150 zł za założenie nowego, „rewolucyjnego” CitiKonta od Citibanku

Trwa do 20.11.2020

Większość bank w Polsce oferuje konto osobiste wraz z kartą debetową, których prowadzenie jest darmowe. Albo raczej: może być darmowe, ale najczęściej po spełnieniu określonych warunków. Dlatego Citibank postanowił rzucić rękawicę swoim konkurentom i zaprezentował właśnie nowe CitiKonto, którego prowadzenie i obsługa karty debetowej są całkowicie darmowe – i to bez spełniania dodatkowych warunków! Widać jednak, że bank chce być numerem jeden nie tylko wśród konkurencji bankowej, ale również pozabankowej – nowe konto ma być bowiem rewolucyjnym rachunkiem, które świetnie nada się do płatności zagranicznych. A do tego wszystko nie zabrakło premii na start :)

150 zł premii za nowe CitiKonto

Nowe CitiKonto za zero

Podstawowym założeniem CitiKonta jest brak opłat za prowadzenie rachunku oraz posiadanie karty debetowej z usługą wielowalutową. Już te warunki sprawiają, że jest to jeden z dwóch rachunków w Polsce za który nie płacimy nawet, jeśli karta leży w szufladzie, a na rachunku nie ma żadnych wpływów.

Ale to nie wszystko. Oprócz bezwarunkowego zera za podstawowe opłaty Citi pozwala również na 4 darmowe wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą (kolejne to 8 zł za wypłatę oprócz bankomatów Citi, które są zawsze darmowe). A do tego dorzuca 3 darmowe przelewy natychmiastowe (Express Elixir) w miesiącu w ramach bankowości internetowej – czyli coś, co w zdecydowanej większości banków jest usługą płatną.

Oprócz baaardzo sensownych warunków prowadzenia konta mamy również możliwość korzystania z Citi Global Wallet – czyli usługi pozwalającej na płacenie w wielu walutach bez kosztów przewalutowania.

W jaki sposób jest to realizowane w Citibanku? Wystarczy, że założymy subkonto w danej walucie, załadujemy je, aktywujemy Citi Global Wallet i… po prostu będziemy płacić za zakupy. Citi automatycznie wykryje, że jeśli np. płacimy w USD to środki pobierze z konta w USD.

Walutę najprościej będzie kupić w samej bankowości internetowej. Citi chce bowiem stać się jednym z najkorzystniejszych kantorów internetowych na rynku. Patrząc na to, jak wygląda obecna tabela kursów, faktycznie może tak być – spread jest wręcz mikroskopijny!

Co z walutami, w których subkonta nie możemy założyć? Na czas wykonywania transakcji powinniśmy przepiąć (ręcznie) kartę pod konto w EUR – wtedy bank ściągnie pieniądze z konta w EUR a przewalutowanie nastąpi po kursie organizacji płatniczej (Mastercard), czyli również jednym z najlepszych dostępnych na rynku.

Na koniec dodam, że oferta ma pewien haczyk: bank nie chce, aby konto w EUR stało się naszą przechowalnią gotówki (ze względu na ujemne stopy procentowe dla EUR) i warto tam trzymać środki do max. 10 000 EUR. Powyżej tej kwoty naliczana będzie opłata miesięczna – od 18 zł do nawet 180 zł (powyżej 100 000 EUR). Dla innych walut tego problemu na szczęście nie ma.

O czym jeszcze trzeba wiedzieć? Dla czytelników bloga nie będzie to pewnie niczym odkrywczym, ale bank jakoś musi zarabiać – dlatego wszelkie usługi premium (np. CitiPhone, CitiAlerts) są płatne (ale też nie są do niczego potrzebne, więc warto od razu z nich zrezygnować). Tak samo zresztą jak próba wykonywania jakichś operacji w oddziale – wspomniane wcześniej przelewy Express Elixir są darmowe, ale tylko przez bankowość internetową. W oddziale lub przez bankowość telefoniczną CitiPhone kosztują… 30 zł. No ale taką mamy obecnie rzeczywistość w wielu obszarach życia – jeśli ktoś nie chce korzystać z internetu to wtedy niejako sponsoruje tych, którzy to robią. I nic za to nie płacą ;)

150 zł na start

Oczywiście nawet najkorzystniejsze konto warto otworzyć w ten sposób, aby coś jeszcze na tym zyskać. Dlatego Citibank uruchomił promocję wspierającą swoje nowe CitiKonto, w której do zdobycia mamy 150 zł. Co należy zrobić?

Przede wszystkim być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego ani oszczędnościowego w Citibanku od 1.01.2020. Posiadanie tych rachunków w przeszłości nie wyklucza z udziału w promocji, tak samo jak posiadanie obecnie jakiegoś innego produktu (np. karty kredytowej) :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i złożymy wniosek o CitiKonto (najlepiej z kartą debetową – będzie potrzebna do spełnienia warunków promocji). Co istotne: konto możemy otworzyć w pełni zdalnie, za pomocą biometrii. Pamiętajmy jedynie, żeby w trakcie tego procesu zrobić dobrej jakości zdjęcia (selfie) oraz dowodu osobistego (musi być cały w ramce, na płaskiej powierzchni, bez cieni i odbitego światła, a krawędzie nie mogą być ucięte np. palcami). Instrukcja nt. zakładania konta biometrycznie znajduje się tutaj.

Czas na wnioskowanie i podpisanie umowy mamy do 20.11.2020, przy czym bank zastrzega, że pula promocyjnych wniosków wynosi 5000 sztuk. O jej ewentualnym wyczerpaniu poinformuję we wpisie.

A jakie są warunki samej promocji? Relatywnie proste. Do zdobycia mamy trzy nagrody – każda po 50 zł.

Pierwszą z nich zyskamy pod warunkiem, że do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu założenia konta zalogujemy się co najmniej raz do aplikacji mobilnej Citi Mobile oraz otrzymamy wpływ min. 100 zł z rachunku w innym banku. Przykładowo podpisując umowę o konto we wrześniu czas na spełnienie tych (banalnie) prostych warunków mija z końcem października.

Co z drugą nagrodą? Wystarczy, że do końca drugiego miesiąca po miesiącu otwarcia konta dokonamy płatności za pomocą Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę min. 100 zł. W naszym przykładzie czas mamy do końca listopada.

Ostatnia nagroda przyznawana będzie, jeśli do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego po otwarciu konta na nasze konto wpłynie min. 2000 zł „z tytułu wynagrodzenia” (bank nie definiuje tu niczego więcej, więc warto z tej furtki korzystać). W naszym przykładzie mamy czas do końca grudnia.

Każda z nagród zostanie wypłacona do końca kolejnego miesiąca przewidzianego na spełnienie danych warunków – czyli dla kont założonych we wrześniu będzie to koniec listopada, grudnia oraz stycznia.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ktoś ma również problem z dodaniem karty do Apple Pay? Co chwile błąd.

    tomko111 Odpowiedz
  • Konto otwarte 8 września ale nie otrzymałem jeszcze listu z kartą. Czy ktoś czeka jeszcze za kartą a otwierał konto w podobnym terminie?

    Radosław Odpowiedz
    • Dostałam kartę jakoś przedwczoraj, a konto otwierane było 4 września. Myślę, że spokojnie jeszcze można poczekać.

      Karolina
    • To jeszcze krótko moja historia z kartą :)
      4.09 (piątek) wypełniony z konsultantem wniosek, w poniedziałek 7. dostałem umowę, 8. kartę (którą aktywowałem i widziałem w bankowości), a samo konto zostało aktywowane dopiero 14.

      dyziu065
    • dopiero. chyba już :)

      aaaa
  • Czyżby promocyjne kursy się skończyły?
    Płacą tą kartą w weekend, czy choćby w poniedziałek rano, można nieźle wtopić.
    Kursy jak na zrzucie https://ibb.co/2Z3PhbX

    Jarek Odpowiedz
  • Czy karta debetowa przychodzi pocztą później, czy dostaje się ją razem z umową od kuriera?

    Bartosz Odpowiedz
    • Umowa jest wysyłana kurierem, a karta pocztą-pl, u mnie karta przyszła dzień później, czyli tak jakby listem ekonomiczny.

      dyziu065
  • No i znow ruszyla promocja z logowaniem do apki. Te promocje skutecznie zniechecaja mnie do mobilnosci :)

    keton Odpowiedz
  • A ktoś podpisywał umowy poprzez bankowość internetową? Taka formę mi zaproponowano i nijak nie widzę dokumentów do podpisania. Próbowałem wszystkich przeglądarek.

    Darek Odpowiedz
    • Trochę to trwa. Mnie te dokumenty pojawiły się dopiero po kliku dniach (i interwencji z poziomu formularza w serwisie transakcyjnym)

      adre
    • Kontakt — Moje dokumenty — Sprawdź umowy

      Ja123
    • Dokładnie taka sama sytuacja mi się zdarzyła. Rozmowa z konsultantem przeszło tydzień temu, umowy w systemie nie ma, na zgłoszenie odpowiadają, że umowa jest…

      Łukasz
  • Czy płatność google pay załatwi doładowanie Revoluta za pośrednictwem tego narzędzia?

    Paweł Odpowiedz
    • Powinno. Doładowanie Revoluta jest widoczne jako TRANSAKCJA ONLINE WALLET PAY, co moim zdaniem spełnia wymagania.

      Kulson
  • Po jakim czasie od wizyty pocztex-kuriera aktywują konto?

    Anom Odpowiedz
  • Mozesz sie nie doczekać na aktywacje ,a koto pewnie już aktywowane zarejestruj sie kartą

    kroso Odpowiedz
    • Jestem w takiej samej sytuacji- kurier był 8 września a do dzisiaj (24.09.2020)- brak powiadomienia o aktywacji. Karta już dawno przyszła. Jest możliwość aktywacji konta karta?
      ktoś już to robił?

      Jasio
    • Tak jak masz kartę to rejestrujesz city za pomocą karty wpisujesz numer karty potem aktywujesz wszystko smsami

      kroso
    • Dzięki za pomoc, bedę próbował.

      Jasio
  • w opisie jest błąd bo ostatnie 50 zł mozna dostac tylko gdy bedzie przelew wypłaty od pracodawcy!!Jest to w regulaminie.

    kroso Odpowiedz
  • @kroso, proszę – zapoznaj się dokładnie z regulaminem. Nie wprowadzaj innych w błąd. Nie wiem czy jesteś tutaj nowicjuszem czy stałym bywalcem, ale wiedz, że wielka litera „B” daje zupełnie inne znaczenie wyrażeniu niż mała litera „b”.

    Michał Odpowiedz
  • Błagam skasujcie komentarze kroso bo ludzie zaczną wydzwaniać, pytać i palić…
    Były już kiedyś podobne zapisy i wszystko było ok…

    Andrus Odpowiedz
  • Czy przelew w kwocie min. 2 000zł może zostać wykonany już we wrześniu? No bo skoro ma być do grudnia… Wówczas spełniony mamy warunek pierwszej nagrody (100zł) i ostatniej (2000zł)

    aircrash Odpowiedz
    • Wszystko może zostać wykonane we wrześniu. Bank jedynie określa termin maksymalny spełnienia warunków. Nie ma minimalnego, można działać od razu.

      Michał
  • zrobilem przelew na nowe konto citi i dostalem zwrotny przelew ze taki nr konta nie istnieje! wtf? czekac na jakas aktywacje czy jak? przelew zrobilem 3 dni po wizycie kuriera…

    sunwoj1 Odpowiedz
    • u mnie sytuacja taka sama, tylko że kurier do mnie nie dotarł, dotarła za to karta

      simrisham
    • U mnie to samo. Miało być łatwo i fajnie, a jest jak zwykle.. U mnie kurier był ponad 2 tygodnie temu i do dziś konto nie jest aktywne.

      aelfraed
    • U mnie podobnie.Umowa niby podpisana 09.09. a do dzisiaj nic.Ta ich aplikacja to jakiś 19 wiek.Pisałem do nich tydzień temu.Bez odzewu.Co najlepsze co konsultant to inne procedury.Żona zakładała.Akurat byłem przy rozmowie telefonicznej.Całkiem inne pytania,jakoś prościej i szybciej.Ok.10 minut.Mnie gość maglował 30 min.Inne nawet maile do przesłania scanu dowodu.Nawet listonosz jak był u mnie to zostawił umowę dla mnie.U żony zabrał wszystko z powrotem No jaja.Bankowość iście po amerykańsku.Tak na marginesie.Gdzieś pod koniec marca składałem wniosek o kartę kredytową.To klientka oddzwoniła dopiero ok.20 czerwca.Nic dodać,nic ująć.Amen.

      Jaceklive
  • Podpowiedzcie mi jak możecie gdzie na umowie w pliku pdf będą informacje o wyłączonych usługach CityPhone oraz CityAlerts? Z góry serdeczne dzieki

    Łukasz Odpowiedz
  • Rozwalił mnie dziś Citi. Kontakt z konsultantem po 16 dniach, podaję dane od nowa, bo oczywiście wniosek im się nie zapisał. Podałam adres firmowy dla kuriera, ALE telefon oczywiście mój prywatny. Dziś rano kurier dzwoni NA FIRMOWY NR MOJEGO SZEFA i pyta o mnie. W umowie widzę, że jako nr telefonu TEŻ JEST WPISANY NR MOJEGO SZEFA!! Nie wspominałam o nim ani słowa podczas całego procesu wnioskowania, bo niby po co. Skąd wzięli ten numer i dlaczego wpisali jako mój w umowie?? chore..

    m. Odpowiedz
    • Ale jaja! U mnie też się numer pracodawcy w serwisie www pojawił, już to kiedyś zauważałem, ale myślałem, że to dlatego, że wnioskowałem o kk, więc mogli pracodawcę sprawdzać. Ale w przypadku konta?!

      Don Quijote de la Mancha
    • Odkręcenie tego też okazuje się trudne. Infolinia przyjęła zgłoszenie i oddzwonił do mnie konsultant, któremu podawałam dane. On też nie miał jednak pomysłu na to jak do tego doszło i jak ten numer zmienić na prawidłowy.. więc mam czekać na ponowny kontakt od nich, który NASTĄPI W CIĄGU KILKU DNI. Masakra. W ostateczności będę chodzić do szefa żeby podawał mi smsy aktywujące bankowość :/

      m.
    • Ale burdel.

      ptok
    • U mnie też „numer w miejscu pracy” czy jakoś tak śmiesznie nazwany numer pojawił się w dokumentach. A był podany przy wniosku o KK i zapewne system doczytał przy generowaniu umowy o ROR. Ale na szczęście nr główny był taki jak podałem pracownikowi oddziału.

      wacek
  • Uprzejmie informuję, że problem z otwarciem konta nastąpił ze względu na błąd po stronie banku. Obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem.
    W wyniku błędu dokumenty wymagane do uruchomienia konta nie zostały wgrane do Citibank Online. Umowa zostanie ponownie wprowadzona w najbliższym czasie i będzie Pan objęty Ofertą Promocyjną.

    aaaa Odpowiedz
    • To samo miałem. Wczoraj dostałem smsa o możliwości podpisania umowy. Dzisiaj podpisałem. Czekam na aktywację konta.

      Darek
  • Ależ irytujące jest to, że przelew zwrotny nie może być expresowy, tylko trzeba od nowa manualnie go wykonać i wtedy można wybrać opcję expres.

    nsmarcin Odpowiedz
  • A czy trzeba aplikując o to konto zaznaczyć zgody na przesyłanie materiałów marketingowych?

    jaceg Odpowiedz
  • Można te wszystkie warunki spełnić już w październiku i czekać na hajsy?

    rolin Odpowiedz
  • Czytałem, ale widocznie jeszcze spałem :) Dzięki.

    rolin Odpowiedz
    • Uważałbym z tym jednak i będę spełniać warunki po kolei w każdym miesiącu a nie hurtem od razu. Po co narażać się na pisanie reklamacji później. Pamiętam, że przy jakiejś promocji u nich z kk i Biedronką jedno słówno „na” spowodowało problemy w interpretacji.

      Ja123
  • Dlaczego nie mogę dodać karty do google pay? Niekumaty jestem? To jak dodałem poprzednie, z innych banków? W ustawieniach internetowe włączone, zbliżeniowe włączone. Co jest nie tak?

    ptok Odpowiedz
    • A skąd wiesz, że zbliżeniowe masz włączone? U siebie nie widzę takiej informacji w „informacjach o karcie”. Karta przychodzi ponoć bez opcji zbliżeniowej, trzeba ją włączyć przez dyspozycje w Kontakcie

      Ja123
    • No włąśnie włączyłem przez „kontakt” itd.

      ptok
    • A już potwierdzili, że włączone? Jakiegoś e-maila dostałem wtedy

      Ja123
    • a jesteście pewni, że konto jest aktywowane ? u mnie było podobnie (nie mogłem dodać karty do GP pomimo aktywacji i nadania pinu) zorientowałem się dopiero później, przy próbie wysłania przelewu na konto i otrzymaniu przelewu zwrotnego, że konto jest nieaktywne pomimo podpisania dokumentow zdalnie przez CityOnline. Sprawę załatwiła reklamacja.

      pawel07
    • Rzeczywiście dostałem dziś zwrot. „Rachunek nie istnieje.”

      ptok
  • U mnie otwarcie tego konta poszło zgrabnie. Za to u żony trwa to już ponad miesiąc i końca nie widać. Najpierw był problem z otwarciem konta zdalnie. Oddzwoniono po jakimś czasie jak żona była w pracy. Odebrała i poprosiła o kontakt w innym terminie. Musiała się przypominać dwa razy, żeby w końcu ktoś oddzwonił. Po tygodniu przyjechał kurier i nastąpiło długie oczekiwanie na otwarcie konta. W końcu dzisiaj dzwoni pani z banku, że konto jest już aktywne. Logujemy się do bankowości, a tam żadnego konta nie widać! Przy okazji okazało się, że karta była wysłana już 10 września ale jej też nie ma.

    drudar Odpowiedz
  • Jak długo czekaliście na aktywowanie konta od podpisania umowy u kuriera? Umowę podpisałem 3 tygodnie temu i nadal żadnej informacji od banku o aktywacji..

    Bast Odpowiedz
  • Otworzenie konta zdalnie bezproblemowo, zajęło mi 10 min, konto miałem aktywne od razu, karta przyszła po niecałym tygodniu, tylko to phone citi musiałem sobie wyłączyć.
    Ktoś wie, czy doładawanie revoluta zalicza do otrzymania bonusu?

    Jurek Odpowiedz
  • Ale burdel w tym banku. W dalszym ciągu nie dostałem maila ani smsa o aktywowaniu konta, ale dziś karta pozwoliła dodać się do google pay. Muszę w poniedziałek znowu zrobić próbny przelew do citi. Zobaczymy czy pieniądze wrócą, czy nie.

    ptok Odpowiedz
    • U mnie wniosek o konto na początku września, do dziś nie wysłali jeszcze kuriera, dzwonili 2 razy ale nie mogłem rozmawiac, zamawiałem ponowną rozmowę przez infolinię bo na niej nie obsługują wniosków i cisza

      Dzikus
  • U mnie kurier był, ale jeszcze w czwartek konto było nieaktywne bo przelew się odbił ,a karta jeszcze w piątek nie dała się dodać do google pay. Nie było maila ani smsa, dzisiaj udało się dodac kartę, więc zadzwoniłem do nich przed chwilą. Okazuje się, że od dziś konto jest aktywne, ale nie wiadomo dlaczego nie było powiadomienia.

    ptok Odpowiedz
  • Czy ma ktoś informację aby pula nagród się kończyła? Nie wiem czy ponownie wnioskować o konto

    Dzikus Odpowiedz
  • Po zalogowaniu się na stronę Citi i kliknięciu na „kontakt”, wyświetliły się wiadomości, w tym jedna z 9 października: „Miło nam poinformować, że jako jeden z pierwszych 6000 Uczestników spełniłeś warunki Oferty „Zdobądź 4000 punktów w programie Bezcenne chwile”. W związku z tym, nagroda 4000 punktów w Programie Bezcenne Chwile została przyznana, a punkty zostaną naliczone do 10 dnia bm zgodnie z Regulaminem Oferty.”

    :)

    Adam K. Odpowiedz
  • Ten bank to średniowiecze. Brak słów. Żeby nie te premie to nikt z tego by nie korzystał.

    taki4 Odpowiedz
  • Jaki kurier wozi umowy z Citi?

    zenek64 Odpowiedz
  • Doładowałem telefon Virgin Mobile za pomocą Google Pay. Minęło ładnych kilka dni, a płatność w GP jest dalej niewidoczna :-/

    broker Odpowiedz
  • Dodałem dziś kartę Citi do google Play, żeby spełnić warunki płatności 100zl. Niestety wszystkie moje płatności (robiłem 3 płatności za rózne zakupy na allegro) były odrzucane mimo środków na koncie. Ma ktoś pomysł z czego to może wynikać?
    Dodam, że apkę GP i kartę podłączałem na telefonie bez NFC, bo mój obecny telefon akurat nie ma tej funkcji. Ale to chyba nie powinno mieć znaczenia przy płatności na allegro…

    Paweł Odpowiedz
    • A odblokowałeś płatności w internecie? Usługi, profil – płatności kartami.

      ptok
    • Jesteś wielki! Serdeczne dzięki. To właśnie było źródło problemu. Nie spodziewałem się, że w Citi mają jeszcze takie zabezpieczenie. Zwłaszcza że mam też u nich KK, z której korzystam od dawna, również w necie i nigdy nie było problemów. Być może ją też kiedyś aktywowałem w ten sposób, ale to stare czasy, a pamięć ulotna :)

      Paweł
    • To jeszcze odblokuj płatności zbliżeniowe, bo to też nie automatic u nich. Kontakt – Dyspozycje i tam szukaj odpowiedniej opcji

      Ja123
    • Tylko że ja nie mam NFC w telefonie, więc zostają mi płatności internetowe do spełnienia warunków, także chyba odblokowanie płatności zbliżeniowych niewiele by u mnie zmieniało. Ale dzięki za radę :)

      Paweł
    • Próbowałem dwa razy zapłacić przez GP. Za pierwszym razem chyba poszło przez Przelewy24 zamiast przez GP. Później dowiedziałem się, że jest tam jeszcze jakaś weryfikacja karty. Zrobiłem to. Wczoraj jeszcze raz próbowałem przez GP. Transakcja przeszła, ale nie ma jej w aktywności na GP. Dziś otworzyłem GP, aby jeszcze raz sprawdzić i nagle usługa GP została wyłączona dla karty. Musiałem jeszcze raz ją weryfikować. W moim przypadku obie transakcje zostały opłacone i obie rozpoczynałem z GP, ale tam w aktywności nic nie ma. Wydaje mi się, że płatności w internecie miałem aktywowane, w przeciwny razie te dwie transakcje by nie przeszły. ale na wszelki wypadek jeszcze przeklikałem to i płatności zbliżeniowe. Chociaż też mam telefon bez NFC.

      wojak
    • > To jeszcze odblokuj płatności zbliżeniowe, bo to też nie automatic u nich. Kontakt – Dyspozycje i tam szukaj odpowiedniej opcji
      @Ja123
      Czy dotyczy to tylko platnosci zblizeniowych przez NFC czy wszystkich? Bo u mnie platnosc zblizeniowa fizycznym plastikiem przeszla (mimo ze byla to pierwsza transakcja ta karta ever) bez skladania zadnych dyspozycji.

      Bartosz
    • Po aktualizacji Google Pay znowu weryfikacja karty. Ktoś wie czy to aplikacja GP jest tak problematyczna czy to Citi stwarza takie problemy? Już tego nie ogarniam…

      wojak
  • Zrobiłem tę całą biometrię i od trzech tygodni nic się nie dzieje. Miał ktoś zadzwonić – nie zadzwonił. Ten bank to patologia…

    owat Odpowiedz
    • Owszem – miałem podobnie – po drugiej wiadomości wysłanej w serwisie transkacyjnym udało się dokończyć wniosek.

      mbo
    • Nie mam dostępu do bankowości internetowej, więc zostaje mi tylko formularz zgłoszeniowy…

      owat
    • zadzwoń
      w moim przypadku po zgłoszeniu szybko oddzwonili i wszystko ruszyło ( niby mieli pomyłkę w numerze dowodu )

      kruczi
  • Ktoś wysyłał im zdjęcia/skany dowodu na ten adres dokument.konto@citi.com? Jest to bezwzględnie bezpieczne czy nie bardzo?

    daugern Odpowiedz
  • Żenada. Najpierw czekałem 3 tyg aż bank aktywuje konto, to dopiero jak zadzwoniłem do nich, to mi powiedzieli, że nie mają skanu dowodu osobistego (bank nie pomyślał o tym, żeby mnie poinformować o tym). Przesłałem skan i już tydzień mija, a tu nadal nic. Październik się skończy i konto dalej nie będzie aktywne, co uniemożliwi mi zdobycie bonusu. Takiego czegoś jeszcze w żadnym banku nie doświadczyłem.

    Bast Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy