Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

150 zł premii za założenie Konta Jakie Chcę, 300 zł za wpływ wynagrodzenia i 2,7% do 120 000 zł na koncie oszczędnościowym od BZWBK!

Zakończona

Ruszyła świetna promocja Konta Jakie Chcę Banku Zachodniego WBK! W zamian za sam fakt założenia rachunku zgarniemy 50 zł premii. A jeśli wykonamy kilka transakcji kartą, to wpadnie nam dodatkowo 100 zł – i to w gotówce! :)

150 zł premii w promocji Zarabiaj z Kontem Jakie Chcę od Banku Zachodniego WBK

Zarabiaja z Kontem Jakie Chcę

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego prowadzonego w PLN w Banku Zachodnim WBK przez ostatnie 12 miesięcy. Posiadanie innych produktów (np. konto oszczędnościowe czy karta kredytowa) nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zawnioskujemy o Konto Jakie Chcę wraz z kartą debetową za pomocą dedykowanej strony promocji i wyrazimy przy tym zgody na kontakt elektroniczny oraz telefoniczny w celu marketingowym (co sprowadza się do akceptacji wszystkich checkboxów).

Wymagane zgody marketingowe - Konto Jakie Chcę z premia 150 zł od BZWBK
Wymagane zgody

Samo zawarcie umowy może nastąpić za pomocą przelewu, wizyty kuriera lub poprzez rozmowę wideo z doradcą banku. Pamiętajmy tylko, że przy pierwszej opcji dane w przelewie muszą być identyczne, jak we wniosku (czyli odpada, jeśli zmienił nam się adres zamieszkania lub nazwisko), a przelew musi pochodzić z rachunku zweryfikowanego (czyli takiego, do którego bank ma nasz wzór podpisu = „widział nas na oczy”). Jeśli mnie pamięć nie myli, to BZWBK nie pozwala również na założenie konta przelewem w momencie, kiedy już kiedyś założyliśmy tak jakieś konto w ten sposób (np. oszczędnościowe z oprocentowaniem 2,7%). Opcja z kurierem i wideodoradcą wydaje się więc najbezpieczniejsza w takim wypadku – o ile nie korzystamy z Internet Explorera, bo w tej przeglądarce rozmowa wideo nie zadziała. Przelew natomiast wykonamy z mBanku, Pekao, BZWBK, Alior Banku, T-Mobile, Eurobanku i Raiffeisen Polbank.

Na koniec jeszcze jedna uwaga co do zawierania umowy. Choć promocja trwa do 23.05.2018, to bank przewidział pulę jedynie 3000 promocyjnych kont. Po jej przekroczeniu dalsze wnioskowanie nie będzie możliwe (identycznie jak w poprzednich promocjach, gdzie pula potrafiła sie wyczerpać w… kilka godzin). Warto więc się śpieszyć, bo promocja jest całkiem atrakcyjna, jak na BZWBK :)

150 zł za płatności kartą lub BLIKiem

A jak zdobyć tytułowe nagrody? Premie 50 zł otrzymamy już za sam fakt podpisania umowy (i wyrażenia odpowiednich zgód marketingowych). Kolejne 100 zł otrzymamy pod warunkiem wykonania płatności kartą i/lub BLIKiem na łączną kwotę min. 150 zł. Mamy na to czas do 17.06.2018. Nie ma znaczenia gdzie wykonamy płatności – zadziała każdy sklep stacjonarny czy internetowy.

Premia zostanie przekazana na nasze Konto Jakie Chcę bardzo szybko, bo już do 30.06.2018. Lista zwycięzców (imię + pierwsza litera nazwiska) zostanie również opublikowana w tym samym terminie na stronie promocji.

Ile kosztuje Konto Jakie Chcę?

Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezwarunkowo darmowe – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł.

Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem (choć po spełnieniu warunków promocji możemy ją bez problemu zamknąć). Bank pozwala nam na wybranie jednego z trzech wariantów (braku) opłat:

  • 0 zł pod warunkiem wykonania min. 5 płatności kartą miesięcznie (5 zł w innym wypadku)
  • 0 zł pod warunkiem wykonania płatności kartą na min. 500 zł miesięcznie (5 zł w innym wypadku)
  • stałe 3 zł miesięcznie

Pierwszy warunek wydaje się najsensowniejszy.

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych BZWBK. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

2,7% na mobilnym koncie oszczędnościowym

150 zł na start to nie jedyna promocja Banku Zachodniego WBK. Zakładając dodatkowo mobilne konto oszczędnościowe możemy sprawić, by nasze oszczędności zarabiały 2,7% w skali roku – i to dla kwoty maksymalnej aż 100 000 zł!

Oferta ograniczona jest czasowo – choć wnioski można składać aż do końca czerwca, to promocyjne oprocentowanie trwa do końca lipca. Konto warto więc założyć jak najszybciej.

Szczegóły oferty w prześwietleniu: 2,7% na koncie oszczędnościowym Banku Zachodniego WBK.

…i 2,7% na systematycznym koncie oszczędnościowym

Co ciekawe w ramach promocji z premią na start Bank Zachodni WBK zaprezentował kolejne konto oszczędnościowe, które pozwala na zarabianie 2,7% w skali roku – ale tym razem tylko do 20 000 zł.

Co zrobić, aby zgarnąć promocyjne oprocentowanie? Jeśli Konto Systematyczne otworzymy w okresie trwania promocji (19.04 – 29.09.2018), to 2,7% uzyskamy w miesiącu zawarcia umowy oraz w kolejnych miesiącach do 29.09 – ale po spełnieniu warunku automatycznego oszczędzania. Co to za warunek?

Automatycznie oszczędzanie to nic innego, jak zlecenie stałe z rachunku osobistego (Konto Jakie Chcę lub Konto VIP) zasilajace Konto Systematyczne wybraną kwotą. Regulamin nie określa jej wysokości.

Automatyczne oszczędzanie trzeba włączyć przez bankowość internetową po otwarciu rachunku.

Dla porządku dodam, że osoby posiadajace stare Konta Systematyczne również uzyskają 2,7% do 20 000 zł po włączeniu Automatycznego oszczędzania – od nowego miesiąca kalendarzowego.

HIT: 300 zł za wpływ wynagrodzenia

A na koniec prawdziwy hit nie tylko dla nowych, ale również dla obecnych klientów Banku Zachodniego WBK – 300 zł premii za wpływ wynagrodzenia! Jak skorzystać z promocji? Wystarczy zlecić przelew wynagrodzenia na swoje Konto Jakie Chcę i zgarniać po 50 zł co miesiac. Maksymalna kwota premii to 300 zł, czyli pół roku comiesięcznych wpływów po minimum 1500 zł.

Promocję opisałem w osobnym artykule po to, aby nie umknęła obecnym klientom banku, którzy pewnie przescrollują ten wpis i mogą jej nie zauważyć. Dlatego obecnych, jak i nowych klientów zapraszam do wpisu: 300 zł za wpływ wynagrodzenia od BZWBK.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja też dostałam

    Aleks Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem 150 zł premii na konto.

    fdsfsd Odpowiedz
  • Również wpłynęło i do mnie :)

    lukaszxxks Odpowiedz
  • 150 zł na koncie, nadal brak 50 zł za wynagrodzenie (pierwsze wpłynęło w maju).

    haha Odpowiedz
  • Promocja o tyle fajna, że nie trzeba niczego uzupełniać na różnych dziwnych stronach tylko spełnić warunki i czekać na wypłatę premii.

    pytanie Odpowiedz
  • U mnie premia jest, u żony jeszcze nie.

    miodzio Odpowiedz
  • Premia dotarła.

    chf Odpowiedz
  • Premia dotarła.

    sonin Odpowiedz
  • u mnie ani 150zl, ani 50zl za wynagrodzenie

    mirek Odpowiedz
  • czy ktokolwiek dostał w czerwcu 50 zł za wpływ wynagrodzenia w maju

    agnes Odpowiedz
  • Dobry wieczór, czy ktoś nie otrzymał jeszcze 50 zł za założenie konta i 100 zł za transakcje, czy tylko ja ;-)

    Sebix Odpowiedz
    • Ja nie otrzymałem.

      Marcel
    • tak jak pisalem wczoraj rano, tak i dzisiaj nadal nie ma ani 150zl za konto, ani 50 za wynagrodzenie

      mirek
    • Ja tak samo, bez 150 i bez 50 za wynagrodzenie. Jak nie przyjdzie przelew dzisiaj to w poniedziałek trzeba będzie się do nich odezwać.

      Kuba
    • Niestety brak nagród pomimo spełnionych warunków. Konto zakładane 24.04 (videorozmowa), wydatki zrobione chwilę po otrzymaniu karty, wszystkie zgody wyrażone. Nagrody brak. Identyczny przypadek u żony. Konsultant po sprawdzeniu warunków stwierdził, że wszystkie warunki są spełnione. Złożone 2 reklamacje (ja i żona) telefonicznie. Duże rozczarowanie, że znów konieczna reklamacja w tym banku – zwłaszcza, że warunki były bardzo proste.

      Bogy
  • Dzień dobry, wychodzi na to, że nie wygrałem… Trudno. Jest możliwość sprawdzenia dlaczego nie wygrałem ?
    Pozdrawiam serdecznie…

    Sebix Odpowiedz
  • tez mam warunki spelnione a na liscie nie widnieje i zadna premia nie wplynela.. reklamacja prosto do banku tak ?

    lukaszzzz Odpowiedz
    • Ja napisałem do banku. 1800 nagrodzonych, a ok 12.05 Admin pisał, że ok 2100 wniosków wiec jest nas więcej.

      Marcel
  • Akurat w tej promocji nie brałem udziału, ale widzę po komentarzach,że problemy z nagrodami w promocjach BZ WBK stają się już tradycją…..

    Wiechu Odpowiedz
  • Dlaczego nagrodzonych jest tylko1800 według listy a zgodnie z zapowiedziami nagrod jest po 3000? Gdzie zatem pozostala liczba 1200 nagrodzonych?

    Morfeusz Odpowiedz
    • Odpowiem za bank: do promocji przystąpiło nieco mniej, niż 3000 osób. Nie wszyscy też spełnili jej warunki – stąd ostatecznie taka liczba nagrodzonych. Mimo wszystko jeśli ktoś nie dostał nagrody (a powinien), to warto reklamować – jest przynajmniej dowód, że nagród nie zabrakło.

      Michał
    • Ale 50zł powinno dostać 3000 osób za samo otwarcie konta tak czy nie

      Sylwek
    • Nie, bo po pierwsze – nie było 3000 uczestników, tylko nieco mniej (nie mam dokładnej liczby). Po drugie – 50 zł było za otwarcie konta do 23.05.2018 i wyrażenie zgód marketingowych. I tu już mogły pojawić się problemy, bo ktoś mógł się spóźnić albo mógł zgody nie wyrazć. A może bank ma coś skopane w systemie? Właśnie sobie przypomniałem, że była kiedyś taka akcja z dawnymi klientami – sprawdźcie proszę czy macie ustawione zgody. Może to jakiś trop…

      Michał
    • Ja miałem pierwszy wpływ na konto 8 mają ale jak sprawdzić czy są zgody

      Sylwek
    • Zaloguj się do BZ WBK (nie aplikacja) – Ustawienia – Dane i zgody – Zgody. Ja mam OK. Warunki spełniłem, a premii brak.
      Może coś nie tak w związku z nieudaną próbą (nie przeszedł przelew weryfikacyjny) założenia konta w promocji z początku roku z bonem 150 do biedronki. Wg regulaminu nie miałem konta w ostatnich 12 miesiącach ale wnioskowałem o nie.

      Marcel
  • czemu na stronie na której miały być wyniki nie ma listy?

    Karolhgf Odpowiedz
  • U mnie nagroda od 3 dni na koncie.

    RAREK_WYJADACZ Odpowiedz
    • I za wynagrodzenie również przyszło. Księgowania są po 14, wiec różne nagrody powinnyście dostawać po 14. Pozdrawjwm

      d00d3k
  • Właśnie złożyłem reklamacje, spełniłem warunki i nie ma mnie na liści. Natomiast dostałem pierwsze 50 zl za wpływ wynagrodzenia.

    Kuba Odpowiedz
  • To samo, nie ma mnie na liście i nic nie dostałam, nawet 50 zł za wynagrodzenie. Złożyłam reklamację.

    Mira Odpowiedz
    • @Mira Jestem w identycznej sytuacji. Premia za wynagrodzenie wpłynęła, mimo że powinna dopiero wpłynąć w lipcu. Premii za założenie konta brak, a warunki promocji były proste jak konstrukcja cepa. Jestem przekonany, ze je spełniłem. Niezbadane są ścieżki Pana…

      gajowy
  • premię za wynagrodzenie otrzymałem, natomiast za konto nie. na liście nie jestem ujęty, więc za moment pójdzie reklamacja

    mirek Odpowiedz
  • Z promocja widac jest cos nie tak bo klientow ktorzy zalozyli konto i czuja sie oszukani zaczyna przybywac.

    Morfeusz Odpowiedz
  • Z promocja widac jest cos nie tak bo klientow ktorzy zalozyli konto i czuja sie oszukani zaczyna przybywac. Jezeli juz na poczatku jest taki „niesmak” to ciekawe ile klientow za chwile ten bank opusci. Zamiast zyskac nowych klientow to bank zrobi sobie negatywna reklame.

    Morfeusz Odpowiedz
    • Dokladnie. Jak patrze na priceless specjals i nierejestrowanie kart, kombinacje z wynagrodzeniem a teraz jeszcze nie otrzymalem premii to dla mnie ten bank odpada.

      Marcel
  • Witam ponownie, moją reklamację, złożoną przez aplikację mobilną potraktowali „do rozpatrzenia”, tak więc jest nadzieja ;-)
    Pozdrawiam

    Sebix Odpowiedz
  • Dajcie koniecznie znać co odpiszą – jak trzeba będzie to postaram się zainterweniować, jeśli skala faktycznie będzie duża.

    Michał Odpowiedz
    • Michał, u mnie brak pozytywnego rozpatrzenia odwołania od pierwszej reklamacji (czyli dwa razy odrzucona reklamacja), jak ten temat ugryźć? Kierować pismo do rzecznika/arbitra?

      saroyan
    • Myślę że dobrze by było, bo coś mi się wydaję, że będzie ciężko o pozytywne rozpatrzenie reklamacji..

      Katarzyna
  • Mojego kuzyna, któremu poleciłem promocje też w bambuko zrobili pomimo, że z moją pomocą zakladal konto z dedykowanej strony promocji, za pomocą video rozmowy, wydał karta przeszło 400 zl do 14 czerwca, wpłynęła mu dzis tylko 50 zł premia za przelew wynagrodzenia, na liście także go nie ma, reklamacja złożona przez infolinię, każą czekać 30 dni. Na infolinii konsultant przekazał, że on nie jest od weryfikowania czy ktoś spełnił warunki promocji. Troszkę to wszystko mało poważne…

    matrix Odpowiedz
    • Mozna bylo złożyć reklamacje na infolinii? Mi powiedziano ze nie ?

      Katarzyna
    • A kto to tak powiedział? Zgodnie z regulaminem:

      Uczestnik może złożyć reklamację:
      1.1. ustnie: osobiście lub telefonicznie w dowolnej jednostce organizacyjnej Banku zajmującej się obsługą klienta
      1.2. pisemnie: przesyłką pocztową na adres siedziby Banku lub jego dowolnej jednostki organizacyjnej zajmującej się obsługą klienta lub poprzez kuriera lub posłańca lub osobiście w dowolnej jednostce organizacyjnej Banku zajmującej się obsługą klienta;
      1.3. w formie elektronicznej: poprzez usługę BZWBK24 Internet.

      Inna sprawa, że nie polecam formy ustnej – nie mamy aż takiego wpływu na to, co się znajdzie w reklamacji. Ja wolę sam napisać.

      Michał
  • Również nie otrzymałem premii na moim koncie i osoby z rodziny. To już któryś raz, gdy BZWBK nie wypłaca należnych nagród i trzeba składać reklamację mimo spełnienia warunków promocji.

    wg Odpowiedz
  • Mam ten sam problem. Wykonalam warunki, a nie ma mnie nawet na liście. Premii oczywiście też nie ma. Pani na infolinii nawet nie byla w stanie sprawdzic czy wykonalam warunki. Ponoc nie ma takich uprawnień. Na reklamacje wyslala mnie na moje konto bankowe online, tam wysłałam formularz, bo na połączenie audio nie szło sie doczekac. A na infolinii Pani tez nie mogła tego zrobić. Masakra jakaś..

    Katarzyna Odpowiedz
  • Premii za otwarcie konta i płatności kartą brak pomimo spełnienia warunków. Skoro osób biorących udział w promocji było mniej niż 3000 to każdy kto przystąpił do promocji powinien co najmniej dostać 50 zł. Niezła lipa. To się bank zareklamował. Czekam na odpowiedź z reklamacji i spadam, nie lubię instytucji która tak traktuje klienta.

    Jaro Odpowiedz
  • Brak premii za otwarcie konta i płatności kartą. Wpłynęły za to środki za wynagrodzenie. Poszła reklamacja.

    Roen Odpowiedz
  • Reklamacja napisana, zobaczymy czy coś to da. W moim przypadku żona dostała 150 zł, ja nic pomimo faktu, że oboje w tym samym czasie założyliśmy konta i spełniliśmy warunki.

    Maryjusz Odpowiedz
  • Reklamacja poszła. Zobaczymy co ciekawego tym razem wymyślą. Pamiętam, że w styczniu również były problemy, ponieważ wniosek o założenie konta był odrzucony z powodu załączenia nieczytelnego skanu dowodu. Bank chyba szuka naiwniaków stosując marchewkę na kiju.

    mirek Odpowiedz
  • sprytne posunięcie nabili sobie kont, a 1200 ludzi nie dostało premii. teraz trzeba bujać się z reklamacjami, może ktoś zapomni jej wysłać i są już do przodu. Powiedzą wina systemu, tylko pytanie ktoś za ten system odpowiada i bierze kasę, może jemu by tak nie wypłacić i niech pisze reklamację.

    Jaro Odpowiedz
  • gdzie jest ta lista ? nagrody brak hmm Santander się zbliża ?

    roy Odpowiedz
  • Och, no niestety. Warunki spełnione a brak na liście. Reklamacja wysłana. Coś nie mam szczęścia do tego banku. Reklamacje składałam już na etapie nieudanego (z niewiadomego powodu, bo bank nigdy mi nie odpowiedział) przelewu weryfikacyjnego..

    Joanna Odpowiedz
  • U mnie i u małżonki tylko 50 zł za wynagrodzenie. Warunki spełnione, na liście nieobecni…

    qq Odpowiedz
  • A gdzie widzicie jakąś listę?

    tomeaasad Odpowiedz
  • Już widzę w komentarzach niżej – ale na stronie na której miała być jej nie ma – pierwszy minus bo regulamin promocji nie mówi nic o komentarzach na livesmarter.

    Druga sprawa – wrzuci ktoś wzór reklamacji?

    tomeaasad Odpowiedz
    • Wzór jest taki, że spełniłeś wymagania z regulaminu, a bank nie wywiązał się z punktu mówiącego o wypłacie nagrody. Dopiero jak rozpatrzą negatywnie wyjaśniasz w odwołaniu to co Tobie zarzucają.

      kacperek
  • Witam, u mnie to samo zmieniłem rachunek i przeniosłem wynagrodzenie, sprawdziłem wszystkie zgody itd a premii żadnej nie otrzymałem . Rozczarowanie, składam reklamację a w międzyczasie szukam innego banku.

    plusik Odpowiedz
  • U mnie podobnie brak nagrody na koncie. Znam jeszcze trzy osoby, które założyły konto w promocji i spełniły warunki. Tylko jedna z tych 3 osób dostała pieniądze 26 czerwca, a u pozostałych nagrody brak. Reklamacja z mojej strony wysłana dziś. Czekam na ich odpowiedź.

    Diabloo Odpowiedz
  • Ja także nie otrzymałem przelewu a spełniłem wszystkie wymagania, na czacie Pan mi odpisuje ze mogłem być 1801 osobą !!! ale przecież wg regulaminu zwycięzców jest 3000 o co chodzi?

    Rafał Odpowiedz
    • Pani nie ma zielonego pojęcia o czym pisze. Nie dyskutujcie z nimi na czacie bo to nie ma sensu – piszcie reklamację, bo premia się należy.

      Michał
    • reklamacja już poszła, czekam na odpowiedź, lecą sobie w kulki normalnie

      Rafał
    • U nas – 2 osoby – nadal brak premii za udział w tej promocji i za przelew wynagrodzenia.

      Li
    • U mnie reklamacja złożona 02.07 telefonicznie na niewypłacenie kasy za założenie konta i transakcje, a 03.07 dostałem smsa, że uznana i że kasa już na koncie i rzeczywiście tak jest :)

      RadoRadecki
  • Ja to mam chyba najgorzej. Spełniłem warunki promocji nie dostałem nic + nie dostałem premii za wynagrodzenie…. Czyli dostałem całe 0zł.

    Kamilllo Odpowiedz
  • Podbijam ten sam problem. Brak za otwarcie i brak za przelewy:( reklamacja poszła…

    Daman Odpowiedz
  • Ja dostałam tylko za wynagrodzenie z czerwca, spełniłam warunki promocji za założenie konta, reklamacja poszła przez system bankowośi (brak mnie na liście). Będę walczyć, bo na początku miałam załozone błędnie dwa numery konta, więc może tutaj jest problem…

    MG Odpowiedz
  • Na reklamacje odpisali ze nie mam zgód. Sprawdzalem i mam. Kpina.

    Marcel Odpowiedz
    • Otrzymałem właśnie taką samą odpowiedź:
      „Zgodnie z § 4 pkt. 2 b regulaminu promocji W Promocji może wziąć udział Uczestnik, o
      którym mowa w § 3, który wyrazi zgodę w trakcie rejestracji wniosku o Konto na:
      i. kontakt telefoniczny w celu marketingowym i
      ii. zgodę na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym.
      Ustaliłam, że nie spełnił Pan w/w warunku, dlatego nie mogliśmy przyznać Panu nagrody w
      promocji.”
      Oczywiście zarówno na umowie (wersja elektroniczna) jak i w systemie mam zaznaczone wszystkie zgody. To chyba jakaś strategia banku na zniechęcenie, bo nie wiem jak zinterpretować to inaczej.

      Bogy
    • Ktoś jeszcze? Bo jeśli tak, to ręce opadają…

      PS. Aż sprawdziłem wpis (czy czasem ja nie zapomniałem o jakichś zgodach w treści) ale jest jak byk: „co sprowadza się do zaznaczenia wszystkich checkboxów”.

      Michał
    • Mam to samo.. Wlasnie wysylam im odpwoiedz. Jak dalej beda stac przy swoim zglosze sprawe do UKE UOKIK za rozsylanie SPAMU (według banku nie wyraziłem zgody, a tresci reklamowe wysylaja) oraz o UODO za przetwarzanie mojego numeru telefonu (dane osobowe)do marketingu bez wyraźnej zgody.

      Kamilllo
    • Ja bym od razu też pisał, że jeśli nie wypłacą premii, to sprawa idzie do arbitra bankowego – tu wygrana w 100%, bo masz dowody na wyrażenie zgód. Zresztą jak tak dalej pójdzie i więcej osób napisze o braku zgód, to zapewne stworzę wpis co i jak…

      Michał
    • Odwołanie już wysłane – nie wspomniałem niestety o ścieżce arbitra, ale jeśli będą stali przy swoim, sprawdzę ją w praktyce.
      Wspomniałem o 3 miejscach, które potwierdzają wyrażenie zgód (system, pracownik – podczas składania reklamacji i umowa, która jest odzwierciedleniem wniosku)
      Oczywiście można kwestionować wyrażenie zgód we wniosku rejestracyjnym (a nie w umowie), ale taki bieg rozumowania, nie prowadzi daleko (ma bardzo krótkie nóżki)

      Bogy
    • U mnie identyczna sytuacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masakra jakaś!!!

      Kuba
  • Spełniłam wszystkie warunki i nagród brak. Nie ma mnie też na liście nagrodzonych. Założyłam konto prawidłowo, zaznaczając wszystkie zgody. Nie robię tego pierwszy raz i umiem czytać ze zrozumieniem. Ponadto karta przyszła na adres zameldowania, a nie podany korespondencyjny. Na moją uwagę na ten temat złożoną przez bankowość internetową dostałam odpowiedź kompletnie bez sensu, jak gdyby osoba odpowiadająca nie rozumiała o co w ogóle mi chodzi.
    Szkoda, bo konto jest fajne i ma dużo ciekawych opcji (np. zwrot jednego procenta za zapłatę rachunków, dobrą ofertę oszczędnościową). Zdążyłam ustawić je już jako moje główne konto, ale jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, natychmiast je zamknę. Jeśli bank nie potrafi zachować się poważnie przy takich drobnostkach, jak organizowana promocja, nie rokuje to dobrze na przyszłość.

    Izabela Odpowiedz
  • Oszuści niema ani za otwarcie konta ani za wydanie 150zł ,konto otwierane przez wideo rozmowe wnisosek otwierany ze strony promocyjnej 5czerwca a pula nie była nawet w połowie jeszcze mówiłem ze ma byc w ramach promocji otwarte!

    Kroso Odpowiedz
    • zawsze robie zrzuty ekrany wypełnianych wniosków i wszystkie zgody sa umnie zaznaczone.Na pewno napisze reklamacje!

      Kroso
  • Również dostałem negatywną odpowiedź na reklamację. Piszą, że nie zaznaczyłem zgód na kontakt marketingowy, a na to zwracam uwagę, bo jest prawie zawsze warunkiem promocji. Mam dowód w umowie, że były zaznaczone. Bank celowo odrzuca reklamację, żeby nie wypłacać premii. Skandal! Radzę omijać szerokim łukiem taki bank.

    wg Odpowiedz
  • U mnie to samo – wszystkie zgody podpisane, wszystki terminy zachowane zgodnie z regulaminem, a kaski na koncie brak. Dostałem właśnie zwrotkę odnośnie przelewu wynagrodzenia – Nie możemy odnaleźć Pana wniosku, gdzie Pan składał dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia… Żart ?
    Reklamacja.

    rzaba001 Odpowiedz
  • Również nie otrzymałem nagrody 150zł, wysłałem reklamacje z poziomu BZWBK24, zobaczymy co mi odpiszą, wszystkie zgody mam zaznaczone, sprawdziłem umowę o konto.

    krzysiek86r Odpowiedz
    • Numer zgłoszenia: BZWBK/084490/18
      Szanowny Panie,
      odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji Zarabiaj z Kontem Jakie Chcę, informuję że
      nie możemy uwzględnić Pana reklamacji.
      Zgodnie z § 4 pkt. 2 b regulaminu promocji W Promocji może wziąć udział Uczestnik, o
      którym mowa w § 3, który wyrazi zgodę w trakcie rejestracji wniosku o Konto na:
      i. kontakt telefoniczny w celu marketingowym i
      ii. zgodę na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym.

      Mam to samo…, a zgody w systemie BZWBK24 i na umowie są…

      krzysiek86r
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy