Niedawno T-Mobile Usługi Bankowe zapowiedział zmianę warunków otrzymywania 5% moneybacku za zakupy. Od maja uzyskanie zwrotu będzie możliwe bezwarunkowo tylko przez 6 miesięcy. Po tym okresie konieczne będzie posiadanie produktu kredytowego, na przykład karty kredytowej. Z tego też względu infolinia banku wydzwania ostatnio do klientów i proponuje karty na preferencyjnych warunkach, przy okazji obiecując udział w promocji „200 zł na zakupy z kartą kredytową T-Mobile”. Sprawdźmy więc, jakie są warunki tej promocji.
200 zł do Tesco za kartę kredytową przez internet
Osoby, które śledzą profil LiveSmarter na Facebooku wiedzą, że już wczoraj zastanawiałem się nad prześwietleniem promocji. Problem w tym, że regulamin oferty definiuje nowych klientów dość dziwnie:
Z Promocji może skorzystać pełnoletnia osoba fizyczna (zwana dalej „Uczestnikiem”), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji i złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową („Kartę”). Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl
O co chodzi? Promocja musi zostać nam zakomunikowana, a wniosek musi zostać złożony internetowo – przynajmniej w teorii. Tymczasem według informacji uzyskanych od was wynika, że promocja jest proponowana przez konsultantów z infolinii banku. Zaznaczam więc, że tylko rozpoczęcie wnioskowania przez internet daje możliwość otrzymania bonu. Prawdopodobnie „komunikację” o promocji najprościej otrzymać przez stronę internetową banku. Program poleceń już takiej komunikacji nie będzie miał.
Warto jednak zaznaczyć, że promocja ma jeszcze jedno ograniczenie: wykluczone są osoby, które były stroną umowy o kartę kredytową T-Mobile Usługi Bankowe w okresie 90 dni przed złożeniem promocyjnego wniosku.
Bon za wydanie 500 zł
Co dalej? Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej banku wystarczy wydać kartą min. 500 zł w sklepach lub internecie. Będziemy na to mieli pełny miesiąc następujący po miesiącu zawarcia umowy, przy czym bank wyklucza tu transakcje z kodami MCC:
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
- 4111, określający m.in. usługi transportowe,
- 6012, określający instytucje finansowe,
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
- 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne
To tyle! Wysyłka kart podarunkowych o wartości 200 zł do sieci sklepów Tesco nastąpi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Podpisując umowę np. w marcu i spełniając warunki w kwietniu kartę otrzymamy do końca maja.
Warto również zaznaczyć, że posiadając konto osobiste w T-Mobile możemy również otrzymać zwrot w wysokości 15/25 zł za powyższe wydatki – w końcu transakcje kredytówką są premiowane w ramach programu moneyback.
Szczegóły w regulaminie promocji. Promocja trwa do końca kwietnia (do 30.04 możemy składać promocyjne wnioski).
Ile kosztuje karta kredytowa w T-Mobile?
Wydatnie karty kredytowej MasterCard w T-Mobile Usługi Bankowe jest darmowe. Zapłacić możemy 70 zł za rok używania karty, jednak po rozliczeniu transakcji o wartości 7500 zł opłata spadnie do 35 zł, a po wydaniu 15 000 zł – do zera.
Co ciekawe oprócz opłaty rocznej za wznowienie karty występuje również opłata miesięczna: 8 zł. Łatwo się jej jednak pozbyć – wystarczy wykonać 4 transakcje bezgotówkowe w danym okresie.
Komentarze
A to widzę, że jest nas więcej. Żona również nie dostała bonu. Transakcje wykonane, kody MMC ok. Uczestnictwo w promo potwierdzone na infolinii, a bonu brak. Reklamacja już poszła.
• JazzReklamacja uznana i do końca czerwca mają wysłać bon.
• SarmataDostałem via sms informacje o rozpatrzeniu reklamacji, jednak wbrew jej treści nie widzę jej w bankowości elektronicznej:/
• SimrishamU mnie tak samo. Reklamacja uznana i do końca czerwca zostanie wysłany bon. Dodatkowo 20 zł na przeprosiny ;)
• Addonixu mnie też uznana, ale bez 20zl;P chyba za dużo już im reklamacji pisałem; )
• BartekWitam. Simrisham
• WiesławU mnie to samo w nowej bankowości brak takich informacji (komunikatów). Spróbuj zalogować się przez przeglądarkę FIREFOX u mnie wyświetla się stara bankowość i tam są wszystkie komunikaty.
Panowie, dostałem wczoraj na KK T mobile wpłatę 100 zł z tytułem Zwrot promocja KK wiosenne porządki. Czy była równocześnie z bonem na 200 zł do Tesco promocja pod takim tytułem. Czekałem na bon do tesco który powinien dotrzeć do końca tego miesiąca a tu jakaś wpłata na 100 zł. Jeszcze się okaże że zamiast bonu będzie tylko 100 zł.
• pasikonik119Mam tak samo. Coś jest na rzeczy. Czekam za bonem do Tesco
• Łukaszcoś czuję że z bonu będzie nici. Teraz mi się przypomniało że jak babka do mnie zadzwoniła z T-mobile i zaproponowała mi coś takiego. Dopiero jak jej powiedziałem że dostałem na maila informację że jest promocja z bonem do tesco to potwierdziła i że bon dostanę. Niestety rozmowy nie nagrywałem i teraz może byc po ptakach.
• pasikonik119Dzwoniłem do banku i w moim przypadku jestem zapisany do promocji na bon do Tesco na 200zl. Pracownik banku powiedział mi że w tym czasie była inna promocja i omyłkowo z tego tytułu otrzymałem zwrot 100zl. Możliwe jest że dodatkowo otrzymam bon na 200zl który zostanie wysłany pocztą. W banku panuje chaos. Czekam do 30 czerwca a jak nie to reklamacja.
• Łukasz?
Łukasz, a nie chodzi przypadkiem o zwrot promocji KK wiosenne porządki? Właśnie mi też wpadła dodatkowo 100 za powyższą promocję w której ogólnie to nie brałem udziału…:). Podpisywałem dokumenty na bon 200 zł do Tesco i na razie też jego nie otrzymałem. Zostaję mi wiec reklamacja i liczę, że te należne 200 wpadnie
• AndyPanowie, spokojnie, bez wychylania się, cichutko, czekamy do lipca na bon i ani słowa o tej stówce, to dzięki temu może zyskamy jedno i drugie…
• pwsZobaczymy. Poczekajmy do 30 czerwca. W regulaminie jest napisane że promocje się nie łączą.
• ŁukaszMam tak samo jak Wy ale poczekam cierpliwie do końca czerwca + 7 dni w końcu pocztą to trochę idzie. Ja wyraźnie chciałem bon a nie porządki, w razie czego zareklamujemy i będzie z bonusem jak sobie nie skorygują ;)
• jankosTa sama sytuacja..czekam do końca czerwca na bon, myślę, że przyjdzie a z tym 100 zł to nie wiem co zrobią…jak będą chcieli z powrotem, to pewnie muszą nas poinformować?
• abcu mnie też to samo, poczekam do końca tego tygodnia i reklamacja :)
• JuJa dostałem odpowiedź na reklamację, że pracownik w pocie czoła prześledził moją historię i z przeprosił za zwłokę, a TMUB wysłał mi w dniu dzisiejszym kartę listem poleconym.
• saviPewnie tak powiedział, a w rzeczywistości wyślą Ci 30, bo wątpie żeby jedną kartę specjalnie wysyłali jak na inne reklamacje odpowiadali przeprosinami i mówieniem, że wyślą do końca czerwca :P
• AdddonixMnie dalej nawet łaskawie na reklamację nie odpowiedzieli – no przecież mają na to 30 dni, więc jak tak dalej pójdzie, to odpowiedzą w lipcu, że do końca miesiąca wyślą czyli może w sierpniu przyjdzie. Irytujące.
• olaW jakiej formie składaliście reklamacje?
• Marcin MarcinJa zadzwoniłam na infolinię – odradzam. Lepiej składać w bankowości on-line.
• olaDobrze, że zajrzałem tutaj zorientować się w temacie. Otrzymałem dodatkowe środki na kk, a jakże by inaczej. Reklamacja złożona. Czekam na bon, bo innej możliwości nie widzę jak tylko dostać to o co wnioskowałem…a miało być tak łatwo…
• Kagoo@Kagoo
• RaskAle dlaczego już reklamacja? Na wysyłkę bonów mają czas do końca czerwca + kilka dni na dostawę i jeśli bonów nie będzie to gdzieś około 10 lipca reklamacja.
Dlatego, że zakwalifikowali mnie do promocji Wiosenne porządki i otrzymałem już 100 zł dodatkowych środków na kk. Wnioskowałem natomiast o bon do Tesco dlatego też nie mam na co czekać i od razu złożyłem reklamacje ze względu na błąd banku.
• KagooSzanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację numer , dotyczącą braku otrzymania bonu do sieci Tesco, proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień. Uprzejmie informuję, że dokonałam weryfikacji zgłoszonej przez Pana sprawy. Przekazuję, że warunki dotyczące „Promocji Kart Kredytowych 200 PLN na zakupy z Kartą Kredytową T-Mobile Usługi Bankowe”, zostały przez Pana spełnione. Informuję, że wysyłka bonów została opóźniona. Za niedogodności przepraszamy. Przekazuję, że kwestia została rozwiązana a nagrody w postaci bonu zostały wysłane 26.06.2017 r. listem poleconym na Pana adres korespondencyjny podany do wiadomości Banku. Pragnę również poinformować, że niezasadny zwrot, w wysokości 100,00 PLN, zaksięgowany na rachunku karty kredytowej został zgłoszony do odpowiedniej Jednostki w Banku. Wyrażam nadzieję, że powyższe informacje spotkają się z Pana akceptacją i zrozumieniem. Z poważaniem, Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Skarg ALIOR BANK S.A. ODDZIAŁ T-MOBILE USŁUGI BANKOWE
• waldSam się wydymałeś. Mogłeś siedzieć cicho i byś dostał 100zl więcej.
• Łukaszproces wydymania przeszedł następująco:
• waldkarta w marcu, transakcje w kwietniu, oczekiwanie na bon w maju, brak bonu i reklamacja w czerwcu. myślałem że się nie dopatrzą tej stówy i sobie na nowo życie ułożę. czekam na info od kolejnych wydymanych.
Dotarły do kogoś te bony ? To już czwarty dzień.
• cykorWłaśnie był u mnie listonosz i mam bon 200zl + 100zl na koncie zwrotu ?
• ŁukaszU mnie identyczna sytuacja za stówką na koncie zamiast bonu do Tesco (powinien być do końca czerwca/początku lipca). Co ciekawe „Wiosenne Porządki” dotyczyły tylko karty ‚pomoc mierzona kilometrami’, a ja wyrabiałem standardową…
• Michałuważam, że powinno to być oficjalnie załatwione tak. Bon przesyłają w lipcu, a w związku z opóźnieniem ta stówa zostaje w ramach przeprosin…
• abcAle bony ponoć zostały wysłane i to 5 dni temu. Ciekawe czy dotarły juz do kogoś ?
• cykorBony zostaną wysłane dziś, gdyż do ostatniego dnia miesiąca mają czas, a to, że niektórym napisali, że już wysyłają to wydaje mi się być ściemą ;) Chyba, że ktoś już dostał, ale w to wątpie. Skoro na reklamacje odpisują, że wysyłka 30 to tak pewnie będzie, więc w następnym tygodniu powinny być u nas :D
• AddonixWitam, podczas podpisywania umowy o KK podpięto mi promocje TESCO teraz widzę że dostałem 100zł z promocji Wiosenne Porządki nie wiecie co z bonem TESCO też dostane czy to ich błąd. Bony za kasę wydaną w maju już ktoś dostał ???
• Mirekklika osób już pisało że ma taką sytuację ja również. Poczekaj jeszcze kilka dni najlepiej do piatku jak nie będzie bonu pisz reklamację. Nie informuj że dostałeś 100 zł za promocję wiosenne porządki. Może rozpatrzą pozytywnie reklamację i wpadnie 100 i do tego bon do tesco :):)
• pasikonik119Mirek, złożyłem reklamacje pod koniec zeszłego tygodnia. Dzisiaj dostałem odpowiedź, że dostanę bon do Tesco i wysyłają go na mój adres. Co do tej stówki to ona zostanie wyksięgowana z rachunku kk. Pisz i sobie czekaj na odpowiedź.
• KagooDzisiaj przyjemna niespodzianka od T-mobile.
• erdeŻona składała wniosek o KK już po zakończeniu tej promocji (8 maja). Podczas rozmowy konsultant obiecywał, że jest jeszcze szansa na skorzystanie z tej promocji (że poprosi zwierzchników o przystąpienie do promocji pomimo upłynięcia terminu). Myślałem, że to ściema, gdyby nie przysłali bonu to nawet nie byłoby podstaw składania reklamacji.
A tutaj dzisiaj listonosz przyniósł przesyłkę z Aliora a tam bon do tesco ;)
Przed chwilą listonosz przyniósł mi kartę Tesco poleconym (wysłana 29.06.2017). A pod koniec czerwca na rachunku kk wpadło 100 zł (już wydane). Bez żadnej reklamacji oczywiście! Także czekajcie i nie piszcie nic póki co, bo może uda się zyskać więcej!
• pwsJak dostanę bon to złożę reklamację, że nie dostałem 100zł ;)
• TomaszekKarty Tesco wysyłają listem poleconym?
• KrakTak
• erde@erde dzięki
• KrakCo jeszcze ciekawsze, po sprawdzeniu stanu konta na stronie Tesco, na karcie mam saldo aż 220 zł i jest ważna aż do 30.06.2019, a nie tylko rok. Lubię ten bank… :)
Panowie cicho sza oczywiście!
• pwsno to masz farta ;)
• erdeMoja też jest ważna do 30.06.2019 ale saldo nie chce być wyższe niż 200 zł ;)
u mnie również tylko 200 zł i ważna do 30.06.2019. Tak więc wpadł bon do tesco na 200 zł i 100 na konto. Mam nadzieję że 100 nie zabiorą
• pasikonik119Bałagan mają w tym banku. W sobotę nie było tych 100 zł. Dziś rano było 100 „zaksięgowane” 22 czerwca”. Teraz znowu nie ma 100.
• nemeDobrze przynajmniej, że dziś bon przyszedł którego chyba już nie zabiorą.
Czy ktoś komu w reklamacji odpowiedzi że bony wysłali 26.06 już go otrzymał? Dzisiaj mamy 5 dzień roboczy a karty podarunkowej nadal brak.
• :)To co odpisali nie jest do końca zgodne z prawdą, gdyż tak jak mówiłem nie wysłali Ci 26, a 29 lub 30, bo wątpie, że nielicznym odsyłali kilka dni przed terminem ;)
• AddonixMi odpisali, że bon wyślą (nie podali konkretnej daty kiedy) i nadal bonu nie mam. Dodam, że było to już dość dawno, 2 tygodnie temu co najmniej.
• Lidiamam tak samo jak Ty, bony miały być wysyłane od 19.06 i ciągle cisza
• simrishamLudzie wyluzujcie mój akurat przyszedł wczoraj, ale weźcie pod uwagę że na wysyłkę nagród majowych mieli czas do 30 czerwca więc można tę datę traktować jako tę od której liczyć i doliczyć sobie z tydzień na pocztę polską w zależności jak ona w waszych okolicach funkcjonuje nie będziecie mieć do poniedziałku wtedy piszcie reklamacje póki co nie bijcie piany bo to co mówią konsultanci to nie zawsze jest zgodne z prawdą.
• jankosPrzyszedł bon za maj, wcześniej wiosenne porządki, także luz, czekajcie jeszcze spokojnie to wszyscy będą zadowoleni:)
• pytajnikPotwierdzam dzisiejsze odebranie bonu do Tesco. Obyło się bez składania zbędnych reklamacji, tylko jak inni tutaj pisali na spokojnym wyczekaniu. Dodatkowa 100 za wiosenne porządki również doliczona. Lubię ten blog:)
• AndyFaktycznie – wszystko ok. Bon dotarł . Oczywiście jest i stówka na karcie.
• cykorPotwierdzam bon za maj dotarł dzisiaj ,dodatkowo 100 zł za wiosenne porzadki ps mój ulubiony bank.:)
• NikoA czy dziś ktoś dostał bon ? Ja wszystkie warunki spełniłam a bonu nie mam
• aaaltylko te 100 za porządki chyba ?
A ja nie mam nic :P
• TomaszekTeż jeszcze czekam. Wstrzymam się do jutra, jeśli nic nie dojdzie to wysyłam reklamację.
• BlondynkaTez nie dostałem… Chyba trzeba pisać reklamacje
• Michal1607Mój za maj pędzi poleconym od 26.06 ;)
• saviza kwiecień*
• saviA pisałeś reklamację ?
• aaalNo właśnie w odpowiedzi na reklamację dostałem informację że z polecony gołąb otrzymał mój bon 26ego i podąża w moją stronę do tej pory :)
• saviMój za maj, awizo z wczoraj odebrane dzisiaj, ale za wiosenne porządki nic nie dostałem:) Sprawdziłem stan karty na tesco.pl i tylko 200 zł:) Natomiast moi rodzice kilka dni później wnioskowali o kartę, warunki też spełnili w maju i karty nie dostali….
• JarosławCześć,
w odpowiedzi na reklamację:
„Przekazuję, że kwestia została rozwiązana a nagrody w postaci bonu zostały wysłane 26.06.2017 r. na Pana adres korespondencyjny”
Dzisiaj mamy 2017.07.05, tyle idzie list polecony? Pisać kolejną reklamacje, czy też jeszcze poczekać z tydzień czasu?
• BratU mnie tak samo. Fakt faktem odpowiedź na reklamację dostałem koło 20, że wyślą do 30 czerwca nagrodę za maj. Nadal cisza i jak do końca tygodnia nie przyjdzie bon to reklamacja murowana.
• AddonixJa dostałam bon w poniedziałek za transakcje z maja. Przyszedł listem poleconym.
• rybka11Ja codziennie patrzę do skrzynki i nic. Może poczta polska zawaliła, ale ciężko powiedzieć.
• AddonixWydaje mi się że jest to celowe działanie banku ponieważ zgłaszając reklamację
• aaalmają dodatkowe 30 dni a jeszcze napiszą że muszą sprawdzić i dalsze 30 dni
razem 60 dni w plecy
Czy tę stówę za Wiosenne Porządki widzicie również w historii, czy tylko na wyciągu?
• keram7mBo u mnie w historii nie ma, już miałem reklamować, ale dziś dostałem wyciąg i dali 2 tygodnie temu. Tylko o ten bon sobie teraz pluję, że dałem się tak wyrolować konsultantce.
@keram7m
• RaskZawsze można złożyć reklamacje :-)
06.07 i bonu jak nie było, tak nie ma, reklamacja wysłana.
• KajkoMam tak samo jak keram7m i złożyłam reklamację przecież rozmowy są ponoć
• aaalnagrywane a to wina banku nie klienta że promocje się nakładają jedna na drugą i kto by chciał 100 za porządki niż 200 bonu sam bank zrobił bałagan
i nie wie jak z tego wyjść z twarzą
12 07…. A bonu wciąż brak…. Reklamacja złożona…. Odpowiedzi tez brak…
• Michal1607Jeszcze w czerwcu potwierdzono mi ze warunki zostały spełnione i bon zostanie wysłany do końca czerwca… Ale już mija 12 dzień….
A jak to wyglada u was?
Coś nie tak – lepiej zadzwoń. U mnie reklamacja w czerwcu, odpowiedzieli 3 lipca, że wysłali i 10 lipca przyszedł (ze stemplem z 3 lipca na kopercie).
• olaU mnie warunki spełnione w maju, bonu w czerwcu brak, więc reklamacja i odpowiedź, że wyślą do końca czerwca. Tak się jednak nie stało i kolejna reklamacja złożona.
• AddonixAddonix a te reklamacje składałeś telefonicznie czy poprzez wiadomość do banku ze swego konta?
• aaalA jak składała w czerwcu reklamacje Ola za maj czy kwiecień? i czy telefonicznie?
Wszystko składane przez bankowość internetową, bo telefonicznie w czerwcu nic nie pomogli. I tak kazali czekać na odpowiedź na reklamację.
• AddonixReklamacja była za transakcje kwietniowe (bon miał przyjść do końca maja).
• olaReklamację złożyłam 7 czerwca telefonicznie (czego żałowałam, bo czas rozmowy 34 minuty a gdy pisaliście po kilku dniach, że macie odpowiedź, to ja czekałam aż do 3 lipca).
Myślałem, że jestem jedynym oczekującym na bon jeszcze za kwiecień ;)
• saviJa zrobilem odbrot w maju ponad 300zl i bonu tez nie dostalem wiec zadzwonilem na infolinie. Tam mi powiedzieli ze soprawdza i dadza znac. ale zadnego odzewu nie bylo wiec zlozylem reklamacje na poczatku czerwca poprzez infolinie i dostalem smsem numer reklamacji. Po ok 2-3 tygodniach dostalem odpowiedz ze tranzkacja na kwote 89 ktora zrealizowalem nie spelnia warunkow promocji bo byla t tranzakcja za uslugi transportowe (karta na komunikacje miejska)
• xmarcin23Wiec faktycznie patrzac na regulamin takie wylaczenie bylo wiec pogodzilem sie z brakiem bonu.
Ale… ok tydzien pozniej przyszedl poczta litem poleconym bon!!! :-)
Ja pisałem już drugą reklamację, gdyż tak jak u Was bon miał zostać wysłany 28 czerwca, a do dziś nic nie doszło.
• przemoo7Dziś bon dotarł ale po reklamacji z którą było wiele problemów ( reklamacja nie została podobno zarejestrowana do systemu tak twierdził konsultant na infolini)
• aaalCzy ktoś składał reklamacje na to, że niby bon do niego został wysłany a go nie otrzymał?
• MateuszDostaliście już odpowiedź?
Tak, jaja sobie robią.
Wczoraj dostałem odpowiedź
„Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację o numerze 331778, dotyczącą braku dostarczenia bonu podarunkowego w promocji karty kredytowej, proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień. Po otrzymaniu kolejnego zgłoszenia w przedmiotowej kwestii raz jeszcze zweryfikowałem opisaną przez Pana sytuację. Pragnę poinformować, że w związku z informacją o niedostarczeniu do Pana ww. bonu, został on ponownie wysłany, na adres korespondencyjny podany w Banku. Wysyłka miała miejsce w dniu 11.07.2017 r., listem poleconym. Jednocześnie w imieniu Banku serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji.”
Przemilczę.
• saviU mnie tak samo. Napisali, że wysłali do mnie list 28.06, ale wrócił do oddziału nie wiadomo z jakiego powodu. Napisali, że wysłali również 11.07.
Zapytałem z jakiego powodu dostali zwrot.
NIezła ściema
• AdddonixSkoro wysłali 11.07 to powienien być maksymalnie w poniedziałek u Ciebie. Podali Ci może numer listu przewozowego? Ja reklamacje składałem 6.07 i do dzisiaj brak odpowiedzi.
• MateuszNumeru listu nie podali, ale jak do wtorku nie będzie będę dzwonił, bo to już parodia. No na odpowiedź z tydzień czekałem, ale mają 30 dni więc wiesz.
• Adddonixpowiedzą Ci aby złożyć kolejną reklamacje :)
• MateuszNo jak widac robia nas w konia jak chca. Ponizej odpowiedz na reklamacje mojej zony…
– jak widac ponizej „cudownie” zmienil sie udzial w promocji (na 100 % brala udzial w promocji o bon tesco)…
Szanowna Pani, W odpowiedzi na zgłoszenie nr 3_____ z dnia __.07.2017 r. oraz nr 3___ z dnia __.07.2017 r. , dotyczące promocji kart kredytowych, proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień. Uprzejmie informuję, że po otrzymaniu Pani zgłoszenia dokonałam szczegółowej weryfikacji zaistniałej sytuacji. Wyjaśniam, że Pani karta kredytowa została otworzona w ramach promocji Wiosenne Porządki, w związku z czym w dniu 22.06.2017 r. otrzymała Pani wypłatę premii w wysokości 100 PLN. Za błędnie przekazane informacje przez Pracownika Banku odnośnie obowiązującej Panią promocji pragnę serdecznie przeprosić. Zapewniam, że sytuacja miała charakter incydentalny i nie wynikała ze złej woli Banku. Jednocześnie informuję, że w dniu 14.07.2017 r. przekazałam na Pani rachunek karty kredytowej kwotę 100 PLN. Łączna wartość otrzymanej premii wynosi 200 PLN, co jest równowartością karty podarunkowej to Tesco. Wyrażam nadzieję, że przekazane rozwiązanie spotka się z Pani akceptacją. Z poważaniem, Anna Bułat Pełnomocnik Banku Zespół Reklamacji i Skarg ALIOR BANK
takze robi sie ciekawie
• Michal1607Dostałeś i tak równowartość bonu to o ci chodzi? :)
• MateuszDokładnie, sam wolałbym uznanie na KK.
• saviA tak mogą co tydzień wysyłać nowe priorytety bez pokrycia…
polecone*
• saviWiem ze „dają” 200 pln… Niby to samo ale denerwuje mnie ze twierdza iż żona nie bierze udziału w tej promocji z bonem…. Skoro 2 miesiące temu aż dwukrotnie to potwierdzili…
• Michal1607Inna sprawa – czy w jakikolwiek sposób mogę przelać ta kasę z kk bez żadnych kosztów?
Albo – jeśli wydam kk 500 pln w miesiącu to czy te 200 pln (ponad limit kk) wlicza się do operacji niezbędnych dla moneybacku 5% i zwolnienia z opłaty za konto?
hej
• Michal1607mozecie podrzucic tekst jakiejs skutecznej reklamacji? bo widze ze sie dluzsza batalia zapowiada…
opisz swoją sytuację: )
• MateuszDostałeś?
• MateuszDostałem dzisiaj odpowiedź na reklamację, w której napisali że bon został wysłany powtórnie 13.07 (czwartek). W takim razie czekamy :))
• MateuszMi w ramach reklamacji napisali, że dostałem 100 zł we Wiosennych Porządkach a Tesco było pomyłka, więc dodają mi kolejne 100 zł na KK, żeby razem było tyle co miało być na bonie do Tesco i mam się wypchać :-)
• Kajkohej Kajko… u mnie podobnie -> odpowiedz z banku ->>>
Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację, dotyczącą nieotrzymania Karty podarunkowej do sieci Tesco o wartości 200 PLN, proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień. Uprzejmie informuję, że po otrzymaniu reklamacji dokonałem analizy zgłoszenia. Uprzejmie informuję, że w związku z informacją, że nie otrzymał Pan ww. bonu, Bank w ramach rekompensaty przesłał kwotę 200 PLN na rachunek karty kredytowej numer ___________________ jako równowartość Karty podarunkowej Tesco. Wyrażam nadzieję, że powyższe rozwiązanie spotka się z Pana akceptacją i zrozumieniem. Z poważaniem, ________ Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Skarg ALIOR BANK S.A. ODDZIAŁ T-MOBILE USŁUGI BANKOWE INFORMACJE DODATKOWE: Uprzejmie informujemy, że Klientowi przysługuje prawo odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację składając ponowne zgłoszenie w Banku, a także wystąpienia z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego przy Związku Banków Polskich (w sprawach, w których wartość przedmiotu sporu nie przekracza 8 tys. PLN – szczegółowe informacje: http://www.zbp.pl) oraz Rzecznika Finansowego – w trybie rozpatrywania reklamacji lub pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporu (szczegółowe informacje: http://www.rf.gov.pl). W przypadku otrzymania wniosku od wskazanych powyżej podmiotów o wszczęcie postępowania mającego na celu rozwiązanie sporu, Bank weźmie udział w takim postępowaniu. Informujemy ponadto, że wszelkie spory wynikające z Umowy lub pozostające w związku z Umową, mogą być także rozstrzygane na podstawie pozwu przeciwko Alior Bank S.A. przez sąd miejscowo właściwy do rozpoznania sprawy, zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego
pytanie … w takim razie – czy i w jaki sposób można przelać ta kasę z kk na zwykle konto (premium) bez żadnych kosztów?
• Michal1607A także – jeśli wydam Karta kredytowa w następnym miesiacu 500 pln to czy te 200 pln (ponad limit kk) wliczy się do operacji niezbędnych dla moneybacku 5% i zwolnienia z opłaty za konto?
Aby przelać kasę z kk na konto masz do wyboru, cytuję odpowiedź konsultantki:”Witam serdecznie, dziękuję za przesłaną wiadomość. W celu przeksięgowania środków bardzo proszę o:
• Maku– kontakt z Infolinią Banku (całodobowo),
– połączenie z Wirtualnym Oddziałem (kanał audio/video, godz. 08.00-22.00),
– wizytę w placówce Banku.
Dodam, że nadpłata – jeśli nie zostanie przelana – zostanie przeznaczona na spłatę zadłużenia z kolejnego cyklu.
Zapraszam serdecznie do ponownego kontaktu z Bankiem.”
Maku – ale żadne koszta nie są z tym związane? Bank nic nie naliczy za taka operacje?
• Michal1607idz do sklepu zrob zakupy i masz wydane te 200 zl i zadnych kosztow na 100% nie bedzie :)
• kolesSzczerze mówiąc nie wiem, czy są jakieś koszty…ja zdecydowałem, że z nadpłaty będę pokrywał najbliższe wydatki i tyle
• MakuWróciłem z wakacji i bonu nie ma… Dzwonię na info i po 5 min. weryfikacyjnej batalii dowiedziałem się, że spełniłem warunki w maju i muszę złożyć reklamację, czego nie mogę zrobić przez infolinię. Także złożyłem i czekam.
• TomaszekBon otrzymany także jestem zadowolony :)
• MateuszDzisiaj dopiero dostales? Skladales reklamacje?
• JarosławWarunki spełnione w maju. Bon dla żony przyszedł wczoraj. Ja czekam na rozpatrzenie reklamacji :)
• JSWDołożyli tylko drugą stówkę :(
• JSWZa warunki spełnione w maju bon, dotarł w poniedziałek (17.08) i omyłkowe 100 zł na koncie też jeszcze jest :D
• JuZłożyłem reklamacje w czerwcu a 30.06 odpisali mi, że bon wyślą. Wczoraj dzwoniłem na infolinię z pytaniem czy wysłali już ten bon. Po kilku minutach dostałem info, że dział techniczny nie jest w stanie udzielić odpowiedzi czy został wysłany, ewentualnie kiedy będzie wysyłany…żen….bonu do dzisiaj nie mam…
• KagooWydaje mi się, że bony już im się skończyły. Reklamuj reklamację.
• Kajko