Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

150 zł premii za założenie Konta Jakie Chcę, 300 zł za wpływ wynagrodzenia i 2,7% do 120 000 zł na koncie oszczędnościowym od BZWBK!

Zakończona

Ruszyła świetna promocja Konta Jakie Chcę Banku Zachodniego WBK! W zamian za sam fakt założenia rachunku zgarniemy 50 zł premii. A jeśli wykonamy kilka transakcji kartą, to wpadnie nam dodatkowo 100 zł – i to w gotówce! :)

150 zł premii w promocji Zarabiaj z Kontem Jakie Chcę od Banku Zachodniego WBK

Zarabiaja z Kontem Jakie Chcę

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego prowadzonego w PLN w Banku Zachodnim WBK przez ostatnie 12 miesięcy. Posiadanie innych produktów (np. konto oszczędnościowe czy karta kredytowa) nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zawnioskujemy o Konto Jakie Chcę wraz z kartą debetową za pomocą dedykowanej strony promocji i wyrazimy przy tym zgody na kontakt elektroniczny oraz telefoniczny w celu marketingowym (co sprowadza się do akceptacji wszystkich checkboxów).

Wymagane zgody marketingowe - Konto Jakie Chcę z premia 150 zł od BZWBK
Wymagane zgody

Samo zawarcie umowy może nastąpić za pomocą przelewu, wizyty kuriera lub poprzez rozmowę wideo z doradcą banku. Pamiętajmy tylko, że przy pierwszej opcji dane w przelewie muszą być identyczne, jak we wniosku (czyli odpada, jeśli zmienił nam się adres zamieszkania lub nazwisko), a przelew musi pochodzić z rachunku zweryfikowanego (czyli takiego, do którego bank ma nasz wzór podpisu = „widział nas na oczy”). Jeśli mnie pamięć nie myli, to BZWBK nie pozwala również na założenie konta przelewem w momencie, kiedy już kiedyś założyliśmy tak jakieś konto w ten sposób (np. oszczędnościowe z oprocentowaniem 2,7%). Opcja z kurierem i wideodoradcą wydaje się więc najbezpieczniejsza w takim wypadku – o ile nie korzystamy z Internet Explorera, bo w tej przeglądarce rozmowa wideo nie zadziała. Przelew natomiast wykonamy z mBanku, Pekao, BZWBK, Alior Banku, T-Mobile, Eurobanku i Raiffeisen Polbank.

Na koniec jeszcze jedna uwaga co do zawierania umowy. Choć promocja trwa do 23.05.2018, to bank przewidział pulę jedynie 3000 promocyjnych kont. Po jej przekroczeniu dalsze wnioskowanie nie będzie możliwe (identycznie jak w poprzednich promocjach, gdzie pula potrafiła sie wyczerpać w… kilka godzin). Warto więc się śpieszyć, bo promocja jest całkiem atrakcyjna, jak na BZWBK :)

150 zł za płatności kartą lub BLIKiem

A jak zdobyć tytułowe nagrody? Premie 50 zł otrzymamy już za sam fakt podpisania umowy (i wyrażenia odpowiednich zgód marketingowych). Kolejne 100 zł otrzymamy pod warunkiem wykonania płatności kartą i/lub BLIKiem na łączną kwotę min. 150 zł. Mamy na to czas do 17.06.2018. Nie ma znaczenia gdzie wykonamy płatności – zadziała każdy sklep stacjonarny czy internetowy.

Premia zostanie przekazana na nasze Konto Jakie Chcę bardzo szybko, bo już do 30.06.2018. Lista zwycięzców (imię + pierwsza litera nazwiska) zostanie również opublikowana w tym samym terminie na stronie promocji.

Ile kosztuje Konto Jakie Chcę?

Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezwarunkowo darmowe – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł.

Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem (choć po spełnieniu warunków promocji możemy ją bez problemu zamknąć). Bank pozwala nam na wybranie jednego z trzech wariantów (braku) opłat:

  • 0 zł pod warunkiem wykonania min. 5 płatności kartą miesięcznie (5 zł w innym wypadku)
  • 0 zł pod warunkiem wykonania płatności kartą na min. 500 zł miesięcznie (5 zł w innym wypadku)
  • stałe 3 zł miesięcznie

Pierwszy warunek wydaje się najsensowniejszy.

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych BZWBK. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

2,7% na mobilnym koncie oszczędnościowym

150 zł na start to nie jedyna promocja Banku Zachodniego WBK. Zakładając dodatkowo mobilne konto oszczędnościowe możemy sprawić, by nasze oszczędności zarabiały 2,7% w skali roku – i to dla kwoty maksymalnej aż 100 000 zł!

Oferta ograniczona jest czasowo – choć wnioski można składać aż do końca czerwca, to promocyjne oprocentowanie trwa do końca lipca. Konto warto więc założyć jak najszybciej.

Szczegóły oferty w prześwietleniu: 2,7% na koncie oszczędnościowym Banku Zachodniego WBK.

…i 2,7% na systematycznym koncie oszczędnościowym

Co ciekawe w ramach promocji z premią na start Bank Zachodni WBK zaprezentował kolejne konto oszczędnościowe, które pozwala na zarabianie 2,7% w skali roku – ale tym razem tylko do 20 000 zł.

Co zrobić, aby zgarnąć promocyjne oprocentowanie? Jeśli Konto Systematyczne otworzymy w okresie trwania promocji (19.04 – 29.09.2018), to 2,7% uzyskamy w miesiącu zawarcia umowy oraz w kolejnych miesiącach do 29.09 – ale po spełnieniu warunku automatycznego oszczędzania. Co to za warunek?

Automatycznie oszczędzanie to nic innego, jak zlecenie stałe z rachunku osobistego (Konto Jakie Chcę lub Konto VIP) zasilajace Konto Systematyczne wybraną kwotą. Regulamin nie określa jej wysokości.

Automatyczne oszczędzanie trzeba włączyć przez bankowość internetową po otwarciu rachunku.

Dla porządku dodam, że osoby posiadajace stare Konta Systematyczne również uzyskają 2,7% do 20 000 zł po włączeniu Automatycznego oszczędzania – od nowego miesiąca kalendarzowego.

HIT: 300 zł za wpływ wynagrodzenia

A na koniec prawdziwy hit nie tylko dla nowych, ale również dla obecnych klientów Banku Zachodniego WBK – 300 zł premii za wpływ wynagrodzenia! Jak skorzystać z promocji? Wystarczy zlecić przelew wynagrodzenia na swoje Konto Jakie Chcę i zgarniać po 50 zł co miesiac. Maksymalna kwota premii to 300 zł, czyli pół roku comiesięcznych wpływów po minimum 1500 zł.

Promocję opisałem w osobnym artykule po to, aby nie umknęła obecnym klientom banku, którzy pewnie przescrollują ten wpis i mogą jej nie zauważyć. Dlatego obecnych, jak i nowych klientów zapraszam do wpisu: 300 zł za wpływ wynagrodzenia od BZWBK.

Nie przegap!

Komentarze

  • Reklamacja rozpatrzona negatywnie. To samo co powyżej, brak zgód, chociaż wszystkie wyraziłam. Teraz zostaje odwołanie się do Dyrektora Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań pisemnie. Nie wiem na co liczą, że nie będzie mi się chciało iść na pocztę? Żałosny i nieprofesjonalny bank.

    Mira Odpowiedz
  • „Wypełniając ustawowy obowiązek informujemy, iż przysługuje Panu prawo do pisemnego odwołania się od niniejszej decyzji do Dyrektora Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań.”
    Pytanie: pisemnie oznacza, że mogę to zrobić jeszcze raz przez internet czy listownie?

    Mira Odpowiedz
  • Prosiłbym o podesłanie screenshota/zdjęcie z zaznaczonymi zgodami (najlepiej i z umowy i z bankowości) na livesmarterpl na gmail. Zrobię o tym wpis, bo to przegięcie.

    Michał Odpowiedz
    • Adminie drogi, w tej promocji też brakuje premii:
      https://livesmarter.pl/program-polecen-bzwbk-polecam-moj-bank/

      just sayin’…. ;)

      Bea
    • co prawda moja reklamacja jeszcze w toku, ale podeslalem Ci printscreena czesci mojej umowy z zaznaczonymi zgodami. po widocznych powyzej wpisach raczej nie spodziewam sie niczego innego niz negatywa.

      mirek
    • Ja podobnie obstawiam że niebawem mi odpiszą że nie zaznaczyłem zgód – już mam przygotowaną odpowiedz ;) no nic czekamy na odpowiedz z działu reklamacji

      Rafał
    • Równiez nie dostałem nagrody. Po złożeniu reklamacji uzyskałem informację że nie założyłem konta na dedykowanej stronie promocji, a robiłem to z użyciem waszego linka. Jest wielkimi literami później napisane „Otwórz konto w promocji”. Odwołanie do reklamacji również zostało odrzucone. Co więcej dzwoniłem jeszcze w czerwcu dopytac czy na pewno spełniam wszystkie wiarunki. Dostałem odpowiedz telefoniczna z działu promocji, że wszystko jest ok tylko brakuje jednej zgody. Uzupełniłem braki w banku a teraz mi pisza ze nie otworzyłem konta na stronie promocji. To jest kpina

      Andrzej
    • Jest dokładnie tak jak mówisz – link z bloga na 100% kierował na stronę promocji, gdzie ewidentnie pisze „Otwórz konto w promocji”. Może uda mi się ustalić powód zamieszania w tym tygodniu. Póki co mam pytanie – w jaki dzień składałeś wniosek? Mam przykład innego czytelnika/czytelników, którzy zakładali konto w okolicach 24.04. Gdybyś też składał wtedy, to mogłoby to oznaczać jakąś awarię po stronie banku akurat w tym terminie – póki co to tylko mój strzał.

      Michał
  • ogólnie nie widać systematyczności w rozpatrywaniu reklamacji. Wcześniej ktoś otrzymał już odpowiedź na Numer zgłoszenia: BZWBK/084490/18. Mój nr zgłoszenia to BZWBK/08445x/18, czyli wcześniejszy, a nadal oczekuję, zapewne na negatywa.

    mirek Odpowiedz
  • A co z aktywnością Zespołu BZ WBK? – Wielkich Bankowych Krętaczy.

    Marcel Odpowiedz
    • zapewne śledzą wątek, albo zostali zatrudnieni do reklamacji, bo zapewne od piątku jest ich sporo do rozpatrzenia

      mirek
  • U mnie tez brak premii,oczywiscie warunki spelnione:-( tragedia…

    Romi Odpowiedz
  • Santandet pełną gębą. Zaczynam bać się o swój kredyt hipoteczny :)

    roy Odpowiedz
  • Gdzie jest Zespół bzwbk ?

    roy Odpowiedz
  • Mi podobnie reklamacji nie uwzględnili, podając brak zgód marketingowych, chodź na umowie zgody są wyrażone, i cały czas są aktywne. Złożyłem ponownie reklamację wysyłając im zdjęcie umowy i żeby dokładnie sobie sprawdzili w systemie że zgody są wyrażone. Czekam na odpowiedź, co teraz wymyślą.

    DEJV Odpowiedz
  • ale to w sumie mega afera mogłaby być :) skoro nie mamy zgód wyrażonych a się kontaktują to RODO by dało czerwoną kartkę Santanderowi :)

    roy Odpowiedz
    • dokładnie a maile wysyłają i dzwonią do klientów – czyli co pierwsze kary z RODO?

      Rafał
  • Wczorajsze odwołanie od reklamacji (brak zgód) poskutkowało. Odpowiedzi na odwołanie jeszcze nie widzę, ale 150zł znalazło się na koncie. Być może „odkręcają” to co pokręcili. Dzięki dla Michała za interwencję i artykuł.

    Bogy Odpowiedz
  • Potwierdzam, również otrzymałam premię :)

    Joanna Odpowiedz
  • w kupie siła ;)

    Rafał Odpowiedz
  • Reklamacja zniknęła z wniosków, a za to pojawiły się pieniądze na koncie.

    KKK Odpowiedz
  • I ja też. Bez odpowiedzi na reklamację.

    gajowy Odpowiedz
  • Reklamację z wczoraj rozpatrzona pozytywnie – kwota jest już na koncie. Dziękuję za pomoc!

    Izabela Odpowiedz
  • Jest reakcja:) należna premia otrzymana:) dziękuje za nagłośnienie akcji! Pzdr

    Daman Odpowiedz
  • U mnie wystąpił ciekawy przypadek. Wobec braku premii 150 zł za założenie konta, napisałem reklamację na którą bank odpowiedział negatywnie w dniu 2.07. Notabene pismo było chyba napisane przez kolesia po spożyciu, początkującego stażystę albo jakiegoś cudzoziemca bez podstaw znajomości języka polskiego. W dniu 3.07 zalogowałem się do bankowości celem napisania kolejnej reklamacji i przeżyłem miłą niespodziankę – 150 zł zaksięgowane na koncie jako promocja- Zarabiaj z KJC-reklamacja :)

    degrabs Odpowiedz
  • a ja napiszę Wam newsa, którego się nie spodziewałem :) cytuję: Ustaliłam, że umowę o konto zawarł Pan przez stronę, która nie była dedykowana do
    promocji.
    W związku z powyższym nie znajduję podstaw do uznania reklamacji.

    Żaden inny bank jeszcze nie wpadł na tak genialne wyjaśnienie. No cóż, odpowiedź z mojej stronie złożona.

    mirek Odpowiedz
    • Ja się takiej właśnie odpowiedzi spodziewałem. Na szczęście dla mnie otrzymałem standardową – brak zgód (a to akurat mam na piśmie).

      Marcel
    • Ja również otrzymałam podobną odpowiedź na reklamację dot. braku premii. Jak się można domyślać, ta ścieżka odmowy na reklamację jest dla banku wygodniejsza (niż np. „brak zgód”). Czyżby kolejny „powód” do hurtowch wykluczeń z promocji?

      Borqa
    • W regulaminie nic nie ma o tym że musi być przez link promocyjny. Odpisali już coś?

      AdriannaW
  • Mi tez powiedziano prze telefon ze nie zaznaczylam zgod a mimo to dostalam 50 zl pod koniec czerwca.Jestem na liscie na 100 zł a pieniedzy na koncie nie ma.W ogole tego nie rozumiem.

    Beata1978 Odpowiedz
  • Mam pytanie o Konto Systematyczne.
    30.04. założyłem to konto.
    02.05. wpłaciłem 10 500 zł.
    31.05. dostałem odsetki standardowe 0,4% zamiast 2,7%
    Jestem po dwóch odmownych reklamacjach. Czy ktoś miał podobną sytuację?

    topmorning Odpowiedz
  • Aha. Zapomniałem dodać że warunek systematycznego oszczędzania spełniłem 02.05.

    topmorning Odpowiedz
    • No to wszystko się zgadza, w kwietniu nie masz spełnionego warunku automatycznego oszczędzania, więc za maj nie masz podwyższonego oprocentowania

      sebeksk
    • Dzięki za reakcję, ale jestem nowym klientem. Cytat z Admina:”Jeśli Konto Systematyczne otworzymy w okresie trwania promocji (19.04 – 29.09.2018), to 2,7% uzyskamy w miesiącu zawarcia umowy oraz w kolejnych miesiącach do 29.09 – ale po spełnieniu warunku automatycznego oszczędzania”
      Wynika z tego, że 2,7% stosuje się w miesiącu zawarcia umowy o KS czyli w moim przypadku w maju- bo w maju spełniłem również war.systematycznego zasilania/ oszczędzania.

      topmorning
    • No niestety, trzeba zaglądać do regulaminów również samodzielnie. Podwyższone oprocentowanie jest aktywne w kolejnym miesiącu po spełnieniu warunku automatycznego oszczędzania. Gdybyś konto założył dzień później, wszystko byłoby ok

      sebeksk
  • wpłynęło mi dzisiaj 50 zł premii od bzwbk za wynagrodzenie, które przyszło na konto 28,06,2018. Czy to możliwe, że tak szybko, a nie dopiero pod koniec lipca?

    agnes Odpowiedz
  • Teraz znowu pobrali opłaty za karty, pomimo spełnienia warunków bezpłatności i pomimo że obie są już zamknięte. Reklamacja złożona. W tym banku nic się nie odbywa bez reklamacji. Nie podoba mi się to bardzo. Odbieram to jako oszukiwanie klientów.

    Li Odpowiedz
  • Dzień dobry,

    Jak odpowiedzieć na zarzut banku, że nie założyłem konta ze strony promocji, jest jakiś ślad po tym ?

    Sebix Odpowiedz
    • Spróbuj sprawdzić historię przeglądarki – może będą dane z tego okresu. A jaki dzień składania wniosku?

      Michał
  • No właśnie bank twierdzi, że nie ze strony promocji i ma nas za debili jednym słowem. Słowo przeciwko słowu ?

    roy Odpowiedz
  • U mnie identycznie (jak m.in u Andrzej, Sebix, roy, Mirek). Odwołanie od reklamacji odrzucone. Wniosek składany 24.04. Jeżeli dzisiaj wszyscy otrzymali odpowiedzi, to widać, że hurtowo rozpatrywali (jeszcze wczoraj był sms o przedłużonym na rozpatrzenie). Wizerunkowo ten bank to dla dla mnie jakiś dramat…

    Borqa Odpowiedz
  • U mnie tez tak samo jak u kolegów konto założone z strony internetowej i odmowa z powodu nie założenia konta z strony promocji.

    Maskara dadzą kasę za wynagrodzenie i uciekam z tego słabego banku.

    mer555 Odpowiedz
    • A jaka data złożenia wniosku? 24.04?

      Michał
    • tak data założenia konta to 24.04 – to jakaś feralna data adminie? z drugiej strony siostra założyła konto około 30 minut później i dostała premie.

      mer555
    • Mocno się zastanawiam, jakoś ta data padała w informacjach od osób które do mnie pisały ze nie dostały premii

      Michał
    • Dobry wieczór, historię przeglądarki diabli wzięli, data złożenia wniosku 24 kwietnia 2018r, godzina 18:50, mam SMS z potwierdzeniem przyjęcia wniosku…

      Sebix
    • jednak data moja to 23.04

      mer555
  • u nas też negatywnie, Santander pełną gębą. Masakra promocja prosta jak budowa cepa a oni robią z ludzi oszustów. Pierwszy taki przypadek podczas kilkuletniej historii z bonusami z banku. Przypomina mi się jedynie walka z nest bankiem i broker partners – trwała dobre 3 miesiace.

    roy Odpowiedz
  • Witam ponownie,
    reklamacja od reklamacji rozpatrzona negatywnie, jutro wysyłam wniosek o spór do arbitra bankowego plus dodatkowo w przyszłym tygodniu napiszę skargę do Komisji Nadzoru Finansowego na bank, w zakresie oszukiwania uczestników promocji (najpierw braku zgód, a następnie braku wysłania wniosku z strony promocji), następnie się zastanawiam czy nie złożyć zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez podmiot zbiorowy (bank WBK) zgodnie z ustawa o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych.

    Mam tylko nadzieje że jak nawet nie wygram to moje działania będą kosztowały bank więc ej niż nagroda 150 zł (przez zaangażowanie rożnych pracowników w tym wysoko wykwalifikowanych (prawników).

    ps. najlepsze że kolega również dostał 150 zł ale umowę o konto podpisał 1 tydzień po wymaganym terminie (z powodu zepsutego samochodu kuriera).

    Adminie podejmiesz jakieś działania w przedmiotowym zakresie (np. mediacji z bankiem) czy tylko wziąłeś prowizje i zostawisz nasz samych?

    mer555 Odpowiedz
    • Nie rozumiem po co taka wypowiedź – naprawdę twierdzisz, że was zostawiłem samych? To właśnie po moim wpisie bank, w ciągu kilku godzin, znalazł błąd w swoim systemie: https://livesmarter.pl/niewyplacenie-premii-przez-bank-zachodni-wbk/

      Co do problemów z wnioskami niby niepromocyjnymi – dam jutro znać, może uda mi się czegoś dowiedzieć. Ja jestem niemal w 99% pewny, że to błąd banku, bo wpis kierował tylko i wyłącznie do strony promocji.

      Michał
    • Bank szuka pretekstu do niewypłacania premii. Podobna sytuacja z wynagrodzeniem (samodzielne dostarczenie). Po wpisie na LS nagle dostrzegli, że było to zgodne z regulaminem (składałem łącznie trzy reklamacje w jednej sprawie i trzecia rozpatrzona pozytywnie). Oczywiście przy tym przeciągają rozpatrywanie reklamacji (moją drugą ws. wynagrodzenia trzymali 3 tygodnie a odpowiedzieli w jednym zdaniu).

      saroyan
    • Moja odpowiedź do mer555. Wpis na LS miałem na myśli „[Aktualizacja] Nie dostałeś gwarantowanej premii w promocji Banku Zachodniego WBK? Sprawdź, co robić”

      saroyan
  • Dobry wieczór, ja poprosiłem o podanie linku z którego zostało założone konto i IP komputera, bo widocznie się ktoś założył konto w moim imieniu, bo ja zakładałem z strony promocyjnej… Zobaczymy.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Sebix Odpowiedz
  • Mi odpisali, że założyłem konto z linku http://www.bzwbk.pl/biedronka, ręce opadają promocja była w styczniu podejrzewam że strona w kwietniu nawet nie była aktywna.

    Marcin1234567 Odpowiedz
    • Po 3 reklamacjach w końcu uznali, kasa na koncie

      MarcinCeeeee
    • Mi tez napisali ze kknto zalozylem ze strony zwiazana z promocja biedronkowa. W zeszlym tygodniu zlozylem spor do arbitra bankowego, wczoraj odberalem list polecony od arbitra o nadaniu znaku sygnatury sprawy.

      mer555
    • Witam ponownie,

      Po złożeniu pisma do arbitra bankowego, w dniu 30 lipca otrzymałem przelew od banku w kwocie 150 zł z tytułu reklamacji, dodatkowo nie było żadnej Wiadomości w poczcie o uznaniu reklamacji.

      Obecnie czekam tylko na zwrot 50 zł za arbitra bankowego i odsetki od dnia 31 czerwca do 30 lipca.

      Jupi:), jak się ciesze ze głupi bank nie umie swoich regulaminów (3-krotnie mówili mi, że nie spełniłem warunków regulaminu promocji.

      mer555
    • @mer555 – Gratuluję! Bank nie ma racji i zwyczajnie upiera się przy swoim licząc, że Klienta zmęczy sama procedura reklamacyjna. Jestem w podobnej sytuacji i miałabym do Ciebie pytanie w zakresie wykorzystanej procedury poprzez arbitra bankowego. Czy mogę prosić o kontakt na priv? (biszkopt-t@o2.pl)

      Borqa
    • Borqa, moJ adres to mer5(usu)@o2.pl , jednak do otrzymania pisma oficjalnego od arbitra bankowego nie chcę podawać swoich argumentów (w tym według mnie jeden najważniejszy związany z stricte z niedbalstwem przy tworzeniu regulaminu, a nie związany z samą promocją. Po otrzymaniu pozytywnego rozstrzygnięcia będę domagał w kolejnej reklamację odsetek ustawowych za 1 miesiąc i kosztów poniesienia korespondencji (koszty korespondencji nie są uwzględniania w rozstrzygnięciu) do arbitra, jak się wypowiedzą, że nie uwzględnią tych kwot pójdę do sądu powszechnego który takie koszty uznaje i z kolejnej rury im przywalę:)

      mer555
  • Dobry wieczór,
    czy komuś jeszcze, z grupy „zły link” udało się wywalczyć zwrot premii podczas procedury reklamacyjnej bądź wykorzystując instytucję arbitra bankowego?

    Borqa Odpowiedz
  • czy dostaliście już 50 zł w sierpniu, za lipcowy wpływ wynagrodzenia ???

    agnes Odpowiedz
    • Nie, z reguły przychodzi ostatniego dnia m-ca

      saroyan
    • ja w lipcu dostałam bardzo wczesnie bo 9-tego i dlatego jestem troche zdziwiona, ze teraz jeszcze nie ma

      agnes
    • Regulamin mówi o ostatnim dniu m-ca ale zdarzały im się niezrozumiałe przelewy wcześniej

      saroyan
    • Poprawiam się, regulamin mówi że wypłata nastąpi do końca m-ca ale trzymają premię do ostatniego dnia ;)

      saroyan
  • Dostaliście premię za wpływ wynagrodzenia? U mnie brak.

    ola Odpowiedz
  • nie mam premii za wpływ wynagrodzenia :( a miesiąc temu była

    me Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy