200 zł za wyrobienie karty kredytowej, 200 zł za kartę dodatkową i 2 bilety do Cinema City od ING Banku Śląskiego

Zakończona

Ruszyły nowe promocje ING Banku Śląskiego przeznaczone dla nowych i obecnych klientów. W zamian za wyrobienie karty kredytowej zyskać możemy 200 zł. Zamawiając kartę dodatkową zgarniemy kolejne 200 zł. A jeśli karta ta będzie miała logo Mastercard – to dodatkowo otrzymamy 2 bilety do Cinema City.

200 zł za kartę kredytową w ING Banku Śląski

Zyskaj 200 zł za kartą kredytową ING

Aby skorzystać z promocji należy być osobą nieposiadającą żadnej karty kredytowej ING Banku Śląskiego od 1.07.2018. Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że zawnioskujemy o kartę przez system Moje ING (jeśli mamy do niego dostęp) lub, jako nowy klient, w dowolnym oddziale banku lub przez infolinię. Istotne, aby w trakcie wnioskowania podać jeden z „kodów rabatowych”, który uaktywnia nam promocję. W internecie podany jest kod PD180107922, natomiast w oddziale może zostać przekazany inny.

Zależnie od tego w jakiej formie złożyliśmy wniosek obowiązywać nas będą różne zasady. W pierwszym przypadku (dla użytkowników bankowości Moje ING) należy wnioskować o kartę samodzielnie (bez współwnioskodawcy) z limitem do 20 000 zł. Jeśli jednak jesteśmy we wspólnocie majątkowej małżeńskiej, to łącznie zawarte przez nas umowy o pożyczki, limit w koncie i karty kredytowe w ING nie mogą przekroczyć 50 000 zł.

Jeśli natomiast wnioskujemy o kartę w oddziele lub przez infolinie (możemy tylko w przypadku, kiedy nie mamy dostępu do Moje ING), to powyższe zasady te nas nie obowiązują, a maksymalna kwota limitu na karcie to 50 000 zł.

W obu przypadkach umowę o kartę powinniśmy podpisać do 31.08.2018. Oczywiście bank ma prawo odmówić wydania karty, jeśli uzna naszą zdolność kredytową za zbyt niską. Warto również zwrócić uwagę na ten fragment regulaminu:

Zastrzegamy, że dochody z tytułu świadczenia macierzyńskiego/rodzicielskiego/chorobowego i prowadzonej działalności gospodarczej nie są uwzględniane przy wnioskowaniu o kartę kredytową w Systemie Moje ING w ramach Promocji.

Pamiętajmy również, aby mieć wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

Co dalej? Warunki są w zasadzie dwa. Po pierwsze – powinniśmy terminowo regulować zadłużenie na karcie (najlepiej spłacając całość zadłużenia w okresie bezodsetkowym). Po drugie – powinniśmy wykonać minimum 5 transakcji kartą w okresie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Ich kwota nie ma znaczenia, wiec najprościej kupić coś kilka razy w sklepie czy internecie.

I to tyle! Nagroda w postaci uznania rachunku karty kwotą 200 zł zostanie nam przekazana do 31.10.2018 – o ile nasza karta będzie ciągle aktywna.

Odbierz 200 zł za dodatkową kartę kredytową

Druga promocja ING przeznaczona jest zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Wystarczy jedynie spełnić prosty warunek:

na dzień rozpoczęcia promocji tj. 1.07.2018 r. do Twojej karty kredytowej nie może być wydana karta dodatkowa

Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że złożymy dyspozycję wydania karty dodatkowej do posiadanej karty kredytowej w oddziale banku – nie później, niż 31.08.2018. Oprócz tego konieczne jest przystąpienie do promocji (w oddziale banku) przez złożenie odpowiedniego oświadczenia.

Bank zastrzega, że osoba, której wyrabiamy kartę dodatkową:

[…] nie może być posiadaczem innej karty kredytowej wydanej przez Bank w całym okresie trwania promocji.

Pozostałe warunki promocji są niemal identyczne, jak oferty dla nowych. Jeśli zadłużenie na karcie będzie obsługiwane prawidłowo, a kartą dodatkową zostanie wykonane min. 5 transakcji w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty złożenia dyspozycji, to bank przekaże nam 200 zł premii. Wypłata nastąpi do 31.10.2018. Do promocji można przystępować do 31.08.2018.

2 bilety za dodatkową kartę kredytową Mastercard

Na koniec jeszcze jedna promocja dotycząca karty dodatkowej, z której możemy skorzystać „przy okazji”. Jeśli naszą kartą główną jest plastik z logo Mastercard i 4.06.2018 nie posiadaliśmy wydanej do niej żadnej karty dodatkowej, to zamawiając ją do 31.08.2018 otrzymamy również 2 vouchery wymienne na bilety 2D w kinach Cinema City. Bank przekaże je do 30.09.2018. Będą ważne do 13.02.2019.

Uwaga: w promocji obowiązuje limit 1560 nagród. O wyczerpaniu puli ING poinformuje na swojej stronie internetowej.

Ile kosztuje karta kredytowa w ING?

Najtańszą kartą kredytową ING Banku Śląskiego jest karta z logo Visa. Możemy zapłacić 35 zł w formie opłaty rocznej, jednak bank zwolni nas z opłaty, jeśli wydamy łącznie 2400 zł rocznie. Alternatywnie wybrać możemy kartę Mastercard, jednak tu konieczne będzie wydanie 6000 zł rocznie w zamian za zwolnienie z opłaty 50 zł.

Oczywiście po odebraniu premii nie ma konieczności dalszego korzystania z karty. Jeśli zamkniemy ją przed upływem roku, to opłata najprawdopodobniej nie zostanie pobrana.

PS. Na koniec przypomnę, że za założenie konta osobistego w ING również można zgarnąć premię: 140 zł na start oraz 2,5% na koncie oszczędnościowym do 200 000 zł!

Nie przegap!

Komentarze

  • ING odpisało na reklamacje, myślę że warto się do tego odnieść:
    „Z przyczyn technicznych musimy jeszcze raz sprawdzić, czy są spełnione niektóre warunki promocji.

    Klienci, którzy spełnili wszystkie warunki promocji, powinni dostać nagrodę jeszcze dziś.

    Jeśli jednak w poniedziałek nadal nie będzie nagrody na rachunku karty – proszę do nas napisać.

    Przepraszam za niedogodności związane z wyjaśnianiem tej sprawy.”

    PiotrZax Odpowiedz
    • Ciekawe, czy nie „zapomną” o odsetkach…

      Precz z pięćsetplusowymi darmozjadami!
    • Też mi wkleili taką odpowiedź. A kasy jak nie było, tak nie ma.

      ptok
    • Ja pisałem wczoraj w południe reklamację, dziś mi dali 200 zł

      dadadaq
    • Ok pieniążki otrzymałem. Koneic akcji, bez odsetek umownych niestety.

      PiotrZax
    • o 16:16 też dostałem taką odpowiedź, chyba po chwili pojawiło się 200 zł ale tylko za kartę główną, za dodatkową na razie brak nagrody. Widać mają tam kaszanę i sami nie wiedzą jak z tego wyjść a przecież mieli tyle czasu…

      jeno sznur
    • Cóź u mnie podobnie kasy nadal brak czekam grzecznie do konca poniedziałku i pewnie wtorek ponowna reklamacja….

      uta
  • Admin – jak w końcu jest z zakładaniem konta jako były klient?Wszyscy z ING twierdzili że muszę założyć konto jako były klient po przekierowaniu że strony na Moje Ing.Dzisiaj kiedy chce potwierdzenia dowiaduje sie ze nie zalapalem sie do promocji bo nie zalozylem na stronie (przeciez system mi uniemożliwił a wg regulaminu jako stary klient mogę brać udzial!) :))

    rw8888 Odpowiedz
  • Konsultantka przez czat oznajmiła mi dzisiaj, że nie mam wyrażonych zgód marketingowych (pomimo że miałam) i z tego powodu nie przyszła premia. Reklamacja oczywiście poszła. Właśnie dostałam nadpłatę na kartę kredytową 200zł-bez żadnych odsetek.

    V Odpowiedz
    • Takie bajki jak ta o braku zgód marketingowych itp. są używane powszechnie na czacie by spławić klienta gdy konsultant nie wie co powiedzieć.

      Fabian
  • Reklamacje skladalicie przez wiadomość w bankowości internetowej?

    Bart Odpowiedz
  • Mąż dostał przed chwilą 200 zł. Powinien dostać 2×200. Nie wiemy czy to za kartę główną czy dodatkową. Ja natomiast powinnam dostać 200 za dodatkową ale nie ma. Reklamacji nie składaliśmy.

    Lidia Odpowiedz
  • Ja za główną dostałem już w środę, 31.10. Za dodatkową do teraz nie mam.

    done Odpowiedz
  • wjechało za dodatkową

    K+M+B Odpowiedz
  • Wpłynęło 2×200

    mike Odpowiedz
  • Dostałem 200 za dodatkową.

    ptok Odpowiedz
  • Kurczę, teraz widzę, że nie miałem tych zgód zaznaczonych w systemie. Czyli pewnie dlatego nie dostałem 200 zł za kartę dodatkową. Czy może ktoś bez tych zgód dostał nagrodę?

    done Odpowiedz
    • Ale z drugiej strony uczestnikiem promocji jest właściciel karty głównej i zgody marketingowe właściciela karty dodatkowej nie powinny mieć nic do rzeczy. A więc skoro 200 zł za kartę główną przyszło, to nagroda za dodatkową też powinna.

      done
    • A czy przy podpisywaniu w oddziale umowy na kartę dodatkową nie wyrażało się pisemnie tych wszystkich zgód marketingowych?

      Maro
  • Przyszło za dodatkową

    tytus de Zoo Odpowiedz
  • Obie premie księgowanie są w saldo karty?

    dario Odpowiedz
  • Wpłynęło 2×200

    michal-100 Odpowiedz
  • Około godz. 18 zaksiegowalo 200 za kk dodatkowa po uprzednim złożeniu reklamacji ?

    Michał Odpowiedz
  • U mnie nadal nic, odpisali że jak do poniedziałku nie wpłynie to mam się przypomnieć…..super! Bo weryfikują….

    Jarosław Odpowiedz
  • obyło się bez reklamacji – zalogowałem zeby ją złożyć patrze a tam 200 zł na kk

    tabo89 Odpowiedz
  • Wisienki spadly. Dostalem 200 za dodatkowa

    Mateusz Odpowiedz
  • u mnie też wpadło dzisiaj, bez reklamacji

    erde Odpowiedz
  • Brak u mnie.

    Waldemar Odpowiedz
  • Ja dziś w końcu dostałem, ale na reklamcje odpisali to poniżej, może kogoś kto nie dostał to uspokoi?
    „z przyczyn technicznych musimy jeszcze raz sprawdzić, czy są spełnione niektóre warunki promocji.

    Klienci, którzy spełnili wszystkie warunki promocji, powinni dostać nagrodę jeszcze dziś.

    Jeśli jednak w poniedziałek nadal nie będzie nagrody na rachunku karty – proszę do nas napisać. „

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Jak najłatwiej zlikwidować kartę dodatkową ? bez wizyty w oddziale się nie obędzie ?

    JoX Odpowiedz
  • Do dziś tj. 03.11.2018 nie mam obu premii (umowy zawierane w Oddziale), złożyłem więc reklamację, a dodatkowo poinformowałem decydentów, że nie chcę mieć do czynienia z ING w przyszłości bo takie akcje przerastają możliwości tego banku.

    Fabian Odpowiedz
    • Na pewno beda bardzo przejeci :)

      keton
    • Fabijan wytoczył potężne działa, ponoć ING już się zawija z Polski. Za granicą mają w związku z tą sprawą zmienić logo z lwa na kotka.

      EloElo320
    • Ja z kolei słyszałem że w poniedziałek ich akcje zanurkują w dół więc już dziś 51 % akcji kupił nieistniejący już Bank Śląski…. Tak trzymać!

      Jarosław
  • 2.11 w godzinach popołudniowo wieczornych przelali 200 zł z tytułu spełnienia warunków.
    Z jednej strony cieszę się, że się wywiązali bez obrywania reklamacją – jednak naruszenie terminu zawsze powoduje niesmak…. :(
    I o ile w przypadku pierwszej promocji wywiązali się wzorowo… o tyle tutaj już troszkę kiszka.
    Cóż finalnie 5 stówek do przodu więc nie jest źle.

    Łukasz Odpowiedz
  • Otrzymałam potwierdzenie, że w czasie zakładania karty został wpisany niepoprawny kod promocyjny, ale spełniłam warunki, więc wypłata nastąpi do 5 dni roboczych. Karta była zakładana w placówce bankowej, więc nie omieszkam złożyć skargi na pracownicę banku.

    Dominika Odpowiedz
  • premii brak, karty zakładane w oddziale

    AdoraBelleDearheart Odpowiedz
  • Ja jednak w koncu napisalem reklamacje, bo chyba po dobroci nie dadza. Poprosilem o nagrode wraz z odsetkami od 31.10 – zapewne to oleja.

    keton Odpowiedz
    • jakiś wzór na tę reklamację masz?

      AdoraBelleDearheart
    • Jaki wzor – przeciez wystarczy 1 zdanie napisac :)
      Chociaz moze jakis pseudoprawniczy belkot na 2 strony A4 zrobilby na nich wieksze wrazenie.

      keton
    • Jeśli to jedno zdanie liczy sie jako reklamacja, to już mam wysłane rano :)

      AdoraBelleDearheart
  • Ja też nic, żona też nic – karty zakładane w oddziale….reklamacje poszły….chyba liczyli że niektórzy się nie upomną…

    Jarosław Odpowiedz
    • Te dodatkowe to chyba tylko w oddziale można było założyć przychodząc z drugą osobą. Pani w banku mogła wprowadzić do komputera, co chciała a my nie mieliśmy do tego wglądu ani możliwości sprawdzenia, co zaznacza. Tak bynajmniej u mnie było. Teraz skutek jest taki, że premii brak. Ci co dostali premię pewnie trafili na bardziej ogarnięte osoby w banku.

      Lidia
    • Prawdopodobnie racja.
      Z dziewczyną zakładaliśmy dodatkową we Wrocławiu. Pracownikowi musiałem przypomnieć o formularzu promocji do podpisania. Z tydzień później dziewczyna dostała od niego telefon, że dał nam także oryginał umowy, prosił o podejście do najbliższego oddziału (Toruń)…

      savi
    • U mnie pani w banku byla kumata o wszystkim poinformowala, warunki promocji itp. A nagroda i tak nie wpadla. Co ciekawe po miesiacu zadalem pytanie przez skrzynke czy ta karta bierze udzial w promocji i odpisano mi, ze „dopisano mnie do promocji”. Widac to tez nie wystarczylo. 2.11 na czacie pani stwierdzila, ze spelnilem wszystkie warunki i nie wie dlaczego nie wpadla nagroda. Maja odpowiedziec do 11.11. Niezly pierdzielnik tam maja.

      keton
    • Chyba coś tu nie gra z tymi kodami, pracownicy pewnie wpisywali swoje i musiały być jakieś trefne, a nagrody gwarantował określony kod promocji.
      Ludzie często pytają tutaj czy można umowę podpisać w oddziale, a fakt jest taki, że w przypadku promocji to jest najgorsze rozwiązanie, lepiej polować na kuriera, jak nie można przelewem…

      abc
    • A u mnie było tak. Kilka minut po reklamacji składanej poprzez bankowość internetową premia wpłynęła. Po dwóch dniach otrzymałem odpowiedź na reklamację następującej treści:
      „…nie otrzymał Pan nagrody ponieważ nie zostały wyrażone zgody marketingowe przez użytkownika dodatkowej karty kredytowej. Był to jeden z warunków regulaminu promocji…”
      Przyjąłem to uzasadnienie z należną pokorą, aczkolwiek małżonka, która ubiegała się o kartę dodatkową, zrobiła wszystko pod dyktando pracownicy banku. Z zasady wyrażamy wszelkie możliwe zgody, aby uniknąć tego typu perturbacji. Ot, ciekawostka taka…

      gajowy
    • nie ciekawostka, tylko ING jest znanym czyścicielem zgód marketingowych, pewnie wynika to z jakichś błędów w systemie…

      abc
  • u mnie brak odpowiedzi, na wczorajszy mail…

    AdoraBelleDearheart Odpowiedz
  • Mi napisali że nie miałam wyrażonych zgód a mam wyrażone wszystkie zgody !!! Oszuści

    Dominika Odpowiedz
  • pRZECZYTAŁAM TERAZ REGULAMIN I NIE MA TAM ANI SŁOWA O ZGODACH MARKETINGOWYCH

    dOMINIKA Odpowiedz
    • nie obraz sie, ale przeczytaj jeszcze raz – szczegolnie zwracajac uwage na wyjasnienie kto to jest uczestnik

      mirek
    • A nie wydaje się Wam że to jest wprowadzanie w błąd? To powinno być zapisane w warunkach otrzymania premii a nie w opisie kto jest uczestnikiem

      Ania00089
    • W definicjach uczestnik promocji jest określony jako „TY”, czyli ja – posiadacz karty głównej i to ja mam mieć udzielone zgody. Wszystkie warunki dla mnie, jako właściciela karty głównej zawarte są w pkt 11a,b,c,… regulaminu i tam są zapisy w 2-giej osobie liczby pojedynczej, czyli dla mnie (posiadacza karty głównej), np. „na dzień rozpoczęcia promocji tj. 1.07.2018 r. do Twojej karty kredytowej nie może być wydana karta dodatkowa” itp.
      Natomiast o osobie dla której wydana jest karta dodatkowa, jest mowa tylko w pkt 12 (w 3 osobie liczby pojedynczej) i nie ma tam mowy o wyrażeniu zgód tylko, że „nie może być posiadaczem innej karty kredytowej wydanej przez Bank w całym okresie trwania promocji”. Ja mam wyrażone wszystkie zgody, które widzę w bankowości. Czy mój syn, czyli właściciel karty dodatkowej ma te zgody to nie wiem, bo nie widziałam, co pani zaznacza w komputerze przy zakładaniu a nie ma bankowości elektronicznej. Myślę że kombinują.

      Lidia
    • Zgadzam się z tą argumentacją. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na reklamację.

      done
  • Może Admin sie odniesie do tej opinii? Wg mnie @dominika i @lidia maja racje.Uczestnikiem jest osoba posiadająca karte główną i to od niej wymagamy zgód a nie od użytkownika.

    rw8888 Odpowiedz
  • Ja nie dostałem 200zł za kartę dodatkową chociaż spełniłem wymogi promocji. Pisałem reklamację przez wiadomość w serwisie ING w sobotę i poniedziałek po południu. Na żadną nie dostałem odpowiedzi. Dziś konsultant na czacie przyjął reklamację i odpowiedź mam dostać do 15.11.2018.

    rekop30 Odpowiedz
  • Ja mam zgody wyrażone i kartę dodatkową założyłam bratu, który też ma wyrażone wszystkie zgody marketingowe i konto ROR w ING od lat. Nie dostałam 200zł ani jak na razie odpowiedzi na reklamację

    Barbara Odpowiedz
  • Co myślicie by głosić sprawę do UOKiK?

    Michał Odpowiedz
  • Może przed końcem roku jak będą wypłacać premię za konto wtedy ich wcześniej zasypać reklamacjami z prośbą o wcześniejsze sprawdzenie warunkow. Bo znowu po terminie będą się głupio tłumaczyć.

    Ja Odpowiedz
    • Nic to Ci nie da. Sam tak zrobilem tygodnie temu, wszystko sprawdzone i potwierdzone, a premii nie ma.

      keton
  • Ja złożyłem reklamację 1 listopada na brak kasy za kartę dodatkową. Przelali mi 200 złotych 2-go listopada wieczorem. A 6-tego odpowiedzieli na reklamację: że nie dostałem kasy bo brak zgody marketingowej. Buzery bajery. Każdemu wklejają taką samą odpowiedź. Zgody marketingowe oczywiście miałem i mam zaznaczone. To może teraz zabiorą mi te 2 stówki, które już przelali 2 listopada? Bo 6-tego napisali, że się nie należą :)

    ptok Odpowiedz
    • bedziesz sie martwil jak zabiora.

      koles
    • Napisałam odwołanie od negatywnie rozpatrzonej reklamacji. Zachowują się skadalicznie. Zamierzam pisać do UOKiK-u, bo oszukują wg mnie.

      Li
    • Jak kluczą to widać wyżej po informacji ptoka. Dziadowski bank.

      niedoszły klient
    • Ja dostałem dzisiaj odpowiedź na reklamację, która jest nie na temat. Reklamowałem brak nagrody za kartę dodatkową, a dostałem odpowiedź, że przecież dostałem nagrodę za kartę główną. Złożyłem kolejną reklamację.

      done
    • Ale mam teraz odwoływać się od negatywnej odpowiedzi na reklamację, czy nie? Skoro piszą, że: „Nie wypłaciliśmy nagrody za kartę dodatkową, ponieważ nie została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Przykro nam, ale nie możemy wypłacić nagrody.
      Z pozdrowieniami
      Karol Urbaniak
      A nagrodę wypłacili 4 dni wcześniej, to mam się odwoływać od negatywnego rozpatrzenia reklamacji, czy nie? Jak się nie odwołam, to znaczy , ze się zgadzam z odpowiedzią i mogą mi zabrać z powrotem te 2 stówki? :)
      Ale boordel mają w tej instytucji.

      ptok
    • Jak sie nudzisz, to sie odwoluj! A skoro sie juz tak domagasz, to moze wtedy Ci wlasnie zabiora :)

      koles
    • NIc mu nie zabiora bo za bezpodstawne zabranie z ROR, niezle odszkodowanie by placili.

      rw8888
    • ale on ato ma na KK a nie na ROR

      koles
  • Admin nie odpowiedział więc może ktoś z wyjadaczy w końcu się wypowie na temat zgód.Bo jeśli ktoś dostał za główną to musi dostać za dodatkową.Przeciez jasno jest określone że zgody ma wyrazić uczestnik a nie użytkownik!!

    rw8888 Odpowiedz
  • To zaczyna trochę przypominać pamiętną promocje BNP Paribas z tabletami – też przecenili swoje możliwosci i zaczeli kręcić …teraz widzę ING robi większą promocję i też nie ogarniają. Też czekam na odpowiedź i zgłoszenie do UOKiK i KNF, bo to jednak Bank przeczy sam sobie i próbuje oszukać klienta. Ostrzeżenie/ kara od KNF może by im pomogła. Żenujące jest to że muszę się prosić o pieniądze…

    Jarosław Odpowiedz
    • Skur__ny!
      Nie pierwszy raz nie pierwszy bank nawala z promocją. Takie czasy – bylejakości.
      Ale czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłem.
      Zakładałem kartę już jako bardzo uświadomiony klient i wręcz żądałem potwierdzenia wyrażenia zgód, którego nie otrzymałem.
      Dzisiaj te cioty wysłały mi info, że zgód nie ma (osoba na którą mam kartę dodatkową) i się premia nie należy a jestem pewien, że w oddziale pytałem kilka razy i o tę osobę a poza tym, w regulaminie jak ktoś zauważył odniesienie jest do mnie.
      Cóż, zaczynamy się boksować!

      dario
    • W odpowiedzi na moją reklamację, też mam, iż brak zgód osoby użytkującej kartę dodatkową. Odwołałem się, że Uczetnikiem jestem tylko ja i tylko mnie dotyczą zgody. Zobaczymy co odpowiedzą, ale jakby znowu coś wymyślili to jak dla mniej będzie to skandal i na pewno im tego nie odpuszczę. Ignorancja tych ludzi od Promocji jest niesamowita.

      chmiel
  • @pws- ty ostatni ze starej gwardii sie pojawiasz to moze cos skrobniesz, bo na wyjadaczy to nie ma co liczyć.Podpowiadam uczestnik zgodnie z prawem bankowym-tylko ten co podpisze akces do promocji i otrzyma premie.Które z tych warunkow spelniaja wasi uzytkownicy? ;))

    rw8888 Odpowiedz
    • Z linii frontu:po 20 min oczekiwania (gdy wczesniej zmusilem konsultanta do skonsultowania się jak brzmi definicja uczestnika promocji wg prawa bankowego), otrzymałem odpowiedz:tylko ta osoba ktora podpisala w oddziale wniosek o przystapienie do promocji!Proponuje poczekac do 11go kiedy duzo osob ma otrzymac odpowiedzi.Wtedy trzeba postraszyc Rzecznikiem finansowym,Redaktorem Samcikiem a na koncu Arbitrazem Bankowym gdzie oprocz premii, odsetek i kosztow postepowania, zadoscuczynienie drugie 200 zl.Niech kazdy koniecznie napisze ze jest uzytkownikiem bloga finasowego i razem z innymi pokrzywdzonymi szykuje pozew zbiorowy.Ale to po 11-tym ,teraz proponuje jeszcze dzisiaj wysylac zapytani i dzwonic kto jest wg prawa bankowego uzytkownikiem promocji (i zasmiac sie do słuchawki jesli konsultant powie ze wg jego wiedzy…..)

      rw8888
    • Też czekam na odpowiedź, bo nie dostałem 200 zł za kartę dodatkową. Gdy odrzucą reklamację z wiadomym powodem dot. zgód marketingowych, mam na piśmie oświadczenie klienta, że zapoznałem się i akceptuję warunki Regulaminu Promocji, z MOIM podpisem, więc niech nie ściemniają, że uczestnikiem promocji jest posiadacz karty dodatkowej. Szybko zrobiłem zrzut ekrany z bankowości elektronicznej, gdzie widać, że zgody mam wyrażone. Poza tym, jak już wcześniej pisaliście, skoro otrzymało się kasę za kartę główną, to jest jednoznaczne ze spełnieniem formalnych punktów promocji.

      BGŻ już mnie przepraszał (ci to mają dopiero burdel), z mBankiem sprawa wylądowała u Rzecznika Finansowego, ale stwierdziłem ostatecznie, że nie będę się kopał w sądzie o 50 zł (RF przyznał mi rację, ale nie ma żadnej roli sprawczej, jedynie doradczą), czas na kolejną „gwiazdę bankowości”.

      Niech pokończą się inne promocje (kasa za konto, BLIK, wynagrodzenie, Google Pay) i żegnam ich bez żalu.

      dyabeutor
    • Moja przygoda z ING zaczęła się od KK. Namówiłem też żonę. Oboje byliśmy zadowoleni z obsługi w oddziale , aplikacja fajna, produkty tez. Wzięliśmy dzieciom po kk. To ich pierwsza przygoda z kk. I tu zaczyna się porażka ze strony banku. Brak nagrody na koncie to strzał w stopę, ale dalsze unikanie wypłaty nagród to strzał w oba kolana. Z potencjalnych 4. zadowolonych klientów mają 4. podkurw….ch klientów. Dziwię się postawie osób decyzyjnych w tym banku. Długi weekend już minął, a Wy macie początek pożaru w firmie… Czas na zdecydowaną reakcję na nieudolność Waszych pracowników!

      Krisol
    • Krisol – za dziecko nie ma premii, bylo to juz dyskutowane w komentach. Premia tylko dla osob 18+.

      keton
    • @rw8888, niestety nie znam tematu, bo nie korzystałem z tej promo, a w ogóle z ING mnie już nic nie łączy od chyba prawie 2 lat (może i dobrze jak tak czytam), ale powiem jedno – walczcie! Widzę, że macie już pomysły i sposoby, więc ciśnijcie ich ile wlezie. Dzisiejsze przyznanie punktów w MCPS i wiele innych historii z przeszłości pokazało, że warto walczyć o swoje, a przy użyciu odpowiednich środków perswazji banki się uginają. Do tego bardzo istotne jest w tym wypadku znane powiedzenie „w kupie siła!”.

      pws
    • Dzięki, fajnie ze się odezwałeś.

      rw8888
    • @keton- moje dzieci są 18+, sorry za skrót myślowy.

      Krisol
    • Mi tam właśnie wpadło za dziecko <18.

      qqq
  • Nie wygląda to dobrze. Napisałem maila do banku, zobaczymy co mi odpiszą – może jednak zauważą swój błąd.

    Michał Odpowiedz
    • Nie rozumiem, wy piszecie o zgodach przy promocji z kk dodatkową? Nie pamiętam już czy wyrażało się zgody, ale cała procedura była wykonywana przez pracownika banku. Za kk otrzymałem premię, natomiast za dodatkową już nie. Tylko że udział w promocji „przechodził” przez ręce pracownika banku i to on odpowiada co tam wklepał do systemu. Tak czułem że będą problemy z tą promocją bo tak to jest załatwiać coś poprzez placówkę.. Ewidentnie wina ing za to że ma w swoich szeregach pracowników niekompetentnych i jak zawsze nie ogarniających tematu. Ja kazałem wszystko zaznaczyć, ale nawet sam się upominałem o potwierdzenie udziału w promocji. Tak więc jeśli pracownik działa na niekorzyść klienta (przez swoją niekompetencje, itp) to ewidentna porażka i wina ING. I tyle, więc ja tak będę to argumentował u nich.. 5 dni temu wysłałem wiadomość do ING w ich systemie, ale nadal cisza.. co za porażka. Gdzie składacie obszerną reklamację?

      domino
    • Też załatwiliśmy całą procedurę w oddziale ING, pracownica wiedziała, że robimy to w ramach promocji i podsuwała nam kolejne dokumenty do podpisania, po czym dokonała rejestracji w systemie. I tyle. Stąd moje zdziwienie tym co teraz się dzieje. Bank zaskoczony rozmiarem promocji? Wymyślanie braku zgód? Tłumaczenia na poziomie przedszkolaka.. Żenujące..

      Krisol
  • Mi w odpowiedzi załączyli regulamin promocji w której nie biorę udziału. Amatorzy.

    dario Odpowiedz
  • Do Samcika napisałem dzisiaj maila bo już mi się skończyła cierpliwość. Skopiowałem odpowiedz Banku, dla mnie lekceważąca i jak jutro nie dostanę odpowiedzi pisze do Rzecznika Finansowego o ile takiego mają. Ja nie dostałem premii za kartę główna i nadal nie mam odpowiedzi dlaczego- nie odpuszczę, prędzej dopłacę do tego interesu.

    Ja Odpowiedz
  • Witam

    Czy ktoś pamięta czy te zgody marketingowe podawało się konsultantowi na infolinii (jak ktoś zawierał umowę przez infolinię) czy w banku w momencie pospisywania przygotowanej już wcześniej przez infolinię umowy?

    Rafalski Odpowiedz
  • Piszecie tu o jakichs zgodach marketingowych. Czy te zgody sa per usluge czy per konto? Bo przeciez duzo osob otwierala konto w tym roku i zgarniala nagrody, czyli zgody byly ok. Tak samo z glowna KK – byla nagroda 300zl czyli zgody byly poprawne. A 200zl za dodatkowa nie wpadlo, bo w ING ewidentnie cos sie popsulo. Mam miec odpowiedz z banku do 11.11 czyli zakladam, ze realnie do jutra, bo 10-11 to weekend.

    keton Odpowiedz
  • Dorzucę swoje trzy grosze choć nie na temat KK. Kiedyś żona założyła konto w promocji. Oczywiście wszystkie zgody na etapie wniosku zaznaczone. Po czym po otwarciu konta coś mnie tchnęło wszedłem no i oczywiście dziwnym trafem zgody zaznaczone NIE BYŁY. W banku poradzono mi aby je po prostu zaznaczyć skoro się nie zaznaczyły. Później z uporem maniaka w komentarzach zawsze pisałem przy okazji kolejnych promocji żeby sprawdzać czy macie zaznaczone zgody. Myślę że bank to ewidentnie leci w „kuli” z klientami i nie jest to przypadek że problemem są owe zgody. Bardzo łatwo później uzasadnić brak premii. Ja premię za KK otrzymałem (300+200) ale wyraźnie pytałem czy zgody są zaznaczone. Powiedziano mi że tak ale tylko na zapewnieniu mogłem polegać. Nie wiem czy dało się o sprawdzić czy był tego ślad w dokumentach (miałem szczęście) ale wina wcale nie musi leżeć po stronie pracownika. Mógł zaznaczyć, ale system dziwnym oczywiście sposobem, mógł nie zaznaczyć.

    jojo Odpowiedz
  • moja rada, dla tych którzy nie mają odpowiedzi na swoje reklamacje złożone w bankowości elektronicznej – spróbujcie na czacie. mnie Pani na czacie wyjaśniła „nie umiem powiedzieć dlaczego premia nie została wypłacona, mogę przyjąć zgłoszenie reklamacyjne”. i tyle załatwiłam, że mam oficjalnie przyjęte zgłoszenie z datą rozpatrzenia – 16.11.

    AdoraBelleDearheart Odpowiedz
    • I ja dorzucę swoje 3 grosze o błędach systemowych przy zaznaczaniu zgód. Mąż w lipcu zakładał konto z mojego polecenia a ja po miesiącu czy dwóch otrzymałam z banku SMS, że jeszcze nikt nie wykorzystał mojego kodu polecenia. Zainteresowałam się sprawą i zaczęłam drążyć. Powiedzieli, że niby mąż nie zaznaczył we wniosku zgody na przekazanie informacji osobie polecającej, czy spełnił warunki promocji czy też nie choć konto zostało otwarte. Wtedy spróbowałam otworzyć takie konto na mamę bez zaznaczenia tej zgody. Okazało się, że nie jest możliwe wysłanie wniosku bez zaznaczenia tej zgody. Przycisk „dalej” jest wtedy szary i nie przepuszcza wniosku. Najpierw mnie kilkakrotnie spławili ale gdy wysłałam skrin wniosku z szarym przyciskiem „dalej” i polem „zgoda” podświetlonym na czerwono, to przyznali, że mają błąd w systemie. Kolejny. Mam to na piśmie.

      Lidia
    • Ja mam zgody w porzadku a i tak nie dostalem 200zl. Ten problem nie dotyczy tylko zgod, ale kto wie, moze bedzie on doskonala wymowka, zeby zaoszczedzic na swiateczne premie dla zarzadu ING :)

      keton
    • Że o premii 102 zł za oszczędzanie na KO nie wspomnę.

      Lidia
    • te 102 zł pozostało zagadką i też mnie nurtuje, bo ludzie wcześniej podobno dostali, były tutaj nawet regulaminy podlinkowane z poprzednich akcji…

      abc
  • Właśnie wpłynęło 200 zł za kartę dodatkową.

    dyabeutor Odpowiedz
  • Dodam, że po 11 dostałem odpowiedź na wczorajszego maila:

    […] Jesteśmy już w kontakcie z klientami, którzy złożyli reklamacje.
    Weryfikujemy każde zgłoszenie i dokładamy starań aby zostało zamknięte z pozytywnym dla klienta skutkiem.
    Przepraszamy klientów za niedogodności jakie ich spotkały.

    Cieszę się, że ING zareagowało prawidłowo (choć szkoda, że musiałem interweniować).

    Michał Odpowiedz
    • Dzięki za interwencję, widać ,że masz Michał dużą moc sprawdzą i jak ważne jest, że mamy tego bloga.

      chmiel
  • Potwierdzam, u mnie też jest 200zł. Teraz pozostaje złożyć kolejną reklamację o ustawowe odsetki za zwłokę w wypłacie premii

    mirek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy