Tego konta w akcji z premią na start jeszcze nie było! Właśnie ruszyła promocja, w której zgarnąć możemy 100 zł za założenie Konta Proste Zasady Getin Banku. Jeśli dodamy do tego możliwość zgarnięcia darmowych biletów do kina oraz ulokowania 210 000 zł na bardzo dobrym koncie oszczędnościowym, to robi nam się z tego całkiem niezły pakiet ;)
Konto Proste Zasady z Bonusem
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego Getin Banku w okresie od 1.05.2017. Posiadanie innych produktów, takich jak karta kredytowa czy sam dostęp do bankowości internetowej, nie wyklucza z promocji.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złożymy wniosek o Konto Proste Zasady wraz z kartą debetową za pomocą wygenerowanego dla nas linku. Istotne, aby podczas wnioskowania wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych banku (w tym za pomocą środków porozumiewania na odległość).
Na przejście całego procesu mamy czas do 2.07.2018, a na podpisanie umowy – do 17.07.2018.
Same warunki uzyskania nagrody są relatywnie proste do spełnienia. Wystarczy, że zarówno w lipcu jak i w sierpniu:
- na nowo-otwarte konto wpłynie min. 100 zł,
- wykonamy min. 5 płatności kartą oraz min. 1 płatność BLIK na łączną kwotę 150 zł
I to tyle! O przyznaniu nagrody zostaniemy poinformowani poprzez wiadomość e-mail do 8.10.2018. Tam również znajdziemy link, który przekieruje nas do formularza, gdzie konieczne będzie uzupełnienie danych do odbioru premii. Będziemy mieć na to 7 dni – inaczej bonus przepadnie.
100 zł zostanie przelane na aktywne Konto Proste Zasady w terminie do 22.10.2018.
Program poleceń
Co ciekawe oprócz standardowego bonusu za spełnienie powyższych warunków możemy również zyskać dodatkowe 50 zł za polecenie oferty znajomemu (link znajdziemy po rejestracji na stronie promocji). Jak łatwo się domyślić polecać ofertę mogą jedynie te osoby, które same wezmą w niej udział i spełnią jej warunki. 50 zł naliczone będzie za te osoby, które również spełnią warunki promocji (będą nowymi klientami i spełnią warunki zyskania 100 zł bonusu).
Maksymalny bonus za polecenia to 250 zł (co odpowiada pięciu skutecznym poleceniom). Nagroda zostanie wypłacona wraz ze standardowym bonusem za założenie konta.
Aktualizacja: dodatkowe bilety do Multikina!
Wygląda na to, że premia na start to jednak nie wszystko. W Getin Banku trwa bowiem wewnętrzna promocja „Bilety do kina z Kontem Proste Zasady”, w której każdy nowy klient zakładający konto po 1.06.2018 może zgarnąć 2 wejściówki na seans 2D do kin Multikino lub Helios. Wszystko co trzeba zrobić, to dokonać minimum jednego przelewu za pomocą bankowości internetowej lub mobilnej. Teoretycznie przelewy na rzecz tego samego posiadacza nie będą uwzględniane, wiec najlepiej przelać grosza komukolwiek innemu.
Nagroda zostanie wysłana w ciągu 7 dni roboczych po spełnienia warunków na skrzynkę w bankowości elektronicznej.
Co istotne: w promocji z biletami obowiązuje pula 35 000 voucherów. Po jej wyczerpaniu bilety nie będą przyznawane. Ale myślę, że nie nastąpi to w ciągu kilku dni.
Zalety Konta Proste Zasady
Konto Proste Zasady to jeden z najtańszych rachunków na rynku. Nie zapłacimy bowiem ani grosza za jego prowadzenie, jeśli wykonamy w poprzednim miesiącu co najmniej jedną płatność bezgotówkową kartą lub BLIKiem. Oznacza to, że drobne zakupy zwolnią nas z opłaty w wysokości 8 zł miesięcznie. Co ciekawe do zasady tej nie muszą sie stosować osoby poniżej 26. roku życia – oni konto mają za darmo bez opłat :)
Co z kartą debetową? Nie ma żadnej opłaty zarówno za jej wyrobienie, posiadanie jak i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.
3,5% na koncie oszczędnościowym przez rok
Brak opłat to jednak pierwsza z zalet Konta Proste Zasady. Drugą jest bardzo dobra oferta oszczędnościowa.
Po pierwsze – w niedawno uruchomionej promocji „Bonus za aktywność” możemy zgarniać 3,5% do 10 000 zł przez okrągły rok. I to na koncie oszczednościowym, więc środki mamy zawsze pod ręką!
Jak zdobyć promocyjne oprocentowanie? Wystarczy, że na nasze Konto Proste Zasady wpłynie co miesiąc łącznie min. 1500 zł z innych banków. Szczegóły w osobnym prześwietleniu oferty.
3% do 100 000 zł
Oprócz rewelacyjnych 3,5% dla „drobnych” kwot zyskać możemy również 3% dla kwot nieco większych, czyli do 200 000 zł. Wystarczy, że na konto oszczędnościowe (te same, co w promocji 3,5%) ulokujemy nowe środki. A że w końcu jesteśmy nowym klientem Getin Banku, to wszystko będzie w naszym przypadku nowe :)
Oprocentowanie 3% do 200 000 zł obowiązuje przez 92 dni od wpływu pierwszych nowych środków na konto oszczędnościowe. Szczegóły w prześwietleniu oferty.
Komentarze
Czy ktos kozystal z biletow do kina w postaci tych dziwnych kodow,czy byly jakies klopoty czy mozna bylo wykozystac je bez klopotu i dziwnych pytan i spojzen w multikinie
• SYLWESTERProszę powiedzieć jak wygląda kwestia wykorzystania kodów do kina czy jest to możliwe bez żadnych problemów
• SylwesterNie ma żadnych problemów
• endrjuw Heliosie także bez problemów z wykorzystaniem kodu? Ktoś testował? Pytam ponieważ che podarować je komuś i żeby nie było potem wtopy…
• TomekWWitam czy dostaliście już maila potwierdzającego przyznanie nagrody?
• Pawełnieee- mail ma byc do 8 pazdziernika.
• mike@mikiJest email. Ale nie przyjmuje mi mojego nr konta.
• lukaszxxksno ja zadnego maila nie dostalem, chociaż warunki spełnione.. ma ktoś jeszcze tak ?
• mike@mikimoże wysyłają na raty. u mnie też brak maila jak na ten moment.
• pytanieu mnie na 2 kontach też brak maila, a warunki spełnione.. dajcie znać czy dostaliście
• m.U mnie mail jest, ale też nie przyjmuje nr konta :/
• toto303Też dostałem dzisiaj maila i też nie przyjmuje mojego numeru konta w getin :/
• AoPotwierdzam, mail jest.
• Katana78gdzie trzeba wpisac nr konta
• SYLWESTERMail doszedł. Nr konta też przeszedł, po zatwierdzeniu pojawił się komunikat, że przelew nastąpi do 14 dni.
• DanielaZ jakiego maila i o jakim temacie są te wiadomości?
• takijedenebrokerpartner
• Mu mnie warunki spełnione, a maila brak :/
• m.Mam podobnie – do żony maila przyszedł, do mnie nie. Jeszcze poczekam trochę i trzeba będzie reklamować.. Coś ten ebrokerpartner nie za bardzo mi się dobrze kojarzy z jakiejś wcześniejszej promocji w innym banku..
• mike@mikiU mnie nadal nic, ale reklamację jest sens słać dopiero 9.10, bo dali sobie czas na wysyłkę maili do 8.10. Choć pewnie kto miał dostać, to dostał już wczoraj
• m.Możecie składać, e-maile już zostały rozesłane. U mnie na 4 polecenia 3 osoby otrzymały e-maile, jedna nie. Wysłała pytanie do organizatora – odp:
Witamy,
wiadomość o przyznaniu Bonusu otrzymały osoby zakwalifikowane do jego otrzymania. Prosimy o zgłoszenie reklamacji po zalogowaniu się do swojego konta uczestnika w zakładce „reklamacje”.
Pozdrawiamy,
zespół eBrokerPartner.
Tyle w temacie, pisać reklamacje. Szkoda czasu…
• Wyjadacz_OkazjiAby złożyć reklamację potrzebne będzie nr umowy lub wniosku . Pytanie gdzie takie numery są bo ja takowych nie widzę
• MichałUdało Ci się namierzyć ten numer?
• m.nie
• MichałMi podali numer na infolinii RZG cośtam coś tam
• takijedenCiekawe, wczoraj złożyłem reklamację wieczorem przez stronę bonusu i dziś mail przyszedł.
• takijedenPodobnie u mnie – złożyłem reklamację przez formularz eBrokerPartner (bez numeru umowy) i wczoraj dostałem maila. Nie wiem, czy to kwestia reklamacji (na dobrą sprawę złożyłem ją przecież za wcześnie), ale mail doszedł w ostatni dzień, 8 października.
• Jozin z Bazinja złożyłem reklamację poz podawania tam konkretnego numeru w tym polu.. na umowie nie widziałem żadnego numeru.
• mike@mikiU mnie mail był, u mamy nie. Zlozylam jej reklamacje i mail i tak nie dotarl…
• AleksandraA ja dostałem dwa razy informacje z prośbą o przesłanie nr konta
• SylwekDostaliście jakieś potwierdzenie złożonej reklamacji? Bo ja nie.
• ZetCisza. Reklamację wysłałem, bez podania numeru wniosku bo takowego nie ma. U żony którą polecilem mail bez problemu doszedł. Konto weszło.
• Kacperno ja mam podobnie – cisza.. reklamacje dla mnie i zony wysyłałem w niedzielę późnym wieczorem. Jeśli do końca tyg się nie odezwą to reklamacja pójdzie raz jeszcze.
• mike@mikiu mnie dziś odpowiedzieli na 2 reklamacje, na obu kontach pozytywnie rozpatrzona
• m.ja niestety nadal czekam na rezultat mojej reklamacji..
• mike@mikiJa też. W poniedziałek (ostatniego dnia, kiedy mieli przesłać maila) złożyłem reklamację (wcześniej z getinbanku dostałem informację, ze konta nie mają nr umów ani wniosku).
• hahaNo i czekam…
Też nie dostałem mejla – na stronie już jest info że mejle będą do 22.10 ale nie wynika to z regulaminu. Numeru wniosku nie ma skąd uzyskać, na infolinii Rankomatu w ogóle nie wiedza o co chodzi. Składam reklamacje bez nr … Nie lubię takich akcji robionych przez zewnętrzne firmy z reguły jest z tym w cholere problemów…
• utapodaj numer rachunku zamiast umowy, ja tak zrobiłam, reklamacja pozytywnie rozpatrzona
• m.dzieki za info – szkoda że nie przeczytałem – pusciłem reklamację bez z pustym numerem zobaczymy…
• utaDostał już ktoś przelew?;)
• PawełPremia wpłyneła, niestety bez kasy za polecenia…
• Wyjadacz_Okazjiu mnie tak samo. wlasnie pisze reklamacje
• AleksandraJest kasa za otwarcie jak i polecenie.
• pytanieja niestety nadal nie dostalem odpowiedzi od ebroker partner na zlozona reklamacje..
• mike@mikiu nas tez brak odp na reklamacje mamy
• AleksandraSpoko, u mnie też, jeszcze bez odp na 1 reklamacje. Lecz nawet nie uzyskałem premii za osoby, ktorym poleciłem konto i e-maile otrzymaly.
& 4 pkt. Premia dodatkowa jest wypłacana łącznie z Bonusem.
Czyli znów reklamacja..
• Wyjadacz_OkazjiU mnie premia + bonus za polecenie otrzymane w terminie :)
• KatarzynaA dostał już ktoś jakąś odpowiedź na reklamacje?
• Aleksandraja nadal nie mam żadnej odpowiedzi, oprócz potwierdzenia na moje mailowe zapytaniem że reklamacja dotarła do nich. No i czekam czekam już 2 tygodnie..
• mike@mikimike@miki Napisz proszę na jakiego maila napisałeś że Ci odpisali.
• Zetpisalem na ich oficjalnym mail: bonus ebroker.partner
• mike@mikizamykał już ktoś? da się przez neta?
• tabo89czy ktos jeszcze czeka na rozpatrzenie reklamacji ja wyslalem ze 2 tyg temu przez ich system.. nawet nie dostalem potwierdzenia, ze cos wpłynelo..
• Xemi91czekam tak samo. z kolei na reklamacje o braku premi za polecenie odpisali w 1 dzien, ze ta osoba nie spelnila warunkow ale jej reklamacja jest w toku
• AleksandraWysłałam maila na oficjalną skrzynkę ebroker i dostałam tylko potwierdzenie, że wpłynęła moja reklamacja (złożona przez formularz). Piszą, że rozpatrzenie w ciągu 30 dni.
• Stokrotkaale potwierdzenie przedłożenia czy potwierdzenie odbioru? bo w telewizorze leśne dziadki z PKW mówiły, że to jest różnica, tłumacząc problemy z elektornicznym dopisaniem się do spisu wyborców heh ;)
• abchej! dostał już ktoś odpowiedź na reklamację? ja już czekam ponad 3 tyg i nic..
• mike@mikiU mnie nic. Też ponad 3 tyg, ale nie pamiętam kiedy dokładnie pisałam… 5 albo 8 pazdziernika,
• Aleksandrano poprostu jaja – aż wątpię żeby ktoś tam się tym zajmował…
• utaodpisali mi dzis jak im wczoraj wyslalem ponaglajacego maila..
• mike@mikiuznali reklamacje?
• AleksandraOkazało się, że moją transakcję kartą z dnia 29 sierpnia Bank dopiero zaksięgował 3 września..
• mike@mikiKody do kina wymienia się na vouchery czy od razu trzeba wybrać film?
• PawełKody wymienia się w kasie kina na konkretny bilet.
• LidiaMam pytanie/wątpliwość: czy jak spełnię warunki „Bonus za aktywność” to oprocentowanie będę mieć 3,5%, niezależnie czy to są nowe środki czy nie?
• PETRUSZatem, jak się ma promocja „Bonus za aktywność” do oferty specjalnej „Na nowe środki” ?
Ja dostaję odsetki 2 razy, w połowie miesiąca i na koniec, czyli z obu promocji. Ale które dotyczą jakich środków, to już nie wiem :-D
• StokrotkaProponuję składać reklamację także bezpośrednio do Getin, ze skargą na organizatora ich promocji, który psuje opinię banku.
• dyabeutorU mnie dzis rozpatrzona pozytywnie, 14 dni na wypłate kasy
• Aleksandrano dzis rowniez usnali mi reklamację – ale wczoraj mail poszedl do Getin Banku tez. no ale organizator promcji nie pierwszy raz juz zawalil kiedys przy jakiejs promocji tez mialem z nimi problem
• mike@mikiJa również czekałem miesiąc z odpowiedzą na reklamację. Rozpatrzona pozytywnie. Teraz będę czekał 14 dni na przelew.
• Arbaalpotwierdzam – też dostałem maila o uznanej reklamacji – kaskę mają przelać w ciągu 14 dni
• asdfU mnie też reklamacja uznana – ciekawe tylko czy wypłacą razem z kasą za polecenie (50 zł)
• dyabeutorJa na wszelki wypadek im napisalam maila zeby nie zapomnieli wyplacic bonusu i odpisali drugiego maila z prosba o podanie nr rachunku do premii
• AleksandraŻonie odrzucili reklamację, tzn. napisali, że nie wpłynęła. Śmieszne o tyle, że sami nie wysyłają potwierdzenia i numeru zgłoszenia a po upływie 30 dni, w ciągu których mieli dać odpowiedź zasłaniają się regulaminem mówiącym, że czas na składanie minął 5.11. Bareja się kłania!
Mi natomiast napisali, że dostanę tylko 100 zł, bo żona nie spełniła warunków promocji.
Teraz jest słowo przeciwko słowu – żona pisała reklamację, ebrokerpartner twierdzi, że nie wpłynęła. A nowej nie można złożyć, bo za późno…
• dyabeutor@dyabeutor – screena z reklamacją nie masz?
• DanielaNo właśnie nie, jak na złość wyjątkowo nie zrobiłem…
• dyabeutorDziwna sprawa, ale pozytywna. Dostałem dzisiaj bonus za aktywność w wysokości 21,33 PLN minus 4,06 PLN podatku. Zwykle to było kilka złotych jako odsetki 3,5% z 10k.
• SzymonBo miałeś 3% jako nowe środki. Teraz masz zapewne 0.7% std. i bonus jest za to większy.
• Katana78Chodzi mi o to, że wcześniej łapałeś się na promocję na nowe środki i std. miałeś 3% więc dopłacali tylko 0,5% jako bonus za aktywność. Teraz zapewne już masz standardowe 0,7% i bonus za aktywność wynosi 2,8%. Stąd ta zmiana.
• Katana78Ma to sens!
• Szymonale jak masz więcej niż 10 k, to trzymasz kasę na 0.7%…i to już sensu nie ma.
• abcCzy przelali już komuś 100 zł po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji?
• MichałU mnie jutro mija 14 dni i nie spodziewam sie zeby jeszcze dzis zrobili przelew
• Aleksandranie miło.. mi dziś mija 14 dni wieczorem pisze do nich maila
• mike@mikichyba wyczuł moje zamiary – właśnie wpadł przelew ;-)
• mike@mikiwłaśnie wpadł w 14 dniu na styk
• Michał8.11.2018 uznanie reklamacji
• Zet21.11.2018 przelew