Citibank: 400 zł do wydania na morele.net za wyrobienie darmowej karty Simplicity!

Wystartowała kolejna promocja Citibanku. Tym razem, w zamian za założenie darmowej karty kredytowej Simplicity, bank ufunduje nam bon do wykorzystania w sklepie internetowym morele.net o wartości aż 400 zł!

Ta promocja jest już nieaktualna, ale wystartowała kolejna edycja promocji 400 zł do morele.net za wyrobienie karty kredytowej Citibanku!

Voucher o wartości 400 zł do morele.net za kartę kredytową Simplicity

Voucher do morele.net dla nowych klientów

Tradycyjnie aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku – czyli takim, który od 1 stycznia 2014 nie posiadał żadnej głównej karty kredytowej Citibank. Bank przedstawia również minimalne wymagania dochodowe – jeśli zarabiamy mniej, to raczej karty nie otrzymamy:

wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę na dedykowanej stronie promocji. Po pozytywnej ocenie zdolności kredytowej w ciągu kilku dni bank wyśle do nas kuriera z umową (i w razie wątpliwości poprosi o wybrane dokumenty typu wyciąg z konta czy PIT).

Jakie warunki trzeba spełnić, by otrzymać obiecany voucher? Prawie żadne! Wystarczy, że w ciągu miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy (data będzie widoczna na umowie) zalogujemy się przynajmniej raz w serwisie citibank Online lub przez aplikację mobilną.

Voucher zostanie wysłany poprzez wiadomość w serwisie bankowości internetowej w drugim tygodniu miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

Przekładając to na nasze: jeśli umowę o kartę podpiszemy w czerwcu, to w lipcu musimy się zalogować do bankowości, a w drugim tygodniu sierpnia otrzymamy voucher.

Haczyk, czyli roczne zobowiązanie

No dobrze, ale czy rozdawanie 400 zł praktycznie za darmo nie wydaje się nieco podejrzane? Oczywiście, że tak – promocja ma bowiem pewien drobny haczyk :-)

Biorąc udział w opisywanej akcji zobowiązujemy się do dokonywania przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy o kartę minimum jednej transakcji kartą miesięcznie. Oczywiście nie jest to zbytnie obciążenie dla naszego portfela (możemy przecież płacić za bułki w piekarni) ale jest to obciążenie dla naszej… głowy. Trzeba bowiem pamiętać, żeby wykonać tę jedną jedyną transakcję – warto więc zapisać sobie comiesięczne przypomnienie w kalendarzu.

Co, jeśli zapomnimy o transakcji? Zgodnie z warunkami promocji będziemy musieli zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł. W najgorszym wypadku i tak wyjdziemy na plus – w końcu to dwa razy mniej niż wartość vouchera.

Swoją drogą warto tu pochwalić bank: voucher do sklepu internetowego z relatywnie dobrymi cenami jest faktycznie wart 400 zł. Nagrody rozdawane w innych promocjach (np. ciągle aktualna promocja z tabletem i wideorejestratorem) są dużo warte tylko na papierze – jeśli chcemy je sprzedać, to dostaniemy mniej, niż wycenia je bank. No i tu możemy kupić sobie dowolny sprzęt – niekoniecznie ten, który wybrał bank :)

Co jeszcze musisz wiedzieć

Na koniec garść informacji technicznych. Minimalna wartość zamówienia potrzebna do aktywacji vouchera to 400,01 zł. Voucher ważny będzie do 30.11.2016, natomiast do samej promocji możemy przystąpić (złożyć wniosek) do końca sierpnia.

A ile kosztuje karta Simplicity? Zero. Nie ma bowiem ani opłaty rocznej, ani opłaty miesięcznej. Jeśli zadłużenie na karcie spłacimy w terminie, to nie zapłacimy również żadnych odsetek. Jednym słowem: 400 zł dostajemy praktycznie za darmo! :)

Po podpisaniu umowy warto sprawdzić, czy mamy włączoną usługę CitiPhone – standardowo dla karty Simplicity powinna być wyłączona (jej koszt to 6 zł miesięcznie). Być może konsultant będzie namawiał na nią podczas rozmowy telefonicznej.

Co, jeśli bank zdecydowałby się na wprowadzenie opłat dla karty Simplicity? Jest to raczej mało prawdopodobne. Marka Citi Simplicity to oferta dostępna w wielu krajach na świecie i Citibank raczej nie pozwoliłby sobie na zmianę warunków tylko w Polsce. A nawet jeśli by to nastąpiło to… mamy prawo wypowiedzieć umowę karty bez konsekwencji – zostawiając sobie prezent.

Warto dodać, że zamiast karty Simplicity możemy wybrać kartę MasterCard World, ale najzwyczajniej w świecie się to nie opłaca. Karta kosztuje bowiem aż 18 zł miesięcznie.

PS. Osobom, które nie do końca ogarniają jak działa karta kredytowa polecamy wpis: Jak mądrze korzystać z karty kredytowej? Przypominamy również, że w tej promocji zakładamy „tylko” kartę kredytową – konto osobiste nie jest wymagane!

Nie przegap!

Komentarze

  • To nie jest argument. Zmienia się regulamin. A jeśli nie narzuca tego ustawodawca tylko jest to podyktowane zmianami wewnątrz banku to mamy prawo nie zgodzić się na wprowadzane zmiany niezależnie czego dotyczą. Może być tak że są to zmiany na lepsze dla klienta ale jednak każdy z nas może stwierdzić, że jemu te zmiany nie pasują.
    Dlatego kara wg mnie i informacji jakie otrzymałem od Specjalisty ds. Usług Transakcyjnych z Biura Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych Citi Hanldowy nie będzie nałożona.
    Proponuję aby więcej osób zadało pytanie przez serwis bankowości elektronicznej i podzieliło się na forum otrzymanymi odpowiedziami. Wszak co na piśmie to na piśmie.

    Damian Odpowiedz
  • Dotyczy : Usługi bankowe
    Szczegóły : Citibank Online, CitiMobile
    Notify Me:
    Message: Witam.
    Na maila otrzymałem informację o zmianie regulaminu oraz cennika. Czy wypowiedzenie umowy w związku z wprowadzanymi zmianami wiąże się z karą 200 zł za niespełnienie warunków promocji z otrzymanym bonem?
    Pozdrawiam

    Response: Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Bankiem.

    W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że kara umowna w wysokości 200 zł nie zostanie naliczona.

    Z poważaniem,
    ………………………
    Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
    Biuro Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych
    Citi Handlowy

    Damian Odpowiedz
  • Ja niestety nie widzę informacji nigdzie o zmianie regulaminu/cennika. Sprawdziłem maila oraz skrzynke na koncie w citibank. Umowa podpisana końcem września.
    Czy może ktoś napisać czy nadal mogę starać się o zerwanie umowy z powodu zmian w regulaminie/cenniku?

    Kuzyn Odpowiedz
    • Znajdzie się ktoś uprzejmy i odpisze mi na moje pytanie? :)

      Kuzyn
    • Może folder SPAM?

      from: Citi Handlowy
      date: 30 September 2016 at 19:46
      subject: Karty Kredytowe Citibank – informacje o zmianach / Citibank Credit Cards – information about changes

      W niektórych bankach bywa, że nowi klienci maja nowe zasady od momentu podpisanie umowy, wcześniej niż inni, ale chyba nie w tym przypadku.

      Don Quijote de la Mancha
    • Sprawdzałem i na 100% nie dostałem takiej wiadomości na maila. Może coś zmienili w regulaminie u mnie…

      Kuzyn
  • Dziś dostałem kod do morele. Czy wiadomo do kiedy jest ważny?

    jam Odpowiedz
  • # Damian
    ponizej odpowiedz z Citi – na moje pytanie ( i mojej zony):
    Szanowny Kliencie, Dziękuję za kontakt z Bankiem.
    W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że kara umowna w wysokości 200 zł nie zostanie naliczona.
    Z poważaniem,
    ……………………………..
    Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych Biuro Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych
    Citi Handlowy

    Michal1607 Odpowiedz
    • Czyli wychodzi na to, że kary nie będzie. To dobra wiadomość.
      Zastanawiam się jednak czy warto rezygnować zupełnie z karty. Oczywiście jeśli mamy dwie w domu (np. drugą ma żona) to jedną można zamknąć i zawsze mniej do pamiętania.
      Ale może jedną warto zostawić w razie gdyby trafiła się promocja z poleceniem karty.
      Ja tak zarobiłem dodatkowe 300 zł :)

      Damian
  • Dostałem już kod do Morele, dziwnie szybko bo miałby dopiero w następnym miesiącu.
    Zakup już też zrobiony, płatny gotówką przy odbiorze:)
    Mam pytanie – bo to moja pierwsza karta kredytowa. Czy można na niej ustawić limity na zakupy internetowe? Bo mam kartę debetową z ING i zawsze na niej mam limit 0 zł, bo w przypadku zgubienia można ją ładnie wyczyścić. Jak jest w tym przypadku? Bo nie mogę znaleźć po zalogowaniu żadnej opcji – limity transakcyjne.

    mareczek87 Odpowiedz
  • Zdrap zatem kod CCV – zawsze to jakieś zabezpieczenie.

    dario Odpowiedz
  • hej
    czy ktos juz moze zamknal/wypowiedzial karte bez konsekwenscji w zwiazku ze zmiana regulaminu od grudnia 2016?

    Michal1607 Odpowiedz
    • Ja się przymierzam. Można to zrobić z poziomu bankowości elektronicznej? Konsultanci na infolinii potwierdzają info, że karty można zamykać bez konsekwencji. Pozwolili też nagrać swoje słowa :D

      Michu
  • mam na sprzedaż voucher, oddam za 350 zł, może ktoś chętny?

    Paulina Odpowiedz
  • A jak ja nie dostałem emiala ze zmianą regulaminu? Wiadomo dlaczego?

    mareczek87 Odpowiedz
  • Własnie złożyłem wypowiedzenie zobaczymy co z tego wyjdzie

    Adam z Podkarpacia Odpowiedz
  • Adam z podkarpacia złożyłeś przez infolinie czy przez system? I powołałem się na zmiany TOiP.

    Michal1607 Odpowiedz
  • Adam z podkarpacia złożyłeś przez infolinie czy przez system? I powołałes się na zmiany w TOiP?

    Michal1607 Odpowiedz
    • Ja złożyłem dziś przez system transakcyjny powołując się na zmiany w toip, po paru godzinach zadzwonili — ale nic nie chcieli dać, może za mało tą kartą płaciłem (1–2 transakcje miesięcznie, na raczej małe kwoty)…

      Don Quijote de la Mancha
  • Pisałem wiadomość do Citibank w sprawie zmian w grudniu. Dostałem odpowiedź, że moja umowa/regulamin się nie zmieni i dlatego mi nie przysługuje zerwanie umowy z powodu zmian. Dodam, że nie dostałem wiadomości mailowej o zmianach.

    Kuzyn Odpowiedz
  • Don Quijote de la Mancha #
    mozesz podac wiecej szczegolow w kwestii systemu transakcyjnego? jaka forme wiadomosci wybrales? karty kredytowe – zamkniecie karty???

    Zenobiusz01 Odpowiedz
    • Tak, i powołałem się na „zaplanowane zmiany w Regulaminie Kart Kredytowych oraz Tabeli Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych, wchodzące w życie 15.12.2016”.

      Niestety zapomniałem o wycofaniu zgody na marketing…

      Don Quijote de la Mancha
  • Złożyłem wczoraj przez system pisząc
    „Powołując się na zaplanowane zmiany w Regulaminie Kart Kredytowych oraz Tabeli Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych, wchodzących w życie 15.12.2016 i wypowiadam Umowę Karty Kredytowej nr … w trybie natychmiastowym.
    Proszę o przesłanie potwierdzenia likwidacji karty – Listu Informacyjnego, o ile jest ono bezpłatne.”
    Po 30 minutach telefon od nich pani z początku twierdziła ze zmiany mnie nie dotyczą ze dla mnie nic się nie zmienia itd ,wiec zapytałem wprost czy jeżeli rozwiąże umowę będzie kara finansowa powiedziała ze nie więc kazałem rozwiązać umowę . Pani powiedziała ze dyspozycje przyjmuje i okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i po tym czasie umowa zostanie rozwiązana i ze mam zniszczyć kartę

    Adam z Podkarpacia Odpowiedz
    • Już dwa razy złożyłem przez system wypowiedzenie karty kredytowej. Nie oddzwaniają … Zgłoszenia wysłane tydzień temu

      Kuzyn
  • Elo Kuzyn
    zadzwon na infolinie. tez mi nie odpisywali, a jak zadzwonilem to potwierdzili ze karta jest juz w okresie wypowiedzenia od dnia zlozenia wniosku przez system.

    Michal1607 Odpowiedz
  • Mi wczoraj odpisali na moje pytanie dotyczące rezygnacji z karty ze względu na zmianę tabeli opłat – odpowiedź, krótka i rzeczowa „kara nie zostanie naliczona”.
    Ktoś już wypowiadał, jakiś wzór moze ?

    Paweł Odpowiedz
  • Wymienię voucher na morele.pl w zamian za voucher na mall.pl.

    xoxo Odpowiedz
  • Karta wczoraj została zamknięta/zdezaktywowana nie naliczyli żadnych kar jeszcze ma przyjść list informacyjny

    „Jednocześnie informuję, iż bezpłatny list informacyjny dotyczący zamknięcia Karty Kredytowej zostanie wysłany na Pana adres korespondencyjny po zamknięciu Karty Kredytowej.”

    Adam z Podkarpacia Odpowiedz
  • Mam następujące pytanie przy limicie np. 2000 zł piszą ze do spłaty jest np. 2500 zł w tym koszt kredytu i odsetki. czyli po roku kwota do oddania wynosi o 500 zł więcej ? jestem tu mowy Proszę o dopowiedz

    sebastian Odpowiedz
    • generalnie bank ma obowiązek podać „reprezentatywny przykład” w momencie, kiedy nie spłacasz całego zadłużenia w terminie i powstają odsetki. Jeśli jednak będziesz spłacał na czas – odsetek nie ma i kosztów również ;)

      Michał
  • hej . Mam pytanie – bralem udzial w tej promocji. karta zostala zamknieta w pazdzierniku (30-10-2016). Niemniej nadal mam dostep do systemu. Czy musze podjac jeszcze jakies kroki aby „zniknac” z systemu (i moc za jakis czas wziasc udzial w innej promocji ponownie jako „nowy klient”)?

    Michal1607 Odpowiedz
  • Dostałem takiego emaila:
    Szanowni Państwo,

    informujemy, że Bank podjął decyzję o rezygnacji z dniem 31 maja 2017 roku z pobierania opłat za monity windykacyjne. Jednocześnie, zgodnie z par 25 ust 2 Regulaminu Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A. (dalej: Regulamin), przesyłamy Regulamin oraz Tabelę Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych Citibank (dalej: TOiP), które ulegną zmianie m.in. wskutek podjętej decyzji.

    Mogę w takim razie już teraz się pozbyć karty kredytowej Citi ? :)

    mareczek87 Odpowiedz
  • Odgrzewam stary kotlet ;-) Mija roczek z kartą i powoli czas myśleć o jej zamknięciu (jak bezkosztowo?). No i co teraz daje Citi za pozostanie u nich?

    qq Odpowiedz
    • Jeśli mnie pamięć nie myli to wystarczy wniosek o zamknięcie przez bankowość internetową. Oddzwonią i zależnie od szczęścia / dobrej „gadki” coś zaproponują ;)

      Michał
    • 10% zwrot do 200 zł maks, do wyrobienia przez 3 czy 4 miesiące

      sebeksk
  • 1 3 4 5

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy