Łatwe 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego od Pekao z jeszcze krótszą karencją! (+3% na koncie oszczędnościowym przez 4 miesiące)

Zakończona

Ruszyła kolejna odsłona promocji Pekao S.A., która w ostatnim czasie była jednym z hitów na blogu. W zamian za zawarcie umowy o konto (bez ruszania się z domu!) oraz czterokrotne spełnienie warunku bezpłatności konta zyskamy 200 zł premii. A do tego 3% na koncie oszczędnościowym przez 120 dni!

200 zł na start za Konto Przekorzystne Pekao

Otwórz Konto Przekorzystne i otrzymaj do 200 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie była związana z Pekao w okresie od 1.01.2019 do 31.12.2019. Szczególnie chodzi tu o posiadanie umowy rachunku płatniczego, oszczędnościowego lub lokaty terminowej. Mimo wszystko to dobra wiadomość – okres karencji został skrócony aż o rok w stosunku do poprzedniej promocji!

Co ciekawe bank dopuszcza do promocji również te osoby, które posiadały w tym okresie rachunek (lub rachunki) w Pekao i zamknęły go – jednak średniomiesięczne saldo przez cały poprzedni rok nie mogło nigdy przekroczyć 50 zł. Przykładowo jeśli trzymaliśmy w Pekao 500 zł przez jeden dzień (a dokładniej noc), to średniomiesięczne saldo wyniosło 500 / 30 dni = 16.67 zł (dla miesiąca, który ma 30 dni).

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.03.2020. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową oraz aplikację PeoPay.

Bank zaznacza jednak, że aby zdobyć pełną nagrodę (200 zł) konieczne będzie zawarcie umowy biometrycznie – dlatego w trakcie wnioskowania powinniśmy wybrać ten sposób finalizacji, a nie wizytę w oddziale. Jeśli jednak z jakichś przyczyn wystąpi błąd i dostaniemy odmowę zawarcia umowy biometrycznie, to finalizacja w oddziale banku będzie również brana pod uwagę :)

Natomiast osoby, które z góry wybiorą oddział, mogą walczyć jedynie o pierwszą część nagrody – czyli 100 zł.

100 zł dla wszystkich

Samo zdobycie pierwszej „stówki” jest niesamowicie proste. Wystarczy bowiem, że spełnimy trzy proste warunki nie później, niż do końca miesiąca następującego po miesiącu przystąpienia do promocji. Przykładowo jeśli konto otworzymy w styczniu, to czas na spełnienie warunków mamy do końca lutego, ale możemy to już zrobić w miesiącu otwarcia konta (w naszym przykładzie – w styczniu).

A co musimy zrobić? Po pierwsze – zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych między naszymi kontami w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

Po drugie – bank wymaga od nas wykonania minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Kwota transakcji nie ma znaczenia :)

Ostatni, trzeci warunek, to zalogowanie się do aplikacji mobilnej PeoPay.

Kolejne 100 zł za dodatkowe warunki

Aby zgarnąć drugą część nagrody konieczne będzie wykonanie tych samych czynności w każdym z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki pierwszy raz. Łącznie więc powinniśmy je spełnić czterokrotnie.

Tak jak jednak pisałem wcześniej – aby zgarnąć drugą część premii konieczne jest również zawarcie umowy o konto za pomocą strony internetowej banku (online) lub sfinalizowany w aplikacji PeoPay (będzie taka opcja podczas wnioskowania online). Oczywiście dostępna jest wspomniana wcześniej furtka dla osób, które zostaną odrzucone:

Warunek […] uważa się również za spełniony jeśli Uczestnik próbował zawrzeć wspomnianą umowę poprzez Podstronę internetową Banku (online) lub aplikację PeoPay (mobilnie), jednak umowa nie została zawarta w tych kanałach w wyniku negatywnej weryfikacji tożsamości Uczestnika przez system informatyczny Banku, ale została zawarta w oddziale Banku.

Oczywiście polecam sobie zrobić wtedy pamiątkowego screenshota – na wszelki wypadek :)

Pierwsza część nagrody zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po dniu przystąpienia do promocji. W naszym przykładzie (umowa zawarta w styczniu) będzie to koniec marca.

Drugą transzę otrzymamy natomiast najpóźniej do 31.07.2020.

3% do 30 000 zł przez 4 miesiące

Na koniec przypomnę, że 200 zł na start to nie wszystko! Wszyscy nowi klienci Pekao mogą bowiem zgarnąć dodatkowe 3% na koncie oszczędnościowym!

Co trzeba zrobić? Wystarczy, że otworzymy rachunek oszczędnościowy do 31.03.2020, a nasze oprocentowanie będzie podwyższone przez kolejne 120 dni. Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy wymagane jest otwarcie innego konta osobistego – Konta Świat Premium – które jest znacznie droższe w utrzymaniu. A Konto Przekorzystne może być całkowicie darmowe :)

Darmowe Konto Przekorzystne

W jaki sposób? Aby nie zapłacić nic za prowadzenie Konta Przekorzystnego (standardowo 6 zł) ani za kartę (standardowo 3 zł) należy wykonać… transakcję kartą lub PeoPay oraz zapewnić wpływ na konto w kwocie min. 500 zł. Innymi słowy spełnić warunki, które stawia przed nami promocja! Nie dość więc, że nie zapłacimy ani grosza za konto i kartę, to na dodatek bank nam jeszcze za to zapłaci :)

Warto również wiedzieć, że bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju, o ile spełniliśmy w poprzednim miesiącu warunek wpływu 500 zł i jednej transakcji. Kolejne wypłaty z bankomatów obcych będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • Temat już się przewijał, ale po raz kolejny ostrzegę: jeżeli będziecie potrzebowali szybko odzyskać pieniądze z tego banku może być to problem!
    Walczę z nimi od wczoraj – byłem w oddziale, zmieniłem limity przelewów (bo limit biometryczny), w serwisie transakcyjnym widzę limit dzienny przelewów 20 k, ale miła pani na infolinii wyjaśnia mi, że to nic nie znaczy bo dla kont otwieranych z biometrią jest inny limit, którego ona nie widzi (sic!), którego ja też nie mam szans nigdzie zobaczyć i który można zmienić tylko, w oddziale, ale widać coś nie poszło i na tą chwilę nie jest w stanie mi pomóc. Tym sposobem przelałem dzisiaj 3 k z tego konta (eksperymentalnie ustaliłem, że tyle wynosi ten ukryty limit) i teraz będę czekał – nie wiem ile – na możliwość kolejnego przelewu.

    ardy2 Odpowiedz
  • Hej @ardy2! Jest dokładnie tak jak piszesz :) Przerabiałem to w zeszłym tygodniu. Jedna zmiana limitu w odziale nic nie pomogła. Trzeba było iść osobiście drugi raz i NALEGAĆ żeby ściągneli limit biometryczny. Siedziałem tam z 20-30 min a babeczka (na szczęście tym razem miła) próbowała rozkminić jak to zrobić. W końcu się udało, ale co ciekawe pomimo zmiany limitu na 100k i ściągniecia limitu biometrycznego dalej przelewy nie szły (sprawdzane przy doradcy w aplikacji). A dokładniej wyskakiwały informacja, że wymagany dodatkowa autoryzacja i będą dzwonić. Już z tym babeczka w banku nic nie potrafiła zrobić ale faktycznie dzwonili po kilku minutach łącznie chyba 4 razy bo 4 przelewy robiłem (od 2k do kilkunastu). Karty przy sobie nie miałem ale ponoć ją zamkneli. Dostęp do bankowości internetowej na moją prośbę zostawili. KO zamknięte i kasa przelana na na osobiste. Zamknięcie osobistego za 30 dni (nie próbowałęm już natychmiastowego). Myślę, że kluczem w tym banku jest iść do większego oddziału i trafić na ogarniętych ludzi. Mam nadzieję, że za te 30 dni faktycznie wszystko zamkną łacznie z dostępem internetowym…

    Scorp Odpowiedz
  • Czy miał ktoś problem z zalogowaniem na aplikacji? Przy logowaniu przez stronę wszystko ok, a w aplikacji błędne hasło albo nazwa użytkownika i nie mam jak dokończyć wniosku.

    Łukasz Odpowiedz
  • Grrrrrr, próbowałam 3 razy i za każdym razem wyskakuje mi komunikat „coś poszło nie tak”, a do tego nikt się ze mną nie skontaktował. Co zrobić w takiej sytuacji?

    Ju Odpowiedz
  • Nie pokazuje mi oprocentowania konta oszczednosciowego. Zarowno w pko 24 i apce jest kreska wmiejscu oprocentowania. Myslalam , ze system musi sobie przetworzyc, ale juz ktorys dzień i to samo.
    Wplacilam 30 tysi. Chodzilam do oddzialu zmienic limity. Ciekawe cobedzie jak zechce wypłacić.

    ona_25a Odpowiedz
    • Nikomu chyba nie pokazywało tego oprocentowania, na pierwszej stronie umowy KO w tabelce są warunki promocji i tam jest oprocentowanie promocyjne

      Kate
    • Z tymi limitami poczytaj wczesniejsze komentarze dot. „limitu biometrycznego”, bo zwykła zmiana limitów może nie wystarczyć

      Kate
  • Założyłem konto z karta gold (chyba domyślnie się podstawiła). Czy ktoś wie czy można z niej zrezygnować i płacić tylko Peopayem i będzie to liczone jako spełnienie warunków promocji? Chyba że można tę zastrzec i wyrobić zwykłą- tylko czy dla nich to będzie ok?

    gregoopl Odpowiedz
    • Mozna. Bedzie ok. Ale czy Ty zawsze musisz kombinować? Nie jest to uczciwe w stosunku do Banku.

      aaaa
  • Było to mówione wiele razy przez użytkowników ale napiszę to jeszcze raz: po założeniu ROR przez telefon trzeba iść do placówki w celu zwiększenia domyślnych bardzo niskich limitów i wyłączenia limitu biometrycznego. O ile z pierwszą sprawą pójdzie gładko to z drugą już gorzej – kilkanaście minut czekania aż pracownik banku załapie o co chodzi i znajdzie odpowiednią opcję w systemie.

    adaś Odpowiedz
    • Potwierdzam kłopoty z zdjęciem limitu biometrycznego. U mnie udało się znieść limity biometryczne dopiero za drugą wizytą (przy pierwszej odesłano mnie do infolinii, gdzie infolinia odesłała mnie do oddziału), gdzie i tak czynność zajęła ok. 25 minut zanim pracownik odnalazł odpowiednią opcję w systemie. Wyrobiono mi kartę klienta z moim podpisem (dokument, że mam konto w tym banku), skserowano dowód i limit biometryczny został zdjęty.

      komentarz
  • Mam duży problem z otwarciem konta online. Od 10 dni próbuję założyć konto przez weryfikację biometryczną – to już chyba 4 próba. Po udanej weryfikacji wyświetla się komunikat „Pozytywna Weryfikacja w systemach zewnętrznych” i mieli, a przyciska dalej nieaktywny, już dzwoniłem na infolinię, anulowali mi wniosek i kazali składać od nowa, za 3 razem przekazali dalej i tak nic. Czy ktoś miał podobne trudności?

    Norbert Odpowiedz
  • Weryfikacja biometryczna (przez apke) to porażka. W CABP poszło wszystko gładko, tutaj natomiast apka się zwiesza na etapie selfi. Próbowałem już z 10 razy i cały czas to samo – aplikacja się zawiesza jak tylko zaczyna robić selfi.

    AdamKot Odpowiedz
  • W piątek mi było ciężko weryfikować żeby otworzyć konto i przeszło. Co do tego „spełnimy trzy proste warunki nie później, niż do końca miesiąca następującego po miesiącu przystąpienia do promocji” Chyba tak rozumiem że do końca marca mam spełnić pierwszy warunek?

    Mark1916 Odpowiedz
  • Uwaga na kartę Visa Gold. Chłopaki z Pekao podmienili TOiP. Teraz na stronie są 2 taryfy w jednym .pdf do 29.02.2020 i od 01.03.2020 r.
    Ja korzystałem z poprzedniej promocji i opłata za Vise Gold była 0 zł. Teraz w podmienionej TOiP pojawiła się opłata 9,99 zł, którą można „skasować” przy pomocy 4 transakcji kartą. W lutym przysolili mi opłatę w wysokości 9,99 zł, mimo, że w mojej TOiP otrzymanej w grudniu takiej opłaty nie ma.

    A Odpowiedz
    • no ale jak Ci „przysolili” opłatę, skoro twój post jest z 24 lutego, a oplata obowiazuje od 01.03.2020?

      nie rozumiem
    • Dziś pan z infolinii wystraszył, że do bezpłatności golda potrzeba nie 500 a 5000 wpływu. Może pomylił z kredytową…WTF?

      qq
    • Z cashless.pl: „Standardowo oferowana do Konta Przekorzystnego złota karta Visa umożliwia wypłaty gotówki z dowolnego bankomatu w Polsce lub na świecie w cenie 5 zł. Pekao nie będzie jednak pobierał tej opłaty, jeśli klient zapewni wpływy na rachunek w wysokości min. 5 tys. zł miesięcznie”. Uff…

      qq
  • Jak się cieszę, że w tym miesiący będę mógł w końcu zamknąć to dziadostwo. Próbuje wysłać przelew blik na numer telefonu, który jest zarejestrowany w innym banku i otrzymuję informację, iż „Nie można wysłać pieniędzy do samego siebie”. Boże…

    pytanie Odpowiedz
    • No nie można, to nie można, co będziesz z bankiem dyskutował, przecież bank wie lepiej czego nie można a co nie… :D Inny przykład, to że nie można sobie od tak lać trochę większej kasy na swoje inne konta, wpierw musi ktoś mądrzejszy z banku upewnić się czy na pewno wiesz co robisz ze swoimi pieniędzmi zabierając je z najlepszego i najbezpieczniejszego banku w Polsce :D

      pws
    • *a co można, ale w sumie, tam u nich nic nie można :D

      pws
    • dokładnie

      Scorp
    • w tym banku tylko sposobem na wnuczka da sie wyplacic wieksza kase :)

      aaaa
    • @aaaa 😂🤣

      Don Quijote de la Mancha
    • Bo to jest bank dla starych ludzi? 🤔

      Don Quijote de la Mancha
    • No o co z tego ze starych a Ty będziesz zawsze młody. Jeszcze nie jeden jak piszesz „stary” by Ci…..

      Wojak
    • Chyba nie doceniłeś świetnego żartu aaaa…

      Kate
    • Dzisiaj nie mam powodu żeby żartować jak w Polsce zdiagnozowano/potwierdzonokoronawirusa.

      Wojak
    • A co wg Ciebie powinien Admin zrobic w sprawie tego wirusa?

      aaaa
    • A ma coś robić ?

      Wojak
    • Ciagle domagasz sie od Niego dodatkowych dzialan, wiec myslalem ze bedziesz domagac sie instrukcji jak w tych trudnych czasach przygotowac sie do wizyty w banku lub na przyjazd bankowego kuriera.

      aaaa
    • To oczywiste, Michal powinien dac temu wirusowi dozywotniego bana, zeby nie mial wstepu na LS.

      keton
    • @aaaa No ja w przeciwieństwie do Ciebie nie pisze głupot albo robię sobie żarty z poważnych rzeczy na tym blogu, on nie służy do tego ale…. Ban

      @keton pustaku wystąpie do niego pismo, żeby dał Ci takie uprawnienia 😋

      Wojak
    • @aaaa joke świetny… i zaoranie Wojaka również :D :D

      abc
    • @abc zaorac, to Ty możesz swoje pole na wsi a nie mnie 😁

      Wojak
  • Przypominam i ostrzegam przed „nonsensem” (jak w reklamie) opłata za przelew z konta oszczędnościowego przez bankowość internetową wynosi 7 zł, tylko przelewy w aplikacji są za free

    Zenobiusz Odpowiedz
  • Oferta łączy się z promocją 100 za polecenie?

    Piotrek0401 Odpowiedz
  • Czy muszę podać kod rekomendacyjny? Okienko jest puste.
    Czy ewentualnie przy zakładaniu tego samego konta dla żony mogę podać mój kod rekomendacyjny i wtedy zgarniemy jakiś bonus też?

    ramm Odpowiedz
  • Czy za zmianę wizerunku/obrazku na karcie coś się płaci? Rozumiem że ta podstawowa to ta Visa Debit Gold?

    ramm Odpowiedz
  • A ja mam obecnie na koncie przekorzystnym saldo -6 PLN, chociaż nie wynika to ani z historii rachunku, ani bank nie miał powodu pobrać opłaty za prowadzenie konta, bo warunki zwolnienia z tejże – spełniłem.

    Aleksander Odpowiedz
    • To samo. Wczoraj pobrali „zaległa opłatę”.

      Sentio
    • Mi pobrali tytułem opłaty za marzec. Ten bank jest po prostu niebywały.

      klusha
    • Zrobiliście jedną transakcję za luty i był wpływ 500 zł w lutym?

      Kate
    • U mnie to samo. Było parę groszy na koncie, to wzięli wszystko i saldo na minusie zostało. W lutym był wpływ 500zł i transakcja kartą. Poszła reklamacja.
      W TOiP jest taki zapis „W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym WYNAGRODZENIA lub INNYCH REGULARNYCH ZASILEŃ na kwotę jednorazowo min 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz PRZELEWÓW POMIĘDZY RACHUNKAMI WŁASNYMI KLIENTÓW…” – może stąd się to wzięło.
      Te zapisy są tak nieprecyzyjne, że nie wiadomo jak to interpretują. Myślę, że chodzi o przelew pomiędzy rachunkami własnymi klienta, ale powinien być dopisek „w innym banku”, bo inaczej wg mnie dotyczy to rachunków klienta w tym banku.

      Łuki
    • Nie sądzę, ja robiłam przelewy ze swojego rachunku w innym banku i było ok. Pisać reklamację…

      Kate
    • Kasa w Pekao się przespała, czy w tym samym dniu wyszła z Pekao?

      Łuki
    • Równie było, ale chyba co najmniej raz wyszła od razu, może zaostrzyli wymagania bo to było jakie 6 mcy temu

      Kate
    • Czy wpływ 500 zł robiliście express elixirem?

      Sentio
    • Ja zawsze robie expressem i zaraz wylewam z powrotem. Nigdy mi oplaty nie pobrali.

      keton
    • Ja robie expresem i wylewam blikiem na nr telefonu więc kasa jest tam jakieś 60 sekund ;) i od października opłaty nie pobrali.

      wacek
    • Od października powiadasz? A to dziwne, bo express Elixir jest dostępny w Pekao od niedawna.

      Sentio
    • @Sentio, a to nie było tak, że Pekao wcześniej przyjmowało przelewy ekspresowe, tylko wysyłać się nie dało?
      Ale opcji wysyłania Blik to nie było (chyba do grudnia)…

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie było tak. Po raz pierwszy skutecznie przelałem z innego banku do PEKAO Express Elixirem właśnie w lutym 2020. W poprzednich miesiącach przelewałem przez BlueMedia.

      Sentio
    • Racja… express i blik chyba od grudnia, wcześniej normlane przelewy i w tym samym dniu powrót. W każdym razie środki nie nocowały ;)

      wacek
    • To jest ewidentnie błąd systemu pobierającego prowizje.
      Ja mam w opisie prowizja za marzec. Przecież marzec jeszcze trwa. To skąd system by wiedział , że niespełnię warunków. Pekao wdrożyło sztuczną inteligencję do swojego algorytmu ;-)
      Piszcie reklamacje.

      ab
  • Moi drodzy, warto tu dodać, że w przypadku, gdy do konta wzięliście kartę VISA, konieczne jest zrobienie 4 transakcji miesięcznie, by nie naliczono opłaty 9,99/m-c (plus warunek wpływu min. 500zł./m-c). Przy karcie Master Card wystarczy jedna transakcja.
    Szczegóły w TPiO, czyli ichniej TOiP

    tim Odpowiedz
  • Czy przelewy wykonywane z konta oszczędnościowego na konto własne przekorzystne za pomocą apki w telefonie (PeoPay) są płatne? Czy jest jakiś limit darmowych przelewów (tj.np. jeden w miesiącu?)

    gru Odpowiedz
  • Czy przelewy wykonywane z konta oszczędnościowego na konto własne przekorzystne za pomocą apki w telefonie (PeoPay) są płatne? Czy jest jakiś limit takich darmowych przelewów (tj.np. jeden w miesiącu?) O ile w ogóle są?

    gru Odpowiedz
    • przelewy o których piszesz są darmowe i nie mają limitów ilościowych, pamiętaj też o limicie biometrycznym – jeśli zakładałeś ROR przez telefon używając biometrii to nie wypłacisz większej kasy z rachunku przelewem zewnętrznym – limit można zdjąć tylko osobiście w placówce

      adaś
  • Co w tym przypadku znaczy biometrycznie? Trzeba mieć skaner linni papilarnych, czy wystarczy pokazać facjatę do kamery?

    dddlfjvphuszvbmxyh Odpowiedz
  • Czy przez cały czas na koncie oszczędnościowym nie pojawia się 3%? Mam konto od tygodnia, ciągle jest „-„

    Magda.s. Odpowiedz
  • Nie mogę wybrać karty Mastercard, tylko Visa! Co teraz?

    Pako Odpowiedz
    • Przy visa jest mowa o czterech transakcjach miesiącznie aby nie płacić za kartę 9,99 zł – w artykule nie ma nic na ten temat. Poza tym nie ma nic na temat potrzeby zaznaczania zgód marketingowych, ja tylko zaznaczyłem jedną, te dot. oferty handlowej olałem.

      Pako
  • Od 4 godzin nie może zakończyć się biometryczna weryfikacja wniosku o konto. Muzyczki na infolinii nie chcę już słuchać. Co robić? Wypełnić wniosek jeszcze raz?

    Beata2 Odpowiedz
  • Czy ktoś już dostał pierwszą premię 100 zł za spełnienie warunków promocji, konto było założone w styczniu?

    Darek Odpowiedz
  • Kolejny debet na koncie (minus 3 zł). Brak zaksięgowanej informacji za co pobrane zostały te 3 zł. W sumie już 9 zł pobrano mi opłat za niewiadomoco. Na pierwsza reklamacje ciagle czekam na odpowiedz.

    Sentio Odpowiedz
    • Mam tak samo. Na poprzednią reklamację nie ma odpowiedzi. Jak jeszcze tej stówki nie wypłacą to będę w plecy. Te 3zł to prawdopodobnie za kartę. Dziwi mnie termin i sposób pobierania opłat. Debet na koncie, a żadnego śladu w historii. Dobrze że Idea podniosła %, to jutro wszystko przelewam z KO, a jak wypłacą premię (do 31.03.) to zamykam konto.

      Łuki
    • KUWA, mam identycznie!!! Co oni wyprawiają? Czy jest inny okres rozliczeniowy niż od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca?!

      Aleksander
    • Już powiła się pozycja zaksięgowana „pobranie zaległej opłaty”.

      Sentio
    • Warunek bezpłatności jest taki:
      W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłaty.

      Może zaczęli bardziej egzekwować ten zapis „wynagrodzenia lub inne regularne zasilenia” (regularne zasilenia ?) lub zapis „(z wyłaczeniem) przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów”

      Kate
    • Miałem pobrane po 6 zł na dwóch kontach pomimo spełnienia warunków (przelew z własnego konta), napisałem reklamację. Żadnej odpowiedzi, ale opłaty zniknęły.

      hasz
    • Nie, jednak nie zniknęły, do tego pojawiły opłaty na 3 zł.

      hasz
  • może ktoś wie jak zamknąć to badziewie bez wizyty w placówce

    darek1964 Odpowiedz
  • Wybrałem weryfikację selfie. Zeskanowało 2 strony dowodu, twarz i nagle błąd techniczny. Nie mogę powtórzyć, ani przejść dalej. Miał ktoś też tak? Co robić?

    Piter1910 Odpowiedz
  • Dzięki :)
    Przeczytałem całość, ale już zapomniałem :D

    Piter1910 Odpowiedz
  • Żenada! Założenie konta z weryfikacją poprzez selfie to droga przez mękę. Coś, co powinno być szybkie, łatwe i przyjemne okazuje się tragedią. Wniosek wypełniałem na komputerze, wypełniłem wszystkie dane, wybrałem wzór karty i wybrałem metodę weryfikacji poprzez PeoPay. Pobrałem aplikacje, zalogowałem się i pierwsze zdziwienie: informacja że wybrany jest standardowy wzór karty a nie ten który chciałem. Więc powrót do miejsca wyboru wyglądu karty, przeklikanie wszystkiego co się da, jednak za każdym razem w podsumowaniu wyskakuje, że wybrany jest motyw podstawowy. W końcu to olałem i przeszedłem dalej. Zdjęcie tyłu dowodu, przodu, po czym weryfikacja twarzy i.. wyświetlił się komunikat „поверніть голову вправо”, a aparat w telefonie przestał nagrywać. Kilka prób i za każdym razem to samo (dodam że telefon to Huawei P20 Lite, więc nie jakiś gruchot sprzed kilkunastu lat). No to próba dokończenia na laptopie. Na jednym wyskoczył komunikat że kamera jest za słaba, na drugim udało się przejść cały etap, włącznie z wykonaniem selfie, a komunikaty były tym razem po polsku (obróć głowę w prawo, w lewo i w dół). Oczekiwanie na wynik weryfikacji i.. odrzucone, bo jakość zdjęć i nagrań jest za słaba (sic!). Ostatnia próba, jeszcze raz PeoPay tylko na innym telefonie (pożyczonym od brata). Tym razem w końcu się udało, oczywiście komunikaty znów po ukraińsku, ale pamiętałem co trzeba zrobić z wersji na komputer, więc trochę na czuja wykonałem co trzeba i udało się w końcu założyć konto! Pojawił się mój numer klienta i opcja zalogowania w aplikacji, ale ze względu na fakt, iż zmuszony byłem rejestrować się na telefonie brata to zamknąłem aplikację i postanowiłem zalogować się na swoim telefonie. Niestety tu okazało się, że to nie koniec problemów. Wpisuję wybrany przez siebie login, potem hasło, klikam dalej i… nic. Coś się przez sekundę ładuje po czym ekran wciąż ten sam. Kilkukrotne próby zalogowania, ale wciąż nic. Biorę znów do ręki telefon brata, loguję się – to samo. To próbujemy zalogować się w tradycyjnym serwisie internetowym poprzez stronę i tu kolejne zdziwienie: nie można zalogować się wybranym samodzielnie identyfikatorem a jedynie numerem klienta, którego jak na złość nigdzie nie ma. Pojawił się przez chwilę w aplikacji po założeniu konta, jednak nie mam tam już do niego dostępu, a nie przyszedł żadnym mailem, smsem, niczym. Mimo że dostałem maila z 16 (sic!) załącznikami to są to same regulaminy, wzory odstąpienia od umowy, cztery dokumenty dotyczące kont walutowych w czterech różnych walutach, których nawet nie zakładałem, ale tak prozaicznej informacji jak numer klienta po prost nie ma. Pewnie mogę go otrzymać poprzez kontakt z infolinią ale myślę że szybszym sposobem będzie po prostu udanie się do placówki i przy okazji zamknięcie konta. Dziękuję pięknie za moją przygodę z Pekao. Nie sądzę żebyśmy mieli okazję prędko się spotkać.

    tms Odpowiedz
    • trzeba było poczytać komentarze
      szybciej by Ci to poszło niż napisanie tego elaboratu ;)

      kruczi
    • Jak już tak daleko zaszedłeś to skocz do oddziału i dokończ. Na końcu wniosku też miałem login, ale nie wiem do czego, bo na nic mi się nie przydał. Do logowania mam zupełnie inny login, który mam na umowie z oddziału. W oddziale gościu powiedział, że ten login z wniosku internetowego jest do niczego :)

      Łuki
  • Właśnie wpłynęło 100 zł premii. Czyli tym samym przyznali, że spełniłem warunki jej otrzymania. A więc tym samym przyznali, że niesłusznie pobrali mi 6 PLN za prowadzenie rachunku. Oczywiście odpowiedzi na reklamację z tego tytułu i za używanie karty – wciąż nie otrzymałem.

    Aleksander Odpowiedz
  • Ja założyłem konto w lutym,warunki spełniłem w lutym więc premii pierwszej mam spodziewać się dopiero w kwietniu??

    bolek Odpowiedz
    • Zgadza się. Ja otwierałem i spełniłem warunki w styczniu. Wczoraj wpadła premia.

      Łuki
  • Cały czas śledzę Wasze komentarze i zastanawiam się czy jest sens zakładać w tej promocji to konto…
    Czy lepiej poczekać na jakąś nową promocję, może nie będzie zła?

    BADyL Odpowiedz
  • Jak widze te problemy przy zakladaniu i z tymi oplatami to troche sie odechciewa.. a ciekawe pieniadze mozna zlapac bo z zona 500zl…
    Znajac zycie to Pewnie biometrii nie przejdzie wiec tez bedzie zabawa

    BADyL Odpowiedz
    • W tym banku czekaja cie przynajmniej 2-3 wizyty w banku. W obecnej sytuacji to juz od ciebie zalezy, czy w to wchodzisz.

      keton
    • W takim razie odpadam. Jest z nowych: mbank jest alior zaraz citibank. Musi wystarczyc :)

      Czekam na kolejna promocje

      BADyL
  • Ja ostatnio zakładałem konto żonie, no i niestety też po tej całej biometrii wyskoczył komunikat „błąd techniczny”. No i jestem w kropce, wizyta w oddziale się aktualnie nie bardzo uśmiecha, myślę czy może nie spróbować wniosku od nowa podając innego maila i nr telefonu, ale że było to już późnym wieczorem to chwilowo odpuściłem sprawę. Na drugi dzień rano próba zalogowania i dalej komunikat „błąd techniczny”, olałem, poszedłem do pracy. Wieczorem, z głupia frant próbuję zalogować się kolejny raz, a tu komunikat w stylu „gratulacje, weryfikacja biometryczna zakończona powodzeniem, przejdź do kolejnego kroku” !! No i dalej to już z górki i po chwili konto otworzone. Nie wiem czy śmiać się czy płakać:D I tak to jest z tym PekaO!

    mbr1111 Odpowiedz
  • Czy ktoś już dostał drugą stówkę? U mnie mają czas do 29 marca, ale zaczynam węszyć problem.

    Seth Odpowiedz
    • Wg. regulaminu tej promocji, mają czas do końca lipca.

      Benito
    • Pewnie piszesz do edycji październik-grudzień. Jeśli tak, to niech pocieszeniem będzie że też tej drugiej nie dostałem, ale mają czas do 29.05.2020

      wacek
    • Czy pierwszą stówkę dostałeś zasilając konto kwotą 500 zł z innego Banku, ale z również własnego konta? Pytam bo nie wiem czy prosić narzeczoną o taki przelew czy mogę samemu wykonać z nest.

      Pako
  • od kwietnia 2,5% na KO dla nowych klientów

    adaś Odpowiedz
    • ajaj, faktycznie – diametralnie pogorszone nie bacząc, że samo zakładanie konta jest do 31. marca: Promocja 3% w skali roku dla środków do 30 tys. zł przez 4 miesiące (tzn. 120 dni) jest dostępna dla klientów, którzy do 30.03.2020 r. otworzą nowy rachunek Konto Oszczędnościowe. Promocja jest dostępna dla klientów nowych lub z niskimi saldami rachunków. Szczegółowe zasady w regulaminie powyżej. Oprocentowanie standardowe Konta Oszczędnościowego jest zmienne i wynosi 0,7% w skali roku.

      matebe
  • Na reklamację na pobrane opłaty 6zł + 3zł na razie odpowiedzieli tak:
    „Szanowni Państwo,
    analizujemy Państwa reklamację. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Jednak z uwagi na stan epidemii pracujemy w zmniejszonym składzie i możemy nie zdążyć odpowiedzieć w terminie.
    Przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.”

    Łuki Odpowiedz
  • no i kiszeczka – „zdalnie nie da się kontynuować, zapraszamy do oddziału”. Chyba zrezygnuję

    karampuk Odpowiedz
  • Dzisiaj na koncie oszczędnościowym pojawiała się u mnie opłata nie wiadomo za co, 6,XX zł, lepiej sprawdźcie sobie rachunki.

    Benito Odpowiedz
  • Czy ktoś odpowie? Czy można przelać samemu sobie kasę z innego Banku? W artykule niby jest napisane że tak, ale jeden z komentarzy mówi inaczej.

    Pako Odpowiedz
    • Ale czemu? Zgodnie z regulaminem:

      Wpływ na Konto – pojedyncze zasilenie Konta kwotą minimum 500 zł, z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi klientów

      Jest wręcz wprost napisane, że wykluczone są przelewy wewnętrzne między rachunkami własnymi (np. z KO na ROR). Jakiekolwiek przelewy zewnętrzne są OK.

      Michał
    • Dziękuję pięknie

      Pako
    • Do spełnienia warunków bezpłatności prowadzenia konta to nie jest już tak oczywiste.

      Łuki
    • Zgodnie z Tabelą opłat jesteś zwolniony z opłaty:
      „W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym ……wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń….. na kwotę jednorazowo min 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłaty.

      Zdaje się, że w wątku w poprzedniej promocji Pekao pisało o tym kilka osób, że pobrali im opłaty mimo przelania 500 zł ze swojego konta w innym banku.

      Być może zaczęli podchodzić to tego bardziej restrykcyjnie , że ma to być wynagrodzenie. Reklamacje są w toku.

      Kate
    • Po miesiącu odpowiedzieli na reklamację:
      „Państwa reklamację rozpatrzyliśmy pozytywnie. Opłatę za konto osobiste pobraliśmy w marcu nieprawidłowo. Do 30 kwietnia br. zwrócimy pieniądze na Państwa konto. Przepraszamy za ten błąd.”.
      Przelew był z mojego konta w innym banku.

      Łuki
    • Identyczną wiadomość otrzymałem.

      Sentio
    • Ja też. Ale niesmak został. Ogromny. Na pewno nigdy nie zwiążę się z nimi na dłużej.

      Aleksander
    • Opłatę za konto zwrócili. Czekam jeszcze na info i zwrot opłaty za kartę.

      Łuki
  • Łupią maksymalnie. Nawet przelew zewnetrzny elixir express jest u nich opisany w historii rachunku jako przelew wewnętrzny gdzie w innych bankach jest to przelew zewnętrzny.
    Bezczelna interpretacja, aby tylko złupić.

    ab Odpowiedz
  • Promocja z Bezcenne Chwile: za rejestrację karty 1000 punktów/ za zalogowanie 2400 punktów. Czas start: od 1 kwietnia. Pula: 50 000 zgłoszeń. ” punkty na start z bankiem Pekao S.A edycja 2″.

    Michał1986 Odpowiedz
    • Edit: za zalogowanie do peopay.

      Michał1986
    • Tylko nie napisałeś NAJWAŻNIEJSZEGO. Te 3400 punktów razem to tylko dla osób co już mają wyrobione karty do 31.03 i ich poprostu nie zarejestrowały jeszcze :)

      bolek
    • W regulaminie jest wszystko opisane. Dzięki za info, jeszcze z nich coś wyduszę przed zamknięciem konta :)
      Te punkty znikają po zamknięciu konta czy będą do końca ważności (6 mies.)?

      Łuki
  • Nie polecam. Same problemy z tym kontem. Mam w tej chwili 10 kart z promocji bankowych, ale ten bank i ta karta Visa Debet Gold to katastrofa. Darujcie sobie tą stówkę czy dwie, szkoda szargać nerwy. Sporo niepowodzeń wynikało z mojego braku wiedzy – fakt, nie czytałem regulaminów od deski do deski, ale ich polityka bankowa jest nastawiona na dymanie klienta. Gdzieś czytałem, że nie trzeba otwierać KO żeby naliczało przez 4 miesiące 3% – brak otrzymanej prowizji, dzwonię – jednak trzeba było przy otwarciu konta zakładać osobno KO. Transakcje naliczane po 2-3 dniach od faktycznego użycia karty kiedy już wyczyściłem konto do zera i robi się debet… Zamawiasz kontakt na pożyczkę ekspresową dzwonią za 10 min. Chcesz zamówić kontakt żeby wyjaśnić sprawę nie dzwonią wcale. Żałosny limit biometryczny który blokuje przelewy powyżej 3tys i nawet w dobie koronawirusa jedyna możliwość to osobista wizyta w banku żeby to ściągnąć. Teraz sam nie wiem czy mam robić 1 transakcję czy 4 transakcje żeby nie pobrali opłaty za kartę… Z tego co czytam komentarze wyżej mogą mi pobrać 9,99 jak nie zrobię 4 transakcji?! Mam mniej niż 26 lat. Podsumowując – unikać jak ognia

    Paweł Odpowiedz
    • Dodam jeszcze że przez wspaniały limit biometryczny mam tam zamrożone blisko 10k, bo przekroczyłem miesięczny limit z rachunku osoby małoletniej w granicach zwykłego zarządu. Jakoś przyjąć pieniądze potrafili jednym dużym przelewem bez zająknięcia. A żeby wyciągnąć z powrotem od nich własne pieniądze to trzeba dłubać na pierdyliard rat i metod i stać się ekspertem ds. regulaminów ich żałosnego banku. Chyba trzeba założyć rękawiczki, maseczkę, przyłbicę i udać się na wojnę do oddziału, postać sobie w 20-os kolejce na zewnątrz. A dlaczego nie

      Paweł
    • 500 wpływu jednorazowo, jedna płatność kartą;
      KO nie trzeba otwierać przy zakładaniu KP, jeśli KO otworzysz później to też otrzymasz podwyższone %;
      do placówki wystarczy jedna wycieczka po otwarciu KP – zwiększenie limitów przelewów oraz zdjęcie limitu biometrycznego (są to odmienne opcje w systemie)
      to tyle z mojego doświadczenia z PKSA

      adaś
    • Wczoraj byłem w oddziale. Wystałem się w kolejce (bank otwarty do 14 z czego 10-12 seniorzy oczywiście) po czym usłyszałem że limit nie zostanie zdjęty gdyż? Nie znajduję się w oddziale a placówce partnerskiej! Także dobrze zweryfikujcie do jakiego oddziału „Pekao” się udajecie!!

      Paweł
    • @adaś od razu nie otwierałem KO (był weekend i nie miałbym jak przelać kasy). Gdy KO otwarłem po weekendzie i przelałem kasę, to okazało się, że jest oprocentowane standardowo. Na infolinii twierdzili, że było trzeba otworzyć razem z Kontem Przekorzystnym. Musiałem iść do placówki i tam gościu powiedział to samo. Zamknął mi KO i otwarł na nowo, już z promocyjnym oprocentowaniem. Lepiej otwierać od razu pakiet z KO.

      Łuki
    • Czyli zaryzykowałeś i mimo wszystko nic nie zyskałeś. Lepiej było siedzieć w domu ;)

      pytanie
    • PS. konta w marcu nie zdążyłem zamknąć, więc będę się z nim bujać nie wiadomo ile czasu.

      pytanie
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy