz reklamację.

      Rob231
  • Ktos dostal zwrot w sierpniu? Czy tylko u mnie brak?

    dialam Odpowiedz
  • U mnie brak – rzekomo nie złożyłem wniosku na konto z promocją

    Zygfryd Odpowiedz
  • Cześć. Dostaliście premię za wrzesień? W poprzednich miesiącach przychodziła około 25-26. Dziś 31 a premii brak. Jak u Was, bo nie wiem, czy to norma i czekać, czy już się zastanawiać i szukać przyczyny.
    Dzięki za odpowiedź.

    Ola Odpowiedz
  • Cześć,
    patrz wyżej

    savi Odpowiedz
  • Patrzyłam ale stare wpisy. Chciałam się zorientować od tych, co jak i ja korzystają, czy bank już przelewał i o mnie tylko zapomniał, bo zapewne przelewy robią jednego dnia.

    Ola Odpowiedz
  • aaaa, dziękuję – nie skojarzyłam, bo tylko ten wątek śledzę… ja jestem druga edycja i też brak. Dziękuję:)

    Ola Odpowiedz
  • warto składać reklamacje, wczoraj wpłynęło zaległe 240 zł :)

    sd Odpowiedz
  • jest premia! ostatnie 50! czekam na 240 i pewnie bez reklamacji sie nie obejdzie…

    koles Odpowiedz
  • U mnie całość 240+50

    santech Odpowiedz
    • te 240 to dzis przytuliles? zaraz po 50?
      jestes nowy klient czy z „odzsyku”?

      koles
    • Ja też tym razem bez reklamacji – jedno pod drugim 50 i 240. Jak pamiętasz jestem nowy klient z kilkukrotnego odzysku

      karampuk
    • Kasa w tym samym czasie, jestem nowym klientem, w sumie już mogę napisać, że byłem.

      santech
  • jJa tez dziś ostatni zwrot 50 zl. dostałam, a premii 240 brak. Czy te 240 zl mam dopiero w przyszłym m-cu dostac?

    ewa Odpowiedz
  • uwaga sprawcie czy macie wszystkie zwroty u mnie w lipcu nie poszły na wszystkich 3 kątach po reklamacji zrobili uznanie ręczne. Podobna sytuacja miała miejsce za wrzesień.

    Aniela Odpowiedz
  • Kurcze w tym miesiacu jeszcze nie ma przelewu…

    Kamill Odpowiedz
  • U żony jest za listopad od wczoraj. Nawet jakieś 5PLN extra w sumie nie wiem za co. Pozdro

    santech Odpowiedz
    • za rejestrację nr do BLIK i przelew na ten numer. Większość dostała taki bonus chociaż nie wiedziała, że korzysta z promocji – umknęła w natłoku innych ale chyba wszystkim forumowiczom od wczoraj wskoczył uśmiech dla mBank:)

      Ola
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy