600 zł moneybacku za założenie konta Citi Priority powraca!

Zakończona

Wraca popularna promocja Citibanku z solidnym moneybackiem za założenie konta osobistego! Przez najbliższy rok bank zwróci nam 5% wartości transakcji kartą, co łącznie pozwoli na nawet 600 zł premii :)

600 zł moneyback na koncie Citi Priority

Moneyback tylko dla nowych klientów

Aby skorzystać z promocji należy być całkowicie nowym klientem Citibanku. Zgodnie z regulaminem z oferty wyłączone są osoby, które:

po dniu 31 października 2016 r. posiadały w Banku dowolny produkt, w tym Konto Osobiste lub Rachunek Oszczędnościowy (dotyczy również wszystkich Współposiadaczy Konta) i/lub były Pełnomocnikami do Konta

Nie możesz skorzystać z promocji bo masz już kartę kredytową? Sprawdź ofertę z moneybackiem 300 zł dla obecnych klientów!

Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji. W ciągu maksymalnie kilku dni oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Istotne, aby wyrazić wtedy dwie zgody:

  • na przetwarzanie danych osobowych w celu informowania o produktach i usługach oferowanych przez podmioty współpracujące z bankiem
  • na otrzymywanie informacji o rachunkach oraz informacji handlowych poprzez środki komunikacji elektronicznej

Co dalej? Po zawarciu umowy będziemy musieli spełnić trzy proste warunki, aby aktywować możliwość otrzymywania zwrotów. Po pierwsze – zalogujemy się co najmniej raz do bankowości internetowej lub mobilnej Citibanku najpóźniej do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu otwarcia konta. Jeśli konto otworzymy np. w kwietniu, to zalogować się musimy do końca maja.

Drugi warunek to konieczność osiągnięcia salda dziennego w wysokości 5000 zł (w identycznym terminie). Wystarczy więc zapewnić wpływ 5000 zł, zostawić środki na noc, a kolejnego dnia zdecydować co dalej z nimi zrobić. Najprościej pieniądze będzie przelać ze swojego konta w innym banku. Zgodnie z regulaminem wykluczone są bowiem wpływy wewnętrzne:

Środki brane pod uwagę przy wyliczaniu salda nie mogą pochodzić z innych rachunków bankowych dla klientów indywidualnych prowadzonych przez Bank [Citibank]

5% za płatności kartą

A jak zdobyć tytułowy moneyback? Wystarczy płacić kartą (w tym również via Google Pay, jeśli tak wolimy), zaczynając od pierwszego pełnego miesiąca (w naszym przykładzie – od kwietnia). Bank zwróci nam 5% wartości transakcji, ale nie więcej, niż 50 zł miesięcznie. Cała promocja trwa przez 12 miesięcy, a zwroty są wypłacane do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków (o ile rachunek nie znajduje się w okresie wypowiedzenia).

Haczyki? Po pierwsze fakt, że do moneybacku liczone są tylko transakcje naziemne – internet odpada, o czym wprost mówi regulamin:

[…] będą transakcjami bezgotówkowymi dokonanymi w punktach handlowo-usługowych (dla uniknięcia wątpliwości, nie są brane pod uwagę transakcje dokonane przez Internet),

Z drugiej strony nie ma tu innych ograniczeń, więc każde zakupy w sklepach będą brane pod uwagę.

Drugi, ważniejszy haczyk to fakt, że promocja przeznaczona jest jedynie dla nowych klientów. Tymczasem aby konto Citi Priority było bezpłatne konieczne jest spełnienie jednego z dwóch warunków:

  • utrzymanie 30 000 zł średniomiesięcznego salda na rachunkach w Citibanku lub
  • zapewnienie wpływu 5000 zł oraz posiadanie produktu kredytowego

Łatwo zauważyć, że drugi warunek jest bardzo prosty do spełnienia, o ile… mamy jakiś produkt kredytowy. Dotychczas osoby zainteresowane promocją wyrabiały bezpłatną kartę Citi Simplicity (która często pojawia się w ofertach z premią na start), a następnie wnioskowały o konto wiedząc, że warunek spełnią (bank ma prawo odmówić wydania karty kredytowej, jeśli nasza zdolność kredytowa jest za niska). Teraz trzeba będzie nieco zaryzykować i postąpić na odwrót – pierwsze założyć konto, a dopiero po podpisaniu umowy wyrobić dodatkowo kartę kredytową. Osoby, które mają stabilną sytuację życiową i brak nadmiernej ilości kredytów raczej nie powinny się niczego obawiać – w najprostszym wariancie karta wydawana jest po pokazaniu 3 ostatnich wpływów wynagrodzenia. A jeśli się nie uda, to zawsze można wcielić w życie plan B – czyli skorzystać z pierwszej opcji zwolnienia z opłat i wrzucić do Citibanku 30 000 zł. 2/3 tej kwoty można ulokować na Koncie SuperOszczędnościowym (1,5% do 20 000 zł), a 1/3 – na zwykłym rachunku oszczędnościowym (0,8%). Tak, aby środki jeszcze coś na siebie zarobiły :)

Ostatnia opcja to plan C, czyli drobny limit w koncie (czyli linia kredytowa). Citi Handlowy nie pobiera opłaty za pierwszy rok korzystania z niej. W kolejnych latach opłata za przedłużenie linii wyniesie 1% (min. 50 zł), o ile oczywiście zdecydujemy się na taką opcję.

Pamiętajmy, że jeśli nie spełnimy warunku darmowości konta, to bank pobierze opłatę w wysokości 30 zł. Na szczęście innych opłat brak – posiadanie karty debetowej CitiCard jest darmowe, tak samo jak wypłaty z wszystkich bankomatów.

Nie przegap!

Komentarze

  • ja mam pytanie czy zwroty za luty już otrzymał ktoś ? to mój pierwszy zwrot i nie wiem czy coś źle nie zrobiłem.

    roy Odpowiedz
    • Zwrot za luty wpłynął 7 marca (w innej promocji oczywiście).

      mbo
    • Ja już otrzymałam zwrot za luty. A kiedy zawarłeś umowę? Jeśli w lutym, to o ile pamiętam – bank nalicza zwrot dopiero od kolejnego (pełnego) miesiąca po zawarciu umowy. W takiej sytuacji zwrot będzie liczony za marzec i otrzymasz go dopiero w kwietniu.

      Mari
    • Ja też czekam. W poprzedniej promocji liczył się także miesiąc zawarcia umowy. W którymś wątku ktoś pisał że za miesiąc podpisania umowy premie dostał ostatniego dnia kolejnego miesiąca.

      savi
  • żona dostała 16 marca zwrot za luty

    erde Odpowiedz
  • Czemu trzeba zaryzykować? Nie rozumiem, czemu kredytówki nie można wyrobić wcześniej.

    Iks Odpowiedz
    • Zacytuję sam siebie:

      Z oferty wyłączone są osoby, które po dniu 31 października 2016 r. posiadały w Banku dowolny produkt

      Michał
    • Jeszcze jeden pomysł – wnioskujemy o kartę i dopiero w momencie, kiedy wiemy o przyznaniu karty, wnioskujemy o konto. Teraz trzeba jedynie szybciej podpisać umowę o konto, niż o kartę – i warunki będą spełnione :)

      Michał
    • We wcześniejszych edycjach chyba można było mieć kredytówkę. W pierwszej chwili z „wszystkie produkty” odczytałem, że chodzi tylko o rachunki, i nie byłbym zaskoczony, gdyby bank rozumiał to tak samo.

      Iks
    • Czy w przypadku rozwiązania zaproponowanego przez Michała otrzymamy również nagrodę za wyrobienie karty Citi Simplicity (inna promocja)?
      Pozdrawiam

      GrzegorzG
    • Jasne, jeśli tylko wyrobimy ją ze strony promocji ;)

      Michał
  • Mam tam kredyt hipoteczny, czy w związku z tym jestem nowym czy starym klientem? ;)

    Bartosz Odpowiedz
  • Trochę lipa, że wykluczają wszystkich, którzy cokolwiek mają z nimi wspólnego np. kartę kredytową…

    sebeksk Odpowiedz
    • Jeszcze dopytam czy tak jest na 100%, bo z jednej strony wykluczają wszystkich, ale z drugiej – wskazują później konto osobiste lub konto oszczędnościowe. Nie wiem po co to doprecyzowanie, skoro w pierwszej części zdania wykluczyli wszystkich…

      Michał
    • Wcale nie wykluczają ! Wprost przeciwnie, mając karte jest nam ławiej spełnić warunek bezpłatności konta !

      Irzi
    • Adminie, czy coś się udało ustalić? Mam kk, a chętnie przystąpiłbym do tej promocji… :)

      25
  • No i mamy efekt ciągłego dopytywania sie idiotow o to czy tranzakcje przez internet sie zaliczaja. A tymbardziej pytania o to na infolinii. Brawo ! Teraz mamy promocje stacjonarna :)

    Herman Odpowiedz
    • W końcu się doigraliśmy. Pod jedną z promocji BZ WBK jakiś baran chwalił się, że dzwonił na infolinię tego banku i pytał, czy jak sam zrobi sobie przelew z innego banku i w tytule wpisze wynagrodzenie to czy spełni warunki promocji. Masakra….

      Rolo
    • No cóż zrobić, są idioci na tym świecie ….

      Irzi
    • Ja rozumiem, że Livesmarter jest najlepszym blogiem „branżowym”, ale jest jeszcze sporo innych. To, że „świeżaki” nie napiszą głupiego komentarza tutaj, nie oznacza, że nie napiszą go na innej stronie. A na pozostałych blogach nie zauważyłem takiej nagonki na niedoświadczonych wisienkobiorców. Promocje mają pewne targety i tylko od banków zależy, jak wyśrodkują trudność danej promo dla wisienkowiczów i łatwość dla casualowych klientów. Ja się nie łudzę, że zależy to od komentarzy tutaj czy gdziekolwiek indziej.

      slayer
    • Banki bardzo chętnie śledzą wzmianki na swój temat, niezależnie skąd pochodzą. Oczywiście większe blogi czytają pewnie „do kawy”, ale mają oprogramowanie do wyłapywania dyskusji na swój temat. Świetny przykład to promocja karty kredytowej ING, gdzie po bodajże 2h od publikacji dostałem info o… poprawieniu błędu w regulaminie (który znalazłem). To mówi chyba samo za siebie. Nie pomagajmy im na siłę ;)

      Michał
    • Nie popadajmy w paranoję. To są ogromne instytucje, tworzące nie takie regulaminy. Podejście do promocji zależy tylko od ich dobrej woli i tak jak pisałem, wyważenia trudności danej promo dla wisienkowiczów i łatwość dla casualowych klientów. Głównym targetem jest jednak promowanie danego produktu, biorąc pod uwagę jakiś ułamek straty dla wyjadaczy. A nawet jeśli faktycznie czytają, to nie przeczytają tutaj, przeczytają gdzie indziej. Moim zdaniem są bardziej świadomi niż się niektórym wydaje…

      slayer
    • @slayer, z jednej strony nie uważam, by głupie było dopytywania się, czy transakcje internetowe (bez jakiegoś wyszczególniania ich) zaliczają się do moneybacku, bo przecież w dzisiejszych czasach (gdy nawet w Tesco czy Carrefour kupuje się w necie) wydanie 1000 zł/mc w sklepach stacjonarnych może być trudne, a regulaminy często są niejasno sformułowane (sam kiedyś nie wiedziałem, co oznaczają „placówki handlowo-usługowe” w regulaminie BGŻ BNP), no ale jeśli ktoś „dzwonił na infolinię tego banku i pytał, czy jak sam zrobi sobie przelew z innego banku i w tytule wpisze wynagrodzenie to czy spełni warunki promocji” — to rzeczywiście „masakra”…

      Don Quijote de la Mancha
  • Ktoś orientuje się jak to wygląda w Citi przy zamykaniu rachunku? Próbują zatrzymać oferując dalej zwrot przy płatnościach czy nie specjalnie mają pole manewru? Z Waszych komentarzy przy kartach kredytowych się starają. Dzięki!

    zainteresowany Odpowiedz
    • Ostatnio zamykałem przy okazji promocji z przeniesieniem do CA i zaoferowali moneyback 300 zł, 6% przez 6 m-cy. Jednak nie skorzystałem, bo mi się trochę moneybacków skumulowało, chciałem szybko dostać z CA, a akurat ostatnio pozamykałem wszystkie zbędne konta. Ciekawy jestem za to, czy kontaktując się z nimi za jakiś czas z chęcią powrotu, zaproponują moneyback… ;)

      slayer
  • No tytuł mnie ucieszył ale jak czytam dalej to różowo już nie jest….. Teraz pojawiła się we mnie wątpliwość odnośnie wiadomych kodów. Dotyczy to teraz wszystkich czy tylko przystępujących DO TEJ promocji? Dotychczas korzystałem z wiadomej apki i wykonywałem wiadome operacje. Teraz koniec z tym?

    jojo Odpowiedz
    • 1. Oczywiście zasady promocji wprowadzonych dawniej się nie zmieniają.

      2. Nawet ta promocja nie wyklucza żadnych kodów, Michał napisał przecież: „każde zakupy w sklepach będą brane pod uwagę”.

      Don Quijote de la Mancha
  • płatność na stacjach benzynowych również się liczy jak rozumiem ?

    Mlody Odpowiedz
    • Każda płatność, w której fizycznie przykładamy/wkładamy kartę do terminala. Stacja paliw jak najbardziej :)

      Michał
  • Z opisu wydaje się, że opcja z linią kredytową będzie najkorzystniejsza (zero kosztów). Ktoś testował już ten sposób na zapewnienie sobie bezpłatności konta w Citi? Wszystko bez problemów?

    Andres Odpowiedz
    • Dlaczego „najkorzystniejsza”? Nie lepiej wyrobić bezpłatną kk Simplicity i zgarnąć jeszcze bon 300 zł (np. do Morele.net)?

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja to przerobiłem i działa. Opłat za konto nie ma, a co miesiąc 50 PLN premii wpływa na konto. W moim przypadku nie brałem karty kredytowej ponieważ blokuje mnie okres karencji, więc nie chciałem jej zakładać bez dodatkowego bonusu. Dla mnie opcja z limitem była najodpowiedniejsza. Ważne, że po otwarciu konta kwestię limitu załatwiać poprzez infolinię. W oddziale mówią, że muszą minąć najpierw 3 pełne miesiące z wpływem wynagrodzenia. Na infolinii nie mają takich wymogów :)

      bankomat
    • Czy dla limitu na koncie były potrzebne jakieś zaświadczenia?

      Mahyn
  • Okres próbny w nowej pracy kończy mi się 31 maja, więc całkiem możliwe, że nie daliby mi karty kredytowej. Ciekawe czy dostałbym linię kredytową…

    Andres Odpowiedz
  • Skąd będzie wiadomo że został osiągnięty limit 1000 uczestników?

    Tomq Odpowiedz
    • Już były takie przypadki w Citim – możliwość składania wniosków została po prostu zablokowana.

      Michał
  • Mam rozumieć, że premia za polecenie konta wyklucza się z moneybackiem? Bo przy poleceniu konta podaje dane osoby która chce założyć konto, wiec to będzie inny formularz niż ten do tej promocji moneybacka. Chyba ze gość zaproponuje podczas rozmowy konto z moneybackiem, czy to raczej wątpliwe?

    Kuba Odpowiedz
    • Polecać można na pewno wersje z moneybackiem 300 lub 360 zł. Nie wiem czy na tą pozwolą bo jej oficjalnie na stronie poleceń nie ma…

      Michał
  • wczorajsze info z infolini – polecenia w tej promo wykluczone, tak samo posiadanie kk. ewentualnie jak ktos ma kk to moze byc money back 50zl przez 6msc -inna promocja banku nadal aktywna

    kamil15853 Odpowiedz
  • Mam konto Citi Prioriti od listopada. Dziś zarówno mi jak i mojej żonie została naliczona opłata za Citiphone – 6zł. Pierwszy raz. Oczywiście nie włączaliśmy tej usługi. Czy ktoś ma podobny przypadek w tym miesiącu? To jakiś błąd?

    Grzegorz Odpowiedz
  • Na dniach naliczona została mi opłata za usługę CITYPHONE (wcześniej nic takiego nie było), zapewne też nie była nawet aktywowana. Napisałem reklamacje. Ale mam pytanie, czy w bankowości online można gdzieś ją wyłączyć, czy są inne sposoby? Z góry dzięki za info.

    ZICHI Odpowiedz
    • No właśnie wygląda na to, że niestety wyłączyć przez wyklikanie się tego nie da (ani nawet sprawdzić, czy jest aktywne), trzeba telefonować, ale lepiej napisać wiadomość z bankowości (bo zostaje ślad).

      Don Quijote de la Mancha
    • Pisałem w innym poście. Była zmiana TOiP 6zł płaci każdy , kto nie zrezygnował.
      Zrezygnować można przez Citiphone lub w bankowości internetowej.

      K+M+B
  • Ale mi to wygląda na jakiś błąd systemowy. Opłata nie była naliczana, bo pamiętam że zaznaczyłem podczas składania wniosku żeby tej usługi nie włączać I nie była pobierana przez pół roku a nagle niespodziewanie zostaje naliczana. Widzę że nie tylko mnie ta opłata dziś zaskoczyła.

    Grzegorz Odpowiedz
    • „Ale mi to wygląda na jakiś błąd systemowy. Opłata nie była naliczana, bo pamiętam że zaznaczyłem podczas składania wniosku żeby tej usługi nie włączać”
      — może i błąd, ja wniosek o konto składałem telefonicznie (w Citi da się już samodzielnie wypełnić wniosek na www?), tzn. w formularzu wprowadziłem wcześniej tylko podstawowe dane (imię, nazwisko, telefon, email, pesel). Rozmowy nagranej nie mam, nie mam więc 100-procentowej pewności, czy była mowa o CitiPhone; także na dokumentach dostarczonych przez kuriera nie znalazłem żadnej informacji na ten temat.

      „I nie była pobierana przez pół roku a nagle niespodziewanie zostaje naliczana”
      — bank informował o zmianach Tabeli Opłat i Prowizji zarówno w wiadomościach w serwisie www, jak i wysyłając mejla, pisał o tym też @admin: https://livesmarter.pl/citibank-zmiana-regulaminu-oraz-tabeli-oplat-i-prowizji-marzec-2018/

      Don Quijote de la Mancha
  • To już druga skucha w przypadku Citi. Za pierwszym razem zakładałem konto w jednej promocji, a podpięli mi konto do innej. Uzupełniając dane telefonicznie rezygnowałem ze wszystkiego co mogłoby być płatne a tu naliczona opłata. Czas chyba się z Citi rozstać.

    Łukasz Odpowiedz
    • Zwrócili opłatę za Citiphone z informacją, że usługę na moim koncie wyłączyli.

      Łukasz
  • Czy akceptowalne są dochody z zagranicy?

    Arapius Odpowiedz
  • Do 30.04 trzeba założyć konto (mieć już podpisane papiery) czy wystarczy wysłać formularz?

    ceglaaa Odpowiedz
  • Ja mam pytanie o KK z City. Złożyłem rezygnacje, zadzwonili z propozycją 10% moneyback, na który oczywiście się zgodziłem i dostałem informację że kolejnego dnia będzie już moneyback aktywny. Nie dostałem jednak żadnego potwierdzenia SMS ani wiadomości w portalu internetowym. Tak to powinno być ?

    Ares Odpowiedz
    • Tak, nic się nie bój :)

      sebeksk
    • Dziwne że nie ma żadnego potwierdzenia ale ok, zobaczymy jak będzie ;)

      Ares
    • Ano dziwne, ale właśnie dlatego ja wolę sam prosić o coś takiego (zresztą nawet po każdej rozmowie zawodowej albo sam sporządzam notatkę z ustaleniami, albo proszę o to rozmówcę), np. właśnie w Millennium, po takiej rozmowie po wypowiedzeniu karty poprosiłem o wiadomość podsumowującą ustalenia w bankowości i nie było z tym problemu (choć ja dostałem tylko zwolnienie z opłat, następnym razem postaram się być bardziej zdecydowany, może moneyback też dadzą)

      Don Quijote de la Mancha
    • Z millenium jak rezygnowałem to też zaproponowali zwolnienie opłat ale jak usłyszeli że i tak rezygnuje to zaproponowali 5% moneyback

      Ares
    • „ale jak usłyszeli że i tak rezygnuje to zaproponowali 5% moneyback”
      — dokładnie tak tę rozmowę najwyraźniej trzeba przeprowadzić.☺

      Don Quijote de la Mancha
    • @Ares, mogłeś poprosić o wiadomość z potwierdzeniem w systemie albo nawet list na adres. Ale mam pytanie ile max. zwrotu Ci dali i przez jaki okres możesz wykonywać transakcje do zwrotu?

      pws
  • 5% ale na co? Na wszystko? Bo teraz też jest 5% ale na wybrane oferty.

    jojo Odpowiedz
    • W Millennium 5% na wybrane oferty w kartach kredytowych Alfa i Impresja jest dla każdego i bezterminowo, ale „grożąc” zamknięciem karty można dostać moneyback na wszystko na jakiś czas.

      Don Quijote de la Mancha
  • dokładnie, na dodatek to nie była KK tylko zwykła karta płatnicza do konta 360 z wcześniejszej promo

    Ares Odpowiedz
  • Już mnie kiedyś korciło żeby im „pogrozić” zamknięciem ale sam nie wiem. Moją głupotą jest to, że ja naprawdę lubię ten bank. Jedynie jestem zły na to, ze otworzyłem tu konto nie inkasując premii, spóźniłem się o kilka dni….. ale też musiałem zwiewać z Getina bo wprowadzili opłaty.

    jojo Odpowiedz
  • A ktoś już to przerobił i wie co i na ile dają?

    jojo Odpowiedz
  • nie chciałbym marnować okazji na zdobycie bonusu za kartę, którą zamknąłem w 2015r i myślę o założeniu linii kredytowej…czy są z nią problemy? Kiedy o nią wnioskujemy? po otrzymaniu dostępu do konta czy na etapie zakładania konta? zakładają ją na podstawie 3 przelewów wynagrodzenia?

    ~tom Odpowiedz
  • Wystarczy, że sam wniosek wysłałem przed upływem terminu, czy rozmowa telefoniczna z konsultantem w celu założenia konta musi odbyć się przed terminem 30.04?

    GrzegorzG Odpowiedz
  • Czy czekając na wpłatę ostatniej premii która pewnie nastąpi 14 maja mogę już dzisiaj złożyć wniosek o zamknięcie konta zachowując 30 dniowy okres wypowiedzenia?
    Czy lepiej zrobić to po otrzymaniu pieniędzy?

    Kłapouchy Odpowiedz
  • dostał ktoś zwrot za kwiecień?

    m. Odpowiedz
  • czy mieliście sytuacje ze nie naliczyli Wam zwrotu ? ktoś się kontaktował coś mówili (moim zdaniem warunki spełniłem) zaznaczam ze to pierwszy miesiąc i nie mogę się do nich dodzwonić …

    Mlody Odpowiedz
    • poczytaj regulamin i jeśli spełniłeś wszystkie wymogi to złóż reklamację przez bankowość on-line i poproś o odp. tą samą drogą (aby nie dzwonili); to się raz na jakiś czas zdarza i nie raz to przerabialiśmy w tym (a także innych) bankach :) => rzekłbym, samo życie wisienkowicza, nasz chleb (niemal) codzienny ;) jeśli pierwszym PEŁNYM miesiącem był maj to w czerwcu powinni wypłacić kaskę :)

      Krzysztoff
    • U mnie też nie wypłacili do końca czerwca za operacje w maju. Warunki spełnione. To ma być pierwszy zwrot. Reklamacja poszła. Mieli odpowiedzieć do 1 dnia, a odpowiedzi po 3 ciągle nie ma. Komuś jeszcze nie wypłacili.

      Li
  • Kiedy tak +/- jest wypłacany moneyback?

    ceglaaa Odpowiedz
    • Zwykle 8 dnia miesiąca

      mbo
    • @mbo, czyli jak za poprzedni miesiąc jeszcze nie otrzymałem, to mogę już nie dostać? Konto zakładałem jeszcze w czasie promocji i konsultantka mówiła mi o wszystkich jej warunkach itd. ale papiery, które przyszły kurierem podpisałem jak już promocja sie skończyła.

      ceglaaa
    • Nie powinno być problemu – zadzwoń lub napisz z serwisu transakcyjnego.
      Ja biorę udział w poprzedniej edycji promocji.

      mbo
    • @mbo póki co czekam do końca miesiąca. Później będe działał z ew. reklamacjami.

      ceglaaa
  • U mnie pierwszym pełnym miesiącem był czerwiec, a zwrotu nie ma do dzisiaj. Na reklamację wysłana około połowy lipca (minęło ponad 2 tyg.) nic nie odpisali. Ktoś tak miał?

    Li Odpowiedz
    • ja mam identyczną sytuację, na rozpatrzenie reklamacji czekam już miesiąc (wysłana 2 lipca)…

      tomi_01
    • Sprawdziłam w systemie – wysłałam reklamację 1.07. Co w razie braku reakcji na reklamację? Dzwonić na infolinię?

      Li
    • Po 31 dniach odpowiedź na reklamację z Citi:

      „Uprzejmie informuję, że podjęliśmy starania, aby szczegółowo wyjaśnić reklamację. Jednakże z uwagi na specyfikę sprawy i konieczność przeprowadzenia szczegółowej analizy, udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia reklamacji nie jest możliwe. Sprawa wymaga konsultacji z wyspecjalizowaną
      w danym aspekcie jednostką banku.
      Przepraszam za niestandardowy czas oczekiwania na odpowiedź.
      Stanowisko w poruszonej sprawie przedstawimy w terminie do 31 sierpnia 2018 r.”

      Czyli należy na samą odpowiedź czekać 2 miesiące? Kpiny sobie robią. Dotychczas Citi chyba nie wycinało takich numerów. Czyżby coś się zmieniało? Widzę, że w innych promocjach też ludzie się skarżą.

      Li
    • Niestety Citi pod względem kontakru to masakra. Odpowiedzi na pytania reklamacje najwcześniej po 29 dniach a często to 2 miesiące

      Andy
  • A nie ma ograniczeń czasowych? Przecież czas na rozpatrzenie reklamacji jest ściśle określony i nie zależy od widzimisię instytucji, do której kierowana jest reklamacja. Brak odpowiedzi w określonym ustawowo terminie nie jest jednoznaczny z pozytywnym rozparzeniem reklamacji?

    Li Odpowiedz
    • Zgodnie z obowiązującym od czerwca br. prawem odpowiedź na reklamację w banku powinniśmy otrzymać w ciągu… 14 dni :) w citku trenujemy 30-60 dni i odpowiedź o przedłużeniu oczekiwania po 30(!) dniach oczekiwania to od lat standard (przerabiałem/-am) co jakiś czas niestety; ps. inna ciekawostka: w PL prawo mówi, że dokumentami potwierdzającymi tożsamość są dowód osobisty oraz paszport; citek zaś… uznaje tylko dowód osob. (sic!); zawsze lex specialis działa NA KORZYŚĆ Klienta a nie odwrotnie… Co tam prawo, nawet rzymskie, nie ma to jak amerykańskie dziadostwo niestety:/ Dodam, że banki z różnych innych krajów też luźno trzymają się litery prawa :] Sprawa do rzeczników, nadzorów, arbitrów – zostawię sobie to na emeryturę ;) a dossier rosną, pęcznieją… eh

      krzysztoff
    • krzysztoff> Gdzie znajdę informację, że czas został skrócony do 14 dni? Możesz wkleić link?

      Li
  • Dzięki wielkie za wyjaśnienia – ja w wolnej chwili lubię podociekać i nie odpuszczam w takich sytuacjach :) Takie hobby. Mail do banku na początek, Samcik, KNF. Inne banki, w których załatwiałam reklamcję baaardzo trzymają sie tych 14 dni na odpowiedź. Zwłaszcza przy procedurze chargeback terminy były pięknie dotrzymywane.

    Li Odpowiedz
    • „Mail do banku na początek, Samcik, KNF” — jaka kolejność ?

      Don Quijote de la Mancha
  • U Samcika: „jeśli składacie jakąś reklamację, to zawsze możecie dodać dla kurażu daleko idącą propozycję rozwiązania sporu. Jeśli bank nie zdąży odpowiedzieć na reklamację, zaś sąd podzieli rozumowanie Rzecznika Finansowego, dostaniecie rekompensatę taką, że ho-ho!” Dla zainteresowanych więcej tutaj http://samcik.blox.pl/2017/02/Bank-czekal-do-ostatniej-chwili-z-odpowiedzia-na.html :) :) :) Warto wiedzieć.

    Li Odpowiedz
  • Kolejny miesiąc i znowu Citi nie wypłacił premii z teminie. Czy tylko ja mam z nimi takie problemy? Wiedzą, jak zniechęcić do siebie klienta.

    Li Odpowiedz
  • u mnie nie wypłacili żadnej premii…na złoozną reklamację odpisali po 2 miesiącach, odpowiedź była pozytywna z informacją że w ciągu 4 dni wypłacą zaległe premie. Minął miesiąc i nic…

    tomi_01 Odpowiedz
    • Dwa miesiace. Zazwyczaj odpowiadaja w ciagu kilku dni (formularz napisz wiadomość) przez bankowosc internetowa.

      Dzisiaj dzwonili z działu utrzymania i zaproponowali 10 % monybacku za wycofanie umowy karty ale tylko do konca roku.

      Wojak
  • Premia na koncie szkoda, że to już końcówka.

    Ciekawski Odpowiedz
  • Dostał ktoś premię w listopadzie?

    K+M+B Odpowiedz
    • Ja nie ale napisalem zapytanie skad to opoznienie wzgledem poprzednich miesiecy bo zawsze bylo ok 10go. Dostalem odpowiedz zgodna z oczekiwaniami czyli, ze czas maja do konca miesiaca…

      Bartglw
  • Nie dostałem moneybacku za grudzień, trzeba będzie pisać reklamacje, ktoś jeszcze z was nie dostał?

    Karr Odpowiedz
  • *za listopad

    Karr Odpowiedz
  • U mnie też brak premii, a do tego odsetki na koncie oszczędnościowym 0,01% zamiast 2,5%…

    Joana Odpowiedz
  • Wpadła premia za listopad.

    P107 Odpowiedz
  • Jest za grudzień.

    savi Odpowiedz
    • Za miesiąc u mnie wpada ostatnia premia. Jesli chcieć czegoś więcej to lepiej wypowiedzenie telefonicznie czy z poziomu bankowości? Jak to było u Was? ;-)

      savi
    • W 2018 zamykałam przez wiadomość w bankowości i dostałam ofertę przedłużeniową na konto i osobno na KK. W tym roku (początek stycznia) już niestety była oferta tylko na kartę (10% z zakupów KK, max 100zł).

      asi
    • Chyba więcej można wynegocjować z działem utrzymania klienta. Sam jestem ciekaw czy mnie czymś zachęcą do utrzymania konta. 3.

      Pietia
    • To były właśnie oferty z działu utrzymania klienta.

      asi
    • A. no to tak :)

      Pietia
  • Z tego co pamiętam, to na założenie konta w tej promocji był czas do 30 kwietnia. Ja co prawda wniosek zdążyłem wypełnić wcześniej, ale papiery do podpisania przyszły kurierem dopiero w maju – który miesiąc jest pierwszym pełnym miesiącem po otworzeniu konta za który liczy się moneyback ? Maj czy czerwiec? Dodam, że w maju zeszłego roku nie wykonywałem żadnych transakcji, więc nie jestem w stanie stwierdzić, czy za ten miesiąc moneyback się naliczał czy nie.

    ceglaaa Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy