Citibank: 400 zł do wydania na morele.net za wyrobienie darmowej karty Simplicity!

Wystartowała kolejna promocja Citibanku. Tym razem, w zamian za założenie darmowej karty kredytowej Simplicity, bank ufunduje nam bon do wykorzystania w sklepie internetowym morele.net o wartości aż 400 zł!

Ta promocja jest już nieaktualna, ale wystartowała kolejna edycja promocji 400 zł do morele.net za wyrobienie karty kredytowej Citibanku!

Voucher o wartości 400 zł do morele.net za kartę kredytową Simplicity

Voucher do morele.net dla nowych klientów

Tradycyjnie aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku – czyli takim, który od 1 stycznia 2014 nie posiadał żadnej głównej karty kredytowej Citibank. Bank przedstawia również minimalne wymagania dochodowe – jeśli zarabiamy mniej, to raczej karty nie otrzymamy:

wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę na dedykowanej stronie promocji. Po pozytywnej ocenie zdolności kredytowej w ciągu kilku dni bank wyśle do nas kuriera z umową (i w razie wątpliwości poprosi o wybrane dokumenty typu wyciąg z konta czy PIT).

Jakie warunki trzeba spełnić, by otrzymać obiecany voucher? Prawie żadne! Wystarczy, że w ciągu miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy (data będzie widoczna na umowie) zalogujemy się przynajmniej raz w serwisie citibank Online lub przez aplikację mobilną.

Voucher zostanie wysłany poprzez wiadomość w serwisie bankowości internetowej w drugim tygodniu miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

Przekładając to na nasze: jeśli umowę o kartę podpiszemy w czerwcu, to w lipcu musimy się zalogować do bankowości, a w drugim tygodniu sierpnia otrzymamy voucher.

Haczyk, czyli roczne zobowiązanie

No dobrze, ale czy rozdawanie 400 zł praktycznie za darmo nie wydaje się nieco podejrzane? Oczywiście, że tak – promocja ma bowiem pewien drobny haczyk :-)

Biorąc udział w opisywanej akcji zobowiązujemy się do dokonywania przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy o kartę minimum jednej transakcji kartą miesięcznie. Oczywiście nie jest to zbytnie obciążenie dla naszego portfela (możemy przecież płacić za bułki w piekarni) ale jest to obciążenie dla naszej… głowy. Trzeba bowiem pamiętać, żeby wykonać tę jedną jedyną transakcję – warto więc zapisać sobie comiesięczne przypomnienie w kalendarzu.

Co, jeśli zapomnimy o transakcji? Zgodnie z warunkami promocji będziemy musieli zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł. W najgorszym wypadku i tak wyjdziemy na plus – w końcu to dwa razy mniej niż wartość vouchera.

Swoją drogą warto tu pochwalić bank: voucher do sklepu internetowego z relatywnie dobrymi cenami jest faktycznie wart 400 zł. Nagrody rozdawane w innych promocjach (np. ciągle aktualna promocja z tabletem i wideorejestratorem) są dużo warte tylko na papierze – jeśli chcemy je sprzedać, to dostaniemy mniej, niż wycenia je bank. No i tu możemy kupić sobie dowolny sprzęt – niekoniecznie ten, który wybrał bank :)

Co jeszcze musisz wiedzieć

Na koniec garść informacji technicznych. Minimalna wartość zamówienia potrzebna do aktywacji vouchera to 400,01 zł. Voucher ważny będzie do 30.11.2016, natomiast do samej promocji możemy przystąpić (złożyć wniosek) do końca sierpnia.

A ile kosztuje karta Simplicity? Zero. Nie ma bowiem ani opłaty rocznej, ani opłaty miesięcznej. Jeśli zadłużenie na karcie spłacimy w terminie, to nie zapłacimy również żadnych odsetek. Jednym słowem: 400 zł dostajemy praktycznie za darmo! :)

Po podpisaniu umowy warto sprawdzić, czy mamy włączoną usługę CitiPhone – standardowo dla karty Simplicity powinna być wyłączona (jej koszt to 6 zł miesięcznie). Być może konsultant będzie namawiał na nią podczas rozmowy telefonicznej.

Co, jeśli bank zdecydowałby się na wprowadzenie opłat dla karty Simplicity? Jest to raczej mało prawdopodobne. Marka Citi Simplicity to oferta dostępna w wielu krajach na świecie i Citibank raczej nie pozwoliłby sobie na zmianę warunków tylko w Polsce. A nawet jeśli by to nastąpiło to… mamy prawo wypowiedzieć umowę karty bez konsekwencji – zostawiając sobie prezent.

Warto dodać, że zamiast karty Simplicity możemy wybrać kartę MasterCard World, ale najzwyczajniej w świecie się to nie opłaca. Karta kosztuje bowiem aż 18 zł miesięcznie.

PS. Osobom, które nie do końca ogarniają jak działa karta kredytowa polecamy wpis: Jak mądrze korzystać z karty kredytowej? Przypominamy również, że w tej promocji zakładamy „tylko” kartę kredytową – konto osobiste nie jest wymagane!

Nie przegap!

Komentarze

  • „Co, jeśli zapomnimy o transakcji? Zgodnie z warunkami promocji będziemy musieli zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł. W najgorszym wypadku i tak wyjdziemy na plus – w końcu to dwa razy mniej niż wartość vouchera.”

    Nno dobrze, ale skoro jesteśmy zobowiązani do dokonywania tej jednej płatności przez 12 miesięcy, to czy kara umowna jest naliczana w każdym miesiącu w jakim płatności nie dokonano? Wówczas w najgorszym wypadku jesteśmy 2400 zł w plecy? :)

    x_Anna_x Odpowiedz
  • Bo się pogubiłem już z tymi płatnościami. To mogę po prostu nadwyżkę z bonu zapłacić gotówką przy odbiorze w netpunkcie ?

    mareczek87 Odpowiedz
  • Kurcze wypełniam formularz na stronie klikam WYŚLIJ i nic się nie dzieje…

    mareczek87 Odpowiedz
  • Czy jak wysyłam wniosek to otrzymam jakieś potwierdzenie? Wpisałem dane do formularza i
    wciskam wyślij i nic się nie dzieje i nie wiem czy wniosek został wysłany?

    Tomek333 Odpowiedz
    • Mam wrażenie, że mają jakąś awarię – już któraś osoba o tym dziś pisze :(
      Zalecam poczekać do jutra, skontaktuje się z nimi żeby naprawili.

      Michał
    • Po wysłaniu requesta zwracany jest Failure bez żadnych szczegółów.

      Patryk
  • u mnie też formularz nie działa. Sprawdzałem na 3 różnych komputerach i na różnych przeglądarkach

    Michal Odpowiedz
  • Potiwerdzam niestety, niemożna wysłać wniosku, sprawdzone na 2 komputerach i na 3 przeglądarkach, FF, CHROME, IE

    Bartosz Odpowiedz
  • KONSULTANT: Bardzo Pana przepraszam za tą sytuację

    KONSULTANT: pracujemy nad rozwiązaniem, formularz nie przesyła danych. Problem został już zgłoszony

    KONSULTANT: Proszę o cierpliwość.

    KONSULTANT: W razie dalszych pytań zapraszam do ponownego kontaktu

    KONSULTANTi: Dziękuję za rozmowę i życzę miłego dnia.

    Bartosz Odpowiedz
  • Czy jest szansa, że jeśli dzisiaj formularz ruszy i wyślę wniosek o kartę, to najpóźniej w środę będzie u mnie kurier z umową? Chciałem skorzystać z tej promocji, a w czwartek wyjeżdżam na urlop i wrócę we wrześniu, gdy już oferta będzie niedostępna :/

    Adamski Odpowiedz
    • Cisnę ich. Mam nadzieję, że dziś poprawią…

      Michał
    • chyba liczy się data złożenia wniosku? Mój facet złożył wniosek 30 lipca, po tygodniu zadzwonili w celu weryfikacji, po kolejnym tygodniu przyjechał kurier z dokumentami, po kolejnym tygodniu dzwonili do pracy sprawdzić czy jest pracownikiem i po 2 dniach od telefonu czyli wczoraj dostał informację że przyznano kartę i w ciągu kilku dni przyjdzie także karta jeszcze nie dotarła. Więc łatwo policzyć że cały proces trwa około miesiąca…ja złożyłam wniosek tydzień temu w poniedziałek i dziś dzwonili.

      Paulina
  • Voucher wykorzystany :) nie było problemu zapłaty przelewem pomimo komunikatu o płatności kartą citi

    Piotr K Odpowiedz
  • Składanie wniosku już działa, przed chwilą poszedł, windows 7 przeglądarka IE

    Bartosz Odpowiedz
  • Zapytałem bank o ten obowiązek zapłacenia kartą CIti Handlowy. Chciałem, aby wskazali mi punkt w regulaminie, który o tym mówi. Odpisali: „dziękujemy za informację, to nasz błąd, już to naprawiamy” – tak w skrócie :)
    CZYLI MOŻNA PŁACIĆ CZYM SIĘ CHCE :)

    Paweł Odpowiedz
  • Można płacić czym się chce, a towar wysyłają. Ja od Kilku dni mam już swój. Bez zbędnych prowizji za płatność kartą kredytową.

    Michu Odpowiedz
  • Czy, by wziąć udział w promocji, wystarczy do końca miesiąca złożyć wniosek czy należy także w tym okresie podpisać umowę i aktywować kartę?

    Łukasz Odpowiedz
  • a ja jak zwykle mam pod górkę, dziś otrzymałem kod niestety nie działa otrzymuje info „Kod został już wykorzystany.” jak wpiszę go przy składaniu zamówienia. Dzwoniłem do morele.net dostałem enigmatyczne „my nie rozdajemy kodów proszę kontaktować się z bankiem”, napisałem reklamacje do banku: czas rozpatrzenia reklamacji do 30dni :(

    Krzys Odpowiedz
    • mam to samo. Też voucher dostałem wczoraj i też odrzuca mi go jako „wykorzystany”

      Jan
    • Mam tak samo jak Wy!

      B.F.
    • Dostałem info, że mieli jakieś błędy w systemie i że prawidłowy kod wyślą najprawdopodobniej w piątek.

      Jan
    • I ja również wczoraj otrzymałem voucher niestety podobnie jak Wy jakiś błędny gdyż pojawia się komunikat że został już wykorzystany. Jestem mocno wku…. odrazu poszła reklamacja do banku. Pocieszeniem jedynie to że jest to jakaś -jak czytam Wasze wpisy- nie jednostkowa sprawa a błąd systemowy banku. Jak ktokolwiek dostanie z Was prawidłowy, dajcie znać

      bartc1
    • Witam, również otrzymałam nieprawidłowy kod, czekam na odpowiedź banku na reklamację :-/

      M
    • Hej,
      podobnie jak Łukasz (poniżej) otrzymałem smsa, że świeży, działający kod pojawi się jutro w skrzynce odbiorczej w bankowości internetowej.
      Nie wiem, z czego to wynika, że ja smsa dostałem już, a Wy (bartc1) nie.
      Reklamację składałem najszybszą drogą – na facebooku. Tam trzeba szybko klienta zaspokoić, żeby nie robił czarnego PR.

      Jan
    • Otrzymałem i ja dziś SMS więc jutro mam nadzieję sprawa się zakończy :)

      bartc1
  • Ile czekaliście na telefon od konsultanta po wypełnieniu formularza? Ja w poniedziałek wysłaem i narazie cisza.

    mareczek87 Odpowiedz
  • Nooo chyba jestem na dobrej drodze.
    Dostałem SMS w którym piszą że kupon ma być do odebrania jutro.

    Łukasz Odpowiedz
    • Jak rozumie nie należysz do grupy osób które otrzymały nieprawidlowy voucher?

      bartc1
    • Update
      Z karty zacząłem korzystać w lipcu @bartc1 więc nie.
      A kod już mam z tego co widzę jutro będę coś działał.

      Łukasz
  • smsa chyba nie dostałem:) albo go przeoczyłem ale w skrzynce był kod i działający.Zakupy zrobione.

    michał Odpowiedz
  • Ja również we wtorek 23. dostałem niedziałający kod (HPA5TE044Z — ciekaw jestem, czy u innych jest ten sam). Dzisiaj przysłali mi SMS:
    „Jutro Twoj nowy voucher do wykorzystania na stronie morele.net bedzie widoczny w skrzynce odbiorczej w serwisie transakcyjnym banku CitibankOnline“.
    Ogólnie to jestem zaskoczony, bo spodziewałem się vouchera dopiero w 2. tygodniu września (warunki promocji spełniłem w tym miesiącu).

    Janusz Pracz Odpowiedz
    • fajnie, że pomimo lekkie wtopy bardzo szybko rozwiązali sytuacje. Plus również za szybką wysyłkę kodów ;)

      Michał
  • Wszystko przebiegło bez problemów.
    Kod zadziałał. Fotel biurowy w drodze ^^

    Łukasz Odpowiedz
  • Czy ktoś z Państwa też miał taką sytuację, że kurier nie skontaktował się w ciągu obiecanych 3 dni? U mnie 7 dni minęło od otrzymanego maila z zapowiedzią kontaktu ze strony kuriera, a tu kontaktu brak.

    Pio Odpowiedz
  • Jakby ktoś był chętny na bon 400zł to sprzedaję trochę taniej – z morele zniknął produkt którym byłem zainteresowany, muszę kupić w innym sklepie.

    Arek Odpowiedz
  • Uprzejmie przypominam, że nie wspieram żadnych transakcji między czytelnikami. To nie chodzi o to, że mi to w jakiś sposób przeszkadza, tylko miałem już kilka lat temu przypadek niedotrzymania warunków tego typu umowy i to ja byłem straszony konsekwencjami jako administrator tego bloga :)

    Chodzi też o wasze bezpieczeństwo, więc proponuje transakcje np. na Allegro czy osobiście.

    Michał Odpowiedz
  • hey, czy vouchery można łączyć?

    santech Odpowiedz
  • Czekam na telefon od konsultanta od wczoraj. Czy można to jakoś przyspieszyć?
    Czy ominie mnie promocja na voucher jeśli nie zdoła konsultant zadzwonić przed końcem sierpnia lub umowę przywiezie kurier początkiem września?

    Kuzyn Odpowiedz
    • Wystarczy sam wniosek w sierpniu, umowa może zostać podpisana we wrześniu :)

      Michał
    • Żona wysłała w piątek dane i do dziś nie było telefonu………
      A znów do mnie w piątek dzwonili i dalej kuriera nie ma:)

      mareczek87
  • W jaki sposób jest sprawdzana zdolność kredytowa? Czy każdorazowo wykonywany jest telefon do pracodawcy w celu potwierdzenia zatrudnienia, czy wystarczy przedstawienie zeszłorocznego PITa lub czy żądane jest przedstawienie innych dokumentów?

    Fiodor Odpowiedz
  • Wczoraj zarejestrowalem sie na stronie promocji i nadal nie ma kontaktu ze strony banku. Czyby nie wyrabiali z obsluga zgloszen? Znajomy ktory zglosil sie do promocji godzine po mnie, juz dawno otrzymal niezbedne informacje z banku i jego wniosek jest w trakcie procedowania. Nie mam pojecia na jakich zasadach bank wybiera sobie do kogo oddzwoni pierwszy… :-(

    alx Odpowiedz
  • Admin proszę o info czy vouchery można łączyć w ramach jednego zakupu. Dzwoniłem do morele.net i konsultant nie wiedział – miał dodzwonić ale nie zrobił tego.

    santech Odpowiedz
    • Szczerze – nie próbowałem. W większości sklepów się nie da, więc zakładałbym taką wersję, ale może być inaczej. Najlepiej zrobić testowe zamówienie i zobaczyć jak to wygląda

      Michał
  • Hey, tylko że ja nie mam drugiego kodu, chcę go kupić pod konkretny zakup-jak nie pójdzie to wtopa. Dzięki za odp.

    santech Odpowiedz
  • W umowie mam wyłączone „CityPhone”.
    Dziś by skorzystać z serwisu telefonicznego (który w dotąd znanych mi bankach był bezpłatny) nadałem CitiPhone PIN. Przyszedł mail: „Szanowny Kliencie, Informujemy, że Twój CitiPhone® PIN do obsługi telefonicznej
    został dzisiaj nadany/zmieniony.”
    Konsultant mówi, że nic się nie zmieniło i nadal, mam CitiPhone wyłączony.
    WTF?

    qq Odpowiedz
  • Składałam wniosek w poniedziałek i do dzisiaj nie mam odzewu od banku. Też czekaliście tak długo? Zastanawiam się czy na pewno promocja będzie aktualna skoro w sierpniu nawet nie miałam z nimi żadnego kontaktu…

    Agata Odpowiedz
  • Czy jeśli kartę dostałem pod koniec sierpnia to warunek o min. 1 transakcji co miesiąc liczy się od sierpnia czy września?

    Mateusz Odpowiedz
    • Najważniejsza jest data na umowie (mam na myśli ich pieczątkę z datą przystawioną pod podpisem). Od tej daty liczą się następne terminy. Ja na wszelki wypadek transakcję robiłem od razu. Ale bo przyszedł tak jakby liczył się miesiąc po dacie podpisania umowy. Data z pieczątki to też okres rozliczeniowy. 1 transakcja wymagana jest chyba w miesiącu rozliczeniowym a nie kalendarzowym. Ja mam datę 14 czerwca więc płatność robię na wszelki wypadek raz w miesiącu między 15 a 30/31. Kod otrzymałem pod koniec sierpnia i już go wykorzystałem :)

      Damian
    • Ja robię podobnie, ale do ok. 25 — żeby na pewno nie było problemu z czasem księgowania.

      Kod też już wykorzystałem, laserowa kopiarko-drukarka przyda się do następnych promocji :)

      Don Quijote de la Mancha
  • Dziwna ta karta. Sobota zakupy, dziś zakupy – i nadal pełen limit, brak blokad. Czekaja na gołębia pocztowego z MC?

    qq Odpowiedz
    • Może to jakieś drobne zakupy?

      Zaletę tej karty jest to, że często pracuje w trybie offline, czasem chodzę na dobre piwo do knajpki, w której jest jakiś dziwny terminal łączący się tak długo, że aż zrezygnowałem z płacenia kartą tam — dopóki nie odkryłem, że ta Simplicity nawet w takich miejscach przeważnie działa natychmiastowo.

      W jakim trybie przebiegła transakcja widać przy włączonych alertach — przy online natychmiast przychodzą email i sms.

      Don Quijote de la Mancha
    • Mi od jakiegoś czasu transakcje weekendowe rozlicza dopiero we wtorek. Poza tym zauważyłem, że sklepy gdzie kiedyś była autoryzacja online i od razu była blokada teraz są robione w trybie offline np. Tesco.

      sebeksk
  • Już ponad tydzień minął od złożenia wniosku. Nadal nie są chętni zadzwonić…

    Kuzyn Odpowiedz
    • Zresztą nie ważne… Widzę , że mają nową promocję i lepszą :) Czy to nie kłopot przesłać ponownie wniosek ale na promocje z allegro? Nie zadzwonili do mnie jeszcze z tej promocji.

      Kuzyn
  • Witam,
    mam pytanie czy jak umowę podpisałem 30 sierpnia (przez kuriera) to, żeby spełnić warunki we wrześniu (obojętnie którego dnia) muszę się zalogować i wykonać płatność

    Grzegorz Odpowiedz
  • Liczy się data na umowie którą dostaniesz w korespondencji zwrotnej. Moja żona też podpisywała na koniec miesiąca a datę na umowie ma 1 następnego miesiąca. Tak więc warunki musi spełnić w jeszcze kolejnym miesiącu. Wg mnie umowę możesz mieć z początku września więc warunki do spełnienia w październiku. Poczekaj na umowę jak wróci do Ciebie opieczętowana.

    Damian Odpowiedz
  • Dziękuję za odpowiedź. A czy mogę wcześniej wykonać transakcję niż to wynikałoby z umowy czy wtedy będę spełniał warunki do otrzymania vouchera ????

    Grzegorz Odpowiedz
  • Lipiec umowa, sierpień Biedronka, 9.9 w skrzynce wiadomość z numerem vouchera. To lubię.

    qq Odpowiedz
  • Chyba jestem hitem. ;) W sierpniu pod koniec (28.08) dostałem kartę, zrobiłem transakcję i logowanie i już 3 dni temu (9.09) dostałem voucher. Mega szybko, jestem zadowolony z obsługi!

    kubi Odpowiedz
  • Jakaś nowa promocja mi wyskoczyła w systemie, tu regulamin:
    https://www.citibankonline.pl/retail/files/xsell/regulamin-oferty-wrzesniowy-zwrot-gotowkowy.pdf
    A tutaj co to jest: https://www.citibankonline.pl/retail/files/xsell/Gotowka_z_prostymi_ratami.pdf

    Da się z tego coś zarobić? Czy koszta tego „niby-kredytu” przewyższą premię? Dla 200 zł trzeba co najmniej 15k zł, ale czy to można spłacić od razu po wzięciu bez kosztów, albo z minimalnymi?

    pws Odpowiedz
  • Ktoś w rodzinie nadal czeka na kuriera (drugiego zresztą, pierwszy był lekko zakręcony, rowerzysta zresztą ;-)), wniosek jeszcze z sierpnia. Czy kurier musi dotrzeć do końca września (zakładam, że data na umowie będzie wrześniowa – o ile w ogóle będzie wpisana) – pytam pod kątem kalendarzowego października na dokonanie transakcji i z-końcem-listopada terminu ważności vouchera…

    qq Odpowiedz
  • Zadzwoniła Pani z Banku i powiedziała, że przedłużają ważność vouchera do końca roku (tyle tylko, że oni mają to nagrane, a ja nie…).

    qq Odpowiedz
  • Dostałem dzisiaj kartę :)
    ale dlaczego bez podpisanych dokumentów?
    Kartę zarejestrowałem i rozumiem, że od dziś mam 1 raz na miesiąc jakiś zakup robić?

    mareczek87 Odpowiedz
    • Wg mnie miesiąc na wykonanie transakcji biegnie od daty na umowie. Mówię tu o takiej czerwonej pieczątce przystawionej na końcu umowy gdzie widnieje podpis pracownika banku.

      Damian
    • Tylko, że przyszła sama karta. Bez dokumentów.

      mareczek87
  • Przyjdzie i umowa. Poczekaj trochę.
    Zazwyczaj data na umowie jest kilka dni po wizycie kuriera (2-3 dni). Ta data wyznacza miesiąc rozliczeniowy.

    Damian Odpowiedz
    • Umowy też przyszły, data była chyba 29.09.
      Zrobiłem więc od razu małe zakupy, żeby nie było problemu.
      A jak się wygeneruje pierwszy wyciąg to w nim będzie podana dokładna data okresu rozliczeniowego?

      mareczek87
  • Dzisiaj dostałem maila od Citibanku odnośnie zmiany Regulaminu Kart Kredytowych oraz Tabeli Opłat i Prowizji. Jest też informacja, że jeżeli nie przyjmuje warunków to mogę wypowiedzieć umowę dla Karty Kredytowej.
    Czy takie wypowiedzenie wpłynie na naliczanie kary umownej dla tej promocji?

    Michu Odpowiedz
    • To dziwne, ale ja nie dostałam żadnego nowego regulaminu i tabeli opłat…
      Dostał ktoś jeszcze takie nowe dokumenty?
      W osobistym portalu Citibank widzę tylko nowy Regulamin Kont od 1 listopada

      Katarzyna
  • No własnie jak to jest ze zmianą regulaminu i możliwością wypowiedzenia umowy a warunkami promocji?
    Adminie pomożesz?

    Damian Odpowiedz
  • Nie rozumiem tych kombinacji z jakimś miesiącem rozliczeniowym…Regulamin mówi: „Dodatkowo klient zobowiązany jest do dokonywania przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy o Kartę minimum jedną transakcję miesięcznie przy użyciu Karty”. Dla mnie jedna transakcja miesięcznie oznacza transakcję dokonaną od 1. dnia do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego…Ktoś to wyjaśniał w bankiem?

    Katarzyna Odpowiedz
  • UWAGA! W związku ze zmianą Regulaminu oraz TOiP można bezkarnie wypowiedzieć umowę o KK. Tym samym nie musimy czekać 12 m-cy oraz bać się kary 200 zł.
    Taką odpowiedź otrzymałem z banku więc uważam, że jest wiążąca.

    Damian Odpowiedz
    • Właśnie, też o tym od razu pomyślałem. To by było świetne, bo już teraz by było po sprawie z załatwieniem wszystkich punktów regulaminu :)

      Rafał
  • Czy oby na pewno. Adminie prosimy o info.

    santech Odpowiedz
    • No właśnie rozmawiałem z konsultantem Citiphone i powiedział, że zgodnie z rozdziałem IV, pkt 2 uczestnik jest zobowiązany do dokonywania transakcji kartą przez co najmniej 12 miesięcy. Jeżeli tego warunku nie spełnię (czyli wyrażę sprzeciw wobec wprowadzonych zmian w TOIP), to zostanie naliczona opłata w wysokości 200 zł.

      Rafał
  • Czyli ponownie co konsultant to opinia :)
    Mimo wszystko uważam, że nie mają prawa naliczać kary jeśli zmieniają regulamin.
    Podobnie jest z innymi promocjami u różnych „sprzedawców”. W momencie zmian regulaminu (za wyłączeniem zmian narzuconych przez ustawy) przestają obowiązywać zapisy w regulaminach promocji. Oczywiście o ile nie zgodzimy się z wprowadzanymi zmianami.

    Damian Odpowiedz
  • Czy zmiany które wprowadzają będę się wiązały z dodatkowymi obciążeniami karty-jak nie to wg mnie nie można zrezygnować z karty bez kary 200PLN.

    santech Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy