Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Łatwe 250 zł za przeniesienie konta do Credit Agricole (i 3% na lokacie na start)

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja świetnej promocji Credit Agricole, którą baaaardzo lubię. Dlaczego? Można na niej zarobić relatywnie łatwe 200 zł, ale dodatkowo zyskać 50 zł za założenie konta z polecenia – a później kolejne 50 zł za jego dalsze polecanie. I najlepsze w tym wszystkim jest to, że… to Ty możesz polecać to konto czytelnikom bloga! Od wielu miesięcy łącze bowiem osoby nowe z obecnymi klientami banku, dzięki czemu zyskują obie strony. Takie rzeczy tylko na LiveSmarter! :)

Ta promocja jest już niekatualna, ale wystartowała jej odświeżona wersja. Teraz do zgarniecia nawet 300 zł za założenie nowego Konta dla Ciebie od Credit Agricole!

Przenieś konto do Credit Agricole i zgarnij 200 zł

Umowa i dodatkowe dokumenty na start

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego Credit Agricole przez ostatni rok.

Jeśli spełniamy ten warunek to musimy udać się na dedykowaną stronę promocji i złożyć wniosek o jeden z rachunków osobistych banku wraz z kartą debetową. Istotne, aby podczas wnioskowania wyrazić zgodę na wyciąg w formie elektronicznej oraz wyrazić zgody na działania marketingowe i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną. Generalnie konieczne będzie zaakceptowanie wszystkich checkboxów na dole wniosku.

Cała promocja sprowadza się jednak do tego, aby „przenieść rachunek z innego banku”. Ponieważ (w porównaniu np. do numerów komórkowych) nie ma do końca takiej procedury w naszym systemie bankowym, to przenosiny polegają na otwarciu nowego konta, zamykając przy okazji stare – w innym banku. Całością zajmuje się nowy bank, więc po złożeniu wniosku mamy dwie opcje: udać się do placówki w celu finalizacji umowy i upoważnienia Credit Agricole do zamknięcia konta we wskazanym banku albo podpisać dokumenty poprzez kuriera – co będzie wygodne dla osób, które nie mają blisko oddziału banku. Dla formalności dodam, że od zawarcia umowy mamy 7 dni na podpisanie wniosku o zamknięcie konta w starym banku (ale zazwyczaj jest to robione w ciągu tej samej wizyty).

Tu zwrócę również uwagę na jeszcze jedną kwestie. Bank, którego konto będziemy przenosić (zamykać) w celu weryfikacji dokumentu sprawdzi nasz podpis z tym, co ma u siebie w bazie. Jeśli więc przenosimy konto, gdzie nasz wzór podpisu był składany kilka lat temu (a być może nawet wcale!) to lepiej iść do starego banku i go zaktualizować przed przenosinami – aby nowy był identyczny z tym, które złożymy na wniosku z pełnomocnictwem do przeniesienia (zamknięcia) konta. Inaczej nasz wniosek może zostać odrzucony.

Credit Agricole udostępnia dość starą listę obsługiwanych banków, ale z waszych doświadczeń wynika, że aktualnie bez problemów powinniście przenieść konta z BZWBK, Alior Banku, mBanku, Eurobanku, Idea Banku, Millennium, Inteligo/PKO, Pekao, Citibanku czy BOŚ. I to niekoniecznie konta osobiste. Nie przenośmy natomiast rachunków z T-Mobile Usługi Bankowe, BGŻ BNP Paribas czy Nest Banku – spora szansa, że się nie uda. Oczywiście czekam na wasze komentarze z kolejnymi informacjami co się udało, a co nie (oby takich jak najmniej!).

Co dalej? Bank wymaga od nas jeszcze podpisania jednego dokumentu: zlecenia przekazywania środków. Dokument ten ma w zamyśle trafić do naszego pracodawcy, aby ten wiedział, żeby przekazać nasze wynagrodzenie na nowe konto. Warto jednak wiedzieć, że promocja wymaga od nas jedynie wypełnienia takiego dokumentu – nie ma natomiast obowiązku, aby pensja faktycznie trafiła na nowo-otwarte konto. Ba, pracodawca raczej nie powinien akceptować takiego dokumentu otrzymanego z zewnątrz, bo może to być przecież próba oszustwa, prawda? Dobra wiadomość jest taka, że relatywnie często bank pozwala samodzielnie dostarczyć dokument pracodawcy (zwłaszcza w wersji z kurierem). Dzięki temu… no wiecie sami co można z nim zrobić :)

200 zł za kilka przelewów!

Jeśli biurokrację mamy za sobą (która tak naprawdę sprowadza się do podpisania dwóch papierów więcej, względem standardowej umowy o konto) to nie pozostaje nam nic innego, jak zacząć spełniać warunku promocji. Tu wymagania są proste – przez 3 kolejne miesiące powinno na nasze konto wpłynąć tyle, ile zadeklarowaliśmy w poprzednim dokumencie – min. 3000 zł. Bank nie stawia jednak praktycznie żadnych warunków dotyczących wpływów. Oznacza to, że możemy sami sobie przelewać pieniądze z konta w innym banku. Nie musi to być nawet 3000 zł „na raz”, ale np. 6 x 500 zł (to mogą być te same pieniądze, które krążą w kółko między bankami).

Oczywiście powyższy sposób został przetestowany wielokrotnie i ma swoje potwierdzenie w regulaminie:

suma transakcji uznaniowych wynikająca z wpłat gotówkowych oraz przelewów na prowadzony w ramach Konta rachunek główny w PLN z wyłączeniem przelewów środków z zakończonej lokaty, wypłat z Rachunku Oszczędzam […] lub przelewów pomiędzy rachunkami konta (w tym z rachunków prowadzonych w walutach innych niż PLN), a także z innych kont prowadzonych przez Bank [Credit Agricole], jeżeli Klient jest ich posiadaczem lub pełni rolę pełnomocnika;

W skrócie: nie można przelewać sobie środków ze swojego innego konta w CA. Praktycznie wszystkie inne są dozwolone :)

Bank zaznacza, że warunek ten musimy spełnić przez 3 kolejne miesiące licząc od miesiąca podpisania umowy lub kolejnego. Jeśli np. umowę podpiszemy w styczniu, to warunki możemy spełnić w styczniu, lutym i marcu bądź lutym, marcu i kwietniu.

Warto się jednak sprężyć – czym szybciej spełnimy warunki, tym szybciej otrzymamy premię. Bank wypłaci nam 200 zł do końca kolejnego miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Oczywiście musimy mieć wtedy otwarte konto, a karta debetowa wyrobiona podczas zakładania konta musi być aktywna.

Dodatkowe 50 zł w programie poleceń Credit Agricole

200 zł na start to jednak nie wszystko. Równolegle z promocją bank prowadzi również program poleceń, w którym obecni klienci banku mogą polecać konto nowym – dzieląc się premią – po 50 zł na głowę. Wystarczy tylko spełnić kilka warunków.

Po pierwsze – nowy klient powinien podać kod polecający zaznaczając opcję „Otwieram konto z Polecenia” podczas składania wniosku o konto. Po drugie – powinien wyrazić zgody marketingowe i handlowe (te same co w promocji 200 zł), a po trzecie – spełnić jeden z dwóch warunków: zapewnić wpływ na min. 1500 zł (lub min. 500 zł dla 1 Konta) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na min. 300 zł. Powyższe warunki musimy spełnić trzykrotnie w każdym z trzech pełnych miesięcy od otwarcia konta.

Bank stawia też pewne warunki dla osób polecających – te również muszą mieć wyrażone zgody marketingowe i handlowe. No i oczywiście muszą zapisać się do programu poleceń i mieć aktywne konto w momencie wypłaty.

Skąd wziąć kod polecający, czyli zarabiaj z LiveSmarter!

Skoro polecanie konta opłaca się wszystkim, to dlaczego nie połączyć nowych klientów z osobami polecającymi? Na taki pomysł wpadłem jakiś czas temu i przyznam, że sprawdza się on znakomicie. Jeśli jesteś nowym klientem i chciałbyś otrzymać kod – zostaw swój adres e-mail tutaj. Odeślę kod jednego z czytelników w ciągu 48 godzin.

Jeśli natomiast jesteś obecnym klientem banku (nawet od kilku dni!), to zostaw swój kod poprzez specjalny formularz. Uwaga! Ponieważ pierwsze kody zostały zostawione kilka miesięcy temu, to nie mam żadnej gwarancji, że dana osoba ciągle ma otwarte konto w CA. Z tego też względu wszystkich polecających proszę o ponowne zapisy – będą one ważne do końca trwania obecnej edycji promocji z przenosinami (czyli do 31.03.2018). Po prostu nie chcę nikomu podawać kodu, który może być już nieaktualny.

Ile to wszystko kosztuje?

Ponieważ w promocji wymagane jest posiadanie zarówno konta osobistego jak i karty debetowej, to bardzo ważne jest policzenie ile za nie zapłacimy.

Czynność 1 Konto Konto PROSTOoszczędzające Konto PROSTOoszczędzające
Plus
Konto PROSTOoszczędzające Premium
Prowadzenie konta 0 zł 4,90 zł 0 zł, jeśli na konto wpłynie łącznie 1000/1500 zł miesięcznie (inaczej 9,90 zł) 0 zł, jeśli na konto wpłynie łącznie 10000 zł miesięcznie (inaczej 14,90 zł)
Posiadanie karty 0 zł, jeśli wydasz min. 1 zł miesięcznie (inaczej 2,90 zł) 3,90 zł 0 zł, jeśli wydasz min. 500 zł miesięcznie (inaczej 7,90 zł) 0 zł
Wypłata gotówki z bankomatów w kraju 0 zł 0 zł 0 zł 0 zł

W przypadku osób młodych, czyli poniżej 27. roku życia, najprawdopodobniej najlepsza opcja to 1 Konto. Jego zaletą jest brak opłat i łatwy warunek zwolnienia z opłaty za kartę – należy wykonać co najmniej jedną płatność na kwotę min. 1 zł.

W przypadku osób powyżej tej granicy najprawdopodobniej najlepszym wyborem będzie wybranie… najbardziej wypasionego Konta PROSTOoszczędzającego Premium. Dlaczego? Bo kartę mamy za darmo, a za konto nie zapłacimy nic po spełnieniu bardzo prostego warunku: wpływów miesięcznych na min. 10 000 zł.

Zaraz, zaraz, 10 000 zł to prosty warunek? Tak! Podobnie jak w wymaganiach samej promocji nie ma znaczenia, czy będzie to jeden, czy wiele wpływów. Oznacza to, że możemy sobie sami przelewać z innego banku np 5 x 2000 zł w ciągu jednego miesiąca i warunek będzie spełniony. Ma być sumarycznie 10 000 zł i tyle – środki mogą zaraz zostać przelane gdzieś indziej. Osobiście radziłbym też nosić w portfelu kartę do konta – skoro będą na niego wpływać nasze środki, to warto z niej korzystać.

Co z „gorszymi” rachunkami? W przypadku Konta PROSTOoszczędzającego Plus bank wymaga wydania 500 zł miesięcznie, aby karta była darmowa (inaczej płacimy 7,90 zł). Rachunek jest darmowy po zapewnieniu wpływów 1500 zł (1000 zł dla osób poniżej 30. roku życia).

Konto w wersji Standard jest najmniej opłacalne – płacimy za nie 4,90 zł bez możliwości zwolnienia z opłat. Tu przy okazji zaznaczę, że konto młodzieżowe (1 Konto) zmienia się automatycznie w Konto PROSTOoszczędzające Plus po osiągnięciu 27. roku życia – dlatego osobom zbliżającym się do tej granicy polecam od razu założyć konto Premium, aby łatwiej było spełniać warunki bezpłatności.

Na koniec: 3% na lokacie!

To jednak nie koniec dobrych wiadomości. Wraz z początkiem roku bank przedłużył (do końca marca) świetną promocję z lokatą 3% dla nowych klientów. Jak z niej skorzystać? W ciągu 6 miesięcy od otwarcia konta możemy założyć 2-miesięczną lokatę dla kwoty do 50 000 zł, której oprocentowanie zostanie podwyższone aż do 3%! :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Złożyłem wniosek z godzinę temu, ale maila nie dostałem. To normalne?:)

    miszti Odpowiedz
  • Ja złożyłem wniosek wczoraj i na razie też nie dostałem maila.

    tomafra Odpowiedz
    • Chyba się nic nie dostaje, lepiej jest zrobić zrzut ekranu z potwierdzeniem. Ale konsultant bardzo szybko zadzwonił, żeby mnie umówić na podpisanie umowy – oczywiście w dzień roboczy

      Katarzyna
  • niech ktoś napisze czy udało mu się przenieść konto z BGŻ BNP PARIBAS lub EUROBANK lub NEST BANK

    xyaz Odpowiedz
  • Jak polecenia? :) z którego dnia teraz lecą osoby (z listy które udostępniły swój kod)?
    Pozdrawiam

    Mateusz Odpowiedz
  • Ap ropo przenosin. Ja próbowałem przenieść z WBK. Pomimo, że podpisywałem się identycznym podpisem za każdym razem odrzucali prośbę o zamknięcie konta.

    Mateusz Odpowiedz
    • WBK Cie o tym informowal? Czy CA? I czy podali powod odrzucenia?

      Anna RN
    • CA informowało, a powodem było to, że mój podpis różnił się od wzoru. Tylko problem taki, że ja znałem swój podpis. I nawet przed drugim razem ( bo CA poprosił mnie o ponowienie próby) poprosiłem wbk o wzór mojego podpisu. Utwierdziwszy się, że mój wzór jest taki jak myślałem, to i tak odrzucili. Następnie sprawa skończyła się tak, że CA poprosił mnie o zamknięcie konta osobiście w placówce wbk i musiałem tylko zanieść potwierdzenie zamknięcia tego konta i została mi wypłacona nagroda za przeniesienie.

      mati3454
    • To, super, ze poszli Ci na reke w CA :-). Wyglada na to, ze WBK bardzo nie chce stracic klientow…. :-/

      Anna RN
  • Pewnie to już było przerabiane w poprzednich edycjach.
    Niemniej proszę o wyjaśnienie kogoś obeznanego z tematem. Mam w mBanku różne eMax konta z czasów, kiedy bank jeszcze oferował jakieś uczciwe % a nie robił sobie jaja.
    Teraz moje pytanie: Czy któregoś z tych kont nie można użyć do przenosin?

    Bufon Odpowiedz
    • Albo jeszcze inaczej. Utrupić któreś z kont 123 w BZWBK lub zgoła założyć u nich dodatkowe Konto Jakie Chcę i po otrzymaniu karty (jeśli koniecznie trzeba takową zamawiać) użyć do natychmiastowych przenosin?

      Bufon
    • Tak, ja przenosiłam emax w poprzedniej edycji, bez problemów, pod warunkiem, że masz u nich w mBanku złożony wzór podpisu

      Katarzyna
    • ale eMax to konto oszczędnościowe, czy zamykają wtedy tylko eMax czy razem ze zwykłym rachunkiem w mBank?? Bo niechciałbym aby zamkneli mi zwykly rachunek glówny. Proszę o odpowiedź.

      M.
  • Znalazłem obie odpowiedzi – pozytywne na poprzedniej stronie komentarzy. Przepraszam za lenistwo. Cech wrodzona i pogłębiona w trakcie rozwoju :)

    Bufon Odpowiedz
  • z tego co pamiętam to ktoś pisał, że wbk pobiera 10 PLN za przelew z zamykanego konta.

    tomafra Odpowiedz
  • Ale ciężko będzie wyzerować. Zawsze od początku miesiąca będą jakieś odsetki i wtedy dycha jak w sedes.

    Bufon Odpowiedz
    • Przecież 123 nie wolno zamykać bo to strata.
      KGP lub jak ktoś już tego nie ma to KJC.

      Bogdan
  • Umówili mnie na wtorek w oddziale;]

    luka89waw Odpowiedz
  • Jeśli przeleję 5000 zł, a potem je wypłacę i znowu przeleję 5000 zł to będzie spełniony warunek wpływów 10000 zł, czy te 10 tys. musi w pewnym momencie być w całości na saldzie konta żeby warunek został spełniony?

    Andrzej Odpowiedz
    • będzie spełniony. Ma być suma wpływów = 10 000 zł ale saldo nigdy takie nie musi być :)

      Michał
  • Czy przy przeniesieniu likwidują tylko stare osobiste, a np. walutowe może zostać?

    Paweł K. Odpowiedz
  • Czy ktoś już testował zasilanie konta wzajemnymi przelewami pomiędzy kontami osób z rodziny wewnątrz CA? Przykładowo 1000zł z jednego na drugie i z powrotem i tak 3 razy pod rząd?

    Jerzyk Odpowiedz
  • Podpisałem dziś umowę w placówce. Oczywiście wziąłem druk do przekazania „pracodawcy” na luzie. Podałem kolegi firmy dane i „dam mu” :) Ten wniosek online jest chyba tylko dla tych co siedzą na infolinii / centrali. Musiałem znów podać kod polecenia, i inne dane które wpisałem na wniosku wcześniej online ;p Taka polityka…

    luka89waw Odpowiedz
    • I jeszcze musiałem powiedzieć „Jakie konto mnie interesuje” haha :)

      luka89waw
    • Dostaje się jakiś papier, że skorzystało się z promocji z polecenia? Bo u mnie sytuacja wyglądała podobnie, kobieta pytała się, mnie jakie to ma być konto itd. O skorzystaniu z promocji przeniesienia wynagrodzenia też musiałem się przypomnieć + o zamknięciu konta. Jakoś nie pomyślałem, że o tym numerze polecenia też się przypomnieć, więc teraz sam nie wiem jak to wyszło :(

      Bartek2452
    • Ja się przypomniałem. I taki sms dostałem (jak wrocilem do domu, bo został telefon dla tego banku):

      Bank Credit Agr. dziękuje za otwarcie konta z polecenia w ramach Programu Poleceń (…). A potem już smsy z kodami startowymi.

      Babka powiedziała że wpływ obowiązkowy (10k) jest w lutym. A w miesiącu otwarcia jeszcze nie ma takiego obowiązku :) 3k wpływ za polecenie pokrywają się ofc z tymi wpływami 10k ;)

      luka89waw
    • Aha, czyli wychodzi na to, że u mnie było bez polecenia. No cóż, wychodzi na to, że następnym razem lepiej brać kuriera, który przywiezie już wszystkie wypełnione dokumenty tak jak to powinno być, bo w oddziale to kombinują jak tylko to możliwe.

      Bartek2452
  • Czy na zamykanym rachunku w innym banku muszą być jakieś środki? Mam rachunek w innym banku, z którego rzadko korzystam. Ten bym z chęcią zamknął. Nie jest to rachunek do bieżących operacji bankowych.

    Rafał Odpowiedz
  • Pani na infolinii poinformowała, że nie ma możliwości wzięcia w promocji przez kuriera, tylko w placówce banku.

    kondimybondi Odpowiedz
  • Czy ktoś może potwierdzić, że w przypadku otwarcia konta z polecenia, otrzymuje się sms z taką informacją?

    Bartek2452 Odpowiedz
    • Masz napisane ledwo wyżej o tym. Mój wpis.

      luka89waw
    • @luka89waw, wiem, bo to ja odpowiadałem na Twoje komentarze :) Chodziło mi o to, czy ktoś jeszcze może to potwierdzić.

      Bartek2452
    • Taki sms przychodzi jeśli poda się kod polecenia w placówce.

      >>>Jakoś nie pomyślałem, że o tym numerze polecenia też się przypomnieć,
      Ale wcale nie koniecznie trzeba przypominać.

      Tylko czy na pewno wpisałeś Bartek2452 kod polecenia w formularz kontaktowy ?
      Jeśli wpisałeś – to jest w systemie i to powinno wystarczyć.

      Bogdan
    • @Bogdan niestety żadnego sms nie otrzymałem, a przy składaniu wniosku na 101% podawałem kod polecenia. No cóż, okaże się za te kilka miesięcy :)

      Bartek2452
  • Co w sytuacji, jeśli pójdę do placówki i pracownicy zadeklarują się, że sami wyślą decyzję o przeniesieniu do pracodawcy? Szczególnie jeśli jest to duża firma, gdzie raczej nie ma możliwości „dogadania się” z działem kadr, żeby nie akceptowali tego („dokument, to dokument”). Czy ktoś miał taki problem? Ew. czy żeby uniknąć takiej sytuacji najlepiej po prostu od razu skorzystać z przesłania dokumentów kurierem? Ew. jeśli bank to prześle do pracodawcy – czy jest możliwość wycofania się później z tego?

    Rafał Odpowiedz
    • Mnie też to właśnie zastanawiało. Niby autor pisze, że pracodawca nie powinien nawet tego akceptować, bo może to potraktować jako wyłudzenie, ale… na dokumencie z dyspozycją przelewania środków składamy swój podpis, więc nie jest to już taki sobie świstek papieru wysłany przez bank.

      Bartek2452
    • Nawet jak wysla to pisno do kadr, to mozesz za dwa dni pojsc do kadr z nowym pismem i podac poprzeni nr rachunku – przeciez mozesz zmienic zdanie co do rachunku, na ktory chcesz dostawac wynagrodzenie. :-)

      Anna RN
  • czy to zamknięte konto może być firmowe?

    jocker Odpowiedz
  • w przypadku wyboru kuriera – kurier przywozi druk do przeniesienia konta? Nic mi nie mówili, żeby przygotować dane konta do przeniesienia, a kurier już umówiony..

    dialam Odpowiedz
    • A wspomniałeś, że chcesz konto w promocji z przeniesieniem. Jak nie będzie tych dokumentów w paczce – formularz do przeniesienia konta i deklaracja dla pracodawcy, to nic nie podpisuj. Do tej pory chyba jednak trzeba było przejść się do oddziału, to jednak trochę biurokracji jest przy tym, więc nie wiem, czy kurier to dobra opcja.

      Katarzyna
  • nie wpsomniałam, bo wyleciało mi z głowy – oddziału nie mam blisko niestety, no nic, zobaczę czy kurier będzie miał te papiery

    dialam Odpowiedz
  • Hi, W artykule i komentarzach ciągle mowa o przelewach na 3k, a wpłata gotówkowa na taką kwotę w banku lub w bankomacie też spełnia warunki promocji ?

    Walduś Odpowiedz
    • Patrząc na definicję powinno być OK:

      suma transakcji uznaniowych wynikająca z wpłat gotówkowych oraz przelewów

      Owszem, wykluczone są przelewy własne wewnątrz banku, ale ty masz zamiar wpłacić środki – więc będzie OK

      Michał
  • Dziękuje za możliwość skorzystania z kodu od Was. Wczoraj wizyta w banku 45 minut, ubezpieczenie gratis, lokata na 3 % do 50 k (2 miesiące), lokata negocjowalna z bardzo korzystnym oprocentowaniem 1/2/3 lata dla nowych klientów i dodatkowo gadgety od CA. Oczywiście posiadam już kod i kod polecający poleciał – jeśli ktoś jest zainteresowany mogę podać osobiście. Pozdrawiam

    Tomas Odpowiedz
  • A te transakcje kartą na 500 zł to muszą być wykonane w miesiącu kalendarzowym, czy od któregoś do któregoś?

    Tomekkkkkkkk Odpowiedz
  • Pamietajcie, zeby zaktualizowac dowod osobisty w „starym” banku, jesli w miedzyczasie go zmienialiscie, bo z CA przyjdzie wniosek o zamkniecie konta z nowym nr dowodu – wtedy „stary” bank moze go odrzucic.

    Anna RN Odpowiedz
  • Hej, a ja mam problem z rodzajem konta.
    Autor napisał, ze są 4 konta do wyboru – dla mnie najbardziej interesujące jest 1Konto do 27 r.ż.
    Jednak po przejściu na strone promocji do wyboru są tylko 2 konta: Konto PROSTOoszczędzające Plus i Konto PROSTOoszczędzające Premium.

    Czy coś przegapiłam, albo w trakcie wypełniania kolejnych kroków zmienia sie opcja wyboru konta?

    fritillary Odpowiedz
    • Po pojawieniu się promocji były wszystkie rachunki. Musieli chyba zmniejszyć do tych dwóch ;/

      luka89waw
    • Ten bank to w ogóle jest jakoś 100 lat za murzynami. Konsultantka w banku poinformowała mnie przy zakładaniu konta, że kartę można aktywować tylko w oddziale lub na infolinii, bo oni to wysyłają zwykłym listem i ktoś postronny mógłby to odebrać – w czasach gdzie większość banków oferuje aktywacje w bankowości internetowej. Bankowość internetowa też jest mało intuicyjna, tak jakby dopiero raczkowali, a strone pisał im jakis student. No ale trudno, trzeba się będzie jakoś pomęczyć przez te kilka miesięcy :)

      Bartek2452
    • Też mi tak mówiła, jednak gdy przyszła karta i pin (w 2 osobnych przesyłkach), aktywowałem ją przez internet, a później płacąc z użyciem pinu (nie zbliżeniowo!) i wszystko działa.

      Internauta
    • Czyli, że niby pracownicy banku nie wiedzą o takich podstawowych rzeczach?

      Bartek2452
    • LOL, nie tylko o takich podstawowych rzeczach nie wiedzą, dlatego lepiej ich nie słuchać i czytać regulaminy

      Katarzyna
    • Podpinam się do pytania o możliwość zyskania premi 250zł przy zakładaniu 1 Konta? Zarówno tutaj we wpisie jak i w regulaminie promocji jest informacja, że można założyć jedno z 4 kont, natomiast po wejściu na stonie wniosku (do której jest odsyłacz we wpisie) są tylko dwie możliwości wyboru konta. Jednakże w regulaminie promocji nigdzie nie widzę informacji że trzeba składać wniosek na dedykowanej stronie promocji. Czyli rozumiem, że mogę wejść bezpośrednio przez strone banku, wybrac konto i złożyć wniosek i wziac udział w pomocji 200zl za przeniesienie + 50zł z polecenia?

      Anita
    • Początkowo były dostępne wszystkie 4 konta, teraz ograniczyli wybór do dwóch – dlaczego, nie mam pojęcia.

      ceglaaa
  • Czyli , zakładając Konto PROSTOoszczędzające Premium i przelewając na nie 10000zł. mam wszystko za 0 zł i didatkowo apę się na 250 zł ?

    robert Odpowiedz
  • Czy konto z Envelobanku można również przenieść ?

    Andrzej Odpowiedz
  • skąd mam wiedzieć czy mój numer polecenia został przekazany? rejestrowałem się dość dawno nie mam żadnego emaila z taka informacja a tu widzę że lista ma robić drugie kółko.
    Jak to jest z tym?

    Romek Odpowiedz
    • Ja również kod polecenia podawałem dwukrotnie (jeszcze w grudniu i w styczniu kiedy to pojawiła się informacja o tym żeby podac) i również żadnego e-maila czy smsa nie dostałem.

      Tomekkkkkkkk
    • W tej serii jeszcze nie wysyłałem

      Michał
  • W weekend wypełniłam wniosek, dzisiaj dzwoniła konsultantka z CA. Wybrałam kuriera, potwierdziła że mogę wziąć udział w tej promocji ale powiedziała, że jeśli nie będę miała wpływów z wynagrodzenia, to nie spełnię warunków tej promocji.
    Dopytywałam 3 razy tłumacząc, że nie wiem jak szybko mój szef zmieni mój nr konta itd ale to nic nie dało – nie będzie wpływu z wynagrodzenia = nie spełniam warunków. Dodała również że przelew ze swojego konta w innym banku nic tutaj nie da.
    Jak mam do tego podejść? Nie wiem czy teraz w ogóle podpisywać umowę ;/

    Katarzyna Odpowiedz
  • Witam, mam pytanie, czy mozna przenieść konto specjalnie stworzone na ta okazję. Myślałem o tym, żeby założyć konto za zero pko bp i za 2 lub 3 dni przenieść je do CA. Sądzicie, ze jest to dobry pomysl i krótki czas „uzytkowania” konta nie wyklucza udziału w promocji?

    Tomek91 Odpowiedz
    • nie wyklucza, można przenieść dowolne konto – jednodniowe jak i wieloletnie :)

      niektórzy czytelnicy specjalnie zakładali konto właśnie po to, aby je przenieść

      Michał
    • Michał czy przejdzie zamknięcie KO? Czy koniecznie musi to być ROR?

      Kamil15853
  • Ile czasu trwa zamknięcie konta? Wiem, że pewnie w przypadku każdego banku wygląda inaczej, ale chodzi mi o to czy jest to tydzień, czy może miesiąc? Dostajemy jakąś informację o tym, że konto zostalo zamknięte?

    ceglaaa Odpowiedz
    • Zamykałem dwa konta korespondencyjnie na adres centrali. Za każdym razem dostałem listownie informacje o terminie rozwiązania umowy o konto, o bankowość elektroniczną, potwierdzenie cofnięcia zgody na przetwarzanie danych i informację o rachunku, na który zostaną przelane środki po wygaśnięciu umowy – o wszystkich tych sprawach musisz wspomnieć w swoim piśmie. Okres wypowiedzenia to 30 dni od otrzymania pisma.

      Kruk
    • Miałem na myśli zamknięcie konta przez bank (Credit Agricole) w związku z promocją :)

      ceglaaa
    • Zazwyczaj 30 dni

      Sylwek
    • Mi się nie chciało iść do banku, więc wysłałem list. Mnóstwo czasu zaoszczędzone. Również zamykałem te promocyjne.

      Kruk
  • Jak można sprawdzić czy ms się wyrażone zgody w CA aby być polegającym

    Sylwek Odpowiedz
  • hej. Jak szybko po otrzymaniu nagrody można zamknąć konto?

    Bartosz Odpowiedz
  • ani w umowe nie widzę info odnośnie zgód, ani w żadnych ustawieniach, nic nie widać, napisałem do nich wiadomość wew. by mi sprawdzili

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Pani na infolinii poinformowała mnie, że składam podpisy przy kurierze ale nic sobie nie zostawiam – umowy wracają do banku, bank podpisuje i wtedy odeśle mi 1 egzemplarz. Czy tak też mieliście?
    W takim razie kiedy mam od kuriera wziąć ten papierek co bank chce za wszelką cenę przekazać do mojego pracodawcy?

    Katarzyna Odpowiedz
    • W takim przypadku bank sam wyśle dokument do pracodawcy, pewnie kurier będzie miał go przy sobie dla Ciebie do wypełnienia i podpisania, jeśli nie, to chyba nie złożyłaś wniosku w promocji z przeniesieniem

      Katarzyna
  • Jeśli chodzi o polecającego to bank chyba nie czeka, aż polecony spełni warunki. Wczoraj dostałem informacje od @Michała na maila o wysłaniu mojego kodu i tego samego dnia na koncie miałem 50 zł ;)
    Dzięki!

    borkowicz Odpowiedz
    • Tak też mi się wydaje, warunki do uzyskania premii za polecenie są odrębne dla poleconego i polecającego, nie muszą być spełnione ŁĄCZNIE. Ja też dostałam 50 zł za polecenie z tego tygodnia.

      Katarzyna
  • email od Admina kilka dni temu, i też wczoraj wpadło 50 PLN. Dziękuję.

    wiechu Odpowiedz
    • U mnie jeszcze lepiej. Wczoraj mail od Admina i tego samego dnia premia. Podejrzewam jednak, że to zbieg okoliczności – premia wpadła zapewne za poprzednie polecenie. Ważne, że program poleceń działa :-)

      gajowy
  • Generalnie moje maile są nieco opóźnione (wysyłam raz na kilkadziesiąt poleceń). Teraz wysyłałem tym, których kody wykorzystałem od początku roku :)

    Michał Odpowiedz
  • Nie doinformowano mnie w banku, czy w sprawie zamknięcia konta ja mam podejmować jakieś działania? Nie wiem przelać środki? Samodzielnie zamykać konto?

    K+M+B Odpowiedz
    • Bank wszystko załatwia. U mnie w inteligo będzie zamknięte 09/02 (dostałem smsa) i mogę tam do inteligo przelać jakieś grosze a potem one przejdą na konto CA :)

      luka89waw
  • zapisalem sie do programu polecen – czy mozecie mi powiedziec gdzie moge sprawdzic czy mam w banku wyrażone zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych i na informację handlową?
    Bo z tego co pamietam to warunek wymagany
    z gory dzieki

    michal1607 Odpowiedz
    • jest o tym mowa parę wpisów wyżej – w Umowie na osobnej stronie (ale spięte z umową – „Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych”

      Katarzyna
    • hej Katarzyna
      co jest w umowie to wiem- w koncu sam zglaszalem wniosek zgodnie z zaleceniami admina. Ale mi chodzi o to jak mozna sprawdzic czy w systemie transakcyjnym mam tak samo potwierdzone zgody ( zdarza sie czasami ze niektóre banki potrafią mieć niespójność między tym co w umowie , a tym co później w systemie transakcyjnym)

      michal1607
    • Szukaj w e-bankowości, jak tam nie ma, to chyba trzeba bezpośrednio się pytać na infolinii. Jeśli dostawałeś od nich jakieś e-maile marketingowe lub próbowali do Ciebie dzwonić, to wiadomo, że takie zgody masz (inaczej byś nie dostawał takich e-maili/telefonów).

      Katarzyna
    • hej Katarzyna.
      dzieki :) no nic trzeba bedzie dzwonic

      michal1607
  • Bardzo dziękuję za skorzystanie z mojego kodu.

    serinus Odpowiedz
  • Po jakim czasie od wizyty kuriera bank przysyła podpisaną umowę i aktywuje dostęp do konta? Czy dostęp do konta otrzymuję dopiero, gdy CA załatwi temat przeniesienia konta z innego banku?

    AK Odpowiedz
    • Ja dostałem po okołu tygodniu. Dostęp do konta aktywujesz samodzielnie. Na numer telefonu dostaniesz SMS z hasłem startowym. Login znajdziesz w dokumentach otrzymanych z banku.

      Krzysztof1906
  • Po podpisaniu umowy w placówce CA dostałem prezent od banku – butelczynę wina zapakowaną w drewnianym opakowaniu. Mieliście może taką przyjemność, czy ja mam tylko takiego farta ?

    Machi Odpowiedz
  • Pytanko do tych co podpisywali umowę przez kuriera.
    Kurier dotarł w poniedziałek. Podpisałem umowę i wszystkie potrzebne papiery. W teczce, którą dostałem są tylko regulaminy. We wtorek otrzymałem smsy z tymczasowymi hasłami do serwisu telefonicznego i internetowego.
    Do tej pory nie mam ani umowy, ani nawet numeru klienta, żebym mógł się zalogować. Też tak macie?

    XXXPIOTRXXX Odpowiedz
    • hej XXXPIOTRXXX
      zanim dojdzie umowa z numerem klienta/loginem itp to chwile to potrwa.
      ale mozesz zadzwonic na infolinie – po krotkiej weryfikacji odczytaja ci login/numer klienta i bedziesz sie mogl logowac.
      do mnie umowa szla 2 tygodnie:)

      michal1607
  • Chyba w placówkach wypełniają wnisoki od nowa, żeby zaliczyć je jako „swoje”. W formularzu na pewno wnioskowalam o konto premium, a założono mi konto plus. Nie zauważyłam przy podpisywaniu, na szczęście na opcję „wyzsza” bez opłat zmieniają konto na infolinii.

    Marysia Odpowiedz
    • dokladnie odnioslem takie samo wrazenie, poszedlem i mowie ze na podpisanie wypelnionego wniosku, a oni wszystko od nowa i od nowa te same pytania, czuje ze robia przewalki w tym CA :)

      sunwoj1
    • Zgadza się :D Masakra :P

      luka89waw
    • na szczęście ja nadrabiam i podrzucam wasze kody polecające innym :-))

      Michał
    • wielkie podziekowania za to

      Jarek
    • @Michał, o ile w ogóle nasze kody są ostatecznie wykorzystywane :( U mnie było tak jak piszą powyżej – w oddziale konto zakładane w zasadzie od nowa – o kod poleceń mnie nie zapytali, więc co tam wpisali to nie wiem. Przekręty pewnie niezłe tam robią. Jak dla mnie wszystkie informacje składane we wniosku internetowym powinny być podpięte pod umowe – łącznie z kodem poleceń.

      ceglaaa
    • No na to niestety nie mam wpływu :(

      Jedynie co mogę sugerować, to komunikowanie oddziału że przyszliśmy sfinalizować wniosek i podpisać umowę, a nie składać wniosek na nowo

      Michał
    • A jesteście w stanie podrzucić mi jakieś dane identyfikacyjne przez formularz kontaktowy? Być może uda się sprawdzić o co w tym chodzi i czy jest OK, ale potrzebuję jakieś dane. Idealnie oddział w którym to miało miejsce + PESEL (ew. numer telefonu + imię nazwisko).

      Michał
  • Dziś rano złożony wniosek na stronie, za chwilę telefon z banku w celu weryfikacji no i wizyta w oddziale a tam znowu podawanie tych samych danych oraz nr osoby polecającej.Chyba pracownicy banku chcą nabić sobie liczniki.
    Czy to prawidłowo że jedno zlecenie przekazywania środków zostaje w banku? Pytam bo drugi egzemplarz wziąłem mówiąc że sam zaniose do pracodawcy.
    Jeszcze raz się zapytam bo mam już mętlik jeśli nie złożę zlecenia przekazywania pensji do pracodawcy i sam będę robił przelewy na konto to muszą być podpisane wynagrodzenie? pozdrawiam

    holek Odpowiedz
    • Masz podpisać zlecenie przekazywania wynagrodzenia, ale żadne wynagrodzenie nie musi wpłynąć – tylko dowolne 3000 zł

      Michał
    • Ja zaznaczyłem na wniosku o „zlecenie przekazywania środków” że chce przelewać część wynagrodzenia w wysokości 0,00zł. I teraz do mnie wydzwaniają że musiałem zaznaczyć minimum 3000zł by objęła mnie promocja. Jest dziwny zapis w regulaminie promocji punkt 4 podpunkt 2):
      „zapewni Wpływ na Konto, co najmniej raz w każdym miesiącu kalendarzowym, kwoty zadeklarowanej na „Zleceniu przekazywania środków”, na kwotę nie mniejszą niż 3000zł”
      Ale ja tu nie widzę zależności że zadeklarowana kwota ma wynosić minimum 3000zł, czy bank aż tak nie wie jaką promocję dał czy jednak ja źle czytam regulamin??

      Irek
  • Jakby ktoś chciał założyć lokatę na 3% to musi to zrobić przy pomocy konsultanta korzystając z uprzednio zmienionego numeru telekodu, który dostał sms-kiem. Z poziomu rachunku możemy sobie założyć lokatę na 0,5%. Kasa musi być na koncie i lokata może być jedna, a nie np. 5 po 10 tys każda.

    Tina Odpowiedz
  • Piszcie szerzej o wszelkich przewałkach. Ja mam zamiar dopiero w to wejść ale jeśli odstawiają jakieś numery to albo odpuszczę albo będę uwrażliwiony na to co robią.

    jojo Odpowiedz
    • Tu jedyny wałek jest taki, że (prawdopodobnie?) niektóre oddziały przepisują wnioski internetowe drugi raz – więc z punktu widzenia klienta to żadna różnica (oprócz straconego czasu). O ile kod polecający zostanie wbity drugi raz.

      O premię nie ma się co martwić :)

      Michał
    • Zgadza się potwierdzam, też mnie tak przerobili, poszedłem do oddziału dowiedzieć się tylko co z wnioskiem, który złożyłem kilka dni wcześniej online, i to był błąd, bo koleś pewnie go skasował licząc, że otworzę u Niego.
      Dla mnie była to jednak różnica, bo wniosek był składany z linka afiliacyjnego.

      abc
    • Trzeba od razu mówić , że z polecenia będzie zakładał konto biegły rewident lub dzielnicowy. W trudniejszych przypadkach polecanym może być znajomy arbiter bankowy . Nie wiem jak to jest w kraju ale poprzednio w Wąchocku to działało. xyz

      prawdziwy-xyz
  • CAsaver polega na tym, że jak mam do zaplacenia 33,33 to zaorkągla mi do 35,00 i 1,67 mi bierze z konta i wpłaca na oszczędnościowe? Czyli de facto z banku nic nie dostaje, tylko tak jakby sam mi przelewa kasę z moich pieniędzy?

    Bartass89 Odpowiedz
    • Byłoby to zbyt piękne. Pierwszego dnia wyciągnął bym z Banku kilka lub kilkanaście tysięcy a mistrzowie pewnie po kilkadziesiąt. Bank by upadł a prezes musiałby szukać schronienia w jakiejś sekcie w Gwatemali.
      A tego przecież nie chcemy.

      Bufon
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy