Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

250 zł za założenie Konta Optymalnego od BGŻ BNP Paribas (i do 300 zł w dodatkowych promocjach!)

Zakończona

Ruszyła kolejna promocja Konta Optymalnego BGŻ BNP Paribas, w której zgarnąć możemy aż 250 zł za założenie konta. A jeśli skorzystamy z pozostałych promocji banku, to dobijemy nawet do 550 zł!

250 zł za założenie darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas

Korzystnie w koncie

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 24 miesięcy. Posiadanie innych produktów nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 31.10 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złożymy wniosek o Konto Optymalne wraz z kartą debetową z wygenerowanego dla nas linku. Na podpisanie umowy będziemy mieć czas do 16.11.2018.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 1000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana, dlatego warto się śpieszyć!

Do 250 zł za korzystanie z konta

Aby zgarnąć pierwszą z nagród w wysokości 50 zł konieczne będzie aktywowanie aplikacji mobilnej GOmobile nie później, niż 30.11.2018. I to tyle – pół stówki nasze :)

Kolejne 50 zł zgarniemy za zapewnienie wpływu w wysokości min. 1000 zł oraz wykonanie płatności bezgotówkowych kartą na kwotę min. 300 zł w grudniu 2018. Warto jedynie zauważyć, że wykluczone są tu wpływy z naszych innych rachunków w BGŻ BNP Paribas (oraz BGŻOptima), wpłaty gotówkowe oraz ewentualne wpływy z tytułu udzielonego kredytu (przez BGŻ BNP). Jak więc najprościej spełnić warunek? Przelać sobie łącznie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :-)

Podobnie jest zresztą z płatnościami bezgotówkowymi – bank wyklucza te, które dokonane są w punktach z kodami MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Są to wszelkiego rodzaju wspomagacze obrotów kartą. Transakcje w zwykłych sklepach czy przez internet są jak najbardziej OK.

Kolejne nagrody przyznawane będą na identycznej zasadzie, o ile spełnimy warunki w kolejnych miesiącach – styczniu i lutym 2019, przy czym za ostatni miesiąc otrzymamy już nie 50 zł, tylko 100 zł. Łącznie do zgarnięcia mamy więc 250 zł premii.

Informacja o zgarnięciu pierwszej nagrody trafi do nas mailowo w terminie do 17.12.2018. Będziemy mieć wtedy czas do 27.12.2018 na uzupełnienie danych do jej odbioru (instrukcje znajdziemy w mailu). Przekazanie nagrody nastąpi do 31.12.2018.

O drugiej i trzeciego nagrodzie zostaniemy powiadomieni do 18.02.2018, a o czwartej – do 18.03.2019. Wypłata nagród nastąpi, odpowiednio, do 28.02 oraz 31.03.2019.

100 zł za płatności mobilne

Oprócz 250 zł na start możliwe jest również skorzystanie z promocji dla obecnych klientów banku, w której do zgarnięcia mamy kolejne 100 zł. Wystarczy wykonać łącznie 11 płatności na dowolne kwoty. O szczegółach tej promocji pisałem w jej prześwietleniu: 100 zł w promocji „Kupuj mobilnie”.

200 zł za kartę kredytową

Jeśli chcemy wycisnąć jeszcze więcej ze współpracy z bankiem, to możemy również skorzystać z promocji karty kredytowej mamBONUS. Za jej wyrobienie można zgarnąć kolejne 200 zł premii w formie bonów Ikea :)

Ile kosztuje Konto Optymalne?

Konto Optymalne to bardzo fajny rachunek ze względu na brak opłat. Bank nie pobiera bowiem ani grosza za jego prowadzenie, ale również za posiadanie karty debetowej! W zasadzie zapłacić możemy tylko za wypłaty z bankomatów (5 zł), jednak za darmo pobierzemy pieniądze z urządzeń Planet Cash oraz bankomatów własnych.

Nie przegap!

Komentarze

  • bardzo fajne info. Jak długo muszę później utrzymywać to konto (po zakończeniu promocji)?

    ml1389 Odpowiedz
  • Czy według Was to jest dobra oferta i warto z niej skorzystać?
    Jakie macie doświadczenia z tym bankiem?
    Ja mam bardzo dobre z Bgz optima.

    paba86 Odpowiedz
  • Rozumiem, że posiadanie konta w BGŻ Optima nie wyklucza z promocji bo to inny podmiot?

    Paweł Odpowiedz
  • @Admin, posiadanie karty kredytowej jednak wyklucza z promocji, pewnie z powodu dostepu do Pl@net. Juz ktoras promocja w ktorej wniosek zostal anulowany a chyba za kazdym razem piszesz, ze posiadanie innych produktow nie wyklucza. No chyba, ze da sie to jakos obejsc…

    Bartglw Odpowiedz
    • W poprzedniej identycznej promocji miałam taką samą sytuację. Wniosek anulowany ponieważ posiadałam kk. Konto otworzyłam w oddziale i miałam zostać „podłączona” do promocji. Niestety od 3 tygodni nie mam informacji, czy moje konto zostało włączone do promocji. Bank nie odpowiada, organizator promocji nie ma dostępu do takich danych… Nie ukrywam, że cała sytuacja mocno mnie frustruje. Tak więc opcja jest, ale nie mogę potwierdzić, że skuteczna

      Gfd
    • Juz kilka razy probowalem w podobnych promocjach konta. Zastanawiam sie czy wyjsciem nie jest rozwiazanie umowy ramowej bez rozwiazania umowu o KK i zlozenie wniosku o konto (karencja 24m) oraz podpisanie nowej umowy ramowej (wg regulaminu – brak karencji). Poki co czekam na odpowiedz z banku…

      Bartglw
    • Sam sobie odpisze :) ale tez ku potomnosci. Wlasnie bank odpisal, ze w oddziale mozna przystapic nawet majac umowe ramowa. Troche to sprzeczne z regulaminem ale chyba zaryzykuje skoro mam to od nich na pismie… najwyzej zdobede nowa umiejetnosc czyli pisanie reklamacji i odwolan :-)

      Bartglw
    • Mając któreś z kolei konto w BGŻ Optima, założyłem i to, dostałem nowy login do Pl@net.

      qq
  • Czy można skorzystać także z promocji 100 zł za transakcje mobilne ?

    Kacper Odpowiedz
  • Zgody nr 1, 2 i 5 we wniosku o konto nie są wymagane do udziału w promocji?

    Łuki Odpowiedz
  • Umowę można podpisać w oddziale?

    chf Odpowiedz
  • Czy w MamBonus bywają promocje na black friday?

    Joana Odpowiedz
  • Eh i tak kurier nie przyjedzie.

    vundo Odpowiedz
  • Czy posiadanie już karty kredytowej oraz aktywną aplikacją GOmobile wyklucza z pierwszej nagrody ? ( „Aby zgarnąć pierwszą z nagród w wysokości 50 zł konieczne będzie aktywowanie aplikacji mobilnej GOmobile nie później, niż 30.11.2018. I to tyle – pół stówki nasze :) „)
    Mam usunąć aplikację i ponownie zainstalować :) ?

    Grzes Odpowiedz
  • Od momentu złożenia wniosku jak długo trzeba czekać na kontakt z banku czy kuriera?

    ZICHI Odpowiedz
    • 30.09. wysłałem wniosek, dziś przyszedł mail „Twój wniosek … został wstępnie zweryfikowany pozytywnie. Twoja umowa została właśnie przekazana do wysyłki.”

      Łuki
    • 1.10 wniosek, dziś SMS, że kurier na 9.10.

      qq
  • Moge sie zarejestrowac, ale strona do zalozenia zalozenia konta sie nie laduje. Pula wyczerpana?

    Tomm Odpowiedz
  • Wygląda na to, iż promocyjna pula została wyczerpana.

    Mahyn Odpowiedz
    • powiedziałbym, że jak zwykle – dobra premia na relatywnie łatwych warunkach = pula poszła szybko :)

      Michał
  • Pula znów dostępna! Nieoficjalnie udało mi się ustalić, że limit został zwiększony nie został jeszcze całkowicie wykorzystany, więc wróciła możliwość rejestracji

    Michał Odpowiedz
  • Czy podczas otwierania juz konta musze zaznaczyc wszystkie zgody czy tylko pierwsze dwie z gwiazdką (zeby otrzymywac nagrody).
    Czy konto załozyc moge tylko za pomoca kuriera?
    Czy zaraz po otrzymaniu wszystkich bonusow moge zamknac konto bez zadnych konsekwencji?

    Bartłomiej Odpowiedz
  • Ktora firma kurierska wspolpracuje z paribasem? Czy po zlozeniu wniosku o konto sa jeszcze jakies telefony weryfikacyjne, czy juz tylko pozostaje wizyta kuriera?

    hazzan Odpowiedz
  • Witam, pytanie, czy płatności mobilne kartą (apple pay) zaliczają się do osiągnięcia kwoty min. 300 zł transakcji bezgotówkowych potrzebnych do spełnienia warunków promocji?

    maciej Odpowiedz
    • Moim zdaniem tak – regulamin wymaga dowolnych płatności kartą (nie jest wskazana żadna konkretna, byle była to karta debetowa wydana do Konta Optymalnego – a taką jest ta w telefonie).

      Do czytelników: prośba o potwierdzenie, jeśli ktoś stosował ten patent w poprzednich promocjach.

      Michał
    • Dziękuję za szybką odpowiedź. Też mi się tak wydaje. Pytam, bo można wtedy za jednych zamachem ogarniać dwie promocje – za płatności mobilne i obrót 300 zł kartą :)

      maciej
  • Czy podczas otwierania juz konta musze zaznaczyc wszystkie zgody czy tylko pierwsze dwie z gwiazdką (zeby otrzymywac nagrody).
    Czy zaraz po otrzymaniu wszystkich bonusow moge zamknac konto bez zadnych konsekwencji? Czy konto załozyc moge tylko za pomoca kuriera??

    Bartłomiej Odpowiedz
  • Dzieki za odpowiedz, i jeszcze nedno pytanie:
    Czy jesli zdazylem zarejestrowac sie w promocji ale nie zalozylem jeszcze konta do teraz. to czy jak zaloze to konto dzis to dostanę bonus???

    Bartłomiej Odpowiedz
  • Macie jakiś sposób na darmowe otrzymanie PIN’u do karty? Mam numer w Virgin Mobile, a w tej sieci nie można wysyłać SMS’ów na nr 4884. Oddział nie wchodzi w grę, za daleko.

    Łuki Odpowiedz
    • @Łuki Zdaje się, że PIN zmienisz w bankomacie BGŻ

      gajowy
    • Zmieniasz tak ale pierwsze nadanie jest TYLKO przez wysłanie sms-a lub płatne listowne.

      Ja mam kilka numerow w Virgin i zadnych problemow nie miałem z otrzymaniem PIN-u ale jezeli ktoś ma właczona blokade na usługe premium, to tak czasami jest.

      Wojak
    • Na facebook’u Virgin odpisali, że w Virgin nie można wysłać SMS’a na ten numer.

      Łuki
  • jesli zdazylem zarejestrowac sie w promocji ale nie zalozylem jeszcze konta do teraz. to czy jak zaloze to konto dzis to dostanę bonus???

    Bartłomiej Odpowiedz
    • Podbijam Twoje pytanie, mój link który otrzymałem nie działa… a niby trzeba było tylko z tamtego linka?

      matebe
  • Możecie mi wytłumaczyć albo podać przykłady jakich podmiotów one dotyczą?
    „Co do płatności kartą, regulamin wyklucza niektóre klasy kodów MCC, które mogłyby umożliwić zbyt łatwe nabicie transakcji. Są to kody MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829.”

    Fans Odpowiedz
  • Yyy był kurier, mam dostęp, mam kartę, przyszedł po kilku dniach SMS że mogę korzystać. No i mogę, ale nie mam żadnego aktywnego rachunku, ani żadnej karty do aktywacji…
    ?

    qq Odpowiedz
    • Po reklamacji pojawił się rachunek i karta. Jednak w sklepie Play (bo tylko stamtąd mam odwagę cokolwiek zainstalować) nie ma tej apki, przewijam, przewijam, są wersje zagramaniczne, etc. Jest tylko „Mobile Biznes Planet” – dla firm… Natomiast strona banku udostępnia link… do sklepu Play. Apka dla wersji od 5.0 Anroida.

      qq
  • Udało się, nareszcie był kurier! Teraz do roboty :)

    Ewa Odpowiedz
  • Czy możecie się zalogować do aplikacji BGŻ? Od wczoraj podczas logowania wyskakuje mi błąd „Przepraszamy, ten produkt nie istnieje. Bankowość internetowa Pl@net działa bez zarzutu…
    Drugie pytanie. Czy ktoś otrzymał już kasę za aktywację aplikacji w październiku?

    Gfd Odpowiedz
    • Odpowiem na pierwsze pytanie: Tak

      saroyan
    • 1. Tak
      2. Nie

      ZICHI
    • Odinstalowałam aplikację i zainstalowałam na nowo. Na infolinii uzyskałam informację, że nie powinno mieć to wpływu na udział w promocji. Mam nadzieję.

      Gfd
    • Była juz o tym dyskusja.

      Jezeli tak ci powiedzieli, (bo konsultantom nie mozna wierzyć), to sprawdz najpierw czy widzisz, bo ja po odinstalowaniu nie widze nic u siebie.

      Pytanie jest czy bank widzi, ze w pazdzierniku była instalowana a nie we wrzesniu.

      Wyplata 150zl jest w listopadzie.

      Wojak
  • No żesz ^&^%$#&^! Zostawiłem sobie debetową do skonsumowania na grudzień, a tu zonk! Okazuje się, że PIN trzeba nadać w ciągu 7 dni, po tym płatne 10 zł. Niedoczekanie. Teraz nawet transakcje do 50 zł nie przechodzą, każdy terminal woła o PIN. Zostają transakcje internetowe… Oczywiście zapis drobnym druczkiem.

    qq Odpowiedz
  • Pojawiły się maile o pierwszej nagrodzie 50 zł + link do uzupełnienia numeru konta.

    qq Odpowiedz
  • Witam. Ktoś nie dostał e-maila a spełnił pierwszy warunek ??

    Łukasz Odpowiedz
  • Ja jeszcze nie otrzymałem maila od nich, napisałem dziś maila o informację co jest nie tak.

    Łukasz Odpowiedz
  • Również nie dostałem maila pomimo spełnienia pierwszego warunku. Mail reklamacyjny wysłany, czekam na odpowiedź.

    Poltram Combo Odpowiedz
  • Tylko że oni mają 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji…

    Fanslegion Odpowiedz
  • W piątek wpadła 1 nagroda 50zł :)

    Łuki Odpowiedz
  • Przyszedł mail o zdobyciu 2 i 3 nagrody. Wypłata do końca lutego.

    Łuki Odpowiedz
  • Dostaliście już nagrody za grudzień i styczeń ?

    Paweł Odpowiedz
  • Jest, dziękujemy.

    qq Odpowiedz
  • Tez dostaliście maila z 50 zł nagrody zamiast 100?

    Paweł Odpowiedz
  • Też. Już do nich napisałem, regulamin mówi o 100zł.

    Michał Odpowiedz
  • U mnie i u mojej Pani po 50. Może to syndrom ctrl+c, poczekajmy na kesz.

    qq Odpowiedz
  • i u mnie też napisali że 50.

    Łukasz Odpowiedz
  • Potwierdzam. Do tej pory dostałem maile o pierwszej, drugiej, trzeciej, czwartej nagrodzie, każda po 50 zł. Nie otrzymałem informacji o nagrodzie za zalogowanie się do aplikacji.

    survivour Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    Pragniemy przeprosić za błędną informację, wysłaną dzisiaj, odnośnie wartości 4 Nagrody w promocji „Korzystnie w Koncie”.

    4 Nagroda to 100 zł. wypłacane na Konto.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Zyskownie w koncie”

    Organizatorem promocji „Zyskownie w koncie” jest Ad Astra Sp. z o.o. (działająca pod nazwą handlową Hagen) z siedzibą w Michałowicach, ul. Polna 16, kod pocztowy: 05-816, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000383723. NIP: 5342468648, REGON: 142893350. Kapitał zakładowy w wysokości 5 000 zł („Organizator”). Adres e-mail: kontakt@zyskowniewkoncie.pl

    survivour Odpowiedz
  • a ktoś nie dostał mailia do 18.03? bo u nie brak

    akrok6 Odpowiedz
  • Jest ostatnia 4 nagroda 100zł :)

    Łuki Odpowiedz
    • KORZYSTNIE W KONCIE – NAGRODA 4 już jest, ktoś się orientuje czy umowę o konto można wypowiedzieć online, czy konieczna jest wizyta w oddziale? A może utrzymanie coś proponuje ?

      ZICHI
  • hej, mam pytanie – czy po połączeniu RAIFFEISEN i BGŻ BNP nowy bank – BGŻ BNP ma obowiązek utrzymać wypłacanie premii? Była to premia utrzymaniowa + 30zł za miesiąc używania karty przy konkretnych warunkach

    matebe Odpowiedz
  • Dożywotnio to nie, ale z jakiegoś powodu zatrzymali mnie te 3 miesiące temu w RAIFFEISEN obiecując 180zł w przeciągu 6 miesięcy… Póki co puszczam już drugą reklamację – widać, że „zapominają”

    matebe Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy