200 zł do empik.com za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium (i darmowa legitymacja ISIC na 2 lata)

Jeden z naszych czytelników podzielił się dziś z nami bardzo ciekawą promocją dla klientów Banku Millennium. W zamian za wyrobienie dowolnej karty kredytowej MasterCard banku zgarnąć możemy 200 zł w postaci bonu do wydania w sklepie internetowym empik.com. Promocja nie ma praktycznie żadnych dodatkowych warunków oprócz jednego: o kartę trzeba wnioskować w konkretny sposób. A gdyby tego było mało, to bank przygotował jeszcze kilka innych promocji – m.in. ze zwrotem za zakup legitymacji studenckiej ISIC oraz zwrotem realnej gotówki ;)

200 zł za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium

200 zł za zawarcie umowy o kartę kredytową

Regulamin promocji dotyczącej kart kredytowych jest dość precyzyjny. 200 zł w postaci vouchera do Empiku zgarnąć mogą te osoby, które:

złożą Wniosek kredytowy o wydanie dowolnej głównej karty kredytowej MasterCard Banku Millennium i zawrą Umowę karty kredytowej dotyczącą tej Karty, za pośrednictwem kanału bankowości elektronicznej Millenet, w terminie określonym w § 3, przy czym decydujące znaczenie ma data złożenia ww. Wniosku kredytowego.

Dokładnie w opisany wyżej sposób udało nam się wywołać informację o promocji: wystarczy zalogować się do bankowości internetowej banku, wybrać z menu wniosek o kartę kredytową i przeczytać o promocji.

Dalej sprawa jest prosta: wniosek należy złożyć do 31 grudnia 2016 i to w zasadzie… tyle. Niedługo po zawarciu umowy o kartę kredytową otrzymamy SMSa z kodem o wartości 200 zł do wykorzystania na empik.com. Dokładniej:

Wysyłka nagród następować będzie raz na miesiąc, do 20 dnia kalendarzowego miesiąca następującego po złożeniu wniosku o kartę.

Istotne jest tylko, aby nie złapać się na jedno z ograniczeń:

Z udziału w Promocji wyłączeni są Klienci, którzy:
1) w trakcie trwania Promocji dokonają zamiany aktualnie posiadanej głównej karty kredytowej Banku na Kartę, o którą zawnioskowali w trakcie trwania Promocji,
2) w okresie trwania Promocji złożyli w Banku wniosek dotyczący rezygnacji z jakiejkolwiek głównej karty kredytowej Banku […]

Ile kosztuje karta kredytowa w Banku Millennium?

Skoro tak łatwo jest zdobyć premię za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium, to oczywistym jest pytanie, czy w ogóle opłaca się to robić. Wszystko wskazuje na to, że jak najbardziej – tabela opłat i prowizji dotycząca kart kredytowych banku nie zawiera istotnych pułapek. Wyrobienie karty jest darmowe, natomiast zapłacić możemy za miesięczne korzystanie z karty. Wystarczy, że wykonamy 5 operacji bezgotówkowych i opłaty nie będzie.

Karta kredytowa Impresja jest o tyle ciekawym plastikiem, że dodatkowo pozwala nam… zarabiać. Nie wszędzie, ale w wybranych sklepach bank odda nam 5% wydanej kwoty, do 760 zł rocznie. Lista partnerów programu moneyback wygląda następująco:

  • Apart
  • Empik
  • Carrefour
  • Piotr i Paweł
  • TravelPlanet.pl
  • Sony Centre
  • Sephora
  • Smyk
  • Venezia
  • Deichmann
  • Baldinini
  • Coccinelle
  • MaxMara
  • Marella
  • Pollini
  • FrancescoBiassia
  • PennyBlack
  • Zara
  • Pull&Bear
  • Massimo Dutti
  • Bershka
  • Stradivarius
  • Oysho
  • Zara Home

Wszystkie zwroty naliczane są na początku kolejnego miesiąca oprócz zakupów w Carrefour – tam za każde wydane 30 zł otrzymamy automatycznie e-Kupon na kolejne zakupy o wartości 1,50 zł.

Szczegóły w regulaminie programu moneyback.

Jak uzyskać dostęp do promocji?

Na koniec jeszcze jedna kwestia: skoro złożenie wniosku konieczne jest przez system Millenet, to oznacza to mniej więcej tyle, że musimy mieć do niego dostęp. Najprostszą możliwością posiadania takiego dostępu jest otwarcie Konta 360° (lub Konta 360° Student). Warto tu od razu dodać, że prowadzenie konta jest darmowe, o ile zapewnimy wpływ min. 1000 zł (może być z innego swojego konta) oraz wykonamy kartą jedną transakcję na dowolną kwotę – np. płacąc za bułki w piekarni. Konto w wersji Student nie wymaga wpływu.

Co ciekawe samo założenie Konta 360° również się opłaca: w aktualnie trwającej promocji do zgarnięcia mamy nawet 360 zł zwrotu za płatności kartą! Jakby tego było mało przypominamy również, że w Banku Millennium można założyć Lokatę Mobilną dla kwoty do 10 000 zł na 3% w skali roku (podwyższane do 3,25% dzięki rozszerzonej rzeczywistości) oraz skorzystać z konta oszczędnościowego, które płaci 2,7% dla kwoty aż 100 000 zł. Sam użytkuje Konto 360° głównie ze względu na dwie ostatnie kwestie.

Jesteś studentem? Dodatkowo zgarniesz darmową legitymację ISIC na 2 lata!

Darmowa karta ISIC od Banku Millennium
A gdyby wam ciągle było mało, to skorzystać możecie z jeszcze jednej promocji Banku Millennium – tym razem przeznaczonej dla osób, które chcą kupić legitymację ISIC. Legitymacja ta potwierdza status studenta, dzięki czemu uzyskujemy zniżki w wielu miejscach na całym świecie. Dodatkowo pozwala na skorzystanie z wielu rabatów, a w droższych wersjach oferuje ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą.

Jak więc uzyskać zwrot? Jeśli Konto 360° (lub Konto 360° Student) założysz w okresie od 1.09.2016 do 31.01.2017 i wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingu banku oraz podmiotów powiązanych, to bank zwróci ci koszty zakupu legitymacji ISIC w wysokości maksymalnie 79 zł rocznie (czyli 158 zł przez dwa lata). Nagroda podzielona jest na dwa zwroty:

  • za zakup legitymacji w okresie 1.09.2016 – 31.01.2017
  • za odnowienie legitymacji po roku

W jaki sposób zgarnąć pierwszy zwrot? Podczas zamawiania legitymacji na stronie isic.pl należy zaznaczyć zgodę na przekazanie danych do banku w celu rozliczenia akcji, a następnie w ciągu dwóch miesięcy po miesiącu zawarcia umowy należy wykonać minimum jedną płatność kartą lub BLIKiem.

Drugi zwrot otrzymamy wtedy, kiedy przez kolejne 10 miesięcy będziemy spełniać takie same warunki. Trudno jednak będzie o nich zapomnieć, ponieważ automatycznie znosimy wtedy miesięczną opłatę za konto oraz kartę. Opłaca nam się podwójnie.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja mam też do stycznia 2018 ale po drugim doładowaniu.

    Simon Odpowiedz
  • a to byc moze, ja doladowywalem 3 voucherami – wiec zapewne wszystko sie zgadza

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Dostał ktoś dzisiaj voucher, czy jednak bez reklamacji się nie obędzie?

    ff Odpowiedz
  • Ktoś pisał, że jak Bank nie dotrzymuje terminu, to przy ew. roszczeniach klienta pyta: „jakie poniosłeś kliencie straty?” i kończyło się to na niczym. A czy nie można wówczas uargumentować: „Poniosłem stratę, nie otrzymując w terminie kupon na zakupy i musiałem wydać własne, cięzko zarobione pieniądze” ? ;)

    Erko Odpowiedz
  • Jak nie macie pomysłu co kupić, a chcecie gotówkę zawsze możecie wystawić na allegro ofertę. Sam zastanawiam się czy nie odkupiłbym od kogoś vouchera bo waham się nad jednym wiekszym zakupem z empiku. Wiadomo że u nich wszystko drożej no ale jak już będą te vouchery… ;)

    jankos Odpowiedz
  • A jak jest ze zwrotem towaru opłaconego voucherem – środki wracają na konto?

    Łukasz Odpowiedz
    • no przeciez ktos pisal ze kasa wraca na karte podarunkowa.
      Proponuje czytac wiecej niz jeden post powyzej :)

      koles
  • Przedłużenie ważności środków poprzez przelew dotyczy sytuacji gdy mamy tylko jeden voucher. Każdy następny voucher przedłuża ważność poprzed-/niego/-nich.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Przyszły. 4 z 5. ważne do 22.01.2018 :)

    fb Odpowiedz
  • zakupili wiec nowych voucherow dwa dni temu celem pozytywnych reklamacji :)

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Przyszły wszystkie 5.

    Bobek Odpowiedz
  • U mnie póki co ani jednego, wnioski 28.12 ścieżka z potwierdzaniem dochodu w placówce. W korespondencji z bankiem mam potwierdzenie udziału w promocji coś czuję że będę musiał upominać się o swoje vouchery.
    Jest ktoś w podobnej sytuacji?

    jankos Odpowiedz
    • My dalej czekamy na ostatni z 5, poprzednie przyszły jakoś w połowie stycznia. Wczoraj poszła reklamacja i zapewnienie, że dzisiaj zostanie wysłany voucher. SMS’a nie ma nadal.

      Klaudia
    • Dzisiaj dostałem 2 vouchery, czekam na ostatni. Wszystkie wnioski złożone 29.12, ścieżka z potwierdzeniem dochodów w placówce. Mam nadzieję, że ten trzeci się jednak też znajdzie ;)

      Baton
  • Kurczę u mnie nadal żaden, wniosek składałam 29 i 30.12.

    PannaM Odpowiedz
    • u mnie sa wszytskie! zakladne 30.12 szybka sciezka smsowy podpis przez millenet, nie skladalem reklamacji

      koles
  • U mnie też cisza. Złożyłem reklamację, być może Ci co dostali dzisiaj już to uczynili.

    Erko Odpowiedz
    • Ja składałem niezwłocznie w sobote i nic, może realizują to wg. kolejności wniosków o karte i np. kolejna pula jutro… kto wie co tam piszczy w trawie

      jankos
    • Ja też składałam zapytanie, które zarejestrowali jako reklamacje w sobotę więc to nie ten klucz :) Czekam może jutro nastąpi ten wyczekiwany dzień.

      PannaM
  • Przy okazji dla potomnych, jak dziś duże zamówienie opłacałem w Empik to mi jeszcze o 10 zł obniżyło cenę. Nie wiem czy to nie było z tytułu tego, że dopłacałem środki do tego co doładowałem na koncie i zapisałem się jeszcze dziś do tego klubu Empik (a mają tam jakieś promo powitalne właśnie na 10 zł). Zakup zrobiłem tylko jeden, więc to nie było na drugi zakup.

    Bobek Odpowiedz
  • Dopłata była w momencie zakupu przelewem pay-by-link.

    Bobek Odpowiedz
  • Reklamacja w sobotę/ 21 stycznia/. Do tej pory vouchera brak.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Też czekam: 1/2 Wniosek przez sms złożony pod koniec grudnia (za drugi voucher przysłali już dawno), drugi wniosek ręcznie podpisany też składany pod koniec grudnia.

    Jb Odpowiedz
  • Dzwoniłem na partyline i Pani była zdziwiona że nie wszyscy dostali vouchery, bo wg informacji które posiadała to wczoraj nastapiła wysyłka. Ale potwierdziła mi że warunki mam spełnione i oprócz reklamacji która wisi u nich w systemie od 21.01 złożyła w moim imieniu zgłoszenie do działu technicznego, że nie otrzymałem voucherów.

    Także polecam Tym którzy nadal czekają na vouchery ponękać infolinie itp. a przynajmniej poskładać reklamacje żeby biegł ich termin rozpatrzenia bo być może przyjdzie nam powalczyć o swoje i poczekać.

    jankos Odpowiedz
    • Chciałem zostawić sobie jedną kartę, ale jak tak Bank stawia sprawę, to zrezygnuję z obu.

      Erko
    • Jak chciałam zostawić sobie 2 karty najmniej tak teraz się nad tym zastanawiam, już prawie tydzień zwlekają, ile można czekać? Reklamacja zgłoszona i za każdym razem jak ponaglam każą czekać, niezły nieład tam mają

      PannaM
    • Jest nas więcej, mnie brakuje 2 bonów, konsultanci potwierdzają, że faktycznie nie zostały wysłane, dziwią się, bo przecież podobno wysłali już wszystkim. Reklamacje napisałam, odpisali, że przekazali do specjalnego departamentu… i zajmie się tym ichni specjalista…
      Żadnej konkretnej odpowiedzi jak na razie.

      Aga
    • Mnie pomału też ta sytuacja zaczyna denerwować. Dwa vouchery przyszły 13 grudnia i dalej nic. Wciąż brakuje 3 voucherów za karty wnioskowane 4 grudnia. Karty dawno aktywowane i używane mimo, że nie było to wymagane. A najbardziej wkurza tak typowo po polsku, że niektórzy wnioskowali 30 grudnia już dawno podostawali komplet voucherów mimo kart nawet nie aktywowali i już z nich zrezygnowali. Reklamacja z 21 oczywiście bez efektów.

      neme
  • Ja też nie dostałem pozostałych voucher’ów (tylko pierwszy), mimo otrzymane wcześniej odpowiedzi na reklamację że mam je dostać wczoraj.
    Wysłałem kolejną wiadomość i otrzymałem odpowiedź, że za 3 dni mają mi odpisać.

    mbo Odpowiedz
  • Co tam atrakcyjnego kupujecie w empiku? Marże spore. Ja wziąłem aparacik za tysiaka ale jeszcze drugi trzeba wydać …

    dario Odpowiedz
    • Ja kupiłam trochę prezentów na zapas, np. puzzle i książeczki dla dzieci w rodzinie.
      No i dla siebie kilka gier – jak były na promocji przed świętami (teraz nie wiem jak jest), to już nie było dużo drożej niż w innych miejscach.
      Generalnie u mnie było podejście: co bym chciała ale szkoda mi kasy (np. kilka fajnych książek) lub co bym kupiła gdzieś indziej taniej ale tu za darmo (czyli wspomniane prezenty).

      K'.
    • klocki lego i książki są w dobrej cenie

      kacper
    • No proszę, do taniego aparatu jak znalazł

      Loki
    • Perfumy tez sa w super cenach, w porownaniu do Douglasa np.

      Klaudia
  • Co do zatrzymania karty, to warto się zastanowić. Wczoraj rozmawiałem z retencją i z tak elastycznym podejściem banku się jeszcze nie spotkałem (brawa!). Darmowa karta Gold na 12 miesięcy + moneyback 3% + pakiet ubezpieczenia w podróżach zagranicznych. Efektem jest zatrzymanie Golda w Mille na kolejnych 12 miesięcy! Tu uwaga dla wszystkich cherrypickerów – warto z bankami rozmawiać i próbować negocjować :)

    Dodatkowo jeśli Idea nic nie zaproponuje jeśli chodzi o lokaty, to wszystkie środki od nich popłyną na oszczędnościowe 2,5% w Mille.

    turbomiś Odpowiedz
    • ten moneyback to na ile czasu dostales?

      koles
    • Mnie zaproponowali zwolnienie z opłat brak ilości operacji (normalnie 5) i 3% zwrot na 6 miesięcy i to na wejście. Jakie dostałeś to ubezpieczenie – ogólne warunki?

      wdan
    • Ubezpieczenia są z zasady przy karcie Gold.

      K'.
    • na kazdej karcie? czy tylko na GOLDzie?

      koles
    • to ubezpieczenie jest za friko w pakiecie do karty Gold, tak samo jak assistance, ale o moneyback warto zapytać ;)

      dialam
    • Tam nie jest przypadkiem 2,5% na nowe środki? Po miesiącu będzie już mniejszy %

      Loki
    • Zwrot 3% ma jakies miesieczne ograniczenie?

      Herman
    • 760 zł przez 3 miesiące, ubezpieczenie to pakiet ubezpieczenia w podróży oraz darmowy assistance i standardowa usługa concierge.

      turbomiś
    • ten moneyback 3% to dostaliscie na kazdej karcie czy tylko na MC GOLD?
      te korzystne warunki proponuja odrazu jak sie zamyka na infolini, czy dzwonia pozniej zeby wam to zaproponowac i zatrzymac?

      koles
  • Maksymalnie można otrzymać 760 zł zwrotu a więc trzeba wydać ponad 25 tys by zgarnąć całą pule

    rychu75 Odpowiedz
    • Pytanie czy po 253zl na miesiac , czy mozna w jednym miesiacu calosc zgarnac? Bo mam sale na wesele do oplacenia wiec mozna pokombonowac jesli by mi limit zwiekszyli :p

      Herman
    • Możesz wpłacić kasę na kartę, będziesz mieć limit na + i wtedy zapłacić, tylko pytanie czy uznają coś takiego
      i limity dzienne zmienić

      Loki
    • Teoretycznie to nie zadziała, bo najwyższy możliwy do ustawienia limit dzienny to „do limitu karty”.

      Don Quijote de la Mancha
  • @ Don Quite de la Mancha
    Zadziała
    Przećwiczyłem to wczoraj na Impresji ze stanem dostępnym kilkudziesieciu złotych i limitem karty 1 tys zł. We wpłatomacie wpłaciłem kase na konto 360 stopni, za chwile w apce mobilnej przelałem 2130 zł na Impresje i za moment zapłaciłem Impresją za telewizor 2169 zł ……i znów mam pare zł na kk i potwierdzenie z mall.pl ze wplata dotarła

    rychu75 Odpowiedz
  • Mnie to już wkurza tak szczerze mówiąc- na 16 stycznia chciałem kupić prezent ojcu na urodziny ale nie mogę bo musze się prosić o uznanie czegoś co jest oczywiste. Niedługo tydzień minie od złożenia reklamacji, która jest oczywista jak w przypadku wszystkich, ale musimy odczekać 14 dni jak przy tradycyjnej reklamacji, żeby coś nam odesłali. Millennium chciało zdobyć klientów na stałe ale chyba odbije im się to czkawką – „pewne jak w banku”? Chyba tak to szło powiedzenie

    Jarosław Odpowiedz
  • Dzisiaj napisałem w zgłoszeniu z wczoraj, że jestem oburzony tym, jak to wygląda i nadal czekam na voucher. Po 30 minutach otrzymałem sms-a z bonem.

    Erko Odpowiedz
  • dostałam właśnie voucher po reklamacji złożonej 21.01

    Paulina Odpowiedz
  • widocznie rozpatruja reklamacje na bieżąco, trzeba czekac, nie ma co się nakręcać :)

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Jest ostatni piąty bon :)

    Karr Odpowiedz
  • Wszystkie 5 się zameldowało :D

    jankos Odpowiedz
  • U mnie również dotarły. Reklamacje złożyłem w sobotę, wczoraj dzwoniłem i przyjęli zgłoszenie do działu technicznego.

    Loki Odpowiedz
  • Czy jest tu ktoś kto jeszcze nie otrzymał jakiegoś brakującego vouchera? Ja wciąż czekam…

    Adaś Odpowiedz
  • Ja również czekam – nic nie dotarło …

    mbo Odpowiedz
  • Czy po zamknięciu kart przez infolinie znikają one od razu z systemu? Tak to u mnie wygląda. Wydawało mi się, że przez okres 30 dni będą dostępne w systemie.

    resko Odpowiedz
    • Ktos tu pisal ze po rozmowie z konsultantem z dzialu utrzymania klienta. Wizerunki kart mu wyszarzaly. U mnie nie wiec zapytalem w millenet dlaczego, odpisali ze po miesiacu poprostu znikna, nawet podali date, do tego czasu beda aktywne.

      Herman
    • Herman, u mnie tak było. Przed południem rozmowa a wieczorem karty zablokowane i wyszarzone. Po kilku dniach zniknęły. Na drugim koncie też po rozmowie są wyszarzone z napisem karta w trakcie zamykania i wykrzyknikiem, ale już kilka dni minęło i nie zniknęły.

      dario
    • Karty są zamykane, rachunek karty zostaje na 30 dni, gdyby był jakiś zwrot że sklepu na kartę. Po prostu saldo musi się wyzerować.

      Loki
  • Czy po wypełnieniu formularza gwarancji satysfakcji otrzymuje się jakiekolwiek potwierdzenie zrobienia tego? Może coś przegapiłam. Wypełniłam, wysłałam, a teraz nie wiem, czy do Credit Agricole doszło, potwierdzenia wysłania nie mam, a proces zamykania konta w toku.

    KatJa Odpowiedz
  • Dostałem odpowiedź na wiadomość w serwisie transkacyjnym:
    „Szanowny Panie,

    W związku z brakiem wysyłki zaległych Voucherów, Pana zgłoszenie została zarejestrowane jako reklamacja o numerze CLM000000294568.

    W przypadku jakichkolwiek pytań proszę powoływać się na ten numer sprawy.

    Odpowiedź otrzyma Pan bezpośrednio z Wydziału Reklamacji w millenecie. Pragnę zaznaczyć, że zgodnie z Regulaminem maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni, dokładamy jednak wszelkich starań, aby reklamacje rozpatrywane były w możliwie jak najszybszym terminie.”

    Czyli znów czekanie na nie wiadomo co …

    mbo Odpowiedz
    • standard

      Erko
    • Też mi dziś przyszło, po kolejnej reklamacji.

      Klaudia
    • Dlatego m.in. że musiałem przypominać się z reklamacją zamknąłem obie karty. Szkoda:( Jedną mógłbym sobie zostawić, gdyby mi dali warunek bezpłatności, ale nie tylko na rok. Fajnie obsługuje się te karty przez apkę mobilną, mają u nich konto. No ale..

      Erko
  • Przed chwilą miałem telefon z informacją, że wysyłka ma być dzisiaj – maksymalnie w poniedziałek.
    Dodatkowo było pytanie czy można zamknąć reklamację.
    Nie pozwoliłem na to.

    mbo Odpowiedz
  • Ja dziś dostałem ~0.50 zł odszkodowania / rekompensaty. Jednak dobrze napisana reklamacja sama się broni ;)

    Loki Odpowiedz
  • Pamiętaj o odprowadzeniu podatku od tych 50 groszy ?
    Wygląda na to że wszyscy piszący reklamację dostają vouchery.
    A czy jest ktoś kto dostał negatywną odpowiedz na reklamację i nie dostał vouchera ?

    rychu75 Odpowiedz
  • Przed chwila dostałem pozostałe 4 kody – sprawa w końcu jest zamknięta.

    mbo Odpowiedz
  • rowniez potwierdzamz ze zaleglosci otrzymalem.

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Owszem 2 vouchery przyszły ale jeden nie działa. Dostaję komunikat „Karta o podanym numerze nie istnieje” :(

    sebeksk Odpowiedz
    • Po tygodniu od zgłoszenia reklamacji nie było żadnego odzewu, więc poszedłem zamknąć 3 karty. 10 minut po wyjściu z banku dostałem sms’a o rozpatrzeniu reklamacji. Po zalogowaniu się do millenetu przeczytałem, że w ciągu dwóch dni roboczych dostanę zaległe vouchery. A teraz przyszły 3 vouchery. Więc jest już komplet 5 voucherów. Czas na zakupy :)

      neme
  • Reklamacja 21 stycznia. Do tej pory brak jakiejkolwiek informacji.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • U mnie wszystkie karty mają po 0 PLN

    Robert Odpowiedz
    • ja dostałem2 vouchery o wartości 0 PLN – nie da się doładować środków na empik.com. Zgłosiłem reklamację tel. w empik-u – odesłali mnie do Millenium. Na info Mille twierdzą, że oni tylko dostarczają vouchery i odesłali mnie do empik, czyli od Annasza do Kajfasza. Znów tel. do empik i zgłoszenie reklamacji – mają odezwać się w poniedziałek…

      kolo
    • Dostałam 5 bonów i UWAGA ŻADEN NIE DZIAŁA – paranoja – zgosilam na milelinie, ponoć już mieli kilka takich zgłoszeń, przyjęli reklamacje i mam czekać, najszybciej w poniedziałek będzie coś wiadomo. Istny obłęd, myślałam, że sprawa już zakończona.. pomyślnie a tu kolejna wtopa.

      PannaM
  • @Loki już dla pięćdziesięciu groszy mogłeś sobie darować :P Millenium z tą promocją zaszalało wydali tyle kart (wyrobienie pewnie też kosztuje), koszty na wysyłkę, ludzie co nad pracowali, vouchery i jeszcze moneybacki dla zamykających karty. Serio zachowali się bardzo przyzwoicie mimo obecnego poślizgu.
    Do najbliższej placówki mam dość daleko ale ze względu na proste warunki bezpłatności konta, dobrze oprocentowane konto oszczędnościowe, lokatę mobilną oraz nowoczesność w bankowości (rejestracja numerów na kartę, podpinanie kart itd) stali się moim bankiem Nr 1

    jankos Odpowiedz
    • potwierdzam :) za duzo na nim nie zarobilem (do zeszlego tygodnia prawie nic) a jest moim pierwszym bankiem :D

      koles
    • Dlaczego? Gdybyś to Ty zalegał za spłata to ścigali by odsetki, czemu ja nie mam ściągać od nich?

      Loki
  • Pomijając tę promocje to Millennium jeden z lepszych banków ze względu na funkcjonalność ( teraz nawet bilety ZTM i logowanie do ZUS) oraz ofertę

    Karr Odpowiedz
    • zgadzam się – nowoczesny, ładny i z fajną ofertą. Oby się to nie zmieniło.

      Michał
    • A mnie wkurza to ich dynamicznie rozwijane menu jak się najedzie kursorem. Ogólnie taka moda. Mnie osobiście to nie odpowiada. Poza tym za dużo reklam. Ale logowanie do ZUS czy rejestracja telefonu to wygodne.
      Jednak Bank u mnie upadł niskim limitem dziennym transakcji.

      dario
    • Drop-down menu po prostu jest najefektywniejsze, bo daje jednoklikowy dostęp do bardzo wielu paneli. Mi nie podoba się przeładowanie pełnej wersji obrazkami, ale to kwestia gustu. Wersja na komórki (bo to rwd!) i apka mobilna wyglądają znacznie lepiej.

      Do wad można jeszcze dodać słabe bezpieczeństwo, wprawdzie maskowanie mają, ale nie do hasła, ale do numeru dowodu lub PESEL, czyli do danych, które ktoś może w inny sposób przechwycić, więc maskowanie ich sensu nie ma… Inną wadą jest opóźnione księgowanie operacji w nocy.

      Przy okazji: w nocy z soboty na niedzielę ma nic nie działać, nawet płatności kartowe, pewnie ma to związek ze zmianami, o których xyz pisał…

      Don Quijote de la Mancha
  • No i mamy festiwal pochwał. Zapewne od tych co dostali vouchery. Ja ciągle czekam na odpowiedź na reklamację. Bez zwgledu na to czy dostanę zaległe vouchery czy nie—- zostawię 1 kk a resztę zamknę. Na znak protestu. Bałagan, niedotrzymanie terminu wysyłki voucherów, to chyba wystarczający powód

    rychu75 Odpowiedz
    • Tylko jak zadzwonisz to zgłoś zamknięcie wszystkich u pierwszego agenta, przełącza Cię na agenta ds. Utrzymania klienta i dostaniesz zwolnienie z opłat na jednej karcie.

      Loki
    • Dzieki @loki na ta odpowiedz czekalem od paru dni :)

      koles
  • Czy wypłacając w bankomacie pieniądze blikiem podpiętym do karty kredytowej zapłacę prowizję?

    Karr Odpowiedz
    • Tak, dlatego ja w „Ustawieniach BLIK” jako „Źródło środków” dla „płatności bezgotówkowych” i „płatności internetowych” mam wybraną kk, ale dla „płatności gotówkowych” „Konto 360°”.

      Jeśli chcesz bezpłatnie zamienić limit kredytowy w gotówkę, to polecam przekaz bankomatowy Euronet (do 2 k zł rocznie).

      Don Quijote de la Mancha
  • Podoba się, że spełniają warunki dostępności stron wg standardów WCAG 2.0.

    Roman Odpowiedz
  • Dziś otrzymałem brakujący voucher po zgłoszeniu, że otrzymany wcześniej nie działa. Dostałem też jeden ekstra w gratisie, więc ja z tej promocji jestem zadowolony :)

    sebeksk Odpowiedz
    • Też mi się tak wydawało że 1 dostałem extra, natomiast dzisiaj próbowałem dodać je do konta i o ile ostatni przesłany działa, to przedostatni „nie istnieje taki voucher”…. więc raczej odpada….

      Jarosław
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy