200 zł za wyrobienie karty kredytowej, 200 zł za kartę dodatkową i 2 bilety do Cinema City od ING Banku Śląskiego

Zakończona

Ruszyły nowe promocje ING Banku Śląskiego przeznaczone dla nowych i obecnych klientów. W zamian za wyrobienie karty kredytowej zyskać możemy 200 zł. Zamawiając kartę dodatkową zgarniemy kolejne 200 zł. A jeśli karta ta będzie miała logo Mastercard – to dodatkowo otrzymamy 2 bilety do Cinema City.

200 zł za kartę kredytową w ING Banku Śląski

Zyskaj 200 zł za kartą kredytową ING

Aby skorzystać z promocji należy być osobą nieposiadającą żadnej karty kredytowej ING Banku Śląskiego od 1.07.2018. Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że zawnioskujemy o kartę przez system Moje ING (jeśli mamy do niego dostęp) lub, jako nowy klient, w dowolnym oddziale banku lub przez infolinię. Istotne, aby w trakcie wnioskowania podać jeden z „kodów rabatowych”, który uaktywnia nam promocję. W internecie podany jest kod PD180107922, natomiast w oddziale może zostać przekazany inny.

Zależnie od tego w jakiej formie złożyliśmy wniosek obowiązywać nas będą różne zasady. W pierwszym przypadku (dla użytkowników bankowości Moje ING) należy wnioskować o kartę samodzielnie (bez współwnioskodawcy) z limitem do 20 000 zł. Jeśli jednak jesteśmy we wspólnocie majątkowej małżeńskiej, to łącznie zawarte przez nas umowy o pożyczki, limit w koncie i karty kredytowe w ING nie mogą przekroczyć 50 000 zł.

Jeśli natomiast wnioskujemy o kartę w oddziele lub przez infolinie (możemy tylko w przypadku, kiedy nie mamy dostępu do Moje ING), to powyższe zasady te nas nie obowiązują, a maksymalna kwota limitu na karcie to 50 000 zł.

W obu przypadkach umowę o kartę powinniśmy podpisać do 31.08.2018. Oczywiście bank ma prawo odmówić wydania karty, jeśli uzna naszą zdolność kredytową za zbyt niską. Warto również zwrócić uwagę na ten fragment regulaminu:

Zastrzegamy, że dochody z tytułu świadczenia macierzyńskiego/rodzicielskiego/chorobowego i prowadzonej działalności gospodarczej nie są uwzględniane przy wnioskowaniu o kartę kredytową w Systemie Moje ING w ramach Promocji.

Pamiętajmy również, aby mieć wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

Co dalej? Warunki są w zasadzie dwa. Po pierwsze – powinniśmy terminowo regulować zadłużenie na karcie (najlepiej spłacając całość zadłużenia w okresie bezodsetkowym). Po drugie – powinniśmy wykonać minimum 5 transakcji kartą w okresie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Ich kwota nie ma znaczenia, wiec najprościej kupić coś kilka razy w sklepie czy internecie.

I to tyle! Nagroda w postaci uznania rachunku karty kwotą 200 zł zostanie nam przekazana do 31.10.2018 – o ile nasza karta będzie ciągle aktywna.

Odbierz 200 zł za dodatkową kartę kredytową

Druga promocja ING przeznaczona jest zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Wystarczy jedynie spełnić prosty warunek:

na dzień rozpoczęcia promocji tj. 1.07.2018 r. do Twojej karty kredytowej nie może być wydana karta dodatkowa

Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że złożymy dyspozycję wydania karty dodatkowej do posiadanej karty kredytowej w oddziale banku – nie później, niż 31.08.2018. Oprócz tego konieczne jest przystąpienie do promocji (w oddziale banku) przez złożenie odpowiedniego oświadczenia.

Bank zastrzega, że osoba, której wyrabiamy kartę dodatkową:

[…] nie może być posiadaczem innej karty kredytowej wydanej przez Bank w całym okresie trwania promocji.

Pozostałe warunki promocji są niemal identyczne, jak oferty dla nowych. Jeśli zadłużenie na karcie będzie obsługiwane prawidłowo, a kartą dodatkową zostanie wykonane min. 5 transakcji w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty złożenia dyspozycji, to bank przekaże nam 200 zł premii. Wypłata nastąpi do 31.10.2018. Do promocji można przystępować do 31.08.2018.

2 bilety za dodatkową kartę kredytową Mastercard

Na koniec jeszcze jedna promocja dotycząca karty dodatkowej, z której możemy skorzystać „przy okazji”. Jeśli naszą kartą główną jest plastik z logo Mastercard i 4.06.2018 nie posiadaliśmy wydanej do niej żadnej karty dodatkowej, to zamawiając ją do 31.08.2018 otrzymamy również 2 vouchery wymienne na bilety 2D w kinach Cinema City. Bank przekaże je do 30.09.2018. Będą ważne do 13.02.2019.

Uwaga: w promocji obowiązuje limit 1560 nagród. O wyczerpaniu puli ING poinformuje na swojej stronie internetowej.

Ile kosztuje karta kredytowa w ING?

Najtańszą kartą kredytową ING Banku Śląskiego jest karta z logo Visa. Możemy zapłacić 35 zł w formie opłaty rocznej, jednak bank zwolni nas z opłaty, jeśli wydamy łącznie 2400 zł rocznie. Alternatywnie wybrać możemy kartę Mastercard, jednak tu konieczne będzie wydanie 6000 zł rocznie w zamian za zwolnienie z opłaty 50 zł.

Oczywiście po odebraniu premii nie ma konieczności dalszego korzystania z karty. Jeśli zamkniemy ją przed upływem roku, to opłata najprawdopodobniej nie zostanie pobrana.

PS. Na koniec przypomnę, że za założenie konta osobistego w ING również można zgarnąć premię: 140 zł na start oraz 2,5% na koncie oszczędnościowym do 200 000 zł!

Nie przegap!

Komentarze

  • jupi, jupi, też mi wpadło 200 zł, ale nawet nie odpisali na wiadomość, a przelew jest na karcie głównej :D

    domino Odpowiedz
  • Potwierdzam, ze wpadlo 200zl. Ale bez odsetek, o ktorych pisalem w reklamacji. Szkoda, ze tak pozno i ze smrod pozostal. ING bardzo mi sie spodobal, maja fajny systme on-line. KK za darmo po wydaniu 2400/rok. Poczekam chwile i pewnie jednak wszystko w cholere zamkne.

    keton Odpowiedz
    • @keton nie warto! ja probuje od 2 lat i ciagle maja jakas fajne promocje!!! :)
      zdzarzaja im sie przypaly… ale ogolnie jest bardzo ok!
      aha trzeba tylko uwazac na ich terminy rozliczeniowe karty….

      koles
    • Wpadło! :)
      Czyli polecacie zostawić konto i kk? Czy jednak coś zamknąć? ING założyłam tylko i wyłącznie z uwagi na promocje.

      Gfd
    • @koles, a jakież to Oni maja wciąż fajne promocje. Mi ten Bank kojarzy się TYLKO z nudnym 140 zł za otwarcie konta z tymi samymi warunkami od lat. Jedynie ostatnie promo z możliwości wzięcia 700 zł jakoś wybiło ING na szczyt…

      jojo
    • @jojo zainteresuj sie tematem, naprawde warto :)

      koles
    • Jestem tu stałym bywalcem i jakoś ING nie jest na topie wg mojej oceny (poza ostatnia akcją). Dlatego pytam co konkretnie masz na myśli?

      jojo
    • https://livesmarter.pl/tag/ing-bank-slaski/ kilkaset zlotych rocznie mozna z tego banku wyciagnac, ale fakt teraz rządzą banki majace MCPS

      aaaa
    • Ale tylko w tym roku, sam bralem udzial w 9-10 promocjach.
      Ale historycznie kokosow nie bylo.

      keton
  • Jest! Chyba @admin ma większą siłę niż my wszyscy ;-)

    savi Odpowiedz
  • Ja dostałam tylko 200, napisałam, że chcę złozyć kolejną reklamajcę na to, że dostałam 200 zamiast 400, pani na czacie powiedziała , że tamta reklamacja jeszcze nie jest zamknięta więc mam czekać, wogóle to od kiedy oni na czacie walą przez „TY”? Bo dzisiaj mnie to lekko zdziwiło

    Dominika Odpowiedz
    • Widac pisalas do nich slangiem i wzieli cie za 20 :)

      keton
    • 12 listopada dostałem odpowiedź na reklamację z 8 listopada:

      Panie Mateuszu,

      Zleciłam wypłatę nagrody na rachunek Pana karty kredytowej.
      Środki zaksięgujemy do 5 dni roboczych.
      Przepraszamy za niedogodności.

      — też mnie to „Panie Mateuszu” zamiast np. „Szanowny Panie” razi…

      Precz z pięćsetplusowymi darmozjadami!
    • Ale Panie Mateuszu jest ok. Do mnie pisali „zaraz sprawdzę Twoją reklamację”

      Dominika
    • Amerykanizm …

      keton
  • Ja nie miałem ani 200zł za główną, ani za dodatkową, ale dziś weszła całość – dzięki za interwencję :)

    Krzysztof A. Odpowiedz
  • Potwierdzam ja też dostałem dziś i żona również bez odpowiedzi na reklamacje- ktoś jeszcze nie dostał premii za główną kartę? Oby na koniec grudnia nie trzeba było czekać tyle na premie za konto

    Jarosław Odpowiedz
  • Potwierdzam wpadło+informacja w poczcie wewnętrznej z życzeniami udanych zakupów.
    Czyżby ING odzyskał dawną klasę?

    Waldemar Odpowiedz
    • Potwierdzam – u mnie i u żony też wpadło 200zl. Bankowcy jednak zrozumieli, że interesy nie lubią hałasu… Dzięki Michale Adminie

      Krisol
  • U mnie nie ma ani odpowiedzi ani 200zl jak na razie

    przemoo7 Odpowiedz
    • A pisałeś reklamację?

      Lidia
    • Mi dali tylko 200 na główną, pisałem reklamację ale odpowiedzi brak.
      Cieszę się że powoli z worka wysypują, czekam na swoje 200 na dodatkową. Jak nie będzie będę pisał do skutku.

      jeno sznur
    • u mnie też brak.

      d
    • Z reklamacji obejmujące obie karty, 08.11. otrzymałem tylko za główną. Drugą „Specjalista” w odpowiedzi pominął milczeniem. Więc napisałem ponownie.

      Fabian
  • Można zamknąć kartę główna i dodatkowa jakoś inaczej niż w oddziale?
    Czy ja jakoś wlasciciel karty głównej mogę zamknąć obie karty bez obecności właściciela karty dodatkowej?

    Bart Odpowiedz
    • karta dodatkowa jest prowadzona w ciezar karty glownej wiec to jakby duplikat karty glownej tyle ze na inne nazwisko. Zamkniecie rachunku karty glownej powoduje zamkniecie obu kart.

      koles
    • jak można zamknąć kartę główną?

      Krisol
    • ja zamknąłem w oddziale – nie namawiali abym został :P – 1 miesięczny okres wypowiedzenia

      zenek64
  • mam dla was hit, pokazujący niezły burdel panujący w ing:
    reklamacja po kolei:
    1. Witam
    Składam reklamację w związku ze skorzystaniem z promocji: Odbierz 200 zł za dodatkową kar tę kredytową_07- 08.2018 r. Pomimo spełnienia warunków odnośnie otrzymania karty dodatkowej, wykonania min. 5 transakcji tą kartą nie otrzymałem należnej premii w kwocie 200zł. Zgodnie z regulaminem najpóźniej wczoraj środki miały wpłynąć, w chwili obecnej nadal ich nie ma. Oczekuję zatem natychmiastowej wypłaty należnej premii powiększonej o ustawowe odsetki oraz zadośćuczynienie za niedotrzymanie warunków premii w postaci gadżetów bankowych.

    2. odpowiedzili z ing
    Panie Mirosławie,
    z przyczyn technicznych musimy jeszcze raz sprawdzić, czy są spełnione niektóre warunki promocji.
    Klienci, którzy spełnili wszystkie warunki promocji, powinni dostać nagrodę jeszcze dziś.
    Jeśli jednak w poniedziałek nadal nie będzie nagrody na rachunku karty – proszę do nas napisać.
    Przepraszam za niedogodności związane z wyjaśnianiem tej sprawy.
    Z pozdrowieniami

    3. na co odpisałem:
    czy otrzymana odpowiedź kończy napisaną przeze mnie reklamację??

    4. ing odpowiada:
    Panie Mirosławie,
    mam dobrą wiadomość. Dzisiaj wypłaciliśmy nagrody z promocji karty kredytowej.
    Przepraszam, że nie mogliśmy tego zrobić od razu.
    Mam nadzieję, że nagroda przyda się na kolejne udane zakupy przy użyciu karty.
    Z pozdrowieniami

    5. moja odpowiedz:
    Panie xxxxxx,
    gdzie zaległe odsetki za 8-dniową zwłokę w wypłacie premii??

    6. na co dzisiaj otrzymałem odpowiedź – lepiej usiądźcie:
    Panie Mirosławie,
    nie spełnił Pan warunków regulaminu promocji „Zyskaj 200 zł z kartą kredytową_1.07- 31.08.2018”. Dlatego nie wypłaciliśmy Panu wcześniej nagrody.
    Jednym z warunków promocji była zgoda na to, abyśmy przetwarzali dane osobowe uczestnika w celach marketingowych. Nie zgodził się Pan, abyśmy przesyłali informacje handlowe drogą elektroniczną i telefoniczną.
    Doceniamy Pana zainteresowanie promocją. Dlatego zdecydowaliśmy, że wypłacimy Panu nagrodę.
    Zachęcam, aby wyraził Pan zgodę na nasze działania marketingowe. Dzięki temu będzie Pan mógł brać udział w kolejnych promocjach.
    Zgodę zmieni Pan w zakładce Dane i Ustawienia, Zgody i oświadczenia. Proszę kliknąć w Zarządzaj zgodami.

    i tyle. Bez dalszych komentarzy z mojej strony.

    mirek Odpowiedz
    • Ludzie wy na powaznie?
      chce wam sie z nimi tluc o 8 dni odsetek?
      nie szkoda wam zycia? i klawiatury?

      koles
    • Akurat w tych odpowiedziach nie widzę burdelu, jak to mówią klient w krawacie jest mniej awanturujący sie :)

      uta
    • @mirek, ale czy miałeś te zgody zaznaczone?
      Nie pytam, czy je zaznaczałeś np. przed przystąpieniem do promocji, ale czy je sprawdzałeś wysyłając reklamację?

      Precz z pięćsetplusowymi darmozjadami!
    • Ja tez wysylalem reklamacje i wspomnialem o odsetkach :) Ale dostalem tylko 200zl i odpowiedz z banku, ze wyplacaja – ani slowa o odsetkach. Nie bede o te grosze walczyl. Maja niezly bajzel i tyle.

      keton
    • Poczekaj 30 dni, po tym okresie brak odpowiedzi jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.

      dario
    • Żaden hit ,odkąd kierownikiem sekcji jest tam niejaki Rosiak (jak dobrze pamietam) to normalka.Poczytaj u Samcika o dziewczynie która wytypowali na 102zl dla oszczędnościowego a później kiedy spełniła warunki otrzymała info że to błąd techniczny i nie do niej skierowali :)))

      rw8888
    • Akurat czytalem ten wpis Samcika. Bank jest cwany i dobrze zabezpieczony, bo wg regulaminu promocja 102zl obowiazuje tylko tych ktorzy JUZ DOSTALI przelew na konto, a pozostali info dostali blednie. Sprawa nie do obronienia. Ja w ING o odsetki nie zamierzam walczyc, bo to tylko 0.31zl. Wazne, ze w koncu dali 200zl, a 20.11 licze na 3×30 za GooglePay i mam nadzieje, ze obedzie sie bez reklamacji. Niestety takie wpadki ostatnio „zdarzaja sie” (specjalnie w „”) tez innym bankom, np. Citi i mBank wyplacali mi po reklamacjach.

      keton
    • Przelicz swój zmarnowany czas,telefony do Banku,zaglądania do konta,obciążenie pamięci i wyobraź sobie że to Cię znowu czeka.Moze zmienisz zdanie i jednak przyłożysz się do ewentualnego skrócenia samowoli Banku.Odnosnie 102 zajecia sie sprawa Samcika jestem pewien ,że kobieta po cichu w ramach zachowanie dobrych….bla bla dostała 100zl.

      rw8888
    • Co dokladnie masz na mysli? Przeciez reklamacje juz skladalem. Uwazasz ze powinienem walczyc o 31gr dla zasady?

      keton
    • Ja bym nie wypłacił, przecież jasno wykazane, że warunki nie spełnione – i kasa powinna przejść koło nosa. Jak można pisać o bajzlu w banku jak się samemu nie potrafi dopilnować prostych warunków promocji. I jeszcze żądać odsetek w wysokości około 30 groszy (sic!) oraz żebrać o gadżety bankowe? Żenujące…

      jorguś
  • Mi by się chciało, niech ING się nauczy szanować klientów a nie liczyć się upomni i tylko najbardziej upartym wypłaci. Szanujmy się to i nas będą szanować

    Jarosław Odpowiedz
    • Ja podam przykład kogoś bliskiego. Miał kartę wydaną w promocji z bonusami i na rok bezpłatną ale po kilku miesiącach opłatę naliczono. Była reklamacja i zwrot. Potem zmienił się regulamin i taryfa, co nie ma wpływu na promocję, ale opłatę znowu naliczono, poszła reklamacja i nie oddano. Poszła ponownie, nie odpowiedziano, monitowano – cisza. Poszedł kolejny mail ale już do najwyższych władz. Kasę oddano, kartę przedłużono na rok bezpłatnie i oprócz prezentu fizycznego przyznano voucher (150) do Decathlonu. Jednak po kilku miesiącach znowu pobrano opłatę. Zrobiliśmy szum, bo to już jest przegięcie i bank stanął na wysokości zadania. W kilka dni oddano opłatę, przeproszono, karta znowu na rok bezpłatna i voucher na … 600zł do Empiku. Zachowali się z klasą.

      dario
  • U mnie nic za kartę dodatkową, za główną dostałam dawno. Poleciała reklamacja.

    Daniela Odpowiedz
  • Ściganie za odsetki jest jak najbardziej zasadne.To jest jakas strata dla Banku, przy raportach to wychodzi i komuś się może nie spodobac.Premie były nasze a odsetki tak jak pieniądze w ramach rekompensaty sa już ich stratami.Jesli będziecie odpuszczać to cały czas nas będą rolowac.Uwazacie że szkoda im tych grosikow?Nie ,po prostu mają proceduralnie z tym wiecej problemów niż to warte.Odnosnie klepania wystsrczy nr reklamacji odwolanie i,,pozytywnie rozpatrzona reklamacja jest podstawą do zadania odsetek za wypłatę premii po terminie.Zgodnie z prawem bankowym Bank zobowiązany jest do wypłaty odsetek.Brak wypłaty może narazić Bank na koszta sądowe oraz wypłatę dodatkowej rekompensaty dla Klienta”

    rw8888@gazeta.pl Odpowiedz
  • Nie słuchać tylko pisać o te odsetki.Jesli głupa pala i nie daja tzn. ze maja z tym jakis problem.Nie chodzi o te parę groszy ale procedury,pisanie raportów itp.Im większa ilość tym szansą, że zaczna nas traktować jak parę lat temu.I pisać na profilu o potwierdzenie każdej pierdoly przy innych promocjach, argumentujac że się nie ma zaufania do nich.No i oczywiście podać powód przy zamykaniu kredytowej.

    rw8888 Odpowiedz
    • Z tego wniosek, ze nalezy poczekac te 30 dni, bo wtedy odsetek bedzie juz ok. 1zl i ponowic prosbe o wyplacenie bazujac na tym, ze po 30 dniach reklamacja jest traktowana jako uznana?

      keton
  • W końcu odpowiedzieli na drugą reklamację. Napisali, że nie spełniłem warunków bo uczestnik promocji miał mieć zgody marketingowe, ale wspaniałomyślnie przyznają mi te 200 złotych. I napisali to mi, właścicielowi karty dodatkowej, który zgodnie z regulaminem nie jest uczestnikiem promocji. Myślą, że jak mnie obrażą, to ja zostawię u nich te kartę?

    done Odpowiedz
  • Pani xxx,

    użytkownik karty dodatkowej nie spełnił warunków regulaminu promocji. Dlatego nie wypłaciliśmy nagrody.

    Zgodnie z regulaminem promocji „Odbierz 200 zł za dodatkową kartę kredytową_07- 08.2018 r.” uczestnikiem promocji nie może być osoba, która wyraziła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych przez Bank lub nie wyraziła zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Użytkownik karty dodatkowej nie zgodził się , abyśmy przesyłali informacje handlowe drogą elektroniczną, telefoniczną i tradycyjną.

    Doceniamy Pani zainteresowanie promocją. Dlatego zdecydowałam, że wypłacimy Pani nagrodę do 5 dni roboczych.

    ot tak….

    AdoraBelleDearheart Odpowiedz
    • Ale w regulaminie moim zdaniem nic takiego nie ma. „Ja, Uczestnik” odnosi się do posiadacza karty głównej co mi potwierdzili na czacie. Też mi tak opisano, wysłałem raz jeszcze z załączeniem tej rozmowy. Zobaczymy.

      dario
  • Cześć,
    co można zrobić w przypadku gdy bank nie wpłacił kwoty za główną kartę, reklamację uznał i napisał, że wypłaci nagrodę w przeciągu 5 dni roboczych, które minęły ?

    Michał Odpowiedz
    • Złóż żądanie, aby Bank pisemnie potwierdził Ci, że nie wypłacił należnej Ci premii w terminie oraz żeby pisemnie potwierdził, że nie dotrzymał warunków reklamacji.
      Oni dostają sraczki jak mają coś potwierdzić takiego. Oczywiście dołącz żądanie natychmiastowej wypłaty premii i rekompensaty w wysokości 62,54zł.

      dario
    • Cześć,
      skąd wynika kwota 62,54 zł ?

      Dzięki z góry za odpowiedz.

      Michał
    • 30-krotnosc odsetek ustawowych. Bank tez sie bedzie zastanawiac dlaczego. Potwierdzenia wyslac nie beda chcieli wiec dostaniesz tylko odpowiedz: Doceniamy zainteresowanie promocją. Dlatego zdecydowałam, że wypłacimy nagrodę i rekompensate do 5 dni roboczych.

      aaaa
    • Kwota z nikąd. Można wpisać inną. Ostatnio do operatora tel. napisałem, że w ramach rekompensaty niech mi zniesie opłatę za 3 miesiące. Zaproponował 50 % przez kwartał.

      dario
    • A mi dzisiaj zaproponowali 58 gr. Szok.

      Szanowny Panie,

      potwierdzam, że nie wypłaciliśmy Panu premii w terminie za kartę kredytową dodatkową.
      200 zł za kartę kredytową dodatkową wypłaciliśmy 2 listopada 2018 roku.

      Odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą 7% w skali roku.

      Kwota zaległości: karta kredytowa dodatkowa 200 zł
      Okres 01.11.2018-02.11.2018
      Ilość dni: 2
      Stopa procentowa: 7%
      Kwota odsetek 0.08 zł

      5 listopada podjęliśmy decyzję o wypłacie Panu nagrody 200 zł za Pana kartę kredytową główną. Początkowo nie wypłaciliśmy Panu nagrody ponieważ nie był spełniony jeden z warunków promocji. Było to wpisanie kodu promocyjnego przy wnioskowaniu o kartę. W ramach dobrej współpracy podjęliśmy jednak decyzję o wypłacie nagrody. Wypłaciliśmy ją Panu 15 listopada na rachunek karty kredytowej.

      Podjęłam również decyzję, że wypłacę Panu odsetki ustawowe za zwłokę za 15 dni.
      Kwota zaległości: karta kredytowa główna 200 zł
      Okres: 01.11.2018-15.11.2018
      Ilość dni: 15
      Stopa procentowa: 7%
      Kwota odsetek: 0.58 zł

      Łączną kwotę 0,66 zł zaksięguję na rachunku Pana karty kredytowej najpóźniej 22 listopada 2018 roku.

      Michał
    • Dajcie spokój IeNGieusiowi , to taki fajny kolega co daje nam swoje PINIONŻKI :) A tak serio to nie ma co sie z nimi bić, jak już wypłacili to im odpuście. Pozdro

      EloElo320
  • Uff!! Po kilku reklamacjach wypłacili 200 zł za główną kk 2 XI, dziś tj. 16 XI 200 zł za dodatkową.

    jeno sznur Odpowiedz
  • Mam do uczestników niniejszej promocji pytanie: czy ktoś z Państwa otrzymał już zwrot (200 lub 400 zł zależnie czy była tylko karta główna czy również dodatkowa) na np. konto główne w ING lub inne wskazane konto w dyspozycji zamknięcia karty i zakończeniu okresu rozliczeniowego ?. Ewentualnie proszę o informację ile czasu oczekiwaliście Państwo na wykonanie tej operacji przez Bank ?

    Paweł Odpowiedz
    • Jak dobrze pamiętam słowa doradcy, to przy zamknięciu karty nie można wskazać rachunku do rozliczenia (bo w zasadzie kartę się spłaca), nawet jak się ma nadpłatę i nawet jak się ma ror w tym samym banku. Po zleceniu zamknięcia nadpłata jest przekazywana na rachunek techniczny a wiadomość o tym jest wysyłana listem i dopiero wtedy można iść do banku zrobić wypłatę/przeksięgowanie.

      dario
  • Ja zamknąłem kartę 9 listopada ze skutkiem natychmiastowym (karta spłacona w 100%), okres rozliczeniowy od 17 do 16 każdego miesiąca i w dyspozycji został podany nr. rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w ING. Teoretycznie zgodnie z poniższym zapisem z OWU Kart Kredytowych ING, kwota nadpłaty powinna wpłynąć w dniu następnym po zamknięciu okresu rozliczeniowego na rachunek podany w dyspozycji zwłaszcza że jest to rachunek w ING – niestety ale powtarza się sytuacja z wypłatą nagrody, nadpłata oczywiście :( nie wpłynęła – znowu została złożona reklamacja !

    Dla wszystkich osób które zamknęły kartę i czekają na przekazanie nadpłaty na rachunek
    (w ING lub w innym banku) możne będzie pomocny ten zapis:
    Ogólne Warunki Użytkowania kart w ING
    §16. pkt. 4
    W przypadku, gdy Posiadacz rachunku złoży w dniu rozwiązania Umowy dyspozycję zwrotu nadpłaconych środków, Bank dokona zwrotu środków na wskazany w tej dyspozycji rachunek w dowolnym banku na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej niezwłocznie po zakończeniu Cyklu rozliczeniowego,w którym nastąpiło rozwiązanie Umowy. W przypadku, gdy Posiadacz rachunku nie złoży takiej dyspozycji, Bank dokona zwrotu nadpłaconych środków w terminie do 3 miesięcy od dnia rozwiązania Umowy na rachunek
    oszczędnościowo – rozliczeniowy, a w przypadku braku takiego rachunku, na rachunek oszczędnościowy Posiadacza rachunku prowadzony w Banku. Jeżeli Bank nie prowadzi dla Posiadacza rachunku żadnego z ww. rachunków, na które można dokonać zwrotu nadwyżki, Bank przeksięguje środki na nieoprocentowany rachunek techniczny prowadzony w Banku.

    Paweł Odpowiedz
  • W dniu wczorajszym zamieściłem dwa wpisy dotyczące przelania nadpłaty z karty kredytowej na wskazany rachunek – sprawa dotycz promocji „200 zł za kartę główna + 200 zł za kartę dodatkową” – w dniu wczorajszym złożyłem reklamację (w godzinach porannych) powołując się na zapisy §16. pkt. 4 OWU Kart Kredytowych ING (wczesnej złożyłem w oddziale banku dyspozycję zamknięcia kart oraz wskazałem rachunek do przekazania nadwyżki).
    W dniu wczorajszym dostałem odpowiedź o uznaniu reklamacji – rówocześnie kwota 400 zł została przelana na mój rachunek główny :).

    Paweł Odpowiedz
  • Uznali mi reklamację i napisali, że zlecą przelew 200 zł za dodatkową do 5 dni roboczych – 5 dni roboczych minęło w piątek, kasy brak. Naprawdę, w kulki sobie lecą.
    Ktoś też tak miał?

    Daniela Odpowiedz
    • poniedziałek 12.11 to był dzień wolny, wziełaś to pod uwagę?

      Herman
    • U mnie tak samo. 11.11 otrzymalem info że nagroda zostanie wypłacona do 5 dni roboczych. Dzisiaj jest piąty dzień i nagrpdy brak.

      Mateusz
  • Czy aby zamknąc KK główna oraz dodatkową trzeba udać się także z osobą na którą jest karta dodatkowa wydana, tak jak przy wyrabianiu? A kartę debetową można zamknąć w oddziale osobie do której jest się pełnomocnikiem?

    TomekW Odpowiedz
    • Jako główny posiadacz KK, zamykasz rachunek do kart, a więc automatycznie wypowiadasz umowę i tracą ważność obie karty więc nie sądzę by był potrzebny posiadacz karty dodatkowej.
      Pełnomocnik nie może zamykać rachunków lub kart debetowych należących do właściciela konta.

      Fabian
  • Czy jeśli 12 listopada napisali: „Zleciłam wypłatę nagrody na rachunek Pana karty kredytowej. Środki zaksięgujemy do 5 dni roboczych”, to piąty dzień roboczy mija dzisiaj?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Tak 5 dzień roboczy mija dziś.Księgowanie miel;i do godz 20:00-taka informację dostałem z banku.Po 20 kasy brak.Ja tez miałem dostać 19 listopada kasę.Pracownik banku powiedział mi że jeśli nie będzie jutro kasy to mam się skontaktować. Czyli standardowa śpiewka bo słyszę to już 4 raz .Jak jutro rano nie będzie kasy to pisze do KNF-u .Takiej amatorki jak w ING nigdzie nie widziałem.Chciałem założyć tam konto ale teraz sobie daruję.

      Łukasz
  • Uznali reklamację, 5 dzień roboczy mija dziś.Księgowanie mieli do godz 20:00-taką informację dostałem z banku.Po 20 kasy brak.Ja tez miałem dostać 19 listopada kasę.Pracownik banku powiedział mi że jeśli nie będzie jutro kasy to mam się skontaktować. Czyli standardowa śpiewka bo słyszę to już 4 raz .Jak jutro rano nie będzie kasy to pisze do KNF-u .Takiej amatorki jak w ING nigdzie nie widziałem.Chciałem założyć tam konto ale teraz sobie daruję.

    Łukasz Odpowiedz
  • U mnie również mija 5 dzień i kasy brak

    przemoo7 Odpowiedz
  • Chyba wszystkim klientom, którzy spełnili warunki płatności kartami uznali reklamacje ponieważ – jak wynika z korespondencji reklamacyjnej – głównym powodem zatrzymania wypłat były braki w zaznaczeniu zgód marketingowych. Dotyczyło to także umów zawieranych w Oddziałach więc musiał być jakiś błąd w systemie. Mnie w odpowiedzi na reklamacje wskazano możliwość zaznaczenia zgód w systemie transakcyjnym, co uczyniłem.
    Reklamując 11.11 drugą kartę, kolejne 200 zł dostałem dziś tj. 20.11.
    Po długich przepychankach jestem więc z bankiem kwita. Teraz 26.11 spłacam zadłużenie do zera, zastrzegam obie karty i składam pismo o zamknięcie rachunku oraz odwołuję zgody marketingowe i już tu nie wracam. To konsekwencja bałaganu w przygotowaniu akcji promocyjnej. Bezwarunkową KK mam gdzie indziej.

    Fabian Odpowiedz
  • #Lidia – dziękuję za sugestię z definicją „Ja, Uczestnik”.
    Ja otrzymałem premię za główną kilka dni po terminie a za dodatkową nie. Złożyłem reklamację ale mi odrzucili twierdząc, że osoba dla której wydano dodatkową nie ma zgód i wskazali punkt „Ty, Uczestnik”.
    Lidia podpowiedziała ścieżkę i im wytknąłem błąd, zażądałem premii i pisemnych potwierdzeń błędów. O odsetkach nic nie pisałem, tymczasem dostałem odpowiedź:
    „20 listopada, na rachunek karty kredytowej, wypłaciliśmy nagrodę w promocji „Odbierz 200 zł za dodatkową kartę kredytową_07- 08.2018 r.”
    Dodatkowo zwróciłam odsetki ustawowe za opóźnienie w wypłacie nagrody. 0,08 zł za opóźnienie w promocji „Zyskaj 200 zł z kartą kredytową_1.07- 31.08.2018″(za okres od 31 października do 2 listopada 2018 roku) oraz 0,77 zł za promocję „Odbierz 200 zł za dodatkową kartę kredytową_07- 08.2018 r.”(za okres od 31 października do 20 listopada 2018 roku)
    Potwierdzam, że pracownik banku popełnił błąd wysyłając Panu regulamin promocji ,,Zyskaj 300 zł z kartą kredytową_05-06.2018 r.”
    Potwierdzam również, że nie wydajemy dokumentu potwierdzającego wyrażenie zgód marketingowych.
    Jeszcze raz przeanalizowaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące promocji 102 zł na koncie.
    Nie znalazł się Pan w gronie osób wytypowanych do udziału we wrześniowej promocji 102 zł na koncie, o czym informowaliśmy we wcześniejszej korespondencji.
    Postanowiliśmy Pana dołączyć do listopadowej promocji. Mamy nadzieję, że zachęci to Pana do regularnego oszczędzania z nami. W dniu wypłaty nagrody otrzyma Pan od nas wiadomość w Moim ING.
    Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. „

    dario Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy