Stali czytelnicy bloga z pewnością kojarzą aplikację Sprytny Bill firmy uPaid. To dzięki niej możemy opłacać nasze rachunki (za media, mieszkanie, itd.) za pomocą podpiętej karty płatniczej. W ten sposób zdecydowanie łatwiej spełniać warunki niektórych promocji czy zgarniać moneybacki. Od dzisiaj istnieje jeszcze jeden powód, aby korzystać ze Sprytnego Billa – do zgarnięcia jest bardzo łatwe 30 zł.
3 x 10 zł za 3 płatności
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem usługi Sprytny Bill, czyli takim, który zarejestruje się w aplikacji w okresie trwania promocji (15.11 – 28.02.2017). Firma będzie sprawdzać naszą unikalność po numerze telefonu – niezarejestrowanym do tej pory w aplikacji. Oznacza to, że być może stary klient znów może zostać nowym ;)
Same warunki otrzymania zwrotu są bardzo proste: jeśli wykonamy transakcję w aplikacji na kwotę min. 10 zł w danym miesiącu i opłacimy ją kartą MasterCard, to firma uPaid zwróci nam 10 zł do 20 dnia kolejnego miesiąca. Do zgarnięcia mamy maksymalnie trzy premie, pomimo tego, że promocja obowiązuje przez nieco dłuższy okres. Istotny jest jednak fakt, że po przekroczeniu puli nagród zwrotu nie będzie. Kto pierwszy, ten lepszy!
Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora oraz promocjami organizowanymi przez inne podmioty w ramach systemu płatności MasterPass™.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Ile kosztuje korzystanie z aplikacji Sprytny Bill?
Zgodnie z regulaminem usługi:
Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 0,97 zł przy płatności o wartości do 1000 zł włącznie, dokonanej jakąkolwiek kartą płatniczą.
Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 3% wartości transakcji przy płatności o wartości powyżej 1000 zł, dokonane jakąkolwiek kartą płatniczą.
Komentarze
Mam kartę w OF. Dostałem dziwnego maila:
• Tom12„Gratulujemy z powodu spełnienia warunków promocji Sprytnego Billa uprawniające do uzyskania nagrody pieniężnej za listopad w wysokości 10 zł.
Prosimy o podanie numeru konta byśmy jak najszybciej mogli zrealizować przelew. Przelewy są realizowane na kartę płatniczą, ale podczas wypłaty otrzymaliśmy z systemu informację zwrotną, że płatność nie wyszła. W związku z tym prosimy o podanie numeru konta wraz z danymi do przelewu.”
Kto jest nadawcą? Sprytny? Upaid? Jakiś mail możesz podrzucić?
• Mar_WerOd: Sprytny Bill
Do: Sprytny Bill
Temat: Sprytny Bill-promocja
Podpis:
• Tom12Pozdrawiam
Sprytny Bill
Specjalista ds. Mobilnych Rachunków
SprytnyBill.pl
Kto jest nadawcą?
• BogdanPamiętajcie, trzeba sprawdzić : Return-Path:
Ja na kazdy nr dodatkowo czyscilem dane aplikacji i na zadna z 7 kart nie wpadlo, ehhh chyba mnie nie lubia ;)
• Hermando mnie po płatności kk citi napisali dziś że nie przeszedł zwrot i proszą o numer konta
• PaulinaCzy komuś z „starych nowych klientów” udało się przytulić dzisiaj zwrot 10zł od Billa?
• AdaśJa zainstalowalam na nowym tel. i podałam nowy adres email i nowy nr telefonu. A zwrotu nie ma. Może dlatego że ta sama karta WBK podpieta jest pod masterpass? Ale skoro platnosc przeszła to miałam nadzieję że zostanę nowym klientem. Trochę skoda ?
• Be@Ja zainstalowalam na nowym tel. i podałam nowy adres email i nowy nr telefonu. A zwrotu nie ma. Może dlatego że ta sama karta WBK podpieta jest pod masterpass? Ale skoro platnosc przeszła to miałam nadzieję że zostanę nowym klientem. Trochę skoda
• Be@TMUB – narazie cisza. Poczekamy do jutra!
• BobekAdmin wiesz może coś czy czasami nie będzie wypłat jeszcze jutro ?
• ŁukaszPrzed chwilą wpadł zwrot na kartę Mbanku.
• tomko111czyli… wyglada na to ze idzie transzami :)
• kolesU mnie też cisza, brak zwrotu na kartę debetową z BZ WBK. Podpinam się czy jutro, tez będą zwroty ?
• WojakW Mbanku dziwna sytuacja, wpływ jest widoczny w historii natomiast środki nie są dostępne do wykorzystania. Zadzwoniłem do Mbanku i dowiedziałem się, że płatność ma status „oczekująca”.
• tomko111U mnie też brak. Do SB przypisana karta Millennium.
• rychu75Jest zwykly przelew od SB do CA z powodu problemow z uznaniem na karte , Nastepnych uznan na karte niestety brak :(
• kolesU mnie wszystko w porządku. Żonie wpadła dycha do Synca, mi do Plusa.
• hazethazet, dziś wpłynęły wasze premie czy wczoraj ? u mnie nadal na BzWbk i TMUB premii brak
• Krak@Krak
• hazetDzisiaj rano jeszcze premii nie było. Musiały wpłynąć między 8 a 12.
do mnie również dwie premie dzisiaj na konta – wcześniej chcieli nr rachunków, bo płatności na kartę nie przeszły. Czekam jeszcze na trzecią dyszkę, na razie cisza
• karampukJa nie dostałem ani jednej dyszki z 3, ani żadnego emaila. Może skończyły im się środki na promocje? Byłem całkiem nowym klientem, rachunki opłaciłem 24.11
• ukiRównież nie dostałem a całkowicie nowy użytkownik 1 raz korzystałem z SB, chciałem przycebulić na 2 nr tel bo mam dual sim ale się nie dało . Mimo wszystko 10zł powinno wpaść. Póki co brak, karta raffeisen ;/
• jankos@jankos, ale co przycebulić? Przecież każdy nowy użytkownik może dostać max 3 dychy za 3 rachunki
• ukiNa rachunku KK w bzwbk, w blokadach „zameldowała” się 10-tka.
• deloeKwota: -10,00
Typ operacji: Obciążenie
Opis operacji: uPaid Sp. z o.o.
Właśnie wpadło 10 zł na TMUB, a już Billa miałem na czarną listę dopisać. Po 16 jak sprawdzałem to jeszcze kaski nie było.
• BobekPodobnie u mnie.
• WojakU mnie nie wpadło więc bill jest sprytniejszy niż myślałem – a tak serio to chyba powinienem podziękować mpotworowi choć dałem zupełnie inne nr telefonów to karty były już kiedyś w portfelach w mPotworze – no cóż Bill wynocha ze smartfona i więcej 97 gr ode mnie nie zobaczysz
• zenek64Ja zapytałem dlaczego nie dostałem ?
• rychu75W odpowiedzi przeczytałem że w 2015 roku korzystałem z doładowania poprzez mpotwör
Kartę podpiętą do SB mam od września 2016
• rychu75U mnie wszystko nowe i nie dostalem. Niech sie nazra tymi 97 groszami i sie wynosza. Spryciarze z miodem w uszach.
• Wlodek@rychu75, a ja przed przystąpieniem do promocji wysłałem email z pytaniem: „Jeżleli kiedyś dodałem kartę Master Card do konta upaid przez mPotwora, to wyklucza mnie z tej promocji?” => jeśli dodał Pan do mPotwora, to jak najbardziej może Pan korzystać z Promocji Sprytnego Billa. Proszę się zarejestrować do Sprytego Billa-> liczy się data rejestracji w okresie trwania promocji. Ładnie…
• ukimi się nawet kłócić nie chce – mpotwór to przecież zupełnie inna aplikacja choć jeden portfel upaid ale nic w regulaminie nie napisali że potwór wyklucza Billa – tak BTW potwór już chyba zdechł żadnej promocji nie ma tam od 2 lat prawie kiedyś co miesiąc darmowe doładowania z Orange wpadały na konto główne – no cóż wszystko się konczy
• zenek64U mnie nadal na 2 kontach pusto. Jeżeli jutro ktoś dostanie wpłatę niech da znać, bo nie wiem czy jeszcze czekać, czy pisać reklamację. Dobrej nocy wszystkim.
• Krakraczej pozamiatane… mi wpadlo 1 na 10 czyli odzyskalem koszty :)
• koles1/10 opowiedz o tym.
• cykoro czym? sa poukladani i tyle…
• kolesnie masz 10MC ?
• kolesMoże nie ma tylu mieszkań z rachunkami do opłacania ?
• Don Quijote de la Manchaco sie zawsze znajdzie :) reasumujac tu wejdzie, a tam nie wejdzie :D swieta ida choinke trzeba ubrac….
• koleszeszly jeszcze 2 wiec 3/10, mily prezent ;)
• kolesdzis tez 2, tym razem w TMUB czyli 5/10 coraz lepiej :)
• kolesCzy dziś jeszcze wypłacają premię? Mnie niestety na dwa konta nie wypłacili.
• MartaDziś już raczej nie. Trzeba reklamować…
• ziberroWpadło mi dziś 10 zł na kartę BZ WBK.
• Damianosu mnie też dzisiaj wpadła dycha na jedną kartę BZWBK a na drugiej cisza
• erdeNiespodziewanie dzisiaj pojawiła się nagroda na drugiej karcie BZWBK ;) , a już straciłem nadzieję.
• erdeNie pisałem żadnych reklamacji, bo mi się nie chciało a i tak wpadło tyle, że z opóźnieniem ;)
Sukcesywnie schodza, u mnie juz 6/10
• koles@koles nieźle im dałeś zarobić. Numerki zostały po przenosinach z nju?
• karampukDokladnie :) zal nie skorzystac. Niestety nie mialem wiecej MC…
• kolesHa! Nawet ja dostałam dziś po południu. A już się zdążyłam spytać dlaczego nie dostalam. ?
• Be@Miałam dziś pisać reklamację. Przed chwilą na oba konta wpadły dyszki
• MartaJa dostałem dzisiaj dychę na jedno konto w TMUB.
• DamianosDwa razy napisałem reklamację na podany mail ale kompletny brak odzewu. Czy to nie jest ściema , brak kontaktu , brak wpłat . Jakieś odległe terminy. Jedno pewne więcej im przelewu nie zrobię.
• isekalapoczekaj, zdaje sie ze ta promo ich przerosla… ;)
• kolesodpowiadaja ale mocno po czasie.
Ja też raczej więcej nie skorzystam. Byłem nowym klientem, transakcja dokonana zgodnie z regulaminem, a zwrotu nie dostałem ani odpowiedzi na reklamację póki co też nie.
• ziberro@ziberro, nie zniechęcaj się. Widać przerosło ich , nie dają rady, ale po komentarzach widać, że systematycznie premie wpływają.
• KrakDzisiaj do mnie wpadło 10zł. Jest nadzieja, że i inni dostaną.
• fbnapisz w jakim banku :)
• kolesWpadło na kredytową TMUB, widoczne nie tylko pod Rachunek karty, ale też na normalnej liście transakcji, nadawca „Sprytny Bill”, typ „Uznanie”, tytuł „Transakcja Money Send; uznanie 6536 PL Warszawa Sprytny Bill Kapitał 10.00”.
• Don Quijote de la Mancha@koles – mBank
• fbCzy ktoś kto miał założony Cyfrowy Portfel Masterpass BZWBK, a był nowym klientem aplikacji Sprytny Bill otrzymał nagrodę?
• AndrzejZ tego jak ja rozumiem regulamin, istnienie pierwszego nie wyklucza otrzymania premii, a zwrotu nie otrzymałem.
tak, otrzymałam 10zł choć z opóźnieniem.
• Be@Swoja drogą – wiadomo czy pula nagród się jeszcze nie wyczerpała ?
Koło północy napisali:
„Pula nagród jeszcze się nie wyczerpała. Informację o puli zamieścimy na FB i oczywiście nagradzamy WSZYSTKIE osoby realizujące transakcje (spełniające warunki promocji) przed tym komunikatem.”
• Don Quijote de la ManchaTak, otrzymałem. Tylko podpiąłem inną kartę.
• hazetdo @Andrzeja – bo widzę, że tu same odpowiedzi typu: „mam tak samo, ale inaczej”, więc jeszcze raz: mam kartę debetową WBK (MasterCard) podpiętą pod MasterPass WBK i jednocześnie tę samą kartę podpięłam pod nowozainstalowaną aplikację SprytnyBill (nowy smartfon, nowy nr tel, nowy adres email – i tylko ja stara kobita po czterdziestce). Spełniłam warunki promocji (faktura za 60zł) i otrzymałam 10zł (21.XII).
• Be@A, no to ja też.
• Don Quijote de la Mancha1) kk TMUB podpięta kiedyś pod uPaid (ale żadna transakcja nią nie dokonana);
2) kk TMUB podpięta kiedyś pod Billa (ale żadna transakcja nią nie dokonana);
3) apka Sprytny Bill na telefonie zostawiona stara, bez przeinstalowywana, jedynie Wyloguj i Zarejestruj z nowym emailem i nr telefonu;
4) rachunek za prąd opłacony powyższą „starą” kk TMUB;
5) premia 10 zł z parodniowym opóźnieniem, ale jednak dopłynęła.
@Don Quijote de la Mancha – dzięki za informację o puli. Nie korzystam z mediów społecznościowych i mnie ominęła ta informacja. Po świętach trzeba będzie spróbować jeszcze raz zawalczyć o dychu ;-)
• Be@@Andrzej: Ja tak mam i otrzymałem 10 zł premii.
• DamianosJa tam mam i nie otrzymałam
• HalinaMimo że podpiełam kartę TMUB
• HalinaDziękuję za odpowiedzi. U mnie 10 zł wpłynęło dzisiaj czyli mają po prostu opóźnienie (wg. Regulaminu powinno być do 20-go). Pozdrawiam
• Andrzejdo mnie dopiero dzisiaj napisali, że mam podać dane do przelewu, bo na kartę odrzuciło
• kajodpisz to ci przelaja kase :)
• kolesWłaśnie Sprytny Bill poinformował na fejsie o zakończeniu promocji. Piszą także, że wszyscy dostaną bonus do 20 stycznia. Dzisiaj rano żona zapłaciła za prąd, być może jeszcze się załapie. Byłem za leniwy aby zapłacić za neta.
• hazetFakt jest info, ale zgodnie z regulaminem musza poinformowac z 3 dniowym wyprzedzeniem wiec jeszcze mamy czas.
• Herman@admin co myslisz?
nieładny prezent od billa w sam nowy rok, @Herman niestety komunikat brzmi inaczej i raczej już po ptokach, wykręcą się łatwo. prawie nikt nie załapie się na premię styczniową(za styczeń) i o to im chodzi;)
• hazzandla mnie zapis:
• Herman„Organizator zastrzega sobie uprawnienie do skrócenia Okresu trwania Promocji
z powodu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na wypłaty premii oraz
z innych ważnych powodów, do przedłużenia Okresu trwania Promocji,
a także do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów, we wszystkich
przypadkach po wcześniejszym poinformowaniu Uczestników o swoim zamiarze z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym na stronie internetowej”
jest oczywisty podają 3 rzeczy:
-uprawnienie do skrócenia promocji z powodu wyczeroania puli oraz innych powodów
-przedłużenia promocji
-zmiany postaniwien regulaminu
no i we wszystkich przypadkach po wszesniejszym poinformowaniu. Ktoś to inaczej rozumie?
Opornie wypłacane premie w grudniu były za listopadowe rachunki. Do 20.01 powinniśmy otrzymać premie za płatności w grudniu. Wg regulaminu info na fb powinno być na 3 dni przed końcem promocji. Zatem premie dla osób które dziś opłaciły rachunki winni wysłać do 20.02 Jeżeli mylę się sprowadźcie mnie na ziemię. Przypuszczam, że wiele osób przewidywało rychłe zakończenie promocji i dziś skoro świt opłaciło styczniowe rachunki :-) Życzę Wszystkim Szczęśliwości w Nowym Roku
• Martano skoro swit to nie, ale do 16.15 sie wyrobilem :) wielkie nadziei, ze sie uda jednak nie mam.
• kolesZapłaciłem rachunek dzisiaj przed 13. Wg regulaminu i tego co jest napisane w poście na fb powinienem dostać premię. Zobaczymy
• ArekW ogóle nie można zalogować się do SB :-)
• KrakLOL, rozwiązali problem, tak pewnie będzie przez 3 dni ;)
• Don Quijote de la Manchafaktycznie nie mozna sie wbic czyli dupa blada :) ale to daje nadzieje ze jak sie udalo sie dzis wykonac, to powinno jednak dac premie.
• koles@ Don , a na fejsie wyczyścili komentarze bod ich postem:) co za firma
• Hermanno ale ten post o zakonczeniu promocji zostawili? robcie jakiego screna.
• koleszostawili post, ale komentarze skasowali żeby ludzie nie podłapali że są jeszcze 3 dni, no w sumie 2 ;)
• Hermana to takie buty… kto wie to wie! i jeszcze moze podzialac.
• kolesNie da się zalogować. Ciągle komunikat ” Błąd połączenia. Spróbuj później”. Bez klasy firma. A może tylko mnie się nie udaje zalogować?
• Eugeniuszpoprzednia dyskuja jest cala o tym.
• kolesKontaktowałem się przed chwilą ze sprytnym i transakcje od 1 stycznia (+ 3 dni okres zakończenia promocji) będą zaliczane do promocji, także działać jak ktoś jeszcze nie opłacił rachunków. ;)
• tomko111Dziękuję, właśnie opłaciłem! :)
• Don Quijote de la ManchaA w jaki sposób się kontaktowałeś?
• HalinaNa fejsie napisali tak:
Wczoraj o 14:08
Dziękujemy za udział w promocji aplikacji mobilnej Sprytny Bill „Rachunki sprytniejsze nawet o 30 zł” oraz duże nią zainteresowanie. Z powodu wyczerpania puli nagród ogłaszamy zakończenie konkursu.
Do 20.01.2017 r. zrealizowane zostaną nagrody pieniężne (10 zł) dla WSZYSTKICH Nowych Użytkowników, którzy opłacili rachunki w okresie trwania promocji z uwzględnieniem zapisu w regulaminie (§ II pkt 9).
Korzystając z okazji życzymy SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ORAZ WSZELKIEJ POMYŚLNOŚCI!
• kajEch, niedowiarki… ;)
http://i.imgur.com/S58zE0w.png
• tomko111czy usunięcie apki kończy temat czy trzeba pisać gdzieś o zamknięcie konta do upaid się nielogowałem
• karrjak zarejestrowałeś sie w sprtynym billu to musisz wysłać e-mail do BOK na adres biuro@upaid.pl z prośbą o usunięcie konta
• HermanDo tomko 111
• EugeniuszŚwietnie że podałeś korespondencję z nimi. Przed chwilą jeszcze 3 rachunki opłaciłem.
Ciekawe jak bym opłacił jeszcze jutro 3 rachunki z aplikacji żony ale z mojej karty kredytowej/ jako płatnika/ to by był zwrot? Ktoś miał już takie doświadczenia?
no ale byl zwrot 10 zł za 1 rachunek w 1 miesiacu od listopada.
• koles