Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

300 zł za założenie Konta Optymalnego (+100 zł za transakcje mobilne i 200 zł za kartę kredytową!)

Zakończona

Ruszyła promocja darmowego Konta Optymalnego, w której zyskać możemy aż 300 zł premii za uruchomienie rachunku. Wystarczy, że przelejemy do banku 1000 zł i wykonamy kilka płatności kartą :)

Korzystaj i zyskaj - 300 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Korzystaj i zyskaj

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 24 miesięcy. Posiadanie innych produktów nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 30.09 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złożymy wniosek o Konto Optymalne wraz z kartą debetową z wygenerowanego dla nas linku. Na podpisanie umowy będziemy mieć czas do 15.10.2018.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 1000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana, dlatego warto się śpieszyć!

Do 300 zł za korzystanie z konta

Co dalej? Aby zgarnąć pierwszą nagrodę w wysokości 50 zł konieczne będzie aktywowanie aplikacji mobilnej GOmobile w październiku 2018. I to tyle – pół stówki nasze :)

Kolejne 100 zł zgarniemy za zapewnienie wpływu w wysokości min. 1000 zł oraz wykonanie płatności bezgotówkowych kartą na kwotę min. 300 zł w tym samym okresie, czyli w październiku 2018. Warto jedynie zauważyć, że wykluczone są tu wpływy z naszych innych rachunków w BGŻ BNP Paribas (oraz BGŻOptima), wpłaty gotówkowe oraz ewentualne wpływy z tytułu udzielonego kredytu (przez BGŻ BNP). Jak więc najprościej spełnić warunek? Przelać sobie łącznie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :-)

Podobnie jest zresztą z płatnościami bezgotówkowymi – bank wyklucza te, które dokonane są w punktach z kodami MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Są to wszelkiego rodzaju wspomagacze obrotów kartą. Transakcje w zwykłych sklepach czy przez internet są jak najbardziej OK.

A jak zgarnąć ostatnie 150 zł? Podobnie, jak poprzednią, przy czym teraz konieczne będzie wydanie min. 300 zł oraz zapewnienie wpływu min. 1000 zł zarówno w listopadzie, jak i grudniu 2018.

Informacja o zgarnięciu pierwszej i drugiej nagrody trafi do nas mailowo w terminie do 16.11.2018. Będziemy mieć wtedy czas do 27.11.2018 aby znów zalogować się na stronie promocji i uzupełnić swoje dane do odbioru premii. Ta zostanie wypłacona do 30.11.2018.

O zdobyciu ostatniej, trzeciej nagrody zostaniemy poinformowani do 17.01.2018. Wypłata ostatniej stówki nastąpi do 31.01.2018.

100 zł za transakcje mobilne

Oprócz 300 zł na start BGŻ BNP Paribas płaci również 100 zł za transakcje mobilne – Google Pay oraz Apple Pay. Wystarczy zarejestrować się do promocji i wykonać 11 transakcji na dowolne kwoty. O szczegółach tej promocji pisałem w osobnym prześwietleniu: 100 zł za transakcje mobilne od BGŻ BNP Paribas. Zachęcam do przeczytania :)

200 zł za kartę kredytową

Jeśli chcemy wycisnąć jeszcze więcej ze współpracy z bankiem, to możemy również skorzystać z promocji karty kredytowej mamBONUS. Za jej wyrobienie można zgarnąć kolejne 200 zł premii w formie bonów paliwowych BP :)

Ile kosztuje Konto Optymalne?

Konto Optymalne to bardzo fajny rachunek ze względu na brak opłat. Bank nie pobiera bowiem ani grosza za jego prowadzenie, ale również za posiadanie karty debetowej! W zasadzie zapłacić możemy tylko za wypłaty z bankomatów (5 zł), jednak za darmo pobierzemy pieniądze z urządzeń Planet Cash oraz bankomatów własnych.

Nie przegap!

Komentarze

  • Człowiek się pospieszył i apka aktywowana :(

    Mam 2 pomysły:
    1. Regulamin nic nie mówi, że ma to być pierwsza w życiu aktywacja, usunę aplikację i zainstaluje ponownie w październiku, potem dokonam aktywacji.
    2. Regulamin nic nie mówi, że ma być to pierwsza w życiu aktywacja, ściągnę ją na inny telefon i aktywuje w październiku.

    Moim zdaniem spełnię warunki opisane promocją zgodnie z regulaminem. Jak sądzicie?

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
  • tak nie do konca bo apka polaczona jest z kontem nie z tel i w systemie widza kiedy polaczyles apke z kontem ,aktywacja pierwsza to pierwsza i nie ma znazenia czy na tel nr 1 czy 2 .

    benedict Odpowiedz
  • prosze:”. Pierwsza nagroda w wysokości 50 zł jest przyznawana Uczestnikowi, który łącznie:
    a) spełni warunki określone w § 2 ust. 1 Regulaminu, w tym złoży wniosek o Konto Osobiste i zawrze Umowę
    ramową zgodnie z § 1 ust. 5 pkt 2 Regulaminu,
    b) dokona Aktywacji Aplikacji mobilnej GOmobile w miesiącu październiku 2018 r.”
    chyba wszystko jasno i zrozumiale jest napisane .

    benedict Odpowiedz
    • No wiec właśnie. Nic nie mówią o numerze telefonu, ani ze dokona PIERWSZEJ aktywacji ?

      Wybrzeże Kości Słoniowej
  • w razie niejasnosci zadzwon:
    Zadzwoń: 22 299 11 50
    Infolinia promocji „Korzystaj i zyskaj” czynna jest
    w dni robocze w godz. 9.00-17.00
    opłata za połączenie według cennika operatora

    benedict Odpowiedz
    • Po co Nam podajesz ten numer. Osoby tam pracujace zmieniaja się i udzielaja róznych, niewiarygodnych informacji.

      Wracajac do twojej odpowiedzi ze: „cytuje odpowiedzi z promocji w całości …” to chyba tak nie jest, bo dla mnie są to zlepki odpowiedzi ni czym nie potwierdzone. Kto ich udziela to tylko Ty wiesz.

      Wojak
  • Czy ktoś z Was również miał anulowany wniosek złożony przez internet i zakładał konto w oddziale? od kierownika oddziału otrzymałam informację, że „dołączą” mnie do promocji i prosiłam o potwierdzenie tego faktu gdy zostanie to wykonane. Od 2 tygodni nie mam informacji, czy biorę udział w promocji. Czy otrzymam taką informację na infolinii?

    Gfd Odpowiedz
    • Otrzymasz ale tylko pod specjalnym numerem do procedowania wniosków do promocji jak pamiętam (mamy sobote i wszysczy dziś muszą tam odpoczywać ) jest to: 22 778 52 00

      Wojak
    • Mnie również podłączono do promocji w oddziale, ale nagrody nie otrzymałam. Na infolinii powinni widzieć, czy jesteś podłączona.

      Madeira
    • Mam na myśli poprzednią edycję promocji.

      Madeira
    • Dziękuję za informację :) będę dzwonić w poniedziałek

      Gfd
  • Na infolinii uzyskałam informację, że w obecnej chwili nie widzą, czy moje konto bierze udział w promocji. Potwierdzili, że rejestracja w promocji przebiegła pomyślnie, ale czy konto zostało podłączone do promocji… Tego nikt nie wie :/ Bank powinien sam wystąpić do nich o podłączenie mnie do promocji. Ale czy to zrobił?

    Gfd Odpowiedz
  • Od tygodnia ja i żona nie umiemy się doczekać na kuriera dhl z umową. Jakieś sugestie co robić?

    Łukasz Odpowiedz
    • Nie umiemy czy nie możemy? :) Może zadzwoń do lokalnego oddziału DHL. Ja i moja konkubina ;) nie mieliśmy problemu po 2 dniach od smsa kurier był z umową.

      Roste
  • Czy jak przypadkowo podałem imię zamiast imienia i nazwiska na stronie promocji to dalej jestem w „grze”? Dostałem link do wniosku (nie klikałem jeszcze) ale nie wiem czy wszystko pójdzie jak powinno. Niestety orgazizator nie odpowiada. Jak myślicie?

    Daro Odpowiedz
  • Czy da się na jednym smartfonie aktywować aplikację mobilną dla dwóch kont dwóch osób z rodziny?

    Skylla Odpowiedz
  • Wydaje mi się że jak odinstalujesz swoją aplikację i zainstalujesz ponownie to będziesz musiał od nowa ją aktywować (i wtedy niech ta 2 osoba to zrobi na swoje dane) w mbanku tak np jest że po ponownej instalacji trzeba aktywować od nowa. Moim zdaniem powinno zadziałać.

    riberto Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał mailowo informację o zgarnięciu pierwszej nagrody? Termin upływa 16.11.

    lelo Odpowiedz
  • Czy ktoś otrzymał maila? Ja miałam problemy przy zakładaniu konta w promocji, więc pytam jak to wygląda u Was… bo pewnie nie obędzie się bez reklamacji :/

    Gfd Odpowiedz
  • Jest info.

    pytanie Odpowiedz
  • Ja dostalem, ale tylko o 1 nagrodzie za aktywacje apki – 50zl. O drugiej cisza mimo spelnienia warunkow.

    MarekK Odpowiedz
    • u mnie jest info o 2 nagrodach

      lolekanabolek
    • A ja nie mogę się zalogować unikalnym kodem „Dane niezbędne do wypłaty nagrody dla wpisanego kodu zostały już przekazane”. Dno.

      pytanie
    • Dowiedziałem się, że problem występuje nie tylko u mnie i w następnym tygodniu będzie kolejny mailing po jego usunięciu.

      pytanie
  • Dostalam maila z informacja o przyznaniu nagrody nr 1 i 2

    Marysia Odpowiedz
  • Zadanie wykonane. Pamiętajcie, żeby skopiować numer konta bez spacji.

    lelo Odpowiedz
  • U mnie też wszystko lux poszło czekam na kasę

    Seweryn Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Korzystaj i zyskaj”.
    Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu pierwszej oraz drugiej nagrody, gratulujemy!
    Nagrody, w wysokości 50 zł i 100 zł zostaną przekazane jednym przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 30 listopada 2018 r.

    Przypominamy, że w celu przekazania nagród niezbędne jest uzupełnienie numeru rachunku otwartego w ramach Promocji w Banku BGŻ BNP Paribas do 27 listopada 2018 r. Przekazanie numeru konta jest bezpieczne, można go zapisać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu. W tym celu należy wejść na stronę https://korzystajizyskaj.pl/ i zalogować się za pośrednictwem Państwa adresu e-mail:

    logowanie bez problemu -poszło ;)

    benedict Odpowiedz
  • korzystaj i zyskaj, taki temat wiadomości, niby wysłana o 14:27 a mi dopiero o 17:39 odświeżyła sie poczta, obie nagrody

    stalker Odpowiedz
  • Czy ktoś nadal czeka na rozpatrzenie reklamacji?

    Slawo Odpowiedz
  • Nie dostałem żadnego maila. Znalazłem w regulaminie mail do reklamacji kontakt@korzystajizyskaj.pl. jednak poczta odrzuca mi go jako niepoprawny.

    Adriyolo123 Odpowiedz
    • Dzwoń pod numer ze strony promocji i podaj im inny adres. Do mnie na prywatne adresy nie wpadało, dopiero na służbowy trafiło. Nie, do spamu też nie wpadało.

      Slawo
  • REKLAMACJA:
    „Napisz do Organizatora Promocji „Korzystaj i zyskaj”: kontakt@korzystajizyskaj.pl lub na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa. Najlepiej użyj maila, który posłużył do rejestracji w Promocji lub podaj ten adres w swojej wiadomości. Opisz swój problem. Jeżeli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu lub obsługi bankowej, skontaktuj się bezpośrednio z Bankiem telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 321 123 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora), wypełnij Formularz reklamacyjny na stronie Banku lub złóż w formie pisemnej lub ustnie do protokołu – osobiście w każdej jednostce Banku obsługującej klientów albo przesyłką pocztową na adres Centrali Banku przy ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa lub w systemie bankowości internetowej.

    benedict Odpowiedz
  • Jest kasa.

    pytanie Odpowiedz
  • Ale jaja. Kobieta obsługująca sprawy związane z promocją właśnie mi odpisała, że transakcje bezgotówkowe dokonane w internecie za pośrednictwem serwisu PayU nie będą brane jako spełniające warunki promocji. Muszę dla pewności nabić jeszcze z 200 zł w sklepie stacjonarnym.

    pytanie Odpowiedz
    • W przypadku pierwszej nagrody płaciłem kartą za transakcję w internecie i nie było problemu :)

      Łukasz
  • Przyszedł dzisiaj mail z informacją o przyznaniu trzeciej nagrody. Wypłata nastąpi do końca stycznia

    Clio Odpowiedz
  • tez sie pochwale:
    „Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Korzystaj i zyskaj”.
    Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu trzeciej nagrody, gratulujemy!
    Nagroda, w wysokości 150 zł zostanie przekazana przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 31 stycznia 2019 r.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Korzystaj i zyskaj”
    pozdrawiam.

    benedict Odpowiedz
  • chcę się tylko upewnić, przy ostatniej premii nie trzeba niczego uzupełniać, żadnych nr kont podawać, itp

    lolekanabolek Odpowiedz
  • Czy mozna zamkac? ,bo i tak zamkna po 30 dniach (nie musze czekac na wyplate )?
    tak z ciekawosci sie pytam.

    pytanie Odpowiedz
  • Ja nic nie dostałem, większość transakcji realizowałem blikiem, czyżby nie zaliczały się jako bezgotówkowe?

    Seweryn Odpowiedz
  • Trzeba zamykać w takim razie, wyrolowali mnie z blikiem i jeszcze z promocją płatności mobilnych, szkoda nerwów na nich.

    Seweryn Odpowiedz
  • Przed terminem wysłali info o trzeciej nagrodzie a z nagrodą czekają do samego końca:(

    Clio Odpowiedz
  • Ja tez mysle by zamknac bo od dawna do niczego sie nie nadaje

    Karo201 Odpowiedz
  • A moze nas w lutym zaskocza?

    Karo201 Odpowiedz
  • Info wysłane, przelewu nie ma. Czekanie do ostatniego dnia to po prostu dziadostwo.

    aviator Odpowiedz
  • Kasa na koncie:)

    Clio Odpowiedz
  • Przyszedł przelew.

    aviator Odpowiedz
  • U mnie też pieniądze na koncie. Ogólnie super promocja 300 zł na kocie w 2 ratach, 50 zł bon allegro i 50 zł bon biedronka. Co razem daje 400 zł :-)

    pawełboruta Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy