(Nie) korzystasz z CitiPhone? Zapłacisz 6 zł miesięcznie!

Citibank w tym tygodniu obwieścił kilka zmian. Po pierwsze: koniec współpracy z Miles & More. Po drugie: nowa karta kredytowa PremierMiles. Ale w zasadzie dopiero trzecia zmiana ma największy wpływ na nas, jako użytkowników zwykłych kart kredytowych, których bank przyciągnął do siebie m.in. tabletami, telefonami lub premią 200 zł w gotówce. Od stycznia 2015 roku zmienia się tabela opłat i prowizji co oznacza, że prawie każdy posiadacz karty kredytowej Citi Handlowego zapłaci 6 zł miesięcznie za usługę CitiPhone, czyli kontakt telefoniczny z bankiem.

CitiPhone: 6 zł miesięcznie

Jak zrezygnować z CitiPhone?

Jeśli pomyśleliście właśnie o tym, aby kartę zamknąć – mamy dobrą wiadomość. Z CitiPhone można ponoć zrezygnować, o czym bank informuje (bardzo) drobnym i ledwo czytelnym druczkiem w mailingu (swoją drogą spróbujcie przeczytać go w wersji angielskiej ;)):

CitiPhone: płatny 6 zł

Powyższy komunikat przepisaliśmy dla was nieco większą czcionką:

Możliwość korzystania z CitiPhone: 6 zł (Jeśli jednak korzystasz już z bankowości on-line, możesz zrezygnować z opłaty za obsługę przez infolinię pisząc do nas w Citibank Online. Zawsze możesz zadzwonić do CitiPhone, żeby aktywować i zastrzec kartę lub skorzystać z Automatycznego Bankiera)

Jak pozbyć się opłaty za kartę?

Tu również warto dodać, że użytkowanie wybranej karty kredytowej według najnowsze tabeli opłat również może słono kosztować: najczęściej 8 – 18 zł miesięcznie (oczywiście jeśli ktoś skorzystał z promocji na start pierwszy rok ma za darmo). Przypominamy więc o pewnym znanym tricku: jeśli zadzwonimy na infolinię banku i powiemy, że kartę chcemy zamknąć – w większości przypadków bank zniesie nam opłatę dożywotnio w zamian za zmianę decyzji. Dajcie znać, czy patent ciągle działa.

Podsumowując: jeśli macie lepszy pomysł na wydanie 72 zł rocznie (za CitiPhone) i nawet 216 zł (za utrzymanie karty) – warto skorzystać z powyższych informacji. Jeśli wasi znajomi również posiadają kartę kredytową w Citi – koniecznie powiadomcie ich o zmianach!

Nie przegap!

Komentarze

  • Jeden telefon załatwia sprawę ( zwrot naliczonej opłaty + wyłączenie na kolejny rok) bez tłumaczenia i proszenia

    Jaro99 Odpowiedz
  • dokładnie, spokojnie można tą opcję wyłączyć dzwoniąc na infolinie

    Darek Odpowiedz
  • Można zrezygnować z citiphone – w sprawie komfortu dalej można potem dzwonić i nie będą naliczać opłaty. Można też zrezygnować z opłaty miesiecznej poprzez wynegocjowanie min. kwoty zakupów kartą.

    Łysy Odpowiedz
  • Bzdura , kłamią i ukrywają informacje o tej opłacie, wczesniej kłamali, ze żadnych opłat dodatkowych nie bedzie jak ktos nie chce internetowo on-line, ponieważ sposób logowania i ustalanie hasła jest wysoce narażony na wykradzenie danych i logowanie sie przez hakerów, przedstawiłam te informacje w Banku zaprzeczali temu , ale ja mam znajomego informatykla i mówił, ze dla byle jakiego hakerea , sysetm online CITibanku to chłam i celeowe jego zdaniem narazanie ludzi na starty kasy.

    kasia Odpowiedz
  • Właśnie zadzwoniłem na CITIPHONE. Powiedziałem, że jestem niezadowolony z nałożonych nowych opłat, że znalazłem nowy bank, który daje mi bezpłatną kartę kredytową i o dziwo konsultant, wyłączył mi opłaty dodatkowe: za citiphone, ubezpieczenie itp oraz zawiesił na 12 miesięcy opłatę za korzystanie z karty.

    olo Odpowiedz
  • Dopiero otrzymałam odpowiedź od doradcy że nie mogą mi zwrócić moich środków za usługę z której już dawniej zrezygnowałam z Citiphone osobiście w oddziale Gdynia ul. 3 Maja . Zadeklarowałam że operacje będę wykonywała w oddziale. Bank ładnie mi co miesiąc potrąca opłaty których nie zadeklarowałam. Myślę że bank aby coś potrącić jako nowy produkt winien mieć podpis klienta. Nie dziwię się że są wyniki, z moich i innych ludzi.

    Niusia Odpowiedz
  • Pofatygowałam się zadzwonić, jak zobaczyłam tajemnicze CREDIT SHIELD i OPŁATĘ CITI PHONE za nie-wiadomo-co. Oczywiście jedno i drugie mi od ręki wyłączyli. Popieram poprzedniczkę, podpis klienta i wtedy niech potrącają. To co robią, jest po prostu nie fair. Też do nich dzwońcie!! Co to ma być..

    Diana Odpowiedz
  • citi to kłamliwi bankierzy!
    podpisując umowę przysięgali na wszystkie świętości że opłat nie będzie !
    Świętości dla tych pogan nie ma!
    Jeśli prawdy nie mówię to niech przesłuchają rozmowy które są NAGRYWANE

    JAROSLAW Odpowiedz
  • Patent ciągle działa, dzisiaj zadzwoniłem i w zamian za zmianę decyzji co do rezygnacji z karty wyłączono mi opłatę za cityphone to i opłata za kartę zniknie dożywotnio!

    Paweł Odpowiedz
  • Jak się wyłącza funkcje CitiPhone !!! Nie ma żadnego numeru a jak się dodzwonisz to dostajesz informacje jak włączyć !!! tą funkcje….

    Nie wiem czy to się nazywa wyłudzenie ale proszę o pomoc…

    Jarek Odpowiedz
  • Zaloguj się i złóż wniosek o jego wyłączenie. Jutro będziesz miał informacje o wykonaniu zlecenia.

    cykor Odpowiedz
    • Optymista. 8 lutego złożony wnosek i zero odzewu. Ponaglenia o odpowiedz i reklamacja na opieszałość jak grochem o ścianę. Na szczęście nie potrącili wiec chyba przyjęte.

      Andy
  • Pisałem przez ten ich system online wiadomości i jak grochem o ścianę. Zero odzewu, czy potwierdzenie że usługa została wyłączona.

    Czy ktoś wyłączał ostatnio CitiPhone? Ile to trwało i czy dostaliście jakie potwierdzenie? Gdzie można sprawdzić status tej usługi bo nie widziałem nic w systemie online?

    Bobek Odpowiedz
  • Najlepiej zrezygnować z Citi czyli Banku Handlowego. Bardzo łatwo udzielą Ci pożyczki ale już jak nie masz kasy na spłatę i chcesz się dogadać to pokazują środkowy palec i radź sobie sam. Jestem klientem tego banku od ponad 15 lat…. i to jak mnie ostatnio potraktowali… bo analityk powiedział że się nie da… sam zadzwoniłem i chciałem jakoś wyjść na prostą, ale z tym bankiem się nie da. Beton. Sprzedać kredyt a potem się wypiąć. Dzięki temu będę żywą antyreklamą tego banku i nie skończy się na 10 potencjalnych klientach których mogliby zdobyć… teraz odradzam ten bank każdemu komu tylko wpadnie do głowy citi.

    Moje Odpowiedz
    • Dla mnie ten bank jest całkiem znośny, ma swoje zalety, nawet pomijając duże premie i moneybacki, które z niego dostaję… A problem ze spłatą kredytu mi nie grozi, bo z zasady się nie zadłużam…

      Ale jeśli w żaden sposób nie chcą ułatwić spłaty kredytu, gdy klient sam się do nich zgłasza, to bardzo mi się nie podoba… ☹ A Samcik doradzał, by właśnie tak w takiej sytuacji postępować… Może do niego napiszesz, a nuż coś doradzi albo i do banku uderzy?

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzięki za reakcję. Ja się niestety zadłużyłem a teraz nie wiem za co mam żyć. Banki zabierają więcej niż zarabiam. Dorabiam kasę gdzie mogę ale analityk z Citi twierdzi że to bez znaczenia czy obniżą mi ratę czy nie. Tylko że dla mnie to jest różnica dorobić gdzieś extra 1k czy 2k… 1k jeszcze jestem w stanie ale już nie daję rady psychicznie i fizycznie. Myślę tylko 24h/dobę skąd wziąć pieniądze. Powracając do Citi, byłem zadowolony z tego banku dopóki nie zacząłem mieć kłopotów. Ale powiedzieli że dopóki spłacam i nie mam zaległości to nic nie mogą zrobić. Tylko że ja chcę spłacać, nie chcę mieć pism, komorników, tylko po prostu mniejsze raty bo chcę żyć jak człowiek a nie zastanawiać się czy do cholery będę miał za co obiad kupić… Jak widać Citi ma to gdzieś. Najchętniej pewnie bank sprzedałby mój dług a komornik zabrał mi wszystko. Ludzie ich nie obchodzą – obchodzi ich tylko ich kasa.

      Moje
    • p.s. jaki jest kontakt do Samcika?

      Moje
    • maciej.samcik małpa subiektywnieofinansach.pl

      Don Quijote de la Mancha
    • b.dziekuję, pozdrawiam

      Moje
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy