200 zł za wyrobienie karty kredytowej, 200 zł za kartę dodatkową i 2 bilety do Cinema City od ING Banku Śląskiego

Zakończona

Ruszyły nowe promocje ING Banku Śląskiego przeznaczone dla nowych i obecnych klientów. W zamian za wyrobienie karty kredytowej zyskać możemy 200 zł. Zamawiając kartę dodatkową zgarniemy kolejne 200 zł. A jeśli karta ta będzie miała logo Mastercard – to dodatkowo otrzymamy 2 bilety do Cinema City.

200 zł za kartę kredytową w ING Banku Śląski

Zyskaj 200 zł za kartą kredytową ING

Aby skorzystać z promocji należy być osobą nieposiadającą żadnej karty kredytowej ING Banku Śląskiego od 1.07.2018. Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że zawnioskujemy o kartę przez system Moje ING (jeśli mamy do niego dostęp) lub, jako nowy klient, w dowolnym oddziale banku lub przez infolinię. Istotne, aby w trakcie wnioskowania podać jeden z „kodów rabatowych”, który uaktywnia nam promocję. W internecie podany jest kod PD180107922, natomiast w oddziale może zostać przekazany inny.

Zależnie od tego w jakiej formie złożyliśmy wniosek obowiązywać nas będą różne zasady. W pierwszym przypadku (dla użytkowników bankowości Moje ING) należy wnioskować o kartę samodzielnie (bez współwnioskodawcy) z limitem do 20 000 zł. Jeśli jednak jesteśmy we wspólnocie majątkowej małżeńskiej, to łącznie zawarte przez nas umowy o pożyczki, limit w koncie i karty kredytowe w ING nie mogą przekroczyć 50 000 zł.

Jeśli natomiast wnioskujemy o kartę w oddziele lub przez infolinie (możemy tylko w przypadku, kiedy nie mamy dostępu do Moje ING), to powyższe zasady te nas nie obowiązują, a maksymalna kwota limitu na karcie to 50 000 zł.

W obu przypadkach umowę o kartę powinniśmy podpisać do 31.08.2018. Oczywiście bank ma prawo odmówić wydania karty, jeśli uzna naszą zdolność kredytową za zbyt niską. Warto również zwrócić uwagę na ten fragment regulaminu:

Zastrzegamy, że dochody z tytułu świadczenia macierzyńskiego/rodzicielskiego/chorobowego i prowadzonej działalności gospodarczej nie są uwzględniane przy wnioskowaniu o kartę kredytową w Systemie Moje ING w ramach Promocji.

Pamiętajmy również, aby mieć wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

Co dalej? Warunki są w zasadzie dwa. Po pierwsze – powinniśmy terminowo regulować zadłużenie na karcie (najlepiej spłacając całość zadłużenia w okresie bezodsetkowym). Po drugie – powinniśmy wykonać minimum 5 transakcji kartą w okresie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Ich kwota nie ma znaczenia, wiec najprościej kupić coś kilka razy w sklepie czy internecie.

I to tyle! Nagroda w postaci uznania rachunku karty kwotą 200 zł zostanie nam przekazana do 31.10.2018 – o ile nasza karta będzie ciągle aktywna.

Odbierz 200 zł za dodatkową kartę kredytową

Druga promocja ING przeznaczona jest zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Wystarczy jedynie spełnić prosty warunek:

na dzień rozpoczęcia promocji tj. 1.07.2018 r. do Twojej karty kredytowej nie może być wydana karta dodatkowa

Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że złożymy dyspozycję wydania karty dodatkowej do posiadanej karty kredytowej w oddziale banku – nie później, niż 31.08.2018. Oprócz tego konieczne jest przystąpienie do promocji (w oddziale banku) przez złożenie odpowiedniego oświadczenia.

Bank zastrzega, że osoba, której wyrabiamy kartę dodatkową:

[…] nie może być posiadaczem innej karty kredytowej wydanej przez Bank w całym okresie trwania promocji.

Pozostałe warunki promocji są niemal identyczne, jak oferty dla nowych. Jeśli zadłużenie na karcie będzie obsługiwane prawidłowo, a kartą dodatkową zostanie wykonane min. 5 transakcji w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty złożenia dyspozycji, to bank przekaże nam 200 zł premii. Wypłata nastąpi do 31.10.2018. Do promocji można przystępować do 31.08.2018.

2 bilety za dodatkową kartę kredytową Mastercard

Na koniec jeszcze jedna promocja dotycząca karty dodatkowej, z której możemy skorzystać „przy okazji”. Jeśli naszą kartą główną jest plastik z logo Mastercard i 4.06.2018 nie posiadaliśmy wydanej do niej żadnej karty dodatkowej, to zamawiając ją do 31.08.2018 otrzymamy również 2 vouchery wymienne na bilety 2D w kinach Cinema City. Bank przekaże je do 30.09.2018. Będą ważne do 13.02.2019.

Uwaga: w promocji obowiązuje limit 1560 nagród. O wyczerpaniu puli ING poinformuje na swojej stronie internetowej.

Ile kosztuje karta kredytowa w ING?

Najtańszą kartą kredytową ING Banku Śląskiego jest karta z logo Visa. Możemy zapłacić 35 zł w formie opłaty rocznej, jednak bank zwolni nas z opłaty, jeśli wydamy łącznie 2400 zł rocznie. Alternatywnie wybrać możemy kartę Mastercard, jednak tu konieczne będzie wydanie 6000 zł rocznie w zamian za zwolnienie z opłaty 50 zł.

Oczywiście po odebraniu premii nie ma konieczności dalszego korzystania z karty. Jeśli zamkniemy ją przed upływem roku, to opłata najprawdopodobniej nie zostanie pobrana.

PS. Na koniec przypomnę, że za założenie konta osobistego w ING również można zgarnąć premię: 140 zł na start oraz 2,5% na koncie oszczędnościowym do 200 000 zł!

Nie przegap!

Komentarze

  • to zależy jaki limit chcesz i jakie dochody podałeś na wniosku ;) równie dobrze mają prawo powiedzieć nie ;)

    Dzikus Odpowiedz
  • Czy da się za jednym zamachem zawnioskowac o kartę główną i dodatkową czy najpierw trzeba otrzymać główną i dopiero potem wnioskować o drugą?

    JJ2010 Odpowiedz
  • Niestety, nie spełniasz kryteriów, aby otrzymać kartę kredytową – ja mam takie info, i pokazuje mi ze mam 2 karty kredytowe bo chciał żebym je mógł spłacać ta ich karta ale ja mam już tylko 1 kartę…

    kamil95 Odpowiedz
  • Czy za kartę dodatkowa również jest opłata 35zl/rok w przypadku visa czy tylko za główna jeśli nie wydam 2400? I co jeśli zamknę ja przed upływem roku?

    przemoo7 Odpowiedz
    • Opłata roczna za dodatkową kartę VIsa ING to 25 zł (za MC ING lub Visa Classic ING 30 zł).
      „Opłata roczna pobierana [jest] z dołu w każdą rocznicę ważności karty głównej / dodatkowej”.

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy wie ktoś czy można wyrobić dodatkowa kartę nie mają fizycznie głównej. Tj czekając aż ona będzie przesłana? Czas na wyrobiebie dodatkowej jest do 31.08.2018?

    Jola Odpowiedz
  • Czy do zamknięcia karty głównej + dodatkowej mogę udać się do oddziału samodzielnie, czy muszę z osobą będącą posiadaczem karty dodatkowej?

    Rafał Odpowiedz
  • Czy wniosek o dodatkową kartę kredytową złoże jedynie w oddziale banku?

    tomko111 Odpowiedz
  • Czy po zastrzeżeniu karty głównej i dodatkowej na skutek kradzieży ING z „urzędu” wysyła nowe?

    Waldemar Odpowiedz
  • W czerwcu wyrobilam kk w promocji żeby otrzymać 300 zł, później w lipcu skorzystałam z tej promocji zakładając do niej kartę dodatkową. Jedna i druga kk spełniła wymagane warunki dotyczące ilości zakupów. Kredyt został spłacony od razu, jeszcze przed wyciągiem a karty powedrowaly do szuflady i czekały na nagrodę. Wczoraj zauważyłam w aplikacji moje ing że te dwie karty są zablokowane. Zadzwoniłam na infolinię próbując ustalić co jak i dlaczego. Po długiej rozmowie z konsultantem dowiedziałam się że mam 200 zł zaległego kredytu do spłaty! Kazałam konsultantowi policzyć dokładnie wydatki vs spłaty i że jest to niemożliwe. Przyznał mi rację, że kredyt spłacony jest do zera i napisał reklamację. Ale zastanawiam się jak częstą praktyką jest robienie klientów przez banki w jajo. Ja miałam mało zakupów tylko na potrzeby promocji… Ale ile osób nie kontroluje wydatków zwłaszcza płacąc kk i splacając wieksze kwoty niż zrobili zakupy. Czy mieliście może do czynienia z taką sytuacją? Człowiek musi kontrolować każdą kwotę wydaną za pośrednictwem banku żeby go nie oszukali!?

    Syska Odpowiedz
    • „ile osób nie kontroluje wydatków zwłaszcza płacąc kk”
      — zapewne właśnie w przypadku kk prawie nie ma takich osób, gdyż co miesiąc trzeba sprawdzić wyciąg („zestawienie transakcji”), aby wiedzieć ile trzeba spłacić, więc pewnie każdy przy okazji przegląda listę transakcji.
      Nie podałaś najważniejszej informacji: co w Twoim przypadku było niepoprawne, czy chodzi o sumę („obciążenia ogółem”) na wyciągu? Nie chce mi się wierzyć, by suma była źle policzona… Czy w historii widzisz wszystkie spłaty karty? Czy te 200 zł widzisz jako „wykorzystany limit”? „Zestawienie transakcji” powinno pokazać, kiedy się te 200 zł pojawiło.
      „splacając wieksze kwoty niż zrobili zakupy”
      — czyli sugerujesz, że to nie problem z księgowaniem spłat, a z rozliczaniem zakupów… Tak czy inaczej, takie fałszywe zakupy muszą być wykazane na wyciągu.

      Don Quijote de la Mancha
    • Z kart korzystałam tylko dla tych promocji. Wszystkie zakupy splacałam na bieżąco jeszcze podczas okresu rozliczeniowego. W ostatni dzień okresu rozliczeniowego suma wydatków i spłat była równa. Czyli wszystkie zakupy były splacone. Z tego powodu nawet nie sprawdzałam wyciągu, skoro miałam 100% pewności że wszystko jest splacone. Dlatego też wczoraj przeżyłam spory szok gdy konsultant poinformował mnie że na wyciągu mam około 200 zł do spłaty. Na moją prośbę podliczyl sam na kalkulatorze ile miałam wydatków a ile spłat w trakcie okresu rozliczeniowego i stwierdził że wszystko faktycznie jest splacone. W historii są wszystkie zakupy i spłaty. Bank sam z siebie wrzucił mi do wyciągu 200 zł zakupów,ktorych nie ma w historii transakcji a znalazły się na wyciągu. A przecież mogłam robić mnóstwo zakupów i „nie ogarnąć” dokładnie ile tego było… Wtedy bym splacila te dodatkowe 200 zł i nawet tego nie zauważyła

      Syska
    • Nadal nie napisalas coz to za tajemniczy zakup pojawil sie na wyciagu. Pewnie zainteresowalas tym wiele osob, napiszjakis konkret.

      Herman
  • Założyłem już jakiś czas temu kartę dodatkową w oddziale, w poniedziałek przyszła pocztą, niemniej dalej w systemie widnieje na szaro i nie ma tam żadnej opcji żeby ją aktywować. To normalne i trzeba czekać czy też o czymś nie wiem … ?

    JoX Odpowiedz
    • Będzie szara dopóki sam jej nie aktywujesz, lub ten na kogo brałeś.

      Zbyszek
    • Może być tak że brałeś na kogoś kto nie ma własnego dostępu do bankowości online, wówczas pozostaje tej osobie aktywować kartę na infolinii.

      Zbyszek
    • Samemu nie moźna aktywować dodatkowej karty. Musi to zrobić konkretna osonba na którą jest wydana

      Andy
  • @Andy
    Jak masz dostęp do bankowości elektronicznej osoby dla której wydano kartę to możesz ją aktywować. W innym wypadku to ta osoba musi ją aktywować w oddziale albo na infolinii.

    Beata2 Odpowiedz
  • Dostałem 2 bilety, ale na razie nie dostałem żadnej z premii 200zł. Regulaminowo jeszcze 32 godziny ale ponieważ jest weekend mam podejrzenie, że będzie zgrzycik. Czy ktoś z Was otrzymał 200+200 ?

    dario Odpowiedz
  • Przecież do 31.10.2018 wypłata …

    JoX Odpowiedz
  • Hmm.. dziwne wypłacili mi 300zl zamiast 200zł. Wpłatę dokonali 10.10.2018

    Zbigniew Odpowiedz
    • @Zbigniew koniecznie zlóz reklamacje :)

      koles
    • juz ci sie promocje pomylily, 300 najwidoczniej dostales za wyrobienie karty glownej kredytowej, bonus za dodatkowa wyplaca na koniec pazdziernika i to bedzie wlasnie 200zl. razem 500zl, naprawde lubie ten bank :D

      sunwoj1
    • Ja lubię jeszcze bardziej, bo dodatkowo w grudniu wypłacą mi 2 stówki za „przetestuj konto”. Razem z promocjami za KK będzie 700 złotych.

      ptok
  • Jak zamknąć kartę kredytową w ING ? Wystarczy wysłać wypowiedzenie pocztą czy muszę pofatygować się do oddziału ?

    Marioo Odpowiedz
  • Mamy 30.10 a 200 zł brak, termin niby do jutra. Ciekawe czy się wyrobią – przynajmniej u mnie. Ktoś już otrzymał pieniążki z tytułu dodatkowej karty..?

    Łukasz Odpowiedz
    • Pewnie czekają do zamknięcia placówek bankowych by ktoś nie wziął premii i tego samego dnia nie zamknął rachunku spłacając ewentualną końcówkę :)

      Fabian
  • Też nie dostałem. Czekamy regulaminowo.

    Waldemar Odpowiedz
    • Poprzednia wypłata, z promocji 300 była regulaminowo, po południu. Więc tak bym się spodziewał, przed 18 nie ma co sprawdzać :)

      ls5
  • No a nie da się zamknąć/ zastrzec zagubionej karty? Taka opcja chyba w bankowości internetowej funkcjonuje.

    Beata2 Odpowiedz
  • U mnie 200 zł zostało zaksięgowane na rachunku karty :)

    Artur4Life Odpowiedz
  • u mnie niestety tez! :(

    koles Odpowiedz
  • Idzie partiami, tak było z nagroda 300 zł.

    Konrad Odpowiedz
  • Brak premii za kartę dodatkową. Ani na rachunku karty ani na rorze.

    Beata2 Odpowiedz
  • Premii jak nie było tak nie ma :(

    Dominika Odpowiedz
  • U mnie też ni ma :-(

    ptok Odpowiedz
  • Niepotrzebnie urządzają taki thriller… Oby nie trzeba było składać reklamacji.
    Notabene, i tak po promocji zapewne większość rachunków do odstrzału.

    Fabian Odpowiedz
  • dajcie sobie siana, gość na czacie odkrył że błędnie w systemie nie miałem zaznaczonych zgód, głębiej znalazł że były zaznaczone. Powiedział że księgowanie nagród będzie trwać do końca dnia. Jutro wszyscy będziecie zadowoleni (łącznie ze mną) :D
    Albo powołujcie się na mój przypadek – błąd systemu.

    jeno sznur Odpowiedz
    • Ja prosząc o weryfikacje dowiedziałem się że Pani nie ma takiej możliwości i musi zrobić to analityk.

      gienkollo
    • Ja dostałem wczoraj ale tylko 200, reklamacja w toku, złożona wczoraj jeszcze przed otrzymaniem wpłaty. Ale jestem musze przyznać troche wzburzony z powodu niewypłaty akurat tej drugiej części premii, bo o ile przyjąłbym na klate gdybym to ja gdzieś zaniechał i doprowadził do nie spełnienia warunków ale w przypadku dodatkowej to jak sądze będzie kwestia właśnie zgód, a tą kwestią zajmowała się pracownica banku przy składaniu wniosku i wielokrtonie zaznaczałem iż chodzi o tą właśnie promocje i prosiłem o dopilnowanie kwestii odpowiedniego zaznaczenia powyższych.

      gienkollo
  • W ogóle ktokolwiek dostał? Poprzednią dostałem tej nie. Reklamacja już poszła, ale przykre…

    PiotrZax Odpowiedz
  • Wkurzająca sprawy, chyba tylko Citibank jak ma termin od – do to nie czeka na ostatni dzień. A tak to T-Mobile też zwlekał….

    Jarosław Odpowiedz
  • Informacja z czatu, po tym jak poprosiłem o weryfikację wykonania warunków promocji:
    „Otrzymujemy zgłoszenia, że nagrody nie zostały jeszcze wypłacone. W takiej sytuacji, proszę poczekać maksymalnie do piątku. Jeśli nie zostanie wypłacona nagroda, proszę o kontakt w celu złożenia reklamacji. Za te niedogodności przepraszamy.”

    gienkollo Odpowiedz
  • ING Bank Sląski. Liczą się ludzie.

    tytus de Zoo Odpowiedz
    • Dobre, TytusDeZu. Odnoszę wrażenie (już któryś raz), że w tym banku jest albo mega luz, albo ktoś tam ciągle coś zawala. Ostatecznie zawsze wychodzi OK, ale już któryś raz mają taką obsuwę i w sumie biorą to na lajcie.

      EloElo320
    • Niepoważne działanie bo wbrew regulaminowi.
      Jest takie powiedzenie: Cygan raz przeszedł przez wieś. Karty i rachunek do odstrzału w listopadzie.

      Fabian
    • Reklamacja poszła

      tytus de Zoo
  • tym razem u mnie nie zdążyli w regulaminowym czasie. szkoda – jest istotny powód do rezygnacji

    mirek Odpowiedz
  • Niestety, mimo wczorajszych zapewnień analityka mi również nie zaksięgowano nagrody. Wypłata nagrody w ING = Grom z Jasnego Nieba?
    Niespodzianka?
    Dzień wypłaty znany był Bankowi jeszcze przed startem promocji, tyle czasu co robili…?

    jeno sznur Odpowiedz
  • Czas na reklamację bo w tą stronę na lajcie, ale gdybyś Ty zawalił termin spłaty karty kredytowej o 1 dzień….

    Ja Odpowiedz
  • Warunki dawno spełnione a kasy nie ma… To 2 moja promocja w tym banku (Pierwszy był BLIK) i ani tu ani tu kasy nie było… Blika musiałem reklamować i wtedy kasa była… a tu znów zgłoszenia, reklamacje, upominanie się o swoje… Jednak ten bank jest żałsny… przenoszę również kredyt

    Wojciech Odpowiedz
  • Reklamacje składa właściciel karty głównej czy tej dodatkowej?

    tabo89 Odpowiedz
    • Dobre pytanie, ktoś pomoże?

      Konrad
    • Moim zdaniem właściciel głównej, gdyż to on zawierał umowę o dodatkową kartę kredytową w promocji, a przede wszystkim — to na jego rachunek miała wpłynąć nagroda.

      Precz z pięćsetplusowymi darmozjadami!
    • Ale aktywować mogła tylko ta druga osoba a nie właściciel, co bardzo dziwne było dla mnie.

      Lidia
    • Nie widzę w tym niczego dziwnego, to normalne, że kartę aktywuje osoba, która będzie jej używać. Nie pamiętam już, jak ta aktywacja przebiegała, ale zapewne trzeba było podać jakieś dane z otrzymanej fizycznie karty, więc w przypadku innego adresu właściciel karty głównej nawet nie miałby możliwości jej aktywowania.

      Ale rzeczywiście, nie do końca jest jasne, kto wg regulaminu jest Uczestnikiem. Większość zapisów wskazuje na właściciela rachunku, ale jest też coś takiego:

      Jeżeli chcesz skorzystać z Promocji to musisz spełnić poniższe warunki:
      […] wykonać minimum 5 Transakcji kartą dodatkową wydaną w trakcie trwania Promocji w okresie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Dyspozycji o wydanie dodatkowej karty kredytowej.

      — „musisz” w pierwszej osobie, czyli do Uczestnika, a przecież właścicielowi głównej nie wolno płacić kartą wydaną na inną osobę…

      Precz z pięćsetplusowymi darmozjadami!
  • Info z banku. Przelewy byly wyslane z data 31.10 a ksiegowane rano 2.11 wiec regulamin nie bedzie naruszony.
    Pewnie chcieli wydatki na promocje rozbic i na nowy miesiac przesunac

    Mateusz Odpowiedz
    • Moim zdaniem narusza to następujący zapis regulaminu:

      Wypłata nagrody nastąpi najpóźniej do 31.10.2018 r. na rachunek karty kredytowej

      — to tak, jak z płatnością np. za prąd, to wpłacający ma dopilnować, by wpłata do sprzedawcy dotarła w terminie. Do tego to przecież przelewy wewnętrzne, wiec łatwo mogli dopilnować, by w terminie dotarły.

      Ale to dobra wiadomość, wstrzymam się z reklamacją. ☺

      Precz z pięćsetplusowymi darmozjadami!
    • Ta jasne. Pewnie poszli z przekazami na pocztę do okienka. Przelewy w tym samym banku sa księgowane od razu, a nie zgodnie z elixirem

      irek
    • Niestety mamy 02.11 i nie ma kasy. Poza tym wydaje mi sie ze transakcja ING-ING pojawia sie w kilka sekund a nie trzeba czekać na księgowanie.

      tabo89
    • To prawda. Na szczęście reklamacje będą rozpatrywane migiem, bo przecież to ewidentna wina banku. Ale i tak niesmak pozostał i w ING się nie zadomowię.

      Dominik
  • Dobrze, że jest ten blog… Przynajmniej wiem, że nie tylko ja nie dostałem.

    wiechu Odpowiedz
    • To prawda, to prawdziwy skarb w tej kwestii.

      K+M+B
    • Dziękujemy Ci gospodarzu, Adminie Michale za to zacne przedsięwzięcie.
      Być może rzadko to słyszysz, a na pewno rzadziej niż nieuzasadnione hejty, jakobyś to Ty wpowadzał w błąd i jakoby to Twoja analiza zwana prześwietleniem była jedyną wyrocznią.
      Każdy ma swój rozum i oprócz streszczenia powinien też zapoznać się szczegółowo z regulaminem (choć ja tego nie robię, ale też nie hejtuje?) Pozdro Wisienki :)

      K+M+B
    • Dziękuję za dobre słowa. I dziękuję za to, że wy też jesteście – bez komentarzy ten blog byłby niczym ;-)

      Michał
  • ja jeszcze kaski nie mam:(

    asdf Odpowiedz
  • Chyba jeszcze nikt dzisiaj nie dostał

    Adam33 Odpowiedz
  • Złożyłem przed chwilą reklamację. Mają odpowiedzieć do 11 XI ! Tak mi napisali.
    Co ciekawe, nr reklamacji to już ponad 270 / 112018
    W dwa dni już ponad 270 osób się o coś upomniało.

    dario Odpowiedz
    • @dario reklamacja składana kilka chwil przed 11tą dziś dostała numer około 350, a składana ok.kwadrans po 11ej już numer ponad 410.

      Wiechu
  • Bardzo ciekawa sytuacja. Podczas reklamacji na czacie dowiedziałem się, że nie ma zgód wyrażonych, żeby móc otrzymać nagrodę za kartę dodatkową.
    Powołano się na poniższy zapis:
    „Uczestnik, Ty – uczestnikami Promocji mogą być osoby fizyczne (będące konsumentami) o
    pełnej zdolności do czynności prawnych. Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która
    wyraziła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych
    przez Bank lub nie wyraziła zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą
    elektroniczną i telefoniczną. ”
    „Innymi słowy, na marketing elektroniczny masz zgodę, na telefoniczny nie”

    W serwisie faktycznie mam zaznaczony marketing tylko elektroniczny. Nie pamiętam, żebym go odwoływał, a w poprzedniej promocji dostałem nagrodę. Tam zapis jest identyczny. Z drugiej strony już teraz nie pamiętam, jakich zgód udzielałem przy wnioskowaniu o kartę główną.

    Ktoś też tak ma?

    Salus1993 Odpowiedz
  • Ja w swojej bankowości widzę że nie mam wyrażonych żadnych zgód, a pamiętam że je wyrażałem odpisując umowę.

    Żona ma to samo (brak wszystkich zgód w systemie, a przy podpisywaniu wyrażała te zgody), jednak ona uczestniczy w promocji poprzedniej na 300 zł z kartą i 200 za dodatkową. 300 zł już otrzymała więc wszystko musiało się zgadzać.
    Wydaje mi się że ING coś ostro będzie mieszać z tą promocją, tak jak to często robi BGŻ.

    Adam33 Odpowiedz
    • W promocji na 300 zł za KG nie były zgody wymagane.
      Link: https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1124116

      Ja zareklamowałem to, że zgody wyrażałem, a ich nie mam.

      Salus1993
    • Ja zgody mam a kasy nie ma… Czy ktoś w ogóle dzisiaj dostał już pieniądze? Oprócz osób, które otrzymały w środę 31.10?

      Gfd
    • Ja pamiętam jak męczyłem kobietę w oddziale o te zgody, że nie mam nigdzie potwierdzenia, że je udzieliłem. Zarzekała się, że wprowadziła i będzie okej. Potem w systemie bankowości i tak musiałem je sobie sam włączyć. Myślałem, że jej cycki urwę jak tam wrócę. No i kasy nie mam. To jest moja pierwsza przygoda z ING i trzaskam drzwiami jak tylko zjem wiśnię.
      W zasadzie to nie macie potwierdzeń, że wyraziliście zgody – mylę się?
      U mnie była argumentacja taka, że skoro podpisuję kwit o przystąpieniu do promocji, to automatycznie wyrażam zgody. Tego się trzymajcie.

      dario
  • Proszę napiszcie, czy w ogóle jest ktoś, kto dostał te 200 zł na kartę główną lub dodatkową?

    Lidia Odpowiedz
  • My mamy wszystkie zgody zaznaczone (tzn. właściciel karty głównej i dodatkowej), a nagrody brak…

    Marta Odpowiedz
  • Ja mam wszystkie zgody zaznaczone jeszcze przed podpisaniem umowy o kartę dodatkową (czytałem regulamin) a 200 złotych nie dostałem. Reklamacja złożona rano. Poprzednie 300 dostałem bez problemu.

    ptok Odpowiedz
  • Różnica jest taka że przy kk co było 300 zł wpisywało się kod i system to bez problemu wyłapywał – otrzymałem nagrodę bez problemu w terminie. Natomiast przy kk dodatkowej 200 zł kod i formularz w banku się wypełniało i tak czułem że będą z tym problemy- jak zawsze brak kompetencji pracowników. U mnie to ja musiałem babce mówić że chodzi mi o tą promocję i dyktować jej jaki ma dać druczek, sama się dopytywała koleżanki bo nie ogarniała i niepewnym głosem powiedziała że to wystarczy.. a jednak pewnie nie i nie ma tego jak teraz zweryfikować że zakładałem dodatkową kk w tej promocji..

    domino Odpowiedz
    • Miałam dokładnie taką samą sytuację. Co lepsze – pracownik oddziału poprosił mnie o ponowny przyjazd do banku, bo coś pokopał w papierach i były uzupełnione nie tak jak powinny :/

      Gfd
    • reklamacja poszła… już 491 reklamacji w listopadzie

      Gfd
    • ja poprosilem o kwit, potwierdzajacy że uczestnicze w promocji i taki dostalem :) Mam nadzieje ze to wystarczy….

      koles
  • moja rozmowa na czacie nic nie dała, konsultantka w moim imieniu złożyła reklamację i obiecała że odpowiedź będzie do 11 11 (wszystkie zgody mam)

    jeno sznur Odpowiedz
    • U mnie podobnie, z tym że reklamacja ma już numer 657/112018. Swoją drogą 11 wypada w niedzielę, a koniec terminu wypada w dzień ustawowo wolny od pracy. Potem mamy 12 listopada 2018 roku który tak się wyjątkowo składa również jest w tym roku ustawowo wolny, więc nie zdziwiłbym się gdyby reklamacje skończyli rozpatrywać 13.11.2018 r. (oczywiście o ile zamierzają dotrzymać terminu tym razem ;)

      Maro
    • Ja tez wlasnie skonczylem chat. Pani nie byla w stanie stwierdzic dlaczego premia nie poszla,bo warunki spelnione. Odpowiedz do 11.11. Ale lipa. Taki regulamin to sobie w d.. mozna wsadzic.

      keton
    • Mam wrażenie, że podobna sytuacja miała już miejsce z ing, nie mogę sobie tylko przypomnieć a’propos czego. Też się obudzili i nie wiedzieli czemu, ale uspokajam ostatecznie przelali.

      K+M+B
  • Gdzie składacie reklamację? Poprzez moje ing normalnie jako wiadomość, czy może inaczej?

    Adam33 Odpowiedz
  • Kto powinien złożyć reklamację – właściciel karty głównej czy dodatkowej?

    Monika Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy