2,7% do 200 000 zł na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium

Zakończona

I niech mi ktoś powie, że Bank Millennium nie ma najlepszego konta oszczędnościowego na rynku :) Zgodnie z naszymi przypuszczeniami wystartowała nowa edycja promocji na nowe środki. Znów do zgarnięcia mamy 2,7% w skali roku dla kwoty aż 200 000 zł. Co najważniejsze – dzień wyznaczania salda został wyliczony dokładnie tak, jak w każdej poprzedniej edycji, więc łatwo było przewidzieć warunki nowej. Dzięki temu z podwyższonego oprocentowania na koncie oszczędnościowym Profit możemy korzystać praktycznie non-stop (z czego ja sam korzystam już od około 2 lat).

2,7% na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium

2,7% do 200 000 zł w 7 edycji promocji

W 7 edycji promocji konta oszczędnościowego Profit premiowane są nowe środki, czyli nadwyżka nad saldo na naszych rachunkach w Banku Millennium z dnia 10.03.2018. Oznacza to, że jeśli wczoraj mieliśmy tam niewiele pieniędzy (idealnie zero) to wszystko, co przelejemy ponad tę kwotę, będzie zarabiało 2,7% – aż do 200 000 zł. Powyżej tej kwoty uzyskamy 1,5%, a oprocentowanie standardowe (dla starych środków) wyniesie skromne 0,6% – 1,1%. Poniżej dane w tabelce:

Kwota Oprocentowanie promocyjne
Do 200 000 zł włącznie 2,70%
Nadwyżka ponad 200 000 zł 1,50%
Kwota Oprocentowanie standardowe
Do 50 000 zł włącznie 0,60%
Nadwyżka ponad 50 000 zł do 100 000 zł włącznie 0,70%
Nadwyżka ponad 100 000 zł do 250 000 zł włącznie 0,90%
Nadwyżka ponad 250 000 zł do 500 000 zł włącznie 1,00%
Nadwyżka ponad 500 000 zł 1,10%

Do promocji „Nowe środki na koncie oszczędnościowym Profit” można przystępować od 11.03 do 12.05.2018, a okres promocji wynosi 92 dni. O co chodzi? Promocja aktywuje nam się na nasz indywidualny, 92-dniowy okres dopiero w momencie przelewy pierwszych nowych środków (ewentualnie założenia konta, jeśli go wcześniej nie posiadaliśmy). Oznacza to, że jeśli nowe środki przelejemy np. jutro, to będą zarabiały 2,7% od 12.03 do 12.06.2018. Jeśli natomiast przelejemy np. dopiero 1.05, to 92 dni będzie trwało aż do 1.08.2018.

Łatwo więc zauważyć, że kolejne promocje mogą na siebie nachodzić – zakładam bowiem, że 8 edycja wystartuje 13.05.2018. Należy więc działać z głową i w odpowiednim momencie opróżniać rachunki, aby móc wskakiwać do kolejnej edycji promocji. To jak postępować, aby non-stop zyskiwać podwyższone oprocentowanie na koncie Profit, wyjaśniłem w swoim poradniku – zachęcam do przeczytania.

Gdzie jest haczyk?

Na koniec przypomnienie o trzech niewielkich haczykach, na które możemy się złapać podczas korzystania z konta oszczędnościowego Profit.

Po pierwsze – tak jak większość ofert na rynku, tak i tutaj możliwy jest tylko jeden darmowy przelew w miesiącu. Kolejne kosztują 7,5 zł, dlatego warto z nich korzystać dopiero, kiedy nie mamy wyboru (a pierwszy przelew już wykorzystaliśmy).

Po drugie – maksymalny limit przelewów zewnętrznych zleconych za pomocą bankowości internetowej, to 50 000 zł. Oznacza to, że osoby posiadające oszczędności w większej kwocie muszą ją rozbijać na kilka mniejszych przelewów. Na szczęście przelew wewnętrzny (z konta oszczędnościowego na ROR) nie ma limitów. Wszystko więc wystarczy odpowiednio zaplanować.

Wreszcie po trzecie – posiadanie konta oszczędnościowego wymaga posiadania rachunku osobistego. W tej chwili Bank Millennium ma w swojej ofercie Konto 360°, które jest darmowe po spełnieniu dwóch prostych warunków: wpływ 1000 zł oraz wykonanie jednej płatności miesięcznie. Rachunki w wersji Student (dla osób do 26. roku życia) są darmowe po wykonaniu tylko jednej transakcji.

Jak ja radzę sobie z tymi warunkami, choć Konto 360° nie jest moim „główym” rachunkiem? Przelew 1000 zł mam zautomatyzowany – w banku „głównym” mam ustawione zlecenie stałe, które co miesiąc przelewa do Banku Millennium 1000 zł, a chwilę później mam zlecony przelew w drugą stronę na nieco niższą kwotę. Drobne pieniądze zostawiam na rachunku po to, aby móc wykonać transakcje kartą – mam już „zakodowane” w głowie, że kiedy płacę za coś taniego w sklepie, to używam tej karty.

Na koniec dodam, że Konto 360° może z powodzeniem zostać naszym rachunkiem „głównym”. Po spełnieniu powyższych warunków zyskujemy bowiem darmowy rachunek z kartą i wypłatami ze wszystkich bankomatów. Dodatkowo Bank Millennium jest bankiem nowoczesnym – interfejs bankowości jest przejrzysty, aplikacja mobilna działa bez zarzutów, a nowe technologie są wprowadzane dość szybko.

PS. Za założenie Konta 360° można obecnie zgarnąć nawet 350 zł premii :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Jedno z niewielu kont, które warto trzymać i nie zamykać – ko i proste warunki na 0 kosztów.
    Nie warto zamykać też kgp w WBK że względu na częste bonusy blik i idei za lepsze lokaty.

    Mistrz Hugo Odpowiedz
    • Nie zamykam też envelobank, bo spodobało mi się tanie płacenie w sklepach za granicą.

      Mistrz Hugo
    • Mam dylemat z zamknięciem w Envelo. Właśnie chodzi o te płatności za granicą. Żona wyjeżdża na kilka dni do Czech. Ja jestem tej daty, że kiedyś kupowało się walutę i tyle. Czy rzeczywiście jest to opłacalne? Jedyny plus jaki widzę to taki ze nie wraca się z niewydanymi pieniędzmi. A ja wygląda wypłata z bankomatu za granicą?

      jojo
    • Odpowiedz jest prosta – revolut, tyle ze karta bedzie szla ze 3 dni i chyba bedzie juz za pozno.

      keton
    • Karty Revolut i Envelo przy transakcjach walutowych działają bardzo podobnie, wczoraj mi na Revolut zabrakło środków, ale on w takiej sytuacji od razu wyświetla powiadomienie na telefonie i widać też tę nieudaną transakcję w historii; przy płatności na 811 CZK próbował pobrać 135,16 PLN; zapłaciłem Envelo i zablokowane jest 134,81 PLN, więc nawet lepiej, ale nie wiem jeszcze, czy się to nie zmieni.

      Don Quijote de la Mancha
    • a w WBK teraz dodatkowo mobilne konto oszczędnościowe na 2,7% ;)
      https://www.bzwbk.pl/ms/mobilne-konto-oszczednosciowe/index.html

      borkowicz
    • Oooo tego się nie spodziewałam. Szok !

      Be@
    • woow.. coś się dzieje, i to mi się podoba :), Szkoda, że tylko 4,5 miesiąca, może pójdą w ślady Mille i zrobią edycje…

      jacck
    • To gorsza oferta od Mille… oni też mają limity wysyłki na zewnątrz i to dużo mniejsze niż 50k. Drugi przelew w miesiącu za 10zł (a czasem coś pójdzie nie pomyśli – i trzeba), ale w sumie konto bezpłatne: https://toip.bzwbk.pl/produkt/mobilne-konto-oszczednosciowe
      Ja poległam na przesłaniu skanu dowodu …. No nie. Aż tak mi nie zależy.

      Be@
  • Można posiadać konto „Dobre konto” i korzystać z tej promocji czy obowiązkowe jest już posiadanie 360?

    Yanek Odpowiedz
  • „I niech mi ktoś powie, że Bank Millennium nie ma najlepszego konta oszczędnościowego na rynku :)”
    Ja Ci powiem, że masz racje :):):)

    jojo Odpowiedz
    • Do pełni szczęścia brakuje bezpłatnych przelewów wewnętrznych, bez ograniczenia do jednego w miesiącu, jak w ING.

      gajowy
  • Czy środki muszę z zewnątrz przerzucić od razu na KO czy mogę je przerzucić na KO z konta 360?

    Kamil460 Odpowiedz
    • chodzi mi o wykonanie przelewu natychmiastowego na główne konto

      Kamil460
    • nie ma znaczenia, możesz tu i tu. Przy KO masz również szybki przycisk „Przelej środki”

      jacck
    • Mnie kiedyś odrzucili przelew na konto oszczędnościowe (po kilku dniach pieniądze wróciły na konto z którego wysyłałam). Dlatego zawsze przelewam z zewnątrz na 360, a stąd na oszczędnościowe.

      Joana
    • To już nieaktualne. Możesz przelewać środki z banku zewnętrznego bezpośrednio na konto „Profit”

      gajowy
    • Dzięki za cynk.

      Joana
  • Jedynym problemem jest to, że, tak jak ja do 21.03, można jeszcze nadal być w 5 edycji promocji, czyli na 2,5%.

    Skylla Odpowiedz
    • Zdaje się można zrezygnować z udziału i wpaść w nowa promocje.

      Michał
    • § 8. po możliwości rezygnacji pojawił się dopiero w siódmej edycji. Moim zdaniem nie będzie obowiązywał wstecz, a dopiero od tej edycji, ale mogę być w błędzie. @Skylla możesz zadzwonić i jeżeli Ci się uda poinformuj nas.

      jacck
    • To się ciesz, że nie wróciło 2,5% ja miałem takiego pecha w Getin.

      Manveru21
    • Oczywiście, może Pan zrezygnować z udziału w Edycji 5. promocji na Nowe Środki.

      DODATKOWE INFORMACJE

      Taką dyspozycję może Pan złożyć wyłącznie na infolinii lub w oddziale Banku. Proszę pamiętać, że po rezygnacji nie będzie Pan mógł ponownie przystąpić do tej promocji. Następnie, będzie Pan mógł przystąpić do kolejnej edycji, spełniając warunki uczestnictwa w niej (wpłata Nowych Środków).
      ————————–
      Tyle wiem od konsultanta. Ale nie testowałem.

      Zet
  • Dodam, że to właśnie to nakładanie się promocji jest największą wadą tego konta. Wymaga pilnowania terminu czyszczenia konta oraz orientacji w okresach ważności kolejnych edycji.

    Skylla Odpowiedz
    • Akurat dla większości osób nie ma znaczenia kiedy trwają dane edycje. Wystarczy czyścić konto na weekend i tyle. Ogromny plus to fakt, ze można korzystać z promocji non stop (czego niestety nie można powiedzieć o innych bankach – albo kiepski termin wyznaczania nowych środków albo jednorazowa promocja).

      Michał
    • Samo czyszczenie konta nie wystarcza!
      Promocje się nakładają. Wystarcz wrzucić środki na chwilę, zabrać, wyczyścić konto przed nową edycją a i tak nie wejść w nową edycję.
      Zasady ko profit nie są jasne i nie można pisać , że samo czyszczenie konta wystarczy!

      lajki
    • „Samo czyszczenie konta nie wystarcza!”
      — zależy do czego.
      Jeśli chcesz tym świadomie zarządzać i np. wybierać edycje promocji, w których bierzesz udział, to rzeczywiście sprawa się bardzo komplikuje.
      Ale jeśli komuś wystarcza ciągłe branie udziału w jakiejś edycji promocji (niekoniecznie najnowszej, niekoniecznie też najkorzystniejszej, np. ja ciągle mam 2,5%), to samo czyszczenie konta na każdy dzień badania wystarcza. (Wprawdzie niekiedy takie czyszczenie można by pominąć, ale najbezpieczniej nie kombinować, czyszczenie na każdy dzień badania w prosty sposób już od kilku lat zapewnia ciągły udział w którejś edycji promocji.)

      Don Quijote de la Mancha
  • Mam takie pytanie, jeśli wypłaciłem środki w piątek wieczorem (czyli już poza godzinami gdy wychodzą przelewy) to będą się one liczyć jako nowe gdy przeleję je jutro (poniedziałek)? :D

    Mateusz Odpowiedz
  • Gdyby jeszcze zwiekszyli ilosc darmowych przelewow w miesiacu z konta oszczednosciowego do 3…

    pytanie Odpowiedz
  • Przechowałam przez weekend środki w getin. Dziś w momencie dokonywania przelewu powrotnego do millenium zaproponowali w getin lokatę na 2,7%/3 miesiące. Bez ograniczeń kwotowych. Skorzystałam.

    Lidia Odpowiedz
    • a to ciekawe :) Ja nie skorzystałbym.
      1. Środki masz zablokowane na 3M, w tym czasie mając kasę na KO tak samo oprocentowanym masz szansę na jakiegoś rodzynka np. na 4%?
      2. Tracisz – na lokacie kapitalizację masz 3M, na KO miesięczną, tracisz procent składany.

      jacck
    • Też próbowałem, jak przeczytałem Twój komentarz ale mi nic nie zaproponowali:( @jacck na KO to można tylko 200.000 może Lidia ma miliony i to nie ta liga :)

      Manveru21
    • Milionów to nie mam ale ponad 50, więc przelewy robię na 2 razy, bo nie umiem tych zleconych z przyszłą datą. A poza tym skończą się niedługo toyoty i trzeba będzie gdzieś ulokować kasę i zamknąć konta. Pusty mill będzie w sam raz. Bo ja jeszcze zresztą jestem w millenium na 2,5 – nie wiem do kiedy.

      Lidia
    • W millenium nie ma procentu składanego bo odsetki nie są oprocentowane na 2,7

      Krutki
    • owszem jest, dopisane miesięcznie odsetki, są również kapitalizowane, oczywiście niżej – standardowo, ale jednak są.

      jacck
  • Widzę, że do aplikacji Millennium wróciły dokładne dane dotyczące okresu promocji i środków ulokowanych. Elegancko:-)

    eLch Odpowiedz
    • Kurcze nie widzę takiej informacji, gdzie one dokładnie są w aplikacji? Ja do tej pory na wszelki wypadek wysyłałem zapytanie o okres i oprocentowanie.

      slayer
    • na pulpicie klikasz konto, potem wybierasz szczegóły i są 3 zakładki, w tym promocja i tam są wszystkie informacje.

      eLch
    • U mnie też tego nie ma. Ale pocieszam się, że to dlatego, ze mam puste konto. Może jak wrócę z oszczędnościami – to się pojawi ?

      Be@
    • u mnie też nie ma, dokładnie tak jak u Ciebie @Be@ konto wyzerowane, pewnie to jest powód. Nie wchodzę na razie w nową promocję, wszystkie wolne środki wciągnęła Idea na 3 %, a paroma groszami nie ma sensu otwierać nowej :)

      jacck
    • Wszystkie informacje są niezależnie czy jest kasa czy nie. Trzeba kliknąć w KO Profit, potem szczegóły, potem na górze jest opcja ‚Promocja’ i tam są wszystkie informacje.

      AK
    • Wersja aplikacji 4.23.145

      AK
    • @AK – ja wiem jak wygląda ta zakładka, bo zanim zniknęło to przytomnie zrobiłam print-screena. W „szczegółach” mam tylko dwie zakładki – „moje środki” i „o koncie”. Apkę mam dokładnie w tej wersji o której piszesz: 4.23.145

      Be@
    • U mnie działa. Zresztą w samej apce w sekcji „co nowego” chwalą sie, że info o ko jest w końcu przejrzyste.

      Krutki
    • Najwyraźniej włączają to po kolei…. Dziś u mnie pojawiła się zakładka. Choć przelew dopiero zleciłam, więc konto nadal zerowe.

      Be@
    • Używacie androida? Bo w apliakcji na ios nie widzę nic takiego a ze środkami już wróciłem…

      Mateusz
    • Tak, używamy Androida i wszystko już działa…

      Don Quijote de la Mancha
    • @Mateusz mam to samo. WYdawało mi się ze w aplikacji iOS przez moment pokazała się pozycja „środki oprocentowane standardowo”. Ale obecnie nic takiego nie ma.

      someone
    • U mnie jest. Aktualna wersja apki?

      Michał
    • W takim razie dyskryminują posiadaczy apek na iOS :(

      Mateusz
    • Poprawka. Nie miałem aktualnej wersji apki. Potwierdzam, wszystko można teraz sprawdzić w aplikacji.

      Mateusz
    • Wcale się nie dziwię. Sporo skarg mieli ze względu na nakładające się promocje.

      lajki
  • @Michał nie rozumiem tego akapitu: „Do promocji „Nowe środki na koncie oszczędnościowym Profit” można przystępować od 11.03 do 12.05.2018, a okres promocji wynosi 92 dni. O co chodzi? Promocja aktywuje nam się na nasz indywidualny, 92-dniowy okres dopiero w momencie przelewy pierwszych nowych środków (ewentualnie założenia konta, jeśli go wcześniej nie posiadaliśmy). Oznacza to, że jeśli nowe środki przelejemy np. jutro, to będą zarabiały 2,7% od 12.03 do 12.06.2018. Jeśli natomiast przelejemy np. dopiero 1.05, to 92 dni będzie trwało aż do 1.08.2018.”
    Coś się zmieniło? Bo do tej pory po przelaniu środków np. jutro dalej obowiązywał indywidualny 92-dniowy okres z poprzedniej edycji, a dopiero po jego skończeniu środki automatycznie wchodziły w następny 92-dniowy okres z aktualnej edycji? Np. na swoim koncie wciąż do któregoś kwietnia mam jeszcze 2,5% z przedostatniej edycji.

    slayer Odpowiedz
    • Jeśli wypłacisz przed startem nowej promocji, nie trzymając kasy 92 dni, to możesz wziąć udział w kolejnej. Czyli jeśli wypłaciłeś w piątek, łapiesz się na nową promocję od dziś.

      Joana
    • No to ja żyłem w przekonaniu, że jest inaczej i zawsze są 92-dniowe okresy, zresztą chyba zazwyczaj takie informacje uzyskiwałem od banku. Jestem trochę zdezorientowany.

      slayer
    • Właśnie ponownie uzyskałem informację z banku, że nie można brać udziału w dwóch promocjach jednocześnie i pomimo zerowego stanu konta Profit, dalej mam przypisaną poprzednią promocję. Więc chyba jednak nie jest prawdą, to co napisałaś…

      slayer
    • Zresztą nawet @Michał opisał to w ten sam sposób, jak ja napisałem, w artykule https://livesmarter.pl/konto-oszczednosciowe-profit-promocyjne-oprocentowanie-poradnik/

      slayer
    • Joana się myli.

      Krutki
    • @slayer w pierwszym swoim poście powyżej zadałeś pytanie @Michałowi, więc chyba nikt Ci nie odpowiadał. Michał napisał:
      Promocja aktywuje nam się na nasz indywidualny, 92-dniowy okres dopiero w momencie przelewu pierwszych nowych środków
      Twoja wątpliwość do zacytowanego tekstu Michała dotyczyła zupełnie czegoś innego, Ty już miałeś uruchomione i biegnące swoje 92 dni, więc Twoje środki nie będą pierwsze. Mogło to zmylić @Joane. Ja mam w tej chwili taką sytuację, skończyły mi się moje 92 dni przed 10,03 i jutro nie wchodzę w kolejną promocję 7, dopiero kiedy wpłacę pierwsze nowe środki zaczną biegnąć moje nowe kolejne indywidualne 92 dni mam na to czas – jak pisze admin – do 12 maja i dopiero w tym momencie skorzystam z siódmej edycji.

      jacck
  • Limit 50tys na dzienne przelewy jest absurdalny i wykluczający takie konto jako konto główne i jako konto do trzymania tych 200tys oszczędności. Żeby wycofać środki, potrzeba aż 4 dni. Kompletny absurd.

    maly Odpowiedz
    • Poczytaj artykuł o tym, żeby wypłacić środki do piątku – tam jest wyjaśnione, jak to obejść.

      Joana
    • Można, można, ale ciągle nie zmienia to faktu, że ten limit jest absurdalny i mi też to się nie podoba. Jak tylko mam możliwość korzystania z lokowania waluty na 2,7% gdzieś indziej to przez te absurdalne warunki rezygnuję z Millennium… i mam cichą nadzieję, że ktoś z tego banku czyta te komentarze i pójdzie po rozum do głowy :)

      pawelko
    • Co ciekawe konto Prestige również ma taki limit. Ale można go ominąć poprzez kontakt telefoniczny. O ile przy zwykłym koncie, w takim wypadku, limit podnosi się o 30k – to w przypadku klientów typu Prestige mówimy o 200k.
      Jeśli macie taki problem z przelewami, to zmieńcie rodzaj konta. Wystarczy tylko przelewać miesięcznie 10k zł.

      Be@
    • A nie wiesz przypadkiem czy da się takie konto otworzyć telefonicznie lub w zwykłym oddziale? czy trzeba szukać jakiegoś prestiżowego oddziału zlokalizowanego w prestiżowym miejscu w jakimś (nielicznym w Polsce) prestiżowym mieście?

      wojtekkkkkkkkkkk
    • Korzystam z konta prestige i jedyne co w nim chwalę to przelewy na telefon do 200tys. Poza tym klienci prestige są traktowani gorzej niż nieprestige. Nie polecam. Chyba, że kogoś kusi jednorazowy przelew na 200tys.

      lajki
    • Zaletą Prestige może tez być bezwarunkowo bezpłatna karta EUR, a teraz zauważyłem jeszcze jedną rzecz: w wariancie nie-World z opłaty zwolnieni są też klienci „z aktywami w Grupie Banku Millennium powyżej 100 tys. zł.” — czyli fajnie dla mocno wykorzystujących Profit (ja do nich nie należę, długoterminowo korzystam raczej z lokat). A nawet bez takich aktywów konto jest bezpłatne tylko po wpływie 10 kzł/mc, bez konieczności machania kartą (tu bezpłatną bezwarunkowo) czy Blik…

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy nowe środki pochodzące z kapitalizacji odsetek aktywują promocję?

    Marcinek Odpowiedz
  • @Michał z ciekawości, w jakim banku masz swoje główne konto? Bo ja właśnie w Millenium, najbardziej odpowiada mi ich system i apka, za co zresztą zgarniają nagrody Newsweeka :-)

    slayer Odpowiedz
    • mBank, choć gdyby miał teraz zacząć od zera, to Millennium byłoby wysoko. Lubię mBank za to, że działa i jest nowoczesny (mniej więcej na równi z Millennium). Nie lubię za brak opcji oszczędnościowych. Trzymam głównie z lenistwa – posiadanie jednego, bezpłatnego rachunku głównego znacznie ułatwia wszelkie operacje (zlecenia stałe do innych banków + możliwość podania numeru rachunku np. w US i niezastanawianie się po roku czy dwóch czy dalej mam dane konto).

      Michał
    • ja tez jestem w mbank-u…przez to omijają mnie wszystkie promocje związane z tym bankiem…. z minusów jeszcze ostatnia sesja wychodząca o 13.30…

      abc
    • O tak. Ostatnia sesja po 13 tez mnie bardzo denerwuje…

      Michał
  • Jak Millenium chce przeżyć z tak skomplikowaną promocją, to muszą dawać najwyższy procent, każdy, kto wyrówna ich ofertę, jest automatycznie lepszą opcją, w tej chwili zrobił to BZWBK, więc czuję spory odpływ gotówki…

    abc Odpowiedz
  • A ja robię to tak że ja i moja żona mamy konto w Milenium i co 3miesiace chodzę do oddziału Milenium i przerzucam pomiędzy kontami.

    Mirek Odpowiedz
  • Czyli jak wyzerowałem w czwartek i biorę udział w 6 edycji (indywidualnie 92 dni od 1.02 do 4.05) to teraz jak wpłacę „nowe środki” nadal będzie lecieć mi moje własne 92 dni a 5 maja rozpocznie się nowa 7 promocja dla mnie i rozpoczną się 92 dni do 4 sierpnia ?

    piotro Odpowiedz
  • 9 marca wieczorem zrobiłem przelew między „moimi” rachunkami i wypłata z konta poszło na konto junior dziecka a nawet lekki debet zrobiłem:). dziś pieniądze wróciły na moje konto i przelałem odpowiednią sumkę na profit. jednakże ani na stronie ani w apce nie pokazuje mi wyższego oprocentowania. Mm obawy bo patrząc na historię transakcji na koncie to wygląda na to ze przelew zaksięgowało z datą 10 marca czyli nie wyzerowało mi konto do wyliczenia salda nowych środków.

    j4c0b Odpowiedz
    • update. czatowałem z konsultantem i niby wszystko jest na 2.7% tylko czemu oni tego od razu tak nie napiszą.

      j4c0b
  • Dziwna sprawa: wpłaciłem nowe środki na ROR (konto było wyczyszczone już tydzień temu), później przelałem je na Konto Oszczędnościowe Profit, ale w szczegółach tego konta nadal jest informacja: „Środki oprocentowane standardowo: xxxxxxx PLN” – nie ma ani słowa o oprocentowaniu niestandardowym z tytułu promocji.

    stefanos Odpowiedz
    • Bardzo dziwne ale może uczestniczysz w jakiejś starej edycji promocji, w której Dniu badania kont nie wyczyściłeś?

      Don Quijote de la Mancha
    • Mam dokładnie tak samo, dzisiaj przelew przychodzący i wpłata na profit, a info ze środki oprocentowane standardowo.
      W dniu badania saldo miałem równo 0 zł.

      J.S.
  • I dodam, że konto profit otworzyłem wczoraj więc nie ma mowy o innych starych promocjach.

    J.S. Odpowiedz
    • A może to się zmienia dopiero w nocy? Tzn. może trzeba poczekać, aż zostanie wyliczone saldo promocyjnych środków na koniec dnia? (Ja nie wiem, bo nie wróciłem, bo chyba się zdecyduję na Getin 3% & BZ WBK 2,7%).

      Don Quijote de la Mancha
    • Masz rację ?
      Ja lubię mieć wszystko w jednym banku więc promocja Millennium jak najbardziej mi pasuje.

      J.S.
  • Sam sobie odpiszę, będzie dla innych: zmiana widoczna będzie następnego dnia po przeliczeniu salda.

    J.S. Odpowiedz
  • Jeśli nie jesteście pewni oprocentowania to wystarczy napisać na chacie do konsultanta po zalogowaniu do bankowości internetowej.

    Warszawski Bankier Odpowiedz
    • Napisałem na czacie, że nie widzę 2,7% tylko „oprocentowanie standardowe”. Odpisali, że jest jest 2,7%. Tylko dlaczego ja jako klient nie widzę nigdzie tego? wtf?

      Fazi
    • Teraz mi odpisali, że niestety Millenet nie podaje informacji o promocyjnym saldzie.

      Fazi
  • Czy można gdzieś zobaczyć dokładne dane dotyczące okresu promocji i środków ulokowanych na stronie www czy tylko aplikacja mobilna?

    Paweł Odpowiedz
  • Tylko aplikacja mobilna.

    zaqu Odpowiedz
    • Tylko że w apce nie widać. Jakiś czas temu było a w tej edycji znikło. na stornie www już widać że kwota 0 pln w oprocentowaniu standartowym, czyli całość na 2.7% ale do kiedy nie mam pojęcia, trzeba w excelu sobie liczyć bo apka taka zaawansowana, coby klient za cwany nie był i nie wiedział. niech idzie do oddziału w kolejce stać i truć w okienku głowę pracownikom. jak się zmęczy to mu się odechce w promocjach brac udziału i będzie trzymał na standardowy procent.

      j4c0b
  • A ja mam „zonk” :(. Zgodnie z zaleceniem Admina przelałem kasę na zewnątrz Millenium przed piątkiem 09/03… i wróciłem 12/03 tak aby załapać się na 7 edycję promocji 2,7% na KO.
    Po przelewie na KO profit mam komunikat, iż tylko bardzo niewielka kwota jest oprocentowana promocyjnie, a duża reszta standardowo :( (!). Zadzwoniłem na infolinię i dostałem odpowiedź, iż skoro uczestniczyłem w 6 edycji promocji, to nie mogę w 7 (!?). Po chwili rozmowy, że mogą mnie „ręcznie” przesunąć z 6 do 7 edycji… (?) ale konsultant powiedział, że sprawdzi czy takowe przeniesienie z jednej edycji na kolejną jest możliwe… mają dać odpowiedź za około dzień.

    hapej Odpowiedz
    • Bzdury wygaduja konsultanty. Ja tez myslalem (wczesniej sprawdzalem), ze przelew przez infolinie 30k dla Konta 360° jest płatny a okazało się, ze zleciłem dwa pod rzad bez opłat.

      Wojak
    • minęły 92 dni edycji nr 6 ?

      kruczi
    • „skoro uczestniczyłem w 6 edycji promocji, to nie mogę w 7 (!?)”
      — ano nie możesz, dopiero, gdy upłyną 92 dni Twojego okresu promocyjnego oprocentowania z edycji 6 to będziesz mógł rozpocząć 7.

      Don Quijote de la Mancha
    • Jesteś pewien? Czyli nie można „wyjść” z promocji przed czasem? A co jeśli wypłacę środki? Przecież oczyszczę konto, zgarnę %, a gdy rozpocznie się nowa edycja przeleję je ponownie i będą nowe… Gdzie jest napisane, że nie będzie to działać?

      TomeG2kc
    • Q@TomeG2kc, NIE, nie możesz wyjść przed czasem. Bez względu czy na koncie będą środki czy nie, Twoje 92 dni biegną dalej. Wyjść możesz dopiero po zakończeniu „Twoich” dni, chociaż od tej edycji istnieje możliwość wyjścia poprzez złożenie dyspozycji w oddziale lub przez TeleMillennium.
      napisałeś:
      „a gdy rozpocznie się nowa edycja przeleję je ponownie i będą nowe…”
      Oczywiście w momencie przelania środków wchodzisz w nowy okres, ale poprzednie 92 muszą być zakończone. Poza tym o nowych środkach decyduje dzień badania zaangażowania, a nie data wpływu na konto.

      jacck
    • >> Poza tym o nowych środkach decyduje dzień badania zaangażowania, a nie data wpływu na konto.

      Oczywiście miałem nas myśli nowych środków w momencie rozpoczęcia kolejnej promocji.
      Ale jak rozumiem, żeby móc korzyść ciągle, muszę po prostu złożyć dyspozycję by zakończyć promocję na np. 2 dni przed teoretycznie początkiem nowej, wyprowadzić kasę z rachunków, poczekać aż się rozpocznie nowa i wprowadzić „nowe” środki, right?

      TomeG2kc
    • aby, móc korzystać ciągle, nic nie trzeba robić, oprócz zerowania konta na dzień badania, Tak robimy od lat i jest OK. To o czym piszesz, będzie mieć zastosowanie, gdy chcesz podwyższyć sobie oprocentowanie (bo kolejna jest lepsza, a Twoje 92 nadal trwa), ewentualnie przespałeś zerowanie środków, to wszystko zależy od indywidualnej sytuacji i zbieżności dat. Sposób który opisałeś jest dobry, ale działa od obecnej 7 edycji, czy zadziała wstecz, nie wiem, spróbuj i opisz… :)

      jacck
    • No, dzięki za wyjaśnienie, myślałem, że będę musiał tak robić jak opisałem. Ja mam przelane środki 21.02 a żona ma swoim nowootwartym przelała 12.03. Czyli teraz tylko oboje musimy wiedzieć kiedy będzie start kolejnej edycji. Jak się o tym WCZEŚNIEJ dowiedzieć?

      TomeG2kc
    • No właśnie to jest pytanie skąd się dowiedzieć ?

      Wojak
    • @Wojak ? @TomeG2kc – czytać bloga, tu zawsze będziesz mieć wcześniej artykuł przypominający. „przelane środki 21.02” , mam nadzieję, że w ubiegłą sobotę 10,03 konto miałeś wyzerowane ?

      jacck
  • A ja czegoś nie rozumiem. Mam taki komunikat:
    „Promocja „Nowe środki” dostępna jest wyłącznie na Koncie Oszczędnościowym PROFIT wprowadzonym do oferty Banku 29 stycznia 2017.
    Dla Kont Oszczędnościowych otwartych przed 29 stycznia 2017 r., nie obowiązuje Promocja „Nowe środki”.

    Otworzyłam KO jesienią 2017. Czy to znaczy, że nie mogę skorzystać z wyższego oprocentowania? Jak to rozwiązujecie?

    K8 Odpowiedz
    • Trzeba założyć (wyklikać) konto oszczędnościowe Profit, ja ko mam tam już 3 (zwykłe stare, Mój Cel i Profit).

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don Quijote de la Mancha jeśli sie nie mylę „mój cel” ma nieustannie 1,6%?

      someone
    • Tak, dawno go nie używałem, ale trzymam go ciągle bo 1,6% to więcej niż 0%, a zdarza się, że w miesiącu potrzebnych jest kilka kont oszczędnościowych (bo np. z Profit trzeba środki wypłacić przed Dniem badania 10 dnia miesiąca, część jest na coś potrzebna 20, a część ostatniego). Choć można też założyć jakieś z nielimitowanymi bezpłatnymi wypłatami, jak OKO Bonus. ?

      Don Quijote de la Mancha
  • A ja miałem „zonk’a” :(). Zgodnie z zaleceniem Admina przelałem kasę na zewnątrz Millenium przed piątkiem 09/03… i wróciłem 12/03 tak aby załapać się na 7 edycję promocji 2,7% na KO.
    Po przelewie na KO profit 12/03 miałem komunikat, iż tylko bardzo niewielka kwota jest oprocentowana promocyjnie, a duża reszta standardowo :( (!). Zadzwoniłem na infolinię i dostałem odpowiedź, iż skoro uczestniczyłem w 6 edycji promocji, to nie mogę w 7 (!?). Po chwili rozmowy, że mogą mnie „ręcznie” przesunąć z 6 do 7 edycji… (?) ale konsultant powiedział, że sprawdzi czy takowe przeniesienie z jednej edycji na kolejną jest możliwe… mają dać odpowiedź za około dzień.
    Zajęło mi to tydzień – w końcu człowiek pracuje i ma czasu wydzwaniać do banku co dzień… i dopiero wczoraj po kontakcie z infolinią (trzeci kontakt) dostałem informację, iż jestem już przesunięty „ręcznie” z 6 do 7 edycji, …tylko muszę wykonać symboliczny przelew (np. 1PLN) na KO Profit. Zrobiłem i całość środków mam opr. promocyjnie (sprawdzone dziś rano w apce mobilnej). :) git działa… tylko trza ręcznie sterować…

    hapej Odpowiedz
    • można sterować ręcznie, albo ogarnąć temat i wiedzieć jak to działa

      włączyłeś 6 edycję, ale nie wyzerowałeś salda na dzień badania
      po czyszczeniu na weekend w dalszym ciągu miałeś aktywną 6 edycję ( od momentu aktywacji przez 92 dni )
      po jej zakończeniu uruchomiła by się automatycznie 7 edycja

      kruczi
    • musiałem wysterować ręcznie – czytaj co napisałem: „Po przelewie na KO profit 12/03 miałem komunikat, iż tylko bardzo niewielka kwota jest oprocentowana promocyjnie, a duża reszta standardowo :(” – nie interesowało mnie kilka! PLN oprocentowanych promocyjnie – tylko cała kwota a to nie stało by się bez ręcznego sterowania…

      hapej
    • Bo zepsułeś sobie 6 edycję, tzn. uruchomiłeś ją, mimo że nie wyzerowałeś salda na jej dzień badania. Nie trzeba „ręcznie sterować”, wystarczy czyścić salda na każdy dzień badania

      Don Quijote de la Mancha
    • wychodzi na to że nie czytacie dokładnie… napisałem: „Zgodnie z zaleceniem Admina przelałem kasę na zewnątrz Millenium przed piątkiem 09/03… i wróciłem 12/03”

      hapej
    • Przykro mi, ale to Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, choć już Ci nawet wytłuściłem na czym polega najprostsza metoda korzystania z tej promocji. 10 marca to był Dzień badania dla edycji 7, a Ty ciągle byłeś w edycji 6, którą sobie „zepsułeś”, bo nie wyczyściłeś kont na jej Dzień badania, czyli 13 stycznia.

      Don Quijote de la Mancha
    • To chyba ciekawe, czyż nie?

      TomeG2kc
    • Opisałem swój przypadek aby inni, jeżeli natrafią na podobny problem, wiedzieli co zrobić. ;)
      Co nie wyklucza, że większości osobom zadziałało bez „ręcznego” sterowania…

      hapej
    • @hapej
      nie czaisz bazy

      powiedzmy taka sytuacja
      do 7 edycji można przystąpić od 11.03 do 12.05.2018
      załóżmy, że nie wyzerowałeś konta 10.03 ( załóżmy masz na nim 50 000 ) i na ko przelejesz cokolwiek dopiero 1.05.2018
      7 edycja promocji uaktywni się 1.05.2018 i będzie trwała przez 92 dni
      przez kolejne 92 dni 50 000 będzie miało oprocentowanie standardowe, a nadwyżka promocyjne

      nawet jeśli powiedzmy 11.05 wystartuje edycja 8, wyczyścisz saldo itp. to i tak będziesz miał uruchomioną edycję 7 z saldem na dzień badania 50 000
      do edycji 8 przystąpisz po 92 dniach licząc od 1.05.2018

      zawaliłeś badanie salda dla edycji 6

      ktoś poszedł Ci wyjątkowo na rękę i wyłączył trwającą 6 edycję

      kpw ?

      kruczi
    • Za dużo kombinujesz, jedyne co trzeba zapamiętać to dzień badania salda kolejnych edycji promocji, 13.01, 10.03, itd.

      Benito
  • OK- rozumiem, że wszyscy czytelnicy bloga pilnują precyzyjnie dat i nie mają żadnych problemów z uruchamianiem oprocentowania promocyjnego Millenium… tylko ja kombinuję… hmm niech tak będzie – luz – ważne że teraz działa… a miałem nadzieję, że komuś się mój wpis przyda… a tylko na mnie naskoczyliście że „nie czaisz bazy” itd…
    PS.: tak na zupełnym marginesie – salda miałem minimalne (prawie wyzerowane) na 10.03 i na 13.01…

    hapej Odpowiedz
    • „salda miałem minimalne (prawie wyzerowane) na 10.03 i na 13.01…”
      — nie wierzę Ci, któraś z tych informacji musi być nie prawdziwa: albo salda na 10 stycznia nie były wyzerowane (może jakaś lokata?), albo to nie w 6 edycji teraz byłeś, bo mogło się zdarzyć, że byłeś jeszcze w 5 z dniem badania 14 października.

      Jeśli salda były wyzerowane na 14 października, 13 stycznia i 10 marca (choć ta ostatnia data dla uczestników poprzednich edycji jeszcze znaczenia nie ma), to wszystkie środki na Profit (do limitów) powinny być promocyjnie oprocentowane.

      Don Quijote de la Mancha
    • haha- wybacz, ale nie dbam o to czy mi wierzysz, czy nie… nie prześlę CI wyciągu…
      wg. mnie – najważniejsza z naszej dyskusji informacja dla czytelników bloga, że istnieje możliwość „ręcznego” przepisania pomiędzy edycjami… choć pewnie czy bank to zrobi zależy od kilku czynników, a ja wszystkich z braku wiedzy nie wymieniłem…
      kończę ten wątek – nie odpisuj już proszę…

      hapej
    • Czyli wychodzi na to, że 14.10, były na koncie jakies większe środki, innej możliwości nie ma.

      Benito
    • @hapej, widzę, że jesteś nadpobudliwy, a w finansach jest to bardzo niewskazane :) Nikt tu na Ciebie naskakuje, a próbuje wyjaśnić Ci proste reguły. Tą – jak piszesz – informację dla czytelników wszyscy znamy i już parokrotnie była tu przytaczana, choćby kilka postów wyżej sam o tym wspominałem. Konsultant nie zrobił „czary mary” i „ręcznie” ustawił Ci nową promocję, ale skorzystał z regulaminu i możliwości jaka pojawiła się w tej edycji.
      Zakończył Ci starą promocję i polecił wpłacić 1 zł by uruchomić nr 7, co oczywiste, bo z pewnością sprawdził, że w dniu 10,03 miałeś 0zł. Gdybyś miał w tym dniu 10 zł to konsultant poleciłby Ci wpłacić 11zł, inaczej nowa promocja nie uruchamiałby się.
      Tu masz cytat z regulaminu:

      § 8.
      1. Uczestnik promocji może zrezygnować w Okresie obowiązywania oprocentowania promocyjnego z udziału w Promocji poprzez złożenie dyspozycji w oddziale lub przez TeleMillennium.
      2. Rezygnacja z Promocji skutkuje zakończeniem Okresu obowiązywania oprocentowania promocyjnego oraz brakiem możliwości ponownego przystąpienia do tej edycji Promocji.

      O jakich innych „czynnikach” mówisz – nie wiem :)
      Jeżeli faktycznie zerowałeś absolutnie wszystkie dni badania , śmiało powinieneś pisać reklamację i czekać na pisemną odpowiedź, bo w tej chwili jesteś chyba jedynym przypadkiem, który ma problem z oprocentowaniem…

      jacck
  • A ja mam info że badanie salda było 14 marca. Czyli nie w weekend.

    Agata Odpowiedz
    • Nie wiem skąd masz takie informacje
      Regulamin promocji jasno wskazuje, że saldo było badane na koniec 10 marca, więc to termin jest wiążący.

      Mari
  • A tak apropo tej promocji Mille. Jeśli konta są czyszczone i przelewy są na zwykłe rory to te 3 lub 4 dni bez oprocentowania znacznie zaniża jednak oprocentowanie całości i nie jest juz 2,7.
    Nawet jak je umieścimy na jakimś mniej korzystnym procencie to i tak oprocentowanie spada.
    Czy macie jakieś sprawdzone metody „wyciśnięcia wisienki” ?

    Bolo Odpowiedz
    • Raczej 2 lub 3.

      Jeśli np. 50 kzł na 3 dni ulokuje się na 2,2% (tyle mam na ko w Nest), to w porównaniu do 2,7% traci się 1,66 zł odsetek netto… Jeśli takie obniżenie oprocentowania wystąpi 4 razy w ciągu roku, to łączne oprocentowanie wyniosłoby ok. 2,684%. W praktyce większe lub podobne znaczenie ma np. częsta kapitalizacja (teraz na niej zyskujemy, np. w porównaniu do lokaty rocznej, jeszcze niedawno w tej promocji odsetki nie były promocyjnie oprocentowane, co obniżało zysk) i oczywiście niestabilność oprocentowania (różnica między 2,5% a 2,7% jest większa, a wymuszenie korzystniejszej promocji przed końcem okresu poprzedniej wymaga działania).

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don , oczywiście każdy kto chce ( i może) stosuje optymalizację finansową, ale jak masz limit do 200K to często na takim koncie ludzie mają spore oszczędności – np. pod korek i ulokować taką kwotę sensownie na te 3 dni to już nie jest prosta sprawa, a przy większych kwotach i różnica w złotówkach jest większa. W zasadzie w grę wchodzą tylko dobre konta oszczędnościowe z dużym limitem ( nowy BZ) i krótkie lokaty typu ping-pong czy 3 dniowe, ale na tym już strata będzie sporo większa.

      Bolo
    • @Bolo, tak, masz rację, ale może po prostu długoterminowe trzymanie tak dużych środków na koncie oszczędnościowym Millennium nie jest najlepszym pomysłem? Chodzi mi o to, że w tym moim przykładzie podałem, że oprocentowanie spada z 2,7% do 2,684%; nawet, jeśli przy wyższych kwotach spadek będzie większy, to może po prostu lepiej było założyć lokatę na np. 2,8%, 2,9% lub 3% (to znacznie większa różnica) — ostatnio takie oferty się pojawiały (albo ciągle są dostępne), często na nowe środki, ale to różne banki, więc można korzystać, o ile ktoś nie ma milionów (a jeśli ktoś ma, to czy te parę złotych niższego zarobku robi tak dużą różnicę?).
      Ja dużą część środków ulokowanych w bankach mam na 3-letnich lokatach indeksowanych z Meritum i później Aliora, obecnie dają mi one 2,91%, a część 2,65% — czyli nie bardzo dużo, ale tez nie mało, a przynajmniej nie przejmuję się wyciskaniem przez weekendy… Do tego dochodzi bankowe IKE 3%, obligacje skarbowe dające mi nawet 4%, pso 6%, podobnie oprocentowane obligacje korporacyjne, no i jeszcze fundusze, ETF, akcje… Większe środki na kontach oszczędnościowych miewałem np. czekając na okazję w Idea… Ale jeśli ktoś chce, to oczywiście można długoterminowo trzymać 200 kzł na koncie oszczędnościowym i przejmować się, że przez czyszczenie na weekendy oprocentowanie spada np. z 2,7% do 2,6%…

      Don Quijote de la Mancha
    • Don, w którym banku masz IKE na 3%? I czy to jest jeszcze aktualna oferta?

      sebeksk
    • My tu o Millennium, a to właśnie oni mają IKE 3% (utrzymują tę stopę już dosłownie od lat).
      Ja akurat mam w banku spółdzielczym, niektóre oferują nawet powyżej 3%, choć często tylko dla klientów z obszaru swojej działalności.

      Don Quijote de la Mancha
    • Optima daje 2,5% na Smarcie do 150.000 no chyba że ktoś ma kasę na Optimie też ma maxa. Na starym rachunku głównym jest 1,5% bez limitu. W ogóle to na lokatach można wyciągnąć 3% jak poszukać albo ponegocjować. Przy kwocie 200.000 i wyższej to minimum 3,2% powinno się wynegocjować.

      Manveru21
    • Właśnie planuje skreślić totolotka , na wszelki wypadek proszę o jakiś drogowskaz gdzie szukać lub znaleźć takiego negocjatora ? xyz

      prawdziwy-xyz
  • wyzerowałem saldo na czas, w piątek 9 marca-były w promocji na 2,7 % w 6 edycji.
    Potem w poniedziałek 12/3 przelałem środki na rachunek aby były nowe.
    Nie wiem jak to możliwe ale tkwię ciągle w 6 edycji promocji, nie wpadłem w 7 edycję. Macie pomysł dlaczego?

    gregoopl Odpowiedz
    • W 7. edycję wpadniesz (z zerowym saldem początkowym, o to chodziło z ewakuacją) jak skończy się 92 dniowy okres promocyjny 6. edycji.

      wojtekkkkkkkkkkk
  • ok, Wielkie dzięki, nie wiedziałem że to tak wygląda.

    gregoopl Odpowiedz
  • Mam w bankowości internetowej, w szczegółach KO Profit, podane dokładne dane dot. obecnej edycji promocji, czasu jej trwania, wysokości nowych środków itp. Zauważyłam to dzisiaj. Jeśli przegapiłam, że ktoś już o tym pisał, przepraszam za spam.

    olaaaaaaa Odpowiedz
    • To nowość wiosenna w BI :) Chyba mało osób zauważyło zmianę in plus :)

      Marcjanna
    • „W bankowości internetowej”!
      Przeoczyłem to, myślałem, że chodzi o apkę. ?

      Świetnie, wszystko teraz jest przejrzyste i czeytelne, choć w takim razie mogliby sobie już dać spokój z tymi „nowymi środkami”…

      Don Quijote de la Mancha
    • osobiście dałem dupy, bo cały tydzień nastawiałem się na wypłatę środków przed weekendem, a w sobotę uświadomiłem sobie, ze tego nie zrobiłem… teraz te środki leżą na mobilnym w BZWBK, więc Millennium tylko traci z tymi nowymi środkami

      joseba
    • w którym miejscu dokładnie jest ta informacja o aktualnej promocji ja w szczegółach konta profit tego nie widzę hmm ?

      Mars
  • Czy jak mam juz od roku rachunek w Millennium +rachunek oszczędnościowy. To teraz żeby miec do oprocentowanie 2,7% musze znowu za pomoca kuriera podpisywac umowę na trzeci rachunek w banku Millennium?

    Bobikk Odpowiedz
    • Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej Millennium, to konto oszczędnościowe „Profit” możesz sobie wyklikać pod „Oszczędności i Inwestycje”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Jeśli jesteś klientem Millennium od około roku to mając konto oszczędnościowe jest to już raczej Profit. Żeby mieć oprocentowanie 2,7% musisz spełnić warunki opisane w poście, czyli przestrzegać dat badania salda kolejnych edycji i zapewnić nowe środki.

      Mari
  • A u mnie problem. Nowe środki wpłaciłam 12.03, ale do wczoraj trwała „moja” 5 edycja. Dziś dzwonię do konsultantki i dowiaduję się, że nie wskoczyłam w 7 edycję mimo, ze spełniam
    § 3.
    2. W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe Profit w okresie uczestnictwa w innej promocji na Koncie Oszczędnościowym Profit, której okres
    obowiązywania oprocentowania promocyjnego zakończy się najpóźniej 11 maja 2018 r., po zakończeniu obowiązywania tej promocji na Koncie Oszczędnościowym
    Profit rozpocznie się Okres obowiązywania Oprocentowania promocyjnego w ramach edycji 7 Promocji.
    Moje oszczędności są oprocentowane standardowo na całe 0,90% !!! :(((((( Pani ma jeszcze dziś oddzwonić. Nie potrafiła mi powiedzieć, w którym miejscu moje działania rozmijają się z regulaminem.
    SPRAWDŹCIE SWOJE!

    Tina Odpowiedz
    • A środki były wycofane z całego banku? Saldo na wszystkich rachunkach było niskie?

      U mnie wszystko bez problemów – niezmiennie od kilku lat.

      Michał
  • Tak. Pani potwierdziła ze na dzień badania sald miałam tylko lokatę mobilną. Wszystko
    inne wycofałam w piątek i wpłaciłam w poniedziałek 12.03

    Tina Odpowiedz
    • A czy w szczegółach konta w zakładce „Promocja” wyświetla Ci się w ogóle:
      1) „Bierzesz udział w Promocji na nowe środki”;
      2) „Numer edycji Promocji: 7”;
      3) „Salda z dnia badania dla Promocji, w której bierzesz udział – 10-03-2018” i „0,00 PLN” oraz „10000,00 PLN”?

      Don Quijote de la Mancha
    • * „10000,00 PLN” — miałem na myśli saldo Mobilnej.

      Don Quijote de la Mancha
    • A może pierwszego dnia promocji tych informacji jeszcze nie widać?
      (Choć to bez sensu, promocyjne oprocentowanie obowiązuje przecież bez przerwy pomiędzy promocjami.)

      Don Quijote de la Mancha
    • Myślę, że może nie być widać jeszcze. Kiedyś zadałam pytanie w systemie, ile mam nowych środków, które procentują mi promocyjnie (nie wiedziałam jeszcze, że trzeba odpowiedniego dnia czyścić konta) Było to pierwszego dnia nowej promocji i uzyskałam odpowiedź, że takie dane będą widoczne dopiero jutro (po 24 godzinach) aż wszystko się przemieli w systemie.

      Lidia
  • W zakładce PROMOCJA mam wpis : Aby wziąć udział w Promocji i skorzystać z atrakcyjnego oprocentowania, wpłać nowe środki.
    Następnie info , ze to 7 edycja promocji i ze nowe środki można wpłacać od 12-03 do 12.05. 2018.
    Natomiast pani konsultantka pisze ” system zaczyta te informacje po zakończeniu przetwarzania nocnego w Banku Millennium, które skończy się jutro po godzinie 6:00. Wówczas będziemy mogli udzielić informacji dotyczących oprocentowania na Pani Koncie Oszczędnościowym Profit.
    Zapraszam do kontaktu z Bankiem w dniu jutrzejszym” czyli jedno jest pewne – te dobę zarabiam 0,9% w skali roku a nie 2,7 ……

    Tina Odpowiedz
    • „czyli jedno jest pewne – te dobę zarabiam 0,9% w skali roku a nie 2,7”
      — to nie jest takie pewne, kiedyś dokładnie wyliczałem należne oprocentowanie i zgadzało się z otrzymanym, więc jednodniowej przerwy między edycjami nie ma (dokładniej: wtedy nie było, ale nie sądzę, by to zepsuli). Zauważ też, że odsetek nie zarabiasz przez całą dobę, ale w nocy — liczy się saldo na koniec dnia. Nie wiem, czy dobrze myślę, ale skoro Twoja poprzednia edycja trwała do wczoraj, to minionej nocy odsetki były jeszcze z niej; wyliczenie pierwszy raz wg nowej nastąpi dopiero w nocy z dziś na jutro…

      Don Quijote de la Mancha
    • Będziesz miała oprocentowane na 2,7… Zwróć uwagę, że tam saldo promocyjne jest podawane zawsze z dnia poprzedniego. Teraz nie masz tego uwzględnionego, ponieważ saldo dla każdego dnia badane jest przed północą.

      specu
  • Kto opisze gdzoe sprawdzic aktualna promocje do kiedy trwa bo w szczegolach profit tego nie widze. :(

    Mars Odpowiedz
    • Bankowość www:
      „Konto oszczędnościowe Profit” → zakładka „Promocja” (trzecia po „Historia” i „Szczegóły”).

      Apka mobilna:
      „Konto oszczędnościowe Profit” → „Szczegóły” → zakładka „Promocja” (środkowa pomiędzy „Moje środki” i Oo koncie”).

      Don Quijote de la Mancha
    • Hmm.. czy tylko ja nie mam zakładki promocja?

      someone
    • Dodam ze chodzi o Millenet.

      someone
    • Mowa jest o aplikacji na Androida czy Windows Mobile? Na Windows Mobile również nie ma zakładki Promocja…

      Tomek1
    • „Na Windows Mobile również nie ma zakładki Promocja”
      — ja pisałem o androidowej, całkiem prawdopodobne, że na Windows tego nie ma, kiedyś używałem BlackBerry OS 10, Millennium wyjątkowo długo utrzymywało apke na ten system, ale nowe rzeczy wchodziły później, a później w ogóle przestały się pojawiać…

      Don Quijote de la Mancha
  • chyba 11 maja…..

    § 3.
    2. W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe Profit w okresie uczestnictwa w innej promocji na Koncie Oszczędnościowym Profit, której okres
    obowiązywania oprocentowania promocyjnego zakończy się najpóźniej 11 maja 2018 r., po zakończeniu obowiązywania tej promocji na Koncie OszczędnościowymProfit rozpocznie się Okres obowiązywania Oprocentowania promocyjnego w ramach edycji 7 Promocji.

    Tina Odpowiedz
  • specu, a konsultanci o tym nie wiedzą? Pytam, bo miła Pani oddzwoniła i przyznała, że 7 edycja mi się należy, ale żeby moje środki (przelewane w kilku wpłatach od 12 III począwszy, ostatnia dobry tydzień temu) „wskoczyły” w nią muszę …przelać między kontami jakąkolwiek sumę. Przelałam…i czekam do jutra rana.

    Tina Odpowiedz
  • Zatrybiło :) tylko teraz nie wiem dlaczego. Czy dlatego, że system przepracował koniec poprzedniej edycji czy dlatego, ze „dźgnęłam” środki na koncie Profit, za namową pani konsultantki,17 groszami? 17 groszy przelane wczoraj mam w oprocentowaniu standardowym, reszta w promocji 7 edycji…może rzeczywiście trzeba dać systemowi czas żeby przetrawił?

    Tina Odpowiedz
    • @TIna, to ma sens, tam zawsze widać (w naszym frontendzie, ale też u „konsultantów”) stan na koniec poprzedniego dnia. Dlatego w pierwszy dzień promocji nie można podawać informacji o nowej promocji, bo ona jeszcze nie zaczęła działać (nie wiadomo, jakie będzie saldo na koniec pierwszego dnia). Powinni wtedy podawać informacje dotyczące ostatniego dnia poprzedniej edycji, ale — jak piszesz — nie podają, może to błąd programistyczny, a może świadomie uznali, że niewłaściwe byłoby pisanie „Bierzesz udział w 5 edycji promocji”, skoro już to nie jest prawdą…

      Don Quijote de la Mancha
  • Fajnie, że teraz można sprawdzić w szczegółach konta Profit w której edycji promocji bierzemy udział. Brakuje mi jeszcze informacji o wielkości naliczonych odsetek w zakładne „Moje środki” na dany dzień miesiąca (najlepiej zarówno brutto jak i netto).

    pytanie Odpowiedz
  • Aby spełnić warunki bezpłatności konta próbowałem kupić ich Blikiem powiązanym z 360° bilet do kina, ale coś się nie udało, Dotpay płatność odrzucił, ale z konta kwota pobrana została. Reklamację szybko uwzględnili i kwotę zwrócili: „Typ operacji: PRZELEW PRZYCHODZĄCY”, „Tytuł: 20-ZW[…] Zwrot platnosci DotpayM7 003-[…]” — jak sądzicie, czy po takim zwrocie muszę jeszcze jakąś płatność dla bezpłatności konta wykonać, czy ten zwrócony Blik wystarczy?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Płatność miała miejsce. Są dowody :„Tytuł: 20-ZW[…] Zwrot platnosci DotpayM7 003-[…]”

    Tina Odpowiedz
  • Wszystko jasne w kwestii zakładki promocja: „w chwili obecnej w Millenecie i aplikacji mobilnej zakładka Promocja dostęna jest dla Klientów, którzy są jedynymi właścicielami Konta Oszczędnościowego Profit. Wkrótce opcja ta pojawi się również przy rachunkach, dla których ustanowionych jest dwóch lub więcej współwłaścicieli.”

    someone Odpowiedz
    • W aplikacji mobilnej pod Windows Mobile tej zakładki nie ma mimo spełnionego warunku o którym pisze someone :(

      Tomek1
  • A co to teraz tak informują , czyżby nie mieli zamiaru podwyższać oprocentowania ? Dobrze poinformowani klieci nie będę uciekać ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • W apce mobilnej teraz pokazuje mi, że odsetki za zeszły miesiąc są oprocentowane promocyjnie, czyli jest inaczej niż ktoś pisał wyżej (jestem jeszcze we wcześniejszej edycji 2,5%).

    Iks Odpowiedz
    • Tak, już od paru 5 edycji odsetki są oprocentowane normalnie, jeszcze niedawno nie były (o czym wspomniałem powyżej: „jeszcze niedawno w tej promocji odsetki nie były promocyjnie oprocentowane, co obniżało zysk”)

      Don Quijote de la Mancha
  • Szok i niedowierzanie! Zleciłam dzisiaj przelew z konta Profit na konto 360 z datą realizacji na 09.04, a przelew zamiast pojawić się w planerze został zrealizowany już dzisiaj. W historii konta też już się pojawił, co prawda z datą transakcji/księgowania – 09.04 ale saldo konta profit w obecnej chwili to 0zł. Następnie zleciłam przelew na kwotę X z konta 360 też z datą 09.04 i sytuacja się powtórzyła. Saldo na koncie 360 jest mniejsze o kwotę X mimo, że pieniądze miały być przelane dopiero jutro…. Czyli oprocentowanie promocyjne za dzień dzisiejszy poszło…w las :(

    WiFran Odpowiedz
    • Skoro data księgowania to 09.04 tonie masz się o co martwić.

      wojtekkkkkkkkkkk
    • Miałem kiedyś podobną sytuację, według konsultanta niedziela nie istnieje w systemie millenium i przelewy idą od razu

      saroyan
  • no faktycznie wszystkie info jasne i czytelne konto profit

    darek Odpowiedz
  • witam
    Od jakiegoś czasu korzystam promocji 2.5% (później 2.7%) i wszystko robię wg terminarza, niestety teraz poszło coś nie tak…

    wg systemu (od niedawna jest dostęp do tej informacji), moja bieżąca promocja naliczana jest nie jak planowałem od połowy marca lecz jest kontynuowana ta wcześniejsza styczniowa, czy ktoś może potwierdzić?

    Wcześniej bank nie udostępniał tej informacji (na temat terminów oprocentowania promocyjnego) więc robione było wszystko „w ciemno”.

    zaciekawiony Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy