100 zł za założenie Konta za Zero i wydanie… 10 zł przez IKO!

Wystartowała kolejna akcja z bardzo łatwymi warunkami uzyskania premii. Tym razem za założenie Konta za Zero banku PKO BP będziemy mogli zgarnąć 100 zł. Wystarczy, że wydamy… 10 zł. Oznacza to, że teoretycznie zwrot wyniesie zawrotne 1000% wydanej kwoty. Tylko jakie są haczyki? :-)

100 zł za założenie Konta za Zero

Dla nowych, ale… również dla (dość) starych

Promocja rozpoczyna się w dniu 26.02 i trwa do 31.03.2016. W promocji nie mogą brać udziału osoby, które:

w ciągu 12 (dwunastu) miesięcy przed dniem rozpoczęcia Promocji zawarły z PKO BP umowę dotyczącą prowadzenia rachunku bankowego, bez względu na to, czy umowa ta została czy nie została rozwiązana

Warunek ten jest dość ciekawy, ponieważ… nie wyklucza osób, które zawarły umowę o rachunek bankowy wcześniej. Jeśli więc posiadamy stary rachunek w banku, to teoretycznie łapiemy się do promocji z Kontem za Zero (no chyba, że nie da się założyć kolejnego konta mając już jedno konto osobiste). Póki co radzimy jednak podchodzić do tego warunku z dystansem, ponieważ może się okazać, że to po prostu… błąd w regulaminie.

Oprócz powyższego warunku bank dodatkowo wyklucza osoby, które złożyły wniosek o produkt PKO BP przed startem promocji i wniosek ten jest procesowany w momencie trwania promocji.

100 zł za 10 zł

Same zasady zgarnięcia premii są banalnie proste. Po pierwsze musimy zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złożyć wniosek o konto poprzez wygenerowany dla nas link – klikając w przycisk „Otwórz PKO Konto za Zero”.

PKO BP: 100 zł za Konto za zero - zgody

Po drugie, w trakcie składania wniosku, musimy wyrazić zgodę na przekazywanie przez bank informacji handlowych oraz ujawnienie danych objętych tajemnicą bankową organizatorowi promocji (czyli portalowi bankier.pl). W przeciwnym wypadku bank nie będzie mógł zaraportować organizatorowi tego, czy spełniliśmy warunki i przekazać obiecaną premię.

Wreszcie po trzecie – w ciągu 30 dni od wysłania wniosku musimy zawrzeć umowę (przez kuriera) oraz dokonać płatności IKO o łącznej wartości min. 10 zł. Ważne, aby płatności odbywały się w sklepach stacjonarnych.

O przyznaniu premii uczestnicy zostaną powiadomieni nie później niż 25.06.2016 za pomocą wiadomości e-mail. W treści maila będzie również przekierowanie do strony na której mamy podać numer konta do odbioru premii. Będziemy mieli na to 14 dni roboczych. Premia ma zostać przekazana w ciągu 14 dni od podania numeru konta.

Haczyki? Są i haczyki…

Osoby zaznajomione z programem poleceń banku z pewnością zauważą, że obie promocje są do siebie dość podobne, ale z drugiej strony ich warunki są zupełnie różne.

Patrząc z perspektywy nowego klienta w obu promocjach do zgarnięcia mamy premię w wysokości 100 zł. Inne są natomiast warunki: w programie poleceń obowiązuje trzyletnia karencja, tutaj – roczna. Tam do wyboru mamy wiele rachunków (np. Konto dla Młodych), a tu – tylko Konto za Zero. Co istotne w programie poleceń trzeba wydać „aż” 210 zł, tu jedynie 10 zł. Z perspektywy osoby po 26 roku życia wszystko przemawia więc za nową promocją. Okazuje się jednak, że niekoniecznie będzie ona lepszym wyborem.

W promocji „Konto za Zero” istotny jest jeszcze jeden punkt regulaminu, który specjalnie zostawiliśmy na koniec. Organizator zastrzega, że pula nagród wynosi 800 sztuk, a nagrody będą przekazane klientom, którzy spełnią wszystkie warunki promocji najszybciej. Jest to więc równoznaczne z sytuacją, gdzie do promocji przystąpi np. 1000 osób i 200 najwolniejszych nie dostanie ani grosza. Organizator przyśle im jedynie maila na „pocieszenie”:

[…] Organizator zastrzega prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji, w przypadku wyczerpania puli Premii […]. Informacja o wcześniejszym zakończeniu Promocji zostanie przekazana do publicznej wiadomości w serwisie działającym w domenie kontozazero.zgarnijpremie.pl (dalej: „Strona Promocji”). Dodatkowo Uczestnicy, którzy do dnia wcześniejszego zakończenia Promocji zarejestrowali się na Stronie Promocji poprzez przekazanie swojego adresu e-mail, ale nie spełnili warunków określonych w Regulaminie i nie zostali uprawnieni do otrzymania Premii, otrzymają powiadomienie mailowe o wcześniejszym zakończeniu Promocji.

Z drugiej jednak strony jest spora szansa, że pula nie zostanie wyczerpana lub nie nastąpi to zbyt szybko. Dlaczego? Wiele osób skorzystało już bowiem z programu poleceń lub… będzie wolało z niego skorzystać, bo tam premia jest gwarantowana.

Aby jednak zapewnić wam nieco spokoju otrzymałem obietnicę od organizatora promocji, że w momencie przekroczenia 800 rejestracji w promocji otrzymam stosowną informację. Wtedy będzie wiadomo, że 800 osób przed nami ma statystycznie nieco większe szanse na nagrodę (co nie znaczy, że tak szybko podpiszą umowę czy znajdą sklep obsługujący IKO).

Konto za Zero – co musisz wiedzieć

Na koniec garść podstawowych informacji o rachunku. W przypadku posiadania Konta za Zero bez karty debetowej (nie jest potrzebna w promocji) będziemy zmuszeni płacić co miesiąc 6,90 zł opłaty miesięcznej. Jeśli natomiast zamówimy kartę debetową to konto będzie darmowe, ale za kartę zapłacimy… 6,90 zł miesięcznie :) Na szczęście opłaty da się pozbyć: wystarczy wydać kartą 300 zł co miesiąc, a wtedy ani za konto ani za kartę nie zapłacimy ani grosza.

Nie przegap!

Komentarze

  • @Michał1607 (co prawda pytałeś Admina, ale może moja odpowiedź Ci wystarczy?) – w artykule masz załączony Regulamin promocji a w Regulaminie masz wprost odpowiedzi na twoje pytania w rozdziale II.Zasady promocji pkt 4 podpunkt 4 i 5

    Wiechu Odpowiedz
  • hej Wiechu
    dzieki za info. pomocna odpowiedz zawsze mile widziana.
    tak wiec jak rozumiem -> wniosek 30 03 2016 -> zawrzec umowe musze do 29 04, i nastepnie mam 30 dni na dokonanie platnosci. czyli do konca maja czas by sie wyrobic:)

    Michal1607 Odpowiedz
  • Dlaczego po wciśnięciu „Wygeneruj hasło” nic się nie dzieje??? Nie dochodzi do mnie żaden sms.

    Mirek Odpowiedz
  • Wiadomo czy limit 800 wniosków został osiągnięty? Wczoraj przez cały dzień widniała liczba 288 do końca.

    Mariusz Odpowiedz
  • Kurier przyniósł umowę, chcę się zalogować do systemu a tu: „Dostęp do serwisu został zablokowany. W związku z zablokowanym dostępem do serwisu nie ma możliwości wykonania operacji.” Miał ktoś z Was coś podobnego? Dziwne to, bo w instrukcjach jak byk jest napisane że w przypadku dostarczenia umowy przez kuriera, można logować się od razu.

    Krzysztof Odpowiedz
  • Czy płatność WEB kodem mobilnym wlicza się do warunków bezpłatności karty?

    Justyna Odpowiedz
  • jesli podales karte Justyna to tak – w innym przypadku nie

    anna Odpowiedz
  • Dostaliscie juz 100? Cos czuje ze poczekamy do czerwca ;(

    anna Odpowiedz
  • Czy aby dostać 100 zł muszę mieć konto w momencie wypłaty 100?

    Anna Odpowiedz
  • Przeczytałam regulamin i nie można zamykać konta gdyż „Premia zostanie przekazana przez Organizatora na aktywny Produkt PKO BP Uczestnika, w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia przekazania Uczestnikowi informacji o przyznaniu Premii.
    Premię uznaje się za przekazaną Uczestnikowi w momencie dokonania przez Organizatora dyspozycji przelewu na aktywny Produkt PKO BP Uczestnika.”

    Czyli jak źle pójdzie to dopiero w okolicach połowy lipca będzie można złożyć wniosek o zamknięcie
    Dużo krótsza była promocja bez bankiera, właściwie identyczne warunki i PKO już im wyplacilo kasę

    Anna Odpowiedz
  • Czy pobierana jest oplata za karte za miesiac w ktorym zalozone konto? Czy pierwszy miesiac za darmo?

    Mik Odpowiedz
  • Proszę o potwierdzenie czy do wymaganych 300 zł kartą wliczają się zakupy kartą w sklepie internetowym ?

    luic Odpowiedz
  • Witam forumowiczów
    Proszę o Waszą podpowiedź. Do 24 czerwca mamy dostać maile z informacją o przyznaniu nagrody. Jak zrobić teraz z kartą ? Czy zastrzec ? Kiedy składać wypowiedzenie ? Po otrzymaniu maila już można ?

    luic Odpowiedz
  • @ luic, internetowe liczą się do obrotu. Ja nadal nie otrzymałem maila z banku o przyznaniu premii.. Ktoś może dostał?

    Maciej Odpowiedz
  • czekam!!!! j,w

    daka Odpowiedz
  • @luic chyba trzeba czekac majac karte. Troche nacielismy sie na tym bankierze – bez niego byla lepsza promocja bo ludzie juz kase podostwali oraz pozamykali konta :(

    anna Odpowiedz
  • „O przyznaniu premii uczestnicy zostaną powiadomieni nie później niż 25.06.2016 za pomocą wiadomości e-mail. ”

    Wiem ze jeszcze maja czas ale moze ktos dostal juz potwierdzenie ?

    anna Odpowiedz
  • Na jaki adres wysyłać reklamację? Kolejny raz pobrano mi opłatę 6,90 za kartę pomimo spełnienia warunków czyli wydania nią ponad 300zł

    Justyna Odpowiedz
    • Najpierw zadzwoń na kartolinię i zobacz jaki okres rozliczeniowy ma Twoja karta w PKO nie jest on tożsamy z miesiącem kalendarzowym czyli nie koniecznie wydałaś kartą 300zł w takim okresie rozliczeniowym…
      Sprawdź to i jeśli faktycznie wydałaś te 300zł to składaj reklamację

      jankos
  • Racja. Dzieki

    Justyna Odpowiedz
  • Wlasnie przyszed mail z linkiem do uzupelnienia danych do przelewewu

    Iza Odpowiedz
  • Przyszły maile, mam na dwóch kontach.

    Mik Odpowiedz
  • Otrzymaliście około 16 dzis ? Jest ktoś kto jesCze nie ma ?

    roy Odpowiedz
  • Godz 15.07 na dwoch mailach… moja siostra na dwoch narazie brak…

    Mik Odpowiedz
  • hej
    czy przy podawaniu konta na premie nalezy podac rachunek konta za zero? czy moze byc inny w innym banku?

    Michal1607 Odpowiedz
  • hej Admin
    czy to prawda ze za zamkniecie konta za zero ( jak rowniez inteligo) w ciagu 90 dni od otwarcia pociaga za soba oplate?

    Michal1607 Odpowiedz
  • Proszę o Waszą poradę. Dane do przelewu uzupełnione ! Czy można już wysłać pocztą wypowiedzenie umowy ? Czy kartę mogę już zastrzec ?

    luic Odpowiedz
  • Czy ktoś jeszcze nie dostał maila do uzupełnienia danych?

    Iza Odpowiedz
  • ja nie dostałem a wszystko spełniłem hmmm

    roy Odpowiedz
  • Ja otrzymałam,ale osoba z rodziny nie, choć warunki spełnione. Czekamy więc do 25.06 i wtedy reklamacja.

    Iza Odpowiedz
  • hej Admin
    prosze o informacje – czy mozna zamknac konto od razu po otrzymaniu premii? bez zadnych kosztow?
    na innym blogu o promocjach widzialem info ze podobno zamkniecie konta za zero (jak rowniez inteligo) w ciagu 90 dni od otwarcia pociaga za soba oplate.
    Bede wdzieczny za informacje!

    Michal1607 Odpowiedz
    • Nie chce powiedzieć, że tam bzdury wypisują, ale raczej nie są to poprawne informacje. Ponoć taka opłata kiedyś była, ale obecna tabela opłat nic o niej nie mówi. Dodatkowo zasięgnąłem informacji na infolinii (którą oczywiście traktuje trochę w kategoriach rozrywki, ale akurat na bieżących sprawach raczej się znają) i nie ma mowy o żadnej opłacie. TOiP czysty.

      Michał
  • hej Admin
    serdecznie dziekuje!
    tak wiec pora zamykac konto:)

    Michal1607 Odpowiedz
  • nie tak łatwo -miesiąc wypowiedzenia a i opłata nie do uniknięcia bo albo za kartę albo za kont ,6,9 zł

    daka Odpowiedz
  • Jest kasa.

    cykor Odpowiedz
  • Wpłynęło 100 PLN na moje konto:)
    Osoba z rodziny nadal nie ma maila ani wpływu…

    Iza Odpowiedz
  • Nadal zero informacji

    Justyna Odpowiedz
  • W jaki najlepsze sposób zamknąć konto?
    Wydaje mi się że musimy zostawić więcej pieniędzy na konci przy zamykaniu, bo bank proporcjonalnie naliczy nam oplatę po okresie wypowiedzenia a po drugie robiąc przelew zwrotny do nas na konto naliczy sobie za to prowizje.

    Mik Odpowiedz
  • 26.06 a tutaj nadal brak maila :(

    meka Odpowiedz
    • Chyba już nie będzie. Ja otrzymałam premię, ale osoba z rodziny składa właśnie reklamację. Można ją złożyć mailowo, ale niestety wg regulaminu odpowiedź przyjdzie pocztą :( Dziwne to jakieś …

      Iza
  • moja reklamacja już rozpatrzona – pozytywnie

    roy Odpowiedz
  • Chyba ze zorientowali sie ze nie wszyscy dostali maila z linkiem do wpisania i wysylke reszcie, bo wlasnie dostalem dlugo oczekiwana wiadomosc. A juz chcialem pisac reklamacje (trzeci raz mam konto w bp).

    aaaa Odpowiedz
  • Ja z żoną nadal czekam na maila, reklamacja złożona wczoraj i dalej nic. Warunki spełniliśmy. Jest jeszcze ktoś kogo olali?

    Krzysztof Odpowiedz
  • U mnie podobnie. Warunki spełnione, informacji brak.

    Justyna Odpowiedz
  • Dziś dostałam odpowiedź mailową o uznaniu reklamacji, a zaraz potem prośbę o dane do przelewu :)

    Justyna Odpowiedz
  • My podoobnie, ciekawe że tak dużo osób musi składać reklamację

    Krzysztof Odpowiedz
    • Po reklamacjach na oba konta 100 wpadła, długo trwało ale jest, teraz myk do CA

      Krzysztof
  • Może liczą na to, że część ludzi po prostu nie złoży

    Justyna Odpowiedz
  • Wlasnie wyplacili 100 zl. Nie skladalem reklamacji.

    aaaa Odpowiedz
  • Jest przelew :)

    Justyna Odpowiedz
  • Po dziabnięciu 100zł nie trzeba dalej trzymać konta i można je od razu zamknąć, prawda?

    MW Odpowiedz
  • czy jest szansa aby to konto zamknac jakos nie ponoszac 6,90 oplaty?
    Zamykalem z dniem 30.06 i obsluga powiedziala ze mimo iz w czerwcu wydalem 301zl to i tak pobiora sobie 6,90.

    anna Odpowiedz
  • Jest szansa. Sprawdzasz kiedy konczy sie okres rozliczeniowy karty np 7 lipca, wiec nastepnego dnia robisz platnosc karta 300 zl i skladasz wypowiedzenie 30 dniowe.

    aaaa Odpowiedz
    • no tak ale nie jest mi latwo wydac tego konkretnego dnia 300zl
      btw dzieki

      anna
    • Po zlozeniu wypowiedzenia mozesz zostawic aktywna karte i wydac te 300 zl do konca okresu rozliczeniowego karty

      aaaa
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy