Bon 200 zł do Tesco za wyrobienie karty kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe

Zakończona

Niedawno T-Mobile Usługi Bankowe zapowiedział zmianę warunków otrzymywania 5% moneybacku za zakupy. Od maja uzyskanie zwrotu będzie możliwe bezwarunkowo tylko przez 6 miesięcy. Po tym okresie konieczne będzie posiadanie produktu kredytowego, na przykład karty kredytowej. Z tego też względu infolinia banku wydzwania ostatnio do klientów i proponuje karty na preferencyjnych warunkach, przy okazji obiecując udział w promocji „200 zł na zakupy z kartą kredytową T-Mobile”. Sprawdźmy więc, jakie są warunki tej promocji.


200 zł do Tesco od T-Mobile Usługi Bankowe

200 zł do Tesco za kartę kredytową przez internet

Osoby, które śledzą profil LiveSmarter na Facebooku wiedzą, że już wczoraj zastanawiałem się nad prześwietleniem promocji. Problem w tym, że regulamin oferty definiuje nowych klientów dość dziwnie:

Z Promocji może skorzystać pełnoletnia osoba fizyczna (zwana dalej „Uczestnikiem”), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji i złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową („Kartę”). Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl

O co chodzi? Promocja musi zostać nam zakomunikowana, a wniosek musi zostać złożony internetowo – przynajmniej w teorii. Tymczasem według informacji uzyskanych od was wynika, że promocja jest proponowana przez konsultantów z infolinii banku. Zaznaczam więc, że tylko rozpoczęcie wnioskowania przez internet daje możliwość otrzymania bonu. Prawdopodobnie „komunikację” o promocji najprościej otrzymać przez stronę internetową banku. Program poleceń już takiej komunikacji nie będzie miał.

Warto jednak zaznaczyć, że promocja ma jeszcze jedno ograniczenie: wykluczone są osoby, które były stroną umowy o kartę kredytową T-Mobile Usługi Bankowe w okresie 90 dni przed złożeniem promocyjnego wniosku.

Bon za wydanie 500 zł

Co dalej? Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej banku wystarczy wydać kartą min. 500 zł w sklepach lub internecie. Będziemy na to mieli pełny miesiąc następujący po miesiącu zawarcia umowy, przy czym bank wyklucza tu transakcje z kodami MCC:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
  • 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne

To tyle! Wysyłka kart podarunkowych o wartości 200 zł do sieci sklepów Tesco nastąpi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Podpisując umowę np. w marcu i spełniając warunki w kwietniu kartę otrzymamy do końca maja.

Warto również zaznaczyć, że posiadając konto osobiste w T-Mobile możemy również otrzymać zwrot w wysokości 15/25 zł za powyższe wydatki – w końcu transakcje kredytówką są premiowane w ramach programu moneyback.

Szczegóły w regulaminie promocji. Promocja trwa do końca kwietnia (do 30.04 możemy składać promocyjne wnioski).

Ile kosztuje karta kredytowa w T-Mobile?

Wydatnie karty kredytowej MasterCard w T-Mobile Usługi Bankowe jest darmowe. Zapłacić możemy 70 zł za rok używania karty, jednak po rozliczeniu transakcji o wartości 7500 zł opłata spadnie do 35 zł, a po wydaniu 15 000 zł – do zera.

Co ciekawe oprócz opłaty rocznej za wznowienie karty występuje również opłata miesięczna: 8 zł. Łatwo się jej jednak pozbyć – wystarczy wykonać 4 transakcje bezgotówkowe w danym okresie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dziś dotarł bon, po 2 wiadomościach ponaglających, nie były to reklamacje, tylko pytania w stylu: „kiedy dojdzie bon?”.

    abc Odpowiedz
  • Dostalem wczoraj awizo. Z ciekawości sprawdziłem emonitoring i ostatni status to „niedostarczono – Olsztyn”. Fajnie że jestem z Torunia xd

    savi Odpowiedz
  • Czy ktoś jeszcze nie dostał bonu?

    Tomaszek Odpowiedz
    • Tak, reklamacja wysłana jakiś tydzień temu – na razie brak odzewu, tylko info, że reklamacja jest rozpatrywana i może to potrwać do 30 dni.

      Blondynka
    • No to dokładnie tak jak ja :)

      Tomaszek
    • Ja na swoją reklamację dostałem przeprosiny za błąd pracownika i przelali drugie 100 zł jako wyrównanie do wartości bonu do Tesco. Gratuluję tym co mają bon + 100 zł :-)

      PETRUS
  • Właśnie też dostałem dodatkowe 100zł.
    A ja współczuję tym, co mają bon i 100zł, bo to drugie zostanie im zabrane ;)

    Tomaszek Odpowiedz
  • Mój bon np. przyszedł 3.07. Mnie nie było w domu, a listonosz „zapomniał” zostawić awizo. Drugiego, tydzień później również (taka to nasza poczta kochana). W odpowiedzi na reklamację w Banku otrzymałem nr listu przewozowego i okazało się, że bon (o dziwo) jeszcze czeka na poczcie. Właśnie go odebrałem. Szacun dla Banku, tym razem d…. dała poczta. Pozdrawiam

    Tomc Odpowiedz
  • Ja również nie otrzymałam bonu po spełnieniu warunków. Na zapytanie otrzymałam odpowiedź, że już skorzystałam z promocji „wiosenne porządki”. W związku z powyższym złożyłam pisemną reklamacje poprzez bankowość elekroniczną. Wczoraj otrzymałam odpowiedź, że pracownik weryfikujący moje dane po złożeniu wniosku pomylił się i przypisał mnie do promocji „Wiosenne porzadki”, chociaż w dokumentach – umowach przyslanych mailowo zawarty był regulamin promocji „bon do Tesco”. Reasumując bonu do Tesco nie dostanę, ale otrzymałam kolejny bonus „wiosenne porzadki” w postaci 100 zł. Cała sprawa wyjaśniania trwała ponad 2 tygodnie.

    Kika Odpowiedz
    • Miałem podobnie. Tyle, że mi odpisali tak: 100 zł wyksięgujemy a bon prześlemy. Idzie już 4 tydzień. Napisałem dwa zapytania co z tym bonem a oni nawet nie potrafią mi odpowiedzieć kiedy i czy w ogóle został wysłany… porażka…z drugiej strony może warto przejść się na pocztę i sprawdzić czy przypadkiem listonosz nie zapomniał zostawić awizo..

      Kagoo
  • To po trzymaniu nagród warto chyba zamknąć KK i czekać na jakąś kolejną promocję…widać, że okresy karencji krótkie :)

    abc Odpowiedz
  • U mnie złożona reklamacja i o dziwo już następnego dnia odpowiedź, że „bon się nie należy, bo umowa została podpisana 4.05 a więc po zakończeniu promocji”. Problem w tym, że w regulaminie jest mowa o dacie zawnioskowania a nie podpisania umowy, więc poszła odpowiedź na reklamację…ciekawe co tym razem wymyślą…

    JJ2010 Odpowiedz
  • Sprawdźcie swoje wyciągi, ja mam tam jedna dodatkową operację na rachunku KK:
    2017.09.04 Transakcja bezgotówkowa-obciążenie -100
    Bez żadnych szczegółów. Czyżby odbierali kasę za wiosenne porządki?
    Co ciekawe nie ma tego w historii karty, ani rachunku karty.
    Reklamuję…

    keram7m Odpowiedz
    • hej Keram7m
      mam tak samo – dostalem bon i 100 za promocje wiosenne porzadki w ktorej nie bralem udzialu – choc chcieli mi ja wcisnac twierdzac ze nie lapie sie na bon do tesco.
      wczoraj zauwazylem brak 100 pln – zadzwonilem na COK i dowiedzialem sie ze to byla korekta gdyz wspomniane 100 pln mi sie nie nalezy – bo dotyczylo promocji wiosenne porzadki;)

      Michal1607
    • U mnie to bardziej skomplikowane. Bonu nie dostałem, tylko po reklamacjach (wprowadzenie w błąd przez konsultanta), 200zł na rachunek karty „w ramach dobrej współpracy”, nic nie pisali, że zapiorą za wiosenne porządki, a jednak…

      keram7m
    • ja szczerze powiedziawszy spodziewalem sie tego, wiec caly czas mialem 100 pln nadplaty na karcie.
      Jak widac maja chaos ale to jednak bankowcy i ani zlotowki nie odpuszcza.. ogarneli balagan i teraz robia korekty…

      Michal1607
    • Ciekawe, jestem w takiej samej sytuacji jak Wy i patrzę w ostatni wyciąg za okres 2017.08.06 – 2017.09.05 i nie mam korekty….

      Maku
    • Maku.. nie martw sie.. ida po ciebie:) . jak z bonami – na kazdego przyjdzie pora;-)

      Michal1607
  • Czy ktoś pamięta jak to jest z opłatami za tą kartę? Była mowa o promocji i jakimś zwolnieniu z opłat ale nie pamiętam do kiedy…
    może ktoś życzliwy przypomni?

    Romek Odpowiedz
    • Do końca roku nie ma opłat. Od stycznia warunkiem zwolnienia z opłat jest wykonanie minimum 4 transakcji w miesiącu (inaczej 8 zł opłaty).
      A kiedy stuknie Ci rok posiadania karty, to robi się gorzej, bo w drugim roku posiadania karty musisz wydać:
      1) 15 tyś w ciągu roku, żeby nie została pobrana żadna opłata;
      2) 7,5 tyś wtedy opłata będzie wynosić 35 zł
      3) mniej – opłata 70 zł
      Co ważne, jeżeli chcesz zrezygnować z karty przed płatnym rokiem, to musisz zrobić to aż 2 miesiące wcześniej.
      Nie pamiętam czemu – zrobiłam sobie ściągę do obsługi tej karty, gdy ją zakładałam:)
      Jeżeli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

      ola
    • @Ola
      Czyli jeśli dobrze rozumiem po pierwszym roku nie będzie opłaty a będzie dopiero ewentualnie po drugim?

      Rask
    • Potwierdzam, że od stycznia trzeba wykonywać 4 transakcje na dowolną kwotę, aby uniknąć opłaty, dam sobie również głowę uciąć, że po pierwszym roku używania karty nie ma opłaty za jej wznowienie, o czym tutaj nie mówicie….co do punktów:
      1) 15 tyś w ciągu roku, żeby nie została pobrana żadna opłata;
      2) 7,5 tyś wtedy opłata będzie wynosić 35 zł
      3) mniej – opłata 70 zł
      to chyba racja, może jeszcze ktoś to potwierdzi, ale….od lutego 2018 r. jak ktoś kiedyś pisał prawdopodobnie bank zakończy cashback, więc posiadanie karty kredytowej przestanie być opłacalne :)

      Maku
    • Maku, no właśnie tak to może niejasno napisałam: po pierwszym roku nie zostanie pobrana opłata za wznowienie, czyli pierwszy rok jest darmowy.
      Nic nie zapłacisz po pierwszym roku.
      Ale jeżeli w ciągu drugiego roku nie wydasz ile trzeba, to za wznowienie, po zakończeniu tego drugiego roku już zapłacisz, czyli ten drugi rok już nie jest bezpłatny ale skutki (opłatę) poczujesz po jego zakończeniu. Tak ja zrozumiałam to co mi Pani opowiadała przez telefon przy zawieraniu Umowy. Nie zapisałam, co jeśli będę zamykała kartę przed końcem drugiego roku (czy będzie opłata). Zapisałam natomiast, że z jakiś powodów chęć likwidacji karty muszę zgłosić na 2 miesiące przed.
      @Rask – według tego co nabazgrałam podczas rozmowy z Panią z banku – tak, opłatę pobiorą po zakończeniu drugiego roku

      ola
  • Czy Wam też pobrali opłatę za kartę kredytową 8 zł w dniu 5 stycznia?

    Maku Odpowiedz
    • Ciekawe, ja mam napisane w notatkach na temat karty kredytowej,że od 2018 roku muszę zrobić nią 4 transakcje miesięcznie żeby uniknąć tej opłaty 8 zł, bo w całym 2017 wystarczyła jedna w miesiącu,napisałem reklamacje i zobaczymy

      Maku
    • A to ja 4 transakcje na pewno zrobiłem

      kuks
    • Komentarze powyżej z października pokazują,że mam rację, dostałem sms z banku, że reklamacja w toku, swoją drogą w innym wątku o tym banku ktoś napisał też o niesłusznej prowizji jaką dostał w styczniu, więc to pewnie jakiś ogólny trend :/

      Maku
    • No i reklamacja rozpatrzona, opłata zwrócona :)

      Maku
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy