Niespełna dwa miesiące temu Citibank zorganizował ofertę kierowaną do czytelników bloga, w ramach której mogliśmy zgarnąć zdecydowanie lepszą premię, niż w standardowej ofercie „na start”. Dlaczego miło mi poinformować, że ponownie uruchomiona została oferta stworzona specjalnie dla Was! Tym razem zamiast jednej oferty na start będziemy mogli skorzystać z dwóch! Oznacza to, że w zamian za wyrobienie bezpłatnej Motokarty otrzymamy gwarantowane 400 zł na start (lub smartfon LG K30), a oprócz tego nawet 720 zł moneybacku! A gdyby tego było mało, to… z oferty mogą skorzystać również byli klienci banku – okres karencji wynosi zaledwie… 2,5 miesiąca! Trzeba się jednak śpieszyć – oferta jest ważna jedynie do końca marca :)
Zostań posiadaczem Motokarty i zyskaj 400 zł
Aby skorzystać z oferty należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą jakiejkolwiek karty kredytowej Citibanku od 31.12.2019. Jeśli kartę mieliśmy wcześniej, ale zamknęliśmy ją przed końcem ubiegłego roku, to jak najbardziej możemy brać udział w promocji. Posiadanie innych produktów Citibanku (np. konta osobistego) również nie wyklucza z promocji :)
Ponieważ wnioskujemy o kartę kredytową, to wymagane jest również spełnienie minimalnych wymogów dotyczących wieku oraz wynagrodzenia:
wiek – minimum 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek – minimum 18 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata, dochód netto – minimum 2500 zł.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to bardzo istotne, aby o kartę zawnioskować przez dedykowany link promocyjny – wniosku pochodzące z innych miejsc w sieci nie biorą udziału w promocji!
Warto tu dodać, że zgodnie z regulaminem jeśli będziemy wnioskować o limit kredytowy wyższy niż 5000 zł, to najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych powinniśmy dosłać dokument dochodowy, który potwierdza podane dochody (można też w trakcie procesu). Bank jednak zaznacza, że wybrane osoby może poprosić o taki dokument nawet przy niższym limicie.
Pamiętajmy tylko, że na złożenie wniosku mamy niewiele czasu, bo jedynie do 31.03.2020 włącznie. Samą umowę możemy spokojnie podpisać później – po kilku dniach od złożenia wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Jeśli weryfikacja tożsamości przebiegnie prawidłowo, to będzie możliwe podpisanie umowy zdalnie (nie będzie wtedy wysłany do nas kurier). Oczywiście otrzymamy listownie samą kartę (przesyłkę polecam na wszelki wypadek zdezynfekować :)).
Uwaga: ze względu na ogromne zainteresowanie promocją warto też uzbroić się w cierpliwość – możliwości call center są ograniczone i konsultant może do nas oddzwonić dopiero po kilku(nastu) dniach. Jeśli nie uda nam się odebrać połączenia, to warto poczekać – bank podejmie jeszcze kilka prób kontaktu.
Gwarantowana premia na start
A o co tak naprawdę walczymy? Po złożeniu wniosku, w trakcie rozmowy z konsultantem, zostaniemy poproszeni o wybór nagrody gwarantowanej o którą walczymy. Do wyboru mamy:
- kartę podarunkową BP SuperCard o wartości 400 zł do wykorzystania na stacjach paliw BP w Polsce albo
- kartę prezentową o wartości 400 zł na zakupy w sklepach Lidl albo
- e-Kod o wartości 400 zł na zakupy na Allegro albo
- Smartfon LG K30 Dual Sim LMX320EMW o oficjalnej wartości 599 zł (realnie bliżej 400 zł)
Jeśli chodzi o szczegóły techniczne, to z karty paliwowej będziemy mogli korzystać wielokrotnie przez 24 miesiące. Z karty podarunkowej do Lidla również, ale tylko przez 6 miesięcy. Voucher Allegro będzie do użytku w ciągu 12 miesięcy, ale tylko w ramach jednych zakupów (na szczęście można stworzyć koszyk zakupów z wielu aukcji). Kod Allegro otrzymamy zresztą cyfrowo (pozostałe – pocztą).
A jak zdobyć wybraną nagrodę? Bardzo, bardzo prosto! Wystarczy, że po podpisaniu umowy i otrzymaniu karty kredytowej Citibanku zalogujemy się do bankowości internetowej lub mobilnej oraz wykonamy płatności kartą na min… 500 zł! W porównaniu do innych promocji Citibanku (gdzie wymagane jest zazwyczaj wydanie 1500-2000 zł) te warunki są niesamowicie proste do spełnienia. Ilość oraz miejsce transakcji nie mają bowiem znaczenia (choć wykluczone są tzw. transakcje szczególne, czyli wszelkie „ułatwiacze” obrotów na kartach kredytowych, typu doładowania wirtualnych portmonetek). Wystarczy po prostu płacić za swoje normalne zakupy nowo-wydaną kartą – i tyle :)
Warto dodać, że na spełnienie pierwszego warunku (logowania) mamy czas do końca miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy, a na spełnienie drugiego (transakcji) – o miesiąc dłużej. Z drugiej strony czym szybciej wykonamy regulaminowe czynności, tym szybciej zgarniemy nagrodę – bank powiadomi nas bowiem o przyznaniu nagrody do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Wysyłka nagród odbędzie się natomiast do końca drugiego miesiąca od tej informacji. Citi znany jest jednak ze znacznie szybszej wysyłki nagród, niż podano w regulaminie :)
Do 720 zł w formie moneybacku
Niesamowicie łatwa premia na start to jednak nie wszystko. Spełniając warunki promocji „na start” automatycznie możemy korzystać z kolejnej, niejako wbudowanej promocji w naszą Motokartę. Do zgarnięcia mamy nawet 720 zł, jednak tu warunki uzyskania premii będą zupełnie inne – bo rozłożone w czasie.
W jaki sposób?
Jeśli w danym pełnym okresie rozliczeniowym karty wykonamy transakcje bezgotówkowe na łącznie min. 500 zł (w tym min. 250 zł na stacjach BP w Polsce), to uzyskamy 20 zł zwrotu – w gotówce. Łącznie będziemy mogli zgarnąć 36 zwrotów, co sumarycznie da nawet 720 zł premii w ciągu 36 miesięcy – o ile będziemy chcieli korzystać tak długo z karty.
Zwrot ten nie będzie jednak wypłacany automatycznie – będziemy go mogli odebrać najszybciej w trzy dni robocze po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego. Zlecenia wypłaty należy dokonać w serwisie bankowości internetowej Citibank Online. Co ciekawe wcale nie musimy robić tego od razu. Regulamin promocji zastrzega, że zlecenie odbioru będzie dostępne przez 12 pełnych okresów rozliczeniowych od daty przyznania – co oznacza, że możemy otrzymać maksymalnie 240 zł w jednej transzy.
Na koniec warto dodać, że jeśli nasza nagroda spowoduje nadpłatę na karcie kredytowej, to nic złego się nie stanie. Standardowo Citibank pobiera za to prowizję, jednak w przypadku powstania nadpłaty ze względu na zwrot w promocji nie będzie ona naliczana.
Podsumowując: nie dość, że oferta ma chyba najkrótszy okres karencji w historii, to na dodatek pozwala szybko zgarnąć 400 zł na start (lub smartfon LG), a do tego do 720 zł w dłuższym okresie. Razem aż 1120 zł!
Gdzie jest haczyk?
Skoro oferta jest tak dobra, to dlaczego na stronie promocji widzimy „rzeczywistą stopę procentową w wysokości 10,47% w skali roku”? Wszystko przez wymogi prawne. Bank przyznając kartę kredytową ma obowiązek przedstawić reprezentatywny przykład, w którym pieniądze zostają wypłacone z karty i spłacane przez 12 miesięcy, w równych ratach. Identyczny przykład znajdziecie zresztą w swojej umowie o kartę (ale dla kwoty przyznanego limitu).
W rzeczywistości jednak da się przejść całą promocję całkowicie bezkosztowo. Po pierwsze – używając karty kredytowej mądrze i spłacając ją od razu w 100%, zamiast (jak w przykładzie) przez 12 miesięcy. Wtedy możemy korzystać z zalet okresu bezodsetkowego i najzwyczajniej w świecie nie płacić żadnych odsetek.
Jeśli to wasza pierwsza kredytówka, to gorąco zachęcam do przeczytania
mojego poradnika o mądrym korzystaniu z karty kredytowej. Sam jestem ogromnym przeciwnikiem kredytów, ale akurat ten produkt jest inny, niż wszelkiego rodzaju kredyty gotówkowe i pożyczki-chwilówki. Z karty kredytowej da się bowiem korzystać bez opłat.
Druga kwestia to wysokość opłat. O ile samo wydanie i korzystanie z Motokarty jest darmowe, to zapłacić możemy za dodatkowe usługi, takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Jeśli ich jednak nie włączymy, to żadnych opłat nie będzie. I tyle :)
W zasadzie jedyną usługą dodatkową jako warto włączyć jest CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS. A w chwili obecnej opcja ta jest bezpłatna.
Komentarze
Zluzowałem koncze małoletni pawianie auuuu auuu🤗
• WojakTak myślałem, klasyka gatunku internetowego idioty. Szkoda, dobra zabwa była, pozdro mordko.
• osobOpłacenie FV kartą za np. gaz, prąd raczej nie zalicza się chyba do „ułatwiaczy” i spokojnie można wykonać taką operację, aby spełnić warunki?
• diegoRachunki są OK (przynajmniej do tej pory nie było z nimi problemu)
• MichałOsoby prowadzące działalność gosp. muszą wykazać się ponad 2 razy większym dochodem. Czy sposób zarobkowania ma jakiekolwiek znaczenie? Czy tylko mnie to dziwi? Takie różnicowanie klientów nazywa się dyskryminacją. Może jeszcze bank zróżnicuje wymagany dochód dla osób z różnym kolorem skóry lub ze względu na wyznawaną religię?
• JotZe względu na kolor skóry różnicować im nie wolno; mogą natomiast ze względu na stabilność dochodów, która jest pewniejsza u osoby zatrudnionej na umowę o pracę na czas nieokreślony, niż u niezatrudniającego nikogo mikroprzedsiębiorcy, który w każdej chwili zlecenia może stracić, działalność zawiesić…
• Don Quijote de la ManchaTrzeba przyznać, że rzeczywiście nawet osoby na umowach śmieciowych mają łatwiej, niż prowadzący działalność gospodarczą, choć też różnie to bywa…
Ma to sens zarówno w kontekście biznesowym, jak napisał DQ, ale wynika to też wprost z danych. Przedsiębiorcy są zazwyczaj bardziej szkodowi.
• borkowiczPiszesz to jako przedsiębiorca, czy podpowiada Ci to wyobraźnia? Co to znaczy szkodowi? Przez nieprzerwany, wieloletni okres prowadzenia działalności byłem jeden raz na zwolnieniu lekarskim. Płatne zwolnienie lekarskie przysługuje jeśli trwa co najmniej miesiąc. Od państwa nigdy nic nie dostałem. Nikogo nie interesuje, czy przedsiębiorca zarobił minimum socjalne. Gdzie ta szkodowość?
• JotChodzi o statystyki spłacalności.
Fajnie, że prowadzisz jakąś firmę, ale pewnie większość osób prowadzących działalność gospodarczą to tzw. samozatrudnieni, czyli osoby zupełnie pozbawione gwarancji utrzymania dotychczasowych dochodów. Nie zdziwiłbym się, gdyby okazało się, że wśród tej grupy jakość obsługi zadłużenia jest wyjątkowo niska…
O co chodzi z tym zwolnieniem lekarskim, jaki to ma związek z udzieleniem kredytu? Wydaje się, że może być czynnikiem negatywnym — gdy pracownik na etacie zachoruje, to dostanie kasę i będzie miał z czego spłacić kartę, samozatrudniony niekoniecznie; nie sądzę jednak, by banki to tak analizowały, raczej opierają się na statystykach spłacalności.
• Don Quijote de la ManchaW PL jednoosobowe działalności gospodarcze są dyskryminowane systemowo i banki w tym uczestniczą na całego. Mikroprzedsiębiorca nadal jest traktowany jak „kułak” i lepszy cwaniak, a państwo to z takich małych firm przecież żyje dowalając m.in. ZUS (nie czarujmy się to danina-podatek celowy) liczony od płacy minimalnej, którąś GUS liczy na podst. firm zatrudniających min.9 osób. Paranoja. Banki skrzętnie wykorzystały przymus posiadania konta firmowego (patrz: biała lista podatników VAT). Promocjami z takimi aktywnymi gospodarczo osobami to już nie chcą się dzielić…
• DrzeworytOdniosę się do zdania: „Płatne zwolnienie lekarskie przysługuje jeśli trwa co najmniej miesiąc.” – jak rozumiem to jakaś forma ubezpieczenia, zakładanego prywatnie i nieobowiązkowo, u jakiegoś ubezpieczyciela typu PZU czy cóś. Np. zabezpieczenie kredytu.
Jeśli chodzi o świadczenia ZUS dla DG jednoosobowej w przypadku zwolnienia lekarskiego – to przysługuje ono za każdy jeden dzień zwolnienia, o ile przedsiębiorca opłaca składkę „chorobową” (ok. 77zł/mc). Warunkiem otrzymania świadczenia jest złożenie wniosku, dostarczenie do razem ze zwolnieniem lekarskim (chyba jest wystawione e-zwolnienie) oraz 90 dni nieprzerwanego opłacania ubezpieczenia przed świadczeniem. Wielkość świadczenia zależy od wartości składki jaką płacimy (a w zasadzie jej podstawy) oraz rodzaju zwolnienia (np. czy to zwykłe zwolnienie, czy pobyt w szpitalu etc.). [ponieważ płaci się mało, to i mało się dostaje -> jest to ok. 50zł/dzień zwolnienia przy minimalnej składce]
Większość przedsiębiorców jednoosobowych nie bierze w ogóle zwolnień lekarskich, bo zawsze są w pracy. Dlatego składka „chorobowa” jest dobrowolna (=nieobowiązkowa) i dlatego większość 1-os.DG jej nie płaci (=zatem nie ma prawa do świadczeń ZUS w przypadku zwolnienia lekarskiego, pobytu w szpitalu czy obowiązkowej kwarantanny).
—— wiem że nie o tym jest ta dyskusja, ale dla porządku muszę sprostować, żeby ktoś sobie nie wyrobił mylnej opinii.
• Be@Szkoda że nie wypłacają gotówki =p
Moja pierwsza KK w tym banku. Ciekawe czy się załapie. Umowa wstecz 3 miesiące, i aktualna 3 msc ( przedłużenie )
• luka89wawZłożone 2 wnioski. Żona i ja. Czekamy na telefon od doradcy.
• Chfjeżeli chcemy tylko premię na start, to te transakcje na 500 zł można rozłożyć w czasie na 2 miesiace? Dobrze rozumiem?
• k„nie później niż do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia Umowy (data zawarcia Umowy będzie widoczna na Umowie), dokonają Kartą lub Nośnikiem zbliżeniowym lub Użytkownicy Kart dodatkowych wydanych do Karty dokonają transakcji o łącznej wartości co najmniej 500zł”
Dobrze rozumiesz.
• osobk, dokładnie tak jak piszesz. Nawet możesz rozłożyć na 3 miesiące (miesiąc podpisania umowy + pierwszy pełny miesiąc + kolejny).
• Michał„Mój kolega” złożył dyspozycję zamknięcia karty kredytowej Citibank dnia 30.11.2019. Czy może wziąć udział w obecnej promocji? Jak może to sprawdzić?
• michal-100Infolinia – niech ‚kolega’ zapyta od kiedy nie jest klientem banku, dokładna data, ewentualnie pytanie czy kwalifikuje się do tej promki, chociaż mogą o niej nie wiedzieć. Najważniejsza konkretna data, chociaż zgodnie z 30dniowym okresem wypowiedzenia, powinno byc ok.
• osobDzwonili już do kogoś?
• gregorypewnie od rana się zacznie
• MichałPotwierdzam, dzwonili już dziś z rana :)
• Cruzhehe, z kk u nich zrezygnowałem w grudniu 2018 – spoko, że zostawili mi bankowość elektroniczną to będzie można szybko spełnić warunek z logowaniem :)
• krabarU mnie już telefon. Wniosek sporząddzony w 15-20 min i teraz przesyłam dokumenty i potwierdzić mogę online.
• AddonixDo mnie w dalszym ciągu nie dzwonili…
• Konrad🧐
A kiedy składałeś wniosek? Najprawdopodobniej jest już spora kolejka która uzbierała się przez cały weekend :)
• Michał@Michał jest szansa na podpięcie wniosku online, czy tylko krótki wniosek i telefon z konsultantem?
• Dawpowyżej jest już odpowiedź, ze z powodów technicznych nie będzie wniosku online
• simrishamTylko konsultant. Ale dobra wiadomość jest taka, że da się przejść całą umowę bez kuriera – zaraz dorzucę info do wpisu co i jak :)
• MichałJakby ktoś chciał wiedzieć to minimalny limit na karcie to 5 tysięcy złotych.
• AddonixNiżej nie da się ???
• jojoZadzwonili. Głuchy telefon. Wysyłać ponownie wniosek czy czekać?
• Paweł K.Na niektórych infoliniach jest bramka aktywowana głosem – automat wybiera numer z puli i czeka na standardowe „halo” z Twojej strony i wtedy łączy z konsultantem.
• qqA kiedy można zrezygnować z karty? Jest jakiś minimalny okres karencji, że jeśli zrezygnuję przed X miesiącami to trzeba zwrócić nagrodę czy coś?
• GrzegorzSMożna w dowolnym momencie po zgarnięciu premii.
• MichałDzięki za błyskawiczną odpowiedź!
• GrzegorzSo co pytają przy rozmowie weryfikacyjnej i co trzeba mieć przy sobie.
• ZzDowód wystraczy i dane o pracodawcy (nazwa, nip, nr tel do osoby, która potwierdzi zatrudnienie) i oczywiscie reszta podstawowych danych + czy masz jakies kredyty itp, bo zapytanie wysylane do bik.
• Addonix@Michał,
jedno pytanie jeszcze. Żeby załapać się na promocję z kodem do Allegro, kartę do Lidla/BP trzeba równiez 250zł wydać na BP, czy 500zł dowolnych zakupów wystarczy?
• GrzegorzSNie, jeśli nie chcemy moneybacku to 500 zł wydajemy gdziekolwiek ;)
• MichałMichale, dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
Czy wiesz może co ile ponawiają kontakt? Wczoraj o 9:30 miałem spotkanie i akurat zadzwonili, niestety do teraz cisza – ponownego kontaktu brak :(
• GrzegorzSWniosek złożony w piątek. Do dzisiaj jeszcze nie zadzwonili.
• brokerSytuacja z dnia wczorajszego. Dzwoni nr (22) 238 60 00 odbierasz połączenie , a po 3 sek następuje rozłączenie po stronie dzwoniącego – przypuszczasz że to był konsultant Citibank.
1. Oddzwaniasz na ten numer, słyszysz 2 sygnały i połączenie zostaje zerwane ze strony Citibanku.
2. Dzwonisz na infolinie Citibanku prosisz o zweryfikowanie czy nr (22) 238 60 00 to ich numer, dostajesz odpowiedź, że tak więc pytasz:
• Jano„dlaczego dzwonicie do klientów i się rozłączacie kiedy klient odbierze ? – milczenie, albo głupie pytanie ” a co w tym złego że dzwonimy i się rozłączamy” ?, albo druga wersja odpowiedzi
„to nie ja to kolega albo automat”
Panie Michale, proszę o przekazanie tej informacji do Citi z moim komentarzem, a jest on taki: jaja sobie z klientów robicie !!!.
Jak każdy bank tak pewnie i oni dzwonia przez VoIP. Jakość połączenia kiepska, połączenia nie dochodzą do skutku, oni po prostu nas nie słyszą dlatego jest rozłączenie. Nikt tego po złości nie robi, takie to czasy, jest taniej ale i kiepsko.
• sunwoj1ty sie wczoraj urodziles, ze takie masz przemyslenia?
• krabarDługo się czeka na podpisanie umowy? Tzn wczoraj złożyłem wniosek ale dzisiaj jeszcze nikt nie dzwonił
• eddddddwczoraj rano wypelnilem, dzis zadzwonili, umowa podpisana juz zdalnie.
• krabarDzisiaj dzwonili ponownie. Ponownie łączy z szumem i po kilkunastu sekundach rozłącza. Nie da się oddzwonić.
• Paweł K.mam to samo…
• sakee5Zgłosiłem to. Jak nie oddzwonią w ciągu kilku dni ponownie, to złóżcie wniosek jeszcze raz
• MichałU mnie tez po 3 sekundach przerwało.. :D Dobre jaja..
• luka89wawZłożyłem wniosek. Był telefon, pozytywna wstępna decyzja, weryfikacja przez BIK. Dosłałem skan dowodu i wyciagi. Też żadnego maila narazie od nich ni macie? Nie chodzi mi już nawet o samą umowę tylko u mnie brak żadnego maila że coś wysłałem, coś przyjęli.
• simrishamBabka mówiła, że do 5 dni roboczych mają się teraz odezwać. U mnie tak samo jak u Ciebie
• AddonixJak długo czekaliście na kontakt ze strony banku? Wypełniłem formularz kilka dni temu i nikt nie dzwonił.
• PietrasW Pt wniosek telefonu wciąż brak. Myślę o ponownym złożeniu wniosku jak pisze @Michał.
• jojoA jak wygląda proces podpisywania zdalnego umowy?
• YanekPoprzez sms, pobierasz umowę i podpisujesz za pomocą kodu sms.
• Addonixżeby móc podpisać zdalnie trzeba wyrazić zgodę na weryfikację przez BIK i odpowiedzieć na bikowskie pytania weryfikacyjne. Potem jest tak jak pisze Addonix
• simrishamJakie są te bikowskie pytania weryfikacyjne?
• LidiaIle masz kart kredytowych w innych bankach, jaki limit masz, czy maz koncie mną koncie itp
• simrishama mógłby ktos napisać dokladnie jak to wygląda? kilka zdan, punktow? moze admin by przykleil do wpisu?
• ehdzwonią, pytają o standardowe dane + weryfikują w BIK czy się zgadzaja dane (ile kart kredytowych, limity)
pozniej jak jest ok to wysylaja umowe na maila? ale jak – w pdfie? i jak sie kodem podpisuje? czy jakas strona internetowa sie odpala?
a jak z doslaniem papierow skoro limit min to 5k?
Do mnie zadzwonili na drugi dzień. Standardowy formularz, czyli pytania o zarobki, pracę, majątek, dzieci, wydatki bieżące, dochód. Potem zgody na BIK i inne. Minuta przerwy i decyzja pozytywna. Doczytanie formułek i informacja, żeby przesłać im skan dowodu i PIT11 przez wskazaną w mailu stronę. Mail przyszedł po kilku godzinach po rozmowie. Teraz czekam.
• darioSzkoda że w XXI wieku podpięcie wniosku online jest za trudne :-( – tylko trzeba czatować jak głupi na telefon od konsultanta aby przy którejś z rzędu udanej próbie połączenia podać mu dane które ten sam konsultant wpisze w formularz online – paranoja podobna jak z „nowoczesnym technologicznie” Żubrem :P
• zenek64Haha ;)
• luka89wawhej,
• Juwczoraj złożyłam wniosek, dzisiaj zadzwonili, będę podpisywać przez kuriera. Właśnie odesłałam im dokumenty i zastanawiam się, czy naprawdę jedynym potwierdzeniem przekazania wymaganych dokumentów do Citi jest niepozorny komunikat „Wszytkie pliki zostały przekazane do wysłania”? O_o
Tak, nie ma innego potwierdzenia.
• tomko111Potwierdzenie przysyłają SMS-em. Może to potrwać, ponieważ mają mało ludzi i dokumenty ściągają ze swojej skrzynki tylko 2 razy dziennie (taką odpowiedź udzieliła mi miła Pani z infolinii)
• gregoryNie przeszedłem weryfikacji telefonicznej. Nie pasowała im moja odpowiedź dotycząca innych kk. Poprosili mnie o dostarczenie dokumentów tj. skan d.o. i historii moich wpływów za ostatnie 3 miesiące. Po wysłaniu online tych dokumentów, po dwóch dniach otrzymałem SMS-a, że otrzymali dokumenty i wniosek jest w trakcie weryfikacji. Po weryfikacji umowę mają przysłać kurierem.
• gregoryW piątek wysłałem trzy zgłoszenia do dwóch odddzwonili w poniedziałek na trzeci dalej czekam ktoś z piątku jeszcze czeka?
• Kaserja tez czekam… i czekam:)
• michal1607Czekam z piątku.
• brokerOk to może faktycznie mają tyle zgłoszeń poczekam jeszcze do jutra, najwyżej złożę wniosek jeszcze raz
• KaserJest ciężko, dzwonią z domu-home office, fatalna jakość jakby dzwonili z kalkulatora, w tle Mamooo, tłuczenie garów, 15 minut rozmowy, czytania 6 zgód, rwie się połączenie.
• PytajnikJa też czekam od piątku z jednym i od poniedziałku z drugim wnioskiem.a dziwne że nie dzwonią pokoleji .. tylko ròżnie jak czytam po komentarzach
• ZzWłaśnie miałem pytać…. Też jestem „piątkowy” telefonu brak. Jutro chyba złożę kolejny wniosek. Zaczyna mi to Paribasa przypominać…
• jojoPrzed chwilą dostałem telefon z Citi. Oczywiście głuchy, zero kontaktu. Po 5 sekundach połączenie zerwało się. Czekałem od piątku :-/
• brokerW dniu dzisiejszym telefon z Citi. Po odebraniu cisza i urwał się sygnał. Chyba nici z tej promocji. Nie wiem czy jeszcze zadzwonią czy ponownie składać wniosek.
• ChfTak samo u mnie bylo
• PawełZaczyna mi to na ściemę wyglądać. Oferta dla losowo wybranych…
• jojoNo tak, napewno bank robi specjalną ofertę po to, żeby później robić sobie jaja z ludzi… nie przesadzajmy :)
Zgłaszam im wszystko. Obiecują, żę będą oddzwaniać kilka razy. Problemem jest ograniczona ilość osób w call center i część pracująca z domu. Niestety takie czasy. No i chyba faktycznie musi być jakiś problem techniczny, skoro rozmowy urywają się na starcie… Dałem znać, działają.
• MichałNa razie też nie ma mowy o zdalnym podpisie tylko kurier ale może to się zmienić na dniach.
• Pytajnik2 lata temu czekałem na telefon i było podobnie. Tak działa Citi. Dzwonią kilka razy i trzeba cierpliwie czekać.
• PyramidHeadMożliwe, że to automat dzwoni do kilku klientów jednocześnie. Jeśli liczba klientów, którzy odebrali jest większa od liczby wolnych konsultantów, to część jest „zrzucana”.
Wszystkie moje promocje w Citi zakończyły się wypłatą premii, więc warto czekać :-)
Michał Admin tym bardziej nie rozumiem że w takich czasach jakie są nie udostępnili wniosku całkowicie ONLINE tylko męczą tych domowych konsultantów którzy poza samym wpisaniem danych do odpowiedniego systemu nie mają żądnego wpływu na dalsze procesowanie wniosku….
• zenek64Też nie rozumiem i to mój błąd, że tego nie dopilnowałem. Teraz ponoć już technicznie trudno. To jednak korpo i zrobienie czegoś w kilka chwil nie jest proste (a promocja jednak trwa króciutko).
• MichałAaaaaaa, dzwonili, wysłałam dokumenty, dostałam sms, że dokumenty są w trakcie weryfikacji, a 20 minut później jeszcze raz smsa z informacją, że mam dostarczyć dokumenty .
• JuMoże nie Citi DO TEJ PORY, ale np Paribas startował nieraz z promocją kompletnie nie przygotowany. Kończyło się na reklamacjach, nerwach i wpisach na forum.
Miało być tak pięknie, poprzez wpisanie wszystko do formularza a jest jak jest. Nawet porządnych połączeń nie mają. Trudno nie odnieść wrażenie że się kompromitują choć wiadomym jest że obecnie mamy specyficzną sytuację. Zastanawia też fakt, ze nie którzy są już po wszystkim a np „piątkowi” wciąż nie mogą się doczekać.
• jojoW niedzielę wypelnilem zgłoszenie. Oczywiście nadal nie mam telefonu. Czy przy założeniu ze wypelnialem zgloszenie w marcu A zadzwonia w kwietniu to łapie się na promocję?
• kwiatektak
• MichałMam tak samo, dzwoniłem do nich dzisiaj i pani mi przekazała że zgłoszenie zostało przyjęte i do mnie oddzwonią. Podobno nadała mojej sprawie status „pilna”, ale dalej czekam.
• Bartek.mNie odebrałem, bo miałem wyciszony telefon. Mam nadzieję, że jeszcze zadzwonią :)
• DawDzwonili? Ja wczoraj o 9:30 nie mogłem odebrać telefonu, bo byłem na spotkaniu i do tej pory cisza :(
• GrzegorzSOd wczoraj po głuchym telefonie w ogóle nie próbowali ponownego kontaktu. To jakaś ściema. Każdy normalny, kto się nie dodzwoni próbuje przynajmniej kilka razy.
• brokerale to automat dzwoni konsultanci nawet nie znają numerów klientów (RODO)
• zenek64Michał Admin jest szansa na 2 edycję w kwietniu już z w pełni internetowym wnioskiem??
• zenek64dzwonili w poniedziałek ale nie odebrałem i do chwili obecnej brak ponownego kontaktu, chyba wirus ich dopadł
• stalkeroddzwonili?
• GrzegorzSJa nie odebrałem w środę i do dzisiaj cisza :/
zero kontaktu, chyba większość nie doczeka sie kontaktu
• stalkerDziś miałem telefon. Odesłali mnie na stronę gdzie miałem dołączyć i przesłać dokumenty. Ktoś już to przechodził ? Ile czasu mijało od wysłania plików do wysłania umowy w wersji cyfrowej ?
• luicKtoś tu pisał że to trwa do pięciu dni roboczych. W biedronkowej promocji trwało to u mnie to ponad tydzień, więc spokojnie czekać.
• simrishamU mnie wniosek w piątek złożony, telefon w poniedziałek, dokumenty przesłane równiez i na razie czekam :) długo to trwa ale nie ma się co wkurzac bo decyzja przyjdzie :)
• Addonix„Umowa o Karte Kredytowa czeka juz na akceptacje w Citibank Online. Szczegoly wyslalismy na podany przez Ciebie e-mail”. Na mailu nic nie ma – fajne jaja.
• tomko111za chwilę dostaniesz na maila
• simrishamNo niestety.
• tomko111To jest jakiś standardowy adres strony, gdzie wpisujemy dane? Ma ktoś?
Ok, mam umowę na e-mailu. Wchodzisz na podaną stronę, wpisujesz nr wniosku – sprawdzasz i pobierasz umowę, a później akceptujesz sms-em.
• AddonixJakim kurierem wysyłają umowy?
• BobekA nie jest wszystko robione zdalnie? :)
• luka89waw