200 zł za założenie Konta Optymalnego od BGŻ BNP Paribas (i do 300 zł w dodatkowych promocjach!)

Zakończona

Ruszyła kolejna promocja Konta Optymalnego BGŻ BNP Paribas, w której zgarnąć możemy 200 zł premii za założenie konta. Oprócz tego ciągle aktywne są pozostałe oferty banku, dzięki którym można zyskać dodatkowe 300 zł. Warto się jednak śpieszyć – poprzednia, niemal identyczna oferta, rozeszła się w ciągu kilku dni!

Do 500 zł za założenie konta i karty w BGŻ BNP Paribas

Zyskownie w koncie

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 24 miesięcy. Posiadanie innych produktów nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 25.11 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złożymy wniosek o Konto Optymalne wraz z kartą debetową z wygenerowanego dla nas linku. Na podpisanie umowy będziemy mieć czas do 12.12.2018.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 1000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana, dlatego warto się śpieszyć!

Do 200 zł za korzystanie z konta

Aby zgarnąć pierwszą z nagród w wysokości 100 zł konieczne będzie aktywowanie aplikacji mobilnej GOmobile nie później, niż 31.12.2018. Oprócz tego zarówno w grudniu, jak i w styczniu powinniśmy spełnić dwa proste warunki. Po pierwsze – wykonać min. 3 dowolne przelewy środków z konta za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Po drugie – zapewnić wpływy na konto w wysokości min. 1000 zł, przy czym bank wyklucza tu wpływy własne z innych rachunków w banku (w tym BGŻOptima), wpłaty gotówkowe oraz wpływy z rachunków kredytów.

Jak więc najprościej spełnić ten warunek? Przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)

Kolejne 100 zł zgarniemy po spełnieniu identycznych warunków (3 przelewy + wpływy 1000 zł) w lutym oraz marcu 2019.

Informacja o zgarnięciu pierwszej nagrody trafi do nas mailowo w terminie do 15.02. Będziemy mieć wtedy czas do 25.02 na uzupełnienie danych do jej odbioru (instrukcje znajdziemy w mailu). Przekazanie nagrody nastąpi do 28.02.2019.

O drugiej nagrodzie zostaniemy powiadomieni do 19.04. Wypłata nastąpi do 30.04.2019.

100 zł za płatności mobilne

Oprócz 200 zł na start możliwe jest również skorzystanie z promocji dla obecnych klientów banku, w której do zgarnięcia mamy kolejne 100 zł. Wystarczy wykonać łącznie 11 płatności na dowolne kwoty. O szczegółach tej promocji pisałem w jej prześwietleniu: 100 zł w promocji „Kupuj mobilnie”. Uwaga: ta promocja trwa tylko do końca października!

200 zł za kartę kredytową

Jeśli chcemy wycisnąć jeszcze więcej ze współpracy z bankiem, to możemy również skorzystać z promocji karty kredytowej mamBONUS. Za jej wyrobienie można zgarnąć kolejne 200 zł premii w formie bonów Ikea :)

Ile kosztuje Konto Optymalne?

Konto Optymalne to bardzo fajny rachunek ze względu na brak opłat. Bank nie pobiera bowiem ani grosza za jego prowadzenie, ale również za posiadanie karty debetowej! W zasadzie zapłacić możemy tylko za wypłaty z bankomatów (5 zł), jednak za darmo pobierzemy pieniądze z urządzeń Planet Cash oraz bankomatów własnych.

Nie przegap!

Komentarze

  • Cześć,

    czy umowę można podpisać w oddziale, czy tylko kurier?

    Michał Odpowiedz
  • Tradycyjne pytanie: mam KK i dostęp do Planet , czyli odpadam z promocji?

    Mateusz Odpowiedz
    • Dodam, że mam też aplikacje w celu sprawdzania salda. Jak ją odinstaluje to się załapie?

      Mateusz
    • Jeśli jest Pl@net to istnieje szansa, że odrzucą wniosek. Ale warto spróbować.

      Michał
    • Odrzuca prawie na pewno ale chyba jest wyjscie (tez mam KK i Planet). Dostalem potwierdzenie, ze jak zaloze w oddziale to mnie dopisza. Oczywiscie w odziale nie wiedzieli o promocji ale konto zalozylem i razem z pracownikiem dzwonilismy na 3 rozne infolinie (!!) i moja sprawa zostala przekazana do dzialu, ktory cytuje „zajmuje sie dopisywaniem do promocji” :) Zobaczymy co bedzie – najwyzej zaraz zamkne. Co mnie zdziwilo – na infolinii odmowiono mi przeslania potwierdzenia przystapienia do promocji bo, znow cytuje, „bank nie potwierdza takich rzeczy pisemnie”. Troche zenujacy ten bank… Za kilka dni napisze do nich zeby potwierdzili i zobaczymy co odpowiedza.

      Bartglw
    • Przypominam, że formalnie promocja jest organizowana przez agencję marketingową wynajętą przez bank – dlatego oddziały nic o niej nie wiedzą. Niestety założenie konta w oddziale nie spełnia warunków regulaminu i na 95% premii nie będzie. Z doświadczenia wiem, że wszelkiego rodzaju „dopisywanie” najpewniej nie zadziała – agencja dostanie raport z banku z którego będzie wynikało, że nie spełniłeś warunków, bo nie założyłeś konta ze strony promocji. W banku będziesz widoczny jako klient „z oddziału”. Nie chcę straszyć, ale tak to właśnie działa, dlatego istotne jest robienie dokładnie tego, co wymaga regulamin. Jak się nie da, to lepiej pozamykać wszystko, odczekać chwilę i wrócić do promocji w „normalnej” ścieżce.

      Podrzucam jeszcze taki artykuł: https://livesmarter.pl/promocje-bankowe-kompendium-co-musisz-o-nich-wiedziec/

      Michał
    • Michal, wiem jak to dziala i zdaje sobie sprawe, ze szansa na sukces jest znikoma ale nic mnie nie kosztuje sprobowac a innego sposobu na chwile obecna nie znam. Najwyzej zamkne konto. Na tym banku i tak juz i tak duuuzo zarobilem przez ich blad w systemie :)
      Przy okazji, juz kiedys o tym pisalem ale moze umknelo – wydaje mi sie, ze fajnie gdybys informowal o wykluczeniu z promocji uzytkownikow systemu Planet. Zdanie „inne produkty nie wykluczaja z promocji” moze byc mylace.

      Bartglw
  • Czy da się podpisać umowę a pomocą przelewu weryfikacyjnego?

    Slawek Odpowiedz
  • pytanko małe, ten link z którego generuje się wniosek, to pewnie na maila ma przyjsc, tak?

    kapi Odpowiedz
  • A BGŻOptima wyklucza?

    Damian88 Odpowiedz
  • Michale w mediach ciągle ostrzegają aby nie przesyłać skanu/zdjęć dowodu osobistego- tak jak tutaj bank chce, jako załącznik. Czy jest jakaś możliwość, aby przy składaniu wniosku nie załączać skanu tylko np pokazać kurierowi dowód lub w placówce?

    agnese2a Odpowiedz
    • Generalnie banki mogą prosić o skan dowodu – mają takie prawo na podstawie Ustawy o prawie bankowym:

      Art. 112b. Banki mogą przetwarzać dla celów prowadzonej działalności bankowej informacje zawarte w dokumentach tożsamości osób fizycznych.

      Osobiście uważam, że przesłanie skanu elektroniczne może być bezpieczniejsze, niż przekazywanie dowodu kurierowi czy pracownikowi banku. W pierwszym przypadku wszystko leci zaszyfrowanym połączeniem i trafia na serwer banku, do którego dostęp jest logowany i nie każdy [pracownik] może w ogóle dokument podejrzeć (tylko osoby z uprawnieniami). W oddziale czy via kuriera otwiera się natomiast więcej możliwości.

      Także jak najbardziej zgadzam się, aby nikomu nie pokazywać swoje dowodu, ale akurat bankom czasem trzeba (i mają na to pozwolenie).

      Michał
  • Mam dostęp, był kurier, był SMS ale nie widać rachunku ani karty… poszła lekramacja. Do Optimy omyłkowo rachunku nie podpieli…

    dde Odpowiedz
    • I jak dde? Masz już widoczny rachunek? Pytam, bo u mnie też nie widać i ciekawe czy pojawi się bez zgłaszania.

      wiechu
    • Ja zadzwoniłem i po chwili rachunek był widoczny. Przy okazji Pani powiedziała, że po zwróceniu umowy przez DHL do banku, rachunek pojawiłby się w ciągu dwóch dni roboczych.

      sonin
  • Żenada.

    Po złożeniu wniosku dostałem maila z informacją:

    Informujemy, że wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię
    jako użytkownika Bankowości Internetowej. Zapraszamy do oddziału.

    Wygrzebałem ze stosu dokumentów wypowiedzienie umowy sprzed kilku lat (włączając to wszystkie kanały dostępu w tym elektroniczne) więc ze swojej strony dochowałem wszelkiej staranności w zamykaniu konta. Przez ich bajzel żeby odkręcić sprawę muszę fatygować się do oddziału a z promocji i tak pewnie nie będę mógł skorzystać.

    az.anonim Odpowiedz
    • Uzupełnię: okazało się, że był błąd w systemie i posiadanie konta oszcz „Eskalacja” zamkniętego dopiero w 2017r (nie wiedzieć dlaczego skoro wszystkie pozostałe konta zamknięte były w 2016r, pewnie kolejny błąd systemu) zablokowało możliwość skorzystania z promocji online. Po wizycie w oddziale (sic!) i telefonie na infolinię mogą promocję mi włączyć.

      Co za bank, nie powierzyłbym im większych środków….

      az.anonim
    • Oj, uważałbym na to włączenie promocji. Przypominam jak to działa: organizatorem promocji jest agencja wynajęta przez bank. Pierwsze rejestrujemy się na zrobionej przez nią stronę, później przekierowujemy się na stronę banku i składamy wniosek. Bank później zwraca agencji informacje kto spełnił warunki, płaci, a agencja przekazuje to nam. Taki outsourcing. No i teraz jeśli nie będzie informacji o tym, że konto zostało założone przez przekierowanie ze strony promocji, to premii może nie być… Moim zdaniem lepiej byłoby wyjaśnić sytuacje w oddziale i wrócić do rozpoczętej ścieżki.

      Michał
    • Oczywiście, że spodziewam się po BGŻ wszystkiego najgorszego. Ale co mi pozostaje? System informatyczny źle zadziałał i lepiej nie zadziała. Wyjaśnianie w oddziale nic nie da, zwłaszcza że już tam byłem.

      Ja też nie dostałem potwierdzenia objęcia mnie promocją ale imię i nazwisko osoby obsługującej mnie na infolinii mam zapisane tak samo godzinę rozmowy. Czekam na efekt, ewentualnie składam reklamację. Który to już będzie raz, nie zliczę…

      az.anonim
    • „Bank później zwraca agencji informacje kto spełnił warunki, płaci, a agencja przekazuje to nam. ”

      No i właśnie taką ścieżką miało się to odbyć, mają powiadomić agencję Hagen o tym, że klient X jednak spełnia warunki i powinien zostać dodany do listy.

      az.anonim
  • Czy w okresie promocji wymagana jest płatność kartą debetową?

    zbylo Odpowiedz
  • Czy w opisie nie ma błędu? Na stronie promocji jest informacja : W każdym z miesięcy
    od grudnia 2018 r. do marca 2019 r. wykonaj min. 3 przelewy z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (Pl@net lub Aplikacji GOmobile) oraz zapewnij Wpływy na kwotę min. 1000 zł. Czyli wychodzi na to, że przez 4 miesiące?

    Katarzyna Odpowiedz
    • I tak właśnie jest :)

      Oprócz tego zarówno w grudniu, jak i w styczniu powinniśmy spełnić dwa proste warunki.

      Kolejne 100 zł zgarniemy po spełnieniu identycznych warunków (3 przelewy + wpływy 1000 zł) w lutym oraz marcu 2019.

      Michał
    • Tak tak, później odczytałam. Przepraszam za zamęt ?

      Katarzyna
  • Składałem wniosek w poprzedniej edycji (tej wrześniowej – min. 1000 zł wpływu + transakcja kartą >300 zł) i został odrzucony, bo adres z dowodu osobistego był inny niż zameldowania. Dosyłałem w ten sam sposób dokument potwierdzający i wtedy konto zostało aktywowane. Mam szansę na bonus czy raczej potrzebna będzie reklamacja ?
    I jeszcze pytanie o politykę kredytową tego banku, bo nigdy nie miałem z nimi do czynienia – czy można liczyć na jakąś ofertę kredytową na podstawie historii współpracy czy tylko zaświadczenia ? Chodzi mi głównie o jakąś kartę kredytową z niskim limitem.

    J.S. Odpowiedz
  • Nie mam i nie miałem nic w bnp. W jakiej kolejności przystępować do tych promocji? Czy ma to znaczenie?

    wally Odpowiedz
  • Da się jakoś sprawdzić do kiedy miałem konto w banku? Bo już zapomniałem.

    Dominik Odpowiedz
  • Jak wygląda sprawa z zamknięciem takiego konta. Można przez internet czy konieczne jest pofatygowanie się do oddziału.

    Chf Odpowiedz
  • Czy 3 comiesięczne zlecenia stałe „łapią się” pod 3 dowolne przelewy środków z konta?

    Jacekk Odpowiedz
  • Czy przelew 1.000,00 PLN z rachunku w Raiffeisen Banku po przejęciu go przez BGŻ BNP Paribas będzie się liczył jako przelew z innego banku, czy jako wewnętrzny?

    Jacekk Odpowiedz
  • Hej, czy dowolne przelewy na rachunek w innym banku się liczą?

    Krystian Odpowiedz
  • Po ilu dniach od złożenia wniosku pojawia się kurier i z jakiej jest firmy?

    Kruk Odpowiedz
  • Zgłosiłem się dzis do promocji ale do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji na email. Żadnego linku nie otrzymałem do założenia Konta. Po jakim czasie dostaje się jakieś info.

    chf Odpowiedz
    • Potwierdzenie rejestracji z linkiem otrzymałam praktycznie natychmiast. Tego samego dnia dostałam też z banku potwierdzenie złożenia wniosku. Niestety nadal czekam na kuriera z dokumentami.

      AK
  • Wniosek złożony. Czekam na kuriera z umową.

    Chf Odpowiedz
  • Nie mogę aktywować aplikacji gomobile, cały czas wyskakuje jakiś błąd :/. A net mam, wifi domowe i działa :P. Ktoś też miał problem z aktywacją?

    Daniela Odpowiedz
    • Też nie mogę aktywować aplikacji gomobile. Wczoraj wyskakiwał błąd jakby coś nie tak było z netem (niestety mało prawdopodobne), a dzisiaj przy pierwszej próbie przyszedł nawet SMS potwierdzający, ale i tak nie udało się mi się aktywować apki :/

      Jak na razie żenada.

      AK
  • Mam pytanie 26.10 dołączyłam do promocji, pula jeszcze była, od razu złożyłam wniosek do banku i czekam na kuriera- w związku z wolnymi dniami powinien być dzisiaj. Czy jeśli teraz podpisze umowę załapie się na promocje?

    Daria Odpowiedz
    • Tak, umowa ma być podpisana do 16.11 do mnie dziś też dzwonił że ma umowę, a skreslilem i zapomniałem o tej promocji bo poprzednio nie dowiózł umowy. A było to pewnie już z 3 tygodnie temu, ja zastanawiam się nad czym innym, bo jak widziałem jest nowa edycja tej promocji, zastanawiam się czy te dodatkowe promocje z nowej edycji są dostępne z poziomu tej starej do zrealizowania, ponieważ większość z nich w poprzedniej edycji (pod koniec jej trwania) była zakończona na moment wnioskowania o rachunek przeze mnie.

      gienkollo
  • Czy tez „trzy dowolne przelewy” to może być blik (nie ma o tym w regulaminie) ew. przelew do swojego konta w innym banku?

    Wojtekkk Odpowiedz
  • Ale pech! W styczniu zrobiłem tylko 2 przelewy, więc konto już chyba należy spisać na straty. Jak najszybciej wypowiedzieć umowę ramową? A może czekać na jakąś promocję dla obecnych klientów?

    broker Odpowiedz
  • Ktoś może otrzymał już informację? Rozsyłają już czy bardziej przy 15.02 trzeba oczekiwać?

    Piotruś Odpowiedz
  • Dostał ktoś informację o uzupełnieniu danych i odbioru 100 zl

    Chf Odpowiedz
  • No właśnie

    Agnese2A Odpowiedz
  • to w koncu 50 czy 100zł? Dostalem maila mowiacego o 50zł

    kaaaa Odpowiedz
    • Być może to pomyłka, też tak mam. Trzeba podać dane i czekać na przelew. Jak będzie 50 zamiast 100 to reklamujemy.

      Kruk
  • Też mam w emailu podane 50 zł zamiast 100 zł… oby pomyłka to była.

    Forumowicz Odpowiedz
  • Już sprostowali w drugim mailu.

    Tomaszek Odpowiedz
  • Są 2 maile. W drugim info o 100 zł. Miło się piątek zaczął :-)

    PyramidHead Odpowiedz
  • u mnie nadal maila brak

    agnese2a Odpowiedz
  • Nie ma maila ani u mnie ani u żony. Ciekawe jak dużo osób będzie musiało dochodzić swoich racji w trybie reklamacyjnym.

    Moim zdaniem takie akcje to żenada, liczą że ktoś zapomni albo odpuści. Więcej w to nie wchodzę, nie mam na to czasu. I nie polecam innym.

    az.anonim Odpowiedz
    • Pierwsza promocja w życiu? Poczekaj na odpowiedź na reklamację. Jeśli dostaniesz 100 zł po jednej reklamacji, to i tak się opłaca.

      PyramidHead
    • No właśnie nie pierwsza i nigdy nie musiałem się upominać. Dlatego sytuacje w których muszę reklamować brak wypłaconej premii powodują, że dany bank postaram się omijać – nie mam czasu na reklamacje i odczekiwanie 30 dni. Do tego czasu zapomnę, że była taka promocja. I pewnie o to chodziło…

      az.anonim
    • Napisanie i wysłanie reklamacji to 5 min. O wiele mniej czasu niż rozmyślanie o tym i pisanie tutaj. Można od razu dać screena z historii transakcji żeby się niczego nie czepiali.
      A 30 dni sami muszą pilnować, bo inaczej reklamacja jest z automatu uznana.

      Tomaszek
    • „Do tego czasu zapomnę, że była taka promocja. I pewnie o to chodziło…” – wiesz lepiej od organizatora promocji? Poczekaj na odpowiedź i dowiesz się o co chodziło.

      PyramidHead
  • A u mnie inaczej, żona dostała nagrodę a ja nie?a tak samo warunki zostały spełnione:)Napisałem reklamacje, zobaczymy co odpowie bank.

    nergal96 Odpowiedz
  • 3 tygodnie i kurier nie dojechał. Dziękuję za promo, gdzie nie można założyć przez Internet lub w placówce.

    ildefonds Odpowiedz
    • To tylko banki i to tylko bankowcy. Warto powalczyć o bardzo łatwe 200 zł.

      PyramidHead
  • Dzis dostałam odpowiedź na reklamację- w międzyczasie zmieniłam adres mail i tylko dlatego info o przyznaniu nagrody nie dotarła:))

    agnese2a Odpowiedz
  • Dzisiaj dostalem odpowiedz na reklamacje:”Dzień dobry,
    1 Nagroda nie została Panu przyznana ponieważ nie spełnił Pan warunku aktywacji aplikacji GOmobile do 31.12.2018.” A prawda taka, że aplikacja aktywowana w terminie, tylko jak to udowodnić?jest informacja w telefonie że aplikacja używa danych od 27.11.2018, czy to jest dowòd?

    nergal96 Odpowiedz
  • Nie mam, usunalem:(

    nergal96 Odpowiedz
    • W apce w wiadomościach powinno też być. Ja mam takie coś: „Powiadomienie o udanym parowaniu nowego urządzenia.”

      Tomaszek
  • po zalogowaniu na planet jest data aktywacji GOmobile,

    agnese2a Odpowiedz
  • wejdz – Moj profil, a nastepnie aplikacja mobilna i tam masz datę aktywacji

    agnese2a Odpowiedz
  • Dzięki wielkie piszę jeszcze raz, zrobiłem screena i tam jest czarno na zielono-szarym, że aplikacja aktywowana 02.11.2018 r.. Piszę jeszcze raz o wyjaśnienie sprawy:)

    nergal96 Odpowiedz
  • dostał ktoś kaskę?

    agnese2a Odpowiedz
  • czy ktoś już dostał kaskę?

    agnese2a Odpowiedz
  • Póki co brak przelewu.

    Forumowicz Odpowiedz
  • Doszło pierwsze 100zł, najśmieszniejsze że przelew doszedł od firmy prowadzącej promocje która rachunek prowadzi w PKO BP :D

    kaaaa Odpowiedz
  • A mi właśnie stówka wpadła. O tyle dobra informacja, ze zakładałem w oddziale :)

    Bartglw Odpowiedz
  • Przelew dotarł ?

    Forumowicz Odpowiedz
  • Jest stówka

    Lidia Odpowiedz
  • Jest 100 zł.

    PyramidHead Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy