300 zł za założenie Konta Otwartego na Ciebie od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła kolejna promocja, w której BNP Paribas rozdaje wysoką premię za założenie konta osobistego. Tym razem do zgarnięcia jest aż 300 zł w gotówce za założenie darmowego Konta z Kartą Otwartą na Ciebie :)

300 zł w gotówce za Konto Otwarte na Ciebie od BNP Paribas

Premia z Kontem dla Ciebie

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy. To dobra wiadomość – okres karencji jest bardzo krótki!

Pamiętajmy jedynie, że do klientów BNP Paribas wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank – banku, który został przejęty w ubiegłym roku. Na szczęście posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 25.08.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na Dzisiaj) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 31.08.2019. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Dodam, że od niedawna umowę podpisujemy SMSem, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy jedynie nadać kod PIN do karty.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

300 zł w gotówce

Co dalej? Zasady promocji są całkiem proste. Pierwszą nagrodę, o wartości 150 zł, zgarniemy za:

  • wykonanie transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 300 zł we wrześniu,
  • otrzymanie wpływów na łączną kwotę min. 1000 zł (również we wrześniu).

Drugą nagrodę, o wartości kolejnych 150 zł, zgarniemy za spełnienie identycznych warunków w październiku oraz listopadzie (o ile spełniliśmy warunki we wrześniu). Razem do zgarnięcia mamy więc całkiem łatwe 300 zł :)

Pamiętajmy jedynie, że BNP Paribas jako płatności bezgotówkowe akceptuje jedynie „normalne” transakcje w sklepach, marketach, na stacjach paliw, w internecie i tak dalej. Wykluczone są natomiast płatności dokonane za pośrednictwem systemu płatności internetowej podmiotów trzecich (np. PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media) oraz takie, które mają kod MCC równy 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829 – czyli wszelkiego rodzaju „ułatwiacze” płatności. Jeśli nie wiecie o co chodzi z kodami MCC, to polecam sprawdzić stronę jakimcc.pl.

Jeśli natomiast chodzi o wpływy, to tu również jest pewne zastrzeżenie – jako wpływy nie traktujemy wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima). Jak więc najprościej spełnić warunek wpływów? Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)

Jeśli spełnimy powyższe warunki i będziemy ciągle posiadaczem konta i karty debetowej, to organizator poinformuje nas o zgarnięciu pierwszej nagrody wysyłając maila – nie później, niż 21.10.2019. Będziemy mieć wtedy czas do 27.10.2019 na podanie swoich danych do przelewu – w wiadomości znajdziemy wszystkie instrukcje. Obiecane 150 zł otrzymamy do 31.10.2019.

Jak łatwo się domyślić drugą nagrodę otrzymamy w identyczny sposób, przy czym nie będziemy już musieli podawać kolejny raz danych do jej odbioru. Przelew przyjdzie do końca grudnia (a informacja – do 20.12).

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Jak najszybciej i najłatwiej zamknąć konto otwarte w jednej z poprzednich promocji?

    Toby Odpowiedz
  • Zamykać zaraz po zachapaniu nagrody. Minęło mi dopiero 7 miesięcy od zamknięcia po poprzedniej promocji. Paribas ma krótkie okresy karencji, ale ja jeszcze muszę poczekać.

    ptok Odpowiedz
  • Admin podaj w jaki sposób można podpisać umowę konta? Napisałeś, że za pomocą sms i kurier przywozi kartę. Czy to jedyna możliwość zawarcia umowy? Czy można podejść do oddziału i podpisać taką umowę?

    jaro Odpowiedz
    • Ps. nie chcę bujać się z kurierami bo różnie z nimi jest, całymi dniami nie raz trzeba na nich czekać a człowiek nie ma na to czasu.

      jaro
  • Już się zaczęło….
    Po dojściu do ….. „Inny wniosek w trakcie realizacji”
    Szlak by ich trafił. W tamtej promocji wniosek nie przeszedł teraz system nie przepuszcza nowego bo tamten jeszcze im tam wisi.
    @Michał jesteś w stanie tam na nich podziałać?

    jojo Odpowiedz
  • Ja mam niby otwarte konto Ale i tak nie mam dostępu i SMSa startowego.. .p jak anuluje z poprzedniej promocji to będę jako nowy? .p

    luka89waw Odpowiedz
  • Adminie, coś tu nie gra :)
    Jeśli spełnimy powyższe warunki i będziemy ciągle posiadaczem konta i karty debetowej, to organizator poinformuje nas o zgarnięciu pierwszej nagrody wysyłając maila – nie później, niż 21.10.2019. Będziemy mieć wtedy czas do 27.08.2019 na podanie swoich danych do przelewu – w wiadomości znajdziemy wszystkie instrukcje. Obiecane 150 zł otrzymamy do 31.10.2019.

    Tomaszsz Odpowiedz
  • A czy posiadacze KK z Raiffa też mogą wziąć udział w tej promocji ?

    littleboy1989 Odpowiedz
    • Tak, karta kredytowa nie jest kontem osobistym :)
      „… osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy”

      Joana
    • @joana dzięki za odpowiedź. W regulaminie jest jeszcze jeden podpunkt, który budzi u mnie wątpliwość:

      W Promocji może wziąć udział Uczestnik, który łącznie spełnia następujące warunki:
      1) nie jest stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej;

      Umowa ramowa – Umowa ramowa Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu zawarta
      z Bankiem;

      littleboy1989
  • Jaka promocja? Z poprzedniej 350 zeta do dzisiaj w bankowości Planet nie mam numeru konta i podpiętej karty.
    Nikt tam, Q niczego nie wie. Nic nie działa. To są porąbańcy nie bank.
    Ale może komuś się spodoba taki oryginalny sposób obsługi.

    Bufon Odpowiedz
    • potwierdzam, bank dla zboczeńców, nikt nic nie wie, nie da się do końca zamknąć konta/zrezygnować z bankowości elektronicznej.

      krabar
    • U mnie to samo. Podczas rozmowy zapewniają, że już problem zgłoszony i lada moment wszystko zacznie działać…i nie działa od 16 lipca – podpisanie umowy w oddziale. Wczoraj natomiast konsultantka poinformowała mnie, że powinnam skontaktować się z oddziałem banku bo na infolinii nie da się nic z tym zrobić. Ja mówię, iż posiadam wiedzę że dział techniczny banku usuwa te usterki, a ta swoje. Naprawdę już nie wiem co robić.

      BiancaM
    • Mam to samo. Dziś idę zamykać kartę kredytową i przy okazji zamykam wszystko co tam się jeszcze u nich uchowało.

      Ciekawski
    • Nie zapomnij o umowie ramowej… :-)

      Kate
    • Bianka, zadzwoń jeszcze raz, może odbierze ktoś inny i przekaże sprawę do działu technicznego.

      Kate
    • Dzięki Kate. Tak się składa, że podczas każdej rozmowy – a było ich kilka, wręcz przy mnie piszą do działu tech. Wczoraj poprosiłam o połączenie z tym działem, no i się nie da oczywiście. ” A tak w ogóle to problem oddziału, w którym pani zakładała konto i tam proszę się udać.” Koniec dyskusji. No jeszcze czegoś podobnego nie przeżyłam, a już trochę bawię się w promocje.

      BiancaM
    • No i zadzwoniłam, absurdów ciąg dalszy; konsultantka widzi rachunek aktywny tylko problem z bankowością internetową – wizyta w oddziale. Ja twierdzę, że bankowość int. jest OK a rachunek jest zablokowany – przelew 1 zł odrzucony przez bank beneficjenta. Mam dość i wypisuję się z tej bajki a poniesione koszty jakoś przełknę. Żeby nie generować ich więcej planuję dzisiaj zastrzec kartę. Nie wiem czy przypadkiem bank nie policzy mi 10 zł za wygenerowanie nowego PIN-u, który zmieniłam w bankomacie żeby kartę aktywować.

      BiancaM
  • ” Jak więc najprościej spełnić warunek wpływów? Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)” – Czy po przelaniu tej kwoty musze ja trzymac cały czas na koncie czy moge np. po dwóch dniach przelać z powrotem na swoje „macierzyste” konto?

    Adam S Odpowiedz
  • Dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem.Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.
    Aby kontynuować wnioskowanie o nowe produkty konieczne jest zalogowanie do Bankowości Internetowej:

    Mam obecnie karte kredytowa mambonus..ktora nie powinna przeszkadzac..konto mialem i zamknalem w 2017 roku…nie moge wziac udzial w tej promocji?

    ino Odpowiedz
    • możesz wziąć udział. musisz jednak otworzyć konto w placówce paribas (bez promocji) i następnie poprosić o dopisanie Twojego konta do promocji przez system bankowości internetowej (taką poradę otrzymałem na maila od paribasu )

      travosz
    • Tak jak u mnie. Problem w tym, że… zakładałem 3x kartę u nich i zamykałem i miałem konto. Karencja OK. Co ciekawe obecnej KK nie mogę podejrzeć w Pl@net..bo nie dostaje sms startowego. To, że nie dostaje jest właśnie powodem posiadania i zamykania produktów u nich i w ostatnim wniosku podania innego telefonu niż wcześniej. Co ciekawe na nr dostałem sms i ustawiłem PIN. BOK odesłał mnie do oddziału . Wczoraj chciałem założyć konto i miałem to samo – zaloguj się i złóż wniosek. Poszedłem do oddziału mówię o co chodzi..Pani wygenerowała nowy PIN do karty nie wiem po co sms i tak nie doszedł…po czym mówi, że nie mam dostępu, później że mam…zaktualizowała dane które byly takie same i …system sie zawiesil. Nigdy więcej. Program mam bonus też wiecznie istnieje mimo zamkniecia ramowego! Czy jest sens isc ? Czy ktos wlasnie kto ma karte moze sie zalogowac i zlozyc wniosek? W regulaminie trzeba sie zarejestrowac ale zalozyc konto TYLKO z wskazanego linku….czyli trzeba sie zalogowac do Pl@net i po tym kliknac w link?
      Ręcę opadają…

      Slonik
  • No niestety ten bank sobie nie radzi z takimi rzeczami,smutne to jest,ja sobie tą promocję daruje,bo wiem że w banku bym stracił sporo czasu i nerwów,i potem tylko pisał same reklamacje

    Ino Odpowiedz
  • czy opłata za rachunki kartą (energa, multimedia) daną taką możliwość będzie zaliczana do płatności kartą (300zł)?

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Trzeba jakieś formalności z kurierem załatwić czy to tylko przesyłka karty? Wyjeżdżam na urlop i zastanawiam się czy ktoś inny może ją odebrać.

    Mateusz Odpowiedz
  • Dziwię się … naprawdę dlaczego Admin poleca ta promocję skoro https://livesmarter.pl/350-zl-za-konto-z-karta-otwarta-na-eswiat-bnp-paribas/comment-page-2/#comment-244607 pokazała jak bardzo nieudolny jest ten bank i jego pracownicy. Dla zainteresowanych dobrze by było napisać ostrzeżenie …przynajmniej żeby poświęcili trochę czasu i poczytali komentarze co może spotkać każdego kto nieopatrznie skusi się na jakakolwiek promocje z tego banku … I czy nie szkoda nerwów siedzenia na telefonie i rezygnacji zanim podejmie ktoś decyzja. Według mnie tyle skarg i reklamacji nei miał jeszcze żaden bank ….

    piotro Odpowiedz
    • Idąc Twoim tokiem myślenia Admin nie miałby wrzucać żadnych promocji BNP Paribas? o wszystkich problemach z tym bankiem wiadomo od dawna, na ich premie, całkiem wysokie zresztą, trzeba nieco bardziej popracować i tyle… wy się tym denerwujecie? bez przesady

      abc
  • Witam, czy da się gdziekolwiek sprawdzić, jaki jest kod MCC danej transakcji. Nie widzę możliwości w e-bankowości, ani w aplikacji. Z góry dziękuję za podpowiedź.

    Kate Odpowiedz
    • Takie dane, droga Kate, otrzymujesz dopiero na wyciągu, kiedy jest już za późno na ewentualną korektę wydatków.
      Ja wiem tylko, że nie wolno kupować sedesów i armatury sanitarnej.
      Wielu z użytkowników forum robi sobie jaja i wykorzystuje obowiązujące limity transakcji poprzez rozmaite wynalazki. Część z tych wynalazków jest podpięta pod sprzedaż pisuarów i kraników. Stąd problem. Swoją drogą to skandaliczne, że przed wykonaniem transakcji nie wiesz jaki ma kod. Nie wiesz nawet po jej wykonaniu. To nieuczciwa praktyka banków.

      Bufon
    • Dzięki, w Eurobanku pokazują MCC po transakcji więc tam sobie sprawdzę, jaki MCC ma moje źródło.

      Kate
    • Dlaczego akurat sedesy i kraniki? Chodzi o błędne tłumaczenie „utilities”? jako armatura sanitarna?

      Kate
    • >>>To nieuczciwa praktyka banków.

      Nie zgadzam się.
      To przecie jak tabliczka mnożenia a jakie kody to łatwo sprawdzimy w Euro… A tam to już każdy ma dwie karty.

      Dwie ?
      Ano dlatego , iż dla karty MC i karty Visa bywa różny kod w tym samym przybytku płatności.

      Bogdan
    • Masz konkrety na te różnice?

      Andy59
  • MCC zależy od terminala, a nie od karty. Oczywiście możliwe jest że w tej samej sieci sklepów, terminale mają różne MCC, bo sieć opiera się np. na ajentach lub franczyzie (np. poczta, okienka z biletami PKP, sieci spożywcze jak Globi czy Żabka, a nawet sklepy meblowe BRW). Ale żeby ten sam terminal miał różne MCC …. no to tęgo jeszcze nie było.
    http://jakimcc.pl/ tu są kody spisane przez uczestników tego portalu. Kody widać na wyciągach w TMUB i ponoć w Aliorze.

    Be@ Odpowiedz
    • @Be@, Kody widać obecnie w EB w historii transakcji, w TMUBie w historii transakcji w szczegółach oraz na wyciągach i w AB tylko na wyciągach. Może gdzieś jeszcze, ale tego nie wiem.

      @Bufon, ciekawa kwestia z tymi różnicami kodów na Visach/MC – możesz podać konkrety?

      pws
    • Drugie pytanie oczywiście do @Bogdana :)

      pws
    • >>>żeby ten sam terminal miał różne MCC
      Też myślałem, że to nie jest możliwe ale miałem to dwa razy.

      Mam plastik MC i mobilną visę w Eurobanku i raz płacę tak a raz tak ( do obu kart nalicza zwroty ).
      Kiedyś płaciłem w jakiejś knajpie kolację ( a naprawdę fajne żarcie mieli ! ) – visą w telefonie.
      Potem dopłacałem ( za jakieś drinki – też nie najgorsze były ) i przyłożyłem plastik mc.

      Patrzę w historię a tam dwa różne mcc – choć nie wiele się różniły.

      A drugi raz – to kupowałem znaczki aby wysłać wypowiedzenie inteligo. Nabija 4900.

      Bogdan
  • Gdzie z tego poziomy Planet po zalogowaniu mozna założyć to konto? Ja nic nie widzę…wchodze w kafelek dla Ciebie, ale mogę założyć oszczędnosciowe albo konto sejf :(

    Slonik Odpowiedz
  • Chciałem się podpytać o poprzednią kampanię z której skorzystałem i gdzie było 250. Spełniłem wszystkie warunki dla pierwszej części bonusu 150. Kiedy mogę się spodziewać wypłaty? Czy to będzie jednak całość we wrześniu??

    Magnusso Odpowiedz
    • Czytałeś regulamin promocji?

      Benito
    • Tak, jednak nie przypominam sobie, żeby była wyszczególniona konkretna data przelewu bonusu. Tu na livesmarter było podane, że wypłata będzie w dwóch częściach, a od banku nie dostałem takiej informacji. Pomyślałem, że zapytam tu, z nadzieją, że admin coś podpowie, ponieważ dzięki nam zarabia i widzę, że często jest pomocny :)

      Magnusso
    • Proponuje jednak czytać regulaminy jak się w czymś uczestniczy a nie zaśmiecać forum. Admin ma ciekawsze zajęcia.

      Andy59
    • Już znam szczegóły regulaminu. Może i admin ma lepsze zajęcia, ale na pewno dałem adminowi więcej korzyści niż dziesiątki osób, które się pytają jak anulować i czy można anulować wniosek, czy inne bzdety…

      Magnusso
    • Twoje pytanie to właśnie taki bzdet

      Andy59
  • Też dostałem maila że mój wniosek został anulowany bo jestem użytkownikiem Bankowości Internetowej. Mam w tym banku KK.

    Czy da się dołączyć do promocji mimo to w oddziale?

    xemi Odpowiedz
  • Nie poddałem się. Udałem się do oddziału celem założenia konta. Według umowy mam osobiste , oszczedniosciowe i karte owarta na dzisiaj mastecard. Napisalem juz z poziomu planet o wlaczenie mnie do promocji. Co ciekawe – widze tylko oszczednosciowy rachunek. Na umowie jest cos takiego jak GOonline jednak jak wpisze moj login z umowy i haslo wyskakuje ze jest złe…cóż póki co na infolinii 20 min czekania…piłka w grze ;-)

    Slonik Odpowiedz
    • Chyba żeby się zalogować, to najpierw trzeba aktywować kartę która przyjdzie kurierem. Tak było w poprzedniej promocji. A co do niewidocznego konta, to chyba też był ten problem opisany w komentarzach do wątku z promocją za 350 zł.

      Kate
    • Karta podobno przyjdzie pocztą na mój adres (konto założone w placówce). Dodzwoniłem się i zgłoszono problem techniczny. Mam spróbować po 08:00 jutro się zalogować…albo…skontaktować się ponownie :) Może do jutra odpiszą też czy jestem w promocji, dam znać.

      Slonik
  • U mnie sytuacja wygląda tak:

    Wczoraj wieczorem wniosek złożony online i na koniec takie info „Weryfikacja Twojej tożsamości się przedłuża. Wynik weryfikacji przekażemy na adres e-mail wprowadzony na wniosku”
    Myślę sobie *uja z tego będzie

    Dziś rano zaraz po 7-mej budzi mnie SMS „Podpisz umowę o konto.Link do umowy został wysłany na adres e-mail podany we wniosku”
    No to podpisałem;)

    Taki to oryyyyginalny bank, podobno zmieniającego się świata….

    Aha konto zamknięte było 9VIII 2018roku

    Miał ktoś podobnie?

    Pozdrawiam

    Czero Odpowiedz
    • W nocy była przerwa w dostępie do bazy PESEL, dlatego wnioski nie mogły być przetwarzane online. To raczej wina Ministerstwa a nie banku. W sumie fajnie, że mają to całkiem sensownie ogarnięte.

      Michał
  • Faktycznie PORYPANY Bank. Ostatnio 2 razy próbowałem założyć kartę kredytową i z różnych przyczyn nie udało się. Tym razem chciałem założyć konto i na końcu przez 1,5 godziny nie dostałem kodu. Kiedy napisałem do Banku to po tygodniu mi odpisali, że anulowali wniosek i mogę go złożyć jeszcze raz. Dzisiaj natomiast podczas próby złożenia nowego wniosku stwierdzili, że nr telefonu, e-mail i pesel jest błędny albo został już użyty. No jasne, że został bo wypełniałem wniosek, który anulowali !!!

    MW. Odpowiedz
  • Czy przechodzą transakcje za pośrednictwem Curve?

    Angulo Odpowiedz
  • Informacja z banku: zbliżamy się do limitu promocji, najprawdopodobniej zostanie osiągnięty jeszcze w tym tygodniu. Warto się śpieszyć :)

    Michał Odpowiedz
    • Michał napisz do nich niech zaczekają albo niech dołoza dwa wnioski do puli 2,5k.
      Brakuje nam tylko dwa dni do pełnych 9 miesięcy.

      Wojak
  • Patologiczna sytuacja. Kurier przywiozł kartę debetową i dokument do sprawdzenia czy dane osobowe się zgadzają czyli nr. dowodu, pesel etc. Co ciekawe, jak oznajmił nie miał przy sobie ŻADNEJ koperty zabezpieczającej i kartkę z moimi danymi sobie wziął bez spakowania jej. Miał ktoś podobnie. Nie wiem czy to wina BNP bo nie dołączyli tej drugiej koperty czy może DHL. Obawiam się wycieku danych :/

    aelfraed Odpowiedz
    • Ale dlaczego mu dałeś kartkę z Twoimi danymi?
      Nie wystarczyło sprawdzenie dowodu (i potwierdzenie danych odbiorcy)?

      (Bo opisujesz chyba wariant bez odbierania podpisanej umowy przez kuriera, tego już chyba tu nie ma.)

      Don Quijote de la Mancha
  • Opisuję wariant podpisania umowy przez internet. Kurier przywiozł kartę debetową i dodatkowo miał „świstek” dla banku i miał potwierdzić czy moje dane osobowe się zgadzają.(konto nie jest jeszcze aktywne)

    aelfraed Odpowiedz
    • U mnie dzisiaj miał kopertę z logo BNP aby spakować dokument zwrotny

      A wysłałes SMSa aby nadać PIN do karty? To służy do aktywacji.
      Co ciekawe u mnie kartę aktywowało ale w bankowości elektronicznej nie mam żadnej karty (konto jest).

      A teraz podenerwuj innych -> w poniedziałek po 15 składam wniosek, po 17 dzwoni telefon aby potwierdzić dane. We wtorek mail że karta została wysłana i w środę o 10 dzwoni kurier DHL (nie poczty), że właśnie parkuje pod pracą.

      Co ciekawe 2 razy odrzuciło wniosek ze względu na nieudaną weryfikację danych a za 3 razem przyjęło wniosek

      MSz
    • Aha, rozumiem, czyli ten „świstek” zawierał wszystkie dane potrzebne np. do wzięcia chwilówki, ale nie był w żaden sposób zabezpieczony (jak to przeważnie jest, gdy kurier przywozi umowę, a potem ją podpisaną zabiera). Hmm, sam teraz nie wiem, czy w moim przypadku też tak nie było, nie pamiętam już, z czym kurier porównywał moje dane… 🙄

      Don Quijote de la Mancha
    • @MSz Czyli teraz, zeby uzyskac PIN do karty (pozniej aktywować bankowość internetową) trzeba wysłać płatnego sms-a na jakiś numer podany w kopercie z kartą debetową ?

      Wojak
    • Tak. Wysyłasz smsa o treści wskazanej w kopercie z karta. W odpowiedzi przychodzi sms z PINem do karty a na maila info o loginie do bankowości elektronicznej oraz info, że dostępy zostały aktywowane.

      MSz
  • Wniosek działa. Brak info o wczyerpaniu. Dzisiaj złożyłem wniosek. Macie info czy załapie się?

    aviator Odpowiedz
    • Tak, nie ma jeszcze komunikatu o zakończeniu promocji więc spokojnie.

      Michał
    • Dzięki Michał. Wiesz, czy do aplikacji będę mógł się zalogować po otrzymaniu karty? Czy wtedy konto będzie w pełni aktywne

      aviator
    • Od niedawna w BNP aktywowanie karty (nadając PIN) = aktywacja konta. Bez tego konto nie jest aktywne.

      Michał
    • ja już czekam na pierwszą transze :D we wrześniu ma być po założeniu konta teraz

      joanna
    • To sobie poczekasz jak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Warunki musisz spełnić we wrześniu jak chcesz nagrodę dostać w październiku. A jak druga cześć nagrody to warunki trzeba spełnić oprócz września w miesiącu: październik i listopad.

      aviator
  • Ja czekam już ponad tydzień na potwierdzenie/ podłączenia mnie do promocji po założeniu konto w oddziale zgodnie z ich radą…

    Slonik Odpowiedz
  • Hej :)
    Mam problem z wypełnieniem wniosku. Odrzuca mi pole miasto. Wyskakuje „Pole jest niepoprawnie wypełnione”. Próbowałam bez polskich znaków, bez spacji, dużymi literami, małymi i nic :) czy ktoś miał podobny problem? Wiecie co z tym zrobić?
    Pozdrawiam

    wera Odpowiedz
  • Zapomniałem PINu do karty. Zmieniłem w systemie online ale przy płatności komunikat o błędnym pinie.
    Czy warunki promocji mogę spełniać płacąc tylko blikiem?

    aviator Odpowiedz
  • Cześć, mam pytanie. Zarejestrowałem się 20.08 i podpisałem umowę sms-em. Jutro dopiero zostanie zweryfikowany mój dowód i dostanę kartę, czy załapałem się do tej promocji zanim się zakończyła? Mam wątpliwości, dlatego pytam :) Z góry dzięki za odpowiedź.

    Łukasz Odpowiedz
    • Tak, liczył się moment zarejestrowania się na stronie promocji. Jeśli ci się udało = zmieściłeś się w limicie :)

      Michał
  • sorki, nie 20.08 tylko wcześniej – promocja była nadal aktywna

    Łukasz Odpowiedz
  • Miał ktoś tak tak ze nie działa wam PIN?
    Przyszedł mi SMS z pinem. Usunął mi się ten SMS. Wiec w systemie bankowości zmieniłem pin na swój własny. I ten pin nie działa. Komunikat przy płaceniu: nieprawidłowy pin.

    aviator Odpowiedz
    • Nie mogłeś zmienić PIN-u do karty w bankowości internetowej, teraz nie ma takiej możliwości. Musisz znać stary zeby zmienić i to tylko w bankomacie lub oddział za 10zł.

      Wojak
    • Nie mogłeś zmienić PIN-u do karty w bankowości internetowej, teraz nie ma takiej możliwości. Musisz znać stary zeby zmienić i to tylko w bankomacie lub oddział za 10zł.

      Wojak
    • Tak, choć „Opłata nie jest pobierana w przypadku, gdy ponowne wygenerowanie PIN-u dotyczy nieaktywowanej Karty debetowej”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Napisał, ze wysłał sms-a i przyszedł PIN do karty, aktywował ją ale go usunął, zgubił wiec odzyskanie go będzie obarczone opłatą.

      Wojak
  • System bankowości internetowej GOonline
    Tam jest opcja zmiany PINu dla karty. Polecam sprawdzić a potem pisać ze się nie da !

    aviator Odpowiedz
    • „System bankowości internetowej GOonline”
      — możesz tu podać URL (o ile przejdzie)?
      Ja używam zabytkowego Pl@net (planet.bnpparibas.pl) i przed wpisaniem mojego „tak” w odpowiedzi na komentarz @Wojaka sprawdziłem, czy na pewno ciągle nie ma tam możliwości zmienienia PIN…

      Don Quijote de la Mancha
    • No bo sie teraz nie da a co to jest GOonline, bo ja słyszałem tylko o aplikacji GOMobile.
      Chyba, ze teraz w apce mozna zmienić PIN do karty ale nie wydaje mi się. Nowej nie instalowałem jeszcze.

      Wojak
    • @aviator Przyznam Ci racje ale jutro sprawdze to dokładnie bądz pewny.

      Wojak
  • Po otwarciu konta dostałem dwa loginy. Do starego planet i do nowego GOonline
    https://goonline.bnpparibas.pl/

    aviator Odpowiedz
    • Aha, rozumiem, czyli ja po prostu jeszcze nie zostałem zmigrowany. I najwyraźniej nie mam czego żałować, wygląda na to, że ten nowy system ciągle jest w fazie beta, pewnie po prostu niektóre rzeczy (jak zmiana PIN) nie działają. A może działają tylko dla niektórych klientów (Raiffeisen)?

      Skądinąd w taryfie nie ma nic o ustawieniu własnego PIN, jest tylko „ponowne wygenerowanie” za 10 zł, ciekawe, czy taką internetową zmianę też pod to podciągną?

      Wracając do Twojego problemu, to pisałeś tylko o płaceniu, próbowałeś kartę włożyć do bankomatu? Niekiedy jest to wymagane.

      Don Quijote de la Mancha
  • My tez dostalismy dwa loginy jeden przy otwarciu z umowy na maila w pdf (zastanawialem sie co to jest) własnie do GOOnline a drugi login po otrzymaniu karty wysyłajac sms (też na maila) do Pl@anet tzw. stary login jezeli ktos juz posiadał wczesniej ror/umowe ramową w BNP.

    Ja nie moge aktywowac tego GOOnline, bo sms- autoryzacyjny do otwarcia nowej bankowości nie chce przyjsc albo przychodzi po czasie jak juz wyjde z logowania.

    Zaden z Was o tym nie wspomniał nawet Michał „śpioch”, który zajmuje sie nie wiadomo czym, dlatego jak tylko mi się uda tam zalogować/utworzyc nowe hasło potwierdze, czy taka zmiana PIN-u do karty ZA DARMO w tym systemie jest mozliwa.

    Wojak Odpowiedz
    • Tych smaczkow bankowosci nie ogarniaja nawet pracownicy Paribasa ktorzy zajmuja sie tylko tym jednym bankiem. A my mamy na glowie kilkanascie czy nawet kilkadziesiat bankow do ogarniecia. Moze po prostu zmien operatora gms skoro smsy tak wolno ida.

      aaaa
  • Jak długo czekaliście na kuriera z kartą? Umowa podpisana tydzień temu i do dziś karty nie mam.

    Mateusz Odpowiedz
  • BLIK nie zalicza się do płatności karta i nie spełnia warunków promocji.
    A wie ktoś czy Apple Pay będzie zaliczał się do promocji?

    aviator Odpowiedz
  • Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w których akceptowana jest płatność Kartą, w tym także transakcje dokonywane bez fizycznego przedstawienia Karty, w szczególności transakcje internetowe, zamówienia telefoniczne lub pocztowe, z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu Google Pay i Apple Pay) oraz transakcji o
    Kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do Regulaminu;

    aviator Odpowiedz
  • Wyłączenie o nie obejmuje Apple Pay. Czuł inozyna płacić i spełniać warunki promocji? Te regulaminy są tak pisane ze jest wyłączenie od wyłączenia bez wyłączenia.

    aviator Odpowiedz
  • Wyłączenie to nie obejmuje Apple Pay. Czyli mozna płacić i spełniać warunki promocji? Te regulaminy są tak pisane ze jest wyłączenie od wyłączenia bez wyłączenia.

    aviator Odpowiedz
    • Niedawno płaciłam w aplikacji Allegro GooglePay a na wyciągu jest Allegro*PayU, więc nie wiadomo, jak to będzie potraktowane. Lepiej jest wg mnie nie palić niepotrzebnie promocji i nie użerać się z nimi reklamacjami i po prostu zrobić te płatności stacjonarnie. Castorama może pomóc

      Kate
  • Witam.
    A do kiedy trzeba nadać PIN do karty? ponieważ jeszcze nie otrzymałem karty debetowej, a minęło już prawie dwa tygodnie od jej wysyłki, kurierzy z DHL’a mają jakiś problem.
    Umowę podpisałem sms’em w terminie.

    leszekkpl Odpowiedz
  • To normalne, że nie widzę swojej karty debetowej w systemie transakcyjnym banku?

    Oskar Odpowiedz
  • Czy w promocji liczą się płatności w marketach za granicą ?

    Marek1. Odpowiedz
  • Niestety dalej nic. Musiałem założyć konto w oddziale bo wniosek nie przechodził. Mam potwierdzenie emailem, ze zapisałem się do promocji z tego wniosku. Kazali napisać wiadomość z bankowości celem przyłączenia. Po 14 dniach cisza, dwa razy sie przypomniałem. Odpowiedzieli, ze reklamacja bedzie rozpatrzona do 30 dni. Po 24 dniach otrzymuje „W celu dokładnej analizy wzięcia przez Pana udziału w promocji Konta Otwartego prosimy o kontakt z sekcją, która zajmuje się promocjami.
    Pytania lub wątpliwości związane z promocją prosimy kierować na adres e-mail: premiazkontem@bnpparibasplus.pl „. Czy oni mają mnie faktycznie za debila?

    Slonik Odpowiedz
    • Cud! Dzisiaj zadzwoniła do mnie miła Pani z dzialu premii i potwierdzila telefonicznie i emailem ze jestem w promocji.Co ciekwawe to samo przekazywała do działu BNP PARIBAS ponad miesiac temu przy pierwszym moim zapytaniu……. To co teraz kolej będzie na reklamację pewnie braku otrzymania nagrody ;-) Na szczescie trzymam całą korespondencję ehh starzeje się i nie wiem czy mi starczy sił…

      Slonik
  • Dostał ktoś maila w sprawie pierwszej nagrody?

    aviator Odpowiedz
  • Potwierdzam warunki spełniłem. Maila brak😩

    Wiesław Odpowiedz
  • Ja też, warunki spełnione i cisza

    Bartosz Odpowiedz
  • U mnie to samo 😐

    Paulinaaa123 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy