Łatwe 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego od Pekao z jeszcze krótszą karencją! (+3% na koncie oszczędnościowym przez 4 miesiące)

Trwa do 31.03.2020

Ruszyła kolejna odsłona promocji Pekao S.A., która w ostatnim czasie była jednym z hitów na blogu. W zamian za zawarcie umowy o konto (bez ruszania się z domu!) oraz czterokrotne spełnienie warunku bezpłatności konta zyskamy 200 zł premii. A do tego 3% na koncie oszczędnościowym przez 120 dni!

200 zł na start za Konto Przekorzystne Pekao

Otwórz Konto Przekorzystne i otrzymaj do 200 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie była związana z Pekao w okresie od 1.01.2019 do 31.12.2019. Szczególnie chodzi tu o posiadanie umowy rachunku płatniczego, oszczędnościowego lub lokaty terminowej. Mimo wszystko to dobra wiadomość – okres karencji został skrócony aż o rok w stosunku do poprzedniej promocji!

Co ciekawe bank dopuszcza do promocji również te osoby, które posiadały w tym okresie rachunek (lub rachunki) w Pekao i zamknęły go – jednak średniomiesięczne saldo przez cały poprzedni rok nie mogło nigdy przekroczyć 50 zł. Przykładowo jeśli trzymaliśmy w Pekao 500 zł przez jeden dzień (a dokładniej noc), to średniomiesięczne saldo wyniosło 500 / 30 dni = 16.67 zł (dla miesiąca, który ma 30 dni).

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.03.2020. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową oraz aplikację PeoPay.

Bank zaznacza jednak, że aby zdobyć pełną nagrodę (200 zł) konieczne będzie zawarcie umowy biometrycznie – dlatego w trakcie wnioskowania powinniśmy wybrać ten sposób finalizacji, a nie wizytę w oddziale. Jeśli jednak z jakichś przyczyn wystąpi błąd i dostaniemy odmowę zawarcia umowy biometrycznie, to finalizacja w oddziale banku będzie również brana pod uwagę :)

Natomiast osoby, które z góry wybiorą oddział, mogą walczyć jedynie o pierwszą część nagrody – czyli 100 zł.

100 zł dla wszystkich

Samo zdobycie pierwszej „stówki” jest niesamowicie proste. Wystarczy bowiem, że spełnimy trzy proste warunki nie później, niż do końca miesiąca następującego po miesiącu przystąpienia do promocji. Przykładowo jeśli konto otworzymy w styczniu, to czas na spełnienie warunków mamy do końca lutego, ale możemy to już zrobić w miesiącu otwarcia konta (w naszym przykładzie – w styczniu).

A co musimy zrobić? Po pierwsze – zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych między naszymi kontami w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

Po drugie – bank wymaga od nas wykonania minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Kwota transakcji nie ma znaczenia :)

Ostatni, trzeci warunek, to zalogowanie się do aplikacji mobilnej PeoPay.

Kolejne 100 zł za dodatkowe warunki

Aby zgarnąć drugą część nagrody konieczne będzie wykonanie tych samych czynności w każdym z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki pierwszy raz. Łącznie więc powinniśmy je spełnić czterokrotnie.

Tak jak jednak pisałem wcześniej – aby zgarnąć drugą część premii konieczne jest również zawarcie umowy o konto za pomocą strony internetowej banku (online) lub sfinalizowany w aplikacji PeoPay (będzie taka opcja podczas wnioskowania online). Oczywiście dostępna jest wspomniana wcześniej furtka dla osób, które zostaną odrzucone:

Warunek […] uważa się również za spełniony jeśli Uczestnik próbował zawrzeć wspomnianą umowę poprzez Podstronę internetową Banku (online) lub aplikację PeoPay (mobilnie), jednak umowa nie została zawarta w tych kanałach w wyniku negatywnej weryfikacji tożsamości Uczestnika przez system informatyczny Banku, ale została zawarta w oddziale Banku.

Oczywiście polecam sobie zrobić wtedy pamiątkowego screenshota – na wszelki wypadek :)

Pierwsza część nagrody zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po dniu przystąpienia do promocji. W naszym przykładzie (umowa zawarta w styczniu) będzie to koniec marca.

Drugą transzę otrzymamy natomiast najpóźniej do 31.07.2020.

3% do 30 000 zł przez 4 miesiące

Na koniec przypomnę, że 200 zł na start to nie wszystko! Wszyscy nowi klienci Pekao mogą bowiem zgarnąć dodatkowe 3% na koncie oszczędnościowym!

Co trzeba zrobić? Wystarczy, że otworzymy rachunek oszczędnościowy do 31.03.2020, a nasze oprocentowanie będzie podwyższone przez kolejne 120 dni. Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy wymagane jest otwarcie innego konta osobistego – Konta Świat Premium – które jest znacznie droższe w utrzymaniu. A Konto Przekorzystne może być całkowicie darmowe :)

Darmowe Konto Przekorzystne

W jaki sposób? Aby nie zapłacić nic za prowadzenie Konta Przekorzystnego (standardowo 6 zł) ani za kartę (standardowo 3 zł) należy wykonać… transakcję kartą lub PeoPay oraz zapewnić wpływ na konto w kwocie min. 500 zł. Innymi słowy spełnić warunki, które stawia przed nami promocja! Nie dość więc, że nie zapłacimy ani grosza za konto i kartę, to na dodatek bank nam jeszcze za to zapłaci :)

Warto również wiedzieć, że bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju, o ile spełniliśmy w poprzednim miesiącu warunek wpływu 500 zł i jednej transakcji. Kolejne wypłaty z bankomatów obcych będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • Temat już się przewijał, ale po raz kolejny ostrzegę: jeżeli będziecie potrzebowali szybko odzyskać pieniądze z tego banku może być to problem!
    Walczę z nimi od wczoraj – byłem w oddziale, zmieniłem limity przelewów (bo limit biometryczny), w serwisie transakcyjnym widzę limit dzienny przelewów 20 k, ale miła pani na infolinii wyjaśnia mi, że to nic nie znaczy bo dla kont otwieranych z biometrią jest inny limit, którego ona nie widzi (sic!), którego ja też nie mam szans nigdzie zobaczyć i który można zmienić tylko, w oddziale, ale widać coś nie poszło i na tą chwilę nie jest w stanie mi pomóc. Tym sposobem przelałem dzisiaj 3 k z tego konta (eksperymentalnie ustaliłem, że tyle wynosi ten ukryty limit) i teraz będę czekał – nie wiem ile – na możliwość kolejnego przelewu.

    ardy2 Odpowiedz
  • Hej @ardy2! Jest dokładnie tak jak piszesz :) Przerabiałem to w zeszłym tygodniu. Jedna zmiana limitu w odziale nic nie pomogła. Trzeba było iść osobiście drugi raz i NALEGAĆ żeby ściągneli limit biometryczny. Siedziałem tam z 20-30 min a babeczka (na szczęście tym razem miła) próbowała rozkminić jak to zrobić. W końcu się udało, ale co ciekawe pomimo zmiany limitu na 100k i ściągniecia limitu biometrycznego dalej przelewy nie szły (sprawdzane przy doradcy w aplikacji). A dokładniej wyskakiwały informacja, że wymagany dodatkowa autoryzacja i będą dzwonić. Już z tym babeczka w banku nic nie potrafiła zrobić ale faktycznie dzwonili po kilku minutach łącznie chyba 4 razy bo 4 przelewy robiłem (od 2k do kilkunastu). Karty przy sobie nie miałem ale ponoć ją zamkneli. Dostęp do bankowości internetowej na moją prośbę zostawili. KO zamknięte i kasa przelana na na osobiste. Zamknięcie osobistego za 30 dni (nie próbowałęm już natychmiastowego). Myślę, że kluczem w tym banku jest iść do większego oddziału i trafić na ogarniętych ludzi. Mam nadzieję, że za te 30 dni faktycznie wszystko zamkną łacznie z dostępem internetowym…

    Scorp Odpowiedz
  • Czy miał ktoś problem z zalogowaniem na aplikacji? Przy logowaniu przez stronę wszystko ok, a w aplikacji błędne hasło albo nazwa użytkownika i nie mam jak dokończyć wniosku.

    Łukasz Odpowiedz
  • Grrrrrr, próbowałam 3 razy i za każdym razem wyskakuje mi komunikat „coś poszło nie tak”, a do tego nikt się ze mną nie skontaktował. Co zrobić w takiej sytuacji?

    Ju Odpowiedz
  • Nie pokazuje mi oprocentowania konta oszczednosciowego. Zarowno w pko 24 i apce jest kreska wmiejscu oprocentowania. Myslalam , ze system musi sobie przetworzyc, ale juz ktorys dzień i to samo.
    Wplacilam 30 tysi. Chodzilam do oddzialu zmienic limity. Ciekawe cobedzie jak zechce wypłacić.

    ona_25a Odpowiedz
    • Nikomu chyba nie pokazywało tego oprocentowania, na pierwszej stronie umowy KO w tabelce są warunki promocji i tam jest oprocentowanie promocyjne

      Kate
    • Z tymi limitami poczytaj wczesniejsze komentarze dot. „limitu biometrycznego”, bo zwykła zmiana limitów może nie wystarczyć

      Kate
  • Założyłem konto z karta gold (chyba domyślnie się podstawiła). Czy ktoś wie czy można z niej zrezygnować i płacić tylko Peopayem i będzie to liczone jako spełnienie warunków promocji? Chyba że można tę zastrzec i wyrobić zwykłą- tylko czy dla nich to będzie ok?

    gregoopl Odpowiedz
    • Mozna. Bedzie ok. Ale czy Ty zawsze musisz kombinować? Nie jest to uczciwe w stosunku do Banku.

      aaaa
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy