Od 100 do 400 zł w bonach Allegro za wyrobienie karty kredytowej mamBONUS w BGŻ BNP Paribas!

Zakończona

Jeszcze nie tak dawno królem promocji kart kredytowych był Citibank, który fundował najwyższe nagrody po spełnieniu relatywnie łatwych warunków. Tak też jest i dzisiaj, jednak kolejne banki mocno depczą mu po piętach – jak choćby T-Mobile z bardzo dobrą promocją z bonem o wartości 200 zł. Wygląda jednak na to, że mamy nowego lidera tego zestawienia – przynajmniej jeśli chodzi o wysokość premii. Dzięki najnowszej promocji BGŻ BNP Paribas za wyrobienie karty kredytowej w programie lojalnościowym mamBONUS zgarniemy od jednego do czterech bonów o wartości 100 zł do wykorzystania na Allegro. Razem nawet 400 zł zniżki na zakupy!

4 bony 100 zł na Allegro za kartę kredytową BGŻ BNP Paribas mamBONUS

Do 400 zł dla nowych klientów

Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która przez ostatnie 12 miesięcy (poprzedzających dzień zawarcia umowy) nie miała żadnej karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas. Posiadanie konta osobistego czy oszczędnościowego nie ma żadnego wpływu na udział w promocji – możemy z niej spokojnie skorzystać :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zawnioskujemy o kartę poprzez dedykowaną stronę promocji oraz wyrazimy zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz w celu przesyłania informacji handlowej. Oznacza to konieczność zaznaczenia pierwszej i drugiej zgody na stronie promocji.

Zgody marketingowe i handlowe w promocji BGŻ BNP Paribas z kartą kredytową i bonami Allegro

Co dalej? Zasady promocji są całkiem proste. Bank przyzna nam jeden, dwa, trzy lub cztery bony Allegro o wartości 100 zł zależnie od tego ile wydamy kartą w ciągu dwóch pierwszych okresów rozliczeniowych:

  • 1 nagroda za transakcje na kwotę od 500 zł do 999,99 zł
  • 2 nagrody za transakcje na kwotę od 1000 zł do 1499,99 zł
  • 3 nagrody za transakcje na kwotę od 1500 zł do 1999,99 zł
  • 4 nagrody za transakcje od 2000 zł w górę

Muszę tu jednak dodać, że jedynie „wydaje mi się”, że bank będzie uwzględniał transakcje z dwóch pierwszych okresów rozliczeniowych. Regulamin precyzuje bowiem jakikolwiek okres jedynie przy ustaleniu kwoty minimalnej:

Uczestnik otrzyma Nagrodę, jeśli w okresie dwóch pierwszych Okresów rozliczeniowych, wykona Transakcje Kartą na łączną kwotę min. 500 zł.

Wątpię, aby chodziło o inny termin. Mimo wszystko wydawanie pieniędzy najlepiej zacząć zaraz pod rozpoczęciu pierwszego okresu rozliczeniowego karty, który nastąpi w momencie przyznania limitu kredytowego (czyli po zakceptowaniu wniosku o kartę). Jeśli konsultant spyta nas o datę kolejnych cyklów, to najlepiej ustawić ją tak, aby pierwszy cykl trwał jak najdłużej (aby mieć najwięcej czasu na wykonanie operacji). Przykładowo wnioskując o kartę 21. dnia miesiąca cykl warto ustawić na 15-20. dzień kolejnego miesiąca (przez co pierwszy cykl potrwa niespełna miesiąc, a kolejny – już standardowo miesiąc).

30 000 punktów wymienne na bony

Co ciekawe nagrodami w promocji wcale nie są bony Allegro. Będąc precyzyjnym jest to 30 000 punktów w programie mamBONUS, które możemy wymienić na bon Allegro o wartości 100 zł w ciągu 3 miesięcy od naliczenia punktów. Aby odebrać punkty musimy uprzednio zarejestrować się w programie. Nagrody zostaną przepisane do naszej karty w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania danych transakcji.

Na koniec jeszcze drobny wymóg promocji, który będzie raczej oczywisty dla czytelników bloga – zadłużenie powstałe na karcie powinniśmy spłacić terminowo, bo inaczej bank ma prawo odmówić przyznania punktów. No ale dobrze wiemy, że tak powinno się używać karty kredytowej, by nie zapłacić żadnych odsetek – szczegóły w poradniku.

Do promocji można przystępować do 31.03.2018. Szczegóły w regulaminie.

Ile kosztuje karta kredytowa mamBONUS?

Karta kredytowa Mastercard mamBONUS może kosztować 72 zł rocznie, jednak opłaty w pierwszym roku możemy się pozbyć w dość prosty sposób – wystarczy, że skorzystamy z promocji zwalniającej z opłat i wydamy min. 500 zł w ciągu 2 pierwszych okresów rozliczeniowych dla karty Mastercard Standard lub 1000 zł dla karty Mastercard Gold. Spełniając warunki promocji i zgarniając bony automatycznie zapewniamy sobie więc brak opłat.

Nie przegap!

Komentarze

  • U mnie w końcu dowiedziałem się dzisiaj, że brakowało zgody na marketing telefoniczny (mimo iż konsultantka oczywiście potwierdziła wcześniej, że wszystkie zgody mające wpływ na promocję są udzielone). Od czasów słynnej akcji z tabletami moje zdanie o tym banku się nie zmieniło. No ale dają cztery stówki…

    ardy2 Odpowiedz
  • Co mi z tego że wspaniały palcem po wodzie pisany regulamin którego ten bank nie przestrzega mówi o 5 dniach roboczych (ok źle policzyłem) skoro to czy naliczenie standardowe i naliczenie bonusowe następują w tym samym momencie czy też nie to już kwestia typowo ,,z praktyki” kolego więc jak to jest jak naliczają jednocześnie?czy zawsze bonusowe z opóźnieniem?.

    TaXMan Odpowiedz
    • Ja najpierw dostałam bonusowe kolejnego dnia roboczego (płatność w piątek, punkty w poniedziałek po południu), za drugim razem dobiłam do drugiej pięćsetki w czwartek i dziś nadal nie widzę punktów bonusowych. Może się rozmyślili i kolejnych mi nie dadzą :D

      agagaga
    • Dziękuje za bardzo konkretne info. Widocznie ,,budżet akcji” przekroczony, może w pore się nie zorientowali

      TaxMan
    • Dziękuje za bardzo konkretne info. Widocznie ,,budżet akcji” przekroczony, może w pore się nie zorientowali

      TaxMan
  • Co mi z tego że wspaniały palcem po wodzie pisany regulamin którego ten bank nie przestrzega mówi o 5 dniach roboczych (ok źle policzyłem) skoro to czy naliczenie standardowe i naliczenie bonusowe następują w tym samym momencie czy też nie to już kwestia typowo ,,z praktyki” kolego więc jak to jest jak naliczają jednocześnie?czy zawsze bonusowe z opóźnieniem?.

    TaXMan Odpowiedz
  • Za transakcję na 2k zł z czwartku otrzymałem w piątek 4000 punktów standardowych, natomiast po bonusowych ani widu ani słychu. Teraz pytanie czy oddać bez walki niepotrzebne zgody czy reklamować. U nich reklamacje zazwyczaj trwają faktycznie do 30 dni. Wyrażałem zgody na to, co było potrzebne do promocji jak konsultantka sympatycznie informowała. Czyli z tego co pamiętam, nie wyraziłem zgody na marketing podmiotów powiązanych z grupą kapitałową BNP Paribas i kontakt telefoniczny. Ktoś się orientuje, której zgody im rzekomo brakuje?

    slayer Odpowiedz
    • Ja myślę, żeby dać wszystkie zgody, dostać vouchery i pożegnać się jak najszybciej z debilnym bankiem, bo czas jaki się marnuje na ten bank jest nieporównywalny z żadnym innym.

      Dario
    • Również robiłem transakcje na 2k w czwartek a mam wszystkie mozliwe zgody zaznaczone. Tak więc chyba jeszcze pozostaje nam poczekać

      mateo704
    • Dario, mam te same odczucia.

      K+M+B
    • @mateo704 Proszę nie zapomnij dać znać, jak się rozwinie u Ciebie sytuacja od razu jakbyś dostał bonusowe punkty :)

      slayer
  • A mi z kolei zniknęły vouchery do allegro. Wcześniej były a teraz nie ma….

    sakee5 Odpowiedz
    • No to to już jest szczyt jaj jakie sobie robi ten bank. Boję się, co się może stać z moimi danymi bardziej niż jakbym je wstawił na fejsa :)

      Dario
    • No właśnie jeszcze wczoraj była możliwość wymiany punktów na bony z Allegro, a dzisiaj już zniknęła ta opcja ( był wyskakujący pop-up, teraz już go nie ma, były też vouchery w dziale Nagrody, teraz już są tylko do Euro AGD, Zalando i inne oprócz Allegro )

      Rafał
    • Ja nadal mam i pop-up i bon allegro dostępny w dziale nagrody

      agagaga
  • Brał już ktoś bony do EURO RTV AGD? Do kiedy są ważne?

    Bobek Odpowiedz
  • Dobra już mam. Na stronie jest że niby do: 31.03.2019.

    Bobek Odpowiedz
  • U mnie nie przyznali punktów. Zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że nie mam zgody na e-korespondencję. Co ciekawe mam wyrażoną zgodę na marketing podmiotów z grupy kapitałowej, które nie są wymagane i na pewno ich nie wyrażałem. Myślę, że nie ważne co zaznaczymy we wniosku bo później ktoś i tak w tym ich systemie zaznacza co mu się podoba. Reklamacja poszła. Generalnie każda promocja w tym banku wiąże się dla mnie z konieczności składania reklamacji. Gratuluję PR-wcom tej „instytucji”!!!!

    owat Odpowiedz
    • Nie mam już siły na ten bank. 2 razy dzwoniłem żeby się upewnić że mam zgody, potwierdzali.
      Napisałem profilaktycznie maila na planet – odpisali mi że nie mam spełnionego warunku ze względu na niewyrażone zgody… Zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli, że mam zgody , co mam zrobić?

      K+M+B
  • Czy przelew Euronet można zrobić do siebie samego, tzn numer tel i pesel nadawcy i odbiorcy ten sam?

    Skylla Odpowiedz
    • @Skylla, a czemu pytasz? Bank premiuje wyrobienie kk i robienie transakcji kartowych, chyba zachowasz się fair i nie będziesz kombinować jak oszukać narażając bank na stratę?
      (Dla niewtajemniczonych: te dziwne teksty to troszkę dostosowane cytaty z komentarzy Skylla’i.)

      Don Quijote de la Mancha
    • Akurat nie biorę udziału w tej promocji, ale spytałem tutaj bo tutaj była o tym mowa. Chciałem wypłacić z karty Citi jeśli musisz wiedzieć :-)

      Skylla
    • Nie można.
      Ale możesz spróbować. ?

      Don Quijote de la Mancha
    • ooo! @Skylla „dojrzal” :D no i chyba wreszcie skonczy z umoralniajacymi gadkami ;) nooo witaj w klubie potrzebujacych… od czasu do czasu!

      koles
  • Czy ktoś może opisać jak wyglądają dostępne bony w programie mam bonus ? Gdzie je wybrać w zakładce z voucherami? Ile otrzymaliście punktów ? Bo ja nie zrobiłem.chyba jeszcze 2 tyz zł a widzę 124092 punkt ?

    Krystian Odpowiedz
  • W piątek zadzwoniłem na infolinię aby uaktualnić zgody – dowiedziałem że wszystkie zgody są wyrażone, w poniedziałek punktów brak. Zadzwoniłem rano w poniedziałek z pytaniem o zgody i dowiedziałem się że kilka zgód nie mam wyrażonych, zmieniłem to. W poniedziałek wieczorem nauczony doświadczeniem że to co się usłyszy na infolinii od jednego konsultanta nie zawsze jest prawdą, zadzwoniłem wieczorem i sprawdzam zgody, dostałem informację że kilka zgód znowu jest nie wyrażonych, zmieniłem to. Zadzwoniłem dzisiaj rano aby sprawdzić czy są już wszystkie wyrażone i zgadnijcie co usłyszałem. ZGODY NIE SĄ WYRAŻONE. Mimo że zadzwonicie z informacją że chcecie zmienić zgody to one i tak pozostaną nie zmienione. PORAŻKA

    Adam33 Odpowiedz
  • Potwierdzam ten bank to oszuści, zaznaczylem we wniosku checkbox ‚akceptuje wszystkie zgody’ a oni twierdza ze jakas zgoda nie byla zaznaczona. Reklamacji oczywiscie nie uznali.

    tt Odpowiedz
    • Ja mam tak, że na infolinii mi mówią, że jest ok (mam zgody) a w mailu że nie mam. Ta sprawa zaczyna się nadawać do arbitra bankowego i UoKiK, bo ktoś chyba robi z nas wariatów.

      K+M+B
    • hahaha, ja mam to samo. W czwartek przez infolinię wyraziłam wszystkie zgody, wczoraj napisałam maila przez system bo punktów dalej nie ma… odpowiedź banku: nie mam wyrażonych zgód marketingowych :D no po prostu parodia. Z tak nieprofesjonalnym bankiem jeszcze nigdy nie miałam do czynienia.

      asi
    • Zadzwoń na infolinię uaktualnij zgody, zapisz datę, godzinę rozmowy i nazwisko pracownika – rozmowy są rejestrowane. Jeśli zrobisz to do 31 marca to wykonane transakcje zostaną objęte promocją.

      owat
  • Witam

    Ja moja druga połówka mamy z tym bankiem identyczny problem…

    @Admin czy możesz jakoś interweniować? W opisie promocji jednoznacznie wskazałeś które zgody są obligatoryjne aby brać udział w promocji, a teraz coś takiego…. WTF?! Ten bank robi sobie jakieś jaja!

    ADI Odpowiedz
    • To jest takze kolejny material na artykuł dla Macjeja Samcika. O ile pamietam to historie z tabletami bgz opisał.

      Marcel
    • Jeśli masz na niego namiary, to podeślij mu temat. Może się zainteresuje i faktycznie opisze sytuację, bo to jest kuriozalne co ta instytucja wyprawia.

      PS. Poziom profesjonalizmu Infolinii tego banku woła o pomstę do nieba…

      ADI
  • à propos artykułu to proszę was wszystkich aby na bieżąco pisać komu pojawiły się bony – czy to jest jakiś czasowy ,,przestój akcji” czy już definitywne miganie się banku od przekazania nagrody, czy też ma to charakter losowy- tylko wiarygodne informację mogą pomóc w stworzeniu ewentualnego artykułu.

    TaXMan Odpowiedz
  • Proszę o informacje jak wygląda popup informujący o możliwości zakupu bogów allegro?

    sakee5 Odpowiedz
    • Zasłania całą stronę po zalogowaniu, nie przegapisz.

      agagaga
    • Dzięki. A kiedy Tobie się pojawił po otrzymaniu punktów?

      sakee5
    • coś koło dwóch dni po pojawieniu się punktów bonusowych, ale to nie musi być reguła, bo po pierwszych 500 zł punkty bonusowe pojawiły się na drugi dzień roboczy, a po kolejnych 500 zł dziś mija trzeci dzień roboczy i punktów nadal nie ma, więc tam wszystko działa jak chce i z tego co idać po komentarzach, to za każdym razem i u każdego inaczej.

      agagaga
    • coś koło dwóch dni po pojawieniu się punktów bonusowych, ale to nie musi być reguła, bo po pierwszych 500 zł punkty bonusowe pojawiły się na drugi dzień roboczy, a po kolejnych 500 zł dziś mija trzeci dzień roboczy i punktów nadal nie ma, więc tam wszystko działa jak chce i z tego co widać po komentarzach, to za każdym razem i u każdego inaczej.

      agagaga
    • Właśnie jedna z Pań na infolinii poinformowała mnie, że bank przyznaje punkty po upływie dwóch okresów rozliczeniowych i że mam czekać :D:D:D porażka na całego, kogo oni zatrudniają…..

      Bartek
    • trzeba bylo jej powiedziec ze bzdury gada ja juz 2 kupony mam

      Patryk15
  • Mnie ostatnio na infolinii poinformowali że zgoda na marketing ogólny jest nie wyrażona i nie może zostać zmieniona, ponieważ trzeba ją wyrazić w dniu zawarcia umowy. Z tego powodu nie otrzymałem jeszcze punktów. Oczywiście reklamacja napisana i czekam 30 dni na odpowiedź.

    Adam33 Odpowiedz
    • U mnie ten sam tekst na infolinii o tym, że zgody trzeba wyrazić w dniu zawarcia umowy.
      W moim przypadku podczas pierwszej rozmowy z konsultantem banku dokładnie dopytywałem się o każdą ze zgód i za każdym razem pani informowała mnie czy dana zgoda jest wymagana czy nie i tak też kazałem zaznaczać jej zgody. Następnie, w czasie podpisywania umowy w oddziale banku, sama pani kierowniczka oddziału sprawdzała czy mam wszystkie wymagane zgody i stwierdziła, że wszystko jest prawidłowo. Teraz dzwonię na infolinie i okazuje się, że nie mam 2 zgód wymaganych do otrzymania voucherów.
      Już nie będę wspominał, że na infolinii była omawiana jedna umowa, a w oddziale banku inna umowa (wg pracowników banku jest to niby ta sama umowa), ale możliwe, że zgody w jednym i drugim przypadku brzmią inaczej. Umowy dot. voucherów Allegro jednak nikt na oczy nie widział, nawet w Banku.
      Pani na infolinii pisała reklamację i zobaczę co to da. Jeśli nic, to zrobię im tam jesień średniowiecza. Nie popuszczę oszustom.

      Dario
    • Nie czekaj. Dzwoń, wyraź wszystkie zgody i za 2 dni masz punkty. To jest pewnie ta sama ciota na infolini, co ja na nią trafiłem, ale ją olałem i już mam 120k punktów.
      Bony na Allegro pojawiły się po 2 dniach roboczych, ale żadnego banera nie miałem – możliwe, że z powodu Adblocka :-)

      Dario
    • Adam33: Zrób dokładnie tak jak napisał Dario.Jeśli wyrazisz zgody do 31 marca to punkty wpadną. Najlepiej w ogóle nie tłumacz się z tego, że skorzystałeś z promocji – powiedz, że chcesz wyrazić odpowiednie zgody i tyle :)

      owat
    • Dokładnie, to działa.

      Dario
  • Przecież rozmowy są nagrywane, konsultantka mówiła, które zgody są wymagane, a które nie do promocji z voucherami Allegro – to po co rżną głupa?

    slayer Odpowiedz
    • Co Ci po tym ze rozmowy sa nagrywane? Zaden bank nie udostepni Ci nagrania, chyba ze dostanie nakaz sadowy na udostepnienie dowodu.

      Herman
    • Jeśli jakiś matoł coś źle zaznaczył to jest szansa, że po wejściu na drogę reklamacyjną ktoś odsłucha rozmowę i przyzna rację klientowi. Choć w tym banku to może być różnie…

      Rolo
  • Przez tę „promocję” mogą stracić więcej klientów niż zyskać. Rodzicom kończyły się lokaty u nich. Jak opowiedziałem im sytuację z „promocją” to stwierdzili że nie warto w takim banku trzymać pieniędzy i poszli do innego:). Powinni to szybko ogarnąć albo wyjdą jak Zabłocki na mydle.

    Adam33 Odpowiedz
  • Również apeluję o pomoc zbiorową do Admina, bo na każdym etapie każdego kolejnego telefonu wizyty w banku itd. pytałem o te zgody , czy wszystkie wymagane są zaznaczone a ostatecznie wciąż dostaję informacje infolinia – że mam zgody – mail – że nie mam. Punkty bonusowe nie zostały przyznane.

    K+M+B Odpowiedz
    • To wszystko wygląda tak, jakby chcieli nabić sobie klientów niby łatwą promocją a potem wszystko utrudniają na każdym etapie. No i ta niedziałająca od listopada możliwość odpowiedzi na korespondencję w PLANET, płatna infolinia, wklejanie regulaminu zamiast odpowiedzi na pytania… to jest poważny bank , czy jakaś instytucja finansowa?

      K+M+B
  • Pomimo spełnienia warunków promocji od piątku brak bonusu…

    Atapi Odpowiedz
  • U mnie niestety też brak bonusowych punktów. 7 spelniłem warunki, po 5 dniach nic, złożyłem reklamację przez Planet, wczoraj zadzwoniłem na infolinię i ponoć nie miałem zgody na kontakt telefoniczny, a wnioskując o kartę zaznaczyłem wszystkie wymagane zgody do otrzymania voucherów. Przecież nagrywają rozwowy. Pan na infolini odebrał moją wymaganą zgodę brakującą, zaczytał w systemie, wysłał do programu mambonus zgłoszenie do ponownego przeliczenia. Minęło ponad 24 godziny ale cisza. Jedynie pojaeily się bonusowe 5000 pkt za cztery transakcje powyżej 50 zł.

    tytus de Zoo Odpowiedz
  • Ja proponuję, aby przygotować pismo do UOKiKu, które każdy ewentualny pokrzywdzony by wysłał (admin musiałby je zamieścić na stronie czy podlinkować w tej aktualności). W przypadku wielu zgłoszeń w danej sprawie, UOKiK dość sprawnie reaguje.

    slayer Odpowiedz
  • Infolinia wchodzi na nowy poziom… rozłączają się :) Najlepsze jest to, że wpisujesz pesel a za 10 sekund znowu się o niego pytają. Kabaret normalnie.

    K+M+B Odpowiedz
  • Nie ma siły. Wczoraj rozmawiałem z infolinią 33min , po kolei wszystkie zgody mi klepali – powiedziałem że zaznaczamy na tak wszystko jak leci….
    Dziś dzwonię – nie ma Pan wyrażonych zgód… :)

    K+M+B Odpowiedz
    • Przerabiałem to od piątku do dzisiaj, łącznie 5 telefonów i za każdym razem brak zgód.

      Adam33
    • I ciągle to samo? Bo u mnie tak. Można tak w kółko. Może oni mają politykę zarabiania na połączeniach z infolinią a nie na usługach bankowych.

      K+M+B
  • ja dzwoniłem wczoraj i usłyszałem że mam wszystkie zgody, a dziś odpisali mi w bankowości internetowej że
    „W odpowiedzi uprzejmie informuję, że warunkiem otrzymania promocyjnych punktów do wymiany na vouchery z Allegro jest udzielenie zgody ogólnej na marketing wszystkich produktów Banku oraz zgody na przesyłanie przez Bank informacji handlowej drogą elektroniczną.

    Wspomniana zgoda nie została przez Pana udzielona.

    Dyspozycje zmiany w powyższym zakresie może Pan złożyć na Infolinii. Punkty zostaną naliczone po wyrażeniu zgody marketingowej.”

    rano będę dzwonił i zobaczymy co będzie

    akrok6 Odpowiedz
    • To jakaś mityczna zgoda ogólna której wcześniej nie było i teraz się pojawiła. Też tak mam. Ja za to na infolinii dostałem dzisiaj informację, że po pierwsze nie mam tej zgody, po drugie Pani może mi ją ustawić ale nie wiem czy się ustawi więc mam jutro zadzwonić i się zapytać czy się ustawiła i po trzecie punkty promocyjne mi się naliczą od płatności, które wykonam po ustawieniu tej zgody (oczywiście nie ma pewności czy się ustawiła).

      I tak jak u innych jeszcze wczoraj miałem wszystkie zgody i nie wiadomo dlaczego się nie naliczyły punkty.

      Wysłałem dzisiaj maila do rzecznika klienta BGZ – zobaczymy co mi odpowie.

      Łukasz
    • @akrok6
      Walczę z tym od kilku dni, bezskutecznie. Wyrażam zgody telefonicznie, mailowo, planet.
      Nic nie działa.

      K+M+B
    • wg infolinii nie mam zaznaczonej tej pierwszej zgody-zgody ogólnej na marketing wszystkich produktów Banku (ale wg nich nie jest ona wymagana do promocji!!!) a druga zgodę-zgody na przesyłanie przez Bank informacji handlowej drogą elektroniczną- mam udzieloną i mają mojego maila w systemie. Jaja
      zaznaczyłem teraz wszystkie zgody jakie są możliwe, mam nagraną rozmowę i napisze do nich jeszcze raz reklamację. Walczę dalej.

      akrok6
    • Uwaga Uwaga! wczoraj, po drugim telefonie na infolinię (jak się okazało podobno nie miałam dalej wyrażonej jednej zgody – chyba tej, jak @Łukasz pisał, ‚mitycznej’) dziś wreszcie pojawiły się bonusowe punkty!! Jest nadzieja :)

      asi
  • a czy są osoby którym np. w ostatnich dniach/w dniu dzisiejszym naliczyły się punkty? Bank leci w kulki ze wszystkimi, czy też tylko z niektórymi? Po ilu dniach od transakcji nastąpiło naliczenie?

    TaXMan Odpowiedz
    • Ja dostałam tydzień temu za pierwsze 500 zł na kolejny dzień roboczy, a w czwartek dobiłam do kolejnych 500 i do tej pory punktów nie ma, dziś już czwarty dzień roboczy, czekam do jutra skoro regulamin mówi o pięciu.

      agagaga
    • Ok, właśnie dostałam kolejny bon. Czyli zeszło im się cztery dni robocze od czwartku mimo iż przy pierwszym bonie dostałam na drugi dzień roboczy.

      agagaga
  • Dzwonią jeszcze do nowych klientów? W piątek zgłosiłem akces, co dzisiaj cisza.

    RAREK_WYJADACZ Odpowiedz
    • w czwartek się „zapisywałem” … ponowiłem w poniedziałek .. i cisza .. może samemu zadzwonić na infolinię ..?

      Marek0000017
  • U mnie poszło bardzo sprawnie – transakcje w poniedziałek ,wczoraj – punkty standardowe , dzisiaj – komplet punktów bonusowych.

    cykor Odpowiedz
  • Koledzy, po ciężkich bojach dostałem punkty. Powodzenia!!!

    K+M+B Odpowiedz
  • Po intrwencjach naliczyli 120000

    Marcel Odpowiedz
  • Wyskoczyły wam te bony allegro? Bo ja nie widzę żadnego baneru.

    K+M+B Odpowiedz
  • U mnie też się pokazały punkty bonusowe. Kilka dni walki i w końcu uznali swoją porażkę.

    Adam33 Odpowiedz
    • No zdecydowanie coś zamieszali za mocno. Pewnie uznali, że już za gorąco się zrobiło i odpuścili, ale zdania nie zmieniam co do poziomu tego działania. Teraz człowiek jest przewrażliwiony na punkcie tych zgód i innym bankom się dostanie rykoszetem ;)

      K+M+B
  • Po dwóch dniach wydzwaniania na infolinię i wiadmościach w systemie Pl@net, pojawiły się punkty bonusowe.

    Nikodem Odpowiedz
  • U mnie się nagle pojawiło 90 tyś punktów bez żadnych reklamacji – może coś „naprawili”.

    Łukasz Odpowiedz
    • Mi się wydaje, że zmienili po prostu politykę z „anty” i „wszystko na nie” na bardziej liberalną. Bo pewnie zaczął już się grunt pod nogami palić i ludzie z działu reklamacji zaczęli się zwalniać :) Wczoraj wszedłem sobie na ich profil na portalach społecznościowych…to nie widziałem tam pozytywnego komentarza.

      K+M+B
  • Albo poczuli wiosnę :) i zrobili wiosenne porządki.

    K+M+B Odpowiedz
  • Potwierdzam, że otrzymałem 120k punktów za transakcję 2k zł z zaznaczonymi w formularzu 2 zgodami i wyrażonymi zgodami podczas rozmowy według informacji konsultantki potrzebna/niepotrzebna bez składania żadnej reklamacji, interwencji na infolinii. Wynika z tego, że mieli jakiś problem techniczny. Jakaś osoba kierownicza powinna polecieć ze stanowiska za niewyjaśnienie problemu na czas i brak odpowiedniego przekazu do działu informacji telefonicznej, bo zafundował im niezły czarny PR.

    slayer Odpowiedz
  • Ja też już mam 120k pkt po porannym wyrażeniu zgod na wszystko co się da na infolinii.
    ale teraz nie mogę ich na razie wymienić na kupony allegro bo ich nie widzę w mambonus

    akrok6 Odpowiedz
  • Też mam tylko punkty, nie mogę ich wymienić na bony allegro.

    Adam33 Odpowiedz
  • Narzekacie na ten bank, a ja odziwo narazie nie mam z nim najmniejszych problemów. Premia za transakcje mobilne wpływa terminowo, na premię za konto muszę jeszcze poczekać. Transakcje kk na 2k zrobione 18 marca, 20 marca zaksięgowane, 21 marca na koncie mambonus mam 125200 pkt. Podliczając wszystkie zyski(800zł) to jedynie Citibank przewyższa Paribasa pod względem profitów.

    specu Odpowiedz
    • @specu poczytaj sobie komentarze ludzi na portalach społecznościowych jak tylko Bank coś udostępni (reklamę czy coś) od razu wylewa się hejt i dziwne historie przypadkowych klientów.

      K+M+B
  • Czytajcie wyższe komentarze, baner pojawia się po jakimś czasie po zalogowaniu.
    @specu , to pozazdrościć, widocznie masz szczęście, bo ja od listopada mam ciągle jakiś problem z nimi, raz mi dają MOBILNĄ PREMIĘ, raz nie – a miesiąc w miesiąc robię to samo.
    Ostatnio się dowiedziałem, że nie dostałem MP, bo nie spełniłem warunków z MP (edycja druga), kiedy biorę udział w edycji pierwszej…
    Na wszystko się zgadzałeś , czy zaznaczałeś tylko wybrane zgody?
    Najbezpieczniej zawsze wyrazić wszelkie zgody jak widać.

    K+M+B Odpowiedz
    • Zaznaczyłem tylko 2 zgody jak w artykule. Jedynie telefonicznie zgodziłem się na dodatkową zgodę, ponieważ Pani oznajmiła, że jest wymagana.

      specu
    • A no widzisz, może trafiłeś na kompetentną osobę. Wszystko dobre co się dobrze kończy.

      K+M+B
  • ile się teraz czeka na telefon od wysłania zgłoszenia do założenie tej KK

    asdf Odpowiedz
  • Znów dzwoniłem na infolinie. Okazało się, że nie widać żadnej mojej reklamacji, a jakbym chciał zaznaczyć wszystkie zgody, to dopiero od tego momentu musiałbym zacząć zbierać te 2k zł. Teraz zapisałem sobie ten numer reklamacji, ale niby muszę czekać do 30 dni na odpowiedź. Zadzwonię za kilka dni i zobaczę czy ta reklamacja w ogóle będzie widoczna.
    Przecież to nie jest bank tylko banda nieudaczników…

    Dario Odpowiedz
  • Melduje, że dziś dostałem 120 000 pkt bonusowych- czekam na wymianę na vouchery.

    TaXMan Odpowiedz
  • Ciekawe ile teraz będziemy czekać na możliwość zamiany punktów na bony allegro?

    Adam33 Odpowiedz
  • Ruszyło – nareszcie. We wtorek uderzyłem do oddziału jako, że mam blisko. Stwierdziłem, że będę babkę nękał aż w końcu coś ruszy (poniekąd nauczony doświadczeniem). Wykonała przy mnie parę telefonów – przekazała mi, że zgody miałem od początku zaznaczone poprawnie a to, że coś się odznaczyło to były problemy systemowe nad którymi pracują – zapewniła, że wszystkie punkty będą naliczone za poprzednie transakcje. Mieli do mnie dzwonić w środę – nie dzwonili – ale punkty się dodały.

    @specu – myślę, że po prostu trafiłeś na promo w dobrym momencie kiedy już bank się ogarnął z problemami :)

    Punkty wymienione na bony. Przyszły bez problemu zaraz na maila. Czekam tylko jeszcze na jedno naliczenie punktów bo później zrobiłem transakcje.

    KUKI Odpowiedz
  • ja też w końcu mam

    akrok6 Odpowiedz
    • Dostałem w końcu i ja, co prawda 90 000 dopiero, ale ostatnią transakcję wykonałem 18 marca, więc jeszcze 5 dni nie minęło… teraz tylko aby się kupony pojawiły ;)

      Bartek
  • Głupie pytanie ale jak mam zawrzeć umowę o KK ? dawno popełniłem formularz ale nikt do mnie nie dzwonił. czy mogę iść do placówki i zawrzeć umowę czy muszę czekać na ten nieszczęsny kontakt z bnp

    Romek Odpowiedz
    • wypełnij jeszcze raz formularz zgłoszeniowy, a najlepiej kilka razy to powinni oddzwonić

      akrok6
    • Siema, Romku ja tak zrobiłem w placówce na wyspie w markecie, gdyż stacjonarne oddziały banku BGŻ nie prowadzą tej promocji, takie info usłyszałem od pracownic banku, dziś otrzymałem bony allegro, oczywiście nie obyło się bez upomnienia przez infolinię, pozdro

      Krystian
    • @Romku ja tak zrobiłem w placówce na wyspie w markecie, gdyż stacjonarne oddziały banku BGŻ nie prowadzą tej promocji, takie info usłyszałem od pracownic banku, dziś otrzymałem bony allegro, oczywiście nie obyło się bez upomnienia przez infolinię,

      Krystian
  • Ile kosztuje zmiana PIN-u w bankomacie?

    broker Odpowiedz
  • Wymienił te punkty ktoś na zalando lub rtv Empik? Po co brać allegro

    Akirof Odpowiedz
    • No w sumie bez sensu, bo na Allegro trzeba wykonać zakupy 4x na min. 100 zł. W przypadku Emiku lub RTVEuroAGD, można wykonywać wiele małych zakupów albo jeden na 400 zł. W Empiku kartami ładuje się wewnętrzny portfel na swoim koncie, a w RTVEuroAGD można użyć karty wiele razy albo łączyć do 15 kart w jednych zakupach.

      Dario
    • Choć tak na prawdę nie wiem czy można tą kartą ładować portfel na stronie Empiku, bo w regulaminie jest tylko info o płatnościach bezpośrednio kartami, ale można użyć karty takiej wiele razy i jak zabraknie dobijać drugą kartą.

      Dario
    • Po to, że jak nie chcesz nic kupować tylko wolisz gotówkę to możesz sobie zrobić fikcyjną transakcję na allegro za te bony. Inaczej mówiąc wymienisz je na kasę.

      NullPointerException
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy