Koniec oprocentowania 4% i zwolnień z opłat na Koncie Godnym Polecenia. Co robić?

Wraz z końcem czerwca kończy się świetna promocja Banku Zachodniego WBK, która była ogromnym hitem ubiegłego roku. Każdy, kto założyć promocyjne Konto Godne Polecenia od lutego do sierpnia 2016, mógł zyskać oprocentowanie w wysokości 4% oraz zwolnienie z kilku opłat. Później wystartowała nieco zmodyfikowana wersja promocji (z wymogiem posiadania karty i możliwością założenia tylko jednego konta), ale nią zajmiemy się za kilka miesięcy, kiedy zbliżał się będzie jej koniec. Sprawdźmy więc co „grozi” osobom, którym promocyjny okres oprocentowania kończy się wraz z końcem czerwca.

4% na Koncie Godnym Polecenia - co robić?

Koniec z oprocentowaniem 4%

Na początek zacznijmy od pierwszej z nagród, czyli podwyższonego oprocentowania do 4% w skali roku dla salda do 4000 zł. Od 1.07 przestanie nas obowiązywać promocyjne oprocentowanie, dlatego uzyskamy jedynie oprocentowanie standardowe dla Konta Godnego Polecenia, czyli okrągłe zero. Oznacza to, że nasze środki nie zarobią ani grosza, dlatego najsensowniej będzie je wytransferować gdzieś indziej. Tu propozycji jest kilka, osobiście wybrałbym coś z poniższych:

Alternatywą z rozsądnym oprocentowaniem są w zasadzie tylko lokaty długoterminowe. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że coraz częściej mówi się o podwyżkach stóp procentowych w 2018 roku – osobiście powoli wracam do lokat maksymalnie rocznych. Te kilkuletnie świetnie się sprawdziły rok, czy dwa lata temu.

Brak zwolnienia z opłat

Co z opłatami? Tu, do końca czerwca, otrzymywaliśmy zwolnienie z:

a. opłaty miesięcznej za kartę,
b. sprawdzenia dostępnych środków lub wygenerowania miniwyciągu (listy 10 ostatnich transakcji) w bankomatach,
c. wygenerowanie nowego numeru PIN-u na wniosek Posiadacza w formie papierowej w placówce BZ WBK,
d. generowanie zestawienia operacji.

Szczerze mówiąc ciężko mi oszacować ilu z was korzystało z opcji drugiej, trzeciej i czwartej, ale zakładam, że niewielu. Najważniejszą zmianą jaka nadchodzi w lipcu to powrót opłaty miesięcznej za kartę – o ile ją posiadacie. Tu więc wymagane są stanowcze i szybkie kroki, bo karta MasterCard Omni kosztować może aż 7 zł miesięcznie.

Jakie opcje mamy do wyboru? Po pierwsze – zastrzeżenie karty. Niestety Bank Zachodni WBK, czyli nowoczesny bank z dostępem internetowym i mobilnym… nie pozwala na skuteczne zamknięcie karty przez internet lub telefonicznie. Owszem, kartę możemy zastrzec/zamknąć, jednak automatycznie wysłana zostanie nowa. Nie mamy więc wyboru i musimy wybrać się do najbliższego oddziału banku, gdzie pracownik zamknie kartę „na amen”. Nie ma tu na szczęście żadnego okresu wypowiedzenia, więc zamknięcie dokonywane jest natychmiastowo. Idealnie, jeśli uda nam się to zrobić dziś, jutro lub w piątek.

Jeśli ciągle chcemy korzystać z karty do Konta Godnego Polecenia, to możemy również skorzystać z opcji numer 2, czyli wymiany karty na Visa Sol. Plastik ten również jest płatny, ale możemy być zwolnieni z opłaty miesięcznej (4 zł), o ile wykonamy 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty.

Ostatnia, trzecia opcja, to wyrobienie karty bankomatowej, która pozwala na bezpłatne wypłaty gotówki w bankomatach BZWBK. Jeśli mam być szczery, to do mnie ta opcja zupełnie nie przemawia, ale może są osoby, które jej potrzebują.

Zamknięcie konta

Nie ukrywam, że nieco się dziwię, iż Bank Zachodni WBK nie zaproponował jakiejś oferty dla osób, które zakładały promocyjne Konta Godne Polecenia. Jakaś ciekawa premia, podwyższone oprocentowanie choćby na jednym koncie, czy brak opłat za kartę z pewnością przekonałyby sporo osób do pozostania. Mam jednak wrażenie, że większość z nas zamknie wszystkie rachunki, aby w przyszłości znów zostać nowym klientem banku. Zresztą jeśli zamknięcie karty możliwe jest tylko w oddziale, to dlaczego nie zamknąć przy okazji rachunków?

Nie zdziwię się też, jeśli za rok czy dwa pojawi się promocja, w której datą graniczną dla nowych klientów będzie data 1.07 lub 30.06 (co miało już miejsce w przeszłości!). Z tego też względu prawdopodobnie najlepszym dniem na zamknięcie konta będzie dziś, jutro bądź ostatni dzień czerwca, czyli piątek.

Zaraz, zaraz – a co z okresem wypowiedzenia? To zależy. Jednym bank zamyka rachunki z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia, a innym – bez. Prawdopodobnie zależy na kogo trafimy w oddziale banku. Znam przypadek dwóch osób zamykających konto w tym samym oddziale, gdzie jedno zostało zamknięte natychmiastowo, a inne – z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Jeśli zależy nam na pierwszej opcji, to zawsze warto dopytać (poprosić) lub iść do innego oddziału (o ile mamy taki w zasięgu).

A co z promocyjnym oprocentowaniem? Do tej pory zamykałem konto w BZWBK dwukrotnie i, jeśli mnie pamięć nie myli, zawsze byłem zapraszany do kasy w celu odebrania zaległych pieniędzy, takich jak wyliczone odsetki. Najprawdopodobniej tak samo będzie i teraz – jeśli zamkniemy konto np. dzisiaj, to prawdopodobnie otrzymamy odsetki naliczone w czerwcu. Gorzej, jeśli system tego nie wyliczy (w końcu to promocja a nie standardowa oferta) – wtedy prawdopodobnie trzeba będzie poczekać do 1.07 lub zrezygnować z odsetek. Nie ukrywam jednak, że liczę na opisanie jak to wyglądało u was w komentarzach. Koniecznie dajcie znać!

Gdzie założyć dobre konto osobiste?

Na koniec odpowiedź na pytanie, które pojawia się często pod tego typu wpisami: gdzie założyć dobre i bezpłatne konto osobiste? Na początek odeślę każdego do naszej porównywarki kont osobistych, gdzie po podaniu swoich wydatków i wpływów wyliczycie gdzie najbardziej opłaca się założyć konto.

Jeśli natomiast miałbym wskazać kilka dobrych ofert, to będą to:

Wybór, tradycyjnie, należy do was :-)

Nie przegap!

Komentarze

  • To może Zespół BZ WBK wyjaśni sprawę?

    wdan Odpowiedz
    • Trzeba sobie w banku zmienic limit na 100k i wtedy nie ma zadnych problemow. Przelewalem duze kwoty i zawsze bez problemu. W systemie jest przeciez info jaki w danej chwili ma sie wykorzystany limit przelewu i wszystko jasne. W przypadku zaufanych proba przelewu >10k konczy sie komunikatem, ze bedzie SMS i przelew po podaniu kodu idzie ladnie.

      keton
    • Wewnętrzne przelewy między własnymi kontami nie wliczają się do limitów przelewów zewnętrznych.

      gobej
    • @wdan Przelewy wewnętrzne wliczają się do limitu przelewów. Pozdrawiamy

      Zespol_BZWBK
    • To już jest wyjątkowy absurd!

      Andrzej44
    • Szanowny Zespole BZWBK – to co oznacza tekst na Waszej stronie:
      „Limity transakcji to maksymalna suma pieniędzy, jaką będziesz mógł przelać jednego dnia na rachunki obce za pomocą usług bankowości elektronicznej BZWBK24. Limit ten nie obejmuje przelewów między rachunkami własnymi (tzn. prowadzonymi w Banku Zachodnim WBK S.A.) i dyspozycji na lokatach w Banku Zachodnim WBK S.A.” (zwracam uwagę: NIE obejmuje!).

      Andrzej44
  • ja robilam 5 przelewów x 4000 tys = 20 000
    limit mam 25 000
    i przelewu na 10 000 juz mi nie puścilo
    tak mi powiedziano na infolinii

    villemo09 Odpowiedz
  • Dziś utwierdziłem się w fakcie, że jestem mega nieatrakcyjnym człowiekiem. Nawet dla BZWBK. Poszedłem zamknąć kartę i zrobili to bez żadnego zająknięcia czy pytania. Nawet o powód nie pytali. Oferty żadnej nie dali:)

    Bartek Odpowiedz
    • Co się dziwisz..do dzisiaj miałem otrzymać premię z programu poleceń BZ WBK. Przez konsultanta dowiedziałem się( który kontaktował sie z osobą odpowiedzialną za promocję), że będę musiał zaczekać sobie nawet max. do końca lipca….w tym banku mają w „4 literkach” regulamin. Ważne aby klient przestrzegał regulamin bo inaczej naliczą karę ale bank już nie musi.

      Clio
  • BZWBK – bank z najgorszymi procedurami. Ściemnianie na kązdym kroku, że to nie w tym oddziale, że nie można natychmiastowo, a na koniec nie dostałem wypłaty odsetek od razu tak jak niektózy pisali tylko za miesiąc wpadną na jakieś konto techniczne, bo wypłata od razu wg nich = 5 zł od konta. Ktoś wie za co te 5 zł sobie wymyślili? W TOiP tego znaleźć nie mogę.

    Ogah Odpowiedz
    • To prawda. Byłem wczoraj w jednym, to powiedzieli że podpięli mnie do innego, i tylko tam mogę coś załatwić.

      xxxx
    • Przerabiałem to wczoraj i usłyszałem prawie wszystkie przytoczone wyżej argumenty, a w efekcie rachunki zamykane miałem dwa razy, chociaż w jednym oddziale. Ostatecznie wszystko zakończyło się bardzo pozytywnie, ale droga do tego była długa i kręta (dłuższy opis jest niżej).

      Najpierw obsługiwała mnie pani ze „zwykłego okienka”. Przedstawiłem dowód osobisty i poprosiłem o rozwiązanie wszystkich umów o karty i rachunki w trybie natychmiastowym w oparciu o brak zgody na zapowiedziane zmiany zasad dla ludności. W odpowiedzi usłyszałem, że to niemożliwe, bo panią obowiązują pewne procedury i skoro są karty, to zamknięcie potrwa 27 dni, gdyż mogły nie zaksięgować się wszystkie transakcje i potrzebny jest czas na ich rozliczenie (dodam jeszcze, że rozmowa była dłuższa i padło nawet stwierdzenie, że natychmiastowe rozwiązanie umów jest „technicznie niemożliwe”). Z jednej strony rozumiem argument, ale z drugiej to ogranicza moje prawa (nadane ustawą, o ile się nie mylę, co jest ważniejsze od indywidualnych regulacji banku), czyli do skorzystania z trybu natychmiastowego, „tu i teraz”, więc jak dla mnie to procedury wymagają dopracowania.

      Podobnie, a może przede wszystkim, z obowiązkiem posiadania przy sobie i zwrotu kart, by w ogóle było można przystąpić do rozwiązania umów. Wiem, że banki zastrzegają sobie bycie ich właścicielami, więc gdy oświadczamy, że nie chcemy z nich korzystać, to jest dla mnie uzasadnione, że banki mogą poprosić o ich zwrot, ale sama odmowa rozwiązania umów, gdy nie ma się przy sobie kart, to już wygląda mi na nadużycie. Jakoś inne banki nie robią takich problemów – weryfikacja tożsamości odbywa się na podstawie dowodu osobistego, a same karty widoczne są w systemie, więc wiadomo, czy i co można zamknąć. Nigdy wcześniej nie byłem proszony nawet o ich pokazywanie, a co najwyżej o to, by – we własnym interesie – po powrocie do domu samodzielnie je zniszczyć, chociażby przecinając na dwie części. Jeśli bank koniecznie chce je odzyskać, to zawsze można poprosić o późniejsze dostarczenie do dowolnie wybranego oddziału lub centrali, bez blokowania rozwiązania umów.

      Tak czy inaczej, wszystko miałem przy sobie, więc najpierw doszło do rozwiązania umów o karty (Rezygnacja z posiadania karty) – o ironio, ze skutkiem natychmiastowym, a następnie umów o rachunki (Deklaracja Likwidacji rachunku) – z datą zamknięcia 27-07-2017. Tutaj czekała kolejna niemiła niespodzianka, a mianowicie wczoraj mogłem odebrać środki, które znajdowały się na rachunkach, natomiast odsetki naliczone w czerwcu miały zostać zaksięgowane dopiero na koniec miesiąca i po nie miałem zgłosić się osobno, najlepiej 27 lipca. Potem pani zaprowadziła mnie do kasy, gdzie spostrzegła, że koniec miesiąca był już wczoraj, więc po odsetki mogłem przyjść w poniedziałek.

      Obsługa w „okienku kasowym” to już zupełnie inna liga, ekstraliga. Na wstępie pani oznajmiła, że wypłata środków będzie obarczona opłatą 5 PLN od każdego rachunku, bo niby jest wypowiedzenie, ale jednak nic jeszcze nie jest zamknięte, więc to po prostu jest zwykła wypłata środków (na co pani z okienka obok dopowiedziała mniej więcej coś takiego: na 4% KGP nie, bo ktoś już rano sprawdzał i potwierdził, że nie ma, a tu jeszcze jest wypowiedzenie), do tego potwierdziła, że po „brakujące” odsetki będę musiał przyjść ponownie, ale jednocześnie poprosiła o chwilę, by coś sprawdzić. Mam wrażenie, że już wtedy miała plan, bo sprawdziła historię, gdzie widoczne były przelewy z tego samego dnia i chyba pomyślała, że to sprzed chwili, bo chciała skonsultować się z panią obsługującą mnie przed nią, ale potwierdziłem, że to ja z rana przelałem większość środków do innego banku i już tam dotarły, więc nie ma problemu. Zauważyła również, że karty były wydane, ale ostatecznie i tak nie były wykorzystywane, a pieniądze sobie procentowały na rachunkach. Albo nie byłem pierwszy w takiej sytuacji i ktoś już podzielił się szczegółami, albo pani była „kumata” / myśląca, albo jedno i drugie, a już na pewno była tam nie po to, by klientowi szkodzić i utrudniać, lecz pomagać i ułatwiać, bo poprosiła o wcześniejsze deklaracje i powiedziała, żeby się nimi nie przejmować, bo je anuluje i zniszczy, i że są nieważne, a w ich miejsce wystawiła zupełnie nowe, z datą zamknięcia 30-06-2017, czyli w trybie natychmiastowym, jak pierwotnie prosiłem, a na koniec wypłaciła mi wszystkie środki, włączając w to odsetki wyliczone do wczoraj, czyli nie muszę więcej chodzić do oddziału.

      Jak już było zauważone wcześniej i dobrze widać na moim przykładzie, wszystko może być rozegrane na różne sposoby i finał zależy od tego, na kogo się trafi, bo jak osobie „po drugiej stronie” się chce, to można załatwić temat miło, sprawnie i od ręki, robiąc na koniec dobre wrażenie i zwiększając szanse na powrót klienta w przyszłości.

      Kamil
  • Bz Wbk na abrahama zamkneli od reki czynne do 21. Live Smart dzieki za przypomnienie!!! Jetescie najlepsi

    Zaba Odpowiedz
  • Wisienkowicze, otrzymaliście już odsetki za czerwiec? Ponadto ktoś mi powie czy jest jeszcze dziś otwarte jakieś BZ WBK? na abrahama jest do 18-stej – tak podaje ich strona.

    warmaschine Odpowiedz
    • Strona podaje do 18, ale bylem i na drzwiach mieli jak napisalem tj. 21. Odsetki za czerwiec odbierasz w kasie po zamknieciu rachunku wyszlo mi tego 10,37

      Zaba
  • BZ WBK zaczął proponować darmową kartę do końca roku osobom, ktore chcą z niej zrezygnować. Info z dzisiaj. Chyba duży odpływ kart jest :)

    GQ Odpowiedz
    • Duży odpływ to się dopiero zacznie. Kiedy klienci nie przykładający uwagi do informacji nagle zorientują się że ich kasa nie zarabia.
      Ja wszystkich, którym poleciłem BZWBK obdzwoniłem. Zamkną/przeniosą konta w przyszłym tygodniu.
      Trzeba być lojalnym.

      Bufon
  • Tym, którzy dostali zaproszenie przypominam, by zbyt wcześnie nie zamykali i przypilnowali wpływu (do 17.7) 30 zł za promocję „Płacę BLIK-iem”.

    qq Odpowiedz
  • Pojawiły się ostatnie odsetki na kontach, koniec tego dobrego :(

    tomko111 Odpowiedz
  • Są odsetki 4%, ostatni raz niestety :|

    Benito Odpowiedz
    • Niekoniecznie ostatni raz :) Kiedys z pewnoscia inflacja wzrosnie i znow wroca lepsze %. Ale pewnie konto bedzie sie juz inaczej nazywalo. Na 123 tez juz wplynely odsetki, tyle ze mniejsze i co ciekawe sporo pozniej, widac w petli leca najpierw wszystkie konta KGP, a dopiero pozniej inne.

      keton
  • ktoś korzysta ze zwrotów za rachunki na koncie 123? Proszę o informację kiedy wypłacają zwroty?
    zapłaciłem 2 czerwca rachunek za prąd a dotąd nie ma żadnego zwrotu
    oczywiście rachunek został zgłoszony w placówce i płatność została wykonana z konta podpiętego do promocji

    erde Odpowiedz
    • W banku mi mowili, ze razem z odsetkami. Ale zaczekaj do rana. Bo na WWW na moich kontach nie ma jeszcze poprawnego salda i wszystkich operacji. Albo sprawdz na telefonie, bo tam sa bardziej aktualne dane.

      keton
    • dzięki za odpowiedź ale na telefonie nie sprawdzę bo jestem w gronie tych co mają problem z logowaniem do apki
      Poczekam do rana

      erde
    • Mozliwe jeszcze, ze musisz placic z jednego konkretnego konta 123, moze placiles z KGP lub nie tego pod ktore podpiete sa te zwrotowe rachunki (o ile tak to dziala).

      keton
    • Hej ho :) Wprowadzili Cię w banku w błąd. Odsetki, odsetkami, a zwrot za rachunki jest naliczany koło 7-10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Także płacąc rachunek 2 czerwca, spodziewaj się zwrotu 7-10 lipca.

      Rozumiem, że przesłałaś przez Internet jedną fakturę z numerem konta, bądź przedstawiłaś fakturę w oddziale?

      Anom
    • @Anom dzięki za odpowiedź, ostatnio jak byłem w banku usłyszałem podobną informację, że zwroty za rachunki są wypłacane gdzieś koło 7-9 dnia następnego miesiąca

      erde
    • Właśnie wpadł zwrot za rachunki opłacone w czerwcu

      erde
  • Pytanie do osób które mają konta 123…jak w końcu jest z oprocentowaniem? Konta zakladalam 31.05 wpływ na początku czerwca a odsetek brak… Miały być już od czerwca a przy mojej kwocie to jest grubo ponad 100zł straty!! Normalnie im nie daruje tego

    Paulina Odpowiedz
    • Powinnaś zrobić wpływ 31.05 aby mieć rachunek oprocentowany w czerwcu. Nic już nie zrobisz. Nie zaglądałaś w szczegóły rachunku w czerwcu??

      Clio
    • Kwestia wpływu w maju i oprocentowania w czerwcu była wyjaśniana podczas zakładania kont, pani z banku dzwoniła nawet do centrali w tej sprawie jako że było tuż przed zamknięciem późne popołudnie nie było już możliwości żeby zasilenie dotarło.

      Paulina
    • To sie ciesz, ze oplaty -20zl Ci nie naliczyli. U mnie wszystko ok zgodnie z regulaminem. Odsetki sa jak trzeba. Konta zakladalas od nowa czy przeksztalcalas z KGP?

      keton
    • I ile tych kont posiadasz, bo moze tutaj jest problem.

      keton
    • Ja mam i nowe i przekształcane, bez żadnych problemów.

      Clio
  • No kwestia ewentualnych opłat też była właśnie wyjaśniana podczas zakładania bo bym zrezygnowała. Konta od zera, kilkadziesiąt kont.

    Paulina Odpowiedz
    • A sprawdzalas w informacji o koncie jakie podaje oprocentowanie? Moze mialas za duzo o 1 grosz, to wystarczy zeby oprocentowanie zostalo wyzerowanie. Akurat sprawdzanie biezacego oprocentowania dziala dobrze. Sprawdz czy teraz masz tam wyswietlone 3% i czy w czerwcu tez tak bylo? Jest jeszcze mozliwosc, ze zalozyli Ci inny typ konta. Niestety przez system online nie da sie tego sprawdzic, jedynie po zachowaniu %.

      keton
    • Nie wiedziałam że w Wbk da się sprawdzić oprocentowanie… Mam od ponad pół roku kk i 1 KGP i uważam że w porównaniu do innych banków (przeszłam już praktycznie wszystkie) np do Millennium strona wypada blado i dość niefunkcjonalnie ma różne opcje pokrywane. Jest 3% obecnie ale w czerwcu nie sprawdzałam. Dziwne że data ostatniej kapitalizacji widnieje 31.05 a 30.06 nie ma? Oprócz tego nie tylko mi powiedziano że kasa będzie pracowała już w czerwcu, 17 lutego w wątku o lokatach na luty Don Pablo napisał „Dostałem potwierdzenie, że przelew wewnętrzny też zalicza się jako wpływ.
      Po drugie konto jest oprocentowane od razu od otwarcia, nie trzeba czekać na nowy miesiąc, aby środki pracowały.”

      Paulina
    • nie było wpływu 2k/konto w maju, więc w czerwcu oprocentowanie nie wzrosło do 3%
      opłat nie pobrali bo był wpływ w czerwcu

      pozdrawiam

      kruczi
    • Chyba nie do końca przeczytałes cała dyskusje

      Paulina
    • Środki są oprocentowane w miesiącu otwarcia, czyli w Twoim przypadku w maju. Przez to, że nie zasiliłaś kont w maju to czerwiec był na 0%. Mogłaś się wstrzymać z otwieraniem kont do czerwca.

      Łuki
    • bzdura
      patrz link wyżej

      pozdrawiam

      kruczi
    • Ale ja znam zasady!! Znałam je zanim zawitalam w banku. Dlaczego mi mówili że już w czerwcu będą odsetki!! Nie trzymalabym tyle kasy na 0%

      Paulina
    • no to teraz musisz iść do tych co mówili, niech wypłacą odsetki
      pracownicy banku czasem źle interpretują zasady
      ja też podczas wizyty musiałem podszkolić panią w zakresie progów oprocentowania

      pozdrawiam

      kruczi
    • Od samego rana nerw… Ostatnio wszędzie muszę składać reklamacje…mbank, bgż, Millennium, Sygma, w Wbk już też były 2. Poszła reklamacja że mnie w błąd wprowadzili, zobaczymy co z tego wyjdzie.

      Paulina
    • @kruczi to podpowiedz jak najlepiej to ogarnąć..

      Andrzej
    • @kruczi A że Łuki napisał „bzdurę”, to po czym wnosisz? Bo ja tu widzę empiryczną prawdę.

      Artur
    • cytuję: „Warunkiem jego uzyskania jest wpływ na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym w wysokości co najmniej 2 000 zł … ”

      słowo klucz „poprzednim”
      w miesiącu, w którym otwierasz konto oprocentowanie wynosi 0%
      przelewasz na chwilę 2k i w następnym miesiącu masz 3%
      w „następnym” miesiącu manewr trzeba powtórzyć, żeby w następnym+1 też było 3%

      pozdrawiam

      kruczi
    • Jako teoretyk może masz rację, ale jako praktyk bzdury piszesz. Odsetki są naliczane za miesiąc otwarcia.

      Artur
    • Owszem, odsetki są naliczane w miesiącu otwarcia. Ale w tym przypadku był to maj. Jeżeli w maju nie było zasilenia kwotą 2 tys. to w czerwcu jest 0%. Otworzyłem konto tak samo, tj. 31 maja w godzinach popołudniowych. Nie miałem już jak zrobić przelewu. Rano 1.06 loguję się do aplikacji, a tam 20 zł pobrali! Na szczęście uwzględnili moją reklamację i kasę zwrócili ale 0% pozostało. Kolejne konto, które otworzyłem 1.06 przez bzwbk24 miało już 3% przez cały czerwiec.

      Darek
    • Zalozyles konto 123 przez internet? W jaki sposob?

      keton
    • W bankowości internetowej. Zakładka zamów produkty, potem konta złotowe i walutowe i następnie konto 1/2/3. Otwarte w moment.

      Darek
    • Ja nie mogę chyba z uwagi na to, że mam ich więcej niż 1:)

      Clio
    • U mnie też pojawia się komunikat: „Nie jest możliwe otwarcie kolejnego konta danego typu w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24. Wybierz inny typ konta lub udaj się do oddziału BZWBK”.

      em
    • Pierwsze konto 1/2/3 przekształciłem w oddziale z KGP, a drugie już otwierałem przez internet bez żadnych problemów

      Darek
  • Czy mogę swoje konta KGP przekształcić na konta 1I2I3 i załapie się na oprocentowanie 3% czy to tylko promocja dla nowych klientów?

    Andrzej Odpowiedz
    • Załapiesz się. Tylko pamiętaj o wpływie min. 2000zł i żeby saldo trzymać w granicach 2000,01zł – 3000zł.

      Łuki
    • 1) można jakoś w internecie czy trzeba to zrobić w placówce banku?
      2) mogę zmienić wszystkie 6 kont z KGP na 1I2I3 ?
      3) muszę brać karte do tych kont?

      Andrzej
    • Trzeba w banku, można wszytkie, nie trzeba kart

      Paulina
    • dzięki ;)

      Andrzej
    • ostatnie pytanie.. wpływ 2 tys/mies musze zapewnić na każde z 6 kont?

      Andrzej
    • Tak

      Paulina
    • dobra.. to jednak nie było ostatnie pytanie..
      1) czy przelewy miedzy kontami będą się liczyły?
      2) muszę opatentować jakiś sposób no bo jak to ogarnąć? powiedzmy 2500 na każdym z kont, teraz trzeba zrobić przelew a saldo ma być w przedziale 2000,01-3000..
      jakieś rady?

      Andrzej
    • Niby tak tak pisali tutaj i tak mi powiedzieli w banku ale teraz to już różnych rzeczy widzę mogę się spodziewać …ja miałam zamiar przez koszyk przelewów wylewac na KGP i z powrotem na 123

      Paulina
    • Dajcie juz spokoj na ten temat, bo zaraz sie skonczy to dobre. Przelej pomiedzy kontami, pamietaj o saldzie, sprawdzaj % i to wszystko. Im wiecej bedzie tego typu pytan tym szybciej zlikwiduja to konto, albo zmienia warunki.

      keton
    • dobra już ogarniam.. czy te 2 tys muszą być jednorazowym przelewem czy może być kilka?

      Andrzej
    • Wpływy się sumują. Sprawdzone.

      Clio
    • dzięki

      Andrzej
  • Cytuję mój komentarz wyżej, aby się nie „zagubił”:
    Szanowny Zespole BZWBK – to co oznacza tekst na Waszej stronie:
    „Limity transakcji to maksymalna suma pieniędzy, jaką będziesz mógł przelać jednego dnia na rachunki obce za pomocą usług bankowości elektronicznej BZWBK24. Limit ten nie obejmuje przelewów między rachunkami własnymi (tzn. prowadzonymi w Banku Zachodnim WBK S.A.) i dyspozycji na lokatach w Banku Zachodnim WBK S.A.” (zwracam uwagę: NIE obejmuje!).

    Andrzej44 Odpowiedz
    • No NIE, ja kiedyś nawet testowo poprzelewałem kasę miedzy swoimi KGP na kwotę w sumie wyższą, niż mój limit.

      Don Quijote de la Mancha
    • Czyli np. z konta oszczędnościowego na zwykłe można zrobić jeden przelew 100k (więcej niż jeden w miesiącu jest przecież płatny), ale przelewając dalej te 100k za zewnątrz musisz zmieścić się w limicie. Jeśli masz limit 4k, to będziesz przelewał 25 dni ;-))) (serio)

      Be@
    • Na szczęście mam limit max (125K), chociaż – szczerze mówiąc – na swojej stronie w BZWBK (w zakładce „limity”) żadnego potwierdzenia tego nie widzę (są puste kratki).

      Andrzej44
    • Bo tak wlasnie jest . Tylko bank wie jaki limit ustawiles, no chyba ze pamietasz.

      keton
    • Ja wlasnie przelewalam (majac 3 konta w wbk na swoje imie) z 2 kont wszystko na 1, a nastepnie wszystko na mamy konto, rowniez w wbk i juz przelew nie szedl bo przekroczylam limit. Wiec widentniue wliczaja przelewy wewnetrzne do limitu – totalny bezsens.

      izaw
    • Przelew na mamy konto nie jest przelewem własnym.

      Andrzej44
  • Jak rozumieć tabelę oprocentowania na koncie 123?
    • od 0,01 zł do 1000,00 zł – 1%
    • od 1000,01 zł do 2000,00 zł – 2%
    • od 2000,01 zł do 3000,00 zł – 3%
    Czy mając na koncie 3000 zł, to całość jest na 3% czy 1000 zł na 1%, 1000 zł na 2% i 1000 na 3%, czyli średnio 2%.
    Trochę to nie jednoznaczne bo porównując do konta KGP było oprocentowanie:
    • od 0,01 zł do 4000,00 zł – 4%
    • powyżej 4000,00 zł – 1%
    i przy posiadaniu 4500 zł to 4000 zł było na 4% a 500 zł na 1%. Dlaczego tutaj mając 2500 całość ma być na 3%, a nie stosownie do przedziału. Pytam bo można to różnie rozumieć, a w przypadku oprocentowania „średniego” 2% to i potem reklamacje nie bardzo mogą pomóc.

    taki-ja Odpowiedz
    • Tak, na 1|2|3 oprocentowanie jest dziwnie liczone — zawsze to samo od całości środków, na KGP było to normalnie, dla każdego progu niezależnie. W szczególności w 1|2|3 trzeba uważać z przekroczeniem salda 3 k zł, bo wtedy 0% będzie nie tylko na to ponad, ale na całość…

      Don Quijote de la Mancha
    • Kurcze przeciez podana powyzej lista jest prosta i jasna do zrozumienia. Nie wiem jakie tu moga byc watpliwosci. Warto jedynie dodac, ze od 3000,01+ odsetki sa 0% i masz juz calkowity przepis na oprocentowanie. Latwo to sprawdzic w serwisie on-line, bo akurat BZWBK bardzo ladnie podaje aktualne oprocentowanie kont.

      keton
    • Dodam jeszcze, ze czesto nie oplaca sie oprozniac kont ponizej 2000 lub 1000 zl, lepiej z kilku sciagnac po kilka stowek i dalej miec 3% niz przeskakiwac do 2 lub 1%.

      keton
  • Po co się gimnastykować z 3% w koncie 123?
    Mamy 2,5% w oszczędnościowym Millennium do 100k
    Niewielka różnica w oprocentowaniu.

    Zenek Odpowiedz
    • To zależy od kwoty oszczędności, np. przy 60 k zł (20 kont 1|2|3) różnica da 20 zł miesięcznie — skoro wielu z nas dla takiej nagrody robi np. transakcje Blik czy mobilne, to tym bardziej można się gimnastykować z 1|2|3.

      Don Quijote de la Mancha
    • Tym bardziej, że tutaj możesz podjąć gotówkę kiedy chcesz a na KO mille tylko raz w miesiącu a pozniej 7,5 zł prowizji.

      Clio
    • ja jednak odpadam, 20 kont nie wyobrażam sobie trzymać a później zamykać, gdy promocja się skończy lub wprowadzą opłatę za konto

      Dzikue
    • Zamykać trzeba osobiście w oddziale i każdy papierek podpisywać a przy tym zaangażowane są dwie pracownice , jedna zamyka druga jeszcze musi akceptować. Nie zawsze chcą zamykać , by pól lub cały oddział przez to paraliżowac. xyz

      prawdziwy-xyz
    • Mam Millennium i uważam że mniej gimnastyki z Wbk:
      1. Możesz max 100k co jeśli masz więcej?
      2. W zasadzie to i tak trzymalam na Mill max 50k bo żeby mieć ciągle oprocentowanie trzeba robić wylewki a możesz max tylko jedna zrobić a max to 50k więc 100k nie wylejesz musisz zapłacić 7,5 a to już razi moje zasady live smarter ;-)
      3. Wbk kasę masz ciągle dostępna przelewy bezpłatne a to dla mnie ważne, kasę ciągle przesuwam a to spłaty różnych kk, różne promocje, potrzeby zasilen kont, w efekcie w Mill zawsze musiałam mieć kilka k nieoprocentowane a dążę do tego żeby zmaksymalizowac zyski i jednocześnie mieć dostęp do kasy w razie potrzeby bez ograniczeń
      4. Przy dużej kwocie powiedzmy 100k to jest różnica ponad 30zł miesięcznie, 360zł rocznie – jak dla mnie ogromna różnica.
      ..

      Paulina
    • Ad.2 – daje sie obejsc limit 50k/dzien przez zdefiniowanie przelewow z wyprzedzeniem po max 50k/dzien. To co mi sie najbardziej nie podoba w Mille to ich upierdliwosc jesli o przelewy wiekszych kwot szczegolnie na nowe rachunki. Zawsze sa blokowane i trzeba dzwonic, zeby to poszlo, bo wole nie czekac na ich telefon, skoro pytaja o takie szczegoly, ze trzeba siedziec przed komputerem.

      keton
    • @ Paulina, chyba od niedawna czytujesz bloga, bo temat był wielokrotnie wałkowany :)
      __________
      1. Możesz max 100k co jeśli masz więcej?
      2. W zasadzie to i tak trzymalam na Mill max 50k bo żeby mieć ciągle oprocentowanie trzeba robić wylewki a możesz max tylko jedna zrobić a max to 50k więc 100k nie wylejesz musisz zapłacić 7,5 a to już razi moje zasady live smarter ;-)
      __________
      1. Mille nie ma limitu przelewu między własnym KO i ROR, nie rozumiem dlaczego płacisz 7,5 zł zamiast całość przelać na ROR, a później dowolną ilość bezpłatnych przelewów.

      2. Jest trick, który pozwala przelać 100K w jednym dniu i bez straty odsetek, był tu nie raz opisywany.
      Należy pamiętać, że limit 50K w mille nie dotyczy faktycznego wypływu gotówki, a limitu kwoty zlecenia (wykonanego natychmiast lub odłożonego w czasie) Trzeba uważać aby się nie pomylić, lub cofnąć zlecenie, wówczas tracimy kwotę limitu

      jacck
  • Uprzejmie proszę , przerzuccie się na inny temat zanim coś śpi….cie. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Chyba pamiętacie jak to bylo z PayU? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • xyz – wyluzuj…. ja np. mam 6 x KGP i po tutejszej dyskusji własnie ZREZYGNOWAŁEM z możliwości przekształcenia ich na 1,2,3… Imo nie opłaca się. Dla mnie za dużo zachodu i zabawy w porównaniu do zysku. Kartę już zamknąłem 2 tygodnie temu. W poniedziałek zamknę konta GP.

    Krzysztof Odpowiedz
  • Ma pytanie do osób które przekształcały już w oddziale KGP na 1I2I3.
    Czy po przejściu pozostaje historia operacji, czy kasują wszystko i historia zaczyna się od nowa.
    Powiem szczerze, że sam trochę połknąłem haczyk. KGP było od początku moim kontem głównym (ze względu na oprocentowany osad). Nie chcę stracić dostępu do historycznych operacji, wiem, że mogę wydrukować, ale wolałbym mieć dostęp do potwierdzeń online. Teraz moim głównym bankiem będzie chyba DB, ze względu na 1,3% na osadzie. W przypadku gdyby historia KGP nie przechodziła na 1I2I3, będę zmuszony jedno konto KGP utrzymać co najmniej przez dwa lata :(

    jacck Odpowiedz
    • Nic nie kasują, dysponuje całą historią konta.

      Clio
    • Czemu miałaby zniknąć historia rachunku. Numer pozostaje ten sam, zmieniają się tylko opłaty i oprocentowanie.

      Łuki
    • Dzięki za odpowiedzi, nie przenosiłem, więc nie wiedziałem.
      @Łuki w tym banku bywają dowolne interpretacje przepisów, pracownicy interpretują przepisy każdy na swój sposób, w oddziałach i na infolinii.
      Dobry przykład masz tu:
      Ten pan mówi tak:
      http://livesmarter.pl/koniec-oprocentowania-4-procent-i-zwolnien-z-oplat-na-koncie-godnym-polecenia-co-robic/comment-page-2/#comment-151419

      a na ich stronie pisze tak :
      https://www.bzwbk.pl/firmy/bankowosc-elektroniczna/bezpieczenstwo-i-prywatnosc/bezpieczenstwo-i-prywatnosc.html

      jacck
    • Przelewy wewnętrzne pomiędzy SWOIMI kontami nie liczą się do limitów dziennych, natomiast wewnętrzne do innych klientów BZWBK już tak, tak samo jak przelewy zewnętrzne. Trzeba rozróżnić przelewy wewnętrzne na swoje rachunki i wewnętrzne na rachunki obce.

      Łuki
    • nie ma czegoś takiego jak „SWOJE KONTO”, ale jest ” rachunek własny” co według banku i języka polskiego oznacza, że jest prowadzony przez instytucję, która jest właścicielem i to określił dokładnie bank:
      „Nie obejmuje on przelewów między rachunkami własnymi (tzn. prowadzonymi w Banku Zachodnim WBK) ”
      Przecież w nawiasie nie określono, że chodzi o posiadacza danego numeru konta ,ale o wszystkich użytkowników WBK
      Definicji „Rachunek własny” nie znajdziesz w żadnym regulaminie WBK.
      Poza tym, w tym wątku i pytaniach chodzi wyłącznie o przelewy w obrębie własnego panelu www. Nikt tu nie wspomina o rachunkach obcych innych klientów WBK.

      jacck
  • Kochani, wiem że było – ale nie mogę tego znaleźć – karta miała być zlikwidowana natychmiastowo, a wisi w systemie jako „zastrzeżona”. Mam się martwić ? Dzwonić ? Mam wprawdzie „rezygnację” na piśmie, ale nie mam chcę potem tego miesiącami odkręcać jak mi naliczą opłatę.
    Co ciekawe jednocześnie zamknęłam jedno nadmiarowe konto i nie ma go już w systemie.

    Be@ Odpowiedz
    • Wisi i będzie wisieć, nic nie naliczą. Ja mam poprzednią z informacją zastrzeżona a została zamknięta w oddziale i zamówiłem bankomatową. Mam teraz dwie widoczne w systemie.

      Clio
    • @Be@, spoko,to ja o tym pisałem, też nie mogę znaleźć, masz przecież pisemne potwierdzenie likwidacji karty, bynajmniej ja takie dostałem, kartę sam dodatkowo zastrzegłem w panelu.

      jacck
    • U mnie też była widoczna zastrzeżona ale „sama się usunęła” po 30 lub 31 dniach.

      maja
  • A ja zakładem konto w dniu 18.07.2016 i na stronie w szczegółach rachunku nadal pokazuje mi informację o 4%. Dodatkowo na stronie zmalałem coś takiego:

    „Konto Godne Polecenia otworzone w ramach promocji „Konto z kartą procentuje” do której można było przystąpić od 2.11.2016 do 15.12.2016) oraz „Konto z kartą procentuje II”( do której można przystąpić od 2.11.2016 do 31.01.2017)
    Saldo Oprocentowanie zmienne Oprocentowanie podwyższone*
    od 0,01 zł do 4000,00 zł (włącznie) 0,00% 4,00%
    nadwyżka powyżej 4000,00 zł 0,00%

    *Oprocentowanie rachunku promocyjnego (wskazanego przez uczestnika promocji) po podwyższeniu w przypadku spełnienia warunków określonych w regulaminie w/w promocji. Oprocentowanie obowiązuje do 31.12.2017r.”

    Tylko nie pamiętam z jakiej promocji korzystałem :).

    dawid_ Odpowiedz
    • Najlepiej do nich zadzwonic albo spradzic w oddziale, zeby pozniej nie bylo nieporozumien. Albo pod koniec miesiaca przelac 1000zl i sprawdzic czy nalicza jakies odsetki. No chyba ze wszystkim przedluzyli po cichu oprocentowanie 4% do konca roku :) Zaraz sprawdzam u siebie, ale w czerwcu bylo ze tylko do 1.07.

      keton
    • U mnie niestety do 30.06, powinni juz to zmienic po prostu na 0%.

      keton
  • Otworzyłam 3 konta 123.Wmówiono mi kartę bankomatową,że muszę mieć.Założono tylko jedną a konta są trzy.Do dwóch kont nie były potrzebne?Wg mnie jak nie potrzeba do dwóch to i nie potrzeba do trzech.Nie wiem nawet do czego ją używać.Czy mogę z niej zrezygnować?

    Ewik Odpowiedz
    • Masz rację, wmówiono Ci niepotrzebnie. Możesz zrezygnować z niej w oddziale.

      Artur
  • Historia konta – śćiągnięcie na dysk.
    Chcę ściąnąć historię konta na dysk, na str bankowosci internetowej są opisane 3 kroki jak to zrobić, ale mi ten sposób nie działa:
    1. ściągnij szablon.
    2. ściągnij historię .csv
    3. podbierz .csv w szablonie
    I nie podbiera mi tego csv w szqablonie – jest tam guzik pobierz… ale nie działa, u kogo to działa ?

    villemo09 Odpowiedz
    • Próbowałem w LibreOffice i Apache Open Office i wyskakują błędy skryptu po kliknięciu Pobierz. Więc otwórz plik .csv w notatniku, skopiuj i wklej dane do szablonu.

      Artur
  • Powiesdzam okres wypowiedzenia 30 dni u mnie kasa do wyplaty w tzw kasie

    Dar Odpowiedz
  • Miło z ich strony, że jeszcze przez dwa miesiące nie będzie opłaty za kartę – na spokojnie, w wolnej chwili będę mógł zlikwidować kartę i konto ;)

    Marek MJX Odpowiedz
  • Jak ktoś nie ma karty, nie ma sensu wysyłać mu informacji, że w drodze wyjątku, pomimo że promocja się skończyła, „w geście dobrej woli” bank nie pobierze opłat za plastik ;)

    Marek MJX Odpowiedz
  • Jakoś nie widać tam gdzie nie ma kart , za to jakiś menagier mobilna na 2,5 do 20 proponuje. Jeszcze trzeba sprawdzić tam gdzie kartą została. Dzięki za info. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • też dostaliście info na wewnętrzną pocztę WBK ?
    Dzień dobry,

    Z przyjemnością informuję, że mimo upływu okresu trwania promocji Konto na 4% oraz Konto na 4% edycja 2, nadal w lipcu i sierpniu 2017 r. nie będziemy pobierać opłaty miesięcznej za Twoją kartę wydaną do tego konta.

    Od września br. miesięczna opłata za karty Mastercard Omni, Mastercard Payback Omni wynosić będzie 7 zł. Ale dzięki niej każda wypłata gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce pozostanie bezpłatna.

    Przypominamy, że promocje Konto na 4% oraz Konto na 4% edycja 2 trwały do 30 czerwca 2017 r. Po tej dacie nie będziemy naliczać oprocentowania od środków zgromadzonych na Twoim Koncie Godnym Polecenia, które były objęte ww. promocjami.

    Dziękuję za skorzystanie z naszych promocji!

    Z poważaniem

    kaj Odpowiedz
    • Też to dostałem.

      Roman
    • juz raczej wiekszosc nie przeczyta tej wiadomosci bo i po co sie logowac :) a przedluzenie promocji kartowej pewnie w celu ograniczenie ilosci reklamacji, wbrew pozorom obsluga reklamacji jest kosztowna :)

      Dzikus
  • Mam pytanie co do przekształcenia na konto 123. Czy 3% będzie od razu, bo warunkiem jest wpływ 2000zł w poprzednim miesiącu nie tylko aby nie płacić 20zł ale też aby otrzymać 3%. To jak jest w tym pierwszym miesiącu po przekształceniu?

    Anty Odpowiedz
    • Swoje pierwsze konta 123 założyłem 9 maja i za maj zostały naliczone odsetki.
      3 lipca przekształcałem 5 KGP na konta 123 i po wpłaceniu 3k w szczegółach kont wszędzie pokazuje: Oprocentowanie 3%

      erde
    • 3% jest od razu bo w pierwszym miesiącu nie jest wymagany wpływ za miesiąc poprzedni, dopiero w kolejnych miesiącach ma zastosowanie ten wymóg. Ja mam przy swoich sześciu 1|2|3 po 3% (3 lipca przekształcone z KGP)

      Fabian
    • Mój ojciec założył z polecenia konto 1/2/3 w BZ WBK i jako nowy klient czekał 3/4 miesiąca na 3%. W maju zrobił wpływ i 3% pojawiło się od 1 czerwca. Ja natomiast jako obecny klient przy przekształcaniu czy otwieraniu nowych kont 1/2/3 mam od razu 3 %. Na infolinii nie byli mi w stanie nawet wyjaśnić w czym tkwi różnica.

      Clio
  • Moim zdaniem nie powinniśmy całkowicie przekreślać BZ WBK po zakończeniu promocji Konta Godnego Polecenia.
    Ja po wcześniejszej rezygnacji z karty debetowej w czerwcu, też zamierzałem zamknąć posiadane 6 rachunków KGP ale okazało się, że dobrym pomysłem jest przekształcenie KGP w konto 1|2|3 (bez karty).
    Bank zgadza się na przekształcenie wszystkich posiadanych rachunków, a więc otrzymujemy 6 kont 1|2|3. Deponując na nich kwoty od 2 do 3 tysięcy zł otrzymujemy 3% odsetek. A więc podobnie jak KGP. Tam od 4000 zł otrzymywaliśmy ok. 10 zł tu od 3000 zł ok. 6 zł. Warunkiem oprocentowania jest comiesięczny wpływ na te konta min. po 2000 zł.
    Teraz pozostaje tylko raz w miesiącu przelać zdeponowane (np. po 2990 zł) na zewnątrz i można w tym samym dniu wrócić te kwoty z powrotem. Wpływ zapewniony, oprocentowanie też. Łącznie prawie 18000 zł pracuje na 3%, a konta stanowią odpowiednik rachunku oszczędnościowego bez limitu ilości wypłat, co też może być zaletą.
    Dodatkowo do jednego z kont można przypisać numery rachunków na które opłaca się należności za prąd, telefon lub internet i otrzymujemy moneyback od tych płatności. Wszystko do załatwienia w placówce BZ WBK – przetarłem szlak i jestem zadowolony z rezultatu.

    Fabian Odpowiedz
    • Nie trzeba przelewać na zewnątrz – wystarczy przelać po 2000 między kontami 1-2-3.

      mbo
    • pamiętaj tylko ze jak opróżnisz konta to zerujesz tym samym % na nich
      aby mieć te 3% o których piszesz saldo na rachunku musisz mieć w przedziale 2000,01-3000

      Andrzej
    • Nic sie nie zeruje. Jak sie oproznisz konto do 0zl to system wskazuje 1%. Jak sie dorzuci 1000,01 to 2% i od 2000,01 do 3000 wskazuje 3%. Konto ma zerowe % tylko >3000.

      keton
    • chodziło mi o to ze poniżej 1000 jest 1%
      no ale wytłumacz mi w takim razie.. mam 2 konta. jeśli mam przykładowo 2500 na jednym przeleje 2100 na drugie żeby spełnić warunek wpływu i z powrotem przeleje na to pierwsze te 2100 to mam na nim 3% czy 1%?

      Andrzej
    • Jeśli masz np. po 2500zł na obu kontach i poprzelewasz tak jak piszesz to na obu będzie 3%.

      Łuki
    • Liczy sie zawsze saldo na rachunku. Zgodnie z tabelka z regulaminu i tym co podalem powyzej. Przelewy nie maja znaczenia, a odsetki podobno sa naliczane codziennie wg salda, dzieki temu przekroczenie 3k nie skutkuje 0% w skali miesiaca.

      keton
    • dokładnie o taką odpowiedź mi chodziło. dzięki

      Andrzej
    • Z tymi przelewami pomiędzy własnymi kontami w BZ WBK, to na 100% potwierdzone? Wystarczy, aby było oprocentowanie 3% i żeby nie naliczali opłaty za konto?

      em
    • Przez infolinie albo internet da sie zrobic konwersje do 123?

      koles
    • Konwersję tylko w oddziale. Nowe otwierałem już przez internet.

      Darek
  • #Fabian
    Fajna laurka…

    Benito Odpowiedz
    • Laurka fajna, tylko pytanie ile czasu potrwa to dobre, skoro niektorzy zakladaja po 30-50 kont.

      keton
  • Jak ktoś planuje zamknąć kartę Matercard PAYBACK Omni i ma na niej punkty to po zamknięciu konto PAYBACK jest blokowane i nie można wybrać, ani przenieść punktów. Trzeba dzwonić na infolinię, żeby przenieśli punkty na inne konto. Lepiej przenieść punkty na inne konto zanim się kartę zamknie.

    Łuki Odpowiedz
  • Jak ktoś jeszcze nie zamknął karty MC omni/Payback to Bank Zachodni dziś rozsyłał smsy i wysyłał wiadomość na skrzynki w bankowości elektronicznej, że zwalnia z opłaty miesięcznej do końca sierpnia. :)

    Pascal Odpowiedz
  • zmieniłem konta na 1-2-3 , lepszej an dzisiaj opcji nie ma w WBK

    konrad Odpowiedz
  • W Koncie Godnym Polecenia cały czas wyświetla mi się oprocentowanie 4% ????

    Marta Odpowiedz
    • Ja KGP miałem w promocji z grudnia 2015r. i u mnie nie wyświetlała się wysokość oprocentowania, tylko odnośnik do tabeli oprocentowania.

      Łuki
    • Dokładnie i na dole tej tabeli jest Info że do 30.06.2017

      Andrzej
  • „2. Promocyjne warunki oprocentowania obowiązują do 30.06.2017 r.”

    Benito Odpowiedz
  • Ile jedna osoba może mieć tych kont 123?

    MaruDa Odpowiedz
    • dziś byłem w oddziale i z 6 KGP 4 przekształciłem na 1I2I3
      nie znalazłem nigdzie zapisu więc myślę że nie ma limitu

      Andrzej
    • Otwieranie 10 kont zajmuje ok. 30-40 min. Wiec sam sobie odpowiedz ile mozesz poswiecic na to czasu. Pozniej jeszcze trzeba podpisac po 2 kopie umow. Przy 100 kontach podejrzewam, ze mogliby zamknac co mniejszy oddzial i tylko tym sie zajmowac. Czemu tych kont nie mozna zakladac przez internet – byloby duzo latwiej i szybciej.

      keton
    • Ciekawe jak później zamknąć tyle kont. Do każdego też będzie oddzielny druk x2?

      Łuki
    • Dokładnie tak będzie.

      mbo
  • Klikam sobie w szczegóły konta, a tam nadal mam 4% na wszystkich 3 kontach KGP – dowód: https://imgur.com/nTaaEc7 nie dostałem zadnej informacji w wiadomościach o tym ze przedłużyli te promocje, ktos tez tak ma?

    MarcinKGPnadal4proc Odpowiedz
  • Czy jest jakieś ograniczenie co do liczby kont?

    Agata Odpowiedz
    • Zdrowy rozsądek jest jednym z ograniczeń…
      Przy mnie Pani z banku dzwoniła z pytaniem do centrali w sprawie ograniczeń ilości kont 123 i odpowiedź brzmiała: tyle ile system pozwoli założyć

      erde
    • Ok, dzięki.

      Agata
  • Myślę , że już dawno czas było zakończyć wiadomy temat i milczeć na amen zanim sami sobie zaszkodzimy . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Z różnych powodów, ktoś kto ma np. 100 kont 123, zapomni, któregoś pięknego miesiąca zrobić wpływu na te konta i spotka go niespodzianka w postaci opłaty 2000zl. Takie przypadki na pewno są, może nie w tej skali, jeśli chodzi o ilość kont. Także bank nie jest stratny, wręcz odwrotnie. Pewnie realne procenty jakie płaci są grubo poniżej 3%

    Benito Odpowiedz
  • Polaki cebulaki otwierają 100 kont :)

    Roman Odpowiedz
  • W opisie konta 123 jest wskazane, że saldo miedzy 2000,01 a 3000 oprocentowane jest na 3%, powyżej 3000 jest 0%. ale o jakie saldo chodzi? Średnie miesięczne, na koniec dnia, czy chwilowe? Przykładowo, jeśli na koncie mam 2500 zł, zrobię przelew na to konto 2000 zł to mam w pewnym momencie 4500. Do końca dnia muszę te pieniądze z powrotem przelać? A jeśli pozostaną na jeden dzień to za ten dzień oprocentowanie wynosi 0% ale za pozostałe 29 dni – 3%? Czy już za cały miesiąc 0?

    eLch Odpowiedz
    • Podobno liczy sie saldo dnia, czyli dla >3k tracisz tylko 1 dzien. Przeciez odsetki liczone sa na koniec kazdego dnia. Gdyby bylo na koniec miesiaca to wystarczyloby wrzucic na konto 30.06 kwote 3k i cieszyc sie 3% za caly miesiac.

      keton
    • A gdyby było na koniec miesiąca to by wystarczyło? Kłaniają się podstawy matematyki i podstawy finansów

      wdan
    • Nie do końca tak jak piszesz bo jeśli 30.06 wyrzucisz 3k to jeszcze w lipcu musisz spełnić warunek wpłaty 2k a to by spowodowało saldo >3k czyli 0%

      Andrzej
  • Oprocentowanie na 100% jest liczone na koniec każdego dnia.

    mbo Odpowiedz
  • Czy ktoś jeszcze dostał odsetki na kontach godnych polecenia? Grosze, bo na początku miesiąca wszystkie 6 opróżniłem, ale teoretycznie nie powinno już być nic.
    Za to nie dostałem bonusu za polecenie dwóch kont, będzie reklamacja.

    hasz Odpowiedz
    • Dostałem…. też grosze bo przetransferowałem kasę na KO Profit do Millenium… a wygląda na to, że BZWBK w lipcu jeszcze naliczyło 4%…. Wtedy jeszcze widniało 4% w tabelce wraz z info, że promocja trwa do 30.06. Teraz widzę, że zmienili tabelkę i jest 0% więc już raczej nie ma złudzeń. Niemniej szkoda… bo trochę kasy przepadło. A i bank by marketingowo zyskał jakby ogłosił, że przedłużają promocyjne oprocentowanie na jeszcze 1 miesiąc.

      Krzysztof
  • Również nie dostałam bonusu.

    Lidia Odpowiedz
  • 1 grosz sie naliczyl dzis i w szczegolach dalej info o orpocentowanou sugerujace 4proc

    Dzikus Odpowiedz
  • witam, zostawiłam sobie jedno konto do promocji z nc+ która mi się jeszcze nie skończyła, i dostałam 0,16 zł odsetek – na ogół jest tam ok. 300 zł.

    Katarzyna Odpowiedz
    • Ja dostałem ponad złotówkę, bo przeważnie trzymałem tam trochę kasy: na wypłaty z bankomatów (ich promocje blikowe za mnie zadziałały), na auto-spłatę karty kredytowej (bo wolę tak, niż prosto na rachunek kredytowy), na stałe zlecenie opłacające czynsz (bo to ten sam bank, więc kiedyś tam ustawiłem)… W każdym razie ruch na tym koncie miałem, może w wolnej chwili policzę, jakie to oprocentowanie wychodzi, chyba jednak mniej niż 4%… A ktoś z Was już dokładnie wyliczył? 0,16 zł z 300 zł przez miesiąc to chyba jakieś 0,8%…

      Don Quijote de la Mancha
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy