Citibank: do 300 zł premii za założenie konta Citi Priority – również dla obecnych klientów banku!

Na blogu bardzo często opisujemy promocje kart kredytowych Citibanku, które są prawdopodobnie najkorzystniejszymi promocjami w ostatnim czasie – przynajmniej pod względem wymagań banku w stosunku do tego, co otrzymujemy. Wielu czytelników nie może z nich jednak skorzystać, bo… skorzystało z poprzednich promocji tego banku. Mamy też grupę takich osób, którym zwyczajnie nie przyznano karty kredytowej, na przykład ze względu na młody wiek czy umowę na czas określony. Wszystko wskazuje jednak na to, że udało nam się znaleźć świetne rozwiązanie dla sporej liczby osób z tych grup. Co byście powiedzieli na możliwość zgarnięcia dość łatwych 200 lub 300 zł? I to nawet, jeśli jesteście już klientem Citibanku!? :)

Nagroda na powitanie w Citi Priority

Niedawno temu trafiła do mnie informacja o akcji „Nagroda na powitanie w Citi Priority”, która oferowana była głównie poprzez kanały wewnętrzne banku – dlatego mało kto o niej słyszał. Podczas prześwietlania akcji szybko jednak okazało się, że trwa ona już 25 października do 31 grudnia 2016 i ograniczona jest do 1000 uczestników, którzy jako pierwsi podpiszą regulamin. Aby więc nie opisywać potencjalnie zakończonej promocji postanowiłem skonsultować ją z bankiem. I co się okazało? Z informacji przekazanych mi wynika, że w puli zostało jeszcze jakieś 900 promocyjnych rachunków (i, w przypadku ich wyczerpania, bank da mi znać). Sprawdźmy więc w jaki sposób ciągle możemy zyskać nawet 300 zł (i jak bardzo nam się to opłaca ;)).

Aktualizacja: wystartowała druga edycja promocji z premią 300 zł za konto Citi Priority. Warunki niemal identyczne, czas trwania – do 31.03.2017

Do 300 zł premii za konto Citi Priority

Dla klientów, którzy nie posiadali rachunku

Promocja z premią za założenie konta Citi Priority przeznaczona jest dla pełnoletnich osób mieszkających w Polsce, które od 30 czerwca 2016 nie posiadały konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego Citibanku. Wszystkie osoby posiadające karty kredytowe lub inne produkty mogą wziąć udział. Ba, są nawet mile widziane, bo łatwiej im będzie spełnić warunki promocji!

Dlaczego? Bo pierwsza z premii, którą mamy do wyboru (w wysokości 50 zł miesięcznie), jest przyznawana za posiadanie jednego z produktów kredytowych banku (np. karty kredytowej) oraz spełnienie warunku:

[uczestnicy] wpłacą na Konto środki tytułem wynagrodzenia w łącznej wysokości minimum 5000 zł

Czy faktycznie musimy przelać na swoje konto wynagrodzenie? Warto zauważyć, że wpłata na konto gotówki w wysokości 5000 zł z tytułem „wynagrodzenie” powinna być, jakby nie patrzeć, spełnieniem warunków promocji. Powiedziałbym, że jest nawet bardziej dosłownym spełnieniem tego warunki, niż przelew od naszego pracodawcy (bo według regulaminu to właśnie uczestnik promocji powinien wpłacić pieniądze). W promocjach innych banków często jest również definiowane, co znaczy „wynagrodzenie”. Tu nie.

Mimo wszystko dla wielu osób zdecydowanie korzystniej wygląda druga z możliwych do zdobycia premii. Tu do zyskania mamy 75 zł miesięcznie. Aby ją zdobyć wystarczy zgromadzić i utrzymać średniomiesięczne saldo w wysokości min. 30 000 zł w Citibanku. Jak tego dokonać? Najprościej: zakładając lokatę. I to nie byle jaką, bo dla nowych klientów Citibank przygotował możliwość ulokowania dokładnie 30 000 zł na okres 3 miesięcy z oprocentowaniem 2%.

Czy opłaca się skorzystać z tego typu oferty? Zdecydowanie… tak. Teoretycznie lokując swoje środki na wyższym procencie w innym banku (realnie: 2,5% – 3%) zarabiamy co miesiąc około 50,62 – 60,75 zł netto odsetek. W Citibanku otrzymujemy 40,5 zł netto odsetek oraz 75 zł premii (premia jest zwolniona z podatku). Łącznie więc zgarniamy 115,5 zł netto (miesięcznie), czyli tyle, ile daje lokata 5,7% brutto w skali roku! Jeśli tylko macie lub będziecie mieli pod ręką wolne 30 000 zł, to oferta wydaje się wręcz stworzona dla was.

Co istotne: wybierając wersję z lokatą nie ma obowiązku posiadania karty kredytowej Citibanku.

Haczyk? Lokatę najkorzystniej założyć 1. dnia miesiąca (lub, dla bezpieczeństwa, ostatniego dnia poprzedniego miesiąca). Jeśli zrobimy to później, to średnie saldo dla całego miesiąca wyjdzie nieco niższe, niż 30 000 zł i trzeba będzie kombinować, dopłacając nieco środków.

Lokata może zostać otwarta najpóźniej do końca pierwszego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.

Warto też pamiętać, że lokata trwa „tylko” 3 miesiące – w ostatnim miesiącu, jeśli tylko będziemy chcieli zgarnąć ostatnią premię i spełnić warunki, to konieczne będzie utrzymanie salda na rachunku osobistym/oszczędnościowym albo np. na lokacie 1 miesięcznej (z oprocentowaniem 0,1% :)). Mimo wszystko nawet, jeśli środki będą leżały na RORze, to i tak zgarniamy 75 zł premii – czyli tyle, ile dałaby lokata 3,7% brutto :)

Dodatkowy wymóg: 300 zł co miesiąc

O czym warto jeszcze wiedzieć? Niezależnie od tego czy będziemy (w danym miesiącu) walczyć o premię w wysokości 50 zł czy 75 zł, to w obu przypadkach konieczne jest spełnienie jeszcze jednego warunku: wydania kartą debetową do rachunku min. 300 zł w przynajmniej dwóch operacjach bezgotówkowych (czyli po naszemu: opłacenia dwa razy zakupów w sklepie kartą). Biorąc jednak pod uwagę, że ostatnio niewiele kart daje nam możliwość zarabiania – nie powinno to sprawić większego problemu. Dwa większe wypady na zakupy spożywcze w miesiącu i warunek spełniony.

Citi Priority: jak otrzymać premię?

Ponieważ do oferty można przystępować poprzez dedykowaną stronę promocji do końca grudnia (i do wtedy powinna być również zawarta umowa), to warunki możemy spełniać od początku stycznia lub od początku lutego. Generalnie bank daje nam na to 5 miesięcy. Istotne, aby warunki spełniać jednym ciągiem (styczeń – kwiecień lub luty – maj), dokładniej:

Maksymalna ilość Premii miesięcznych wypłacanych Uczestnikowi wynosi 4 (słownie: cztery), z zastrzeżeniem, że ostatni miesiąc, za który jest ona wypłacana to 5 (słownie: piąty) miesiąc następującego po miesiącu, w którym otwarto Konto.

Brak spełnienia warunków niezbędnych do otrzymania Premii w jednym z kolejnych 4 pełnych miesięcy kalendarzowych w okresie, za który wypłacana jest Premia pozbawia Uczestnika prawa do otrzymania kolejnych Premii.

Co do samego zawierania umowy: jak donosicie w komentarzach po zostawieniu swoich danych na stronie promocji kolejnego dnia dzwoni konsultant, który przygotowuje umowę do akceptacji w bankowości internetowej – o ile mamy już dostęp do bankowości, np. dzięki karcie kredytowej. Nie trzeba więc nawet nigdzie wychodzić (ani przyjmować kuriera). Wszystko załatwiane jest bardzo sprawnie.

Ile kosztuje konto Citi Priority?

Citi Priority to konto przeznaczone dla klientów bardziej majętnych, takich „5000+”. Z tego też względu jego prowadzenie może kosztować 25 zł miesięcznie, ale bardzo łatwo zostać zwolnionym z tej opłaty. Wystarczy co miesiąc spełniać warunki praktycznie identyczne, jak w powyższej promocji, czyli:

  • średnie saldo min. 30 000 zł lub
  • wpływy (niekoniecznie wynagrodzenia!) na konto osobiste min. 5000 zł oraz posiadanie głównej karty kredytowej Citibank lub umowy o kredyt (gotówkowy, hipoteczny)

Swoją drogą widzicie, dlaczego dalej twierdzę, że zwykły wpływ na konto też pozwoli na zgarnięcie nagrody 50 zł miesięcznie? :)

Jeśli chodzi o kartę debetową – zgodnie z tabelą opłat jej posiadanie jest bezwarunkowo darmowe. Nie zapłacimy nic również za wypłaty z bankomatów – w kraju i zagranicą.

Oczywiście warto pamiętać, że w regulaminie promocji nigdzie nie jest wymagane posiadanie karty debetowej Citicard przez dłuższy okres. Oznacza to, że realnie możemy ją zamówić np. w styczniu, a zastrzec – już na początku kwietnia, o ile spełnimy wszystkie warunki promocji (tj. w tym wypadku w styczniu, lutym, marcu i kwietniu). Choć nie ma to większego sensu, bo karta jest darmowa.

Jak zyskać jeszcze więcej?

Na koniec warto dodać, że jeśli nie mamy jeszcze karty kredytowej Citibanku, to do 300 zł premii dorzucić możemy dodatkowe 400 zł w postaci bonu lub smartfona LG K8 LTE o wartości 549 zł. Wystarczy, że wyrobimy (bezpłatną!) kartę kredytową Simplicity w jednej z promocji, w której do zyskania jest:

Co istotne: skorzystanie z promocji konta osobistego i z jednej z promocji kart kredytowych się nie wyklucza. Łącznie do zyskania mamy nawet do 849 zł. Takiego pakietu daaaawno na blogu nie było! :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Jezusie co za beznadzieja. Zarejestrowałem się do promocji 12 grudnia, 13 dzwonił konsultant i czekałem na kuriera do 23 grudnia. Po tym cisza, a niby mają 3 dni na aktywację. Coś czuję że nie zdążę z lokatą na 30.

    slavutek Odpowiedz
  • a dostałeś już kartę? bo do aktywacji jest karta potrzebna i telefon. Ja dostałam kartę jeszcze przed kurierem, kuriera musiałam trochę pogonić żeby się do mnie pofatygował:) i zaraz potem zarejestrowałam się na str banku i karta i konto aktywne.

    ewa Odpowiedz
    • Nie mam karty. Przed chwilą rozmawiałem z konsultantem a ten mówi że jeszcze moja umowa nie została zweryfikowana i mam cierpliwie czekać na sms/mail.

      Chyba powoli moja cierpliwość się kończy … :-/

      slavutek
    • w ten sposób możesz aktywować citi online i kartę
      widać rachunek, ale on jest nieaktywny
      przelew odbije się i wróci

      pozdrawiam

      kruczi
    • U mnie zamiast się odbić to zaksięgował się w dniu następującym po aktywacji rachunku

      Gruby Rychu
  • Hm… dziwne ale dokumenty podpisałeś u kuriera już? czyli każdy ma inna drogę tak wychodzi.

    ewa Odpowiedz
    • 23 grudnia podpisana umowa przy kurierze i od tego czasu cisza. Cały czas weryfikują umowę tak podali na infolinii.

      slavutek
  • dzięki @sceptyk. Byłem wczoraj w oddziale Citi Smart i załatwiłem konto i kartę na miejscu – trwa to około godziny. Lokatę niestety trzeba otworzyć w normalnym oddziale. Dodatkowo dostałem kredytówkę z walizką za darmo (oddział w Poznaniu – galeria City Centre) pomimo że miałem u nich kredytówkę w zeszłym roku.

    m4 Odpowiedz
    • Walizkę za Simplicity bez zobowiązań? To niezły deal ☺

      Don Quijote de la Mancha
    • My też wzięliśmy walizeczkę za simpli. Pół roku wcześniej zamknęliśmy simpli ale pojawiła się promocja poleceń (400zł dla polecającego) więc szybko założyliśmy kartę (plus walizka) i poleciliśmy komuś. W sumie wpadło 400zł i walizka. Ja jeszcze mam kartę ale otworzę przy okazji rachunek za kolejną walizeczkę.

      dario
  • U mnie przelew na konto dotarł, więc zadzwonię na infolinię. Czekać do jutra to chyba zbyt ryzykowne…

    JJ2010 Odpowiedz
  • …no i trzeba czekać, jeden Pan przekazał dyspozycję komuś tam..tamten ma dopiero zadzwonić…powinno to być dzisiaj. Jak się z tym nie wyjają do jutra, to w poniedziałek grzecznie podziękuję za konto…14 dni jeszcze nie upłynie od kliknięcia w bankowości akceptacji umowy.

    JJ2010 Odpowiedz
  • W moim przypadku było tak: konto założone w placówce, dziś wlałem pieniążki, zadzwoniłem na infolinię, opowiedziałem pani moją historię (być może ją urzekła), pani napisała jakiś wniosek, zadzwoniła do placówki, powiedziała, żebym zadzwonił za godzinę. Za drugim razem odebrał pan, znów opowiedziałem moją historię, pan coś załatwiał, przełączył do innego pana, któremu musiałem opowiedzieć wszystko kolejny raz, pan poszedł do kierownika po zgodę, założył lokatę i jest (uff). Dobrze mieć telefon z darmowymi minutami, bo to wszystko trwa…

    lms Odpowiedz
  • Jeśli chodzi o lokate 2% to w Regulaminie oferty specjalnej „Nagroda na powitanie w Citi Priority!” Banku Handlowego w Warszawie S.A. wszystko jest napisane, zawsze w rozmowie z infolinia mozna to przytoczyc, łaski nie robią.
    „Bank dodatkowo umozliwia Uczestnikowi, który zasilił Konto kwota minimum 30 000 zł (słownie: trzydziesci tysiecy złotych)
    skorzystanie z oferty lokaty terminowej na ponizszych warunkach („Lokata”):
    – oprocentowanie Lokaty 2% w skali roku
    – okres trwania Lokaty 3 (słownie: trzy) miesiace
    – maksymalna kwota Lokaty 30 000 zł (słownie: trzydziesci tysiecy złotych)
    Lokata moze zostac otwarta najpózniej do konca pierwszego miesiaca nastepujacego po miesiacu otwarcia Konta.”

    sunwoj Odpowiedz
  • Konto otwarte tuż przed świętami, dziś wpłynęło 30k, dzwonię, chcę założyć lokatę – jest problem. Pracownik w oddziale nie zaznaczył możliwości założenia promocyjnej lokaty, przez system transakcyjny nie-da-się, call centre nic nie może zrobić, pozostaje czekanie na naprawę błędu przez placówkę i atakowanie jutro.

    W skrócie… bez komentarza.

    turbomiś Odpowiedz
    • i właśnie dlatego warto korzystać z dedykowanej podstrony promocji – wtedy w bazie banku zapisuje się źródło/aktywuje promocja. A niestety mam wrażenie, że pracownik w oddziale założył zwykłe konto, a nie w wersji promocyjnej :/

      Michał
    • Wczorajsze obawy zostały rozwiane i lokata założona, choć przeszedłem „ścieżkę zdrowia”.

      W przypadku zakładania konta w oddziale, po tym jak środki zostaną zaksięgowane, trzeba:

      1. zadzwonić na CitiPhone, po czym doradca skontaktuje się z oddziałem w którym było otwierane konto

      2. odebrać telefon z oddziału z potwierdzeniem dodania informacji o możliwości założenia lokaty promocyjnej 2%

      3. zadzwonić ponownie na CitiPhone z dyspozycją założenia lokaty promocyjnej na 2%

      Dzięki #admin za informację o promocji i wszystkiego najlepszego na cały 2017.

      turbomiś
    • Potwierdzam, że odbyłem podobną „ścieżkę zdrowia” z tym, że oddział dopiero za 2. razem uzupełnił poprawnie informacje wymagane przez infolinię, więc za chyba 5. telefonem i bodajże 7. konsultantem (lokaty otwiera inna osoba niż ta która odbiera pierwszy telefon) w końcu udało się otworzyć lokatę ;).

      Marcin H
  • Do dario
    Czy teraz działa jakiś program poleceń / 400 pln ?/ w Citi banku?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Teraz nie ma takiego programu.

      dario
    • Nieświadomie napisałem nieprawdę. Jest teraz program poleceń. Dowiedziałem się dzisiaj. Polecający zgarnia 300zł a polecony 300zł – koszty, które w najgorszym wypadku wynoszą aż 240zł a w najlepszym około 60-80zł. Pani w Citi ładnie mi to wytłumaczyła jak obniżyć koszty.

      dario
    • Odnośnie informacji Dario o programie poleceń
      https://www.online.citibank.pl/formularz/pozyczka/polec-nas/?prid=HP_MGM

      w trakcie trwania Oferty Polecony:
      a) zawrze Umowę Pożyczki Gotówkowej na kwotę nie niższą niż 4000 zł lub zawrze Umowę o Kartę Kredytową Citibank i w ciągu 30 dni od zawarcia Umowy o Kartę:
      i. zleci przelew z rachunku Karty w kwocie nie niższej niż 4000 zł rozkładany na raty w Planie spłat ratalnych Komfort („Przelew z limitu Karty”); albo
      ii.
      zawrze Porozumienie w zakresie Dodatkowego Limitu Kredytu do Umowy o
      Kartę Kredytową Citibank, udzielanego w formie jednorazowego i nieodnawialnego przelewu rozkładanego na raty w Planie spłat ratalnych Komfort na kwotę nie niższą niż 4000 zł („Przelew spoza limitu Karty”).

      neme
    • Jeżeli dobrze rozumiem to w tym programie polecającym nie ma okresu karencji , polecony nie może tylko w okresie oferty mieć żadnego produktu bankowego citi. Nie rozumiem tylko o co chodzi z tym „przelewem z karty kredytowej”?

      ewa
    • Z grubsza: polecasz komuś, ktoś wyrabia kartę z limitem min. 4000 i robi przelew na rachunek na 4000 i zadłużenie spłaca w 12 miesięcy przy stałym koszcie 20zł/m-c. Obie strony dostają po 300, czyli polecony jest 60 na plus ale … może spłacić szybciej, po ok. 3-4 m-cach.

      dario
    • Dzięki za odpowiedz:) czyli polecony rozkłada kwotę 4000 na raty ,comajniej na 12 ( koszt na m-c 20zl) może spłacić prędzej po 3-4 m-c jak już dastanie premie i potem zamknąć kartę. a co z okresem karencji ? bo ja w regulaminie nic nie zauważyłam takiego? I w sumie to nie musi płacić to karta wogole?

      ewa
    • A co z opłatą:
      „Prowizja za rozłożenie Transakcji na raty w ramach Planu spłat ratalnych „Komfort” (dla Planów otwartych od 15.12.2016): ustalana indywidualnie (nie więcej niż 20% od kwoty transakcji)”?

      Mar_Wer
    • Witam, czy admin lub ktoś mógłby prześwietlić, opisać ten program polecę ” 300 dla polecającego i poleconego” jakie karty biorą udział, ile trzeba wydać ta karta, czy jest okres karencji i wogole wszystkie za i przeciw, bo ogólnie warunki wydaja się proste, ale pewnie są jakieś haczyki:) z góry dziękuje:)

      ewa
  • Z tymi lokatami na 2 % zrobiło się strasznie pod górkę. Ja już wymiękłam. Czy myślicie, że można zamknąć świeżo otwarte konto w trybie natychmiastowym z powodu wprowadzenia nowych opłat? Wtedy nie pobraliby może opłaty za ten miesiąc wypowiedzenia.

    Lidia Odpowiedz
    • Jak konto przez kuriera to na odległość umowa i możliwość odstąpienia od niej

      Gruby Rychu
  • Działa to jeszcze? Chyba do końca roku? Bo chciałbym otworzyć konto przez system (mam starą kk) i skorzystać z opcji wpływów 5000zł zgarniając 200 zł. Nie chcę się już bawić w te lokaty, bo widzę, że same problemy, a i czasu już nie ma.
    Da się konto łatwo i szybko otworzyć w systemie teraz i skorzystać z promocji? Mam dwóch „klientów” w domu… :D

    pws Odpowiedz
  • jesli w mojej wsi wojewodzkiej nie ma oddzialu citi… to nie zrobie wplaty gotowkowej wynagrodzenia… czy przelew z innego banku gdzie mam konto bedzie sie liczyc? wplatomat tez nie pomoze bo nie wpisze ze to wynagr

    max Odpowiedz
  • O właśnie, i też pytanie czy przelew od innej osoby będzie się liczył w promocji?

    pws Odpowiedz
  • Do pws
    Przelew od innej osoby będzie się liczył do zwolnienia z opłat za konto. Warto też spróbować do otrzymania nagrody.
    Spróbuj jeszcze dziś złożyć wniosek z ich strony internetowej nic nie tracisz.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • odnośnie konta super oszczędnościowego

    informacje z infolinii

    – oprocentowanie 1,5% do 20 k
    – opłata 15 PLN ( zwalnia wpływ wynagrodzenia min. 3 k )
    – jeden przelew w miesiącu z rachunku bezpłatny, kolejne 10 PLN
    – jest jedno ale. jeśli będzie zrobiony jakikolwiek przelew z rachunku to za ten
    miesiąc tracimy odsetki

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
    • na infolinii powiedziano mi, ze jesli niecaly miesiac srodki beda na Super Oszczednosciowym to odsetek za taki miesiac nie bedzie, czyli jesli przerzucimy 29 marca srodki z lokaty na Super Oszczedn. to w dniach 29-31 marca leza za darmo, dopiero zarobia za kwiecien, jak wyciagniemy w maju tj. 2.05 dopiero da sie. :-(
      Jest szansa, ze konsultantka sie mylila? Nie znajduje regulaminu…

      cc
    • tego nie wiem
      kwestia istotna i trzeba to ustalić

      pozdrawiam

      kruczi
  • Uważajcie, gdyż jeśli posiadacie kartę Citi Simplicity dla której CitiAlerts są darmowe, a następnie otworzycie konto Citi Priority, to będziecie mieli aktywne CitiAlerts dla konta, a te już darmowe nie są (10 PLN / msc w wersji PREMIUM). Należy w systemie odznaczyć wszelkie powiadomienia dot. r-ków, a zostawić te dot. karty i wg. informacji z infolinii wtedy powiadomienia będą darmowe.
    Tak zrobiłem – zobaczymy efekty po 1. pełnym miesiącu korzystania :).

    Marcin H Odpowiedz
    • Ja dostałem taką informację:
      Konto CitiPriority jest zwolnione z miesięcznej opłaty za dostęp do usługi CitiPhone (serwis bankowości telefonicznej dla Konta Osobistego).
      Dodatkowo informuję, że zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych Citibank stanowiącą Załącznik nr 2 do Regulaminu Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A. usługa CitiAlerts w pakiecie Standard i Premium jest bezpłatna dla Klientów posiadających kartę kredytową Citi Simplicity pod warunkiem wskazania tej karty do naliczania opłaty za usługę. W takim przypadku usługa jest świadczona bezpłatnie dla wszystkich produktów posiadanych przez Klienta.

      tytus
    • Czyli w ustawieniach Produkty i Usługi – CitiAlerts musi być ustawione w
      Wybór rachunku do obciążenia: karta Citi Simplicity

      tytus
    • To mój konsultant mnie okłamał i kazał powyłączać dla Konta mimo iż karta była wskazana cały czas. Daj znać po jakimś pełnym miesiącu czy to faktycznie działa.
      Czyli z tego wynika, że TOiP działa tak, że ze wszystkich pozycji po prostu wybiera się najkorzystniejszą opcję dla miksu produktowego który mamy?

      Marcin H
  • I jeszcze jedna informacja która może się przydać:
    Uprzejmie informuję, że obecnie Pana dzienny limit przelewów w Citibank Online wynosi 25000,00 PLN. Zmiany dziennego limitu przelewów w Citbank Online może Pan dokonać po zalogowaniu w kilku krokach maksymalnie do kwoty 50000,00 PLN:
    – Produkty i Usługi – Mój Citibank Online – Limity Transakcji – Dzienny limit transakcji w Citibank Online. Po wybraniu odpowiedniego limitu należy kliknąć „Dalej”. Otrzyma Pan sms z sześciocyfrowym kodem aktywacyjnym, który trzeba wpisać w odpowiednim polu, a następnie kliknąć „Dalej” w celu zatwierdzenia zmiany.

    tytus Odpowiedz
  • Byłem dzisiaj w oddziale i dwie Panie tłumaczyły mi, że średnie saldo, to nie wcale średnie saldo miesięczne, tylko na koniec każdego dnia od pierwszej wpłaty musi być min. 30tys. zł. Ktoś dostał też takie info?

    Hubert Odpowiedz
    • I tak i nie. Jeśli przez pierwsze 10 dni będzie na koncie 0, a przez kolejne 20 dni 30 000 zł, to średnie saldo wyniesie 20 000 zł. Ale jeśli będzie 30 000 zł od pierwszego do ostatniego dnia, to będzie ok :)

      Michał
    • Admin – ja wiem jak liczyć średnie saldo ;) ale poważnie, kilka razy mnie zapewniano, że jeśli wpłacę pierwsze pieniądze np. 10 stycznia, i będzie to 30k+ to wystarczy, że utrzymam je do końca miesiąca. Na mój przykład, że wpłacę 60k na pół miesiąca i resztę miesiąca będę miał 0, Panie odpowiedziały, że się nie załapię… WTF?! Wg nich na koniec każdego dnia od pierwszej wpłaty musi być min. 30tys. Co ma się nijak do liczenia średniego salda miesięcznego

      Hubert
    • opcje są dwie: albo panie nie wiedzą co to średnie saldo (co jest prawdopodobne), albo w Citim wiele rzeczy liczy się na koniec miesiąca – co też jest prawdopodobne (ale i tak nie wpływa na to, co mówi regulamin – co najwyżej może mieć znaczenie przy spełnianiu warunku bezpłatności konta)

      Michał
  • Wysłałem rano e-maila, że przelałem 30 tys. na konto Citi Prioriti i proszę o założenie lokaty. Po południu lokata założona. Potwierdzam, że Konto oszczędnosciowe jak jest razem z kontem osobistym Citi Prioriti jest bezpłatne, Konto Super Oszczędnościowe jest bezpłatne przy wpływie wynagrodzenia od pracodawcy min. 3000 pln.
    Wg banku przelew wynagrodzenia powinien być z odpowiednim kodem księgowym specjalnym dla wynagrodzenia. Wg konsultantki bank tak identyfikuje wynagrodzenie. Czy ktoś z Was coś wie o tym kodzie? Ja słyszałem o specjalnych kodach wynagrodzenia w razie choroby/ chyba do ZUS-u te kody/.
    Czy ktoś Was ma wiedzę na ten temat? Może Pan Panie Don Quijote de la Mancha ? Piszcie kochani bo szkoda aby kasa darmo leżała cały miesiąc.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Nie ma czegoś takiego jak „kod księgowy specjalny dla wynagrodzenia” co więcej, może się zdarzyć, że pracujemy u osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą i nadawcą przelewu jest ta osoba (czyli np. Jan Kowalski, a nie Janex), o tym, że chodzi o wynagrodzenie świadczy tylko tytuł przelewu np. „Wynagrodzenie za grudzień 2016”.

      Co więcej, bank chyba nigdzie nie zdefiniował o jakie wynagrodzenie chodzi, więc wcale nie musi chodzić o umowę o pracę, słownikowo pasuje nawet skoszenie sąsiadowi trawnika na umowę o dzieło.

      http://livesmarter.pl/citibank-300-zl-premii-za-zalozenie-konta-citi-priority/comment-page-2/#comment-118231

      Don Quijote de la Mancha
  • W jakim czasie od zostawienia kontaktu na stronie ktos z citi sie z wami kontaktowal?

    Anet Odpowiedz
  • Po 2-3 dniach dzwonił pracownik Citi

    Eugeniusz Odpowiedz
  • pierwszy raz mnie coś takiego spotkało – 29 grudnia wysłałem przelew z IB do Citi (na konto żony) na promocyjną lokatę – i do teraz nie dotarły. W IB można pobrać potwierdzenie zrealizowania przelewu (na pytanie odpowiedzieli, że wyszła kasa) w Citi pustka. Żona złożyła już reklamację, ale to do 30 dni mogą rozpatrywać. Jakieś podpowiedzi gdzie i jak szukać kaski? Skargę do KNF na obydwa banki?

    karampuk Odpowiedz
    • n@Don – nie na rachunek lokaty, tylko na zwykłe konto (z przeznaczeniem na lokatę zakładaną tel)
      Na stronie KNF jest formularz zgłoszenia nieprawidłowości w banku dla osób fizycznych (podaje się imię i nazwisko, adres, mail)
      Potwierdzenie z IB z datą 29 grudnia
      Zaczynam się lekko denerwować

      karampuk
    • rachunek w citi jest w pełni aktywny ?
      zaloguj się tam i zobacz w skrzynce odbiorczej czy nie ma wiadomości o niezrealizowanej operacji

      pozdrawiam

      kruczi
    • mamy maila od Citi – twoje konto jest już aktywne

      karampuk
    • karampuk zobacz czy nie założyła CI się sama lokata na 2 % bo może tutaj są Twoje pieniądze :-)

      zenek64
    • tak by było najlepiej, ale też nie ma. U mnie pormo lokata widoczna na pierwszej stronie po zalogowaniu

      karampuk
  • Poczekaj na pierwszą sesję księgowania w Citi.
    Koniec roku to spore ograniczenia w przepływie kasy i terminowości.

    dario Odpowiedz
  • KNF raczej nie, oni się nie zajmują indywidualnymi sprawami (co innego, gdyby takie „znikanie” środków z przelewów regularnie dotyczyło różnych użytkowników).

    „do Citi (na konto żony) na promocyjną lokatędo Citi (na konto żony) na promocyjną lokatę” — ale przelew na normalny ror? Bo jak chodzi o specjalny numer lokaty, to teoretycznie mógłby być jeszcze/już nieaktywny, choć nawet wtedy przelew powinien być odrzucony…

    „W IB można pobrać potwierdzenie zrealizowania przelewu” — z datą 29 grudnia?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • poczekałem, dalej nic nie ma. Drugi przelew z IB na moje konto w Citi bez problemu w tym samym dniu. A dziś to już trzeci dzień roboczy, a kasy nie ma. Może do KIR-u pisać?

    karampuk Odpowiedz
    • A jesteś pewny, że konto żony jest aktywne? Wejdź do bankowości internetowej i sprawdź czy przypadkiem nie ma wiadomości od banku, w której jest notka o tych przelanych pieniądzach. Ja tak miałam. Moja historia z Citi bankiem to jest dopiero HISTORIA! Póki co jej nie opiszę gdyż czekam na odpowiedź z banku. Tak to jest jak nie słucha się intuicji, która podpowiadała aby dać sobie spokój z tą instytucją. Pożyjemy, zobaczymy. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla adminów i czytelników tego interesującego bloga:)

      Beata2
    • taka wiadomość z 30.12 „Informujemy, ze zaplanowana na dzis transakcja nie zostala wykonana z powodu braku srodkow na koncie. W zwiazku z tym faktem mogly nie zostac wykonane takze nastepujace transakcje: splata karty, zlecenie stale, polecenie zaplaty. W celu realizacji transakcji prosimy o zapewnienie srodkow na koncie jeden dzien roboczy wczesniej przed planowanym terminem realizacji zlecenia.” Wyżej mowa o kwocie takiej jak mój przelew. @Beata2 czy miałąś podobnie? Ale żona dostała sms-a że konto aktywne (nawet przede mną)

      karampuk
    • Otrzymałam dokładnie taką samą wiadomość. Skontaktuj się szybko z bankiem bo chyba konto żony nie jest aktywne jednak – najlepiej telefonicznie.

      Beata2
    • zanim żona zdążyła zadzwonić, sami oddali

      karampuk
  • Pewne jest, że kasa nie zginie.
    Ja kiedyś czekałem 4 dni bo coś się działo w banku.
    Znajomy z citi wysłał sporo, zablokowało mu kasę a przelew nie chciał wyjść i nikt nie wiedział jak sobie z tym poradzić, więc klient sobie poradził sam i zamknął rachunek a przy tym odzyskał kasę.

    dario Odpowiedz
  • Właśnie coś mi się zaksięgowało w citi teraz. Sprawdź sobie – a może …

    dario Odpowiedz
    • pusto i głucho – nie odpowiadają na zadane pytania

      karampuk
    • dzisiaj łaskawcy zaksięgowali, 4 dzień roboczy – i jeszcze brakuje mi dwóch dni (1 i 2 stycznia saldo 0), muszę coś dodatkowo przelać

      karampuk
  • Pytanie do osób, które zakładały konto przez zatwierdzenie umów w bankowości internetowej – po jakim czasie pojawiła się Wam karta w systemie transakcyjnym?
    Bo u mnie ani widu ani słychu..

    Natalia Odpowiedz
  • jest II edycja promocji – do 31 stycznia – regulaminu póki co nie ma (jest stary)

    zenek64 Odpowiedz
  • Droga przez mękę z tą lokatą… Sms o aktywacji konta przyszedł 30.12, więc czym prędzej zrobiłam przelew z Idei. Niestety, kasa ukazała się w City dopiero dziś po południu, zazdwoniłam więc na infolinię i zaczęła się zabawa… Połączenie trwało 26,5 min. , konsultant był przekonany, że lokata była aktywna tylko do końca 2016. Wreszcie dotarł do odpowiedniej informacji, ale lokaty sam założyć nie mógł z „braku podanych parametrów”. Podanie ich przez mnie niczego nie dało, bo te parametry muszą być przekazane przez konkretną osobę, która coś tam przy mojej umowie majstrowała… Zostałam przełączona do krugiego konsultanta, który na wstępie oznajmił, że… lokata była aktywna do końca 2016… Teraz czekam, aż do mnie oddzwoni ktoś kompetentny… Powoli mam dość, najpierw kilkanaście dni czekania na kuriera, teraz to…

    igaww Odpowiedz
    • Te parametry dla lokaty w przypadku oddziału musi podać osoba zakładająca nam konto lub ktoś inny z oddziału. Dziwne mają te wewnętrzne procedury…

      Marcin H
  • a ja dostałem dzisiaj maila, w którym jest podpunkt:

    „Wysokie oprocentowanie

    otwórz dodatkowo Konto SuperOszczędnościowe i zyskaj aż 2,00% do 20 000 zł. Konto otworzysz w Citibank Online”

    na infolinii plączą się w zeznaniach :)

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
    • Też to dostałem, ale w Tabeli Oprocentowania czegoś takiego nie ma. Myślałem, że większej popierdółki od smarta (teraz nest banku) i spółdzielczych marmurków to nie ma, a tu Citi przebija wszystko :)

      Gruby Rychu
    • Potwierdzcie pls – płatność kartą może być zarówno w POS w sklepie jak w internecie ? Nie ma żadnych wykluczeń co do miejsca płatności kartą ?

      Gruby Rychu
    • Tak, chodzi o „płatności bezgotówkowe”, więc internetowe są OK, warunku nie spałniają wypłaty bankomatowe, a wypłaty podczas zakupów (cashback) też bym nie ryzykował.

      Don Quijote de la Mancha
    • Daj znać, jak będzie wiadomo coś więcej :). Nawet jeśli 2%, to może być trochę lipa, bo na tym koncie nie dostajesz % w miesiącu w którym wypłacasz kasę, więc należy tam oszczędzać miesiącami kalendarzowymi z miesięcznymi przerwami na wypłatę wszystkiego.

      Marcin H
  • Wasze zdziwienia to nic – zakładałem konto w oddziale na Polnej 11 w Warszawie i miałem dziś pojechać do oddziału by sobie na spokojnie założyć lokatę . Jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem że …. oddziału już nie ma – wisi tylko kartka że od 27 grudnia oddział został zlikwidowany i zapraszają do punktów w galeriach handlowych albo na citibank online – hehe wesoło :P poszedł mail przez citionline ciekawe czy założą czy będę się musiał prosić na infolinii – bank na promocje potem zamknę

    zenek64 Odpowiedz
    • dodam jeszcze że był to „pełnowartościowy oddział” w Śródmieściu Warszawy a nie „dziupla”lub wyspa na środku korytarza w galerii

      zenek64
    • W Bydgoszczy też zamknęli jedyny w mieście oddział City Handlowy na Jagiellońskiej 21 z dniem 27 grudnia. Na szczęście tutaj City zachował się jak najbardziej w porządku, ponieważ dostałem od nich wcześniejszą informację na skrzynkę o planowanym zamknięciu, więc obyło się bez wychodzenia z domu i otwarcie konta nastąpiło drogą elektroniczną.

      Andy
    • ja też miałam to samo w Bydgoszczy :) już się wybierałam do oddziału ale na szczęście mój mężczyzna zauważył wiadomość na skrzynce…

      Paulina
  • Witam, to może ja opiszę swoją historię i ktoś mi doradzi co mam zrobić. Zlecenie przez stronę złożyłam 12.12, konsultantka oddzwoniła następnego dnia, mam kartę kredytową więc umowa miała być podpisana online. Przez tydzień cisza. Po tygodniu konsultantka dzwoni, że dane z dowodu się nie zgadzają. Chyba zrobiła kopiuj wklej dane kogoś innego bo dowodu nie zmieniałam a dane czytałam jej mając go przed sobą. Zanotowała i od tamtej pory cisza. Dziś 03.01 dostaję informację, że dokumenty są w systemie do podpisu. Czy w tej sytuacji ja w ogóle łapię się na tą promocję ? Czy to jest w ogóle sens z nimi zaczynać ?

    Basia Odpowiedz
  • jak długo czekaliście na kartę do konta? Jak dzwoniłem na Infolinię, to mi gada automat, że „mam już kartę i mogę ją właśnie teraz aktywować”…a ja jeszcze nic nie dostałem..

    JJ2010 Odpowiedz
  • Czy za pierwszy, niepełny miesiąc ponoszę opłatę za konto jeżeli nie mam produktów, nie zrobię obrotu kartą, nie przeleję wynagrodzenia i nie będzie salda 30 tys.? Komentarzy jest tak dużo że ciężko znaleźć odpowiedź z wcześniejszych wypowiedzi. Jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Z informacji które posiadam to tak, trzeba już w pierwszym miesiącu spełnić warunki żeby opłata nie została pobrana. Dzwoniła do mnie Pani z Citi końcem grudnia żebym zrobił przelew tytułem wynagrodzenia aby uniknąć opłaty. Chociaż wcześniej pojawiały się komentarze że jeśli saldo na rachunku jest zerowe to opłata i tak się nie pobiera.

      soveri
  • Dziś do mnie oddzwonili, do rana się dobijali, ale niestety nie ma już podobno możliwości otwierania konta w systemie dla klientów mających KK, lipa, specjalnie utrudniają w nowej edycji…

    pws Odpowiedz
    • w regulaminie nic o tym nie ma – zasady jak do tej pory

      Michał
    • Owszem, nie ma, bo i w poprzedniej edycji w regulaminie nic nie było o sposobie otwierania konta, bo to dla nich obojętne. Jednak teraz niby facet z infolinii już nie mógł wysłać umowy w systemie, a jedynie kuriera.

      pws
  • Niestety informacje z banku dostałem dopiero dzisiaj. Cytuję:

    Klient może założyć lokatę zarówno w oddziale, jak i przez infolinię. Jeśli przy zakładaniu konta zaznaczy, że chce lokatę, to po wpłaceniu środków na konto, jego opiekun w Citi powinien to monitorować i sam zadzwonić w tej sprawie.

    Wygląda więc na to, że miałem racje – osoby, które założyły konto w oddziale (a nie przez dedykowaną stronę promocji, o której pisałem w artykule) najzwyczajniej w świecie nie mają aktywowanej promocji. Założyły zwykłe konto Citi Priority, a nie w promocji „Nagroda na powitanie w Citi Priority”. Stąd te odkręcanie i kilka wizyt/telefonów na infolinię. Osoby zakładające konto w sposób poprawny, z tego co widzę, nie mają problemów i lokaty faktycznie zakładają się „automagicznie”.

    Michał Odpowiedz
    • Potwierdzam, tak było w moim przypadku, miałem przydzielonego opiekuna w City, który nadzorował czy wpłacam środki na konto w celu założenia lokaty. Wszystko odbyło się bardzo sprawnie, a kwestia lokaty zależała wyłącznie ode mnie, czyli od faktycznego wpłacenia środków.

      macelo79
    • Admin no coś za coś – podpisując w oddziale umowę o konto i regulamin (na co zwróciłem uwagę pracownicy banku) mialem aktywne konto od ręki i od razu kartę debetową do niego – wypełniając formularz musisz czekać na telefon z banku potem czekać na kuriera potem czekać na kartę (list z poczty polskiej) co w okresie świątecznym jest dość czasochłonne. Lokatę tez miałem otworzyć w oddziale w dniu jak wpłacę pieniądze i pewnie bym to zrobił gdby mi nie zlikwidowali oddziału :P Więc zadzwoniłem przełączyli mnie gdzieś tam indziej powiedziałem o co chodzi założyli lokatę od ręki aż byłem zdziwiony że wszystko załatwione jednym telefonem około 10 minutowym z czego pierwsze 5 minut to nadanie citiphone PINu

      zenek64
  • @admin: „automagicznie” to chyba zbyt optymistycznie powiedziane – ja np. czekam na założenie lokaty od poniedziałku:)

    łukasz Odpowiedz
    • ja od dzisiaj, ale nie wygląda to za ciekawie
      wiadomości do przełożonych, propozycja reklamacji …

      kruczi
  • środki 30.12 na koncie, nie otworzyli lokaty, napisalam reklamacje, otworzyli 4.01, czekam na wynik reklamacji, bo upominam sie o ustawienie lokaty od 30.12, 04.01 to jakieś kpiny.

    cc Odpowiedz
  • Ja zakładałam konto przez dedykowaną stronę, na drugi dzień miałam telefon od konsultantki i po baaardzo długim odczytywaniu regulaminów, podawaniu danych etc. dowiedziałam się, że lokatę mogę założyć WYŁĄCZNIE telefonicznie. O żadnym monitorowaniu konta nie było mowy… Wygląda na to, że co konsultant, to inna procedura ;)

    igaww Odpowiedz
  • Jakość obsługi w Citi fatalna. Żona skorzystała z prawa odstąpienia od umowy. Zrezygnowała poprzez infolinię. Konsultant nie stwarzał żadnych problemów.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Potwierdzam beznadziejność obsługi. Wniosek o konto w promo 8.12.
    Telefon z banku w sobotę 10.12. – ok, zgadzam się na otwarcie konta. Czekam, czekam, ma się pojawić w systemie umowa. Pojawia się 14.12., ale z błędem w adresie. Piszę przez właściwy formularz i czekam. Czekam. Brak reakcji. Dzwonię 18.12. – wszyscy zajęci, dzwonię 19.12. – po 20 minutach udaje się, dowiaduję się, że w systemie adres jest dobry, a że na umowie jest zły, to nie jest ważne :-) Takie podejście. Decyduję się na zaakceptowanie umowy 19.12. Wysyłam od razu kasę na promocyjną lokatę. Dzwonię kilkukrotnie, za 4 razem udaje się dodzwonić 20.12. – założenie lokaty nie jest możliwe, bo promocja nie jest aktywowana – przełączają do „odpowiedniego działu”, po czym się rozłączają. Dzwonię jeszcze raz, znowu to samo. 22.12. zabieram pieniądze na Optimę, żeby nie leżały odłogiem. Kartę (debet) wysyłają 21.12. – dociera 23.12. Między świętami próbuję się dowiedzieć w temacie lokaty – nie ma kompetentnej osoby do aktywowania promocji. Wysyłam kasę 2.01. Dzwonię, łączą do „odpowiedzialnej jednostki”, nie odbiera. Dzwonię jeszcze raz i w końcu się udaje. Aktywuję kartę (a w zasadzie płatności w internecie) wczoraj wieczorem, ustawiam limity dzienne, próbuję płacić – błąd, brak 3D-Secure. Sprawdzam info – po aktywacji płatności internetowych 3D-Secure będzie aktywowane automatycznie w godzinach 24-1, 12-13 i jakaś jeszcze inna godzina. Dzisiaj próbuję zapłacić tą kartą (debet) – nadal brak 3D-Secure mimo, że minęły już 2 okienka czasowe, w których miała być aktywowana ta usługa. Piszę reklamację, podczas pisania której system chce mnie wyrzucić (w trakcie pisania), bo „ze względów bezpieczeństwa” sesja może trwać 8 minut, można ją przedłużyć klikając OK. Udaje się, wysyłam. Bank potwierdza, chwaląc się jednocześnie, że „Nasi specjaliści niezwłocznie rozpoczną prace nad realizacją Twojego zgłoszenia. Z przyjemnością informujemy, że na ponad 90% zgłoszeń naszych Klientów odpowiadamy w terminie do 4 dni roboczych. Maksymalny czas, w którym wyślemy odpowiedź to 30 dni.”
    Czyli „z przyjemnością” muszę zapłacić kartą innego banku, bo Citi ma inne Priority…
    PORAŻKA. Z takim poziomem jeszcze się nie spotkałem, a „przerobiłem” już 16 banków i żaden mnie tak nie zirytował.

    Darek Odpowiedz
    • no niestety taki to bank z ameryki. U mnie przekisili 30 k od 29.12 do 3.01 (wyszło z IB a do nich nie weszło, dopiero 3.01, musiałem dwa dni uzupełnić do średniego salda). Lokatę wreszcie po kliku telefonach założyli 5.01 (i ciekawostka – trwa do 30.03 jakby od dnia po wpłacie i odsetki spodziewane są prawidłowe). To wszystko na koncie żony. Co do 3D Secure – u mnie aktywowali w czasie rozmowy telefonicznej, bo się nie mogłem doczekać automatu. U żony po kilku okienkach „automatu” napisałem info z systemu i „się włączyło”.
      Czekam na premie i zamykam toto (razem z kartą kredytową, którą intensywnie obracałem zapewne ku uciesze banku).

      karampuk
    • ” PORAŻKA. Z takim poziomem jeszcze się nie spotkałem, a „przerobiłem” już 16 banków i żaden mnie tak nie zirytował.”
      Chyba nie próbowałeś załatwić KK w TMUB zwłaszcza jak jest jakaś promocja

      zenek64
    • Akurat KK faktycznie nie, ale z nimi też już miałem przygodę, konkretnie przelew ekspresowy mi między świętami kiedyś zaksięgowali

      Darek
  • Zastanawiam się nad tą „inwestycją”. ale po Waszych komentarzach się odechciewa…

    Katarzyna Odpowiedz
    • wiesz zadowoleni nie piszą komentarzy tylko CI którym „nie działa” to się produkują … U mnie bez problemu konto założone w oddziale w grudniu karta wydana od ręki lokata wpłacone 2 stycznia i założona 2 stycznia JEDNYM telefonem (10 minut z czego pierwsze 5 to ustawienie PINu telefonicznego) założyłbym lokatę tez w oddziale gdyby go nie zlikwidowali :P 3d secure aktywowałem sobie w niedziele a w pon już działało bez żadnych telefonów do banku i przypomnień – zobaczymy jeszcze jak będą wypłacane premie ale póki co nie mogę narzekać na CITI i szczerze polecam zwłaszcza że przy lokacie na 2 % i 75 zł moneybacku to najlepsza oferta na ulokowanie 30 k na tę chwilę

      zenek64
    • prawda, co nie przeszkadza zamknąć zaraz po ostatniej premii

      karampuk
  • Czy w tej drugiej edycji jest też tylko (albo aż) 1000 kont do rozdania? Podpięty jest stary regulamin z datą końcową 30 grudnia, stąd moje pytanie.

    Katarzyna Odpowiedz
  • I jak wygląda u Was wypłata premii w przypadku gdy sami dokonujecie przelewy z innego konta z dopiskiem WYNAGRODZENIE?

    Andrzej Odpowiedz
  • Na stronie banku jest aktualny regulamin.
    Podbijam pytanie Andrzeja, chociaż jeszcze nie czas na premie.

    dario Odpowiedz
    • „nie czas na premię…” Czyżby? Za warunki spełnione jeszcze w grudniu (WYNAGRODZENIE jak u Andrzeja) premia przyszła 16 stycznia.

      abba
    • Nie doczytałem… ale odpowiedź pocieszająca.

      dario
    • @abba,
      rozumiem, że konto założone w grudniu i premia przyznana już ZA ten pierwszy, niepełny, grudniowy miesiąc?

      hazzan
    • Ano tak. Spełnianie warunków w kwietniu nie da pewnie kolejnej premii, ale kto nie ryzykuje nie pije szamponu… ;-) szympansa… szampana… szempiona… No czegoś tam nie pije.

      abba
  • Czy tylko ja dostałam smsa, że nie zapewnilam wpływu 500.00 PLN na konto?

    Bea Odpowiedz
  • Bea – napisz coś więcej. Czy faktycznie nie było wpływów, czy może były ale bez słowa klucza w opisie, …

    dario Odpowiedz
    • Było wszystko przepisowo: 5000.00 PLN z tytułem „WYNAGRODZENIE” dużymi literami. Ale jak to tylko ja to chyba reklamacja….? :(

      Bea
  • Może przelew był z własnego konta, tzn. z własnym imieniem i nazwiskiem, wtedy trudno to traktować jako wynagrodzenie

    Katarzyna Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy