30 zł za logowanie do Citi Mobile dla obecnych klientów Citibanku

Wygląda na to, że kolejny bank chce promować swoich obecnych klientów. Tym razem Citibank chce nam zapłacić 30 zł za logowanie się do mobilnego serwisu bankowości internetowej. Warunek jest jednak jeden: musimy zostać zaproszeni do promocji.

Promocja dla nie-logujących się klientów

Aby wziąć udział w promocji należy kliknąć w link „Przystępuje do oferty specjalnej” który pojawi się po zalogowaniu do bankowości internetowej na wyskakującym bannerze. Będzie wyglądał mniej więcej tak:

30 zł za logowanie do Citi Mobile

Bank precyzuje również komu wyświetli ów banner:

Oferta skierowana jest do pełnoletnich posiadaczy Konta Osobistego Citibank […] lub Karty Kredytowej Citibank […], którzy w okresie 90 dni poprzedzających dzień 1 czerwca 2016 r. nie skorzystali z systemu bankowości mobilnej Citi Mobile i zostaną powiadomieni przez Bank o Ofercie bannerem w Citibank Online.

30 zł za trzy logowania

Aby zgarnąć nagrodę w wysokości 30 zł należy oczywiście zaakceptować regulamin promocji, a następie zalogować się do bankowości internetowej Citi Mobile co najmniej raz w każdym z miesięcy: czerwiec, lipiec oraz sierpnień 2016.

Warto zaznaczyć, że logować się możemy poprzez aplikację Citi Mobile na smartfony (Android lub iPhone) albo stronę Citi Mobile dostępną pod adresem mobile.citibank.pl. Wygląda na to, że logowanie przez „zwykłą” bankowość internetową (Citi Online) nie pozwoli na zgarnięcie nagrody.

Bank zaznacza, że do zgarnięcia 30 zł konieczne będzie posiadanie konta osobistego lub karty kredytowej w okresie do 30 dni od zakończenia oferty. Sama nagroda zostanie jednak przekazana wcześniej – w ciągu 14 dni od daty zakończenia oferty (czyli do 20 września 2016).

Szczegóły promocji w regulaminie.

Czy warto być klientem Citibanku?

Na koniec warto zauważyć, że to już nie pierwsza okazja w Citibanku, dzięki której możemy nieco zarobić. Oczywiście najwięcej do zgarnięcia jest za sam fakt wyrobienia karty kredytowej – w tej chwili do zgarnięcia mamy wideorejestrator, tablet lub voucher do sklepu internetowego morele.net o wartości aż 400 zł. Ta ostatnia promocja cieszy się z resztą sporym powodzeniem, ale ciężko się dziwić – w tym przypadku pieniądze możemy wydać w niemal dowolny sposób. A karta wyrabiana w tej promocji jest całkowicie darmowa!

Szczegóły we wpisie: 400 zł za wyrobienie darmowej karty Simplicity

Nie przegap!

Komentarze

  • petarda! dobrze sie czasem nie logowac bo banku :-)

    eh Odpowiedz
  • hmmmm,

    u mnie ten baner nie pojawia sie :-/

    Teresa i Andrzej Odpowiedz
  • Loguje sie do banku i nie widze tego banera… Czy musze sciągnąc aplikacje i w niej ten baner? Czy ak tak zrobie to z automatu sie wyklucze z promocji. ?

    YaPaE Odpowiedz
    • No niestety nie ma bannera = nie ma promocji. Zgodnie z tym co w artykule jest ona dla tych, którzy nie logowali się min. 90 dni

      Michał
    • ja logowałem się do stronki w ciągu ostatnich trzech miesięcy kilka razy, używałem karty normalnie, a banner miałem – wygląda na to że pojawia się on tym, którzy nie korzystali z aplikacji na komórce CitiMobile

      Edi
  • Niech wypowie się ktoś kto otrzymał baner z promocją. Czy rzeczywiście nie logował się tak długi czas, czy może promocja skierowana jest do osób aktywnie korzystających z konta czy karty.

    Marta Odpowiedz
    • Osoba od ktorej mam banner nie używa karty wiec raczej na 100% nie logowała sie w podanym okresie

      Michał
    • jaki to interes dla banku premiowac osoby ktore korzystaja z karty i przynosza bankowi dochody??? jak wszedzie zyskasz tylko cos, jak nie uzywasz i nie jestes klientem! telekomy sie juz ogarnely banki sa jeszcze w ciemnej d… dlatego zadna lojanosc wobec banku nie jest oplacalna :)

      koles
    • Ja otrzymałam zaproszenie. Ostatni raz logowałam się do aplikacji parę miesięcy temu żeby skorzystać z podobnej promocji – było do zgarnięcia 20zł za jeden log. Z karty korzystam sporadycznie.

      tricky
  • Ja miałem dzisiaj taki baner. Oczywiście do promocji przystąpiłem :) Kartę mam od lutego, średnie wydatki około 1000zł, nie logowałem się jeszcze na aplikację mobilną, a konto w przeglądarce sprawdzam co drugi dzień. Natomiast moja żona, która ma kartę z polecenia od maja, takiego zaproszenia nie dostała – a też jeszcze nie używała aplikacji mobilnej. Ciekawe od czego to zależy.

    Razio1 Odpowiedz
    • To samo, logowanie przez www co drugi dzień, baner był, ściągam mobilną aplikację.

      pytajnik
  • mam baner – przystąpiłem. Nie pamiętam kiedy ostatnio logowałem się od mobilnej, ale już dostałem za uruchomienie mobilnej 20 zł, kiedyś była taka akcja. U żony nie ma, też dostała 20 zł, tylko chyba później niż u mnie

    karampuk Odpowiedz
  • Mam karte i nigdy nie logowalam sie do mobilnej aplikacji ( tylko Citionline). Nie dostalam banera…

    Iza Odpowiedz
  • i ja Mam karte i nigdy nie logowalam sie do mobilnej aplikacji ( tylko Citionline). Nie dostalam banera…

    anna Odpowiedz
  • Nigdy się do mobilnej nie logowałam, ciekawe czy będę mieć ten baner ;) a działa w ogóle ta apka pod Windows Phone?
    Mi Citi maila przysłało, żeby się zalogować w dniach 11-13 czerwca, ale to pewnie jeszcze o coś innego chodzi…

    Daniela Odpowiedz
    • Nie ma apki pod Windows Phone, ale to nic nie szkodzi, wystarcza ponoć wejście przez stronę mobilną.

      Krzysztof
  • Nigdy nie logowalem się przez mobile.Citibank, ani przez aplikację. Natomiast często wchodzę przez citibankonline.pl no i dostałem baner ☺

    Michal Odpowiedz
    • Czyli wygląda na to, że kluczem do sukcesu nie jest brak logowania do bankowości internetowej, ale bankowości mobilnej ;)

      Michał
  • Mam kartę Simplicity, do apki chyba nigdy się nie logowałem, a już na pewno nie w ciągu 90 dni, ale bannera nie dostałem.

    Może to dlatego, że wziąłem od nich na tę kartę już łącznie 1100zł za promocje z poleceniami. :D

    Purkier Odpowiedz
  • Nie mam banera. Oczywiście posiadam kartę Citibank World, do bankowości internetowej loguję się wyłącznie na kompie, a o aplikacji mobilnej nawet nie miałem pojęcia… Wygląda na to że stosują jakiś klucz losowy, albo dziwny algorytm.

    Krzysztof Odpowiedz
  • Jest promo ;)

    Daniela Odpowiedz
  • Mam karte, loguje sie przez strone, mobilnej nie mam.
    Bannera brak.
    Czas sie rozstać z citi

    Ida Odpowiedz
  • Wczoarj banera nie miałem dzisiaj jest ;)

    Marcin234 Odpowiedz
  • Loguję się oczywiście do bankowości regularnie, do mobilnej nigdy.

    Marcin234 Odpowiedz
  • JA również pierwszy raz zalogowałam się do bankowości mobilnej i nie dostałam żadnego banera, cóż dziwna ta promocja…

    nafika Odpowiedz
  • Czy w CITI można obecnie wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym? Kiedy była ostatnia zmiana regulaminów?

    Marysia100 Odpowiedz
  • Ja dzisiaj dostałem maila od Citibanku że „tesknia za mna, że dawno sie nie logowalem do bankowosci elektronicznej, itd….” jestem ciekaw czy osoby ktore dostaly banner, wczesniej otrzymaly maile z zaproszeniem do kolejnych logowan. Poczekam jeszcze troche, chyba ze promocja dotyczyla tylko miesiaca czerwca

    Jarosław Odpowiedz
    • Nie, żadnych maili nie dostawałam, ale logowałam się dosyć często, tylko nigdy nie przez wersję mobilną.

      Daniela
  • Jest druga edycja, fajnie. Dziś się pojawiła u mnie w systemie na jednej z dwóch rodzinnych kart.
    Regulamin: https://www.citibankonline.pl/JFP/xsell/cmobile/pdf/regulamin-30-zl-od-citi-mobile-II.pdf

    pws Odpowiedz
  • wyplacili PROMOCJA 30PLN OD CITI MOBILE

    aaaa Odpowiedz
  • O, dzięki za info, zapomniałam o tej promocji. Faktycznie, wypłacili ;).

    Daniela Odpowiedz
  • U mnie i u żony nie ma, w sumie jeszcze 4 dni mają, mam nadzieję, że się jednak pojawi do tego czasu i obejdzie się bez składania reklamacji.

    Fenfir Odpowiedz
  • u mnie jeszcze nie ma, ale mają teoretycznie czas do jutra :)

    Edi Odpowiedz
  • U mnie też jest od kilku dni, logowanie przez kompa, takie to mobile:)

    Pytajnik Odpowiedz
  • Wpadło dzisiaj, co ciekawe z datą 19 września, dzisiaj po północy sprawdzałem to na pewno nie było, dopiero rano się pojawiło.

    Fenfir Odpowiedz
  • ktoś już dostał z ostatniej edycji?
    bo zgodnie z regulaminem to mieli czas do 14

    „Nagrody zostaną przekazane na rachunek Karty Kredytowej lub Konta Osobistego w ciągu 14 dni
    roboczych od daty zakończenia Oferty.

    lol5 Odpowiedz
  • Dziś wpadła premia z drugiej edycji – idealnie w 14 dniu roboczym miesiąca.

    pws Odpowiedz
  • też dostałem 20tego

    bulb24 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy